Sfeervol huis met veel allure en comfort

Met onze groep van 19 personen hadden we een gezellig weekend in de Hammermolen. Alles is aanwezig om lekker te koken, er is genoeg ruimte om je eigen plek te hebben én met z'n allen bij elkaar te zijn, de bedden zijn goed, de eetkamer is fantastisch om gezellig en comfortabel te kunnen eten met de hele groep. Een plus is dat iedereen zijn eigen badkamer en wc heeft. Een andere plus is de oplaadpaal voor de elektrische auto. Het huis is groot, statig, heeft veel allure en is heel comfortabel.

Fantastisch weekend!

We hebben met 42 personen (de Braampeel was toen dus vol) een fantastisch weekend beleefd. De appartementen zijn smaakvol aangekleed. De bedden slapen heerlijk. De bovenvloeren kraken, maar dat draagt bij aan het authentieke karakter en namen we op de koop toe. We hebben genoten van de rust, de ruimte en van elkaar. Een mooi groot TV-scherm in de gezamenlijke ruimte maakte het mogelijk om samen van een goede film te genieten. Het stormde dan wel in het weekend, maar dat weerhield de durfals niet om van de jacuzzi gebruik te maken. En was het niet te koud, zo begin februari? Echt niet! De hele locatie was warm. Soms bijna te warm! En de keuken? Gezellig om er met een mannetje of 8 samen te werken! In de planning (nog even wat mensen warm maken) voor volgend jaar is, als het aan ons ligt, de Braampeel weer opgenomen!

Super tot in de details!

Hier is over alles goed nagedacht! Veel beter dan alle andere huizen die we met onze familie voorheen boekten, we komen zeker terug.

Dé perfecte locatie om te verblijven als groep.

Heerlijk weekeinde gehad.

Keurig voor elkaar. Zeer vriendelijk geholpen.

Zeer goede service en erg mooie locatie:

We werden gastvrij ontvangen en kregen een goede rondleiding. Alles was netjes en schoon. Er stonden lekkere alcohol vrije welkomst cocktails klaar. Het grote speelgoed aanbod sloeg goed aan bij de kinderen en er was een lekkere jacuZie. En ook nog voldoende hout voor een lekker kampvuur. Wat een top weekend.

• Evenement: Vakantie/ weekendje weg

Heerlijk vertoeven voor zowel volwassenen als kinderen.

• Plaatsnaam: Waverveen
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Temperatuur in de huisjes was veel te warm. Was over het algemeen 24/25 graden, ook in slaapkamers. Worteldoek die als gordijnen dienen mogen wel vervangen worden voor gordijnen;)

Wat een prachtige locatie om met een groep te zijn. Schoon en erg gezellig. Heel gastvrij ontvangen. Wij gaan hier vast nog vaker gebruik van maken!

• Plaatsnaam: Ijmuidrn
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Temperatuur iets te warm bij aankomst. Na vragen werd het gelijk naar beneden gesteld.

Mooie huisjes, verzorgd en schoon

• Plaatsnaam: Zevenhuizen
  • Tips/ Verbeterpunten: Geen

• Plaatsnaam: Purmerend
  • Ik ben: vaste klant
  • Evenement: Groepsuitje

Mooi luxe verblijven. We hebben 5 dagen doorgebracht met onze vriendengroep, heerlijk gekookt in de goed geoutilleerde keuken. ‘Ochtends opstarten in eigen appartement om daarna in de gemeenschappelijke ruimte samen de dag door te brengen. De kinderen hebben heerlijk buiten kunnen spelen op fietsjes, steppen, voetballen op het veldje. En hebben geholpen met het voeren van de dieren. Goede buitenruimte voor de rokers, en mooie tafeltennistafel. En dan de jacuzzi, heerlijk!

• Plaatsnaam: Haarlem
  • Evenement: Iets te vieren
  • Tips/ Verbeterpunten: De temperatuur in de accommodatie was te hoog en moeilijk lager te krijgen, wat de eerste nacht ten koste ging van nachtrust. Ook omdat de (dak)ramen niet goed open konden, ivm regen.

• Plaatsnaam: Schiphol
  • Evenement: Zakelijke evenement/ bijeenkomst

Super accomodatie, sfeervol ingericht, netjes, hygiënisch, goede bedden, goed uitgeruste keuken, veel privacy, zeer vriendelijk personeel, uitstekende service.

• Plaatsnaam: Tegelen

• Evenement: Groepsuitje

Beste heer Mulder, Hartelijk bedankt voor de mooie recensie. Hopelijk mogen wij jullie nog een keer begroeten bij onze groepsaccommodatie De Braampeel! Team De Braampeel

De Braampeel is een hele nette en verzorgde accomodatie waar je naast een grote groepsruimte + goed uitgeruste keuken ook losse 'woningen' aantreft om je terug te trekken. Ideaal dus voor grote groepen die samen willen zijn maar is er ook genoeg privacy voor iedereen.

• Ik ben: vaste klant
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg

Beste mevrouw Kuijpers, Hartelijk bedankt voor de mooie recensie. Hopelijk mogen wij jullie nog een keer begroeten bij onze groepsaccommodatie De Braampeel! Team De Braampeel

We hebben met hele familie een weekend gebruik gemaakt van De Braampeel. We hadden hoge verwachtingen en deze zijn ruim waargemaakt. We waren met 38 personen en hebben weekend genoten van de accommodatie. Heel netjes en alles was aanwezig van keukenapparatuur tot speelgoed voor de kinderen. Speciaal voor de kleine kinderen een kleine badje toegevoegd i.v.m. warme weer.

• Plaatsnaam: Zeist
  • Evenement: Groepsuitje

Beste heer Kaouass, Hartelijk bedankt voor de mooie recensie. Hopelijk mogen wij jullie nog een keer begroeten bij onze groepsaccommodatie De Braampeel! Team De Braampeel

Wij waren met ons gehele gezin (vanwege 45 jaar getrouwd!) met 12 volwassenen en 25 kinderen van 1 tot 18 jaar een hele week op De Braampeel en hebben genoten, er was voor ieder wat te doen, de jacuzzi was helemaal hot en fietsen met z'n allen was geweldig. Als afsluiting een héérlijk lopend buffet. We hadden een heel fijne week waar iedereen ook met heel veel plezier op terugkijkt.

• Plaatsnaam: Bleiswijk
  • Evenement: Iets te vieren
  • Tips/ Verbeterpunten: zijn besproken en gelijk geregeld. Top!

Beste heer Houweling, Hartelijk bedankt voor de mooie recensie en wat fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf. Hopelijk mogen wij jullie nog een keer begroeten bij onze groepsaccommodatie De Braampeel! Team De Braampeel

• Evenement: Vakantie/ weekendje weg

Beste mevrouw Meerdink, Hartelijk bedankt voor de mooie recensie. Hopelijk mogen wij jullie nog een keer begroeten bij onze groepsaccommodatie De Braampeel! Team De Braampeel

Het is ons prima bevallen en het waren drie perfecte dagen in De Braampeel. Catering Ria Joosten ook alle lof! U maakt waar wat u op de site beloofde. Onderstaande punten zijn uitsluitend POSITIEF bedoeld.

• Plaatsnaam: Bennekom
  • Evenement: Iets te vieren
  • Tips/ Verbeterpunten: Tagliatella past wat minder in dit buffet en de hoeveelheid was veel te veel. Het terrein moet wat worden opgeruimd en de olijfboompjes weer op z'n plaats zetten. De drie afvalcontainers zo mogelijk aan het zicht onttrekken. Pad naar het vennetje wel erg modderig. De "mest" bij het vennetje en de speelweide verwijderen!. In de kapschuur moet nodig eens geveegd worden. De defecte voetbal-tafel i.p.v. € 0,50 gratis maken.

Beste heer Kersten, Hartelijk bedankt voor de mooie recensie. Wat betreft de tips: wij hebben sinds kort een nieuw catering aanbod waarin we het een en ander hebben gewijzigd. Ook is het terrein helemaal opgeruimd, schoongemaakt en staat alles netjes (ook het Ven). De afvalcontainers worden tijdig geleegd en goed bijgehouden. Het overdekt terras (de schuur) is tevens heringericht en wordt goed schoongehouden. De defecte voetbaltafel die hier staat is inmiddels gemaakt én het slot is eraf gehaald. De voetbaltafel is nu dus gratis :-). Hopelijk mogen wij jullie nog een keer begroeten bij onze groepsaccommodatie De Braampeel! Team De Braampeel

Wij hebben de hele Braampeel afgehuurd voor een familie weekend. Royale en heel gezellige accommodatie met veel ruimte en speelgoed voor kinderen. Vriendelijk en hartelijk ontvangst. Wij komen graag terug!

• Evenement: Vakantie/ weekendje weg

Beste Simone, Hartelijk bedankt voor de mooie recensie. Hopelijk mogen wij jullie nog een keer begroeten bij onze groepsaccommodatie De Braampeel! Team De Braampeel

Dikke proficiat aan het eetcafé 't Raodhoes waar we de zaterdagavond terecht konden om te dineren. Het was zeer lekker, vriendelijke jonge ondernemer en personeel die steeds de trap op en af moesten. Super

• Plaatsnaam: Zottegem
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Krakende vloer boven in de kamers, vaatwasser in de keuken lekte. Probeer de prijs voor een weekend te verlagen (wij deden veel uitstapjes en waren niet zo veel in het verblijf vandaar dat het duur uitvalt zeker voor een weekend) De tijd dat we samen wel doorbrachten in de braampeel was superleuk en gezellig. Tip voor het eetcafé probeer menu met drank inclusief

Ze hebben overal aangedacht, wasmachine en droger met bijbehorende producten. Kinderfietsjes, trapauto's, koffie, grote industriële keuken met alles erop en eraan, diverse zithoeken. Het is hier met een grote groep mensen goed vertoeven.

• Plaatsnaam: Schagen
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Vloer op de verdieping kraakt, kan lastig zijn voor baby's en kleine kinderen die moeten slapen. Nog een tip om voor elke woning een apparte afsluiter te creëren, ivm dat wij een lekkage hadden in de 3e appartement en in geen enkele woning water hadden.

Wij waren met een groep van 32 bridgespelers en hebben een mooie week gehad,voldoende ruimte voor iedereen omdat er veel terrasjes zijn en het weer was ook prima.Heerlijke bedden.Zeker een aanrader ook voor gezinnen met kinderen.De verzameling dieren is indrukwekkend, veel pauwen en zelfs witte kangaroo's!

• Plaatsnaam: Leuven