Heerlijk weekeinde gehad.

Keurig voor elkaar. Zeer vriendelijk geholpen.

Zeer goede service en erg mooie locatie:

We werden gastvrij ontvangen en kregen een goede rondleiding. Alles was netjes en schoon. Er stonden lekkere alcohol vrije welkomst cocktails klaar. Het grote speelgoed aanbod sloeg goed aan bij de kinderen en er was een lekkere jacuZie. En ook nog voldoende hout voor een lekker kampvuur. Wat een top weekend.

• Evenement: Vakantie/ weekendje weg

Heerlijk vertoeven voor zowel volwassenen als kinderen.
  • Plaatsnaam: Waverveen
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Temperatuur in de huisjes was veel te warm. Was over het algemeen 24/25 graden, ook in slaapkamers. Worteldoek die als gordijnen dienen mogen wel vervangen worden voor gordijnen;)

Wat een prachtige locatie om met een groep te zijn. Schoon en erg gezellig. Heel gastvrij ontvangen. Wij gaan hier vast nog vaker gebruik van maken!
  • Plaatsnaam: Ijmuidrn
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Temperatuur iets te warm bij aankomst. Na vragen werd het gelijk naar beneden gesteld.

Mooie huisjes, verzorgd en schoon
  • Plaatsnaam: Zevenhuizen
  • Tips/ Verbeterpunten: Geen

• Plaatsnaam: Purmerend
  • Ik ben: vaste klant
  • Evenement: Groepsuitje

Mooi luxe verblijven. We hebben 5 dagen doorgebracht met onze vriendengroep, heerlijk gekookt in de goed geoutilleerde keuken. ‘Ochtends opstarten in eigen appartement om daarna in de gemeenschappelijke ruimte samen de dag door te brengen. De kinderen hebben heerlijk buiten kunnen spelen op fietsjes, steppen, voetballen op het veldje. En hebben geholpen met het voeren van de dieren. Goede buitenruimte voor de rokers, en mooie tafeltennistafel. En dan de jacuzzi, heerlijk!
  • Plaatsnaam: Haarlem
  • Evenement: Iets te vieren
  • Tips/ Verbeterpunten: De temperatuur in de accommodatie was te hoog en moeilijk lager te krijgen, wat de eerste nacht ten koste ging van nachtrust. Ook omdat de (dak)ramen niet goed open konden, ivm regen.

• Plaatsnaam: Schiphol
  • Evenement: Zakelijke evenement/ bijeenkomst

Super accomodatie, sfeervol ingericht, netjes, hygiënisch, goede bedden, goed uitgeruste keuken, veel privacy, zeer vriendelijk personeel, uitstekende service.
  • Plaatsnaam: Tegelen

• Evenement: Groepsuitje

Beste heer Mulder, Hartelijk bedankt voor de mooie recensie. Hopelijk mogen wij jullie nog een keer begroeten bij onze groepsaccommodatie De Braampeel! Team De Braampeel

De Braampeel is een hele nette en verzorgde accomodatie waar je naast een grote groepsruimte + goed uitgeruste keuken ook losse 'woningen' aantreft om je terug te trekken. Ideaal dus voor grote groepen die samen willen zijn maar is er ook genoeg privacy voor iedereen.
  • Ik ben: vaste klant
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg

Beste mevrouw Kuijpers, Hartelijk bedankt voor de mooie recensie. Hopelijk mogen wij jullie nog een keer begroeten bij onze groepsaccommodatie De Braampeel! Team De Braampeel

We hebben met hele familie een weekend gebruik gemaakt van De Braampeel. We hadden hoge verwachtingen en deze zijn ruim waargemaakt. We waren met 38 personen en hebben weekend genoten van de accommodatie. Heel netjes en alles was aanwezig van keukenapparatuur tot speelgoed voor de kinderen. Speciaal voor de kleine kinderen een kleine badje toegevoegd i.v.m. warme weer.
  • Plaatsnaam: Zeist
  • Evenement: Groepsuitje

Beste heer Kaouass, Hartelijk bedankt voor de mooie recensie. Hopelijk mogen wij jullie nog een keer begroeten bij onze groepsaccommodatie De Braampeel! Team De Braampeel

Wij waren met ons gehele gezin (vanwege 45 jaar getrouwd!) met 12 volwassenen en 25 kinderen van 1 tot 18 jaar een hele week op De Braampeel en hebben genoten, er was voor ieder wat te doen, de jacuzzi was helemaal hot en fietsen met z'n allen was geweldig. Als afsluiting een héérlijk lopend buffet. We hadden een heel fijne week waar iedereen ook met heel veel plezier op terugkijkt.
  • Plaatsnaam: Bleiswijk
  • Evenement: Iets te vieren
  • Tips/ Verbeterpunten: zijn besproken en gelijk geregeld. Top!

Beste heer Houweling, Hartelijk bedankt voor de mooie recensie en wat fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf. Hopelijk mogen wij jullie nog een keer begroeten bij onze groepsaccommodatie De Braampeel! Team De Braampeel

• Evenement: Vakantie/ weekendje weg

Beste mevrouw Meerdink, Hartelijk bedankt voor de mooie recensie. Hopelijk mogen wij jullie nog een keer begroeten bij onze groepsaccommodatie De Braampeel! Team De Braampeel

Het is ons prima bevallen en het waren drie perfecte dagen in De Braampeel. Catering Ria Joosten ook alle lof! U maakt waar wat u op de site beloofde. Onderstaande punten zijn uitsluitend POSITIEF bedoeld.
  • Plaatsnaam: Bennekom
  • Evenement: Iets te vieren
  • Tips/ Verbeterpunten: Tagliatella past wat minder in dit buffet en de hoeveelheid was veel te veel. Het terrein moet wat worden opgeruimd en de olijfboompjes weer op z'n plaats zetten. De drie afvalcontainers zo mogelijk aan het zicht onttrekken. Pad naar het vennetje wel erg modderig. De "mest" bij het vennetje en de speelweide verwijderen!. In de kapschuur moet nodig eens geveegd worden. De defecte voetbal-tafel i.p.v. € 0,50 gratis maken.

Beste heer Kersten, Hartelijk bedankt voor de mooie recensie. Wat betreft de tips: wij hebben sinds kort een nieuw catering aanbod waarin we het een en ander hebben gewijzigd. Ook is het terrein helemaal opgeruimd, schoongemaakt en staat alles netjes (ook het Ven). De afvalcontainers worden tijdig geleegd en goed bijgehouden. Het overdekt terras (de schuur) is tevens heringericht en wordt goed schoongehouden. De defecte voetbaltafel die hier staat is inmiddels gemaakt én het slot is eraf gehaald. De voetbaltafel is nu dus gratis :-). Hopelijk mogen wij jullie nog een keer begroeten bij onze groepsaccommodatie De Braampeel! Team De Braampeel

Wij hebben de hele Braampeel afgehuurd voor een familie weekend. Royale en heel gezellige accommodatie met veel ruimte en speelgoed voor kinderen. Vriendelijk en hartelijk ontvangst. Wij komen graag terug!
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg

Beste Simone, Hartelijk bedankt voor de mooie recensie. Hopelijk mogen wij jullie nog een keer begroeten bij onze groepsaccommodatie De Braampeel! Team De Braampeel

Dikke proficiat aan het eetcafé 't Raodhoes waar we de zaterdagavond terecht konden om te dineren. Het was zeer lekker, vriendelijke jonge ondernemer en personeel die steeds de trap op en af moesten. Super
  • Plaatsnaam: Zottegem
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Krakende vloer boven in de kamers, vaatwasser in de keuken lekte. Probeer de prijs voor een weekend te verlagen (wij deden veel uitstapjes en waren niet zo veel in het verblijf vandaar dat het duur uitvalt zeker voor een weekend) De tijd dat we samen wel doorbrachten in de braampeel was superleuk en gezellig. Tip voor het eetcafé probeer menu met drank inclusief

Ze hebben overal aangedacht, wasmachine en droger met bijbehorende producten. Kinderfietsjes, trapauto's, koffie, grote industriële keuken met alles erop en eraan, diverse zithoeken. Het is hier met een grote groep mensen goed vertoeven.
  • Plaatsnaam: Schagen
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Vloer op de verdieping kraakt, kan lastig zijn voor baby's en kleine kinderen die moeten slapen. Nog een tip om voor elke woning een apparte afsluiter te creëren, ivm dat wij een lekkage hadden in de 3e appartement en in geen enkele woning water hadden.

Wij waren met een groep van 32 bridgespelers en hebben een mooie week gehad,voldoende ruimte voor iedereen omdat er veel terrasjes zijn en het weer was ook prima.Heerlijke bedden.Zeker een aanrader ook voor gezinnen met kinderen.De verzameling dieren is indrukwekkend, veel pauwen en zelfs witte kangaroo's!
  • Plaatsnaam: Leuven
  • Evenement: Groepsuitje

Tijdens een lange wandeling vanaf camping de Leistert kregen we koffie en een glas water van het huis. Waar maak je dit nog mee! Wat een gastvrijheid.
  • Offerte en contact N.v.t.
  • Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Plaatsnaam: Almelo
  • Evenement: Iets anders

We hebben hier met onze vriendenploeg en kids een heerlijk verblijf gehad, zeker voor herhaling vatbaar
  • Plaatsnaam: Urk
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: Even op de site vermelden dat er speelgeld voor de kinderen aanwezig is. Wij hadden onze halve speelgoedkist meegenomen ;-)

Het was heerlijk!
  • Plaatsnaam: Rotterdam
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: De vloer kraakt ietwat.

• Plaatsnaam: Mierlo