Prima werk geleverd. Het begon al met het uitwerken van onze ideeën en het meedenken van Joep Withagen van Tuintechniek van Rijswijk. Tijdens de werkzaamheden duidelijk overleg van invulling van de werkzaamheden door het personeel. Dit resulteerde in nog een paar aanpassingen naar onze tevredenheid. Ook de nazorg is prima geregeld.

Professionele aanpak en passie voor hun werk

Wij zijn erg tevreden over Van Rijswijk Tuintechniek. Vooraf kregen wij duidelijke tekeningen en een overzichtelijke offerte. Er werd erg netjes gewerkt en de jongens hebben echt passie voor hun vak. Blij met het eindresultaat!

Zeer tevreden over de aanleg, uitvoering en afhandeling van onze tuin.

Wij zijn echt zeer tevreden over het geheel, de aanleg van de bestrating van onze stadstuin. De eerste aanzet, het ontwerp en de offerte. Dan de planning, duurde wel wat lang maar we hebben dat geaccepteerd. De uitvoering was prima in orde, meedenken en netjes werken door de medewerkers verliep erg goed. Zelfs op het laatst toen men klaar was, alles opgeruimd en tot de laatste steen en stukjes afvoer meegenomen. Ook de financiële afwikkeling, omdat er nog een stukje gedaan moest worden, werd netjes in delen aangeboden tot alles klaar was. Al met al een dikke tien, echt een aanrader, gr fam. Dietvorst

Alles uitstekend verlopen.

Aan de dienstverlening niets veranderen ! Alles Uitermate goed verlopen. Iedereen heeft ons goed geholpen met voldoende ideeën. Meedenken, waar kom je dat nu nog tegen.

Professionele vakmensen en maken waar wat wordt beloofd.

Werken zeer netjes en vakkundig. Leveren kwaliteit en zijn beleefd. De uitwerking van de tuin stemt ons erg tevreden. Het is geworden zoals ons was beloofd en wij zelf voor ogen hadden. Je wordt voorzien van tips en deskundig advies. Het resultaat maakt ons nieuwe huis met deze tuin helemaal af!

Heel erg tevreden

Heel erg blij en tevreden met onze nieuwe tuin die helemaal aangelegd is door tuintechniek van Rijswijk. Fijn overleg vooraf en een uitstekende afwerking. Aardige, nette hardwerkende mannen die de klus uitgevoerd hebben.

super

Alles naar wens verlopen en ook zijn we heel blij en tevreden met het resultaat. Duidelijke offerte vooraf waar geluisterd werd naar onze wensen en die zijn ook allemaal verwezenlijkt, komen afspraken na, materiaal is goed en degelijk (geen fragiel materiaal), hard werkende hoveniers, beleefd en keurig, alles verliep op schema zoals afgesproken, en eindcontrole met garantiecertificaat. Over 3 maanden nogmaals een controle of alles nog naar wens is en of alle planten goed zijn aangeslagen. Top het geld zeker waard!

Fantastische, professionele, hardwerkende jongens

Tuintechniek van Rijswijk heeft ons fantastisch geholpen met onze achtertuin, en eerder ook onze voortuin. Er werd vooral meegedacht en er werd goed naar onze wensen geluisterd, waardoor wij nu kunnen genieten van en in onze achtertuin die helemaal naar onze wens is. De jongens die bij ons aan het werk waren, zijn nette, professionele en hardwerkende gasten. Ik kan Tuintechniek van Rijswijk van harte aanbevelen 👍

Kundig en vriendelijk personeel, goed werk geleverd.

We zijn zeer tevreden over het geleverde werk wat is uitgevoerd. Netjes, vakkundig, precies, mooi. Personeel was vriendelijk, kundig, gemotiveerd.

Prima mensen om je droomtuin te laten maken

Prettige samenwerking, vanaf eerste gesprek tot en met oplevering. Duidelijk vakmensen, keurig vakwerk geleverd en nu genieten van een mooie tuin.

Zeer vakkundig, heel vriendelijk personeel en goede service!

Van Rijswijk heeft bij ons de achtertuin compleet opnieuw aangelegd. Vanaf het moment van de offerte aanvraag tot en met de aanleg hebben wij dit als zeer positief ervaren. Vakkundig advies, goede service en heel vriendelijk personeel! We zijn heel erg blij met het eind resultaat.

Wij hadden al langer een zakelijke relatie mbt onderhoud omgeving van onze supermarkt.

• U doet zaken met ons als: particulier
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg|tuinonderhoud|tuinrenovatie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring nvt

Onze eigen ideeën, deskundig omgezet in een prachtig ontwerp en perfecte uitvoering!

• U doet zaken met ons als: particulier
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinaanleg
  • U bent voor ons: de eerste keer klant

Onze ervaring is alleen maar positief. Medewerkers waren klantvriendelijk, deskundig en op tijd. Alle afspraken zijn nagekomen. Plan en eindresultaat zijn hetzelfde. Zowel via de mail als telefoon was de eigenaar goed te bereiken. We zijn heel tevreden en blij met onze tuin.

• U doet zaken met ons als: particulier
  • Het gaat hier om: tuinplannen|tuinaanleg
  • Omschrijf uw negatieve ervaring nvt

Het was voor mij iets moeilijker omdat ik graag het graf van mijn overleden man netjes wou maken, en de vraag rees wie doet dat een graf netter maken. Ik had van de buren gehoord dat ze heel tevreden waren over jullie, en heb gebeld, vandaag was het klaar, ik was zo blij...zo goed gedaan, het geeft me zo'n fijn gevoel,de tranen waren er ook, mannen wat hebben jullie mij blij gemaakt. Dank jullie hartelijk, ook namens mijn kinderen.

• Kwaliteit geleverde werk
  • Kwaliteit materiaal N.v.t.
  • U doet zaken met ons als: particulier
  • Het gaat hier om: tuinadvies
  • U bent voor ons: de eerste keer klant

Tuintechniek van Rijswijk is een professionele organisatie welke de gemaakte afspraken stipt nakomt, meedenkt met de klant en hoge kwaliteit werk aflevert.

• Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

Vakkundig advies m.b.t. tuinontwerpen en bestrating. Verder wordt het tuinontwerp en bestrating conform afspraken vakkundig uitgevoerd. De nazorg is ook goed geregeld.

• U bent voor ons: een vaste klant

Er werd geluisterd naar de wensen van de klant en aangevuld met eigen inbreng op basis van ervaring. We werden dan ook gewezen op zaken waar we zelf niet aan gedacht hadden. Alles is zeer netjes aangelegd en we zijn dan ook enorm tevreden over het geleverde werk.

• U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Nog geen.

Ik probeer echt opbouwend kritisch te zijn, maar vanaf het eerste oriënterende gesprek tot de afsluiting is het allemaal prima geregeld met topkwaliteit! Degene die het project aanstuurde heeft veel kennis van zaken, passie voor z'n werk, goede omgangsvormen en is duidelijk een voorbeeld voor zijn jongere collega's. Met een gerust hart liet ik m'n tuin achter in jullie handen. Complimenten voor zowel het proces als het resultaat!

Keiharde werkers. Deskundig en vriendelijk

• U bent voor ons: een vaste klant

Luisteren naar de wensen van de klant maar daarbij ook het inbrengen van ideeën (weghalen tuinhuis) zodat een beter totaal resultaat is bereikt

• U doet zaken met ons als: particulier
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinrenovatie
  • U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring kwaliteit van de geleverde grote tegels (leveranciersfout),

Prijs/kwaliteitsverhouding is bijzonder goed. Er wordt meegedacht en deskundig advies gegeven.

• U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen

Alle werkzaamheden zijn door Jurgen en Robin boven verwachting uitgevoerd. Complimenten! Jammer dat de baas niet even voor de eind controle langs geweest is, dan had hij het fantastische eindresultaat kunnen zien, en had ik mijn complimenten kunnen doorgeven voor Jurgen en Robin!

• U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen.

Waterstraat 1 Halster Halsteren