Net als 30 jaar geleden super service super bedrijf....komen afspraken na toppie

Mijn ervaring met pleunis is allang goed.j

Een goede installatie en op een prettige manier in een dag .

Volgens afspraak

Het was alleen jammer dat er een beetje ruw gewerkt werd. De oude thermostaat werd gewoon op mijn kastje gegooid. Dat mocht wel een beetje minder. Verder alles oke

Netjes werk geleverd

Binnen 10 dagen van aanvraag nieuwe cv combiketel tot plaatsing. De medewerker was netjes op tijd en heeft alle oude materialen en verpakkingsmateriaal weer meegenomen. Ik heb geen uitleg gekregen over de functies op het scherm van de cv-installatie. Dat heb ik zelf uit de bijgeleverde boekjes gehaald voor zover noodzakelijk.

In alle opzichten zijn wij zeer tevreden.

Goede uitgebreide voorlichting.Snelle offerte. Probleemloze installatie door een prettige monteur.

Goede voorlichting met betrekking keuze ketel. Goede prijs verhouding. Snelle levering en perfecte plaatsing en afwerking. Goede en snelle service.

Professionele partij, goed vakmanschap en heldere communicatie

Pleunis heeft voor mij de HR-ketel vervangen en 2 pompen van de vloerverwarming. Alles is zeer kundig en snel uitgevoerd. Enig minpuntje is eigenlijk dat de monteurs weinig voorraad bij zich hebben. Zodra de situatie net iets afwijkt, moet hij terug naar de zaak om het artikel te ruilen en een nieuwe afspraak in te plannen. Uiteraard is dit geen reden om ze de volgende keer niet te vragen. Ze zijn zeer kundig in het werk dat ze doen en afleveren.

Storingsnummer niet bereikbaar

Verwarming werkt niet binnen 2 weken nadat de monteur is langsgeweest. Op website staat nr. 24 uur x 7 telefonisch bereikbaar, maar blijkt niet het geval. Het telefoonnummer is uitgeschakeld. Er blijkt echter een telefoonstoring te zijn. De reparatie is alsnog dezelfde dag goed uitgevoerd. Er bleek geen verband met de eerdere reparatie.

Snel een Nieuwe ketel

Heel erg fijn dat we zo snel zijn geholpen ,zeer goede service

zeer snelle en goede service

vervanging van 30 jaar oude cv ketel. op dinsdag 8-2-2022 om 13.30 uur komt Marc de situatie bekijken, om 16.00 uur hebben we de offerte in huis. Om 16.30 uur telefonisch afgesproken dat de ketel op 10 of 11 februari zou worden geplaatst, op 9 februari om 8.30 uur worden we gebeld om ze de ketel die dag konden komen plaatsen er had een klant afgebeld. Om 9.30 uur is de monteur aanwezig en om 16.00 uur was de ketel geplaatst en hadden we weer warmte in huis. Dit is nog eens een voorbeeld voor vele bedrijven hoe het ook kan.

Snel en betrouwbaar

Zie onder

Door ervaren monteur picobello ge installeert. Afval en oude verwarmingsketel en verpakkingsmateriaal meegenomen en werkruimte schoon achter gelaten. Op vragen vriendelijk antwoord gegeven.

Goed werk geeft vertrouwen

Heel goede ervaring met Pleunis. Doen wat ze zeggen en gewoon goed. Juist die combi: goed werk afleveren - eenvoud, duidelijkheid- geeft vertrouwen.

Vakkundig en zeer vriendelijke installateur

Wij kunnen alleen maar zeggen dat de installateur zeer klantvriendelijk en beleefd was en niets was hem te veel om alles keurig uit te leggen. Zeer vakkundig en een aanbeveling is op zijn plaats

Uitstekend.

Natuurlijk eerst vorige HR ketel uit 1997 met leidingen gedemonteerd . Twee monteurs moesten het gladde dak op om de nieuwe afvoerpijp te plaatsen. De nieuwe ketel geplaatst door een monteur met de nieuwe leidingen en afvoerbuizen ook voor wasmachines en wasdroger gemonteerd. Alles netjes opgeruimd. Daarna uitleg over de nieuwe ketel en hoe en wanneer men water moet bijvullen.

ben te vrede goed werk en goede afwerking bij contact drek antwoord en goed advies

Goede en snelle levering van nieuwe ketel.

Zeer goed advies en snelle hulp na uitvallen oude cv-ketel. zeer aan te raden .

Vlot en correct verloop van het traject van offerte aanvraag t/m vakkundige installatie.

Prima!

Uitvoering installatiewerkzaamheden prima, afhandeling onvoorzien meerwerk ongemakkelijk.

Het werk is netjes uitgevoerd. Jammer van de discussie met de heer Pleunis over het onvoorziene meerwerk voorvdevrookgasafvoer. Ik kreeg min of meer het verwijt dat ik hem niet of niet voldoende over deze situatie geïnformeerd heb, terwijl ik meen dat ik hiervoor niet de kennis van zaken heb. Ik meen dat hij tijdens de beoordeling van de noodzakelijke werkzaamheden bij ons thuis ten behoeve van het maken van een offerte had kunnen vaststellen dat er vanwege huidige eisen voor rookgasafvoer extra installatiewerkzaamheden nodig zou zijn ( o.a. het hakken van een gat in het schoorsteenkanaal op de zolder en het plaatsen van een andere uitlaat op het dak dan normaal te doen gebruikelijk. Advies: niet alleen vooraf de plek van de CV- ketel bekijken , maar ook de situatie van het rookgaskanaal inspecteren.

vriendelijk en efficient

vriendelijk, betrouwbaar en efficient

Service, goede offerte, afspraak nakomen

Top werk geleverd

geen klachten

behulpzaam, schoon en correct werken

Top, goede service. Vriendelijk personeel!

Fijne werknemers, erg vriendelijk en netjes werk geleverd. Ik hoop op een prettige samenwerking de komende jaren

Professionals!

Rustige mensen die hun vak verstaan en die prima werk geleverd hebben!

top