Zeer vriendelijk en alle tijd voor goed advies!!
Fijn om te horen dat u snel en deskundig geholpen bent. Wij waarderen uw feedback en zijn blij dat de interactie positief was. Uw ervaring is belangrijk voor ons.
Wij zijn netjes behandeld door die meneer die het bed heeft gebracht
Fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met de bezorging van het bed. Wij streven ernaar om onze service zo goed mogelijk te laten verlopen en waarderen uw feedback.
Prima
Bedankt voor uw review.
In korte tijd heb ik twee keer iets besteld bij Medicura. De eerste keer was dat een bed met rolstoel en de tweede keer een stoelfiets. De eerste bestelling werd binnen drie werkdagen bezorgd. Gezien de grootte van de artikelen was dit naar mijn mening een snelle levering. Het bed werd heel vakkundig in elkaar gezet en bij het ophalen ook weer uit elkaar gehaald. Levering van de stoelfiets duurde eveneens drie werkdagen. Dat was lang vergeleken bij andere aanbieders.
Fijn om te horen dat de levering en service naar wens waren. We streven ernaar om een goede ervaring te bieden, ook al kan de levertijd soms variëren. Uw feedback is waardevol voor ons.
Ik was blij dat ik de volgende dag al een rolstoel had.
Fijn om te horen dat de levering snel ging en u tevreden bent met uw rolstoel. Wij streven ernaar om onze service zo efficiënt mogelijk aan te bieden. Bedankt voor het delen van uw ervaring.
Goed, snel,degelijk.
Dank u voor het delen van uw review.
Super vlug geregeld prima materialen
Prima service en uitleg. Korte lijntjes
Fijn om te horen dat de service en uitleg naar wens zijn. Wij streven ernaar om de communicatie zo helder mogelijk te houden. Uw feedback is waardevol voor ons.
Je moet wel geduld hebben. Artikel bevalt maar had het graag sneller in huis gehad.
Wij begrijpen dat het wachten op een bestelling soms frustrerend kan zijn. Het is goed om te horen dat het artikel u bevalt. Dank voor uw feedback.
Telefonisch contact
Bedankt voor uw feedback.
Ik had het standaard kraampakket besteld. En duurde erg lang voor ik er iets van hoorde. Toen ik 36 weken zwanger was ben ik zelf maar gaan bellen. Toen werd het meteen geregeld. Het was mij niet helemaal duidelijk of ik te snel gebeld had (al wil je met 36 weken je spullen wel hebben zodat je tijd krijgt om het bed omhoog te zetten) of dat het maar goed was dat ik belde. Na het belletje is het snel geleverd.
Wij begrijpen dat het wachten op een bestelling frustrerend kan zijn, vooral in uw situatie. Fijn om te horen dat het na uw telefoontje snel geregeld was. Wij waarderen uw feedback en hopen dat alles nu naar wens is.
Na een telefoontje werden de materialen een dag erna al geleverd. Ook de monteur zette alles snel in elkaar.
Fijn om te horen dat de levering en montage naar tevredenheid zijn verlopen. Wij streven ernaar om een vlotte en vriendelijke service te bieden. Uw positieve ervaring waarderen wij zeer.
Alles is soepel en netjes verlopen
Fijn om te horen dat de levering soepel en netjes is verlopen. Wij streven er altijd naar om een goede ervaring te bieden. Bedankt voor uw feedback.
goede service
We willen u graag bedanken voor het plaatsen van uw review.
De mannen die de stoel kwamen leveren namen alle tijd om hem Goed af te leveren en plaatsen plus de uitleg erbij. Ook werd alle verpakkingsmateriaal meegenomen. Het verliep in alle rust
Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen en de levering in alle rust heeft plaatsgevonden. Wij waarderen uw positieve ervaring en zijn blij dat u tevreden bent met de service.
ondanks volledige gegevensverstrekking, maakt Medicura toch nog fouten m.b.t. de maatvoering van geleverde producten. Ook is er schijnbaar geen of onvoldoende uitgangscontrole waarbij producten die geleverd worden uit het gesealde plastic worden gehaald en kapot blijken te zijn. Een zeer omslachtig en geldverslindend naleveringssysteem. De bestelde 20 stuks van een product (totale waarde € 41,=) worden als volgt geleverd: 7 okt 5 stuks, 9 oktober 7 stuks en de rest? geen info moeten we zelf achteraan. dat wordt dus minimaal 3x thuisblijven, 3x verpakking met folders e.d. en 3x vervuilend rijden.
Wordt goed geholpen en denken mee
Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de service en de ondersteuning. Wij streven er altijd naar om een goede ervaring te bieden. Bedankt voor het delen van uw positieve feedback.
Eenvoudig in gebruik, veilig
We willen u graag bedanken voor het plaatsen van uw review.
Wat ik zeg, top geregeld. Besteld om op een dinsdag te leveren en dat is gebeurd. Ook tijdens het tijdslot. Goeie service, chapeau
Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen en de levering op tijd was. Wij stellen uw feedback zeer op prijs en zijn blij dat u tevreden bent met de service.
De artikelen die ik had gekocht waren niet goed en wilde ik retour sturen. Er zaten 2 verschillende retourbonnen erbij in, daar moest alles worden ingevuld, maar dezelfe gegevens staan ook op de orderbon die er ook bij in zat. Dat kan echt makkelijker, jullie hebben mijn gegevens al. Een hoop papierwerk. Helaas geen retoursticker, ik moest op de doos de adres gegevens schrijven. Vanwege de te uitgebreide retourhandelingen zou ik niet meer daar kopen. Ook de verzending bestond uit 2 delen in 2 veel te grote dozen, terwijl het makkelijk bijelkaar in 1 doos had gekund. Niet echt duurzaam, en sonde van de extra kosten om te verzenden die word gemaakt.
Wij waarderen uw feedback over de retourprocedure en het verzendproces. Het is belangrijk voor ons om te horen hoe u de ervaring heeft beleefd. Wij nemen uw opmerkingen mee in onze voortdurende inspanningen om onze processen te verbeteren. Uw input is waardevol voor ons.
Heb mitella bij jullie besteld en betaald. Omdat deze niet goed was naar winkel breda gegaan. Daar andere genomen dus omgeruild, maar moest deze wel betalen. Het geld van de online bestelde mitella zou ik terug krijgen. Helaas nog steeds niet ontvangen. Dus daarom krijgen jullie maar 1 ster. Met vriendelijke groet Corry verschure
Bij het call center kreeg ik direct een medewerkster aan de lijn die prima naar mij luisterde. Ik werd snel en goed geholpen. Een dag later had ik mijn gevraagd hulpmiddel (orthopedisch kussen) reeds in huis. Chappeau !!
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de service en het snelle leveren van uw hulpmiddel. Wij streven er altijd naar om een goede ervaring te bieden. Uw feedback is waardevol voor ons.
Zeer snelle service Ik kan me nu gelukkig een beetje behelpen
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de service. Wij streven er altijd naar om snel en efficiënt te werken, zodat u de ondersteuning krijgt die nodig is. Bedankt voor het delen van uw ervaring.
Heb gevraagd om een rolstoel en die werd keurig optijd afgeleverd met de uitleg erbij.
Fijn om te horen dat de levering van de rolstoel naar tevredenheid is verlopen en dat u duidelijke uitleg heeft ontvangen. Wij streven ernaar om onze service zo goed mogelijk te verzorgen.
Materialen zijn helemaal top, zien er nog uit als nieuw. Bezorging via GLS is niet fijn, geen enkel afhaalpunt in de weide omgeving en je moet dus thuis zijn.
Dank voor uw feedback. Het is goed om te horen dat de materialen aan uw verwachtingen voldoen. We begrijpen dat bezorging soms uitdagingen met zich mee kan brengen en waarderen uw inzicht hierin. Uw ervaring is waardevol voor ons.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.