Systemen blokkeren de praktijk. #paarsekrokodil
Los van de klantvriedelijkheid en de bereikbaarheid, die overigens ok is, zorgen ERP systemen en processen voor minder menselijkheid. Want die werken alleen als alles goed gaat. Wij bestellen produkten waaronder een bed en een specifiek matras. De bestelling wordt bevestigs. Daarna komt een dag vooraf een 'geautomatiseerde`sms dat je Vrijdag tussen 2 en 4 thuis moet zijn. Er komt niemand, ook geen melding. ( Communicatie is alles ) Klantenservice gebeld. Uiteindelijk werd gezegd dat de chauffeur nog komt maar wanneer kan men neit zeggen. ( Ik wil de chauffeur ook wel bellen, ben echt niet boos, maar het gaat om communicatie zoals gezegd )Vervolgens komt de chauffeur kwart voor 6 savonds helemaal in de stress leveren. ( hij kan er niets aan doen, top kerel, maar het was zijn eerste werkdag ). Dan staat op de leverbon een verkeerd matras welke niet bevestigd is. Die moet dan weer geruild worden terwijl mijn vrouw hem dringend nodig heeft. Dit gemeld hebbende per mail, wordt deze voor Dinsdag bevestigd. Maar dan heeft ze hem nodig. Ik vraag of ik hem maandag zelf kan ruilen, gewoon makkelijk, tegemoet komend. Nee dat gaat niet, want bij het magazijn kan niet geruild worden ivm planning. Hoezo paarse krokodil..Nu maar hopen dat de sms op een tijdstip komt dat mijn vrouw het red. Het is een incident misschien, maar het zal je net treffen. Hou het makkelijk!