Filters

4

Systemen blokkeren de praktijk. #paarsekrokodil

Los van de klantvriedelijkheid en de bereikbaarheid, die overigens ok is, zorgen ERP systemen en processen voor minder menselijkheid. Want die werken alleen als alles goed gaat. Wij bestellen produkten waaronder een bed en een specifiek matras. De bestelling wordt bevestigs. Daarna komt een dag vooraf een 'geautomatiseerde`sms dat je Vrijdag tussen 2 en 4 thuis moet zijn. Er komt niemand, ook geen melding. ( Communicatie is alles ) Klantenservice gebeld. Uiteindelijk werd gezegd dat de chauffeur nog komt maar wanneer kan men neit zeggen. ( Ik wil de chauffeur ook wel bellen, ben echt niet boos, maar het gaat om communicatie zoals gezegd )Vervolgens komt de chauffeur kwart voor 6 savonds helemaal in de stress leveren. ( hij kan er niets aan doen, top kerel, maar het was zijn eerste werkdag ). Dan staat op de leverbon een verkeerd matras welke niet bevestigd is. Die moet dan weer geruild worden terwijl mijn vrouw hem dringend nodig heeft. Dit gemeld hebbende per mail, wordt deze voor Dinsdag bevestigd. Maar dan heeft ze hem nodig. Ik vraag of ik hem maandag zelf kan ruilen, gewoon makkelijk, tegemoet komend. Nee dat gaat niet, want bij het magazijn kan niet geruild worden ivm planning. Hoezo paarse krokodil..Nu maar hopen dat de sms op een tijdstip komt dat mijn vrouw het red. Het is een incident misschien, maar het zal je net treffen. Hou het makkelijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Giede service

Bed is bezorgd, op tijd en netjes in elkaar gezet en op juiste plaats.

  • Aanbevelen? Ja
10

Excellent

Great and prompt service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Positief.

Attent. Mooi op tijd. Goede duidelijk uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
6

Valtaf me tegen

Stond medicura aan de deur met een rotator Wij hadden niks besteld en accepteerde de rotator dus niet Heb dit laten weten via beantwoording via de mail Geen reactie geen sorry

  • Aanbevelen? Ja
7

ik ben tevreden

ikheb goede kwaliteit van jullie en daarom heb ik jullie gekozen

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed bereikbaar, snel geregeld

Ontzettend fijn en belangrijk dat het kan worden bezorgd.

  • Aanbevelen? Nee
7

Zoeper vriendlik

Vrienden en bulpsaam

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

prima

  • Aanbevelen? Ja
10

De bestelde producten - zeer goed, GLS zoals altijd :-)

Zeer tevreden over de kwaliteit vd bestelde producten, maar ik zal in de toekomst nooit meer bij u bestellen, met een hele "gekke" reden: mijn ervaring met GLS (de bezorger) was en blijft heel slecht. Helaas :-( . En dit vind ik jammer. DHL of Post.nl - daar heb ik geen slechte ervaringen! Ben minder valide, ik verwacht dus dat de bezorger doet ook vat hij zegt, ik kan me moeilijk permitteren dat de bezorger mij een hele dag in de wacht laat met de mededeling : over 0,5 uur ....

  • Aanbevelen? Ja
10

goed telefonisch geholpen nadat er iets technisch misliep bij online huren

Opmerking: Ik, als vader, zou het prettig vinden als ik ook op mijn zorgverzekeringpolis de zwangerschapsproducten kan huren. Misschien dat jullie daar vanuit jullie organisatie ook een klank richting de zorgverzekeraars kunnen doen. Wie weet wat er dan kan in de toekomst. Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
8

Vlotte levering door vriendelijke man.

Bed in elkaar gezet met uitleg. Echter bij rolstoel geen uitleg over hoe beensteunen verlengen ed. QR code werkte niet helaas. Door eigen improvisatie zijn we er toch uitgekomen. Dus dat kan wel een extra aandachtspunt zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

snel geleverd

snel geleverd en in elkaar gezet

  • Aanbevelen? Ja
9

1 belletje en mijn wens werd vervuld

1 belletje en mijn wens werd vervuld

  • Aanbevelen? Ja
9

Timely delivery from medicura. Very good experience

No complaints

  • Aanbevelen? Ja
10

Klasse

Seer Goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes vlot geleverd.

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

De gehuurde rolstoel werd snel geleverd op het adres dat ik had aangegeven. We kregen er ook goede uitleg bij.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ben zeer tevreden.

Wil vooral Harry Custers bedanken dat hij het geregeld heeft ivm mijn revalidatie van 28-4 t/m 30-5 in MARTINUS. Dat ik daar ook gebruik kon maken van de FLEXOBED. En ook Nelly Hannekes dat er nu een ander postoel geregeld kon worden. Wat gemakkelijk voor mij was. NOGMAALS BEDANKT.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel besteld, goede communicatie en levering

Snel besteld, goede communicatie en levering. Niets verder op aan te merken

  • Aanbevelen? Ja
10

Mijn ervaring met medicura is super verlopen.

Heel goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Goede kwaliteit, snelle levering, keurig verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Doen wat ze beloven.

Prettig geholpen, duidelijke voorgelicht en afspraak is afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed product, snel geleverd

Had in het weekend een paar loopkrukken besteld en deze werden dinsdag keurig in het tijdvak afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Magnesiumstraat 7

6031 RV Nederweert

088 007 1100

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.