all een mmplanning was dubbel van af8uur .en na13 30 kan gebuuren
Fijn om te horen dat u goed geholpen bent via de telefoon. We waarderen uw feedback en nemen het mee in onze verdere ontwikkeling. Uw ervaring is belangrijk voor ons.
Top
Dank u voor het delen van uw review.
Alles wat fout kon gaan is fout gegaan. Het begon al bij de aanvraag, formulier zou niet ondertekend zijn terwijl ik de bevestiging al binnen had! Dus zelf uitgeprint handmatig ondertekend weer gescand en via mail terug gestuurd! 3 uur zoet geweest ermee! Niet geleverd op afgesproken tijdstip(15min voor levering afgezegd) 6 sept na 16u pas gebracht, zou tussen 9u-13u zijn. Er werd gevraagd of het een dag later mocht waarop ik negatief heb geantwoord. Die dag niets kunnen doen en afspraak met activiteit moeten annuleren. Vervolgens kregen we een ander scootmobiel. Een zeer onhandig ding mijn schoonmoeder was er angstig op, na een half uurtje gaf hij zo weinig stroom aan dat we niet verder durfden. Ook met het ophalen op 11 sept ging het weer fout, chauffeur nog nadrukkelijk gevraagd hoe het geregeld moest worden, hij gaf aan als u een ophaaldag heeft ingevuld krijgt u de avond van te voren een sms, ik zei nog aangegeven op de aanvraag invullijst? Waarop hij ja zei. Ik vroeg naar een retourformulier aangezien wij niet konden printen. Was niet nodig volgens de chauffeur. Op woensdagavond 10sept geen sms ontvangen. Dus 11 sept om 9u weer bellen, moest toch een retourformulier ingevuld worden. En dan zou hij op 12 sept opgehaald worden. Ik gaf aan dat we dan zouden vertrekken, dan moest ik hem maar bij de receptie zetten. Heb mijn klachten nog aangegeven aan de dame aan de telefoon vond het vervelend maar die kon er niets mee en ik moest dan maar een klachten formulier invullen. Receptie van landal de vers zei in eerste instantie nee dat kan niet, op aandringen en omdat het een kleinere was mocht het dan. Dus niet alle vakantieparken willen een scootmobiel bij de receptie hebben staan! Ik ben erg teleurgesteld! Het heeft me erg veel energie en stress gegeven!
Super tevreden
Dank u voor het delen van uw review.
Altijd beleefd en helpen je erg goed. Ik ben blij met Medicura
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de service. Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen en waarderen uw positieve feedback.
Op tijd geleverd Ik ben telefonisch goed geholpen. Een goede bezorger. Alles is prima uitgelegd. Mvg
Fijn om te horen dat u tevreden bent over de levering en de uitleg. Wij streven ernaar om een goede service te bieden en zijn blij dat dit bij u is gelukt. Uw feedback is waardevol voor ons.
Na ontvangst op 8-9-2025 hebben we gelijk s,middags het activatie formulier ingevuld , en zuode we 2 dagen naderhand een a-mail ontvangen . Ditmailtje ontvangen 9-9-2025 .de brief voor inloggen bij gevoegd , ales goed gegaan 10 -9-2025 ingelogd en de telefoonnummers ingevuld , zaterdag middag samen met de betrokkenen het uitgeprobeerd maar werkte helemaal niet . om 15.15 uur help desk van wuzzi gebeld 11x maar steeds de melding "alle medewerkers zijn in gesprek een moment aub , daarna werd de verbinding steeds verbroken . in de avond kreeg mijn zoon pas om 20.37 door dat we op de noodknop gedrukt hadden !!!! zondag morgen nogmaals probeerd en toen duurde het meer als 10 minuten voordat mijn zoon een alarm op zijn telefoon ontving , buurdzorg was net hier voor verzorging en die vertelde ons dat het apparaat wel in budel werkt maar niet in de omliggende Dorpen heel slecht tot niet werkt. Dus gewoon WAARDELOOS voor ons .
Goed advies ontvangen en binnen 24 uur geleverd aan huis
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de snelheid en het advies. Wij vinden het belangrijk om u goed van dienst te zijn. Uw feedback is waardevol voor ons.
Door het enthousiasme van de medewerkers en de ergotherapeut zijn wij er van overtuigd dat medicura Het beste met iedereen heeft als het gaat om de zorg in het juiste perspectief te zetten.
Fijn om te horen dat u positieve ervaringen heeft met de begeleiding en het enthousiasme van onze medewerkers. Wij streven ernaar om een goede ondersteuning te bieden, en het is prettig dat dit bij u zo overkomt. Uw feedback waarderen wij zeer.
Bestellen van hulpmiddelen ging heel gemakkelijk via de website. In het weekend besteld en werd dinsdag al bezorgd. Erg vriendelijke bezorger. We hadden 2 dingen besteld en dat werd over 2 routes verdeeld, wel op dezelfde dag maar was fijner geweest als het in één keer geleverd was. Ik heb daarover gebeld en werd heel vriendelijk te woord gestaan. Ben tot nu toe heel positief!
Fijn om te horen dat het bestellen via de website soepel verliep en dat de bezorger vriendelijk was. We begrijpen dat het handig zou zijn geweest om alles in één levering te ontvangen. We waarderen uw feedback en zijn blij dat u tot nu toe een positieve ervaring heeft.
Bezorgtijd een week. Geen Nederlandse gebruiksaanwijzing. Ook in de andere talen niet! Product valt tegen.
Bestelling door gegeven en de dag daarna geleverd. Mijn mantelzorger is netjes een half uurtje van te voren gebeld voor levering, omdat ik zelf niet naar de deur kon komen. De bezorger was volgens mijn mantelzorger super vriendelijk.
Fijn om te horen dat de levering soepel is verlopen en dat u tevreden bent met de service. Wij streven ernaar om een goede ervaring te bieden. Dank voor het delen van uw positieve ervaring.
Producten okr
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen.
Kwam precies in week 35
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen.
Makkelijk te bestellen op website. Alles staat duidelijk aangegeven. Ook levering wordt helder over gecommuniceerd.
Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent over de snelle levering en de duidelijke communicatie. Het is prettig dat u de website als gebruiksvriendelijk heeft ervaren. We blijven ons best doen om een goede service te bieden.
Heb goede ervaringen met medicura, vriendelijk. Alleen vond ik het jammer dat diegene die het produkt brengt, geen uitleg kon geven over de werking en hoe je het moet instellen. Ook de gebruike aanwijzing is beknopt, maar daar kunnen jullie niks aan doen.
Fijn om te horen dat u vriendelijke ervaringen heeft. We begrijpen dat een uitgebreide uitleg bij het product waardevol kan zijn. Uw feedback over de instructies nemen wij ter harte en zal helpen ons aanbod te verbeteren.
Medewerker was op tijd en heeft me goed uitgelegd hoe ik de apparatuur moet gebruiken
Fijn om te horen dat de uitleg over het gebruik van de apparatuur helder was. Wij streven ernaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en waarderen uw positieve feedback.
Goed op de hoogte gehouden via de mail. Alle spullen zijn schoon.
Fijn om te horen dat u tevreden bent over de communicatie en de staat van de geleverde spullen. Wij waarderen uw feedback en zijn blij dat alles naar wens is.
Voor een midweek een scootmobiel gehuurd. Gebracht en gehaald op het vakantiepark. Goede informatie over haal en breng tijden. Ik ben erg tevreden.
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de service en informatie die u heeft ontvangen. Wij streven ernaar om een goede ervaring te bieden bij het huren van onze producten. Dank voor uw feedback.
Het aanmelden als nieuwe klant en het regelen van de hulpmiddelen ging fantastisch aan de telefoon Ik voelde me heel erg goed geholpen. De omstandigheden moest ik de levering wijzigen van datum. Mijnoverbuurvrouw kreeg ook hulpmiddelen en het leek ons dan ook een goed idee omdat samen te voegen op zaterdag. Dat kon geregeld worden. Uiteindelijk krijg ik een bevestiging dat ik op een maandag de hulpmiddelen geleverd krijg maar dan zou ik helemaal niet aanwezig zijn want ik moest naar het ziekenhuis toe. Vervolgens alles rechtgezet en de levering zou op woensdag plaatsvinden. Puntje bij paaltje kreeg ik weer op zondagavond een bericht dat de middelen op maandag tussen 9:45 en 11:45 geleverd zouden worden. Hierop heb ik zelf een bericht gestuurd dat ik dan niet thuis ben en twee keer toe een bericht terug per mail dat het niet door zou gaan en woensdag geleverd moest worden. Vervolgens ben ik maandag vanwege ziekte toch 12 uur 's middags thuis. Wat schets mij in verbazing een grote blauwe vrachtwagen die de hulpmiddelen kwam brengen. Wat ik heel erg bijzonder vond is dat is chauffeur alle spullen bij de voordeur neerzetten er een foto van maakt en vervolgens mij niet helpt omdat daar boven te brengen. Ik heb artrose in de knie en ik kan de trap helemaal niet eens fatsoenlijk op laat staan met al die hulpmiddelen. Mijn buurman vroeg nog aan de chauffeur gaat u deze mevrouw niet helpen maar de chauffeur reed gewoon weg. Uiteindelijk heb ik het samen met de buurman naar boven gesjouwd. Het gaat helaas niet helemaal goed met de planning en de chauffeur was een bijzondere ervaring maar toch geef ik jullie een goede ervaring aangezien het personeel aan de telefoon iedere keer weer mijn netjes te woord staat.
Wij waarderen uw feedback en begrijpen dat de planning niet optimaal verliep. Het is goed om te horen dat u positief bent over de telefonische ondersteuning. Uw ervaring helpt ons om verder te verbeteren. Dank voor het delen van uw verhaal.
Je wordt correct geholpen.en geven goede tips
Fijn om te horen dat u tevreden bent over de service en dat u goede tips heeft ontvangen. Wij waarderen uw feedback en streven ernaar om onze dienstverlening zo goed mogelijk te blijven verbeteren.
Geweldig en een mooie rolstoel. Mijn vader is er heel blij mee.
Fijn om te horen dat de rolstoel goed bevalt en dat uw vader er blij mee is. Wij streven ernaar om producten van hoge kwaliteit te bieden. Bedankt voor het delen van uw ervaring.
Precies het juiste en op tijd geleverd!
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de levering. Wij streven ernaar om aan uw verwachtingen te voldoen en waarderen uw positieve feedback.
De levering is goed en snel
Fijn om te horen dat de levering naar wens is verlopen. Wij streven ernaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en waarderen uw feedback.
Alles klopte
Bedankt voor uw feedback.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.