Alleen maar lof over de artikelen
Wij waarderen uw positieve feedback enorm! Uw ervaring met de aflevering en de artikelen is voor ons van groot belang. Wij streven altijd naar een optimale dienstverlening. Hartelijk dank voor uw review.
Ik heb een redelijk ingewikkeld bed, wat niet iedereen goed weet te bedienen cq te instaleren. Die enkele keer dat er storing was, kwam de monteur altijd binnen een redelijke tijd.
Wij waarderen uw positieve ervaring met ons. Het is fijn om te horen dat onze service aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij streven ernaar om deze kwaliteit van dienstverlening consistent te houden. Dank voor uw beoordeling.
Het bestellen van het kraamhulpmiddelpakket ging erg gemakkelijk. Het is super geregeld dat je er niks voor hoeft te betalen. In week 36 van mijn zwangerschap zou ik het pakket binnen krijgen. Eind week 36 nog niks gehoord, dus toen even gebeld en bleek er iets fout te zijn gegaan waardoor de bestelling nog "on hold" stond. Het is meteen goed doorgezet en een paar dagen later het pakket ontvangen. Vriendelijke klantenservice. Het zou mooi zijn als je toch nog ergens in de zwangerschap een mail krijgt wanneer er wordt verwacht dat je bestelling wordt verzonden. Dit omdat je de bestelling al maanden van tevoren plaatst. Je weet zo meer waar je aan toe bent.
Wij waarderen uw feedback. Het is fijn te horen dat u tevreden bent over ons kraamhulpmiddelpakket en de afhandeling van uw bestelling. Uw suggestie om updates te geven tijdens het bestelproces nemen we ter harte. Dank voor uw waardevolle input!
Miranda is een hele lieve vriendelijk vrouw waarmee het tijdens de behandeling gezellig kletsen is. Ze gaat altijd heel hygiënisch te werk en verzorgt onze voeten heel fijn. Tegenwoordig mogen mijn voeten gezien worden :)
Wij zijn oprecht blij om te horen dat u tevreden bent over de behandeling. Het is voor ons belangrijk dat u een prettige ervaring heeft en wij waarderen uw positieve feedback. Dank voor het delen van uw ervaring!
In de winkel vroeg ik om de rollator te bezorgen. De medewerker zei dat ik beter online kon bestellen dat scheelt 75 euro. Dank u wel.
Wij waarderen uw positieve beoordeling ten zeerste. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent over uw ervaring met ons. Wij streven ernaar om de beste service te bieden en uw feedback helpt ons hierbij. Dank u wel!
Onbruikbaar product: flesje paste er niet in en onhandige knijp elementen. Gezien de kosten was terugsturen geen optie. Dankzij mijn 3D printer en wat andere aanpassingen heb ik er nog iets bruikbaars van kunnen maken.
Wij betreuren het dat u geen positieve ervaring heeft met ons product. Wij hechten veel waarde aan de feedback van onze klanten en nemen uw opmerkingen serieus. U kunt binnen enkele dagen een reactie van ons verwachten.
Relax stoel nodig in extra small. Dick naar Breda gereden met succes. Probleem met het bed bij levering door bezorger binnen halfuur geregeld
Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de service en dat het probleem snel verholpen kon worden. Dit is altijd ons streven bij Medicura. Wij kijken uit naar uw volgende ervaring met ons.
Snelle en goede levering!
1e levering: rugleuning tripplestoel niet in een bepaalde stand vast te zetten. Aardige medewerker, die de stoel mee terug nam. 2e levering: sms je dag van te voren. Dag zelf hele dag thuis geweest, geen levering. Na bellen zou hij de dag erna komen. Geen sms je, gebeld, aangegeven dat we na 13.00 uur weg moesten. Chauffeur heeft voor ons zijn route gewijzigd, zodat hij op tijd bij ons was. Blijkt dat er nu een stoel geleverd is met verkeerde afmetingen. Ik heb het aan de ergotherapeut overgelaten dit met jullie te communiceren. Stoel zou 18-07 opgehaald worden, maar bij navraag was er bij jullie niets bekend. Nu wordt hij maandag 22 aug opgehaald en zijn wij benieuwd of wij zondagavond een sms je krijgen. Jullie gaan er min of meer vanuit dat iemand, die een hulpmiddel nodig heeft, een hele dag thuis is. In deze tijd is dat niet meer zo gelukkig! Mijn agenda is ook druk. Een concretere tijdsafspraak gelijk bij contact zou heel fijn zijn! En verder het aangeven dat er leveringskosten zouden kunnen volgen, vind ik in deze situatie totaal ongepast. Door jullie slechte communicatie gaat het fout, is niet onze schuld! En dan ontvangen wij vandaag ook een mail met een kopie van de pakbon. Er is vandaag geen actie geweest, dus waarom nu deze mail? Begrijpelijk dat hij komt, als maandag de stoel daadwerkelijk opgehaald wordt. Dus: al met al zijn onze ervaringen met Medicura niet echt positief op de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de chauffeurs na.
Wij betreuren het te horen dat uw ervaring met Medicura niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Uw feedback is belangrijk voor ons en helpt ons om onze diensten te verbeteren. We nemen de situatie die u heeft beschreven zeer serieus en zullen binnen enkele dagen contact met u opnemen.
Zeer goede thuiszorg winkel is aan te raden
Wij waarderen uw positieve feedback over de bezorging enorm. Het is fijn te vernemen dat uw ervaring met onze dienstverlening naar wens was. Dank voor uw aanbeveling!
Zo kan ik overal naar toe is prima hulpmiddelen kan niet zonder
Wij zijn blij te horen dat onze hulpmiddelen u zo goed bevallen en bijdragen aan uw mobiliteit. Het is altijd fijn om positieve ervaringen te ontvangen. Dank voor het delen van uw ervaring!
Kwaliteit goede service
Dank voor het schrijven van een review.
Zeer vriendelijke telefoniste, duidelijke uitleg, zeer snelle levering, aardige bezorger
Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening en de snelheid van levering. Wij streven ernaar om dit niveau van service voortdurend aan te bieden. Dank voor uw feedback!
Vlugge levering snelle opbouw en vriendelijke chauffeur.
Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met de snelheid van onze service. Uw positieve ervaring met betrekking tot de levering en opbouw is iets waar wij continu naar streven. Dank voor uw feedback!
1 dag na bestelling, geleverd, goed geholpen met een vriendelijk woord,
Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Wij blijven ons inzetten voor een goede service.
Op het moment dat we de hulpmiddelen nodig hadden ook goed direct geleverd.
Wij waarderen uw feedback zeer en zijn blij te horen dat de levering naar wens was. Wij streven ernaar om onze service constant te verbeteren en uw ervaring helpt ons hierbij.
Everything was in order
We willen u graag bedanken voor het plaatsen van uw review.
Goed geholpen Fijne mensen
We willen u graag bedanken voor het plaatsen van uw review.
Heel aardig en behulpzaam. En een goede scootmobiel!
Wij waarderen uw positieve feedback enorm! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de scootmobiel en onze behulpzaamheid. Uw tevredenheid is voor ons het belangrijkste. Dank u wel!
Vriendelijke medewerker en zeer vriendelijke bezorger ,kunnen andere bezorgers nog wat van leren
Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Uw ervaring is voor ons van grote waarde. Wij streven ernaar om deze kwaliteit te blijven leveren. Dank voor uw beoordeling!
Snel geregeld, alles volgens afspraak
Ik had een papagaai voor mijn vader gehuurd , gevraagd of ze dinsdag konden leveren. Er ging bij hun iets mis, waardoor ik geen Bloktijd van levering kreeg.ik gebeld en t zou een dag later worden.teleurgesteld maar wetende dat er toch een geleverd ging worden hing ik op. 10 minuten later telefoontje;mevrouw, we hebben uw situatie nog eens bekeken en we leveren hem vandaag nog!topservice!
Wij waarderen uw positieve feedback over onze service. Het is fijn om te horen dat ondanks de uitdagingen, we erin geslaagd zijn uw verwachtingen te overtreffen. Uw tevredenheid is altijd onze prioriteit. Wij streven ernaar om altijd een betrouwbare dienstverlening aan u te bieden.
Vriendelijke bezorger en goede producten.
Dank voor het schrijven van een review.
Heb een bedtafel besteld €129 is niet niks. Wiel kapot. Gemaild en verteld en gevraagd voor nieuw wiel en financieel tegemoetkoming. Mail terug dat ik foto’s moest sturen. Gedaan. Nooit meer iets gehoord
Wij vinden het jammer om te horen dat uw ervaring met ons niet naar wens is geweest. Uw ongemak nemen wij zeer serieus en willen dit graag oplossen. Wij zullen binnen enkele dagen contact met u opnemen om de situatie te bespreken. Wij waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie.
Vriendelijke bezorger duidelijke uitleg gegeven
Dank voor het schrijven van een review.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.