Voldaan aan de verwachtingen

Prima product qua prijs en kwaliteit en keurig op tijd geleverd.

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de prijs en kwaliteit van het product en de levering. Dank voor uw review!

nog weinig ervaring

Ik vond de levertijd aan de late kant vergeleken met andere bedrijven

Wij waarderen uw feedback. Het is jammer om te horen dat u onze levertijd als laat heeft ervaren. Wij streven er altijd naar om onze service te verbeteren en nemen uw opmerking in overweging.

Top bedrijf wat betreft snelle goede service en leveringe

Zodra ik iets bestelde werd ook z.s.m. correct geleverd en ben ook tevreden over de hulpmiddelen

Wij waarderen uw positieve feedback en zijn verheugd te horen dat u tevreden bent over onze service. Het is altijd ons doel om de verwachtingen van onze gewaardeerde klanten zoals u te overtreffen. Dank voor het delen van uw ervaring!

Goed geregeld

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Goee telefonisch contacten . Duidelijk Komen de afspraken na En de service is super

Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service en dat alles naar wens is verlopen. Uw positieve feedback wordt zeer gewaardeerd. Dank u wel voor uw tijd om deze review achter te laten.

Ik ben tevreden.

Probleemloos bediend.

Dank u voor het delen van uw review.

Prima op tijd geleverd en gemonteerd,

Vriendelijke man en netjes afgewerkt

Dank u voor het delen van uw review.

uitstekend

Wij vragen en de volgende dag wordt het keurig afgeleverd!! Bijzonder!! Ook de chauffeur hartelijk en meelevend!!

Wij zijn zeer verheugd om te horen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Het is fijn om te weten dat ons streven naar uitmuntendheid wordt gewaardeerd. Wij blijven ons best doen om u van dienst te zijn.

In een woord Geweldig.

De manier waarop ik geholpen ben was hartverwarmend. Er werd goed naar me geluisterd, goed meegedacht en alle tijd voor me genomen en de service in een woord geweldig.

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Het doet ons goed te horen dat u de service als hartverwarmend en geweldig heeft ervaren. Wij streven er altijd naar om op deze manier te werken. Dank voor uw beoordeling!

Vriendelijk e correct

Een aardige jongeman met aandacht voor de cliënt kwam het hooglaagbed afleveren en installeren.

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Fijn om te horen dat de levering en installatie van het hooglaagbed naar wens is verlopen. Wij blijven ons inzetten om u de beste service te bieden.

Klantvriendelijk, goede uitleg en service

Dank voor het schrijven van een review.

Zeer snelle levering ook op zaterdag!

Top geregeld. Ook in het weekend.

Wij waarderen uw positieve feedback enorm! Het is fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Wij streven ernaar om u altijd de beste ervaring te bieden. Dank voor uw vertrouwen in ons.

prima rolstoel

Wat ik van mijn cliënt heb vernomen is dat het een prima rolstoel is. Het enige vreemde is dat de rolstoel hier nog staat. Deze zou toch afgelopen maandag worden terug gehaald? De rekening is al betaald. Ik verwacht dat er geen extra kosten voor in rekening worden gebracht. Met vriendelijke groet, Sabine Slijpen

Wij waarderen uw feedback, Sabine. Uw opmerkingen over de rolstoel die nog bij u staat, hebben onze aandacht. Wij nemen binnen enkele dagen contact met u op om dit te bespreken en proberen dit zo snel mogelijk voor u op te lossen.

Word altijd snel geleverd

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen.

Niet goed

De stoel zelf was prima maar hij stonk zo vreselijk naar de rook dat ik de stoel binnen drie dagen al weer heb laten ophalen. Het hele huis stonk. De aangegeven leveringstijden en ophaaltijden klopten wel prima.

Wij betreuren het te horen dat uw ervaring met de stoel niet naar wens was. Uw feedback is belangrijk voor ons en wij zullen hier binnen enkele dagen op terugkomen.

Klantvriendelijk

Goed te woord gestaan. Aanbod om de spullen thuis te bezorgen.

Wij waarderen uw positieve feedback zeer. Fijn om te horen dat u onze service als klantvriendelijk ervaart. Uw ervaring is belangrijk voor ons. Dank voor het delen daarvan!

Vlotte geregeld. Levering en ophalen op de afgesproken tijd.

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Het is fijn te horen dat de levering en het ophalen volgens planning verliep. Wij streven ernaar om onze service continu te verbeteren. Uw ervaring helpt ons daarbij. Dank u wel!

top, vriendelijk en netjes, met respect

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen.

Flexibel en meedenkend voor grotere organisaties

Voor een event binnen onze organisatie voor 1 dag 2 rolstoelen nodig. Kon allemaal geregeld worden. Ook goede service met halen en brengen. Komen zeker terug voor een volgend event.

Wij waarderen uw feedback enorm. Het is fantastisch om te horen dat u onze flexibiliteit en service waardeert. Uw ervaring is belangrijk voor ons. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn.

Goede snelle service

Makkelijk bestellen online en goede snelle service. Producten worden makkelijk thuis afgeleverd maar helaas niet gecombineerd geleverd. Keuze demonteerbare scootmobielen beperkt.

Wij waarderen uw feedback enorm. Het is fijn om te horen dat u onze service als goed en snel ervaart. Uw opmerking over de levering en het assortiment scootmobielen nemen we ter harte. Dank voor uw beoordeling!

Ik heb een bed besteld, deze werd snel bezorgd. In huis in elkaar gezet, bezorger geeft nog geholpen bank te verplaatsen/plek te maken. Super service Heel fijn bed ook! Anti-decubitus matras ligt goed, bed kan behalve hoog, laag ook schuin! Echt top

Wij waarderen uw positieve feedback. Het doet ons goed te horen dat u tevreden bent over de snelheid van de bezorging en de service. Fijn dat het bed en het matras naar wens zijn. Dank voor uw beoordeling!

Prima geholpen

Keurig geholpen en tot nu toe en afspraken worden goed nageleefd

Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service. Het is voor ons belangrijk dat u goed geholpen wordt. Wij stellen uw positieve feedback zeer op prijs.

snelle services

ik kwam na mijn enkelbreuk bij de thuiszorgwinkel en werd daar vlug aan mijn hulpmiddel geholpen. Later toen ik andere hulpmiddelen nodig had was dat telefonisch ook snel geregeld

Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Snel en efficiënt handelen is iets waar wij altijd naar streven. Dank voor uw positieve feedback!

Bestelling geplaatst en heel snel ontvangen

Bestelling was netjes verpakt.

Bedankt voor uw feedback.

Geweldige en vlotte service

Zoals hierboven. Geweldige en vlotte service

Wij zijn verheugd te horen dat u onze service als geweldig en vlot ervaart. Het is altijd fijn om te weten dat onze inspanningen worden gewaardeerd. Dank voor uw positieve beoordeling.