Dank voor het schrijven van een review.

Op tijd voor de afspraak en zeer vriendelijk en behulpzaam

Wij waarderen uw positieve feedback en zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. Uw ervaring is belangrijk voor ons. Dank u wel!

Prima aflevering, op tijd en correct

Alleen maar lof over de artikelen

Wij waarderen uw positieve feedback enorm! Uw ervaring met de aflevering en de artikelen is voor ons van groot belang. Wij streven altijd naar een optimale dienstverlening. Hartelijk dank voor uw review.

gemaakte afspraken goed nagekomen, flexo bed keurig afgeleverd

Ik heb een redelijk ingewikkeld bed, wat niet iedereen goed weet te bedienen cq te instaleren. Die enkele keer dat er storing was, kwam de monteur altijd binnen een redelijke tijd.

Wij waarderen uw positieve ervaring met ons. Het is fijn om te horen dat onze service aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij streven ernaar om deze kwaliteit van dienstverlening consistent te houden. Dank voor uw beoordeling.

Prima geregeld, ook al ging er iets mis

Het bestellen van het kraamhulpmiddelpakket ging erg gemakkelijk. Het is super geregeld dat je er niks voor hoeft te betalen. In week 36 van mijn zwangerschap zou ik het pakket binnen krijgen. Eind week 36 nog niks gehoord, dus toen even gebeld en bleek er iets fout te zijn gegaan waardoor de bestelling nog "on hold" stond. Het is meteen goed doorgezet en een paar dagen later het pakket ontvangen. Vriendelijke klantenservice. Het zou mooi zijn als je toch nog ergens in de zwangerschap een mail krijgt wanneer er wordt verwacht dat je bestelling wordt verzonden. Dit omdat je de bestelling al maanden van tevoren plaatst. Je weet zo meer waar je aan toe bent.

Wij waarderen uw feedback. Het is fijn te horen dat u tevreden bent over ons kraamhulpmiddelpakket en de afhandeling van uw bestelling. Uw suggestie om updates te geven tijdens het bestelproces nemen we ter harte. Dank voor uw waardevolle input!

Voortaan altijd nette voeten

Miranda is een hele lieve vriendelijk vrouw waarmee het tijdens de behandeling gezellig kletsen is. Ze gaat altijd heel hygiënisch te werk en verzorgt onze voeten heel fijn. Tegenwoordig mogen mijn voeten gezien worden :)

Wij zijn oprecht blij om te horen dat u tevreden bent over de behandeling. Het is voor ons belangrijk dat u een prettige ervaring heeft en wij waarderen uw positieve feedback. Dank voor het delen van uw ervaring!

In de winkel vroeg ik om de rollator te bezorgen. De medewerker zei dat ik beter online kon bestellen dat scheelt 75 euro. Dank u wel.

Wij waarderen uw positieve beoordeling ten zeerste. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent over uw ervaring met ons. Wij streven ernaar om de beste service te bieden en uw feedback helpt ons hierbij. Dank u wel!

Onbruikbaar product. Dat je zoiets durft te verkopen.

Onbruikbaar product: flesje paste er niet in en onhandige knijp elementen. Gezien de kosten was terugsturen geen optie. Dankzij mijn 3D printer en wat andere aanpassingen heb ik er nog iets bruikbaars van kunnen maken.

Wij betreuren het dat u geen positieve ervaring heeft met ons product. Wij hechten veel waarde aan de feedback van onze klanten en nemen uw opmerkingen serieus. U kunt binnen enkele dagen een reactie van ons verwachten.

Meedenken met de patiënt

Relax stoel nodig in extra small. Dick naar Breda gereden met succes. Probleem met het bed bij levering door bezorger binnen halfuur geregeld

Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de service en dat het probleem snel verholpen kon worden. Dit is altijd ons streven bij Medicura. Wij kijken uit naar uw volgende ervaring met ons.

Snelle en goede levering!

Communicatie en administratie laten te wensen over

1e levering: rugleuning tripplestoel niet in een bepaalde stand vast te zetten. Aardige medewerker, die de stoel mee terug nam. 2e levering: sms je dag van te voren. Dag zelf hele dag thuis geweest, geen levering. Na bellen zou hij de dag erna komen. Geen sms je, gebeld, aangegeven dat we na 13.00 uur weg moesten. Chauffeur heeft voor ons zijn route gewijzigd, zodat hij op tijd bij ons was. Blijkt dat er nu een stoel geleverd is met verkeerde afmetingen. Ik heb het aan de ergotherapeut overgelaten dit met jullie te communiceren. Stoel zou 18-07 opgehaald worden, maar bij navraag was er bij jullie niets bekend. Nu wordt hij maandag 22 aug opgehaald en zijn wij benieuwd of wij zondagavond een sms je krijgen. Jullie gaan er min of meer vanuit dat iemand, die een hulpmiddel nodig heeft, een hele dag thuis is. In deze tijd is dat niet meer zo gelukkig! Mijn agenda is ook druk. Een concretere tijdsafspraak gelijk bij contact zou heel fijn zijn! En verder het aangeven dat er leveringskosten zouden kunnen volgen, vind ik in deze situatie totaal ongepast. Door jullie slechte communicatie gaat het fout, is niet onze schuld! En dan ontvangen wij vandaag ook een mail met een kopie van de pakbon. Er is vandaag geen actie geweest, dus waarom nu deze mail? Begrijpelijk dat hij komt, als maandag de stoel daadwerkelijk opgehaald wordt. Dus: al met al zijn onze ervaringen met Medicura niet echt positief op de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de chauffeurs na.

Wij betreuren het te horen dat uw ervaring met Medicura niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Uw feedback is belangrijk voor ons en helpt ons om onze diensten te verbeteren. We nemen de situatie die u heeft beschreven zeer serieus en zullen binnen enkele dagen contact met u opnemen.

Nette bezorger hielp mee dat het goed was geweldigy

Zeer goede thuiszorg winkel is aan te raden

Wij waarderen uw positieve feedback over de bezorging enorm. Het is fijn te vernemen dat uw ervaring met onze dienstverlening naar wens was. Dank voor uw aanbeveling!

Zo kan ik overal naar toe is prima hulpmiddelen kan niet zonder

Wij zijn blij te horen dat onze hulpmiddelen u zo goed bevallen en bijdragen aan uw mobiliteit. Het is altijd fijn om positieve ervaringen te ontvangen. Dank voor het delen van uw ervaring!

Goede service en kwaliteit spullen

Kwaliteit goede service

Dank voor het schrijven van een review.

Telefonisch goed geholpen en snelle levering

Zeer vriendelijke telefoniste, duidelijke uitleg, zeer snelle levering, aardige bezorger

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening en de snelheid van levering. Wij streven ernaar om dit niveau van service voortdurend aan te bieden. Dank voor uw feedback!

Prima bed en service

Vlugge levering snelle opbouw en vriendelijke chauffeur.

Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met de snelheid van onze service. Uw positieve ervaring met betrekking tot de levering en opbouw is iets waar wij continu naar streven. Dank voor uw feedback!

Snelle levering

1 dag na bestelling, geleverd, goed geholpen met een vriendelijk woord,

Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Wij blijven ons inzetten voor een goede service.

Levering snel en goed

Op het moment dat we de hulpmiddelen nodig hadden ook goed direct geleverd.

Wij waarderen uw feedback zeer en zijn blij te horen dat de levering naar wens was. Wij streven ernaar om onze service constant te verbeteren en uw ervaring helpt ons hierbij.

I like the products that I received as help for my postpartum

Everything was in order

We willen u graag bedanken voor het plaatsen van uw review.

Goed advies van n meedenken

Goed geholpen Fijne mensen

We willen u graag bedanken voor het plaatsen van uw review.

Heel aardig en behulpzaam. En een goede scootmobiel!

Wij waarderen uw positieve feedback enorm! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de scootmobiel en onze behulpzaamheid. Uw tevredenheid is voor ons het belangrijkste. Dank u wel!

Goed advies en hulp

Vriendelijke medewerker en zeer vriendelijke bezorger ,kunnen andere bezorgers nog wat van leren

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Uw ervaring is voor ons van grote waarde. Wij streven ernaar om deze kwaliteit te blijven leveren. Dank voor uw beoordeling!

Snel geregeld, alles volgens afspraak

Ik had een papagaai voor mijn vader gehuurd , gevraagd of ze dinsdag konden leveren. Er ging bij hun iets mis, waardoor ik geen Bloktijd van levering kreeg.ik gebeld en t zou een dag later worden.teleurgesteld maar wetende dat er toch een geleverd ging worden hing ik op. 10 minuten later telefoontje;mevrouw, we hebben uw situatie nog eens bekeken en we leveren hem vandaag nog!topservice!

Wij waarderen uw positieve feedback over onze service. Het is fijn om te horen dat ondanks de uitdagingen, we erin geslaagd zijn uw verwachtingen te overtreffen. Uw tevredenheid is altijd onze prioriteit. Wij streven ernaar om altijd een betrouwbare dienstverlening aan u te bieden.

Goede service en fijne hulpmiddelen

Vriendelijke bezorger en goede producten.

Magnesiumstraat 7

6031 RV Nederweert