Snelle levering

Alleen. het ontbreken van de benodigde schroeven stelde mij teleur!

Wij waarderen uw positieve feedback over de snelle levering. Ook nemen we uw opmerking over het ontbreken van schroeven ter harte. Wij streven ernaar om ervoor te zorgen dat onze dienstverlening aan alle verwachtingen voldoet.

Goed, na dat de bezorger was geweest. Die heeft alles perfect geregeld toen hij bij was! Een collega had geen goede informatie gegeven aan de telefoon, ging over de papegaai. Zou de collega's beter in laten lezen over de regels en hoe het werkt! Perfect opgelost!

Wij waarderen uw feedback en zijn blij om te horen dat de bezorging naar wens is verlopen. Uw opmerkingen zijn waardevol in onze voortdurende inspanning om onze service te verbeteren. Wij streven altijd naar perfectie en nemen uw suggesties ter harte.

Heel soepel

Snel, soepel, vriendelijk!!

Bedankt voor uw feedback.

Geweldige service

Mooi op tijd geleverd

Dank u voor het delen van uw review.

Correctr bezorginh

Snelle levering en vriendelijke chauffeur bezorger

Wij waarderen uw positieve feedback enorm! Het is fijn om te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering en de vriendelijkheid van onze bezorger. Uw ervaring is waardevol voor ons. Bedankt voor het delen hiervan.

Slecht

2 leenrolstoelen besteld, ik word gebeld, en er wordt verteld dat ik de rolstoel die ik besteld had te groot was, dus ik kreeg de normale versie. Nadat 2 rolstoelen zijn aangekomen, waren ze heel vies. Oud, voetsteun komt tegen voorwielen aan. En de normale voldeed niet aan wat ik besteld had. Zelfs chauffeur die rolstoelen kwam ophalen, zei om een klacht bij haar baas in te dienen!

Wij vinden het jammer om te horen dat uw ervaring met ons niet naar verwachting was. Wij nemen uw zorgen serieus en willen graag de gelegenheid krijgen om dit te verbeteren. U hoort binnen enkele dagen van ons. Wij waarderen uw geduld in deze kwestie.

Op tijd geleverd, juiste service

De spullen die ik online besteld had werden op tijd geleverd. Er klopte iets niet met de levering. Na het sturen van een mailtje werd ik al snel gebeld en is het keurig opgelost. Ik ben heel tevreden.

Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Wat fijn dat alles naar wens is opgelost! Wij streven ernaar om de kwaliteit van onze service voortdurend hoog te houden. Dank voor uw feedback!

Uitstekend.

Op tijd bezorgd.

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Top service. Duidelijk en makkelijk om spullen te bestellen. Betrouwbaar en snel leverbaar.

Wij waarderen uw positieve opmerkingen enorm. Het is fijn om te horen dat u onze service als goed en betrouwbaar ervaart. Wij streven ernaar om dit niveau van service te blijven bieden. Dank u wel!

Perfecte snelle service

Bed, douchekruk en rolstoel besteld in het weekend. Werd maandag netjes gebeld of alles klopte en dinsdag werd alles vakkundig gebracht en in elkaar gezet.

Wij waarderen uw positieve beoordeling enorm. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service en de snelheid ervan. Uw lof motiveert ons om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren. Dank u wel!

Chauffeur, die het bed kwam afleveren, was 5 sterren waard. De overige diensten 1/2 ster.

De chauffeur was netjes, vriendelijk en behulpzaam (helemaal top). Hij gaf aan dat het bedkastje er niet bij was, door de fout van uw organisatie. Hij zou bellen met kantoor, dat het kastje de zelfde dag geleverd zou worden, omdat ik de dag erna geopereerd zou worden en dus de levering dan niet mogelijk was. Later op de dag werd ik gebeld dat die dag de levering niet mogelijk was, maar ik kon het bedkastje wel op komen halen. Ik kan mij alleen per scootmobiel verplaatsen, dus dat was niet mogelijk. Al met al; werd het bedkastje niet meer geleverd. Ik had er spijt van dat ik het bed, met kastje, bij uw organisatie besteld had !!

Wij betreuren het ten zeerste dat uw ervaring met onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw feedback is voor ons van groot belang en stelt ons in staat om onze service te verbeteren. Wij zullen binnen enkele dagen contact met u opnemen om de situatie verder te bespreken.

zeer goed en snel

we zijn tevreden

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Juiste levering, producten naar tevredenheid

Top klantvriendelijk en goede service

Een hardop meedenkende Manon die ons telefonisch hielp de juiste keuze te maken zodat we thuis goed en veilig uit de voeten kunnen. Zo blij mee. Ook bij n storingkje werden we vriendelijk en geduldig geholpen. De monteur die de spullen bracht was alleraardigst en kundig.

Wij waarderen uw positieve beoordeling enorm en zijn blij te horen dat u zo tevreden bent met onze service. Het is fijn om te weten dat we een verschil kunnen maken in uw dagelijkse leven. Dank u voor het delen van uw ervaring!

Douchekruk niet verstelbaar, verroest

Slecht product geleverd

Wij betreuren het te horen dat de douchekruk niet aan uw verwachtingen voldoet. Uw ervaring is belangrijk voor ons en we willen graag meer weten over deze situatie. Wij nemen binnen enkele dagen contact met u op om verdere details te bespreken.

Gewoon uitstekend

goede service

Na telefonisch contact snelle en goede afwikkeling

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent met de afwikkeling na ons telefonisch gesprek. Uw ervaring is waardevol voor ons. Dank u wel!

Goede en snelle service

Zeer attent. Prettig contact. Goede en vriendelijke service. Bezorger vriendelijk en behulpzaam. Chapeau!

Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. Uw positieve woorden zijn voor ons een bevestiging van de kwaliteit die wij nastreven. Wij stellen uw feedback zeer op prijs. We kijken ernaar uit om u in de toekomst verder te helpen.

Goed bereikbaar, snelle en correcte levering van de spullen. Prima.

Wij waarderen uw positieve woorden enorm. Het is altijd fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang. Dank u wel voor de perfecte score!

Communicatie kan beter

Ik kreeg een mail via de verloskundige om de kraampakket hulpmiddelen aan te vragen, dit heb ik gedaan. Nadat ik al mijn gegevens heb ingevuld kreeg ik geen bevestiging. Er staat ook nergens vermeld wanneer je het pakket krijgt en wat er precies in zit. Ook krijg je geen keuzes om producten toe te voegen of weg te laten. Na 2 dagen kreeg ik een bevestiging dat er een pakket onderweg was en dat was. Nu heb ik het pakket maar is er nergens vermeld hoe je het moet terug sturen als je het niet meer nodig hebt. Dus dat zal ik dan zelf moeten uitzoeken. Verder is het wel heel fijn dat je gewoon een korte vragenlijst invult en je een doos opgestuurd krijgt.

Wij waarderen uw feedback en begrijpen dat de communicatie rondom het kraampakket voor verbetering vatbaar is. Wij nemen uw opmerkingen ter harte om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren.

Mooi op tijd geleverd. Handig dat je weet hoe laat ze komen.

Wij waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Uw positieve woorden over de levering zijn een fijne motivatie voor ons. Dank u wel!

Geweldige en snelle service

Zelfstandig geplaatst door vriendelijke bezorger. Goede instructie.

Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Het is voor ons belangrijk om een positieve ervaring te bieden en wij waarderen uw terugkoppeling zeer. Dank u wel voor het delen van uw ervaring.

Afspraak snel gemaakt en uitstekend afgehandeld (kom je helaas niet vaak tegen)!

Wij waarderen uw positieve beoordeling enorm. Het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent met onze service. Wij streven er altijd naar om de best mogelijke ervaring te bieden.

Kundige, professionele en snelle afwikkeling

zeer aanbevelingswaardig.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen.

Slechte service

Krukdoppen na 2 dagen kapot. Geen goede informatie over geschiktheid. Bij telefonische melding. Jammer maar helaas kunnen wij niets voor u doen.

Wij betreuren het zeer dat u niet tevreden bent over onze service. Uw ervaring is belangrijk voor ons en we willen er graag meer over weten. Wij zullen binnen enkele dagen contact met u opnemen om de situatie te bespreken en verder te kijken naar wat wij voor u kunnen betekenen.