Er wordt tijd genomen om de vraag goed af te handelen

Er wordt meegedacht en duidelijk uitleg gegeven over de hulpmiddelen die voor mijn hulpvraag nodig zijn. Check voor vergoeding door verzekeraar wordt gedaan. Afspraken worden nagekomen. Bezorging is correct binnen het tijdsblok. Hygiëne van de hulpmiddelen is prima.

Fijn om te horen dat u tevreden bent over de afhandeling van uw vragen en de geleverde service. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Uw feedback is waardevol voor ons.

zeer behulpzaam en meedenkend.

Vriendelijk, geduldig, behulpzaam en snelle levering.

Fijn om te lezen dat u een positieve ervaring heeft gehad. Wij streven ernaar om behulpzaam en meedenkend te zijn, en waarderen uw feedback. Het doet ons goed te horen dat de levering naar wens was.

We hebben de spullen die we nodig hadden in bruikleen, maar zijn er heel blij mee en erg mee geholpen.

Fijn om te horen dat u tevreden bent met de geleverde spullen en dat ze nuttig voor u zijn. Wij waarderen uw positieve ervaring en blijven ons best doen om onze service te verbeteren.

Excellent

Besteld online, binnen paar dagen gebracht. Melding wanneer. Op de juist plek in elkaar gezet. Afleverbon erbij. Dus.., alle complimenten voor jullie

Het is fijn om te horen dat u tevreden bent over de bestelling en levering. Wij streven ernaar om een prettige ervaring te bieden en waarderen uw positieve feedback. We hopen dat u nog veel gebruik kunt maken van onze diensten.

Aan bevelen

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

vriendelijk Snelle levering Alles in orde.

Het goede artikel en binnen een dag bezorgd ! Uitermate tevreden

Fijn om te horen dat u tevreden bent met het artikel en de snelle levering. Wij waarderen uw positieve feedback en streven ernaar om een goede service te bieden.

Snelle, correcte bezorging

Snelle bezorging

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen.

Geweldige service

Alles wat nodig was, werd snel geleverd

Fijn om te horen dat de service naar wens was en dat de levering snel heeft plaatsgevonden. Wij streven ernaar u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Super goed geregeld

Bedankt voor uw feedback.

Fijne professionele hulp, snel & vriendelijk

Mijn moeder werd aangereden door een automobilist die haar over het hoofd zag. Ze brak haar heup. Na de operatie wilde ze enorm graag zo snel mogelijk naar huis. Ze woont nog zelfstandig. Door de professionele, snelle en adequate hulp van Medicura was dit mogelijk. Binnen 24 uur waren de juiste hulpmiddelen zoals bed, rollator en wc-kruk geleverd en geïnstalleerd en kon het herstel verder thuis plaatsvinden. Echt super!

Wat fijn om te lezen dat de hulp snel en professioneel is verlopen. Het is goed om te horen dat uw moeder nu weer thuis kan herstellen. Wij streven ernaar om iedereen zo goed mogelijk te ondersteunen in dergelijke situaties.

Zoals beschreven

Precies geleverd zoals aangegeven en beschreven op de website.

Fijn om te horen dat de levering aan uw verwachtingen voldeed en overeenkwam met de beschrijving op onze website. Wij streven ernaar om een duidelijke en betrouwbare service te bieden. Uw feedback is waardevol voor ons.

Uitstekend verzorgd

Aanvragen, bericht van levering bezorgd! En dat binnen 24 uur. Top !!

Fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met de snelle levering. Wij doen ons best om de service zo goed mogelijk te verzorgen. Bedankt voor het delen van uw ervaring.

Super snel, prettige levering!

Ongelofelijk hoe snel de levering plaats kan vinden! Fijn dat je de dag zelf kan kiezen. En nette, aardige man die het leverde. En niet geheel onbelangrijk, de spullen zien er netjes uit. Als nieuw dus netjes onderhouden, fijn!

Wat fijn om te horen dat de levering snel en prettig was. We waarderen uw positieve feedback over de staat van de producten en de service tijdens de levering. Dit is precies waar wij voor staan.

Snelle makkelijke levering nette spullen

Ik had na een operatie voor de zekerheid een rolstoel gehuurd, Netjes op tijd geleverd en opgehaald Alles was netjes schoon

Fijn om te horen dat de levering soepel is verlopen en dat alles naar wens was. Wij streven ernaar om een goede service te bieden. Uw ervaring is waardevol voor ons.

Héél tevreden!

Efficiënt

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen.

Heel goede service

Alles prima geregeld

Bedankt voor uw feedback.

Snel en goed

Goed en heel snel bezorgd

Dank u voor het delen van uw review.

Mijn ervaring is heel goed

Mijn ervaring is heel goed! Snelle levering van mijn bestelling En goed verpakt.

Wij waarderen uw lovende woorden! Het is fijn om te horen dat uw ervaring met ons positief is. We streven ernaar om altijd de beste service te bieden, inclusief snelle levering en zorgvuldige verpakking. Dank u wel voor het delen van uw ervaring.

Excellente service

Altijd heel hulpvaardig en correct.

Nette leviring en snel !!!

Precies als op de afbeelding. Al in gebruik..Snelle levering !! Bedankt..

Wij waarderen uw positieve beoordeling enorm. Fijn om te lezen dat de levering naar wens was en u het product al in gebruik heeft genomen. Wij blijven ons inzetten voor een snelle en correcte service.

Ontzettend klantvriendelijk

Simpel en snel alles geregeld.

Dank u voor het delen van uw review.

Zeer, zeer diep teleurgesteld, slecht materiaal, ontbreken van service en communicatie

1,5 dag van vakantie kwijt door gebrek aan communicatie voor niets zitten wachten en wachten. Uiteindelijk een scootmobiel waarvan stoel met smeer (kleding onder) en bijna lege accu. Accu is dusdanig slecht, na 1,5 dag opladen had hij genoeg aan 5 km. En dat nadat de prijs meer dan verdubbeld was.

Het spijt ons te horen dat uw ervaring met onze service niet naar verwachting is. Uw feedback is belangrijk voor ons en we waarderen het dat u de tijd neemt om deze te delen. We zullen binnen enkele dagen contact met u opnemen om dit verder te bespreken. Wij streven ernaar om altijd de beste service aan u te bieden.

Zeer goed!

Snelle bezorging,goede verpakking.