Hele goede service

Snelle levering

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen.

Prima alleen sommige dingen zijn onnodig

Prima allemaal maar je hebt gelijk een heel pakket waarvan je veel dingen niet wilt of nodig hebt misschien mensen de keuze geven wat ze willen hebben en een ophaalservuce zou geen overbodige luxe zijn

Wij waarderen uw feedback. Het is waardevol om te horen dat u een voorkeur heeft voor meer keuzevrijheid in onze pakketten en de suggestie van een ophaalservice. Deze punten nemen wij ter harte en zullen deze intern bespreken ter verbetering.

Supersnelle service

Mijn partner werd ontslagen uit het ziekenhuis en moest hulpmiddelen hebben. Alle benodigde spullen waren binnen 1 dag geleverd. Fijne service.

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent over onze snelle service. Wij streven er altijd naar om zo goed mogelijk aan de behoeften van onze gebruikers te voldoen.

Slechte levering , te laat en verkeerd

De communicatie tussen uw hoofdkantoor en de bezorgservice loopt heel slecht. Na 3x bellen heb ik vandaag nog niet de douchekruk en de drempelaanpassers ontvangen. De bestelling werd door mij telefonisch gemaakt op Maandag 10/6, de aanvullende op Dinsdag 11/6. Vandaag is het Zaterdag.15/6 en ik heb de Thuiszorg moeten afzeggen omdat er vanmorgen er dus geen douchekruk was. Wel kreeg ik Woensdag 12/6 ongevraagd een doos met 10 pakken washandjes. Na bellen met Medicura bleek het een vergissing: terugsturen hoefde niet. Had ook niet gekund want door mijn ongeval kan ik niet de deur uit doordat ik de gevraagde drempelaanpassers voor de galerijdeur niet heb ontvangen. Ik ben zeer teleurgesteld

Wij begrijpen dat de ervaring die u heeft gehad niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Het spijt ons om te horen over de problemen met uw bestelling. Wij zullen binnen enkele dagen contact met u opnemen om dit verder te bespreken. We stellen het zeer op prijs dat u deze kwestie onder onze aandacht brengt en we willen graag leren van deze situatie om onze service te verbeteren.

vlotte levering

ben blij met het product

Dank voor het schrijven van een review.

Nette aflevering dor kundig persoon

Nette aflevering dor kundig persoon

Tevreden

Heel tevreden, Bezorger belde van de voren of het paste dat de hulpmiddelen eerder bezorgd konden worden, ivm planning/route. Dat kwam aan onze kant ook goed uit. De bedverhogers werden geplaatst, hetgeen mijn ouders niet zelf kunnen. Communicatie via mail en telefoon verliroen keurig. Pak bonnen en bezorg bewijs, dikke prima!

Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent en dat de bezorging soepel is verlopen. Ook fijn dat de communicatie naar wens was. Het doet ons goed om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Dank voor deze mooie beoordeling.

Klacht serieus genomen en goed opgelost

De ruiling van het rotoflex/flexobed ging snel en vlekkeloos, na goed overleg bij mij thuis. Jammer dat bepaalde accessoires niet onder contract met de zorgverzekering en Medicura vallen waardoor ik mogelijk genoodzaakt wordt naar een andere leverancier over te gaan.

Wij waarderen uw positieve feedback en het is fijn om te horen dat de ruiling van uw rotoflex/flexobed naar wens verliep. Uw opmerking over de accessoires hebben wij genoteerd. Dank voor het delen van uw ervaring, dit helpt ons in onze voortdurende streven naar verbetering.

Snelle service en heel vriendelijke personeel

Wij stellen uw positieve feedback op onze service zeer op prijs. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent. Uw erkenning motiveert ons om voortdurend de beste zorg en service te bieden. Dank voor het delen van uw ervaring.

Bedankt voor uw review.

We willen u graag bedanken voor het plaatsen van uw review.

Valt tegen

Klossen zijn mega breed en passen dus echt niet onder boxspring. Heb er achteraan moeten bellen want bestelling hing nog in systeem, kwam aan in grote gescheurde doos die ik dus straks nog retour moet zien te sturen.

Wij betreuren het te horen dat uw ervaring met onze dienstverlening niet naar verwachting was. Uw feedback is voor ons belangrijk en wij zullen binnen enkele dagen contact met u opnemen om deze kwestie verder te bespreken. Wij streven ernaar om onze service continu te verbeteren.

Dank u voor het delen van uw review.

Keurig op tijd bezorgd.

Dank voor het schrijven van een review.

Goed geregeld en makelijk.

Het huren van de opvouwbare scootmobiel was goed en makelijk en de service was ook oke met brengen en halen van de scootmobiel.

Wij waarderen uw positieve feedback over de huur van de opvouwbare scootmobiel. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Wij streven ernaar deze kwaliteit voortdurend te behouden en waar mogelijk te verbeteren.

prima ervaring

Prima ervaring met medicura

Dank u voor het delen van uw review.

goede service

Helaas heb ik gebruik moeten maken van jullie service door een ongeval. Maar de service en hetgeen er bezorgd is, is prima.

Wij waarderen uw positieve beoordeling. Het is jammer om te horen dat u onze service nodig had door een ongeval, maar we zijn blij dat we u van dienst konden zijn. Dank voor uw feedback.

Klantvriendelijk duidelijk en snel

We willen u graag bedanken voor het plaatsen van uw review.

snelle levering en plaatsing van hulpmiddel vriendelijke behulpzame man

Wij waarderen uw positieve feedback over de snelle levering en plaatsing van het hulpmiddel. Het doet ons goed te weten dat uw ervaring met Medicura naar wens was. Wij streven ernaar om deze kwaliteit consistent te houden voor alle gebruikers. Dank u wel voor uw review!

Helemaal goed!

Bedankt voor uw review.

Medicura a sauvé mon quotidien

Suite à des fractures à la cheville, je ne pouvais me déplacer qu'en bequilles. Grâce à Medicura j'ai pu obtenir très rapidement un fauteuil roulant et tout le kit adapté. Ca a changé mon quotidien. Medicura se charge également des formalités avec mon Assurance Maladie, donc je n'ai rien eu à débourser.

• Nous recommanderiez-vous? Oui

Wij waarderen uw feedback enorm en zijn blij te horen dat onze service een positief verschil heeft gemaakt in uw dagelijks leven. Uw tevredenheid is onze grootste beloning. Wij blijven tot uw dienst staan voor al uw behoeften op het gebied van medische hulpmiddelen.

Correct en netjes afgehandeld

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen.

De bestelling was vlot en correct. dank!

Ondanks problemen met het busje dat de stoel moest brengen verliep alles heel soepel. Er was zelfs tijd voor uitleg. Het product is geheel in orde en naar wens.

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Fijn dat ondanks de uitdagingen, alles soepel is verlopen en het product naar wens is. Uw tevredenheid is onze drijfveer. Wij blijven ons inzetten voor een vlotte en correcte service.

Zeer slecht

Afspraken en rekening; niets klopt.

Wij betreuren het dat u niet tevreden bent met uw ervaring. Wij nemen uw feedback serieus en zullen binnen enkele dagen contact met u opnemen om de situatie te bespreken. Wij stellen het op prijs dat u de tijd heeft genomen om ons dit te laten weten.

Goede service.

Goede afspraak met levering en ophalen. Gekwalificeerd personeel met het opzetten van de aangevraagde materialen.

Wij waarderen uw beoordeling en zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze service. Uw ervaring is voor ons erg waardevol. Wij streven ernaar om deze standaard voortdurend hoog te houden.

Bedrijfsgegevens

Magnesiumstraat 7

6031 RV Nederweert

088 007 1100

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.