Prima product - Snel geleverd hoewel zonder btw factuur

Prima product - Snel geleverd hoewel zonder btw factuur

Geweldigeservice

Hele vriendelijke bezorger alles netjes geïnstalleerd en niks was hem teveel

Makkelijk spullen te bestellen, perfecte aflevering.

Snelle levering

Online aangevraagd de volgende dag geleverd.

Goed geholpen

Communicatie voor levering zou iets kunnen verbeteren met klanten, zoals leveringstijden

Wij waarderen uw feedback en zijn blij te horen dat u goed geholpen bent. Uw suggestie betreffende communicatie rondom leveringstijden nemen wij ter harte. Verbeteringen hierin kunnen bijdragen aan een nog betere ervaring. Dank voor het delen van uw ervaring!

Gebeld en werd metten gehandeld en netjes thuis gebracht op de afgesproken dag . Keurig gesprek aan de telefoon. Goed gevoel bij Medicura.

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Het verheugt ons te horen dat u tevreden bent over onze service en dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan. Dank u wel voor het delen van uw ervaring.

Zeer slechte ervaring

Twee thermometers gekocht voor onze baby’s. Deze zouden 1 dag levertijd hebben. Na een week nog niet ontvangen. Order na veel bellen geannuleerd. Geld zou worden terug gestort binnen een aantal dagen. Nu ruim 2 weken later heb ik de terugstorting nog niet ontvangen.

Het is zeer spijtig om te horen dat u geen goede ervaring heeft gehad met uw bestelling. We zien de ernst van deze situatie in en zullen binnen enkele dagen contact met u opnemen om dit probleem verder te onderzoeken. Wij waarderen uw geduld.

fantastisch

Prima zaken geleverd, die ik nodig heb na mijn knieoperatie

Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met de geleverde zaken voor uw herstel na de knieoperatie. Uw positieve ervaring is waar wij onze dienstverlening op richten. Wij waarderen uw feedback enorm.

Dikke prima

Van het 1e tot het laatst contact een grote pluim

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Wij streven ernaar om altijd de beste service te bieden. Dank voor het delen van uw ervaring!

Alles ging goed en mooi op tijd .

Aardige chauffeur.

Heel erg goed

1 mailtje gestuurd en alles werd tot in de puntjes geregeld. Echt in 1 woord geweldig en dit is een bedrijf om aante bevelen.

Wij waarderen uw lovende woorden en zijn blij dat u tevreden bent over onze service. Uw positieve ervaring is waar wij naar streven. Dank voor het delen van uw ervaring!

Goede hulp

We willen u graag bedanken voor het plaatsen van uw review.

Professionals

Vanaf de eerste telefoongesprek tot levering was alles goed. Hele vriendelijke mevrouw aan de lijn die me heeft geholpen en met me de hele procedure doorgelopen, tijd genomen voor me. Tot de chauffeur die de spoelen heeft geleverd en telefonisch met me heeft overlegd over levering.

Wij zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met onze diensten. Uw feedback is voor ons van grote waarde, dit stelt ons in staat om voortdurend te streven naar verbetering. Hartelijk dank voor uw review en vertrouwen in onze service.

Gemakkelijk te bestellen

Een aardige chauffeur kwam de spullen brengen twee dagen voor mijn heup operatie. Vooral de rekken , waar je je vast kan houden, komen goed van pas.

Wij zijn verheugd om te horen dat uw ervaring positief was en dat de rekken nuttig voor u zijn. Uw tevredenheid is wat voor ons telt. Dank u wel!

Heel handig in gebruik

Super handig online reserveren en ook weer online een afspraak in te plannen om het op te laten halen.

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Fijn om te horen dat u onze online reserveringsmogelijkheden waardeert. Wij streven er altijd naar om het voor u zo gemakkelijk mogelijk te maken. Dank u wel!

Goed 9 en duidelijk

Goede service, duidelijk.

Bedankt voor uw review.

Snel geleverd, goede kwaliteit en vriendelijke aflevering

Snelle levering en een vriendelijke chauffeur die alles heeft goed heeft uitgelegd

Wij waarderen uw positieve feedback over de snelle levering en de vriendelijke service. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Wij streven ernaar om deze kwaliteit constant hoog te houden. Dank voor uw review!

Alles stipt volgens afspraak!!

Prettig klantcontact, behulpzaam, prima producten en doen zoals afgesproken

Wij waarderen uw positieve feedback enorm! Fijn om te horen dat u onze dienstverlening en producten waardeert. Het is ons doel om aan uw verwachtingen te voldoen. Dank voor de perfecte score!

Tevreden over levering

Alles goed en op tijd geleverd

Wij waarderen uw feedback over de punctuele levering enorm. Wij streven ernaar om altijd een hoge kwaliteit van service te bieden. Bedankt voor het delen van uw ervaring.

helemaal perfect

zeer snel en ferfect

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Was zeer hartelijk gericht en deskundig

Ik ben zeer goed en deskundig geholpen en heb de Sta-op-stoel gekocht die goed bij mij past en heerlijk in kan zitten en opstaan.

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent met de Sta-op-stoel. Wij streven ernaar om onze deskundigheid altijd op dit niveau te houden. Dank voor het delen van uw ervaring!

Snelle, adequate en vriendelijke service.

Snel, adequaat, vriendelijk personeel. Tijdige en volledige communicatie.

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Het is altijd fijn om te horen dat onze service wordt gewaardeerd. We zullen ons best blijven doen om de verwachtingen te overtreffen. Dank u wel!

Alles prima geregeld .

Bestelling geplaatst volgende dag door een vriendelijke behulpzame medewerker bezorgd dus alles prima geregeld. Groet Yvon Hölsgens.

Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over uw ervaring met ons. Uw positieve woorden zijn een bemoediging voor ons voortdurende streven naar verbetering. Dank u wel!

Goed geregeld

Besteld en de volgende dag geleverd

Wij waarderen uw positieve feedback. Het doet ons goed te horen dat u tevreden bent met de ervaring die u heeft gehad. Wij streven ernaar om altijd de beste service te bieden. Dank voor uw review!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.