Snelle en goede service

Snelle en goede service.

Goede service. Professionele dienstverlening.

Zeer fijne ervaring. Snelle hulpverlening en bezorging. Prima product. Medicura is een aanrader.

Tot volgende keer

Makelijk.en veilig

Lees hier onder

Jullie hadden op voorraad en de dag erna binnen .

Eenvoudig en snel, top

Goed geregeld

Makkelijk en leuk

De bezorger was aardig en super grappig. Klantenservice was geweldig.

Geen stokkenhouder

Ik wilde een scootmobiel huren met stokkenhouder. Dat was niet mogelijk. Betreffende mevrouw in winkel Boxtel heeft nog nader geïnformeerd, maar nee, dat kon niet. Onbegrijpelijk, ik kan niet zonder stokken.

Fijn geholpen

Blij met de hulpmiddelen

perfect

snel geleverd, duidelijke site, makelijk te bestellen

Snelle levering

Snelle levering prima!

Bedankt voor uw review.

geweldig

Heb fybromialgie/artrose en kapotte rug. Super fijn dat ik gewoon zonder problemen voor een dagje uit een rolstoel kan lenen!

Wij zijn blij om te horen dat onze service uw dagje uit heeft kunnen vergemakkelijken. Uw positieve beoordeling wordt zeer gewaardeerd. Wij streven ernaar om altijd aan uw verwachtingen te voldoen.

Heel goed

Snel geleverd. Vriendelijke mee denkende mensen

Wij waarderen uw positieve woorden over de snelle levering. Wij streven altijd naar een goede service, dus het is fijn om te horen dat u dit ook zo heeft ervaren.

Werd goed naar me geluisterd, Vroegere gegevens erbij en gelijk oplossingaangereikt en uitgewerkt

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Het is fijn te horen dat u tevreden bent met de geboden service. Wij streven er altijd naar om onze service op dit hoge niveau te houden.

Netjes en secuur

Op tijd volgens afspraak en vakkundig het bed geplaatst.

Wij waarderen uw positieve woorden zeer. Het doet ons goed te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Uw ervaring is voor ons zeer waardevol en helpt ons om onze service continu te verbeteren. Dank u wel daarvoor!

Snel

Sbel geleverd zonder gedoe

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Rolstoel uit de hulpmiddelenautomaat in ziekenhuis ter plekke kunnen meenemen na bezoek eerste hulp. Dag erna nog enkele hulpmiddelen per telefoon besteld. Telefoniste dacht met me mee wat ik nog nodig had. En deze werden vlug bezorgd.

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent over de diensten van Medicura en dat alles naar wens verliep. Wij zullen blijven streven naar deze kwaliteit van service voor iedereen.

Klantvriendelijk en vlug met reageren

Ik had een vraag over een rolstoel ivm gebroken knieschijf. De verkoopster binnendienst heeft mij direct geholpen en een passende uitvoering voor mijn vraag uitgewerkt. Heb besteld en de volgende dag werd deze rolstoel geleverd. Prima gelopen dus.

Wij waarderen uw positieve feedback over onze service. Het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent over de snelle reactie en hulp die u heeft ontvangen. Wij streven ernaar om altijd zo behulpzaam mogelijk te zijn. Dank u wel voor het delen van uw ervaring.

Snel en correct.

Zie boven

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Super fijn en denken mee

Bedankt voor uw feedback.

Snelle en perfecte levering

Rolstoel binnen een dag keurig geleverd, tijdsbestek via sms doorgegeven, was exact op tijd.

Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met de levering van uw rolstoel. Uw positieve ervaring is voor ons erg belangrijk. Dank u wel voor het delen hiervan.

Hele goede service

Snelle levering

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen.

Prima alleen sommige dingen zijn onnodig

Prima allemaal maar je hebt gelijk een heel pakket waarvan je veel dingen niet wilt of nodig hebt misschien mensen de keuze geven wat ze willen hebben en een ophaalservuce zou geen overbodige luxe zijn

Wij waarderen uw feedback. Het is waardevol om te horen dat u een voorkeur heeft voor meer keuzevrijheid in onze pakketten en de suggestie van een ophaalservice. Deze punten nemen wij ter harte en zullen deze intern bespreken ter verbetering.

Supersnelle service

Mijn partner werd ontslagen uit het ziekenhuis en moest hulpmiddelen hebben. Alle benodigde spullen waren binnen 1 dag geleverd. Fijne service.

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent over onze snelle service. Wij streven er altijd naar om zo goed mogelijk aan de behoeften van onze gebruikers te voldoen.

Slechte levering , te laat en verkeerd

De communicatie tussen uw hoofdkantoor en de bezorgservice loopt heel slecht. Na 3x bellen heb ik vandaag nog niet de douchekruk en de drempelaanpassers ontvangen. De bestelling werd door mij telefonisch gemaakt op Maandag 10/6, de aanvullende op Dinsdag 11/6. Vandaag is het Zaterdag.15/6 en ik heb de Thuiszorg moeten afzeggen omdat er vanmorgen er dus geen douchekruk was. Wel kreeg ik Woensdag 12/6 ongevraagd een doos met 10 pakken washandjes. Na bellen met Medicura bleek het een vergissing: terugsturen hoefde niet. Had ook niet gekund want door mijn ongeval kan ik niet de deur uit doordat ik de gevraagde drempelaanpassers voor de galerijdeur niet heb ontvangen. Ik ben zeer teleurgesteld

Wij begrijpen dat de ervaring die u heeft gehad niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Het spijt ons om te horen over de problemen met uw bestelling. Wij zullen binnen enkele dagen contact met u opnemen om dit verder te bespreken. We stellen het zeer op prijs dat u deze kwestie onder onze aandacht brengt en we willen graag leren van deze situatie om onze service te verbeteren.

vlotte levering

ben blij met het product

Dank voor het schrijven van een review.

Bedrijfsgegevens

Magnesiumstraat 7

6031 RV Nederweert

088 007 1100

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.