telefonisch goed contakt

via de telefoon goed te regelen, er werdt zelfs meegedacht voor evt benodigde spullen. echter bij levering deed het bed het niet en kon niet omgeruild worden op die dag. ik moest iemand regelen die in mijn huis op hun kon wachten de dag erna terwijl ik in zh verbleef.

Het is fijn om te horen dat het telefonisch contact positief was en er meegedacht werd. We begrijpen dat de situatie rondom de levering vervelend voor u was. Uw feedback wordt gewaardeerd en helpt ons om onze service te verbeteren.

Chauffeur wist weinig tot niets van demonteren van scootmobiel.betere instructie nodig of duidelijke handleiding voor cliënt meegeven Scootmobiel is solide en goed. Jammer dat je maar uiterlijk 1 week van te voren scootmobiel kunt reserveren.

Dank voor uw feedback. We waarderen uw opmerkingen over de instructies en handleiding. Het is goed om te horen dat de scootmobiel aan uw verwachtingen voldoet. Uw input helpt ons om onze service verder te verbeteren.

Snelle levering

Juiste levering op afgesproken tijd

Bedankt voor uw review.

Aanrader.

goede service

Keurig op tijd geleverd.

geweldig!!!

Top service!!!Bedrijf die klanten serieus neemt,het bestaat!

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaring te delen. Uw feedback is waardevol voor ons.

Super,

Toenik doorgaf wat er aan mankeerde werd meteen de volgende dag het anticubi....kussen bezorgd. Ook al was t zaterdag.

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de snelle levering van het kussen. Wij streven ernaar om onze service zo goed mogelijk te maken en waarderen uw positieve ervaring.

Handige website zeer goed.contact met klantenservice

Fijn om te horen dat u tevreden bent over de website en het contact. Wij streven ernaar om een positieve ervaring te bieden. Uw feedback is waardevol voor ons.

Goed en vriendelijk geholpen!

Goed en vriendelijk geholpen. Snelle levering en goede uitleg.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de hulp en de snelle levering. Wij streven ernaar om een goede service te bieden. Uw feedback is waardevol voor ons.

Goede service, vriendelijke medewerkers

We hadden rolstoel met duw ondersteuning gehuurd. Zo fijn dat kan en wij hebben mooi dagje uit gehad. Zon rolstoel is echt uitkomst dan voel je zelf niet extra bezwaard dat iemand jou moet duwen. Met de ondersteuning hoeft de persoon erg achter weinig te doen alleen steuren.

Fijn om te horen dat de rolstoel met duwondersteuning heeft bijgedragen aan een prettig dagje uit. Wij waarderen uw feedback en zijn blij dat u tevreden bent over de service. Uw ervaring is waardevol voor ons.

Zou niet willen missen

Mijn 2de keer dat wat bestel en zonder problemen weer netjes ontvangen .

Fijn om te horen dat uw ervaring positief is en alles naar wens is verlopen. Wij waarderen het dat u terugkomt voor uw bestellingen en hopen dat u ook in de toekomst tevreden blijft.

Perfecte service

Dochter na operatie met beide benen in het gips tot aan knieën . Een rolstoel en bedtafeltje aangevraagd en de volgende dag was dit beide al bezorgd voordat mijn dochter ontslagen was uit het ziekenhuis

Fijn om te horen dat de levering van de rolstoel en het bedtafeltje zo snel heeft plaatsgevonden. We proberen altijd een goede service te bieden, vooral in zulke situaties. Dank voor het delen van uw ervaring.

Medicura levert volgens afgesproken datum en tijd

de bestelde goederen werden op de afgesproken datum en tijd geleverd door een vriendelijk personeelslid. De geleverde goederen zijn van goede kwaliteit en schoon

Fijn om te horen dat de levering volgens afspraak is verlopen en dat u tevreden bent over de kwaliteit van de goederen. Wij waarderen uw feedback zeer en blijven ons inzetten voor een goede service.

5 sterren8

Goed en vriendelijke behandeling

Helemaal tevreden.

Uitgevoerd na wat er beloofd was.

Fijn om te horen dat u tevreden bent met de uitvoering van onze diensten. Wij streven er altijd naar om aan de verwachtingen te voldoen en waarderen uw positieve feedback.

Snelle levering vriendelijk en goede service

Fijn om te horen dat de levering snel en vriendelijk is verlopen. Wij streven ernaar om een goede service te bieden en waarderen uw feedback.

Top en degelijk materiaal

Behulpzaam, vriendelijk

Mevrouw heeft me goede uitleg gegeven was geduldig en vriendelijk.

Fijn om te horen dat de uitleg en vriendelijkheid u zijn opgevallen. Wij streven ernaar om een prettige ervaring te bieden en waarderen uw feedback.

Snelle levering

Vlot en zeer klantvriendelijk

Het online bestellen was zeer eenvoudig en de bezorging vlot en bijzonder vriendelijk!

Fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met het online bestellen en de bezorging. Wij streven ernaar om onze service zo toegankelijk mogelijk te maken. Uw feedback is waardevol voor ons.

Goede afspraak gemaakt

Keurig de gemaakte afspraak nagekomen.

Dank u voor het delen van uw review.

We hadden hulpmiddelen nodig voor mijn moeder, in de winkel in Helmond door 2dames fantastisch geholpen en alle andere spullen super snel geleverd . Geweldig

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de service en snelle levering. Wij stellen het op prijs dat u uw ervaring deelt. Uw feedback is waardevol voor ons.

Vriendelijk en behulpzaam kundig personeel!

Service aan de telefoon uitstekend

Had vragen omtrent aflevering En daar werd adequaat op gereageerd

Fijn om te horen dat de service aan de telefoon naar tevredenheid is geweest. Wij streven ernaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en zijn blij dat uw vragen adequaat beantwoord zijn. Uw feedback waarderen wij zeer.

Magnesiumstraat 7

6031 RV Nederweert