Ophalen van spullen tussen 8.30-10.30 onee ze komen om 13.00 . Mooi niet 14.15 zijn ze er pas!

We hebben een goede ervaring met Medicura. Maar vandaag ging het echt even mis. Vanaf 8.15-14.15 uur iemand moeten regelen omdat ze spullen op zouden komen halen. Dit moet toch echt beter gepland worden

top!

bestelling gedaan, keurig afgeleverd op de afgesproken dag.

Helaas niet helemaal goed verlopen

Mijn (grote) bestelling afgehaald op lastig bereikbare pakket locatie omdat er een fout is gemaakt met het huis nummer.. kan zelf terugzien dat deze wel goed door is gegeven maar niet goed overgenomen. Met 3 man sterk wegens groot pakket en omdat ik zwanger ben naar afhaalpunt gegaan, daar troffen we een doos aan die aan de onderkant volledig geopend was en de handvaten waren kapotgescheurd. Maakte het enorm lastig om deze grote doos nog een eindje te sjouwen. Eenmaal thuis de bestelling gecontroleerd en bleek dus ook niet compleet te zijn. Mailtje hierover gestuurd en een simpele excuses voor de verloren tijd en we sturen het missende artikel direct na op het goede adres. Voelde een beetje afgekapt. Helaas

Verlopen zoals gehoopt

Nakomen wat beloofd wordt

Prima.

Gòed

1 fout bij het leveren maar goed hersteld . Alles is heel lekker en dat maakt veel goed. Ik zeg neem een vakman daar heb je gemak van. Gr ruud

Jammer dat er bij het bestellen van hoog laag bed niet vermeld wordt dat er geen matras bij geleverd wordt Deze moet je apart bij bestellen

super snelle service

deze stoel voor het toilet maakt het me mogelijk beter en veiliger op te staan

Gemakkelijk in gebruik.

Fijn om momenteel wat meer vrijheid te hebben.

Alles is naar wens verlopen

De spullen waren erg netjes en goed

Positief. Correcte benadering.

Er werd goed doorgevraagd naar mijn zorg wens. Navraag of deze vraag door de zorgverzekering vergoed wordt of voor eigen rekening gaat werd ook gedaan.

Super snelle levering en service

Super snelle levering en fijne service. De spullen zagen er allemaal goed en mooi uit of alles nieuw was.

Rolstoel huren

Goede ervaringen

Goeie service

Heel goed , fijn dat je de dag vooraf bezorging `n berichtje krijgt zodat je weet wanneer ze komen bezorgen.

Erg tevreden.

Heel fijn.

geweldig geholpen

vriendelijk geholpen

goede service

de afspraken voor de bestelling zijn goed aangekomen

Zie hier beneden

Geen telefonisch bereik wordt door verwezen naar website. Ik vind dit zeer slecht. Wel snelle levering

Top service

Moest alsnog een bed hebben voor in huiskamer en snelle levering en de chauffeur heeft alles netjes in elkaar gezet voor mij en aangesloten.

Bed is netjes geleverd.

Bed is netjes geleverd.

Besteld en snel geleverd

snel en goed geleverd

snel en goed geleverd

Rolstoel bevalt uitstekend.

Keurig op tijd en vriendelijk en netjes afgeleverd.

top

top

Telefonisch contact prima Aflevering prima- op tijd