Meindert is een vakman

Dakraam geplaatst en super mooi afgewerkt

Goed!

Kundig en nog gezellig ook!

Netjes. Snel, professioneel

Heel kort: perfect geleverd, perfect afgewerkt!!

Super!

Wij zaten al maanden te wachten op dakramen via een andere leverancier. Toen dat contact werd afgebroken zijn we bij Meindert uitgekomen en hij heeft het zeer snel en vakkundig voor ons georganiseerd. Heel blij met onze mooie nieuwe dakramen.

Wederom weer top

Meindert geniet van zijn werk en dat komt terug in de kwaliteit. Snel en conform de afspraken.

Goede service Vriendelijk en goed Ps kunt u mij de afsluitende faktuur nog eens opsturen naar. dennie_112@hotmail.nl

Hai Dennis Bedankt voor review factuur was naar je vader gegaan per mail maar mail gelijk nu naar jou Veel plezier van de nieuwe kunststof dakramen

Meindert is iemand met passie voor zijn vak. Werkt vlot en resultaat mag er zijn!

Hai Jochem Bedankt voor review was echt een leuke kleur zo vier dakramen naast elkaar succes met verbouwing verder

Wat een topper!

Duidelijke communicatie vooraf, werd geluisterd naar onze wensen, goede prijzen. Dakramen zijn in 1 dag geplaatst, het is vakkundig gedaan! Vriendelijke man die hard en netjes werkt, absoluut een aanrader.

Iris Bedankt voor beoordeling was echt weer leuk om weer in de wijk te zijn in Waddinxveen voor het plaatsen van een aantal dakramen

Prima verlopen. Was keurig op tijd, zeer tevreden.

Piet Bedankt voor beoordeling was leuke klus en ouderwets gezellig bij jullie bakkie praatje toppie gewoon hou ik van

Goed en ook gezellig!

Els Bedankt voor review was leuke klus om te doen en inderdaad erg gezellig dat maakt ook mijn werk zo fijn

Alles is perfect verlopen! Beter dan dit is niet mogelijk! Ben super blij.

Elle Kijk dat vind ik mooi om te lezen deze beoordeling was ook een erg leuke klus veel plezier ervan

Snelle service, uitstekend resultaat!

Monteur was rond de afgesproken tijd hier en heeft het oude, helemaal verroeste dakraam verwijderd en daarna keurig afgewerkt een nieuw raam geplaatst!

Hai Jori Bedankt voor je beoordeling vond het een leuke plek om een raam te plaatsen en een dakraam te verwijderen van zeker 50 jaar oud was wel aan vervanging toe .Veel plezier ervan en succes verder met de verbouwing.

Prima!

Mooi afgewerkt en ziet er goed uit. Alweer voor het vijfde dakraam langsgeweest!

Mark Bedank weer voor de review was opnieuw weer gezellig om bij jullie een dakraam te mogen plaatsen veel plezier ervan

Snel, goed, gezellig en betaalbaar, top!

Zie bovenstaande

Jos Bedankt voor review was weer leuk om bij jullie in de wijk te zijn geweest in Leidschendam kom graag ij deze wijk veel plezier van jullie dakraam

Vertrouwd te veel op eevaring

De dakraamman gaat prat op zijn ervaring waarin hij aangeeft al meer dan 5000 dakramen te hebben geplaatst. Dat schept vertrouwen. Maar de dakraamman is een beetje te veel gaan vertrouwen op zijn ervaring waardoor zijn week routine wordt en er geen aandacht meer is voor de afspraken in de offerte. Vergeet 3 belangrijke details die zijn overeengekomen in de offerte waarvan er een nog net op tijd is hersteld. De andere nemen we maar voor lief en het laatste is na 3 weken nog niet uitgevoerd en er is ook nog geen nieuwe afspraak terwijl daar al meerdere keren op is aangestuurd. Eigenlijk moet je thuis zijn bij het uitvoeren van de klus om hem te herinneren aan de afspraken in de offerte. Nu is het maar de vraag of en wanneer de klus wordt afgemaakt.

Jacco Bedankt voor deze review kom binnen kort even 10 min langs om latjes erop te maken

Bekwame vakspecialist en goede prijs kwaliteit verhouding

De Dakraamman is een echte vakspecialist, werkt snel, netjes en secure. Alle afspraken zijn nagekomen en conform offerte opgeleverd. Het plaatsen van de dakramen is op de afgesproken datum uitgevoerd. Was binnen een paar uur klaar. We zijn heel tevreden en blij met extra lichtinval en ventilatie op zolder.

Faical Hoi leuk om review van je te ontvangen was leuke klus deze twee ramen veel licht binnen gebracht op deze donkere zolder veel plezier van de nieuwe dakramen

Netjes gewerkt en heel vakkundig.We zijn heel blij de verrichten werkzaamheden.

Beste Abe Bedankt voor review was een mooie opknap plaatsing zeg lekker een kunststof dakraam erin en alles is en blijft dan ook weer netjes

Vakman

Snel en vakkundig geplaatst en dat voor een conforme prijs

Ben Bedankt voor review mooi nieuw GPU Velux dakraam geplaatst ter vervanging van een bestaand raam

Meindert heeft echt een topprestatie geleverd en je kunt echt zien dat hij meer dan 35 jaar ervaring heeft, wat is onze zolder en slaapkamer veranderd echt heel erg fijn. Vanaf het moment van de offerte aanvraag was er een heldere communicatie. De dakramen en accessoires mooi geinstalleerd en zelfs het afval meegenomen. Meindert we zien je binnenkort weer in de straat als de overburen aan de beurt zijn. Absolute aanrader.

Gerdien Bedankt voor de review en inderdaad ik kom nog bij een andere klant weer terug bij jullie in de straat

Uitstekende vakman die zich bovendien houdt aan de gemaakte afspraken.

De heer Meindert Kap werkt goed en snel en levert een fraai eindproduct, Zijn werkwijze en vakkundige opstelling hebben ertoe geleid dat deze vakman met grote overtuiging kan worden aanbevolen aan potentiele clienten.

Cees Bedankt voor review dat was nog eens ouderwetse gezelligheid op dit adres lekker op tijd een bakkie en een praatje en tussen door nog even dakraam plaatsen en afwerken . Was een hele gezellige klus

Bedroevend

Hij manipuleert je met velux in zijn offerte. Terwijl dat geen velux is waar hij over praat. Vervolgens wordt het raam bij jou adres gedumpt nadat hij dat besteld. Of je het alvast ff op zolder wil brengen, want ik werk alleen. Alles uitgepakt voor deze man en op de dag van monteren storten het van de regen. Ik heb het afgeblazen, maar als het aan hem lag gooide hij het dak gewoon open. Om vervolgens je hele zooitje te laten veregenen. Nou dat wordt dan 4 maanden later jankt hij. Ik zei prima en dacht doe ik het zelf wel. Vervolgens belde hij snel dat het 4weken later kon. Op de dag van de nieuwe afspraak kwam hij inderdaad. Ik moest volgens de offerte nog 380 euro betalen. Is best goed betaald voor 1,5 uur werk. Hij heeft wat nokken van de dakpannen geslepen (10 min werk). En of ik dan in plaats van 380 ff 474 euro wilde betalen. De binnenafwerking had hij maar niet over gedaan, want dat was nog goed. Dus is dat dan geen mindering op de offerte. Deze man kan ik niet aanbevelen, door zijn doen van werken manipuleert hij enorm de boel. Wees een een beetje transparant en bewonder de boel niet zo.

Bedankt voor uw review Kijk deze beoordeling zegt meer over Ton Riegman uit Steenbergen als over de Dakraamman Heer ; Ton Riegman uit Steenbergen ( kan geen offerte lezen) Totaal score Dakraamman.nl 9.4 Totaal aantal eerlijke beoordelingen 639 Beveelt ons aan 97% De dakraam man heeft gewerkt volgens de door u goed gekeurde offerte en opdracht u heeft akkoord gegeven voor alles . Mijn advies lees eerst goed voordat u ergens akkoord voor geef .

Echt super goeie nette service goed afgewerkt.

Het was goed geregeld snel antwoord en goeie uitleg.

Marco Bedankt voor de review en misschien nog eens tot ziens

Goede communicatie en vakwerk geleverd

Alle communicatie is via de mail en app verlopen. Dit ging prima. En hij heeft vakwerk geleverd!

Mirella Bedankt voor review was mooi om twee dakramen te morgen plaatsen in Tilburg en veel licht binnen te brengen op de twee slaapkamers veel plezier ervan

Vakman

Zeer tevreden. Dakraam werd snel en vakkundig geplaatst.

Erik Bedankt voor review was even nodig om dit dakraam te vervangen voor een kunststof dakraam lekker strak en netjes gelijk met passend gordijn erin

Netjes werk, snel en zonder gedoe. Prettige communicatie en snel geregeld. Aanrader

Youri Bedankt voor review