Komt afspraken na

Onwijs ervaren, snel geregeld, en scherp geprijsd. Super blij ermee! Read hem iedereen aan!

Vakmanschap

Meindert heeft de ramen perfect geplaatst. De communicatie voor het project verliep ook vlot. We zijn tevreden over het eindresultaat!

Prima keuze

Vanaf het begin tot het einde vlot verlopen. Contact prima, offerte duidelijk (ook met duidelijke uitleg over werkzaamheden) en de werkzaamheden zelf waren ook prima. Hij werkt snel (door ervaring) maar levert net werk op. Aanrader voor dit soort werkzaamheden.

Zeer prettig

Geweldige en gezellige vakman

2 dakramen laten plaatsen door Meindert echt keurig netjes en ook netjes aan de binnen kant wit afgewerkt super blij mee.

Prima vakman

Duidelijke en snelle communicatie vooraf en en goede snelle werker die ook alles weer netjes achterlaat. Prima verlopen ,ik ben dik tevreden.

Prima gewerkt.

Na het contact met Meindert, al snel offerte ontvangen. Deze was Duidelijk en overzichtelijk, ook het eventuele meerwerk. Na akkoord werd er al snel een afspraak ingepland. Het plaatsen van het dakraam gebeurde vlot en netjes. Een aanrader.

Gewoon goed!!

Gewoon goed werk geleverd!! Meindert Kap heeft alle twee de ramen geplaatst, werkt snel,netjes afgewerkt en ook nog prettig in de omgang, ik zou het zeker aanbevelen aan andere. Ook nog belangrijk , levering ging ook na veranderen van dag helemaal goed en prijzen zijn niet schrikbarend hoog! Al met al, zeer tevreden!! Jolanda uit Nieuw-Beijerland

Komt afspraak na en werkt netjes.

Dakraam is prima geplaatst en alles is netjes afgewerkt en opgeruimd.

Dik tevreden

Vanaf het begin bij de offerteaanvraag en de uiteindelijke realisatie was er een heldere en vriendelijke communicatie via de mail. Van te voren werdt er duidelijk gecommuniceerd wanneer hij zou langskomen om de dakramen te plaatsen. Hij was precies optijd en aan het einde van de dag hadden wij er 2 dakramen erbij die netjes zijn aangebracht. Heb Meindert ook gelijk aanbevolen bij de buren dus ik denk dat hij nog wel een keer zal terugkomen in onze straat.

Een bittere nasmaak

Het begint al met de offerte. Er wordt gesuggereerd dat er met Velux dakramen wordt gewerkt. Echter, nadat de prijs is afgegeven blijkt dit niet zo te zijn en komen er extra kosten bij. Ook bij het plaatsen van het dakraam worden kosten opgevoerd die van te voren niet zijn afgesproken of overlegd. Tevens is de afwerking aan de binnenkant slordig gedaan (dagkant is beschadigd). Ons advies is om duidelijker te communiceren met de klant omtrent dit soort zaken.

Goedemorgen Bedankt voor review de Dakraamman maakt duidelijk offerte zoals bij ons bekend is wat u krijgt staat duidelijk in offerte vermeld . Ons voorstel aan u als u iets laat doen eerst goed de offerte en opdracht lezen alles staat er duidelijk in Ook de evtw extra kosten voor dakpannen zagen als nodig is staat duidelijk vermeld dit is een kwestie van offerte duidelijk lezen . Staat niet ik kleine letters maar duidelijk vermeld Bij u is een Velux dakraam geplaatst zoals is afgespoken voor de prijs die u accoord heeft gegegeven . Volgens ons zegt deze review meer over hoe u erin staat als hoe de Dakraamman werkt Met Vriendelijke groet

Prima!

Snelle installatie en betaalbare prijzen, een aanrader!!!

Professioneel en vakkundig Dakraam geplaatst

Zeer blij met ons nieuwe dakraam wat professioneel en vakkundig is geplaatst door de monteur. De monteur was zeer vriendelijk en het dakraam zat er al binnen twee uur in! Voor wie een dakraam wil laten plaatsen in omgeving Strijen, is dit echt een aanrader!

Heel tevreden

Contact is goed gegaan, duidelijke uitleg en advies. Schappelijke prijs. Meindert werkt snel, efficiënt en heel netjes. Dus mensen twijfel niet!

Zeer vakkundig werk afgeleverd Tot in de puntjrs netjes afgewerkt Alles netjes opgeruimd en meegenomen . Zijn heel blij met het esultaat

Volledig verzorgde plaatsing van nieuw dakraam en vervanging van oude

Vakman pur sang.

Werkt snel en netjes. Heeft plezier in zijn werk.

Uitstekend werk verricht

Meindert is een OP en TOP vakman. Wat hij beloofd komt hij na. Zeer tevreden.

Excellent services

Excellent services, professional and deliver good results. Highly recommended.

Goede ervaring

Meindert weet waar hij over praat en zijn werk is goed

Netjes afgewerkt

Mooi resultaat plaatsen dakraam

Prima geregeld

Dakraam is vakkundig gemonteerd en netjes afgewerkt. Wij zijn zeer tevreden.

Prima vakman.

Goede offerte, prima afspraken maken en uitvoering meer dan OK.

Optij netjes afgewerkt.

Heel goed alles geregeld, echte vakmanschap. Echt blij mee.

vd Waalsweg 34

3241ME Middelharnis