Geweldig mooi en werkt netjes.

Niet geheel onbelangrijk. Het is fijn om meindert in je huis te hebben. Denkt met je mee en gaat voor het meest praktische en het mooiste. Zijn erg tevreden. Werkt netjes en het resultaat mag er wezen. Hij komt gelukkig nog een keer terug voor nog een raam.

Alles is perfect

Zeer kundig te werk gegaan .uiterst tevreden over het resultaat. Zal u aanraden bij mensen die overwegen om een dakraam te nemen.

Dakraam snel en goed geplaatst

Mijn nieuw bestelde dakraam werd al vrij snel geleverd en een paar weken later door Meindert goed, vakkundig en snel geplaatst. Binnen een paar uurtjes zat het dakraam er al in. Ik maakte me vooraf wat zorgen omdat ik het raam, samen met mijn zoon, niet naar boven kreeg door het nauwe trapgat. Meindert was daar echter op voorbereid en hees het (grote / buitenste gedeelte) gewoon met een touw buitenom naar binnen. De zolderkamer met dakraam ziet er weer prima uit!

netjes gewerkt

Heel goed geplaats en vakkundig

Amicaal

Prettig in de omgang weet waar hij over praat. Passie voor zijn vak.

Vakkundig van één slecht raam naar twee nieuwe. super gedaan!

Meindert is een vakman met plezier in zijn werk, dat merk je aan alles. Blij met onze mooie nieuwe dakramen!

Prima gewerkt, vakman!

Tuimelraam en hoe geplaatst. Netjes gewerkt , lekker relaxed en iemand die zijn vak verstaat!

In 1 woord geweldig!

Super dienst geleverd! Vriendelijke man met veel kennis van het vak! Goeie service en geweldig resultaat!

Uiteindelijk goed werk geleverd.

We hadden eind januari een afspraak staan voor het plaatsen van 3 dakramen. Deze werden netjes op tijd geleverd. Helaas kwam door een ongelukje van de beste man te vervallen. Gelukkig was een nieuwe afspraak in februari. Hier gooide het weer roet in het eten, oftewel sneeuw. 25 maart zijn de dakramen geplaatst. Dit ging zeer rap en netjes. Helaas kwam de beste man erachter dat het horgordijn niet meer geplaatst kon worden. We hadden geen ruimte. Gelukkig komt hier een oplossing voor. Het gordijn wordt door Velux teruggenomen, ook al is het een poosje terug dat ze hebben geleverd, of hij kan dit bij een volgende klant installeren. Dit horen we nog. Gelukkig kon het verduisteringsgordijn wel worden geplaatst. Het probleem had voorkomen kunnen worden als men eerst ter plaatse komt kijken en dan pas materiaal bestellen. Echter werkt het hier niet zo. Alles gebeurt via mail of Whatsapp contact of bellen. Pas op de dag van plaatsing ontmoet je elkaar. Nu hopelijk geen last meer van lekkages en dat is het allerbelangrijkst.

Bianco Bedankt voor review was leuk om voor jullie te werken en dat oude raam wat erin zat was echt oud zeg maar is nu weer netjes vervangen veel plezier ervan

Super netjes en snel een een super resultaat ik ben een erg tevreden klant

Goed advies en snel en secuur. Meneer werkt alles netjes af.

Nicollette Bedankt voor review even wat echter licht gebracht op de overloop veel plezier ervan

Uitstekend vakwerk

Echte vakman maakt goed en net werk Zorgvuldigheid klantvriendelijk

Jurge Bedankt voor review vond fijn om bij jullie op zolder licht te brengen veel succes met kamer maken op zolder

Betrouwbare vakman die goed werk leverd

Zal zeker bij iemand anders aanbevelen

Hai Ed Bedankt voor review was uitdagend klus oud dak met oud lek raam vervangen maar ook weer netjes gelukt veel plezier ervan

Niks mis mee

Heel even dreigden de dakramen niet op tijd binnen te komen, maar op de dag van montage zelf, voordat Meindert Kap er was werden ze geleverd. Vakkundig zijn onze oude dakramen door hem vervangen door nieuwe en netjes afgewerkt. Aanbod om te helpen sloeg hij vriendelijk af, want hij is gewend alleen te werken en dat bevalt hem het beste. Voor een volgende dakraam klus bel ik 'm weer.

Hai Richard Bedankt voor review en hoop dat je er veel plezier aan ga beleven van deze twee mooie nieuwe dakramen en misschien tot de volgende keer

Geweldig vakman en Geweldig werk gedaan. Ben zeer tevreden.Zeker zou ik deze vakman aanbevolen

Ik heb alsof 3 dakramen laten platsen.Resultat is prachtig en prijs ook niet de de duurste. Betrouwbaar en goed werk.Aardig en vriendelijke man. Hij komt op afspraken na en levert goed werk.Zeker aanraden.

Hai Agnieszka Bedankt voor de beoordeling vond het weer fijn om voor je te werken ik heb nu 7 dakramen bij je geplaatst en geloof dat je nu geen ruimte meer heb ik dak . Je heb de maximale licht inval bereikt maar is wel super gaaf geworden zoveel dakramen op een zolderkamer . Veel woongenot van de het extra licht op zolder

Goed en snel gedaan.

Professioneel materiaal. Alleen niet zo schone werker. Maar het was ook wel heel slecht weer.

Ik lees iets waar ik van sta te kijken ik ruim altijd alles netje op ja stofzuigen doe ik niet staat ook in de offerte STOF ZUIGEN MOET U ZELF DOEN . Plus dat het ook noodweer was veel regen ( wees blij dat ik hem nog heb geplaatst )en plus het was ook nog een ruimte op een kale BETONVLOER . ( kale vloerbedekking op overloop). En rubber matjes op de trap

Snel en vakkundig

Werkzaamheden netjes uitgevoerd voor een goede prijs.

Heel goed

Snel gedaan en heel netjes

Hai Jacques Bedankt voor review was leuke klus om te doen gelijk weer netjes met kunststof dakraam .

Vakmanschap

Fantastisch geholpen met een nieuw dakraam.

Jaco Bedankt voor de review en veel plezier van je nieuwe velux

Helemaal top !!

Wij hebben echt een super ervaring gehad met Meindert. Hij neemt ook echt de tijd voor zijn werk en leverd alles keurig af. Helemaal tevreden !!!

Hai Marvin Bedankt voor de review ik vond fijn om voor jullie te werken Succes met opknappen van de kamer

Vakman

Hij weet wat hij doet en doet zijn werk goed en netjes.

Hai Arjen Bedankt voor review en succes verder met de rest van de verbouwing Groet

Prima vakman!

Meindert heeft twee dakramen geplaatst en we zijn zeer tevreden met het resultaat.

Beste Ans Bedankt voor review vond leuk om voor jullie te werken Succes verder

Prima advies gegeven en goed werk geleverd

Prettige manier van werken. Heldere offerte en omschrijving uitvoering werkzaamheden. Wel nog een kritische noot: de werkplek niet bepaald schoon achter gelaten en afval in de tuin laten liggen.

Bedankt Voor Review Over afval kan ik duidelijk zijn en staat ook ZEER duidelijk in de offerte STOFZUIGEN DOE IK NIET . En de dakpannen voor ik ook niet af STAAT DUIDELIJK IN MIJN OFFERTE . Verder kan er iets in de tuin zijn achter gebleven kan mij echter daar niet VEEL van voorstellen was 18.30 in de avond dus zou best kunnen kan nooit veel zijn geweest Heb het meeste afval gratis meegenomen . U zit ten slotte nog midden in een gigantische verbouwing . Er lag zelfs nog afval op de oprit van een andere aannemer of van een container die ze hadden opgehaald .

Snelle plaatsing van het raam, dank je Meindert!!

Supernetjes vervangen

Meindert heeft onze 35 jaar oude Velux supernetjes vervangen. We zijn er heel blij mij. Heel vriendelijke man!

Helemaal tevreden!

Alles volgens afspraak verlopen en supergezellig.

Conny Bedankt voor de review ik vond het ook erg gezellig deze dag en een leuke klus 3 dakramen in het mooie Reeuwijk Groet Meindert