Uitstekend werk verricht

Meindert is een OP en TOP vakman. Wat hij beloofd komt hij na. Zeer tevreden.

Excellent services

Excellent services, professional and deliver good results. Highly recommended.

Goede ervaring

Meindert weet waar hij over praat en zijn werk is goed

Netjes afgewerkt

Mooi resultaat plaatsen dakraam

Prima geregeld

Dakraam is vakkundig gemonteerd en netjes afgewerkt. Wij zijn zeer tevreden.

Prima vakman.

Goede offerte, prima afspraken maken en uitvoering meer dan OK.

Optij netjes afgewerkt.

Heel goed alles geregeld, echte vakmanschap. Echt blij mee.

Goed werk geleverd.

Goed werk geleverd zeer tevreden.

Nette, rustige uitvoerder van werkzaamheden.

De vervanging van het dakraam is volgens afspraak en netjes uitgevoerd.

Prima gewerkt

Wij zijn blij met ons nieuwe dakraam. Snel en vakkundig geplaatst. Goede prijs kwaliteit verhouding!!!!!

Efficient, snel en netjes 2 dakramen geplaatst

Er moesten 2 dakramen geplaatst worden op een plek waar nu helemaal nog geen ramen zaten. Het maken van de gaten, plaatsen van de ramen en afwerken ging allemaal soepel en snel. Hij werkt zeer zelfstandig en bekijkt wat het beste zou passen binnen de ruimte.

Perfect vakmanschap

No nonsens en netjes gewerkt. Ouderwets goed vakmanschap en vriendelijk. Super dus!

Uitstekend service & vakmanschap

Heel netjes gedaan, zeer tevreden met onze nieuwe raam! Optijd, snel en goed werk geleverd.

Prima werk geleverd

De twee nieuwe ramen werden goed geplaatst, Aanpassing van dakpannen werd gedaan voor betere aansluiting afdichtrand. Tijdens het werk werd gekozen voor de beste en kwalitatieve uitvoering. Ik kan de Dakramenman van harte aanbevelen.

snel en vlot gedaan dakraam vernieuwen maar dakpannen slijpen , vind ik nit op zijn plaats, gewoon nokjes eraf halen dit tikt toch aardig door bij drie dakramen en nog gen 10 minuten slijpwerk, maar staat als opmerking in offerte. mij zal dit niet meer overkomen had aangeboden om zelf de nokjes te verwijderen toen gaf hij nee jo doe ik even.

Fijn contact, scherpe prijs en mooi werk!

Aangenaam contact, scherpe prijs en mooi werk! Dakraam is goed, snel en vakkundig aangebracht. Geen omkijken bij plaatsing alleen het dakraam wordt wel thuis bezorgd en moet zelf naar boven worden gebracht. Oude dakraam samen naar beneden gebracht en zelf afvoeren. Voor mij was het geen probleem maar dient wel rekening mee gehouden te worden.

het is toch heerlijk als zo'n bedrijf iets voor je kan betekenen

In mijn zoek tocht naar een bedrijf voor het plaatsen kwam ik de Dakraamman.nl tegen. Na het lezen van enkele reviews een offerte opgevraagd en deze zag er al direct goed uit. Fijn dat er per whatsapp snel en goed gecommuniceerd kon worden. Op de dag dat er geplaatst ging worden werkte de weergouden helaas niet mee. -4 en gevoelstemperatuur van -10 dus een nieuwe afspraak gemaakt. Meindert (eigenaar) kwam op afgesproken tijdstip pakte zijn gereedschap en ging aan de slag. Binnen uur alles keurig en vakbekwaam uitgevoerd. Handig is dat het dakraam en toebehoren apart geleverd worden en per pin betaald kan worden. Kortom, Top.

Er is prima gewerkt

Uiterst tevreden. Prachtig dakraam.

Deskundige man, was binnen 2 uur klaar met het vervangen van 1 kantelraam; niet de goedkoopste maar wel kwaliteit geleverd

Niks te klagen en soepel werk

Meindert weet wat hij doet en is voor je gevoel al bijna klaar voor hij begonnen is. Zou hem zo weer bellen.

Prachtig dakraam, keurig gezet

Dakraam is volgens de afspraken via mail en app keurig en met expertise gezet door Meindert. Duidelijke offerte wat wel en niet in de prijs zit. Afwerking is prachtig gedaan.

top gewerkt en nog eerder geplaatst dan verwacht

Kundig iemand die graag van doorwerken houdt. In eerste instantie stond plaatsing in januari 2024 maar tot mijn verbazing bijna maand eerder. Netjes gewerkt. Klein afval in zak gedaan want ik zou verder alles zelf afvoeren.

Blij mee!

Meindert heeft vakkundig ons dakraam geplaatst. De offerte was scherp en ik ben zeer tevreden met het resultaat!

Zeer aardige man. Werkt buitengewoon netjes.

Komt al Z’n afspraken na. Werkt keurig. Dus een betrouwbaar adres.

Na een algemene offerteaanvraag, reageerde Meindert zeer snel als eerste, en meteen met een volledig gedetailleerde offerte. Na akkoord volgde direct alle te nemen vervolgstappen in een duidelijk overzicht. Levering en betaling van de spullen is vlekkeloos verlopen, alsmede het plaatsen zelf. En dan is Meindert nog een nette en aardige man ook.