Goede vakkundige voorlichting van Jan herman ten velde. Supersnel vakkundig geplaatst en afgewerkt In 2 dagen. Aan te bevelen.

Prachtige kozijnen!

Gemakkelijk contact gelegd via de website, ik werd snel terug gebeld. Een prettige afspraak met René die ook een stuk raamkozijn had meegebracht zodat we alvast konden kijken. Het kon al best snel geplaatst worden maar wij wilden nog een paar maanden sparen; dat was geen probleem. In 2 dagen was het bijna klaar, de volgende ochtend zetten de heren Bas en Patrick de puntjes op de i. Vriendelijke jongens, werken netjes en ruimen ook weer op. Bas kon zelfs even helpen met een probleem aan een ander kozijn in ons huis.

Goed advies, markt conforme prijzen, goed materiaal en keurig gewerkt.

Bij de kennismaking al goede adviezen gekregen betreffende de nieuwe kunststof kozijnen. De daaruit voortvloeiende offerte was zeker marktconform. De monteurs hebben ook alles netjes geplaatst en de gemaakte rommel opgeruimd. Door uitval duurde het wat langer voordat alles gered was maar dat is overmacht

Duidelijke afspraken, goede service en vakkundig personeel

We hadden via Solarite onze klus voor een nieuwe schuifpui en keukenraam met kunststof kozijnen geplaatst. Jan Herman ten Velde van Axxent is bij ons komen kijken, laten zien wat voor onze situatie met beste was, maten opgenomen, etc.. alles heel duidelijk. Op de afgesproken datum werden de kozijnen geleverd, er was een grote kraan geregeld om de boel over ons huis te tillen en vakkundige mannen hebben alles in een halve dag prachtig geplaatst (en oude kozijnen mee terug genomen). Ze hebben alles heel netjes afgewerkt, we zijn dik tevreden! Dank jullie wel Axxent.....!!!

Goede kwaliteit & service

Begin januari al onze kozijnen laten vervangen door Axxent. Vanaf het eerste moment in de showroom hadden we al een goed en vertrouwd gevoel. De verkoper Michel is hier aan huis geweest om alles stap voor stap met ons door te nemen, hij heeft goed meegedacht en advies gegeven, we hebben zelfs de raambekleding en de screens laten leveren. De montage is snel en netjes uitgevoerd door de vakkundige monteurs onze complimenten hiervoor.

Eerste gesprek voor de offerte was zeer aangenaam ik heb gesproken met Jan Herman ten Velde die ons goed heeft voorgelicht en met goede ideeën kwam zoals een draaikiepdeur en die naar binnen laat opengaan zodat we meer ruimte op het balkon hebben en voor in de badkamer een raampje wat open kan was eerst niet zijn er zeer blij mee Ook complimenten voor de monteurs zij hebben keurig werk geleverd Bedankt Axxent

Matig

Monteurs zeggen niet veel en praten Turks met elkaar. Hadden de laatste dag wel een beetje haast denk ik om naar huis te gaan waardoor het kitwerk aan de binnenkant niet zo netjes is gekit. De ene kan wel beter kitten dan de andere. Voor de rest is alles wel netjes geplaatst.

Een bedrijf wat oor heeft voor de klant en meedenkt en weet waar ze over praten

Vanaf de eerste afspraak met vertegenwoordiger Michel huisman kreeg ik al gelijk een goed gevoel bij dit bedrijf heldere uitleg en kennis van zaken afspraken werden gemaakt en zijn netjes nagekomen datums werden geprikt en zijn tevens nagekomen de monteurs zijn gedegen vakmensen en informeren de klant over de werkwijzen en werken heel netjes en gedegen en leveren schoon en netjes alles op en gaan pas weg als de klant te vrede is. Top bedrijf

Eindelijk een bedrijf dat zijn afspraken nakomt!

Enige maanden geleden plaatste ik een klus om een schuifpui en een kozijn te realiseren in mijn flat: Axxent reageerde onmiddellijk, kwam met een eerlijke prijs, is komen meten, heeft advies gegeven over werkzaamheden die moesten plaatsvinden voorafgaande aan de plaatsing, bevestigde de plaatsingsdatum, kwamen op tijd om de klus in een dag uit te voeren, namen alle afval keurig mee en hebben het keurig afgewerkt: geen aanbetaling: een snelle factuur nadat het werk gereed was. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Kwaliteitsproduct, vakkundig geplaatst.

Afspraken prima nagekomen. Kwaliteitsproduct (Tripple glas schuifpui) , ziet er prachtig uit.

Uitstekende Service en Vakmanschap van Axxent bij Ons Hotel in Amsterdam

Onlangs hebben we Axxent ingeschakeld voor het plaatsen van kunststof kozijnen in ons hotel gelegen in het bruisende hart van Amsterdam. Vanaf het eerste contact tot de afronding van het project was onze ervaring met Axxent uitzonderlijk positief. Alles verliep volgens de afgesproken planning, zonder verborgen kosten of onaangename verrassingen. Het is fijn om een bedrijf te vinden dat zo transparant en eerlijk is in hun communicatie. De vakmensen van Axxent toonden een buitengewone flexibiliteit en begrip voor de unieke behoeften van ons hotel. Ze waren zeer attent in het plannen van hun werkzaamheden rondom onze bestaande reserveringen. Dit verminderde de overlast voor onze gasten aanzienlijk, iets wat we zeer waarderen in de hotellerie. De kunststof kozijnen die in ons pand zijn geïnstalleerd, zijn van goede kwaliteit en hebben een mooie authentieke uitstraling, en het isolatieglas geeft comfort. In conclusie, de service van Axxent was in elk opzicht uitmuntend. Hun team van vakmensen leverde niet alleen uitstekend werk, maar was ook buitengewoon begripvol en aanpasbaar aan de dynamische omgeving van ons hotel. We raden Axxent ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige kozijnen en professionele installatie.

Prima contact en goede oplevering kozijnen

Wij hebben vooraf veelvuldig en goed contact gehad met Jan Herman ten Velde. Hij is bij ons thuis geweest om alle stalen te laten zien en kleuren uit te kiezen en in dit gesprek hebben we ook alles besproken. De oplevering ging gelukkig spoedig en de montage ook. Het heeft ons huis enorm goed gedaan. Enige is dat de schuifpui hoger is geplaatst boven de vloer dan wij hadden verwacht. Deze was op de oude vloer opgemeten en nu niet op vloer hoogte terug geplaatst. Dit heeft voor ons weer gevolgen gehad voor plaatsing vloerverwarming. Los van dat zijn we heel tevreden en heb ik spijt dat ik Axxent niet de afwerking binnen heb laten doen omdat alles verder echt keurig is gedaan.

Alles keurig naar wens opgeleverd. Mijn extra complimenten voor het montage team. Ze waren keurig op tijd, werkten heel hard en alles was keurig opgeruimd. Het zijn uiteindelijk zij die het moeten doen. Dank je wel Mustafa en de andere heren. Volgende keer mogen jullie weer bij mij komen!

Goed advies, nette levering en nette afwerking.

Er werd goed mee gedacht met onze wensen. Het team was netjes, vakkundig en vlot. Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat.

Snel opgeleverd, prima werk

Wij hebben het contact met en het werk van Axxent als prettig ervaren. De monteurs hebben netjes en snel gewerkt, en waren over het algemeen vriendelijk en beleefd. Kleine puntjes van aandacht zijn tot nu toe netjes opgepakt.

Axxent heeft bij ons 4 kozijnen en voordeur vervangen en 2 stukjes gevelbekleding vervangen door Keralit. Jan Herman heeft goed advies gegeven en de mogelijkheden uitgelegd. Alles op één dag geplaatst door 2 monteurs en volgende dag afgewerkt. Monteurs waren vaklui en vriendelijk. Hebben netjes gewerkt en alles opgeruimd. Super. We zijn erg blij met het resultaat.

topbedrijf

Met Axxent weet je precies waar je aan toe bent dankzij goede voorlichting, een duidelijke offerte en een planning die als zodanig wordt uitgevoerd. Last but not least: het resultaat mag er zijn, een prachtige schuifpui en een mooi slaapkamerkozijn. Enkele details zijn in 3 afspraken nadien uitgevoerd, waarna de achtergehouden 5 % van de het factuurbedrag door ons is overgemaakt, hetgeen een bijzondere klantvriendelijke benadering is. Dat er geen aanbetaling wordt verlangd geeft je als klant de zekerheid dat je je geld niet kwijt bent mocht het bedrijf in de tussentijd failliet gaan. Ook het personeel verdient een dikke pluim. Kortom niets dan lof.

Netjes gewerkt, goede communicatie.

Na het opvragen van meerdere offertes kwam Axxent voor ons als beste keuze uit de vergelijking. We zijn tevreden over het verloop van het proces van offerte tot en met uitvoering. Er is goed gecommuniceerd over alle stappen. Vragen van onze kant werden vrijwel meteen beantwoord. De monteurs hebben netjes, vlot en vakkundig gewerkt. Wij zijn zeer tevreden.

Excellent from A to Z

I had several proposals, but Axxent, and specifically Jan Herman ten Velde gave me excellent advice and clear concise answers to all my questions. He was clear on what would work best within my budget, while still keeping the overall goal of better isolation in mind. The proposal was very clear, and the eventual delivery was exactly according to our specifications, and installed neatly and professionally during the course of a single day. Throughout the process the follow-up and communication with Jan and with the Axxent office was professionally handled and I always felt very well informed.

Schuifpui en raamkozijnen aan de achterzijde laten vervangen door Axxent. Onze eigen wensen (inclusief zinvolle aanvullingen van de verkoper Rene) werden uiteindelijk omgezet in een goed uitgewerkt projectplan met offerte. Datum van plaatsing werd ruim van te voren doorgegeven. Plaatsing zelf duurde een dag en verliep zonder enig probleem. Het resultaat is geweldig. We zullen zeker Rene en zijn mannen opnieuw benaderen wanneer de voorkant aan de beurt is.

Snelle vriendelijke vakmensen

Levering volgens afspraak en keurig geplaatste kozijnen en schuifpui

Topkwaliteit, zowel de produkten als service en montage

Meer dan 5 sterren waard. Bij aanschaf van onze nieuwe puien door de verkoper zeer goed voorgelicht, deskundig en passend advies op maat. Plaatsing door zeer vriendelijke en professionele monteurs. Gebreken aan onze woning werden tijdens plaatsing ook nog verholpen. Veel aandacht voor details, afwerking subliem. Topkwaliteit.

Grote ervaring en kundig bedrijf

Op aanraden van een collega, ook een offerte aangevraagd. Jan Herman ten Velde werd ons contactpersoon, hij gaf prima uitleg over het product en de opties en plezierig ook later in het logistieke proces. De logistiek verliep precies zoals door hem aangegeven. De dag van plaatsing liep alles als een geoliede machine, 3 man die 2 deuren en 2 raampartijen plaatsten in 5 uur tijd, pauze gunden zij zich niet. Later is een detail nog door een serviceman aangepakt. Conclusie: zeer tevreden over het product en gehele proces, ziet er goed uit.

Super service, uitstekend advies en prachtig resultaat

Voor de 4e keer hebben we als klant besteld bij Axxent (2x in ons vorige huis en voor de 2e keer in onze nieuwe woning) Deze keer de voordeur en de keukendeuren vervangen. Ook hebben we Keje raambekleding laten plaatsen. We zijn uitstekend geadviseerd en het resultaat is werkelijk prachtig. De kwaliteit is fantastisch en de werkmannen keurig. Axxent kunnen wij van harte aanbevelen!

Heel erg tevreden

Van begin tot het eind resultaat keurig allemaal gegaan volgens afspraken.