Laden reviews...
Laden reviews...
52 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reviews geven een duidelijk beeld van professionele en vriendelijke medewerkers. Klanten waarderen heldere communicatie, vakmanschap en betrouwbare planning. De geleverde kozijnen en afwerking worden als kwalitatief hoogwaardig en netjes beschreven, met een schone eindoplevering. Over het algemeen is de klanttevredenheid hoog en worden aanbevelingen gedaan.
Erg goed en fijn ben ik geholpen door Axxent. Al mijn ramen en mijn voordeur hebben ze vervangen. Tijdens het transport van de ramen was er een klein barstje in 1 van de ruiten gekomen. Dit hebben ze direct opgevolgd en binnen een week is de ruit alsnog geplaatst.
Beveelt aan
13 May 2026
Stijn
Enschede
Samen met adviseur Jan Herman ten Velde hebben we kozijnen in ons huis vervangen. Zijn hulp hierbij was perfect, hij kwam aan huis en heeft ons prima geadviseerd, het plaatsen dooy zijn collega’s ging vlot en professioneel en binnen de afgesproken termijn. De nieuwe kozijnen bevallen uitstekend!
Beveelt aan
29 April 2026
René
Zoetermeer
Ik had diverse offertes aangevraagd, maar jan zijn manier van werken was vele malen beter dan die van andere. Zijn heldere uitleg en mooie offerte deed mij beslissen te komen. Net alles geinstaleerd door vriendelijke monteurs echt keurig gewerkt dank je wel ! raad het bij iederee aan.
Beveelt aan
24 April 2026
Joost
Achterveld
Snel, netjes en goed
Beveelt aan
21 April 2026
Caspar
Amsterdam
Vanaf eerste contact duidelijke communicatie. Snelle bevestiging van de gemaakte afspraken waarbij soms details niet kloppen maar snel gecorrigeerd worden. Contact en bezoek bij n project dat reeds is gereailiseerd verloopt uiterst prettig omdat dit ook tevreden klanten zijn. Dag van plaatsing; keurig op tijd, competente medewerkers na 4 uur is de klus geklaard. Buiten alles netjes achtergelaten. Complimenten voor Joep en collega.
Beveelt aan
13 April 2026
Jacqueline
Zoetermeer
Na lange twijfel toch de stap gezet . Kunststof kozijnen , contact met Stephan de kozijnen boer noemde ik dat hihi . Vervolgens aan tafel gezeten , plannen gemaakt , goede uitleg van Stephan gehad . Vriendelijk en niet opdringerig . Ik was verkocht , afspraak gemaakt en knallen maar . Totdat , de 2 mannen , Joop en Melvin , noemden zich kozijnen installateurs , voor mijn deur stonden . Ik dacht , ojee. (Grapje ) Deze mannen , jeetje mina , wat een toppers zijn dat . Beide mannen , echt harde werkers , inzicht , meedenkend , oplossings vermogend , vriendelijk , behulpzaam , positief , ambachtelijke netjes werkende kerels . Ik en mijn vrouw zijn super blij met hun en het eind resultaat . Mensen , als jullie ooit deze toppers aan de deur mogen ontvangen voor een klus , verwelkom hun met jullie warme hart . Ze verdienen het . Team van Axxent , goed gewerkt , van leveringen qua containers , hijskraan, glaswerk , en jullie systeem , jullie zijn toppers. Onwijs bedankt en blijf zo doorgaan . Vriendelijke groet Mike en Albie uit Hoofddorp .
Beveelt aan
13 April 2026
Michael en Albie
Hoofddorp
Axxent heeft mijn huis voorzien van nieuwe kunstof kozijnen ,vanaf dag 1 tot aan het eindresultaat hebben ze me fantastisch geholpen Jan Herman ten Velde weet exact waar hij over praat en denkt ook met je mee en is altijd bereikbaar voor vragen kortom een vakman die alles voor je regelt ,van de eerste afspraak ,het inmeten de offerte tot aan het eindresultaat, een aantal keer het hoofdkantoor gebeld waar ik ook zeer goed geholpen ben .de ploeg jongens die de kozijnen kwamen plaatsen waren zeer vriendelijk werkten supersnel en zeer netjes ruimde gelijk alle troep op en overlegde netjes daar waar nodig was .ze zouden 3 dagen bezig zijn maar waren na 2 lange dagen al klaar met een prachtig eindresultaat en het was echt een grote job ,chapo voor die gasten .ik zou iedereen aanraden om bij axxent zijn kozijnen te laten vervangen mocht je dat overwegen .superblij mee.
Beveelt aan
8 April 2026
Danny
ROTTERDAM
Na een persoonlijk bezoek van Jan Herman, een mooi en duidelijk plan opgezet mbt nieuwe kozijnen en een schuifpui. Dit alles professioneel en binnen 2 dagen gerealiseerd. Keurig netjes, en met overleg indien nodig. Helemaal top!
Beveelt aan
1 April 2026
Gert
Spijkenisse
Op een paar kleinigheden na zijn wij zeer tevreden. Wij hebben de meeste kozijnen zelf geplaatst en daar ontbraken in eerste instantie wat dingetjes, maar dat werd snel opgelost. De kozijnen die door Axxent zijn geplaatst zijn netjes gemonteerd. De monteurs waren Polen en dat maakte communiceren wat lastig.
Beveelt aan
1 April 2026
Erik
Winterswijk Woold
Goede aanbesteding en uitvoering.
Beveelt aan
25 March 2026
Lambert
Wilnis
Onlangs hebben wij nieuwe kunststof kozijnen (met HR++ glas) laten plaatsen door Axxent. Wij hebben dit als zeer positief ervaren. Het adviestraject verliep bijzonder prettig en de communicatie was erg goed. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en er werd actief meegedacht over de beste oplossingen voor onze verbouwing. We kregen duidelijke uitleg over de verschillende mogelijkheden, materialen en afwerkingen, waardoor we met vertrouwen onze keuzes konden maken. De levering en plaatsing zijn erg zorgvuldig en netjes uitgevoerd met een strakke afwerking en een schone werkplek. Kortom: we zijn heel tevreden met het resultaat en wat ons betreft is Axxent een absolute aanrader!!
Beveelt aan
19 March 2026
Niek & Laura
Delden
Blij met het resultaat! Het ging niet zonder slag of stoot. Maar Jan t Velde is een fijn persoon heeft er alles aan gedaan om het voor mij goed te laten verlopen.
Beveelt aan
18 March 2026
Nick k
Hellevoetsluis
Vanaf het moment dat Jan Herman ten Velde de wensen kwam opnemen tot aan de definitieve offerte, zeer vakkundig te woord gestaan. Axxent denk mee in oplossingen. Monteurs waren vriendelijk en echte vakmensen.
Beveelt aan
17 March 2026
M. Buurmans
Hellevoetsluis
Alles wat betreft werkzaamheden netjes uitgevoerd, en volgens afspraak. Nieuwe kozijnen, voordeur en nieuw dubbel glas. rommel netjes opgeruimd. Hier en daar wat kleinigheidjes maar uiteindelijk netjes en naar wens opgelost. Kortom tevreden met het resultaat.
Beveelt aan
16 March 2026
Antoon van den Hoek
Boskoop
We hebben via Axxent onze kunsstofkozijnen met tripple glas laten plaatsen. Wij zijn heel tevreden.. Van begin tot het eind goede communicatie en nette afhandeling. We moesten voor het plaatsen nog een raam aan laten passen ivm met een nieuwe keuken. Jan Herman gebeld en dat was geen.probleem, raam werd gewoon nog even aangepast... De montage werd gedaan door 2 hele vriendelijke jongens,en waren harde werkers.. Kortom een Top bedrijf die wij ten zeerste kunnen aanraden.....
Beveelt aan
16 March 2026
Patrick
Groningen
Dankzij de deskundigheid van Jan Herman ten Velde en de enorm hard werkende kozijnenplaatsers is mijn project een succes geworden, waarvoor dank!
Beveelt aan
12 March 2026
Jacqueline Oudshoorn
Hillegom
Contact met vertegenwoordiger en uitvoerders verliep prettig. Prijs kwaliteitverhouding is goed. Ze hebben alles vlot en netjes afgewerkt. Het enige minpuntje vond ik dat ze van alles naar beneden in mijn tuin gooide. Dat kon blijkbaar niet anders.
Beveelt aan
20 February 2026
Tineke Geurtsen
Amersfoort
Snel geregeld en geplaatst. Mannen hebben hard gewerkt en alles keurig achtergelaten. Wat vervelend was is dat de uiteindelijke prijs op de orderbevestiging behoorlijk afweek van de prijs op de offerte. Niet abnormaal dat hij afweek omdat er twee kozijntjes bij besteld waren maar dusdanig veel dat ik dat eigenlijk te duur vond voor de twee kozijnen. Wel te goeder trouw de bevestiging getekend met de belofte van de verkoper (Sander) om even uit te zoeken waar het grote prijsverschil vandaan kwam. Een bericht bleef uit. Keurige mail verstuurd met daarin de herinnering tot de afspraak. Een bericht bleef wederom uit. Nogmaals een bericht gestuurd. Tot op heden geen reactie. Stom geweest om te tekenen dus zal op de blaren moeten zitten maar netjes is het niet. De kozijnen zijn keurig maar de meerprijs niet waard. Wellicht waren er nog andere kosten maar dat zal ik dus nooit weten. Geeft me wel het gevoel dat er gedacht werd....gekocht is gekocht en getekend is getekend bekijk het maar met je vraag. Doedels ik reageer nergens meer op. Hebben die kip.
Beveelt niet aan
13 February 2026
Hans
Nieuwerbrug aan den Rijn
Duidelijke afspraken, goed werk afgeleverd
Beveelt aan
8 February 2026
M. T.
Ede
Nieuwe kozijnen laten plaatsen was een klus waar ik al geruime tijd tegen op zag, maar dat bleek enorm mee te vallen. Na het eerste gesprek met Jan Herman ter Velde was ik op mijn gemak en had ik een goed idee van mijn keuzemogelijkheden, de bijbehorende prijzen en het tijdspad. Ik werd gewezen op wat er nog meer mogelijk zou zijn, maar kon zonder enige druk mijn eigen keuze maken. Alle afspraken werden steeds nagekomen en bij de planning werd rekening gehouden met mijn onregelmatige werktijden. Uiteindelijk zijn in vier kamers op de eerste verdieping de kozijnen vervangen in één ochtend! Ik ben zeer tevreden met het resultaat: nette afwerking en veel comfortabeler qua temperatuur
Beveelt aan
31 January 2026
Marjolijn
Nijmegen
Stephan en team hebben goed werk geleverd! Prima communicatie en prettig in omgang, zowel het bedrijf als de monteurs
Beveelt aan
21 January 2026
Tomwiegman
Amsterdam
Vakmanschap en geweldige service van a tot z.
Beveelt aan
19 January 2026
Tom
Platvoet
Vanaf het eerste gesprek tot het plaatsen hadden wij er vertrouwen in. Dat vertrouwen is helemaal terecht geweest, heel het huis is voorzien van kunststof Kozijnen en waterslagen. De buiten-en binnen afwerking ziet er super mooi uit. Onze dank gaat uit naar; Jan Herman ten Velde voor het regelen van de Offerte + Subsidie, geen vraag was te veel. De monteurs Damian en collega´s Ook het contact met kantoor was top.
Beveelt aan
15 January 2026
J van Berk
ROZENBURG ZH
We kregen axxent geadviseerd door bekende en familie. Zij hadden al goede ervaringen. We hebben de gehele eerste verdieping voorzien van kunststof en dubbel glas, beneden de voorkant + nieuwe voordeur en de dakgoot randen( de rest was al kunststof ). De eerste gesprekken liepen fijn met Patrick, vriendelijk en niet opdringerig. Ook het tussendoor contact was fijn. De montage dag liep ook vlekkeloos. De monteurs waren vakmensen ( we hadden Damian met zijn ploegje ). We zijn ontzettend blij met het resultaat. We hadden gevraagd of ze het stroom van de ring bel blijvend wilde houden en dat hebben ze super mooi gedaan zodat we deze zonder problemen weer konden bevestigen. De rest is heel netjes afgewerkt. Ze hebben alles heel goed schoongemaakt en opgeruimd, zelfs buiten op de stoep. Kortom: fijn bedrijf, vriendelijk, niet opdringerig, vakmensen wbt monteurs, mooi product afgeleverd, top!
Beveelt aan
15 January 2026
Michelle
Spijkenisse
Na een goed gesprek met Jan Herman ten Velde van Axxent kozijnen de opdracht gegeven voor plaatsing 2 zeer grote ramen. Contact met hoofdkantoor zeer goed en op de dag van plaatsing vakkundige monteur en kraanmachinist. Afwerking en oplevering zeer tevreden. Aanrader voor wie kunstofkozijnen wilt plaatsen.
Beveelt aan
13 January 2026
Marco
Bleiswijk
Josink Esweg 45
7545PN Enschede
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven