Fantastisch bedrijf

Schuifpui, voordeur en kozijn laten vervangen. Alles wordt duidelijk verteld en de mogelijkheden besproken. De monteurs zijn vriendelijk en werken nauwkeurig. Alles gaat zorgvuldig en netjes. Zeker aan te bevelen.

Top bedrijf!

Wij hebben een Schuifpui besteld bij Axxent. Ze hebben de Schuifpui netjes op de afgesproken datum geleverd en gemonteerd. Daarnaast waren de monteurs erg profesioneel en netjes. Na alles te hebben geinstaleerd hebben ze al het afval netjes opgeruimd in de door hun geplaatste container. Tevens mochten wij de container gebruiken voor de verdere verbouwing van ons huis, hiervoor heeft het bedrijf niks extras gerekend. zij hebben aangegeven dat dit een extra service is van Axxent. Mocht je een kunstof schuifpui willen laten plaatsen dan raad ik je zeker aan om di bedrijf te benaderen en in te schakelen.

Vakmensen die netjes werken en goed werk afleveren

Daniël kwam bij mij thuis, vriendelijk en weet waar hij over praat. Geeft gelijk aan wat de mogelijkheden zijn en wat het kost. Definitieve offerte de dag erna al op de mail. De mannen die alles (schuifpui en voordeur met kozijn) werkte netjes, vriendelijk vertelde wat ze deden en wat ze de volgende dag allemaal nog zieden doen. Leverde goed werk nette afwerking. Schuifpui ziet er erg mooi uit loopt goed. Voordeur met kozijn ook netjes geplaatst en afgewerkt. Voordeur is na week wat gaan hangen. Besproken met Daniël tijdens de nacontrole en ook dit gaat opgelost worden. Service monteur zal langskomen om de deur opnieuw te stellen en ga ervan uit dat ook dit goed gaat komen. Prijs kwaliteit zoals het nu is helemaal goed.

Ze leveren zeer strak werk af.

Ze nemen de tijd voor je en ze geven je geen gevoel alsof je nummer bent. Het is een warm meegaand bedrijf, die snel en mooi afgewerkt werk levert. Wij zijn zeer tevreden en blij dat wij voor dit bedrijf gekozen hebben.

Zeer tevreden met het eindresultaat.

Enthousiaste medewerkers, die in mijn geval een zeer goede klus hebben geklaard. In twee dagen tijd voor en achter, boven en onder voorzien van kunstofkozijnen en boegdelen met een keurige afwerking. In het bijzonder een extra compliment voor Michael die zeer vakkundig en meedenkend was.

Super bedrijf!

Na bij veel offertes te hebben opgevraagd, hebben we voor Axxent gekozen. Prima vakwerk en er wordt netjes gewerkt! We zijn superblij met het resultaat.

goed werk geleverd

In 1 dag de oude pui verwijderd en de mooie nieuwe geplaatst. Er is hard gewerkt door mannen die duidelijk plezier in hun werk hebben. Er is snel, vakkundig en erg netjes gewerkt. Ik ben heel erg tevreden over het contact en de service en erg blij met mijn nieuwe pui!

Snelle service

Roestige scharnier vervangen voor een nieuw exemplaar. Prima service

Uitstekende Service, matriaal en uitvoering met een nette prijs

Na meerdere offertes opgevraagd te hebben voor nieuwe kunstofkozijnen, heeft Sander me uitstekend geholpen met de uitleg en het maken van de offerte. Na Sander, zijn is er nog een collega langs geweest om alles na/in te meten. Eind mei zijn 2 en soms 3 gezellige mannen uit 1 familie langs geweest. Uitermate kundige en altijd bereid om even naar een juiste oplossing te kijken en te vinden. De kozijnen zien er goed uit. Binnenkort komen ze de puntjes op de i zetten. Maar dit zijn kleine niet storende dingen. Ook hier ben ik netjes van op de hoogte gebracht en heeft de planning al netjes contact opgenomen met me.

We kunnen niet wachten op het resultaat!

Aan de hand van het resultaat van één van onze buren hebben wij Axxent laten komen, om voor ons ook eens te kijken wat de mogelijkheden zijn.. We hebben een prettig gesprek gehad met een dame Puck. Ze gaf duidelijke uitleg over de mogelijkheden. Heel fijn! We hebben de opdracht bij Axxent neergelegd en kunnen niet wachten op het resultaat! Bij de buren is het in ieder geval prachtig.

Waar voor je geld!! Uitstekend!!

Allereerst team axxent bedankt !! Wij hebben ons gehele huis laten renoveren en dat in zoon korte tijd.. Wij hebben het erg spannend gevonden toen de gehele gevel er in 1x uit was.. Alle monteurs hebben keihard gewerkt en zelfs kleine productie fouten zijn tijdens de montage werkzaamheden door het serviceteam nog opgelost, heel blij mee.. Wij wachten nu enkel nog op 2 nieuwe ruiten die kapot zijn gegaan met transport en de glazenwasser voor de andere ramen.. Nogmaals iedereen bedankt

Enorm tevreden.

Keurig geplaatst! Wat zijn wij tevreden. De communicatie ging vlot. Voor wat laatste puntjes, verliep de afwikkeling uitstekend en snel. Top, service! Super bedankt Groetjes uit Amsterdam!

Fijne goeie service

Na het plaatsen waren er wat puntjes die nog afgemaakt/aangepast moesten worden. Dit werd snel opgepakt. Zijn heel blij met de kozijnen.

Top service! Kwaliteit in combinatie met professionaliteit.

Fantastisch

Zijn nu voor de derde keer klant bij Axxent en zijn wederom erg blij met de nieuwe kozijnen en schuifpui. Kozijnen die vorige keer geplaatst zijn allemaal nog even nagelopen als service van de zaak. Alles door de (erg vriendelijke monteurs) netjes opgeruimd en gaan nu sparen voor een dakkapel en dan is het hele huis voorzien van Axxent kozijnen.

Service beneden de maat

De plaatsing van de kozijnen was door een zzp bedrijf gedaan en deze was netjes en vakkundig geplaatst. Bij het plaatsen bleek dat wij een kapot raamkozijn hadden gekregen. Het ging om een raamkozijn in de slaapkamer. Dit betekent dus niet ventileren etc. Dit was overigens voor de corona crisis. We hebben drie maanden moeten wachten (inmiddels coronatijd). Wat wij erg vonden is dat wij geen enkele berichtgeving hebben gehad van Axxent met de stand van zaken. Vervolgens komt er een beste monteur uit Duitsland onaangekondigd het raam maken. Op zich fijn maar met thuis zittende scholieren met toetsen is dat niet handig. Na wederom een radiostilte van 3 dagen krijgen we vervolgens een aannaming omdat we in gebreken zijn gebleven met de betaling. Blijkbaar werkt het zo. De klus is geklaard of het nu wel goed is of niet. Betalen! Dus voor de duidelijkheid JA m het plaatsen NEE voor de service. Axxent heeft nadien zeker laten zien dat dit niet de bedoeling is geweest.

Beste familie Grassnick, Onze excuses dat u zolang heeft moeten wachten. Wij vinden dit ook erg vervelend, wij hebben er alles aan gedaan om dit probleem eerder op te willen lossen. Alleen in deze uitzonderlijke situatie waarbij wij tegen een probleem zijn aangelopen en onze eigen service monteur dit niet direct kon verhelpen waren wij afhankelijk van onze Schuco partner welke door de corona crisis niet naar Nederland mocht rijden. Helaas zijn wij niet in de gelegenheid elke week u te berichten als er geen wijzigingen zijn, wij waren u zeker niet vergeten. Zo hebben wij zodra wij een datum hadden u hierbij op de route ingepland zonder dat wij u voorafgaand telefonisch hebben kunnen bereiken, dit hebben wij uiteraard wel geprobeerd. Wij waren op de hoogte van de noodzaak en gelukkig is het die dag opgelost en kunt u het raam nu bedienen. Na terug koppeling werd hierdoor bij ons in het administratie systeem de openstaande service voltooid en ging daarop een aanmaning uw kant op. Wij nemen uw feedback serieus en zullen proberen hier een andere oplossing voor te bedenken. Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen gaan zijn. Met vriendelijke groet, Axxent Nederland

Goede monteurs hufters op kantoor

Kozijnen met rolluiken naar wens geplaatst. Na 1.5 jaar schiet een veer uit een rolluik. De man aan de telefoon lacht om garantie en zegt als zij het repareren komen er kosten aan omdat het een foutief gebruik van de luiken is. Het zijn elektrische rolluiken met een knop te bedienen dus hoe kan het verkeerd gaan. Ga niet in zee met dit bedrijf want ze willen geen garantiewerk (wat altijd kan ontstaan) uitvoeren.

Geachte heer Donkerbroek, Onze excuses dat wij u niet naar verwachting hebben kunnen helpen. Wij zullen gaan kijken hoe wij in deze situatie onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren. Wij vinden het erg jammer te horen hoe u nu denkt over onze service, al kunnen wij ons niet geheel vinden in uw uitlating. Met betrekking tot uw ontstane probleem hebben wij u per mail aangegeven dat hiervoor onze service monteur ter plaatse kon komen dit kon helaas niet binnen een voor u gewenste periode. Waarop wij hebben voorgesteld een expert bij in de regio te benaderen en indien overlegd kon worden dat dit door een fabricage fout zou zijn ontstaan wij de factuur zullen betalen. Indien er fabrieksgarantie's van toepassing zijn zullen wij dit ten alle tijde kosteloos oplossen. Tot op heden hebben wij nog geen factuur van u ontvangen. Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Axxent Nederland

Op korte termijn een afspraak, en duidelijke, aantrekkelijke offerte

Na heel wat zoeken op het internet, Axxent benaderd om een aantal houten kozijnen te laten vervangen voor Kunststof. De afspraak kon op korte termijn worden ingeplanned (<1 dag na 1e contact) en vervolgens is Jan langsgekomen, om het eea uit te leggen, doorspreken en bespreken van de wensen. De wensen werden duidelijk op papier gezet en kregen wij een duidelijke uitleg over de details. Tijdens de hele afspraak werd door Jan meegedacht over de praktische zaken en indien nodig, verder uitgelegd. Uiteindelijk rolde er een aantrekkelijke offerte uit, die stof tot nadenken gaf. Helaas heb ik de offerte van Jan niet tot de opdracht omgezet, maar desondanks wilde ik wel deze ervaring delen. Een goede tip van mijn kant, zorg dat je, net zoals ik, de wensen, maten en voorbeelden op papier hebt. Dit maakte het gesprek heel soepeltjes en Jan en ik waren binnen een mum van tijd klaar.

Perfect tot in de kleinste puntjes

Mijn ervaring met axxent is gewoon perfect Kwam een leuk team om de kozijnen te plaatsen Alles wat hout was is vervangen voor kunstof prima gewoon zijn er erg blij mee Ook de service is perfect De tuindeuren klemde nog al even bellen en ze kwamen meteen om de deuren op nieuw aftestellen gewoon perfect Nu snel weer sparen voor jullie volgende klus dus hopelijk tot snel

Prima ervaring met axxent

Onze ervaring met axxent is prima. We hebben voor axxent gekozen omdat onze buurman ook bij hun de kozijnen had laten plaatsen en hij was super tevreden. En de kozijnen zien er mooi uit goede kwaliteit. Bij ons verliep het iets minder soepel maar alles is uiteindelijk goed gekomen. Ze lossen alles netjes op en komen met oplossingen om het uiteindelijk netjes af te kunnen ronden. Als we in de toekomst de kozijnen aan de andere kant willen vervangen kiezen we zeker weer voor axxent! Super tevreden klanten zijn we.

Perfect werk geleverd.

Eerst kwam er een adviseur bij ons langs die de tijd nam om alles uitgebreid uit te leggen. Liet ons zien wat de mogelijkheden waren en gaf ons ook goed advies en wat het gaat kosten. Overigens ook erg vriendelijk benaderd. Na dit gesprek kwamen ze de kozijnen al erg snel plaatsen (binnen 2 weken). (volledige voorkant van onze woning). Personeel was erg vriendelijk en betrok ons veel bij het proces. Binnen 2 dagen waren alle kozijnen allemaal al vervangen, erg snel dus. Na ongeveer een jaar zijn we nog steeds erg tevreden over onze nieuwe kozijnen. Ze zien er erg mooi uit en alle kiepramen die wij hebben laten plaatsen functioneren prima. De adviseur die dit allemaal had geregelt is na een lange tijd zelfs nog even langs gekomen om te vragen of alles nog in orde was en of alles nog naar wens is. In het kort dus perfect werk geleverd, vriendelijk, betrouwbaar en professioneel. Dit bedrijf zal ik zeker aanraden!!!

Top bedrijf !

Duidelijke afspraken, ze komen de afspraken ook na. Snel en netjes werken en vooral een goed serviesteam !

Top bedrijf met vakmensen

Ik heb alleen maar positieve ervaring met axxent. Duidelijke afspraken en die worden allemaal netjes na gekomen en hele goeie en vriendelijke monteurs. Echte vakmensen.

Prachtige kozijnen en ramen; het hele huis is ervan opgeknapt!!

Zeer professionele, aardige monteurs die topwerk geleverd hebben, binnen en buiten! Alles geregeld, alles opgeruimd, geweldig!

Perfect bedrijf!!!

We zijn zeer tevreden over het hele proces. Vooraf een hele duidelijke uitleg waarin je je wensen kan bespreken. De verkoper is 2x langs geweest, 1x om alles op te nemen en een offerte te maken en daarna om de opdrachtbevestiging door te nemen en de puntjes op de i te zetten. Op de dag van plaatsing waren de monteurs al vroeg aanwezig, 3 man sterk. En wat hebben ze gebuffeld, met heel veel plezier in hun werk. We zijn super blij met het resultaat, echt hele mooie kozijnen. Hier gaan we heel lang van genieten!!