Niet komen op gemaakte afspraak

Word uur voor de afspraak afgebeld en deze morgen belde de vertegenwoordiger dat hij gelijk wilde komen ik kon op dat moment ook niet en mijn partner en de buren konden ook niet. En dan heb je 5 buren geregeld en dan uur voor afspraak afbellen met de reactie bel je morgen wel even. Met veel moeite iedereen bij elkaar gekregen en dan afzeggen. Geef je als bedrijf geen goed visitekaartje af. Helaas we zoeken wel een ander bedrijf die wel zijn afspraken na zal komen

Super!!!

Afspraak gemaakt met Nick en hem op bezoek gehad om het 1 en andere te bespreken wat betreft tochtproblemen in het huis. Eerlijk en oprecht advies gekregen en deze opgevolgd. Communicatie vlekkeloos en altijd bereid om voor oplossingen te zorgen. Snelle service en vakmensen die weten waar ze mee bezig zijn. Zeker een aanrader. 2 kozijnen laten plaatsen en we merken meteen het verschil tussen Before and after. Kort en krachtig een aanrader!

Goede en snelle service

Vorige week een nieuwe schuifpui laten plaatsen, ik ben erg tevreden, de monteurs waren vriendelijk en kundig, de pui was snel geplaatst en alle rommel werd netjes opgeruimd en de oude pui werd weer meegenomen. Prima service!!

wij zijn heel blij met onze nieuwe kozijnen.

na onze eerste advies had ik al een goed gevoel. hele fijne gesprek gehad en ook hele fijne personeel. ik vond ze heel open en behulpzaam, netjes gewerkt en alles opgeruimd. mij complimenten aan het bedrijf en aan het team. ook de communicatie verliep goed.

Goed product met goede service

Er komt iemand langs die goed mee denkt met wat we willen en geeft hierbij het juiste advies en eventuele mogelijkheden. Het is iedereen aan te raden!

In één woord geweldig! Mijn achtergevel laten vervangen door de firma accent . Mooie nieuwe tuindeuren laten plaatsen en de gevelbekleding is ook aangepakt. Ook een dikke pluim voor de monteurs, alles netjes en schoon achtergelaten.

Een bedrijf waar de klant nog koning is!!!

Wij hebben in 3 keer bijna alle kozijnen en deuren van ons huis laten vervangen door Axxent Nederland BV. De vertegenwoordiger denkt mee over de kozijnen, bekijkt of alles past in de style van het huis. Eerst een inventarisatie wat de wensen zijn met een prijsopgave. Als dit akkoord is, komt er een medewerker die de kozijnen en deuren komt inmeten. Vervolgens wordt alles op papier gezet en komt de vertegenwoordiger terug met alle tekeningen en de definitieve offerte. Alles in de offerte wordt doorgenomen/aangepast. De kleuren, draairichting van ramen en deuren, materiaal, soort glas, dit om misverstanden te voorkomen. Als alles voor beide partijen akkoord is, dan onderteken je de offerte en worden de kozijnen en deuren besteld. De dubbele check bij de offerte, zorgt voor duidelijkheid, niet alleen voor het bedrijf maar ook voor de klant. Als de bestelling binnen is, neemt de planning contact op om te overleggen wanneer het mogelijk is om de ramen en deuren te monteren. De monteurs zijn vriendelijk, beleefd en werken netjes en snel. Wij hadden een probleem met de voordeur en een raam, probleem gemeld. De monteur is gekomen en heeft de problemen direct naar behoren opgelost. Nog één dakkapel, raam en deur te gaan dan heeft ons hele huis schitterende onderhoud vrije kunststof kozijnen en deuren van mooie kwaliteit. Dank jullie wel!

Super service

Vorig jaar kozijnen laten plaatsen en ben wel tevreden. Uitgebreide uitleg van de adviseur correcte monteurs en mooie materialen. Het huis is er enorm van opgeknapt.

slechter kan het niet

mijden koste wat het kost. contact komt niet in hun woordenboek voor contracten zijn wazig bouwbesluiten en montage voorschriften kennen ze niet wijken af van een bestelling zonder kennisgeving maken het werk niet af conform de opdracht en je moet eeuwen lang proberen contact te krijgen ik heb er zo'n spijt van dat ik met deze bakkers in zee ben gegaan de rest van onze woning laat ik wel door een ander bedrijf doen. dat zal waarschijnlijk het bedrijf worden die deze rommel na de rechtszaak gaat herstellen het zal mij niets verbazen als deze reactie niet geplaatst wordt of wordt verwijderd wees wijs en zoek verder

Geachte familie Lacroix, Wij hebben uw reactie gelezen en kunnen ons hier niet in terug vinden. Wij hebben onze opdrachtbevestiging die door u is geaccordeerd uitgeleverd. Wij betreuren wel de hobbels die wij hebben gehad in het tijdsbestek voor het afmaken van de opdracht. Hier zullen wij zeker lering uit trekken om ons hierin te gaan verbeteren. Helaas moeten wij overgaan tot rechtsgang omdat u nog niet aan uw verplichting hebt voldaan. Helaas kunnen wij ons resultaat hier niet in dit bericht met foto’s delen. Wij zijn van mening dat u 1 van de mooiste achtergevels bij u in de buurt heeft. Wellicht kunt U wel een foto hier toevoegen van uw achtergevel. Met vriendelijke groet, Axxent Nederland B.V.

Correcte en professionele service.

Vooraf een professionele uitleg gekregen over de mogelijkheden. Vervolgens zijn de kozijnen ingemeten en besteld. De plaatsing van de kozijnen liep helaas nogal uit, aangezien de te verwijderen kozijnen dusdanig slecht waren geplaatst bij de bouw, dat er ter plekke geimproviseerd moest worden. De monteurs hebben dit adequaat aangepakt. Na een extra dag werk was het resultaat prachtig. We zijn heel blij met de kozijnen. Er moeten over een aantal jaar nog een paar kozijnen worden vervangen. Wij laten dit absoluut weer door Axxent doen.

Alles keurig volgens afspraak geleverd en geplaatst

Snel en netjes gewerkt en afgewerkt. De kleur is iets lichter uitgevallen dan bedacht, maar ,t zij zo. Blij met het eind resultaat.

Zeer vriendelijke, ervaren monteurs.

Prettige samenwerking, alles volgens afspraak geleverd en geplaatst met topkwaliteit materiaal. Zelfs het opruimen was top ! ,

Ik ben erg tevreden.

De dag van het plaatsen van de kozijnen is erg relaxed verlopen. Prettige mensen, netjes gewerkt en opgeruimd.

Vanaf informatie, bestelling, plaatsing en nazorg alles vriendelijk en deskundig geregeld.

Alles ziet er uit en werkt zoals verwacht en afgesproken.

Erg goed

Wij hebben ons hele huis laten voorzien van nieuwe kozijnen door Axxent. Adviseur Rutger kwam langs en heeft na een fijn gesprek en advies een heel scherpe offerte gemaakt. Na 6 weken waren de kozijnen al klaar en binnen 3 dagen werd alles vakkundig gemonteerd. Ook de service is top. Twee keer een klein defect gehad en dat werd heel snel opgelost. Wij zijn heel blij met onze kozijnen echt een meerwaarde voor het huis en veel aangenamer in de winter. Ik kan echt iedereen Axxent aanbevelen.

Vakwerk , door absolute vakmensen. 120 % tevreden!

Zomer 2019 zijn onze kozijnen van de achterkant van onze woning totaal vervangen. De voorbereiding met alle afspraken gingen heel soepel en aangenaam met vakkundige adviezen. Gelukkig was het prima weer , want dat is toch wel belangrijk bij zo,n karwei , drie sympathieke monteurs van Poolse afkomst gingen zeer zelfverzekerd aan het werk. Wat kunnen die knapen werken! Rond een uur of 7 was het karwei klaar. Alles netjes opgeruimd en de plaatsing en afwerking binnen en buiten is van een aangenaam hoog niveau. We zijn meer dan tevreden over Accent en kunnen deze firma van harte aanbevelen. Wilt u bij ons soms eens komen kijken , dan bent u welkom. Fam. In t Veld , Heinenoord.

Kwaliteit - prijs verhouding is uitstekend.

In verband met de vakantietijd was de leveringstermijn vrij lang. Maar het plaatsen en de afwerking waren prima verzorgt. De kwaliteit t.o.v. de prijs is uitstekend. We zijn erg blij met de schuifpui.

Monteurs werken hard en netjes

De communicatie vanaf begin tot en met het tot stand komen van een definitieve offerte en plaatsen van een kozijn verliep niet goed met gevolgen voor de maat van het kozijn die afweek van de eerst gemaakte afspraken. Dit is door Axxent opgelost met extra kosten voor beide partijen. Een verbeterpunt is te vinden in een goede uitleg van een definitieve offerte in vergelijking met een eerste opzet. Verder zijn wij tevreden met het eindresultaat. Respect voor de vriendelijke en hard werkende monteurs.

Goed, degelijk, klantvriendelijk en servicegericht

Ik heb in oktober mijn kozijnen en schuifpuien laten vervangen door kunststof kozijnen via Axxent. De aanloop (verkoop) ging vlot (er wordt met je meegedacht en de prijzen zijn transparant). Axxent is niet de goedkoopste, maar ook niet de duurste. De doorslag voor mij is de kwaliteit van de kozijnen (Schuco) en dat alles via Schuco wordt geleverd (kleur, profielen en de beglazing). De montage is goed verlopen, 2 kundige monteurs hebben alles gedemonteerd, afgevoerd en alle nieuwe kozijnen zijn netjes gemonteerd en afgesteld. Daarnaast had ik als klant de keus hoe de afwerking moest zijn, eventueel met voorbeelden hoe de afwerking eruit zou zien. Dit vond ik echt een pluspunt! Is alles perfect verlopen? nee dat niet. Er zat een kras in de beglazing (in de folie), maar dit is meteen verholpen (iets waar Axxent niets aan kon doen). Axxent heeft meteen een nieuwe beglazing besteld en deze is na ca. 4 weken opgeleverd en gemonteerd samen met een kattenluik. Dit ook naar tevredenheid. Ik ben een tevreden en blije klant!

zeer goed

zeervriendelijk leveren zeer goed werk Mustafa met je team zeer goed en netjes en snel in alphen aan den rijn dank je

super

Hallo ik wil even door geven dat jullie een top bedrijf zijn .Het gaat naar al mijn vrienden en aan alle mensen die het willen horen of lezen. De mounters verdienen een 10!!!!!!!!! Goed werk geleverd top 🙂

Geweldig!

Na bij veel bedrijven offertes te hebben opgevraagd uiteindelijk voor Axxent gekozen. Alles wat ze beloven is waar. Prima vakwerk, er wordt hard en netjes gewerkt.We zijn superblij met het resultaat. Top gedaan Axxent! Fam. de Jong, Delft

Tevreden over totale pakket

Zowel de verkoper als het technisch personeel heeft ons vakkundig geholpen. Levertijd was mooi snel en alles is dan ook naar wens uitgevoerd! Niet meer dan lof voor de manier van werken!

Top bedrijf ! Zeker een aanrader !!!

Product is heel mooi. Er worden duidelijke afspraken gemaakt je weet precies waar je aan toe bent en de monteurs zijn TOP .

Meer dan klasse!

Goede gesprekken. Meedenkend. Kwalitatief hoogstaand vakwerk.