Heel goed bedrijf ben al jaren klant

Mijn plat dak netjes vernieuwd plus 15 jaar garantie heb een airco van verheesen radiatoren op stroom .Ik raad wido verheeszeker aan en vriendelijk personeel

vakkundig en netjes

De monteur kwam op tijd. Heeft zijn werk goed gedaan voor zover wij dat kunnen beoordelen. Ook netjes gewerkt en geen rotzooi achter gelaten

betrouwbaar

Heel klantvriendekijk bedrijf

Uitmuntende service

Olaf is echt een topgozer

Netjes

Een vriendelijke man heeft al het onderhoud netjes verzorgd en hier en daar wat extra tips gegeven

Betrouwbare service en accuraat

Zie hierboven

Snelle hulp bij lekkage in weekend

Lekkages komen altijd ongelegen, natuurlijk in weekend. Binnen 15 minuten was er een adequate monteur en werd verder onheil voorkomen.

Goede en betrouwbare service!

Je wordt netjes gebeld voor een afspraak voor het onderhoud en eventuele gebreken worden gelijk gemaakt!

Klantvriendelijkheid

Er wordt rekening gehouden met de wensen van de klant.

Gewoon heel goed

Gewoon heel goed in alle opzichte.

Vriendelijke man , was op tijd, vriendelijke uitstraling. Had er een goed gevoel bij.

Aardige snelle accurate monteur

Werkte snel en schoon en gaf goede uitleg

Snelle service

AFSPRAAK WORDT NAGEKOMEN

GOED WORDEN GOEDE AFSPRAKEN GEMAAKT EN NAGEKOMEN,GOEDE DESKUNDIGE UITLEG GEGEVEN OVER DE APPARATUUR

Uitstekend werk uitgevoerd.

Verhees is een betrouwbare onderneming. Komen snel om problemen op te lossen. Echt een aanrader !

prima service

van afspraken kun je opaan. Deskundige monteurs. Bij onverwachte storingen staat Verhees binnen no time aan de deur om het euvel op te lossen.

Betrouwbaar

Betrouwbaar, maar aan de prijs. 3 ketels controleren ca € 750 is niet niks

Proffesioneel, behulpzaam en vriendelijk!

Installatiebedrijf Verhees is een uitstekend proffesioneel bedrijf met vriendelijk en behulpzaam personeel.

monteur al sinds jaren een vertouwd gezicht

zeer ervaren en betrouwbare monteur die hier is geweest. vertelde dit jaar met pensioen te gaan.

Perfecte vak mensen!,

Altijd netjes en correct, klant vriendelijk en snelle service , dik tevreden al heel veel jaren!!

Goeie service

Goeie service en uitleg

Wij worden altijd snel en goed geholpen .

Je word goed geholpen!!

VERTROUWD BEDRIJF

mijn laatste ervaring, was een meedenkende medewerker, die het uiterste deed, om het niet alledaagse lek vlug en goed te dichten, helemaal top!!

ruim voldoende

Monteur vakbekwaam en gaf goede uitleg.