Prettige medewerkers, ons zoontje gaat altijd met plezier naar zwemles.

Ons zoontje is begonnen met EasySwim en daarna doorgestroomd naar bandje geel en groen. Hij heeft vrij lang over het behalen van zijn A diploma gedaan (22 maanden) maar ik heb wel het gevoel dat hij goed kan zwemmen en dat hij vertrouwd is in het water en dit is waar het uiteindelijk om gaat. Hij gaat gelukkig nog steeds met veel plezier naar zwemles en is nu bezig met zijn B diploma.

Bedankt voor de review! Hopelijk heeft hij er nog lang & veel plezier mee met het zwemmen en het behalen van zijn diploma(s).

Jullie nemen de tijd om mijn kind het goed te leren

Hartelijk dank voor uw positieve review. Top! Wij zien jullie graag nog eens terug bij de Carrousel.

Tevreden

Communicatie kan volgens mij wel wat beter. (Terugkoppeling) Maar zeeer tevreden over eindresultaat. Mijn dochters kunnen nu goed zwemmen, bedankt!

Leuke lessen die kinderen intrigeren

Op een speelse wijze worden de kinderen meegenomen om zo te leren zwemmen. Waardoor er erg veel enthousiasme is

Bedankt voor de leuke review! Super om te horen dat de kinderen met enthousiasme naar onze zwemlessen toekomen. Hopelijk komen zij in de toekomst ook net zo graag weer bij de Carrousel zwemmen!

Onpersoonlijk mensen buiten sluiten.

Dat je nu al verplicht ben zwemmen lessen digitaal aan te kopen. Leering volg systeem is zo om persoonlijk, heb geen idee hoever ze zijn waar je op moet letten tijdens het zwemmen buien de zwemles om. Ben het ook nog niet vergeten dat jullie mensen de toegang weigeren. Maak het weer menselijk

Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback. Tijdens de schoolvakanties kunt u inderdaad online inschrijven voor een extra zwemles. Zo proberen wij onze klanten de mogelijkheid te bieden om toch door te blijven zwemmen. Naast het leerlingvolgsysteem kennen wij kijklessen waar de mogelijkheid is om te vragen hoe ver uw kind is met de zwemlessen. Ook staat het vrij om bij de receptie een terugbelverzoek in te dienen voor de betreffende zwemonderwijzer, deze neemt dan contact met u op. Met vriendelijke groet, Team Carrousel

Niet super en geen aanrader

Mijn zoontje is voor de corona begonnen op regulier zwemles. Duurde maanden voordat ze door hadden dat het niet werkte dat ze pas bij me kwamen en zeiden dat het niet ging. Vervolgens op zwemles op maat. Daar duurde het alsnog super lang. Ik vind dat de zwemjuffen niet genoeg ervaring hebben voor deze doelgroep en dat er meer naar het kind individueel gekeken moet worden waardoor het sneller en veel beter gaat. Het is immers zwemles op maat. Ook vond ik het enorm jammer dat het diploma zwemmen alles behalve bijzonder was. Het was even zwemmen, hier is je diploma en klaar. Terwijl jullie er bij het regulier zwemmen er een groot feest van maken. Kortom vind ik dat er veel verbeterpunten zijn

Goedemorgen, Vervelend om te horen dat u de zwemlessen van uw kind als lang heeft ervaren. Ons streven is om ieder kind op zijn/haar eigen tempo/niveau zwemonderwijs te geven. Bewust kiezen wij ervoor om tijdens zwemles op maat wel het kind centraal te laten staan bij het diploma zwemmen maar in een zo prikkelarm mogelijke omgeving. We hopen dat uw kind veel zwemplezier van zijn diploma mag hebben. Met vriendelijke groet, Team Carrousel

In combinatie met sportfons erg onduidelijk

Verwarrende informatie!

Leuke zwemles

Met plezier naar zwemles en heel snel B gehaald.

Wat tof dat de zwemlessen zo goed zijn bevallen! Bedankt voor de beoordeling. Team Carrousel

Helemaal tevreden over de zwemlessen!

Ik ben zeer tevreden met de zwemlessen bij de Carrousel in Ommen. Het instructieteam is professioneel en zeer bekwaam, waardoor mijn kinderen zich op hun gemak voelen in het water. De lessen zijn goed gestructureerd en aangepast aan het niveau van de kinderen, waardoor ze snel vooruitgang boeken. De faciliteiten zijn ook uitstekend onderhouden, waardoor de zwemlessen een plezierige en veilige ervaring zijn.

Super bedankt voor de positieve beoordeling, wellicht tot een volgende keer! Team Carrousel

Goede leerkrachten

Mijn kinderen gaan met plezier naar zwemles. Leuk zwembad.

Toppie! Bedankt voor de beoordeling! Team Carrousel

Kind leert goed zwemmen

Kind wordt wel lang in een kleur gehouden. Leerling volgsysteem wordt onvoldoende ingevuld. Pasjes systeem is waardeloos als je op meerdere dagen les hebt. Bij de kijklessen gaat er teveel tijd af van de les voor een praatje met ouders. Dit is dan relatief een dure les. Voor B omkleden in de kleine hokjes is niet praktisch.

Goedenavond Hanneke, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij snappen dat het soms voor de ouders lijkt dat de kinderen er langer over doen dan dat de ouder nodig denkt te hebben voor het kind, echter de onderwijzers zullen altijd naar het kind zelf kijken of die verder kan doorstromen of niet. Elk kindje gaat op zijn/haar eigen tempo vooruit dus het kan dan voorkomen dat de 1 in de groep sneller doorstroomt dan de ander. Voor wat betreft de overige aandachtspunten, hier zullen wij over meedenken in het teamoverleg om hier onze aandacht op te vestigen om veranderingen/verbeteringen aan te kunnen brengen. Wellicht tot een volgende keer, Team Carrousel

Positief

Positieve ervaringen. Vragen worden snel beantwoord. Zit een leuk team. Enige aandachtspunt is het ophalen voor de les van jonge kinderen die op zoek zijn naar veiligheid. Incidenteel kan dit verbeterd worden.

Goedemiddag, Wat fijn dat jullie zo positief over ons team zijn, dat horen wij graag! Wij zullen uw aandachtspunt meebrengen in het teamoverleg voor verbeteringen. Team Carrousel

Leuke enthousiaste zwemles

Leuke enthousiaste zwemonderwijzers. Mijn kind gaat altijd met veel plezier heen. Af en toe zou er naar mij idee iets meer sturing op het individuele kind mogen zijn.

Goedemiddag Janine, Superleuk om te horen over onze enthousiaste zwemonderwijzers! Wij zullen uw aandachtspunt meebrengen in het teamoverleg. Team Carrousel

Mijn kind heeft goed leren zwemmen

In anderhalf jaar tijd haar A,B en C diploma behaald. Fijne zwemlessen met goede instructeur/instructrices. Af en toe de scores iets meer up to date houden zodat je geen ruis krijgt onderling.

Goedemiddag Saar, Wat super goed en snel dat de diploma's binnen een 1,5 jaar tijd zijn behaald! Wij nemen in het teamoverleg mee dat de scores iets strakker bijgehouden kunnen worden. Wellicht tot een volgende keer bij ons in het zwembad! Team Carrousel

Zwemlessen zijn super!

Altijd met plezier naar zwemles gegaan!!

Hartelijk dank, dat horen wij graag!

Prima !!

Super! Bedankt voor de beoordeling.

Onze zoon ging niet altijd met plezier naar zwemles, de leraren hebben vast een hoop met hem te stellen gehad! Maar ze probeerden hem altijd weer te motiveren om toch het water in te gaan. En hem te leren zwemmen. Echt top! Waar ik persoonlijk tegen aan liep was het volgende: de keren dat er kijkles was, was er eigenlijk nooit de leraar die mijn zoon normaliter les gaf. Dus ik kon nooit even een gesprekje hebben met de leraar. Omdat de gene die inviel te weinig wist. Als ik dit van te voren wist: hadden we de kijkles overgeslagen, aangezien mijn zoon al helemaal niet het water in ging als ik er bij was! Ik keek elke week even op het leerlingenvolgsysteem maar deze werd niet consequent bijgehouden. Mijn vraag is dan: waarom gebruik je dan een volgsysteem? Laatste 3 weken voordat mijn zoon een briefje meekreeg om af te zwemmen had hij heel veel nog op blauw geel en zelfs rood staan. En dan ineens krijgt hij een briefje mee dat hij kan afzwemmen. Wat op zich natuurlijk heel erg mooi is. Maar dit geeft je dan niet de info waar je op hoopt bij een volgsysteem. Al met al hij kan goed zwemmen! En dat is natuurlijk waar het om gaat!

Goedemiddag Bertine, Wat fijn dat uw zoon toch met enige motivatie van ons team, zijn zwemlessen heeft afgemaakt en goed kan zwemmen! De verbeterpunten zoals dat er met de kijklessen eigen leraren aanwezig zullen zijn en om het leerlingvolgsysteem vaker bij te houden, nemen wij mee in ons teamoverleg om hier in vervolg beter er mee om te kunnen gaan. Bedankt voor de review en wellicht tot een volgende keer bij ons in het zwembad! Team Carrousel

Goede zwemlessen, kinderen leren degelijk zwemmen

Goede zwemlessen, kinderen leren degelijk zwemmen. Natuurlijk vraagt dit tijd/vlieguren maken voor de kinderen. Wat oefening zelf tussendoor helpt voor het sneller watervrij worden. Mijn zoons kregen gaandeweg steeds meer plezier in de zwemlessen, hoe verder ze waren. Het systeem met de gekleurde bandjes werkt goed. De vorderingen werden wel persoonlijk on her oog gehouden. (het volgsysteem via de website hebben wijzelf weinig bekeken)

Algemeen positief

Algemeen positief. Kind ophalen uit kleedkamer verdient iets meer aandacht

Kinderen leren goed zwemmen

Personeel is kundig en gaan leuk met de kinderen om. Maar traject duurt soms erg lang.

Goed voor elkaar.

Alles netjes geregeld. Het volgsysteem bijhouden is voor sommigen wat minder. Verder goed en net zwembad met leuke zwemleraren/leraressen. Ze nemen de tijd voor je kind om het zwemles onder de knie te krijgen.

Declan

Vriendelijke mensen en het was leuk.

Goede zwemles, soms wel te grote groepen, waardoor de aandacht minder is

Goede lessen

Lauren vond het altijd leuk om heen te gaan. App werd goed bijgewerkt.

Prima... voelt zich op het gemak