Goede begeleiding

Prettig, ee wordt op de behoefte van het kind ingespeeld, eenmalig een extra les speciaal voor de schoolslag gehad en daarna ging het snel.

Ervaring

Wij hebben easyswim gekozen en hebben het als erg fijn ervaring. Gelijk in het diepe met vestje dus geen angst meer voor het grote bad. En geen extra bij betaling als je extra lessen moet volgen.

Professionaal

Goede zwemles en vriendelijk personeel

Ons zoontje heeft net zijn C diploma gehaald en we zijn heel tevreden. Hij kan inmiddels ook echt goed zwemmen.

De Carrousel voelt als een warm bad! (Letterlijk èn figuurlijk =) )

Het zwembadpersoneel (de onderwijzers, maar ook de mensen bij de receptie) vind ik erg betrokken, vriendelijk en behulpzaam. Ik vind het zwembad héél overzichtelijk, veilig en kindvriendelijk. Ook op zondag zijn altijd onderwijzers aanwezig en mag er geoefend worden om door het gat te zwemmen. Het zwembad heeft alles om te leren zwemmen, stroming, ondiep en diep bad, kleine glijbaan, kurkjes, opduikringen... Etc. Ik vind het fijn dat als kinderen nog geen diploma hebben, ze niet verplicht zijn zwembandjes om te hebben, zodat ze toch kunnen oefenen. Dit helpt mijn dochter heel erg en zo kan ze ook het onder water zwemmen oefenen, dat vindt ze erg leuk! Ook de hoepels die soms in het water liggen op zondag, ze zit net in bandje wit, maar was héél trots toen ze op een zondag door de hoepel ging! "Ik ging door het gat!" (Ze weet dat haar zus, die nu A, B en C heeft, ook door het gat moest zwemmen :-) ) Ik ben zeer tevreden en zou de Carrousel zéker aanraden!

Prettige, goed verzorgde zwemlessen

Prima zwemlessen. Vriendelijk en betrokken personeel.

Prima!

Ervaren docenten, denken mee. Prima !

Prima zwembad

Ik ben zeer tevreden over de zwemlessen van m'n zoontje

Goede kwaliteit zwemles

Fijne instructeurs. Er wordt echt naar het kind zelf gekeken Waar ze aan toe zijn.

Mijn kinderen vinden de zwemles erg leuk.

Mijn kinderen vinden de zwemles erg leuk.

Super om te horen! Hopelijk hebben ze nog lange tijd veel zwemplezier!

Heel erg tevreden!

Goede kwaliteit van Les geven!

Top! Fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent. Wij streven er altijd na om met ons team, op de beste manieren zwemles te kunnen geven. Veel zwemplezier gewenst!

Kinderen hebben er beide zwemles gehad

Zeker aan te raden

Hartelijk dank voor uw review, hopelijk hebben ze er nog een lange tijd plezier van.

Alléén communicatie kan wat beter.

Alléén communicatie kan wat beter.

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zullen uw aandachtspunt meenemen in het werkoverleg.

Erg goed

Beide kinderen hebben zwemles gevolgd bij de Carrousel en hebben hun A en B diploma gehaald. Kwaliteit zwemles is echt goed, kinderen kunnen goed zwemmen na het behalen van hun diploma.

Bedankt voor uw review, super om te horen dat ze goed kunnen zwemmen. Het streven is uiteraard dat elk kind goed, maar ook veel plezier in zal hebben om in vervolg alleen te kunnen zwemmen. Veel zwemplezier gewenst!

Kinderen leren goed zwemmen.

Fijne zwemschool. Kinderen leren goed zwemmen. Het is wel jammer dat het ll volgsysteem niet goed wordt bijgehouden. Als ouder kan het daardoor lijken dat het kind lang blijft hangen op het zelfde niveau.

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen uw feedback meenemen in het werkoverleg en wellicht kunnen we dit nog iets verbeteren voor in de toekomst. Veel zwemplezier gewenst!

Prettige sfeer voor de kinderen

Zoon was na de eerste les al watervrij, terwijl hij al vier maanden bij een andere zwemles maar niet watervrij kon worden. Dit was de basis voor een vlotte en leuke tijd van zwemles!

Super om te horen dat het toch nog is goed gekomen. Veel zwemplezier toegewenst!

Goed en professioneel!

Onze dochter heeft goed leren zwemmen bij de Carrousel. Ze heeft A, B en C gehaald, we kunnen haar nu met een gerust hart laten zwemmen. Onze dochter ging altijd met plezier naar zwemles, en de meesters en juffen waren aardig en gaven op een fijne manier zwemles.

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat jullie het bezoek aan ons zwembad gedurende de ABC-zwemlessen als positief hebben ervaren. Hopelijk blijft het plezier in zwemmen nog lang aanwezig!

Goede zwemlessen met leuke badjuffen en badmeesters!

Erg tevreden over de kwaliteit en de fijne manier van lesgeven.

Super, dat horen wij graag! Wij zijn ook erg blij met ons team en blijven altijd ons best doen waar mogelijk is om de kinderen te stimuleren bij het zwemmen en het behalen van hun diploma's!

speels naar een hoog niveau

prettige manier naar een voldoende niveau streven

Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat uw bezoek aan de Carrousel als positief heeft ervaren.

Ik zie plezier bij de kinderen en ze worden heel zwem-vaardig afgeleverd! Ik ben erg tevreden!

Super om te horen! Blijf vooral lekker zwemmen met de kids, dan zullen ze er een lange tijd plezier van hebben en nog meer kracht ontwikkelen.

Leuke zwemlessen met aandacht.

Meerder zwem onderwijzers zijn betrokken bij verschillende niveaus van het kind. Mogelijkheid tot extra oefen momenten en tips voor thuis oefenen.

Fijn dat uw bezoek aan de Carrousel als positief is ervaren. Vooral blijven zwemmen met de kids en graag tot een volgende keer!

Kwalitatief goede zwemles!

Mijn dochter heeft op een goede en prettige manier zwemles gehad. Erg fijn dat ze op haar eigen tempo kon zwemmen en als een onderdeel extra aandacht hoefde werd ze uitgenodigd voor een extra les. Vol trots zijn de diploma’s A en B gehaald en gaat ze door voor haar C diploma. De tip die ik wil meegeven is om meer aandacht te besteden aan de kinderen die net beginnen met zwemles om een veilig klimaat te creëren. Bijvoorbeeld doordat de onderwijzer altijd zijn/haar eigen groep op haalt bij de kleedkamer zodat het een bekend en ‘veilig’ gezicht is.

Hartelijk dank voor de positieve review en feedback. Wij gaan dit in ons team bespreken en zullen dit meenemen als een verbeterpunt. Super dat ze ook voor het C-diploma gaat! Zet hem op!

Vakkundige begeleiding voor onze dochter

Onze dochter gaat met plezier naar zwemles, waar ze goed leert zwemmen. Het personeel is erg aardig en helpen haar steeds beter te zwemmen. Als verbeterpunt zou het online volgsysteem beter bijgehouden kunnen worden, met name tijdens vakantielessen.

Hartelijk dank voor uw positieve review en feedback. Wij doen ons uiterste best waar mogelijk is om het systeem goed bij te houden, maar we nemen dit uiteraard graag mee als verbeterpunt voor ons team.

Goed onderwijs

Ervaren instructeurs die kinderen goed leren zwemmen. Het officiële ABC diploma behalen ze hier in dit zwembad. Onze kinderen zijn allemaal met heel veel plezier in Ommen wezen zwemmen. Zeker een aanrader!!!

Super! Hopelijk hebben ze nog lang & veel plezier van hun diploma's. Wie weet tot een volgende keer.

Erg fijne zwemles!

Onze kids leren op hun eigen tempo, goed degelijk zwemmen. Heel fijn. Goed contact, kind word gezien en het bedrijf gaat met z'n tijd mee.

Bedankt voor de positieve beoordeling! Wij doen ons uiterste best om aandacht voor de kinderen te hebben en om met de tijd mee te gaan. top!