Fijne en schone accomodatie met vriendelijke mensen

Al dik anderhalf jaar rijden wij 1 en soms 2 x per week vanuit Den Ham naar de Carrousel. Mijn dochter heeft natuurlijk niet altijd evenveel zin maar gaat nooit met tegenzin en dat zegt denk ik heel veel over de ambiance en zweminstructeurs. Het is vaak een drukte van belang in de grote kleedruimte maar ik kies daar liever voor dan samen in een krap badhokje te zitten. Tijdens de zwemles kun je prima plaatsnemen in het horecagedeelte of een vlugge boodschap doen bij een grote supermarkt in de buurt. Mijn dochter heet net afgezwommen en ik durfde haar smiddags met een gerust hart (maar wel onder mijn toeziend oog) 'los' laten in het diepe bad in ons openluchtzwembad. Wij gaan nu door naar B en waarschijnlijk C dus jullie zien ons nog wel een tijdje. Nb. ook tijdens Corona is door de Carrousel alle moeite gedaan om de zwemlessen zo normaal mogelijk door te laten gaan.

Goed en ze denken goed mee, maar het is soms wel wat klungelig

De zweminstructeurs zijn kundig, maar niet iedereen is goed in het overbrengen van hun kennis aan kinderen die wat "anders" dan anderen denken. Er zitten een paar toppers bij, maar je moet zelf wel pro actief zijn om dingen voor elkaar te krijgen. Daarnaast kan de communicatie richting de ouders soms wat beter, de nieuwsbrieven komen bij velen in de spambox terecht zonder dat je daar als ouders wat aan kan doen en ze zijn slecht telefonisch bereikbaar voor vragen. Aan de andere kant kunnen de kinderen na het behalen van hun diploma wel echt goed zwemmen en dat is waar het allemaal om gaat.

diploma A zwemveilig

Onze zoon heeft zijn A diploma behaald. Hij heeft hiervoor veel lessen nodig gehad,maar daarmee durf ik hem nu zonder ouderlijk te laten zwemmen.

Een goede zwemschool

Een goede zwemschool. Ben blij dat mijn kind bij jullie zwemt.

Mijn zwemdiploma halen in mijn eigen tempo.

Vriendelijk personeel. Persoonlijke benadering. Prettig beoordelingssysteem. Zwemmen op eigen niveau en doorschrijven naar een volgende groep wanneer het kind eraan toe is. Algemene toezichthouder die elk kind in het snotje heeft.

Rommelig maar kwaliteit

Corona heeft natuurlijk meegespeeld maar er was veel wisseling in zwemleerkrachten. Communicatie mag ook een stukje beter en zeker het leerlingvolgsysteem mag wekelijks ingevuld worden doordat je zwemleerkrachten nauwelijks ziet/spreekt. Kwalitatief zit je goed bij de zwemles van de Carrousel.

Mooie zwembad

Op zich goed

Er is in de afgelopen tijd veel geruild/gewisseld met de zwemleraren/leraressen. Ons inziens werd hierdoor de voortgang niet tijdig en goed bijgehouden. Ook waren er wat onduidelijkheden omtrent het afzwemmen van onze zoon.

Happy kid who wants to come every week to a new lesson

Fred have always been super happy to come and swim, he likes all the teachers! We have really liked the easy swim system where you pay ones for everything. Also the system how the kids goes from one group to an other works super good and it is motivating for the kids.

De lessen zijn goed en de kids leren veel.

Leerlingvolgsysteem wordt over het algemeen goed bijgehouden. Helaas door de Corona niet alles kunnen meekrijgen omdat je de leerkracht minder spreekt. Maar zeker zeer tevreden.

Zwemles is goed, met klein puntje ter verbetering

Zwemles was goed. Zwembadpersoneel is aardig en behulpzaam. Mijn dochter ging er met plezier naar toe. Dat was het belangrijkste. Puntje van verbetering: ik heb mijn dochter maar een enkele keer zien zwemmen in het jaar dat ze op zwemles zat. Wat hier beter kan is het meer betrekken van de ouders bij de zwemlessen door ze bijv vaker te laten mee kijken in het bad of door een (veel) beter beeldscherm met scherper beeld in de horecagelegenheid (fijne plek overigens).

Rommelig qua wisselingen van tijd, leefruimte etc.

De zwemlessen zijn van topniveau. De begeleiding daaromheen was nogal rommelig. De tijden per bandje verschillen al, en in corona tijd weer andere lestijden. In schoolvakanties weer andere lestijden.... en hetzelfde geldt voor de kleedruimten. Erg rommelig.

Wij zijn tevrede

Wij zijn tevrede over de zwemles van onze zoon

Goede zwemles

Tevreden

Lieve meesters en juffen die met veel geduld kinderen leren zwemmen

Ik ben erg tevreden!!

Enthousiaste medewerkers! Altijd in oplossingen denken,Kayne heeft met veel plezier bij jullie gezwommen. Ook complimenten voor de creativiteit in coronatijd! Tot over 3 jaar ( dan komt onze jongste zoon)

Heel goed!

Wij ervaren het tot nu toe als heel goed! Geen min punten. Dochter is altijd met veel plezier naar zwemles gegaan.

prima zwemlessen

Ze krijgen hier goede zwemles, ieder kind voorzich. Ik beveel het zeker aan.

Prima! Zoon ging net plezier heen

Het starten met de zwemles ging prima. Zoon heeft voldoende vertrouwen met het water gekregen door de lessen. En doorstromen en bijleren ging goed. Door corona hebben we niet veel meegekregen van de lessen zelf maar zoon ging met plezier heen. Wel was soms onduidelijk in welke kleedkamer we hem konden ophalen. Afzwemmen was erg feestelijk.

Communicatie moet beter

De zwemlessen zijn goed en ze leren echt goed om te zwemmen. Nadeel is de slechte communicatie. Je moet zelf blijven vragen hoe het gaat. De overdracht van de zwemlerares en de zwemleraar van de extra les is slecht tot niet aanwezig.

Tevreden

Vriendelijk personeel. Ze denken mee qwa tijden als je meerdere kinderen op zwemles hebt zitten. Ook fijn hoe ze omgaan met als een kind iets niet durft en dat ze uitleggen en vooral de tijd nemen om hem zo ver te krijgen of na andere oplossingen zoeken.

Fijne, betrokken juffen en meester die een kind zien als kind en niet als nummertje. Goeie communicatie naar ouders.

Zwemles was perfect

De zwemles is als zeer goed ervaren en op een rustige manier les gegeven

Goede begeleiding zowel binnen als buiten het bad

Goede begeleiding tijdens de zwemlessen. Mooi dat er in kleuren groepen gewerkt wordt zodat elk kind op zijn eigen niveau en tempo kan werken. Doelen behaald is door naar een volgende groep. Het ene kind is dus sneller klaar dan een ander. Ook goede communicatie naar ouders toe via mail, erg prettig. Ook erg fijn dat er zwemles aanbod is in de vakantie! Klein puntje van aandacht: tijd van het proefzwemmen even aanpassen op het formulier. Ik was in mijn ogen mooi op tijd, maar stef zat (al bibberend) al te wachten in de kleedkamer. Ik wacht liever als ouder wat langer, dan dat mijn kind te vroeg klaar is!

Fijn zwembad met leuk personeel die gaan voor kwaliteit

Dochter gaat met plezier naar zwemles. Had moeite met het gat waardoor ze het niet meer leuk vond maar ze hebben alles eraan gedaan om toch succes te laten ervaren en nu mag ze afzwemmen.