Prima! Zoon ging net plezier heen

Het starten met de zwemles ging prima. Zoon heeft voldoende vertrouwen met het water gekregen door de lessen. En doorstromen en bijleren ging goed. Door corona hebben we niet veel meegekregen van de lessen zelf maar zoon ging met plezier heen. Wel was soms onduidelijk in welke kleedkamer we hem konden ophalen. Afzwemmen was erg feestelijk.

Communicatie moet beter

De zwemlessen zijn goed en ze leren echt goed om te zwemmen. Nadeel is de slechte communicatie. Je moet zelf blijven vragen hoe het gaat. De overdracht van de zwemlerares en de zwemleraar van de extra les is slecht tot niet aanwezig.

Tevreden

Vriendelijk personeel. Ze denken mee qwa tijden als je meerdere kinderen op zwemles hebt zitten. Ook fijn hoe ze omgaan met als een kind iets niet durft en dat ze uitleggen en vooral de tijd nemen om hem zo ver te krijgen of na andere oplossingen zoeken.

Fijne, betrokken juffen en meester die een kind zien als kind en niet als nummertje. Goeie communicatie naar ouders.

Zwemles was perfect

De zwemles is als zeer goed ervaren en op een rustige manier les gegeven

Goede begeleiding zowel binnen als buiten het bad

Goede begeleiding tijdens de zwemlessen. Mooi dat er in kleuren groepen gewerkt wordt zodat elk kind op zijn eigen niveau en tempo kan werken. Doelen behaald is door naar een volgende groep. Het ene kind is dus sneller klaar dan een ander. Ook goede communicatie naar ouders toe via mail, erg prettig. Ook erg fijn dat er zwemles aanbod is in de vakantie! Klein puntje van aandacht: tijd van het proefzwemmen even aanpassen op het formulier. Ik was in mijn ogen mooi op tijd, maar stef zat (al bibberend) al te wachten in de kleedkamer. Ik wacht liever als ouder wat langer, dan dat mijn kind te vroeg klaar is!

Fijn zwembad met leuk personeel die gaan voor kwaliteit

Dochter gaat met plezier naar zwemles. Had moeite met het gat waardoor ze het niet meer leuk vond maar ze hebben alles eraan gedaan om toch succes te laten ervaren en nu mag ze afzwemmen.

Fijne zwemschool

Onze zoon gaat altijd met plezier naar zwemles. Leraren en lerares zijn kundige mensen.

Fijn en zeer prettig

Prettige communicatie en vorderingen goed te volgen in volgsysteem.

Noud heeft leren zwemmen, nu door naar B

Noud ging meestal met veel plezier naar de zwemles. Hij was heel trots dat hij mocht diplomazwemmen. Voor ons als ouders wel lastig dat we hem door de Coronamaatregelen niet goed/vaak kunnen zien zwemmen. Het volgsysteem gaf ons niet altijd een goed beeld van zijn voortgang. Het diploma en de prachtige medaille hangen te pronken. Nu door voor B

Blij met de keuze voor easy swim

We zijn enorm blij met de keuze voor de easy swim optie voor de zwemlessen van ons kind. Zeker met de impact van alle corona maatregelen.

Goede ervaring

Onze zoon ging elke keer met veel plezier heen!

Fijne en goede lessen. Onze zoon is nooit met tegenzin naar zwemles gegaan. Wij konden zelf niks zien, maar van wat we hoorden was het leuk. Leerproces verliep ook vlot. Het leerproces werd mooi bijgehouden en was te volgen via het systeem van het zwembad.

Prima leuk club van kundige mensen

Jessie heeft van de zwemlessen genoten en 3 diploma's gehaald

Goede instructies en begeleiding

Heel goed!!

Tevreden!

Goede, leuke lessen

Mijn dochter ging altijd met plezier heen. Ik kan haar nu vertrouwd laten zwemmen omdat ze het goed beheerst.

Zwemplezier

Mijn dochter heeft met veel plezier bij jullie gezwommen voor C. Een groot compliment voor badmeester Elwin . Kwalitatief goede zwemles. Mijn dochter vond het in het begin wel jammer dat er weinig aanwijzingen werden gegeven. Dit maakte haar wat onzeker over hoe het ging.

Prima zwemlessen

Prima zwemlessen, maar gaat niet heel snel. Daarentegen is het ook belangrijk dat er goed de tijd voor wordt genomen.

Prima Het

Geweldig zwemles veel geduld voor de kinderen met zwemles

Jan heeft goede zwemles gehad en er is veel geduld voor hem en hij heeft altijd met veel plezier heen gegaan en jan gaat ook nog voor zwemdiploma b We zijn dik tevreden want bijna alle kinderen hebben hier hun diploma's gehaald

Fijne zwemles, lieve zwemonderwijzers.

Erg fijne zwemonderwijzers. In overleg kan veel. Wel jammer dat er niet van te voren werd vermeld dat er een andere zwemonderwijzer was door ziekte etc. Dit gebeurde wel met regelmaat.

Zeker een aanrader!

Wij dachten na het diploma A bij een ander zwembad even snel voor diploma B te gaan, dit viel flink tegen omdat de eisen bij de Carrousel veel hoger liggen. Een aantal punten heeft mijn zoon opnieuw moeten aanleren, dit heeft tijd gekost. Dat geeft eerlijk gezegd eerst best frustratie en je vraagt je af of het allemaal nodig is....het antwoord...Ja, het was nodig!! Nu heb ik een kind dat met veel plezier steeds alles opduikt en veilig aan het zwemmen is, dankzij deze lessen.

Fijne zwemschool

We hebben zeer fijne ervaringen met de zwemlessen. Er was altijd ruimte voor overleg en onze zoon is altijd met plezier naar zwemles gegaan. Er wordt goed gekeken naar de voortgang en krijgt tips(als je er naar vraagt) die je thuis kunt oefenen of in het weekend in het zwembad. Kortom wij zijn heel tevreden en komen met de tweede zeker terug!