Heel goed

Goed geregeld!

Ervaren onderwijzers, kinderen leren goed zwemmen

Hier leren kinderen écht goed zwemmen!!

Wisselend

De badmeesters en juffen zijn allemaal erg lief en doen het goed.. Alleen heeft onze dochter in een periode gehad met heel veel wisseling, en dit heeft zeker invloed gehad op haar elke keer weer wennen. Uiteraard weet ik dat jullie daar ook niet veel aan kunnen doen.. Verder is alles prima

Wat een goede klik met bijna alle juffen

Vive is zeer vlot met het aanleren van het zwemmen, ze werd hierin echt gezien door Gerlien en die kon dit goed overbrengen aan haar collega’s en de ‘hoofdjuf’. Als er wel een keer iets was werd hier adequaat op gereageerd. Echt top!

Lieve geduldige badjuffen. Stellen de kinderen op hun gemak. Beide kinderen hebben de zwemlessen als leuk ervaren.

Had absoluut beter gekund

Jens begon in de easy swim met anderhalf uur, door werd al gauw terug gebracht naar een uur en een andere badjuf. Er is deze keer erg veel geschoven met personeel en dagen/ tijden. Dit gaf erg veel onrust voor Jens. Niet prettig! Ik snap dat jullie hier ook niet altijd wat aan kunnen doen maar dit maakt wel dat ik twijfel of onze derde niet ergens anders gaat zwemmen straks. Tevens heb ik telefonisch contact gehad en 1 van de medewerkers is niet bepaald vriendelijk. Het lijkt allemaal te veel moeite voor haar. Ze was kortaf een zuchtte regelmatig. Terwijl ik alleen maar belde om Jens naar een andere dag te doen voor z'n b diploma aangezien dit op mijn werkdag viel. Niet bepaald netjes. Jammer, want onze dochter heeft er met plezier gezwommen en daar heeft het personeel toen ook een stapje extra voor gedaan. Nogmaals ik besef dat jullie er ook niet alles aan kunnen doen maar als ze me nu zouden vragen, zou ik het mensen niet aanbevelen helaas...

Wisselende ervaring, maar A diploma is binnen.

In het begin ging het aardig goed. Wel veel wisselende leerkrachten, wat voor de voortgang niet best was. Ook het niveau bepalen om door te schuiven naar het volgende niveau werkt dan niet mee. Binnen niveau geel heeft de gehele groep een week of 10 stil gestaan. Wisselende en naar mijn idee, niet bekwame leerkracht(en) voor de groep. Na communicatie hierover in een sneltrein vaart beter gegaan tot en met het halen en diploma A. Dit met een leuke en bekwame leerkracht bij het laatste niveau (groen). We blijven hier zwemmen en maken het netjes af. Het gaat nu prima, maar aanbevelen vind ik teveel gevraagd.

Prima!

Enthousiaste docenten en goede kwaliteit zwemles.

Prettige sfeer en de kinderen hebben de tijd om op eigen tempo het diploma te halen.

Wij hebben fijne ervaringen met de zwemschool. Altijd goed overleg gehad. Rustig ontvangst en terugkeer. Fijn dat er in de vakantie gezwommen kon worden.

Redelijk

Op zich positief maar wel een periode teveel wisselingen in 1 bandje. Communicatie mag ook beter soms

Professionele lessen

Onze dochter zwom via de BSO. Na een moeilijke beginfase waarin ze bang was ging het na verloop steeds beter en kreeg ze er echt lol in. Bij het afzwemmen liep ze huppelend rond, zong ze mee met de liedjes van K3 en zwom ze zoals het gevraagd werd.

Wij zijn tevreden over de geboden zwemles. Er was altijd aandacht voor ons kind.

Onze zoon had het altijd erg moeilijk met de zwemles maar er werd altijd even persoonlijk aandacht besteed aan hem. Wij zijn zeker tevreden.

Laagdrempelig zwembad, vriendelijk personeel

Laagdrempelig zwembad. Vriendelijk personeel.

Goede communicatie en contact

Prima, maar wel veel wisseling in personeel

Prima zwemles gegeven. Maar veel verschillende juffen gehad. Dat was soms wel wat lastig voor onze dochter.

Bij jullie krijgen de kinderen op een goede manier zwemles.

Ik ben tevreden. Beide kids hebben bij jullie zwemles gehad. De baden zijn daar goed voor. (Bij ons in Dalfsen niet)

De communicatie over verandering van zwemlessen is zijn niet goed

we hadden easy swim pakket afgenomen na 2 x zwemmen werdt easy swim afgeschaft en gingen ze van 1,5 uur zwemmen naar 50 min. les Wij waren daar niet v/d hoogte. zonder enig overleg werdt dit erdoor geduwd. Zo volgden nog enkele slechte ervaringen ...

Kinderen leren hier GOED zwemmen

Kundig en vriendelijk personeel zorgen ervoor dat kinderen met veel plezier hun lessen volgen. Ook leren ze hier erg goed zwemmen!!

Uitstekende kwaliteit!

Uitstekende kwaliteit!

Prettig, leuk en ontspannen

Onze dochter op een leuke manier goed leren zwemmen.

Zwemles

Zwemdiploma A is in the pocket. Onze zoon Daan vind zwemles erg leuk. Lieve badjuffen,maar ook zeker hele goede. En dat bewijst het vandaag maar weer. Wat kunnen de kinderen goed zwemmen . Je bent een paar maanden langer bezig. Maar als ze dan ook afzwemmen kunnen ze het. Wij zijn super tevreden. Op naar zwemdiploma B

Super begeleiding

Een fijn zwembad leuke zwemjuffen Afzwemmen is heel erg relaxed en leuk voor de kinderen

Mijn kind heeft erg goed leren zwemmen, met veel plezier en motivatie!

Goede en leuke lessen. Veel persoonlijke aandacht voor de kinderen en goede benadering van kinderen, aandacht voor heeft wat het kind nodig heeft. Motiverende en aardige zwemonderwijzers. Goede terugkoppeling tijdens kijkles. Prettig om digitaal vorderingen te volgen. Resultaat van goede kwaliteit, mijn kind heeft erg goed leren zwemmen. Goede communicatie naar ouders middels nieuwsbrief. Prettig dat er mogelijkheden zijn voor extra les en zwemmen in vakanties. Wij zijn erg tevreden!

Onze zoon Jent heeft met veel plezier de zwemlessen voor diploma A gevolgd. Nu op naar B en C! Vriendelijk badpersoneel en het leerlingenvolgsysteem is fijn om je kind te volgen.

Professioneel en doelgericht

In het begin was het een beetje zoeken Ook van een andere zwemdocent. Eenmaal gewend liep het allemaal lekker