Deskundig en netjes het probleem opgelost!

5 maanden geleden nieuwbouw woning betrokken opeens riool verstopt! Wierts werd door de aannemer gestuurd, na een uitvoerige analyse door onder andere Mat en Paul werd een nieuwe aansluiting vanaf het huis naar het gemeente riool in het trottoir gemaakt! De oprit is op diverse plekken open geweest, dit alles heeft 14 dagen geduurd! Het probleem is verholpen met dank aan Mat, Paul, Dieter Dirk en Peter! Jongens bedankt voor alles, het vertrouwen dat ik meteen in jullie had hebben jullie volledig waargemaakt!

Super service

Mijn voordeur klemde zo erg dat ik hem zelf bijna niet meer open kreeg. Wierts gaf aan graag te willen helpen maar op dat moment geen monteur vrij te hebben. Maar ze zouden wel meteen iemand sturen om alleen even te kijken wat het probleem precies was. Een uur later kwam toch een monteur, ook nog een bijzonder aardige en vakkundige man, die even tijd vrij had kunnen maken en heeft de deur in een mum van tijd goed ingehangen. Super service!!

Harold de schilder leverde prima en net werk af.

Alles werd goed afgedekt en opgeruimd. Vriendelijke man met verstand van zaken. het plafond was gewoonweg weer in een goede staat, na het reparatie en schilderwerk. We zijn zeer tevreden over de firma Wierts.

Geweldige werknemers stuk voor stuk.

Ik ben echt uiterst tevreden. Vandaag werd er een nieuwe luik geplaatst in de gang. Jongen die zo vrolijk was en je zag hij heeft hart voor zijn werk, Goed bezig geweest Tim je krijgt van mij een 10.

Zeer aan te bevelen...

Op onze leeftijd is de verbouwing van een badkamer (in een appartementencomplex) een gevoelig karwei. In het "smoelenboek" van de fa. Wierts Landgraaf kwam er een medewerker prominent uit en toen was onze keuze snel gemaakt. We kenden elkaar uit verleden tijden en dat schept vertrouwen. Maar gedurende de gehele realisatie hebben ALLE medewerkers voortreffelijk hun werk verricht. De fasen: -ontwerp, -materiaalkeuze, -prijsafspraken en "beelden" v/h eindresultaat, -planning, -uitvoering en oplevering, -alsmede de afrekening... waren goed verlopen en uitstekend op elkaar afgestemd. Wij werden kundig en tijdig (via werkbezoeken, mail, app's en telefoon) op de hoogte gesteld van de aanvang, de aard en het verloop v/d werkzaamheden. De afgesproken uitvoeringstermijn hebben ze ruimschoots gehaald vooral door de strakke planning en begeleiding waardoor de diverse disciplines elkaar naadloos opvolgden. In ons appartementencomplex hadden ze nauwelijks in de gaten dat de klus al was geklaard. Dus ...chapeau en heel hartelijke dank aan al jullie medewerkers. Fam.Thomassen NUTH

Tevredenheidsbetuiging

In verband met een lekkage in mijn werkkamer met gevaar voor kortsluiting heeft Uw firma adequaat gereageerd en onmiddelijk actie genomen. De actie is door Uw medewerkers (Ron en Erik) snel en professioneel uitgevoerd en de lekkage volledig opgeheven. Het is mij een behoefte mijn waardering uit te spreken voor de snelle en vakkundig uitgevoerde actie! T. Dorrepaal, architect BNA

Prutswerk met geen ander woord te omschrijven

Zeer slecht. Er zijn twee dagen voor de reparaties die zij moeten komen uitvoeren. Eerste dag komen ze netjes. 2e dag komt niemand opdagen. Komen een vensterbank vervangen in mijn huurwoning. Hierbij beschadigen ze het kozijn. Het zijn ook nog eens 2 verschillende kleuren. Na het gedeeltelijk vervangen van het tegelwerk op badkamer. Nu zijn de tegels ernaast doormidden gebroken. Nee dit is echt een firma met prutsers wat een slechte kwaliteit van werk wat deze firma aflevert. Nee absoluut geen aanbeveling deze firma in je huis. Je kunt het beter zelf proberen. Dan heb je tenminste nog de kans. Dat het fatsoenlijk uitziet of fatsoenlijk gebeurd.

1 keer nooit meer.

De firma is door de verzekering ingeschakeld maar zal nooit meer uit eigen beweging ingeschakeld worden. Een en al ellende in diverse werkzaamheden en uiteindelijk veel zelf moeten doen door de slechte kwaliteit en afwerking(totaal renovatie na een brand)

Absoluut Spitzenklasse

Afgelopen week is in 5 dagen onze keuken gerenoveerd en nieuwe keuken geplaatst. En wat zijn wij blij ermee!!! Onze dank gaat naar Sander Biallass, Patrick, Taylor, Dennis, Maurice, Mail, Jean en Anthony voor hun vakmanschap, vriendelijkheid en fatsoenlijkheid. Jullie hebben ons heel gelukkig gemaakt!!! Warme groet, Jan en Marcella Lof Heerlen.

Goed geholpen door Jean afgelopen woensdag 5 februari

Beste mensen van Wierts, Afgelopen woensdag zijn bij ons (Celsusstraat 5 ) een aantal werkzaamheden door Jean uitgevoerd aan de sloten van de voor en balkondeur en de deur in de kelderbox . Wij zijn echt heel tevreden , aardige man en zeer kundig.

Een goed afgeleverd product door fijne medewerkers

Wegens asbest sanering heb ik vier dagen de medewerkers van firma Wierts in huis gehad. Zij hebben hard gewerkt in lastige omstandigheden. Toch bleven zij vriendelijk en beleefd. Ook werd ik betrokken bij de voorbereiding, voortgang en afronding van de werkzaamheden. Respect voor deze mannen.

ik wil alleen maar mijn complimenten geven. Ik heb waterschade gehad op mijn badkamer, en via Weller is dat bij jullie gekomen. Nu zijn er verschillende mensen over de vloer gekomen, en wil ik toch even vermelden dat ik zeer tevreden ben over hun werkwijze. Alles netjes afgedekt, en opgeruimd. Ik vind dat dat ook eens gezegd mag worden. Heb ze in mijn huis kunnen laten ik was er niet, en ze hebben alles heel netjes achtergelaten. Petje af hoor!

• Ik ben: huurder

De afspraken liepen achter elkaar vriendelijk personeel deskundig alles opruimen in een woord geweldig

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen

Groot compliment voor de beleefde en beschaafde monteurs Rik en Erik: zij hebben vakkundig en deskundig het garagedak vernieuwd.

• Ik ben: particulier

Let op, uitnodiging tot beoordeling ( zit bij factuur) komt niet overeen met de site. Oplettendheid van monteur is prima, gaf tips ter voorkoming van lekkage aan de goot.

• Ik ben: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen negatieve ervaring maar een persoonlijke tip. Foto's op de site mogen echt wel eens een update, bel voor een goede fotograaf die én het dak op durft én de kruipruimte. Laat Bart of Rick maar eens bellen met 06-51277094

Spreek van zich.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen

Zie boven, zou genoeg moeten zeggen.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Géén

Prima bedrijf met zeer deskundig personeel

goed deskundig uitgevoerd

• Omschrijf uw negatieve ervaring: geen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Eindelijk na lang wachten een afspraak gemaakt. Ik zet al mijn afspraken e.d. om, komt er niemand opdagen.weer een nieuwe tijd afgesproken voor de dag erna.en ja hoor ! Weer niemand te zien.een half uurtje voordat hun dag erop zit komt er iemand 10 minuten wat doen.weer een nieuwe afspraak gemaakt en ja hoor eindelijk komt er iemand, maar helaas niet om te werken, maar om te zeggen dat ze later komen.hoe veel later dat weten ze ook niet.of ik dan maar thuis wil blijven en wachten.nu ben ik aan het zeuren natuurlijk, want ik moet mijn poort maar open laten zodat de heren kunnen komen wanneer het hun uit komt.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid
  • Kwaliteit van het werk N.v.t.
  • Ik ben: huurder

dat spreekt vanzelf toch,na deze beoordeling toch he ,

klantvriendelijk en goed werk

• Omschrijf uw negatieve ervaring: geen

Het was een kleine klus. Dit konden ze tussendoor doen. Het verliep allemaal volgens plan en de monteurs waren nette mannen. De prijs komt goed overeen met het klusje; een eerlijke prijs.