Tevredenheidsbetuiging

In verband met een lekkage in mijn werkkamer met gevaar voor kortsluiting heeft Uw firma adequaat gereageerd en onmiddelijk actie genomen. De actie is door Uw medewerkers (Ron en Erik) snel en professioneel uitgevoerd en de lekkage volledig opgeheven. Het is mij een behoefte mijn waardering uit te spreken voor de snelle en vakkundig uitgevoerde actie! T. Dorrepaal, architect BNA

Prutswerk met geen ander woord te omschrijven

Zeer slecht. Er zijn twee dagen voor de reparaties die zij moeten komen uitvoeren. Eerste dag komen ze netjes. 2e dag komt niemand opdagen. Komen een vensterbank vervangen in mijn huurwoning. Hierbij beschadigen ze het kozijn. Het zijn ook nog eens 2 verschillende kleuren. Na het gedeeltelijk vervangen van het tegelwerk op badkamer. Nu zijn de tegels ernaast doormidden gebroken. Nee dit is echt een firma met prutsers wat een slechte kwaliteit van werk wat deze firma aflevert. Nee absoluut geen aanbeveling deze firma in je huis. Je kunt het beter zelf proberen. Dan heb je tenminste nog de kans. Dat het fatsoenlijk uitziet of fatsoenlijk gebeurd.

1 keer nooit meer.

De firma is door de verzekering ingeschakeld maar zal nooit meer uit eigen beweging ingeschakeld worden. Een en al ellende in diverse werkzaamheden en uiteindelijk veel zelf moeten doen door de slechte kwaliteit en afwerking(totaal renovatie na een brand)

Absoluut Spitzenklasse

Afgelopen week is in 5 dagen onze keuken gerenoveerd en nieuwe keuken geplaatst. En wat zijn wij blij ermee!!! Onze dank gaat naar Sander Biallass, Patrick, Taylor, Dennis, Maurice, Mail, Jean en Anthony voor hun vakmanschap, vriendelijkheid en fatsoenlijkheid. Jullie hebben ons heel gelukkig gemaakt!!! Warme groet, Jan en Marcella Lof Heerlen.

Goed geholpen door Jean afgelopen woensdag 5 februari

Beste mensen van Wierts, Afgelopen woensdag zijn bij ons (Celsusstraat 5 ) een aantal werkzaamheden door Jean uitgevoerd aan de sloten van de voor en balkondeur en de deur in de kelderbox . Wij zijn echt heel tevreden , aardige man en zeer kundig.

Een goed afgeleverd product door fijne medewerkers

Wegens asbest sanering heb ik vier dagen de medewerkers van firma Wierts in huis gehad. Zij hebben hard gewerkt in lastige omstandigheden. Toch bleven zij vriendelijk en beleefd. Ook werd ik betrokken bij de voorbereiding, voortgang en afronding van de werkzaamheden. Respect voor deze mannen.

ik wil alleen maar mijn complimenten geven. Ik heb waterschade gehad op mijn badkamer, en via Weller is dat bij jullie gekomen. Nu zijn er verschillende mensen over de vloer gekomen, en wil ik toch even vermelden dat ik zeer tevreden ben over hun werkwijze. Alles netjes afgedekt, en opgeruimd. Ik vind dat dat ook eens gezegd mag worden. Heb ze in mijn huis kunnen laten ik was er niet, en ze hebben alles heel netjes achtergelaten. Petje af hoor!

• Ik ben: huurder

De afspraken liepen achter elkaar vriendelijk personeel deskundig alles opruimen in een woord geweldig

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen

Groot compliment voor de beleefde en beschaafde monteurs Rik en Erik: zij hebben vakkundig en deskundig het garagedak vernieuwd.

• Ik ben: particulier

Let op, uitnodiging tot beoordeling ( zit bij factuur) komt niet overeen met de site. Oplettendheid van monteur is prima, gaf tips ter voorkoming van lekkage aan de goot.

• Ik ben: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen negatieve ervaring maar een persoonlijke tip. Foto's op de site mogen echt wel eens een update, bel voor een goede fotograaf die én het dak op durft én de kruipruimte. Laat Bart of Rick maar eens bellen met 06-51277094

Spreek van zich.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen

Zie boven, zou genoeg moeten zeggen.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Géén

Prima bedrijf met zeer deskundig personeel

goed deskundig uitgevoerd

• Omschrijf uw negatieve ervaring: geen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Eindelijk na lang wachten een afspraak gemaakt. Ik zet al mijn afspraken e.d. om, komt er niemand opdagen.weer een nieuwe tijd afgesproken voor de dag erna.en ja hoor ! Weer niemand te zien.een half uurtje voordat hun dag erop zit komt er iemand 10 minuten wat doen.weer een nieuwe afspraak gemaakt en ja hoor eindelijk komt er iemand, maar helaas niet om te werken, maar om te zeggen dat ze later komen.hoe veel later dat weten ze ook niet.of ik dan maar thuis wil blijven en wachten.nu ben ik aan het zeuren natuurlijk, want ik moet mijn poort maar open laten zodat de heren kunnen komen wanneer het hun uit komt.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid
  • Kwaliteit van het werk N.v.t.
  • Ik ben: huurder

dat spreekt vanzelf toch,na deze beoordeling toch he ,

klantvriendelijk en goed werk

• Omschrijf uw negatieve ervaring: geen

Het was een kleine klus. Dit konden ze tussendoor doen. Het verliep allemaal volgens plan en de monteurs waren nette mannen. De prijs komt goed overeen met het klusje; een eerlijke prijs.

• Ik ben: particulier

Heel vriendelijk personeel en snelheid van werken prima. Maken zo goed als geen pauze. Zeker de Duitse werknemer goede kennis van zaken.

• Ik ben: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Prijs verhouding van eerste factuur t.o.v tweede factuur. Eerste factuur 6,75 uur Euro 377,67 Laatste factuur 3,25 uur met hulp 3,25 uur Euro 364,23

In een penibele situatie werd ik snel en goed geholpen.

• Ik ben: huurder

Vriendelijke en eerlijke werknemers!

• Ik ben: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Er is naar mijn idee onvoldoende efficient gewerkt wat resulteert in een (te hoge doorbe)rekening naar mij toe als klant. De werkers zijn 2 keer hier geweest met een tussenpose van ca 3 weken (twee 'stormen' met als gevolg op dezelfde plek van het dak afwaaien van 4 bij de 1e keer, resp. bij de 2e maal 2 dakpannen). Ik had verwacht dat men bij de 1e keer de pannen dusdanig zou vastzetten dat ze er niet opnieuw uit konden waaien (met haken of met fixus). Bij de 2e storm heb ik gebeld en tegen de kantoormedewerkster gezegd dat ze de pannen goed moeten vastzetten zodat ze er niet opnieuw kunnen uitwaaien. Ik had verwacht dat zij dit zou hebben doorgegeven aan de dakwerkers, echter toen deze bij mij aan de deur kwamen, waren zij niet ervan op de hoogte wat er moest gebeuren aan het dak. Als gevolg daarvan, moesten zij extra nog eens terugrijden naar het bedrijf om fixus op te halen. Die extra tijd is blijkbaar (in de opgenomen werktijdindicatie) aan mij doorberekend, hetgeen ik feitelijk niet helemaal juist vind. Verder had ik een zekere garantie verwacht tav het op exact dezelfde plek wegwaaien van 2 dakpannen. Al met al zou ik gezien het beschrevene een lagere rekening mogen verwachten.

goede service

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wauw wat een triets bedrijf dit. Een 9.0 beoordeling door meer dan 100 klanten? Ik snap wel hoe als je iedere werknemer een beoordeling laat schrijven want dit bedrijf is gewoon te triest voor woorden.

• Ik ben: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Ik woon in een rijtjes huis en kwam net terug van nachtdienst. Zonder mij daar van te informeren begint het zogenaamde "vakbedrijf" gewoon leuk om 9:00 keihard te boren. Ik schrik me wakker denkkende dat er iets gebeurt is. Nu is het zogenaamde "vakbedrijf" lekker aan het boren zodat ik alles lekker kan meegenieten alsof ik ernaast sta. Nou leuk bedrijf dit zonder te informeren je hele nacht rust weg. Bedankt "vakbedrijf".