Klant vertroetelaar

In eerste instantie was een andere kleur van de vloer geleverd, maar PaDa heeft dit direct opgelost en enkele dagen later was de juiste vloer al binnen. Ze hebben de ondervloer netjes geëgaliseerd en alles letterlijk tot 'in de plintjes' afgewerkt. De vloerlegger vond het ook geen probleem om nog even wat langer door te gaan en het werk nog af te maken. Alles is netjes opgeruimd en er is nog gestofzuigd. Wat een enorm klantgerichte leverancier! Een volgende keer kom ik hier zeker terug! Bedankt heren.

• Welk(e) producten heeft u bij ons gekocht? Quickstep Largo laminaat

Wij hebben alles als erg fijn en vakkundig ervaren bij Pada Parketstudio. Vanaf het moment van vloer en plinten uitkiezen tot het uiteindelijke resultaat. Onze traprenovatie hebben we later ook via hen geregeld. Super blij met het resultaat en de service is top! Zeker aan te raden! Kennis van zaken en goed contact :-)

• Website N.v.t.
  • Welk(e) producten heeft u bij ons gekocht? Visgraat pvc vloer, plinten en traprenovatie

We zijn zeer tevreden met de verrichtte werkzaamheden. Renoveren van een bestaande houten vloer (opschuren en opnieuw olieën) en renovatie van een trap (plaatsen van overzettreden). Het resultaat is prachtig. Tevens zeer tevreden met de service. Prettig contact met de eigenaar.

• Website N.v.t.
  • Welk(e) producten heeft u bij ons gekocht? Traprenovatie en vloerrenovatie

Hieronder

Goede afspraken en mooie afwerking!

• Website N.v.t.
  • Welk(e) producten heeft u bij ons gekocht? pvc visgraat

Pada komt haar afspraken na.

Positief. Net personeel. Pada neemt de tijd voor je.

• Welk(e) producten heeft u bij ons gekocht? Pvc vloer

In de winkel en de vloerenlegger waren vakmensen

De eigenaar en zijn vrouw waren vriendelijk, namen de tijd en dachten met je mee. Zeer klantgericht. De legger van de vloer was echt een vakman, kortom een dikke 10 voor PRADA. Ps, heb niet op de website gekeken dus vandaar een lage score omdat ik niet kan beoordelen.

• Welk(e) producten heeft u bij ons gekocht? Vinyl laminaat

Wij zijn er erg blij mee makkelijk in onderhoud en het ziet er perfect uit .

• Welk(e) producten heeft u bij ons gekocht? PVC

Goede service, zeer flexibel en klantgericht

We zijn zeer goed geholpen en geadviseerd in de winkel. Bij uitvoering zijn we ook goed geholpen, vriendelijk personeel en zeer behulpzaam naar de klant. Daarnaast ook goed adviserend in de het gebruik van de vloer en het onderhouden ervan.

• Welk(e) producten heeft u bij ons gekocht? PVC - vloer

Super vloeren van het uitzoeken tot het resultaat

Na een advies gesprek hebben wij voor beneden een PVC visgraat vloer uitgekozen en laminaat op de eerste en tweede etage. De service vooraf en de service naderhand waren uitstekend evenals de kwaliteit van het leggen van de vloeren.

• Welk(e) producten heeft u bij ons gekocht? Visgraat PVC / Laminaat

Super service en advies.

We zijn ontzettend goed geholpen en geadviseerd, bij het maken van de vloerkeuze. Te vloeren zijn perfect gelegd en de service is top!

• Website
  • Welk(e) producten heeft u bij ons gekocht? Pvc vloer en laminaat vloer

Strakke vloeren, vriendelijk personeel!

Op de begane grond pvc laten leggen (betonlook), en boven laminaat. Zien er beide geweldig uit en strak gelegd! Vriendelijk personeel, nemen echt de tijd voor je.

• Website
  • Welk(e) producten heeft u bij ons gekocht? PVC en laminaat

Super goed advies en een 20 jaar oude vloer weer als nieuw

Onze vloer heeft een super upgrade gehad door Pada parket. Advies van Dave over de kleur heeft onze stoutste verwachtingen overtroffen. Omdat wij 2 honden hebben was het advies om de kleur iets donkerder te doen. En dat is een geweldig goed advies, krasjes niet waarneembaar en ook de gruwelijke hondenharen matchen goed met de vloer, vrijwel onzichtbaar. Kortom onze vloer begint aan zijn derde leven en wij zijn er heel blij mee. We voelen ons de koning te rijk. Een dikke tien voor advies en uitvoering.

• Assortiment N.v.t.
  • Website
  • Welk(e) producten heeft u bij ons gekocht? Onderhoud/schuren en lakken van onze houten vloer

Inderdaad tot in de plintjes geregeld.

Deskundig advies, flexibele planning, doen wat ze beloven.

• Welk(e) producten heeft u bij ons gekocht? Quick Step Largo

Mooi dat we ons motto weer goed hebben weten waar te maken! ;) Namens het legteam en PaDa Parketstudio, bedankt! Met vriendelijke groet, Luc

uitstekend

Ben Zeer tevreden ,er is goed advies gegeven, Goede afspraken gemaakt en KEURIG netjes gewerkt,

• Website
  • Welk(e) producten heeft u bij ons gekocht? pvc klik vloer

Wat fijn om te horen Hanneke! Namens team PaDa Parketstudio, bedankt! Met vriendelijke groet, Luc

Prachtige vloer in huis via PADA vloerenstudio! Professioneel en ontspannen team!

Dave en het team zijn weg klantgericht, ontspannen benadering en strakke professionaliteit. Fijne plek om een vloer uit te kiezen. Service is top!

• Welk(e) producten heeft u bij ons gekocht? Houten vloer

Namens team PaDa Parketstudio: bedankt!

Goed , op klacht na . Ruim 4 weken geleden .

Jammer dat we nog steeds geen reactie op onze mail hebben ontvangen na het leggen Vd vloer . Is erg bepalend voor onze Sterren.

• Welk(e) producten heeft u bij ons gekocht? Klik pvc

Beste familie Hagenaars/beste Betty en Gerard, Vervelend om te lezen dat u even hebt moeten wachten op een reactie. We hadden uw oorspronkelijke mail niet ontvangen. Deze bleek achteraf geadresseerd te zijn aan een onjuist emailadres. Wij kwamen hier achter toen u reageerde op ons verzoek om desbetreffende email nogmaals door te sturen. Uw serviceverzoek is meteen opgepakt; de melding is doorgegeven aan ons legteam. We hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Luc van Team Pada

Topbedrijf, knap werk geleverd,

Knap werk geleverd en prachtige vloeren gemaakt, het enige was de wachttijd maar het resultaat maakt e.e.a. weer goed.

• Website N.v.t.
  • Welk(e) producten heeft u bij ons gekocht? PVC vloer + eikenvloer schuren en behandelen

Dat is in ieder geval fijn om te horen! Namens team PaDa Parketstudio: bedankt!

Prima vakkundige hulp bij de te maken keuze en het vervolg in voorbereiding, uitvoering en nazorg.

Prima service van start tot einde. Heel flexibel. Gedegen vakkennis. Prima kwaliteit. Als ik een vraag had werd er direct gereageerd en indien van toepassing, actie ondernomen op zeer korte termijn. Echt top. Super bedankt.

• Welk(e) producten heeft u bij ons gekocht? PVC-vloer

Goed geholpen bij het maken van mijn keuze, waarbij rekening werd gehouden met mijn budget. En snelle levering.

• Website N.v.t.
  • Welk(e) producten heeft u bij ons gekocht? Laminaat met ondervloer en plinten

Tot uw dienst! We proberen altijd maatwerk te leveren: zowel in de showroom met Dave – tijdens de speurtocht naar de meest geschikte keuze keuze; als in uw woning, wanneer ons legteam uw vloerwensen komt verwezenlijken. En dit allemaal zo snel als de planning het toelaat. Namens ons team nog van harte bedankt! Luc van Pada Parketstudio.

Kennis, kwaliteit, service, vriendelijkheid en vakmanschap

Een goed en eerlijk advies in de winkel zeer vriendelijk geholpen. Het leveren van de vloer was keurig op het afgesproken tijdstip en het leggen is door een vakman gedaan. Al met al een aanrader om voor PaDa parketstudio te kiezen al je op zoek bent naar een nieuwe vloer.

• Website
  • Welk(e) producten heeft u bij ons gekocht? Een laminaat vloer

We winden er inderdaad liever geen doekjes om. Daar heeft u immers uiteindelijk ook het meeste aan! Zo proberen we er altijd een succesverhaal van te maken voor onze klanten, we geloven namelijk dat dit uiteindelijk de enige echte formule voor succes is! Dank voor de lovende woorden namens ons team! Luc van Pada Parketstudio

Mijn vloer is weer als nieuw

Nadat mijn vloer uit 2006 4 jaar geleden door een incapabel bedrijf niet meer om aan te zien was, ben ik terecht gekomen bij Pada. Door meedenken en hulp bij de keuze van behandeling heb ik weer een mooie vloer, die nog jaren mee kan. Zo blij mee !!!

• Welk(e) producten heeft u bij ons gekocht? Afwerkingsprodukt

Deskundig personeel en vriendelijk

Vloer ligt er prachtig in en zijn zeer tevreden over de vloer. Zijn goed geholpen vanaf het begin. Top.

• Welk(e) producten heeft u bij ons gekocht? Parketvloer

Nog bedankt voor deze fijne woorden! Namens het team van PaDa, Luc

Vakmanschap, kwaliteit en advisering uitstekend

Dave heeft ons uitstekend geadviseerd en komt zijn afspraken na. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en een zeer aardige en uiterst vakbekwame legger van het laminaat.

• Showroom N.v.t.
  • Welk(e) producten heeft u bij ons gekocht? Douwes Dekker laminaatvloer

Geweldig van aankoop tot service

Goed advies van Dave en zijn personeel. Begeleiding van aankoopadvies tot en met het leggen van de vloer. Zal zeker andere mensen aanraden om eens langs te gaan. Nogmaals dank Dave

• Welk(e) producten heeft u bij ons gekocht? Laminaatvloer van Quickstep

De service is ongekend hoog en perfect! We zullen Pada altijd aanraden in onze kennissen-en vriendenkring. Goede en open communicatie, er wordt 100% meegedacht met de klant. Echt top.

• Website
  • Welk(e) producten heeft u bij ons gekocht? Houten vloer en laminaat