Helemaal ontzorgt. Perfect geregeld en een vriendelijke chauffeur.

Zeer goede spullen en zeer dienstverlenend bedrijf!!

Ik had gevraagd om zo laat mogelijk geleverd te kunnen worden en zij hebben hier goed gehoor aan gegeven. Ze hebben alles keurig achter de poort gezet. Het vlees was van goede kwaliteit en was zeer goed verpakt. De salades en sausjes zaten in een ander thermobox en daarvan had 1 saladebak gelekt.... Daardoor zat alles onder de dressing van deze salade :-( Evengoed zou ik in de toekomst zeker weer gebruiken maken van dit bedrijf.

Alles zag er prima verzorgd uit en was van goede kwaliteit

Top organisatie

Nu al een paar jaar bbq besteld. Kan niet anders zeggen dan TOP geregeld. Zowel het brengen als het halen Zeer goede kwaliteit. Volgend jaar weer.

De bbq was heel goed verzorgd, goede kwaliteit. Iedereen was heel tevreden.

Heerlijk

Super goed vlees en bijgerechten genoten Tot gauw weer

Super Service

Uitstekende service. We werden volledig ontzorgt en het eten was perfect

Wat een geweldige BQQ met braadmeester Loek!

Wij hebben een fantastische avond gehad dankzij BBQKampioen. Het eten was heerlijk en de sfeer was geweldig. Braadmeester Loek zorgde voor heel veel plezier en maakte de avond onvergetelijk. Wij raden BBQKampioen aan iedereen aan en zullen zeker nogmaals gebruik maken van hun diensten. Bedankt voor de topavond BBQKampioen, en Loek in het speciaal!

Het was voor ons eerste keer maar zeker niet de laatste keer voor 25 man bbq met braadmeester alle complimenten gaan uit naar lianne buiten het feit dat eten geweldig was is zij ook enorm leuk in de omgang met de gasten bedankt voor alles lianne

Goed en compleet

Goed en compleet van alles voldoende en lekker vlees

prima prijs kwaliteit verhouding leuke vriendelijke mensen

Hoi en dan bedenk je ineens laten we met een groep mensen dit weekend gaan BBQen! We hebben de BBQ kampioen gebeld en ondanks de grote drukte bij hun werden we keurig geholpen en werd er meegedacht op het moment van ophalen belde er toch nog 4 mensen die graag extra zouden komen om mee te eten. ook dat was geen probleem even nadenken het pakket aanpassen en daar gingen we met een kofferbak vol lekkers. S avonds allemaal blije gezichten en ronde buiken. BBQ kampioen das niet allen een leuke naam maar dat mogen jullie jezelf ook zeker noemen. Dank namens de organisatoren van zwemvereniging Wahoo Swimming uit zaltbommel

Perfect geregeld

Alles is prima verzorgd . Door alles te halen en brengen wordt je heerlijk ontzorgd. Ruim assortiment heerlijke salades.

BBQ Ontzorgd

De BBQ met braadmeester is prima bevallen. Alles werd verzorgd, klaargezet, meegedacht en opgeruimd. Het Summer BBQpakket was compleet. Het vlees was goed vooral de spekspiesen waren in trek. Ook het toetjesbuffet was lekker. Iedereen was tevreden en het was een geslaagde middag voor ons.

was weer fantastische

Was weer uitstekend geregeld

Perfect geregeld van A tot Z.

Zeer vriendelijke jongen, die zijn vak verstaat. het eten was heerlijk en het dessert was geweldig. De gasten waren vol lof over het eten. Zodra er weer een gelegenheid is, nemen wij zeker weer contact op.

Genoten van een prima verzorgde barbecue

De bestelling werd keurig op tijd bezorgd. Alles zat erbij: tot en met de Hawaï slingers voor bij de Hawaï pakketten.alles was heerlijk , zowel het vlees als de vis en de vega. Top!! De barbecue was brandschoon en werkte prima. Zeker voor herhaling vatbaar!

Lekker vlees en goede service

Netjes en verzorgd. Heerlijk vlees en salades, het word gebracht en opgehaald wat een services.

Geen gedoe, goed eten, geen afwas, een bbq om niet te vergeten!

Super geregeld. Voor de 2e keer besteld bij de BBQ kampioen en wederom hartstikke tevreden! Voor herhaling vatbaar.

Geweldig lekker en alles optijd kkaar

Omdat wij 45 jaar getrouwd zijn hebben we een heerlijk BBQ buffet voor 40 personen inclusief braadmeester besteld. Heerlijk vlees, verse salades. Alleen maar tevreden gasten gehad. De braadmeester + het servicepakket moet je echt doen dat is zo makkelijk je hoeft zelf niets te doen. Lianne bedank je heb het geweldig gedaan top.

TOP!

Alles makkelijk besteld, goed en op tijd geleverd en prima kwaliteit. Volgende keer zeker weer!

Lekker en perfect!

Een fantastische familiedag dankzij de BBQ Kampioen, goed geregeld, lekker eten en ook niet onbelangrijk, prijs kwaliteit prima, toppie !

Fantastisch!

Alles was wederom goed geregeld.

Erg lekker en genoeg.

Op de site kun je de kwaliteit van het vlees niet zien. Dus zaten we te twijfelen. Totdat we de foto tegen kwamen van de eigenaar en vrouw en de dochter , dat straalde nuchterheid uit van het moet genoeg en goed zijn!! Oftewel “ niet lullen maar poetsen “ En dat was het zeker! Erg lekker vlees! Goed en genoeg hout , mooie schone swing bbq. Heerlijk brood. Enz.. Prachtig zo’n familie bedrijf! Ga zo door!

netjes alles geregeld

...

Het was een super goed geregeld en het liep allemaal op rolletjes. Wij hadden een hele leuke spontane en vriendelijke braadvrouw. De leerlingen en collega's waren goed te spreken over de ervaring en dienst. Names HPC Charlois heel erg bedankt

Ambachtshof 9

5317NN Nederhemert