Alles was geweldig verzorgd en lekker!

Zeker een aanrader!

Braadmeester en gastvrouw maken veel goed!

Voor mijn groot feest heb ik mijn keuze laten vallen voor BBQkampioen, waarbij ik de catering (BBQ, koffie en drank) uit handen heb gegeven. Bepaald zorgeloos (waar ze mee adverteren) was het niet; twee diverse nota's, een tent voor de BBQ die je van BBQkampioen huurt, een tent voor de bar is er niet, BBQkampioen gaat ervan uit dat je die zelf regelt en betaalt. De kosten voor de catering waren behoorlijk hoger dan in de eerste offerte (ook al waren er 8 volwassenen extra, het scheelde in verhouding tot de eerste offerte meer dan de helft, en dat nog buiten het huren van de extra tent voor de bar). Duidelijkheid kost blijkbaar veel geld, en in die laatste momenten voor het feest kan je niet voor een andere cateraar kiezen, dus heb je het gevoel dat met je rug tegen de muur staat. Stug in communicatie en handelen. Nu wil ik niet blijven zeuren, want uiteindelijk was het vlees heerlijk en er was genoeg te drinken. Grote dank (hulde!) aan braadmeester John en Yvonne, die de catering hebben verzorgd; mede dankzij hun heb ik een geweldige avond mogen beleven. Top!

Heerlijk eten en goede bezorging

Goede hoeveelheid, kwaliteit prijs klopt en fijn dat je niet hoeft af te wassen :-)!

Fantastisch

Het was top! Lekker eten, goede service! Zeker voor herhaling vatbaar!

Super. Alles volgens afspraak

Alles was volgens afspraak. Mooi vlees en schone bbq. En op tijd

Heerlijk...

Heerlijk gegeten, goede communicatie voor leveren en ophalen. Mooi totaalpakket.

Hartstikke goed.

Goede service, Fijn aanbod en leuk personeel. Ik kan voor iedereen spreken dat men duidelijk tevreden was.

heerlijke bbq

Alles werd netjes bezorgd. Even was er twijfel hoe het zat kwa allergieën maar na en kort telefoontje was dat ook duidelijk. Vlees was allemaal erg lekker en de bbq werkte prima. Zeker voor herhaling vatbaar. Al onze bewoners waren enthousiast.

Prima BBQ

Erg lekker vlees, op het oog weinig salades maar bleek toch meer dan genoeg. Gewoon een prima ervaring!

Echt top service en kwaliteit

Het mail contact ivm de offerte verliep zeer soepel. De spullen waren zeer compleet en werden gebracht en gehaald in het afgesproken tijdsblok. Iedereen was te spreken over de kwaliteit en diversiteit van het buffet. Dit gaan we zeker nog eens doen.

Voortreffelijk

Alles klopte, precies op tijd, prima braadmeesteres. Prachtig vlees en salades. Leuke kindersurprises. Het was heerlijk. En alles keurig opgeruimd. Kan niet beter.

Alles super geregeld en goede kwaliteit

Alles wat je nodig hebt voor een gezellige BBQ. Zeker een service die we vaker gaan gebruiken.

We hebben heerlijk gegeten het vlees,salades,sausjes en stokbrood waren fantastisch iedereen heeft genoten volgende keer weer BBQ Kampioen.

top

leuke mensen welke op een zeer vriendelijk manier een zeer goede bbq avond verzorgen

Genoten

Goed geregeld qua bezorging enz enige min puntje was de rundvleessalade wat echt te weinig was voor een bbq van 16 personen… zou daar nog eens goed naar kijken, voor de rest meer als genoeg en goede kwaliteit zoals gewend bij jullie!

Zorgeloos genoten van een heerlijk BBQfeest!

Om een geslaagde familiedag te krijgen zijn 3 ingrediënten van groot belang: 1) mooi weer 2) goed humeur van de aanwezigen en 3) Zorg voor de inwendige mens. Het weer was prachtig en alle familie was goed gemutst. BBQKampioen heeft het derde element prima ingevuld! Met René als BBQ Master heeft BBQKampioen onze familiedag tot een groot succes gemaakt. De kwaliteit was uitstekend en zeer gevarieerd. Ook individuele wensen zijn prima ingevuld. Kortom een terechte Kampioen!

Prima verzorgde BBQ

Prima verzorgde BBQ zoals afgesproken. Uitstekend vlees en bij producten. Alles was ruim voldoende.

Goede levering, tijdig. Iedereen vond de barbecue lekker.

Goede service.

heerlijk vlees gebakken door bakmeester Marjan

Heerlijk gegeten van bbq vlees en toebehoren , ijsbuffet was ook prima . Complimenten van mijn gast die gluten/lactose dieet heeft , zelden kan ze zo lekker mee smullen . Zeker een aanrader BBQ kampioen. Vriendelijke bakmeester Marjan zorgde dat vlees en vis precies goed werd bereid.

Goede prijs / kwaliteit

Prima service. Goed bereikbaar en handig dat de tijden via sms/mail van halen en brengen worden verzonden.

Leuke braadmeesters en prima service!

Dit bedrijf komt afspraken na en levert een prima BBQ sfeer!

Goed ontzorgd!

Heerlijk ontzorgd door de barman en braadmeester van de BBQ Kampioen. Geen omkijken naar eten en drinken gehad zodat wij volop alle aandacht voor onze gasten hadden. Veel complimenten gehad over het vlees en het toetjesbuffet en ijsjesfeest! Zelf vonden we de salades niet zo royaal overkomen, kleine bakjes waardoor mensen niet echt lekker durfden op te scheppen. Apparatuur en de poloshirts van de heren zagen er wat sjofel/ verwassen uit. Dit kan beter in mijn ogen. Het Maar al met al een héérlijke avond gehad dankzij BBQ Kampioen!

Alles volgens afspraak en prima kwaliteit

Voor ons tuinfeest hebben we de BBQ geregeld via BBW Kampioen. Bestellen was eenvoudig, aanvullende vragen werden direct beantwoord en alles werd op tijd geleverd. En de kealiteit was prima. De volgende keer weer voa BBQ Kampioen

Top kwaliteit!

Optijd, klantvriendelijk,heerlijk vlees en de rest wat er bij zat zeer smakelijk!

Super !

Op de afgesproken tijd bezorgd , super verzorgd . Zeker voor herhaling vatbaar .