Kundige en vriendelijke braadmeester voor een geslaagd feest

Goed vlees (van beter leven) en prima catering.

Prima service, goed product.

Goed geregeld, goed vlees en goeie service.

Gewoon doen !!

Perfecte levering goed eten en verzorgd

Alles zag er perfect uit! Het eten was heerlijk. Gewoon mede door jullie een top avond gehad. Nogmaals dank hiervoor

Heerlijk eten, top braadmeester!

Bbq voor 70 man, braadmeester op tijd en top hoor voor zoveel personen alleen alles regelen. was heerlijk eten, goed vlees en zat voor alle mensen. Wij hebben een topdag gehad mede dankzij jullie, liefs chant

Geen omkijken naar, zeer compleet en keurig volgens afspraak.

Het is eenvoudig kiezen uit een groot assortiment en alles wat je nodig hebt wordt mee geleverd. Je hoeft zelf nergens meer aan te denken. Ideaal voor een BBQ met een (grotere) groep. Kwaliteit is ook prima in orde (tenminste, het zag er goed uit en ik heb mijn gasten niet horen klagen: Ik ben zelf vegetariër :-) Vegetarisch heb ik hier niet besteld omdat ik ervaren heb bij andere aanbieders dat ik dat zelf lekkerder kan maken, dus daar kan ik hier niet over oordelen ). Alles werd keurig op de afgesproken tijd geleverd en opgehaald in handzame kratten.

goed geregeld,goed verzorgd

Alles was prima verzorgd

Perfect geregeld en heerlijk eten! Volgend jaar weer!

Perfect geregeld en heerlijk eten! Volgend jaar weer!

Goed geregeld.

gezellig

We waren tevreden. Gezellig man Karel past wel in brabant.

super eten en een super braadmeester

een zeer goede ervaring

goede kwaliteit

kwaliteit van het eten is uitstekend =!

Precies volgens verwachting

BBQkampioen heeft geleverd volgens onze verwachting op basis van de website. Kwaliteit van vlees, salades, brood was prima. Veel keus mbt salades. Prijs/kwaliteit uitstekend. We hadden voor 31 personen (25 volwassenen en 6 kinderen) besteld en kregen een bbq en een ‘bbqplaat/schaal’ geleverd, elk met een gasfles waardoor we het vlees in een vlot tempo konden bakken en warm houden. Fijn dat we tot 2 dagen van tevoren nog konden bestellen.

het was geweldig !

Evenals voorgaande jaren is het weer helemaal af, iedereen vond het lekker, nog bedankt voor de mooie tas, zal hem zeker gebruiken.

Netjes.

Alles werd op tijd geleverd, vriendelijke chauffeur. Het vlees was goed. We hadden een grotere of meerdere barbecues mogen hebben, maar al met al top.

Alles wad super!

Prima kwaliteit en ruim voldoende

Hard werkende, gedreven ondernemer

Ze komen hun afspraken keurig na en doen hun best om het de klant naar zijn zin te maken.

Alles goed verzorgd

Het is de 3de keer dat ik van jullie gebruik maak. En ik ga nog 2 keer van jullie gebruik maken. Alles goed verzorgd. Alleen de gewone sausjes en kruidenboter mag iets meer zijn .

Super geregeld

Alles was geleverd. Voldoende eten en ruime keus!

Bijna perfect

Wij zijn bewoners van een seniorenflat en organiseren jaarlijks een BBQ Uit de opmerkingen die ik om me heen gehoord heb, was dit de beste BBQ tot nu toe.

Het was goed georganiseerd! Lekker eten!

Duidelijke communicatie, de organisatie was super. Braadmeester en barvrouw waren prima, het duurde alleen vrij lang voordat alles op zijn plaats stond en geinstalleerd werd, waardoor het openenen van de bar wat later was terwijl er al veel gasten aanwezig waren, hierdoor kon niemand iets drinken in het begin. De eindtijd van de bar was ook erg stipt. Al met al, goede ervaring, zou het zeker aanbevelen aan anderen.

Prima geregeld

Heel fijn geregeld geen zorg aan gehad

Wordt op tijd geleverd Voldoende en lekker en zo makkelijk. Prima service

In een woord geweldig

We hadden een mooi plekje gecreëerd onder de carport. Keurig op tijd afgeleverd - de braadmeester "John" was een toppertje, zowel als braadmeester en richting onze gasten. Chapo!!!!!! In een woord, een grote aanrader. Dank je wel René en partner.

Ik vond alleen de salades erg simpel. Er werd niet veel van gegeten