Een heel goed verzorgde bbq met vriendelijke en goede bediening

uitstekend verzorgd en een hele prettige en gastvrije meester bakker

Geweldig!!!

Onze bruiloft is verzorgd door de bbq kampioen. Een gezellige braadmeester er bij. Alles heerlijk verzorgd borden en bestek worden ook mee genomen . Heerlijk vlees en vooral de hamburgers!!! Onze gasten waren allemaal te spreken over de kwaliteit 1 een woord Super!

Goede service en lekker eten, alles naar verwachting

Netjes op tijd geleverd en op gehaald in het park. Meer dan voldoende eten en mijn inziens goede prijs categorie. Zeker voor herhaling vatbaar.

Super service

Alles snel en netjes geregeld. Er was genoeg voor 21 personen. Een min puntje. Het vlees was erg zout.

prima service en hele goede kwaliteit en ruim voldoende

prima service en hele goede kwaliteit en ruim voldoende

Alles goed en vlot geregeld

Wij hadden voor een vrijgezellendag een bbq met grillmeester laten komen. Contact vooraf en communicatie vanuit bbqkampioen was zeer goed. Ook makkelijk bereikbaar zowel via mail als telefoon. Grillmeester kwam met spullen aan precies zoals afgesproken. Vriendelijke meid die alles goed verzorgde. Meer dan genoeg eten.

Was goed verzorgd

Alles op tijd geleverd. Goed vlees en salades. Alleen als tip. Meer kruidenboter En saté saus erbij. 1 bakje kruidenboter voor 5 stokbroden vond ik te weinig. Rest allemaal prima.

Super!!!

Heerlijk eten en goede service! Netjes gratis bezorgd en weer thuis opgehaald! Er was voldoende te eten voor iedereen. Misschien een tip om er wat extra borden bij te doen dan kunnen ze tussendoor een x een schoon bord pakken. Mag ook evt een extra plastic bordje zijn.

Helemaal prima

Goed vlees, lekkere salade. Lekkere vega producten. Keurig op tijd geleverd, efficient in de kratten ingepakt. Aan te bevelen.

Heerlijk

Goede service . Heerlijk mals vlees en overal echt genoeg van . Voor herhaling vatbaar .

Spotgoedkoop een heerlijke , goed verzorgde bbq 👍👍👍

Heel erg goed

Alle zorgen uit handen

Meer dan het geld waard! Je hoeft niets meer te regelen. Bij ons kwamen er ca 45 man... Twijfelde.. Zelf doen of braadmeester? Nu braadmeester! Wil nooit meer anders. En vleedkwaliteit was echt super goed, het was gewoon echt echt goed vlees!

Prima BBQ opzet. Goede salades, uitstekend vlees en onderhoudnde braadmeester.

De braadmeester was ruim op tijd aanwezig om onze afsluitende (voor de vakantie) BBQ te organseren. De bepaald niet verlegen braadmeester, zorgde voor de juiste toonzetting en sfeer, en wist met een prima timing een ieder op tijd van zijn of haar uitstekende stukje vlees te voorzien. Kortom: een aanrader!

Geweldige bbq

We hebben een super barbecue gehad met lekkere verse producten. Vooral het vlees en de salades zijn lekker. We hebben goed advies gekregen om verschillende pakketten te kiezen. Zo hadden we veel keuze op de barbecue. Tot de volgende keer.

Goed verzorgd en erg lekker

Pakket goed aan te passen en goede kwaliteit. Keurig afgeleverd conform afspraak

Goed geregeld en smaakte heerlijk

Goede communicatie flexibel en top geregeld

Lekker genoeg en goede service

De bestelling ging makkelijk en de aflevering was volgens afspraak. De BBQ was ruim voldoende en lekker

geweldig

alles wat goed geregeld alles voldoende en werd op tijd geleverd

Niet aan de verwachting voldaan

Communicatie met logistiek en chauffeur was niet goed afgestemt. De chauffeur stond zaterdag al op het adres en er was maandag afgesproken. Dit stond ook op de lijst van de chauffeur die kwam afleveren gemeld. Stokbrood was erg droog. Omdat onze bbq op locatie was en het om een grote groep ging konden we het brood niet opnieuw in de oven doen, omdat er op locatie geen oven was. Dit hebben we vantevoren ook niet meegekregen. Voor 34 personen was 1 bbq weinig. Chauffeur verzekerde dat de BBQ het altijd zou doen. Het duurde ons heel lang om hem aan te krijgen, de elektrische ontsteking deed het erg slecht. Onze vorige ervaring was veel beter en we gingen ook van deze verwachtingen uit.

Vervelend dat we de BBQ te vroeg kwamen ophalen, maar we komen er graag voor terug. Omdat wij met gekoeld vervoer leveren is stokbrood altijd minder vers, dat gaat helaas niet anders. Daarom adviseren wij, op het bijgeleverde document, dat u de stokbroden het beste even op de BBQ kunt leggen en ze al kerend weer knapperig kunt maken. Geen oven nodig dus. Ik snap niet dat u de BBQQ niet aankreeg onze chauffeur heeft hem, op uw verzoek, zelfs nog aangestoken voor hij weg ging. U ontvangt bij ons vanaf 30 personen een tweede BBQ, maar dan moet u wel voor meer dan 30 personen bestellen. Of even doorgeven dat u een tweede wilt, als u voor minder dan 30 personen besteld leveren we er inderdaad maar 1. Nu hebben wij al een lange leverervaring bij u, dus ik snap niet dat het nu opeens zo fout is gegaan.

Super gezellige BBQ met goed eten!

Onze zomer BBQ was helemaal compleet met de service van BBQ Kampioen! Een gezellige grillmeester en erg goed vlees! Een aanrader!

alles prima geregeld.

BBQ op de zaak verzorgd, alles was op tijd en netjes geregeld, prijs qualiteit verhouding (goed ). Misschien tip, salades in grotere schalen!. Braadmeester prima geregeld.

Genieten

Mijn georganiseerde BBQ was zeer goed geslaagd, dankzij de BBQ Kampioen. Dank u wel

Het was heel goed verzorgd.

Eten was lekker.

Super service en lekker vlees!

Voor ons personeelsfeestje hebben wij het vlees en de BBQ besteld bij BBQkampioen. Dit omdat wij al jaren tevreden zijn over de service en het vlees. Met de volgende BBQ komen we zeker weer bij BBQkampioen!

Over BBQkampioen