goed eten voor een eerlijke prijs

bedrijf wat meedenkt flexibel is en zijn afspraken nakomt goed bereikbaar is en meedenkt met je helemaal top

Het was top

Ik zal het zeker vaker bestellen

super, fantastisch, heerlijk er zijn gewoon geen woorden voor

Wij bestellen elk jaar met ons familie nieuwjaarsborrel het stampottenbuffet. Wij hebben dit nu voor de derde keer laten komen en nog steeds is de kwaliteit hetzelfde. Ook de service, het gemak van het bestellen, alleen opwarmen en de afwas kan weer vuil mee retour. Perfect alles geregeld.

Heerlijk gegeten, zoals gebruikelijk bij René!

Buffet ontvangen op de afgesproken tijd met de nodige tips erbij. Helemaal compleet met brood, salades, borden en bestek. Heerlijk gegeten. Dit doen we vaker.

Prima gegeten

We hebben van een lekker buffet genoten. Er was ook ruim voldoende.

Heerlijk eten en top service!!

Alles was goed verzorgd en super vers. Ruim voldoende vlees, salade en sausjes. Mooi gepresenteerd en we hadden geen afwas :-). Een echte aanrader!!

Heerlijk gegeten en meer als genoeg!

Het eten was erg lekker, genoeg vlees (lekker mals) en van de salades en sauzen hadden we zelfs over! We hebben ervan genoten en dus een echte aanrader! We komen zeker bij jullie terug!

Geweldig gegeten

We hebben een perfect verlopen nieuwjaarsreceptie gehad met jullei buffet en drankservice, er werd vooraf heel goed meegedacht, en alle afspraken werden helder na gekomen. Het eten was zeer goed op smaak, vooral de vis vonden we geweldig. Ook ruim voldoende, ik heb zelfs nog wat aan mijn collega's mee naar huis gegeven. Een dikke pluim en tot van de zomer met de BBQ.

Dit jaar slechte ervaring

We zijn altijd tevreden geweest , maar dit jaar kregen we te weinig eten 1 zakje per gerecht voor 8 personen, Wel jammer dat hier niets mee gedaan wordt , Mijn vertrouwen is wel erg teleurgesteld hiermee.

super en heerlijk

het enige als tip, we hadden het stamppotten buffet en daar stond bij dat bij de boerenkoolstamp spekjes in zaten.(heerlijk natuurlijk) maar we gingen er vanuit dat de andere stamp geen vlees in zou zitten (ivm vegetarische mensen) (dit was dus wel het geval) zouden jullie dit erbij kunnen zetten op de site, voor de rest waren dik tevreden.

Bedankt voor de tip, we hebben het gelijk aangepast.

Buffet was matig

De kwaliteit en smaak van de vis en de salades was zeer matig. Het meeste eten is in de groenbak beland. Wij zullen hier niet nogmaals gebruik van maken. Terwijl we wel tevreden zijn over de BBQ.

is heel goed

was heel goed alles was goed geen opmerkingen het was buiten gewoon goed en lekker.

Het kon er maar net mee door, geen echte aanrader.

De hoeveelheid eten was krap aan voldoende. Bij een salade zaten 8 halve gevulde eieren terwijl er voor tien personen was besteld. Bijna alle toetjes van het nagerecht hadden een zeer vlakke algemene smaak.

het was heel goed te eten en goed verzorgd

mijn persoonlijke mening is dat ik het heel goed vond alleen een opmerking over de kruidenboter die vond ik aan de zuinige kant en vele met mij

klasse

alles was goed geregeld

Lekker eten, goede service!

Makkelijk online te bestellen. Je krijgt netjes een bericht hoe laat het bezorgd wordt. Het is erg lekker en een goede service. Met het ophalen weer netjes een berichtje over de tijd. Kan net beter!

Perfect. alles voldoende

Goede communicatie over het afleveren en ophalen. Voldoende vlees,sauzen en salades. Volgend jaar bij en welzijn weer.

Super was alles

Zeer relaxte kerst gehad. Alles was perfect. Vlees super mals. Bedankt

Eten was lekker

Buffet werd keurig op tijd geleverd. Het eten was erg lekker, we hadden voor 8 personen besteld. Wij zijn geen grote eters, maar dit buffet vonden wij meer voor 6 personen. Gelukkig hadden wij zelf nog wat éxtra's te eten in huis zodat iedereen toch voldoende gegeten heeft. Mijn advies is de porties iets groter te maken in de toekomst. Want smaakte erg goed.

Super!

Ik vond de dame die bij ons kwam bbqen echt super! Ze was aardig en had alles goed voorbereid. Ze dacht met ons mee. Alles was top geregeld. Voor een volgende keer zouden we haar zeker weer vragen. Bedankt voor de gezelligheid!

alles heel erg goed

op het laatste moment besteld goede afspraken omtrend bezorging eten was super.

Heerlijk en makkelijk

In 1 woord heerlijk en makkelijk ook omdat het met kerst werd bezorgt en we dus niet in de feest drukte hoefde te gaan shoppen en geen volle koelkast We hadden alleen geen kruidenboter na even na bellen werd ons een compensatie belooft als de vuile spullen werden opgehaald maar helaas niks mogen ontvangen. Wat dan wel weer jammer was Verder super geregeld

Inmiddels is dit voor het oudjaar opgelost, door de drukte kan zoiets net even wat meer tijd vragen.

Ik heb voor de derde keer een BBQ besteld bij deze zaak. Het is altijd weer goed georganiseerd. Vooral dat alles wordt gebracht en weer wordt opgehaald is super. En dat je niets hoeft af te wassen, ik spoel wel altijd alles even af. Een goede kwaliteit van het vlees en salades. Op naar de 4 e keer Wanda de Vries

alles heel lekker en meer dan vildoende

heel lekker eten en meer dan voldoende

Bezorger kwam precies optijd eten gebracht tot de keuken