Lekker eten , goed verzorgd

Lekker eten , goed verzorgd

Bbqfantastisch

Op de afgesproken tijd keurig netjes en klantvriendelijk geleverd. Het vlees smaakte net zoals het vis pakket verrukkelijk. Alles zag er verzorgt uit, vlees, vis en de salades. Bij de eerstvolgende bbq doen wij zeker weer een bestelling en raden wij jullie aan bij andere die ook willen/gaan bbq-en.

Alles op en top!!

Te doen

Vlees was goed mals en de salades waren prima. Stokbrood zat er ook voldoende bij! De bbq zelf was schoon. De poten zaten vol met vet. Dat was een smerig gezicht. De bbq werd tevens ook heel slecht warm. Als of die verstopt zat en het gas er niet goed door kon. Gemiddeld lag een kipspiesje er een half uur / 40 min op. Laat staan de rest. Dat was een tegenvaller. De bezorgservice was prima optijd met brengen en ophalen!

Aan de verwachtingen voldaan

Wat is nou kwaliteit? Voor mij is dat de eerste keer aan de verwachtingen voldaan en dat is zeker gebeurd. Het is een echte aanrader met braadmeester. We waren volledig ontzorgd en alles gasten waren blij en tevreden. Nogmaals dank voor de goede zorg en tot de volgende x. Gr Harold

zeker tot ziens

Het was gewoon super

Het was super,, lekker en zo gemakkelijk alles bij de deur wat wil je nog meer....gewoon heerlijk genoten ....ik ga nu alweer een nieuwe bestelling plaatsen haha.

Eerste x besteld! Dat er nog vele mogen volgen top!!

echt helemaal super! Vlees was heerlijk. Lekker veel keus in salades en stokbrood en satessus waren heerlijk. En ook heel fijn de tijdsindicatie van het brengen en weer ophalen klopte precies!

Super goed!!

GEWELDIG!!! Wat hebben wij genoten van de hele gezellige leuke spontane meid (sorry ff naam kwijt ze woont in brakel) Ze heeft heerlijk voor ons gebakken opgeruimd en zeer goed mee gedacht toen het bijna op was Nogmaal heel veel complimentjes voor haar

De BBQ Kampioen was heel goed geregeld

De BBQ kampioen hebben we vrij laat benaderd omdat de eerste catering had afgezegd op het laatst. Ondanks dat we laat waren, heeft de BBQ Kampioen ons perfect geholpen. Ze kwamen de levering op tijd brengen en ook weer ophalen. We hebben voldoende eten gehad en dat was heel fijn! Een dingetje waar wijzelf ook op zullen letten; wij zouden liever geen voorgegaarde hamburgertjes willen nemen.. Deze waren helaas niet zo smaakvol, dus als we dit als tip mogen meegeven dan zou ik hierin de keuze geven en voor ons zou een verse hamburger fijner geweest zijn! Afgezien daarvan was de gehele verzorging : PERFECT!!

Prima geregeld allemaal

Bestellen al jaren voor onze jaarlijkse bedrijfsBBQ bij jullie. 1 puntje van kritiek: 3 stokbroden voor 20 personen is te weinig en broodplank en broodmes zaten niet bij de levering.

Het aantal stokbroden klopt wel uiteindelijk, u had voor 10 personen BBQpakketten besteld en verder heel veel los erbij besteld, ook borden en bestek. Dan moet u dat de volgende keer ook met het stokbrood doen, en de kruidenboter raad ik dan aan. Broodplank en broodmes zit er sinds 2018 niet meer standaard bij maar is een huur artikel geworden, deze wordt aangeboden in de winkelwagen net voordat u naar de persoonlijke pagina gaat.

Alles goed geregeld en lekker.

Alles is op tijd en netjes bezorgd en opgehaald. Het vlees en de salades waren lekker.

Heerlijk gegeten en gemakkelijk geregeld

Gemakkelijk geregeld en de gasten hebben genoten.

Prima eten, kampioen waardig!

Prima!

Alles netjes en fris verpakt, goede kwaliteit vlees.

magnifieke

Bestellen was eenvoudig de levering op tijd, Een heerlijk BBQ-pakket we waren zeer verblijd! Het smaakte o, zo lekker! Er was meer dan genoeg het hoefde echt niet gekker dat vond de hele ploeg!

De braadmeester was op tijd en deed alles netjes. Nam alles ook mee.gewoon hele fijne ervaring .

Prima in orde

Op tijd geleverd; op tijd gehaald. Vriendelijke bezorger, vlees was prima. Salades waren onze smaak niet, zou handig zijn als je kunt kiezen. Cadeautje bij kindermenu was een soort masker dat echt heel klein was. Paste bij geen van de kinderen. Maar goed, de belangrijkste dingen waren in orde.

Top geregeld

Van bezorgen tot en met het ophalen top geregeld. Ook de kwaliteit van de BBQ compleet.. Ga dit zeer zeker onthouden.

Volgens afspraak alles op tijd!

We waren met 25 personen waarvan vijf vegetariërs. Alles was keurig schoon en er is meer dan genoeg vlees!! De stukjes kip op saté stokjes mogen van mij een stuk groter. De hamburgers zijn erg lekker! . Voor vegetariërs leuke groentebakjes die je op meegeleverde schaaltjes kon grillen. Een nepburger en drie balletjes op een stokje. En een pofaardappel. De balletjes zijn wat droog. Lekkere salades ook! Vooral de rundvlees. Zelf heb ik er nog zo’n zak gemengde salade bij gedaan met snoeptomaatjes. Dat misten we. En extra kruidenboter en een Turks brood. Al met al dik tevreden!

Goed geregeld. Lekker eten en meer dan genoeg. Goede service en zeer klantvriendelijk.

Mooi op tijd en prima verzorgd

Top geregeld.

Alles was prima qua hoeveelheid niets te klagen.

Prima eten, maar helaas 3 kwartier te laat.

We hadden een familie-bbq en onze gasten om 6 uur uitgenodigd. De bestelling zou uiterlijk om half 6 geleverd worden, maar helaas werd dit kwart over 6. Over de kwaliteit hebben we niks te klagen. Was prima verzorgd, prima kwaliteit en ruim voldoende.

Ja het blijft een risico om aan het einde van de dag beleverd te worden. Vooral met de vakantiedrukte op de weg. En de protesterende boeren. Gelukkig had onze chauffeur de slingerbarbecue in no time voor u aangestoken. Fijn dat de BBQ in de smaak is gevallen.

We hebben genoten

Al meerdere keren besteld bij jullie, deze keer de wat uitgebreider als anders. Wederom was het een smakelijk, heerlijk feestmaal. We hebben genoten. Bezorging en afhalen perfect. Bedankt!