Zeer goede service, hartelijk personeel en heerlijk eten!

Ondanks het feit dat wij op zeer korte termijn de aanvraag plaatste voor de BBQ-kampioen, ontvingen we dezelfde dag nog de offerte en de bevestiging van een ervaren braadmeester. De braadmeester Loek was zeer hartelijk, gezellig en kundig! Hoewel het weerbericht aangaf dat het pas laat zou gaan regenen, dacht Moeder Natuur daar toch anders over en besloot haar regenbuitjes eerder te laten langskomen. Loek liet zich daar uiteraard niet door uit het veld slaan, dirigeerde de mensen en het eten netjes naar binnen en stond zijn BBQ-mannetje om de hoek met de deur open. Mensen waren zeer tevreden over het heerlijke eten en de hartelijke service met een grote glimlach. Wij zullen BBQ-kampioen zeker aanbevelen!

Het was een fantastische BBQ , heerlijk vlees en heerlijke salades

Het was een fantastische BBQ ,heerlijk vlees en heerlijke salades. Een goede service en er was voldoende in een woord geweldig!!!

Goede kwaliteit, prima service, vriendelijk personeel

Zeer goed verzorgd. Een enkeling had een klacht over het bier, de smaak en/of de schuimkraag.

Bijzonder goed

K zou het iedereen aanraden

goede service en vriendelijk personeel!!!

prima reservering en levering. Top!

Stipte bezorging en supervriendelijk personeel

Royaal, professioneel, vriendelijk.

Lekker, ruimschoots voldoende en goede kwaliteit BBQ, servies etc.!

Heerlijke BBQ, goed vlees, salades, sauzen en een goede vegetarische schotel. Netjes op de afgesproken tijd gebracht en opgehaald. Volledig ontzorgd. Dank!

Goede service en lekker

Het was erg lekker, maar er was wel te weinig rundvleessalade

Super bbq heerlijk vlees en vis

Ontzettende fijne catering neemt alles uit handen , spullen worden op tijd geleverd en opgehaald Het eten is super heerlijke salades ,lekker vlees en vis in woord top BBQ kampioen bedankt we hebben genoten

Heb er van genoten bedankt

Een perfecte dag gehad . En hele fijne en meedenkende bbq meisje . Was top . En lekker . Bedankt voor de goed serves.

Goede service, vriendelijk personeel, op tijd.

Prettig gesprek gehad. Kon goed overleggen wat er mogelijk was. Werden keurig op de hoogte gehouden van de aankomsttijd. En bovendien het vlees en salades was lekker.

heerlijk eten, op tijd geleverd en voor het ophalen hoef je niet thuis te blijven

Het bestelproces is eenvoudeig, de kwaliteit van het eten is zeer goed

Totale ontzorging!

Alles is perfect verlopen: van bestellen tot bezorgen en van bbq'en tot en met het ophalen van de spullen.

Zeker goede service maar daarnaast ook goed materiaal en heel lekker eten.

Zie boven

Super goed

Het is super goed het brengen en hallen is ook altijd goed je word op de hoogte gehouden waneer ze het komen brengen bedankt voor de goede verzorging

Goed en gevarieerd. Heerlijke salades.

????

Zeker goed voor herhaling

Levering was perfect op tijd en het zag er allemaal goed uit. Alles was voldoende en smaakte heerlijk.

goede prijs/kwaliteitverhouding.

Prima ervaring voor een grote groep scouts er was voldoende. afleverplanning was iets ruimer dan afgesproken.

BBQkampioen is zijn naam meer dan waard

BBQkampioen is zijn naam meer dan waard , wij hebben super genoten van wat zij ons te bieden hadden.

fantastisch goed verzorgd voor een top prijs

ik heb vrijdag niet de gelegenheid de man achter de bbq te bedanken maar alles was echt super goed geregeld en erg lekker

Service + kwaliteit prima!

Vlees en salade waren heerlijk, alles ruim voldoende aanwezig en brengen en halen prima geregeld 👍🏻!

Heerlijk vlees,super geregeld. Een aanrader voor een lekkere en makkelijke bbq

Goede Service en heerlijk eten!

Perfecte levering en heerlijk gegeten!

Super goed eten!

Goede service en meer dan voldoende van het eten. Tevens zeer vriendelijk personeel! De luxe salades waren ook echt top en het vlees was goed bereid.

Goede service, snel contact, vriendelijk personeel

Wij hebben onze club barbecue als enorm lekker en gezellig ervaren. De BBQkampioen beschikt over kwaliteitsvolle producten en goede bereiding met uitstekende service!

Over BBQkampioen

Filter op Taal