Nauwgezette, snelle service leidde tot een geslaagde BBQ voor ons allen.

Ik wil graag mijn ervaring delen met dit fantastische BBQ-bedrijf. De kwaliteit van het eten was uitstekend en de service was ongeëvenaard. Op donderdagavond stuurde ik een e-mail met de vraag of het mogelijk was om op zaterdag een BBQ te regelen. Tot mijn verbazing werd ik vrijdagochtend al gebeld met het goede nieuws dat het kon! Ik hoefde me nergens zorgen over te maken, alles werd voor me geregeld. Onze gasten hebben enorm genoten van het heerlijke eten en de vlotte service. Wat een geweldige ervaring! Ik kan dit bedrijf ten zeerste aanbevelen.

De beste aanbieder tot nu toe voor mij

Het was super verpakt, alles compleet. Veel saus, rauwkost etc etc vlees en vooral de biefstuk was zo lekker wat echt opvallend was. We hadden voor 20 personen besteld en we hebben allemaal genoten. Een echte aanrader !!

Bestellen al jaren via gourmetkampioen. Ideaal omdat je in 1 keer alles in huis hebt. Vlees, salades etc zijn heerlijk. En door het gourmetten met de brandpasta is de stank erna ook minimaal. Goede duidelijke afspraken omtrent het brengen én halen van alle spullen. Blijven dit de komende jaren ook zeker nog doen.

geregeld van A tot Z, Top !!

Super verzorgt , geen omkijken aan gehad. Smaakvol vlees en salades. Zeker een aanrader !!

Alles tot in de puntjes geregeld!

Alles tot in de puntjes geregeld, top!

super verzorgd en lekker

Wij hebben voor de kerst een gourmetschotel besteld. Heerlijk vlees, precies zoals afgesproken. Dit maakte het voor ons een heel onbezorgd kerstdiner. zeker voor herhaling vatbaar.

Alles van A tot Z netjes geregeld en het aller belangrijkste, het was lekker!

Alles verliep volgens afspraak. Netjes geregeld en alles was lekker. Het zou de volgende keer handiger zijn, als er op de verpakkingen van het vlees zou staan, wat erin zit. Maar voor de kenners hoeft dit geen probleem te zijn.

Wij hebben met kerst heerlijk van het eten genoten met 22 man! Lekkere salade, lekker vlees, goed verzorgd eruit!

Perfecte bezorging en ophalen van de spullen. Kleine minpuntjes, zit geen kruidenboter bij het breekbrood en de stoofpeertjes zijn niet in partjes en ontdaan van het klokhuisje. Verder was het eten heerlijk.

Volledig ontzorgd

Op het afgesproken tijdstip geleverd. Alles erop en er aan en prima eten. Zelfs aan de lucifers is gedacht om de gourmetsets aan te steken. Enige nadeel, je moet het zelf bakken ;-) Dank voor een volledig ontzorgd kerstdiner!!

Perfecte service, goede kwaliteit!

Goede service, ruim voldoende p.p., goed materiaal, makkelijk dat er niet schoongemaakt hoeft te worden. Perfect!

zoals gewoonlijk supergoed verzorgd en heerlijk vlees

Elk jaar met kerst vaste prik gourmet pakket van de BBQ kampioen. Superlekker vlees goede salades en hele vriendelijke medwerkers. Klein familiebedrijf die grootse gourmet en bbq schotels levert met alles erop en eraan

Super goede service en heerlijk eten!

Dit jaar met kerst voor het eerst gebruik gemaakt van de buffetservice voor 10 personen. Een toppertje! Bestellen ging super makkelijk, meteen bevestiging in de mail. Dag voor de bezorging op 1e kerstdag! een sms en mail met de tijd. Keurig op tijd alles geleverd. Zelfs in Hoofddorp! Handige koelbox! Helemaal compleet, prima spullen. Het eten was uitstekend en meer dan voldoende. Het gebruik van de warmhoudstellen was zelfs voor mij met twee linkerhanden prima te doen. Keurig alles opgehaald en klaar waren we. Ideaal voor de kerst en volgend jaar zeker weer!!

Het eten was voortreffelijk!

Door oponthoud op de weg was de grilmaster wat later. Echter de dame ging snel en voortvarend aan de slag. Het eten was zalig en de salades ook. Puntje van aandacht vonden wij de presentatie van de salades ed. Kleine plastic zware bakjes staan niet erg feestelijk. Als ik dat had geweten had ik zelf wat schalen neergezet. Wellicht dat jullie zelf hier in de toekomst wat aan kunnen doen. Ook een klein bordje erbij wat het is helpt de gasten te kiezen. Maar al met al dus erg tevreden. We gaan jullie adres onthouden een aanbevelen!

Supergoed en lekker

Redelijk deze keer

Het vlees etc was weer super deze keer. Enkel de bakplaat liet te wensen over en hadden we gelukkig zelf een bakplaat staan die het prima deed.

Zeer goed verzorgd

Het buffet was lekker. Het werd op tijd bezorgd en het heeft mij heerlijk ontzorgd

Lekker vlees!

Goed geregeld. Op tijd besteld en goede lever- & afhaalservice, zelfs naar ander bezorgadres. Bakken ging iets minder zonder geleverde bakboter, net als stokbrood droog is zonder geleverde kruidenboter. Lastig om op feestdagen iets te regelen maar het is gelukt dus heerlijk genoten

Al voor de 2e keer op rij, een lekker kerstbuffet aan huis

Lekker en compleet kerstbuffet, met alles erop en eraan, daags tevoren aan huis gebracht en met vieze vaat na de kerstdagen weer opgehaald. Vriendelijke medewerkers

Het was perfect.

Het was mooi op tijd en het alles perfect zal het zeker bij andere mensen aanbevelen.

Super lekker

We hebben heerlijk gegeten en alles voldoende.

Enorm blij met de service en de kwaliteit. Super goed, heel tevreden!

Kwaliteit viel erg tegen

Bezorging en ophalen was top. Kerstmenu viel tegen. Onrijpe dus harde meloen en de vlees gerechten waren meer stoofpotjes, heel veel saus.

Makkelijk en lekker

Eten was zeer goed en je bent compleet ontzorgd

Buffet van de buffetkampioen, ik zeg doen.

Levering was mooi op tijd, na bericht via SMS en mail. Netjes afgeleverd met alle instructies. Eten was in de gestelde 2 uur warm, lekker en ruim voldoende. Ophalen idem als brengen. We hebben het buiten gezet en zijn er niet voor op hoeven staan. Top. Voor herhaling vatbaar.