Alle deuren en kozijnen zijn vakkundig geplaatst. En alles is binnen de afgesproken tijd geplaatst . Dit alles naar volle tevredenheid .

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Ik was door vrienden al gewaarschuwd dat het een eerlijk en betrouwbaar bedrijf zou zijn,de verkopers weten veel van hun producten en tijdens het gesprek kwam dit ook tot uiting. de monteurs hebben uitstekend werk verricht en deden vaak meer dan ze zouden moeten doen, elke avond werd het opgeruimd en de volgende dag weer vrolijk aan het werk. tijdens het opmeten kwam Donny met diverse opmerkingen en aanbevelingen dat we het beter zo of zo zouden kunnen doen{ dat is de ervaring} de factuur kwam overeen met de begroting dus prima. ik zou dit bedrijf dus ook zeker aanbevelen.

• Garantie N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: de communicatie tussen verkoop en monteurs kan beter, maak een kopie voor de verkoop en een kopie voor de monteurs en een kopie voor de klant dan weet iedereen waar hij aan toe is

Ongeveer 5 jaar geleden hebben wij door Doko kunststof kozijnen laten plaatsen. Elke keer als er iets is, komen ze gelijk langs om het op te lossen. Deze week hadden we de deur met een ijzeren stang beschadigd. Binnen een week hadden ze het kosteloos gerepareerd. Top service!

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Afgelopen week zijn al onze kozijnen vervangen,schuifpui en een dakkapel geplaatst. Wij zijn ontzettend tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden. Vriendelijk, leuk personeel die alles keurig hebben afgewerkt. We hebben nog een klein probleempje door een fabrieksfout maar hebben er alle vertrouwen in dat dat netjes wordt opgelost. Als straks alle puntjes op i zijn gezet krijgt Doko van ons een dikke 10!!!!

• Ik heb ervaring met: kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: Ga vooral zo door.

Inmiddels zijn de kozijnen in ons huis vervangen door kunststof kozijnen, en is er een kunststof dakkapel geplaatst. Niet alleen ziet het er mooi en degelijk uit, het was vanaf de eerste kennismaking tot de laatste puntjes allemaal ontzettend goed verzorgd. Donny en zijn mannen zijn bereikbaar, als er een probleem is wordt het opgelost zonder gezeur of gedoe, en het advies dat hij geeft is zinvol. Ik kreeg het gevoel dat hij met ons meedacht, en niet persé alleen kozijnen wou verkopen. Als ik nog eens zo'n klus zou hebben weet zou ik meteen weer naar hem teruggaan.

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Goede informatie en duidelijke offerte. Er waren problemen met levering van de schuifpui veroorzaakt door fouten van de toeleverancier. Doko heeft dit keurig opgelost en ons tijdig en volledig geinformeerd. Voor het probleem van lekkage bij draaikiep kozijn is net zolang gezocht tot dit opgelost was. Hun motto : de klant moet tevreden zijn maken ze volledig waar.

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Vandaag, dinsdagochtend 24 oktober voor een gesloten voordeur. Aan de binnenkant zat de sleutel nog in het slot, derhalve was de deur aan de buitenkant niet te openen. Verder geen ramen open. Gebeld naar DOKO en binnen 10 minuten stond de eigenaar al bij ons om de deur van buitenaf te openen. Wilde zelfs geen tegemoetkoming in de kosten aanvaarden. Geweldig, waar vind je tegenwoordig nog dergelijke klantvriendelijkheid. Zeer aan te raden!!

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik heb ervaring met: deuren

goede showroom. Duidelijke offerte. Kundig en nette monteurs waarmee overleg mogelijk was. Alles netjes opgeruimd opgeleverd.

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Verbeterpunten/ tips: kan niets negatiefs melden

Bij ons in de wijk was Doko aan het monteren. Ik ben toen bij de monteurs langs geweest en heb toen om een kaartje gevraagd. Ik heb toen gebeld en kreeg Kim aan de telefoon. Erg vrolijke vrouw en lieve vrouw, we hebben zo'n 20 minuten aan de telefoon gezeten. Kim heeft voor mij een afspraak ingepland met Donny. Donny kwam bij ons langs, man met veel verstand over en van kozijnen, was erg eerlijk. Dit gaf ons een goed gevoel, bij andere mensen hadden wij dat niet die over de vloer zijn geweest. Geen antwoord kunnen geven op onze vragen, niet vertrouwelijk overkwamen met geef mij de prijs ik ga onder de prijs zitten. We wilde geen spelletjes, we wilde iets wat goed was, waar wij ons lang gespaarde geld aan uit wilde geven. De offerte die we van Doko kregen was duidelijk en overzichtelijk. Ik heb met Kim gebeld en nog wat vragen aan haar gesteld, en vervolgens heb ik de opdracht getekend. Kim hield ons op de hoogte van de stand van zaken, wanneer er ingemeten zou worden, welke week het binnen zou komen, wanneer het geplaatst zou worden etc. Ronald, Rick en Kevin zijn hele leuke gasten, in voor een praatje, dolletje hadden ook grootste lol met zijn drinken maar hebben echt vakwerk afgeleverd. Super blij met het resultaat. Een rooster was verkeerd geleverd. 2 dagen na plaatsing belde Kim ons op dat het rooster een week later binnen kwam en toen is Jan langs geweest om het rooster te plaatsen. Ik vond het netjes geregeld allemaal, werden netjes door alles op de hoogte gehouden, en dan is het appen van tegenwoordig heel handig.

• Ik heb ervaring met: kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: Geen top bedrijf super blij met het resultaat.

We zijn erg blij met onze nieuwe kozijnen. Wij wonen in Maarssen op de Fazantenkamp en wij zien Doko vaak bij ons in de wijk terug, hierdoor hadden we ook een offerte aangevraagd bij DOkoDonny hebben wij op bezoek gehad voor een offerte. Was erg duidelijk en eerlijk. Wat een verschil met andere leverancier die wij over de vloer hebben gehad, dat gaat alleen maar om geld en Donny was goud eerlijk over de situatie, dit was voor ons de bevestiging om voor Doko te kiezen. Er zat een kras in de ruit, dit heeft Kim gelijk opgepakt en heeft ons via de mail op de hoogte gehouden wanneer de ruit binnen kwam en werd gelijk een afspraak gemaakt om het opnieuw te plaatsen. Vriendelijke monteurs!

• Verbeterpunten/ tips: Geen

2 jaar geleden heeft Doko de totale voorgevel van onze woning vervangen door kunststof. Hier zijn wij zeer tevreden over. Nu hebben we de achtergevel van de woning ook laten vervangen door Doko. Wederom zijn wij weer zeer tevreden over het eindresultaat.

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Wij hebben meerdere bedrijven over de vloer gehad voor een offerte. Er werd rustig de tijd voor ons genomen, en vonden het een erg fijn gesprek. Ook werden we uitgenodigd in de showroom om bij de kozijnen te komen kijken. Zo wisten we wat we kochten. De kozijnen zijn netjes geplaatst. We werden tussendoor netjes op de hoogte gehouden en hebben wijn mail contact gehad met Kim. Donny heeft de offerte netjes gemaakt en met Chris zijn we netjes door het project begeleid. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden bij andere particulieren. We hebben meerdere mensen over de vloer gehad van een offerte wat ik niet geloofwaardig over vond komen. Wilde de offerte inzien wat andere bedrijven hadden gemaakt zodat ze onder het bedrag zouden zitten. Doko was niet de duurste en niet de goedkoopste maar de kwaliteit is perfect en veel belangrijker dan de prijs. Ook de garantie en vooral dat het geen BV is vonden wij ook zeker doorslag gevend, Top bedrijf Bedankt Donny, Kim en Chris en de mannen die bij ons gemonteerd hebben

• Ik heb ervaring met: kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: Top bedrijf!

Wij hebben een nokverhoging laten plaatsen en een dakkapel aan de voorzijde van de woning. Wij zijn hier erg blij mee. Al het gemeentewerk werd netjes door het bedrijf opgepakt. Wij hebben 5 verschillende bedrijven laten komen. We hadden een goed gevoel bij Doko. Ze waren niet de goedkoopste maar ook niet de duurste. We zijn blij dat we voor Doko hebben gekozen. Het andere bedrijf die 2000 goedkoper was heeft het hele dak verprutst bij onze buren en hebben hier alleen maar problemen mee en lekkage. Goedkoop is duurkoop zeggen ze toch? Donny zijn motto was een dakkapel koop je niet voor even maar voor heel je leven. De kwaliteit van het product was bij ons belangrijker dan de prijs en daar zijn we erg blij mee.

• Ik heb ervaring met: kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: Geen!

Wij hadden op een dag het voornemen enkele bedrijven af te gaan omdat wij kunststof kozijnen wilden. Na een zoektocht op internet, maar ook bij mensen langsgeweest die al ervaringen hadden met bedrijven hadden we een top 4 lijstje. Als eerste bij Doko beland.De ontvangst, de rondleiding door het bedrijf, de adviezen, het meedenken, de materialen, en het contact was dermate prettig dat wij niet meer verder gegaan zijn. Inmiddels zijn afgelopen week de kozijnen geplaatst. Van het hele proces (de showroom binnen stappen, het bezoek thuis, het inmeten, de telefonische en mailcontacten, het plaatsen) niets dan lof. Een bedrijf dat klantentevredenheid en service duidelijk hoog in het vaandel heeft staan. En een prachtig resultaat. Mooi en degelijk materiaal. Ook nog een aantal dingetjes heel goed afgewerkt voor ons (terwijl dat niet eens bij het werk inbegrepen was). Erg blij met onze nieuwe kozijnen. Ik kan ze met gerust hard aan iedereen aanbevelen!!

• Ik heb ervaring met: kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: Geen. Zeer goed.

In 5 dagen in het hele huis alle ramen en deuren gemonteerd. Ook de deur en zijraam bij de garage meegenomen. Uiteindelijke ervaring met dit bedrijf is boven verwachting. Met extra werk wordt ook rekening gehouden. Hier hebben wij verder geen extra kosten voor betaald wat strict genomen wel had gekund aangezien dit buiten de offerte viel.

• Ik heb ervaring met: kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: Verbeterpunten zijn er altijd, echter zijn het in dit geval meer de puntjes op de i: - Qua communicatie heb ik het liefst 1 aanspreekpunt. De ene keer had ik contact met de verkoopmedewerker (Chris, uitstekend verder), de andere keer met de baas (ook een prima vent). Maar zoals gezegd: het liefst 1 aanspreekpunt waar ik verder alles mee regel. - Met de bestelling liep het niet helemaal goed. Twee roosters waren niet meegerekend waardoor we wel nieuwe ramen hadden maar zonder roosters. Hierdoor moesten er 2 nieuwe ruiten met roosters nageleverd worden. Dit is uiteraard ook gebeurd, maar in 1 keer goed is altijd fijner.

Ga zo door!

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Vanaf het eerste moment dat ik een offerte heb laten maken heb ik me prettig gevoeld bij het bedrijf. Vrolijke verkoper die alle tijd nam (werkt inmiddels niet meer bij Doko) gaf de doorslag om uiteindelijk met Doko in zee te gaan. Mijn hele beneden verdieping heeft nieuwe kozijnen gekregen en daarbij 3 nieuwe deuren (incl. schuur). Voor Doko was er een tegenvaller doordat er schade op een groot kozijn zat, maar daar werd niet moeiiijk over gedaan. Integendeel! Ze attendeerden me er op en zouden zorgen dat er een nieuwe werd geplaatst. Afgelopen week het laatste dingetje gedaan (hordeur geplaatst) en er werd zelfs een mooiere oplossing voor de bediening van het zonnescherm voor ons gemaakt. Ik heb heel wat personeel van Doko over de vloer gehad en ben zeer te spreken over ze. Donny is een goeie verkoper en snapt precies waar het om draait bij zijn klanten. Wat mij betreft een absolute aanrader. Ze geven aan dat ze niet de goedkoopste zijn, maar wel de beste. Ik kan dat laatste onderstrepen, maar ook hun prijs is prima!

• Ik heb ervaring met: kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: Ik vond het in de fase waarin er echt flink verbouwd werd dat er nog iets voorzichtiger met de bestaande spullen in huis om kan worden gegaan. Ik zou de mensen er op attenderen wat zaken weg te schuiven en wellicht ook zelf nog te bedekken met kleden. Er is niets mis gegaan of beschadigd gelukkig.

eerst de complete bovenverdieping met kunststof kozijnen, daarna de zolder dakkapel, toen het zijraam beneden en nu een hele nieuwe keukenpui inclusief deur. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat, vriendelijk, deskundig personeel, de mannen werken keurig. Nu de raambekleding nog bestellen, ook daarin grote keuze ! ga zo door mannen.......

• Ik heb ervaring met: kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: enige tijd moeten wachten op de plissee-hor deur, en op wat kleine afwerkings puntjes, maar gelukkig goed contact met Donny en de zaak en alles is nu Tip Top in orde.

Wij hebben alle kozijnen vervangen in ons huis.. Achter openslaande deuren, nieuwe voordeur.. Ik kan niet anders zeggen dan dat we tevreden zijn! De communicatie ook niks mis mee.. Ik kon Donny op zondag appen bij wijze van spreken en het werd geregeld. De monteurs allemaal beleefd en aardig! En zelfs s'avonds stonden ze voor je klaar. Wij hadden 5 offerte's laten maken, en toen we die van Doko kregen op papier over de post hadden we iets tastbaars. En toen we nog eens een kijkje in de showroom namen waren we om!!

• Garantie N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: particulier

Super tevreden Echt vskmensen Super in hun werk gaan door . Vriendelijk en werken netjes Echte aanrader

• Ik wil beoordelen als: particulier

Van een collega positieve verhalen gehoord. Ik heb gebeld voor een afspraak. Echter was IK de afspraak vergeten. Hierover werd ik gebeld en heb gelijk gezegd dat ik de afspraak vergeten was. Hier werd totaal niet moeilijk over gedaan en er werd gelijk een nieuwe afspraak gemaakt. Alles werd netjes door Donny uitgelegd en gaf goed advies. Kozijnen zijn netjes geplaatst door vriendelijk personeel alles werd netjes opgeruimd! Super blij mee!

• Verbeterpunten/ tips: geen

Alles naar tevredenheid gemaakt en geplaatst

• Verbeterpunten/ tips: geen

een hele fijne betrouwbare ervaring Deskundigheid staat voorop en vakkundig personeel

• Ik heb ervaring met: kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: heb ik niet

Aardig en vakbekwaam personeel dat keurig werk levert. Denken goed mee en werken netjes. Wij zijn zeer tevreden over het geleverde werk door Doko.

• Verbeterpunten/ tips: Communicatie

Over DOKO Kunststof Kozijnen Dakkapellen Schuifpuien