Vakwerk, mooi product, perfecte communicatie

Mijn kozijnen zitten er nu een maand in. We zijn ontzettend blij dat we voor Doko hebben gekozen. Het is een erg mooi product. De werkmannen waren echt vakmannen! De communicatie verliep zeer prettig en snel door middel van de mail en via de app! Zelfs 's avonds kreeg ik nog reacties terug.

Fijn bedrijf met super service en communicatie

Wat een fijn professioneel bedrijf. Ferry is bij ons geweest voor een afspraak. Een aardige, spontane man. De offerte was niet helemaal kloppend maar werd na een telefoontje direct aangepast. Wij liepen te twijfelen tussen 2 bedrijven maar doordat het andere bedrijf liep te pushen en Doko afkraakte waar Ferry heel rustig op reageerde hebben we voor Doko gekozen. Na de getekende opdracht werden wij met enkele dagen gebeld door Claudio voor het definitief inmeten van onze hele woning. Na de inmeting kregen we contact met Kim en die heeft ons zeer netjes begeleid tot aan de montage en na de montage. Zoel Ferry, Claudio en Kim waren via de mail en per app goed bereikbaar. Er stond een ruit stuk op de aanhanger met de levering. Kim belde direct dat er al een nieuwe in bestelling was en werd met 2 weken omgewisseld. Pascal en Martijn hebben super netjes gewerkt. De communicatie in dit bedrijf is erg prettig. Ieder heeft zijn eigen taak en zijn goed op elkaar ingespeeld.

Waardeloos

Communicatie slecht Uitvoering slecht Komen afspraken niet na Wees verstandig kies een andere partij voor het plaatsen van kunststof kozijnen.

Slecht

Verkoopproces vlot en duidelijk. Proberen met hun praatje over familiebedrijf vertrouwen op te wekken op een manier die bij mij werkte. Zodra getekend is de ervaring meer dan slecht. Trage communicatie, geen respons. Werkplaats wordt slordig achtergelaten en er wordt ruzie bij de buren veroorzaakt. Klachtenbehandeling waarin klant centraal staat ontbreekt, nul inlevingsvermogen en standaard onpersoonlijk excuus. Afspraken worden keer op keer niet nagekomen. Prijs kwaliteit-verhouding erg slecht. Voor de helft van het geld kan je, vermoed ik even slechte service vinden die het ook nog eens sneller kan leveren.

open, eerlijk en gezellig

het dubbel glas had ik al veel eerder moeten doen. Het scheelt echt. Bij de installatie zijn ze open en eerlijk. En de kleine fouten worden later gecorrigeerd.

Zeer slecht om te huilen

Dakkapel past niet. Doko zegt dat ze goed communiceren met de klant en dat ze advies geven en dat ze alles komen inmeten. Helaas doen ze dat niet, ze zijn wel langs geweest naar hebben niet alles ingemeten en ook geen advies gegeven. Zit nu met een niet passend dakkapel van bijna 10000 euro. Het staat naast een muurtje ipv erop. De schermen waren ook niet op maat en moeten dus nog geplaats worden. De afwerking laat ook te wensen over, o.a. in een balk gezaagd waar dat niet moest. Ben er goed ziek van.

Goede service en goede communicatie

Goede service en goede communicatie

Van begin tot eind: Mail gestuurd naar de website. Ik werd door Irma gebeld voor het maken van een afspraak. Netjes bevestigd via de mail. Ferry was oprijd voor de afspraak. Netjes alles uitgelegd, nog fijn gesproken met elkaar. Leuke sympathieke man! De duidelijk uitgeschreven offerte ontvangen. Langs geweest in de showroom daar werd alles nog eens haar fijn uitgelegd en de tijd voor me genomen. De offerte werd aangepast en uiteindelijk heb ik de opdracht gegeven. Ik had mijn opdracht terug gestuurd en na enkele dag werd ik gebeld door Claudio om een afspraak te maken voor het inmeten. Claudio besprak alles nogmaals met ons door. Vervolgens kwam ik in contact met Kim. De tekeningen waren verstuurd naar de mail met een WhatsApp bericht erachteraan. Contact gehouden met Kim over de verdere gang van zaken. De montage de werkmannen waren zeer vriendelijk, overlegde alles werkte secuur. De leverancier had een ruit geleverd waar een barst in zat. Dit werd opgeschreven op het serviceformulier. Na de montage kreeg ik de volgende dag een bericht van Kim dat de ruit opnieuw in bestelling stond en dat dit 2 A 3 weken levertijd had en dat het hierdoor 2 weken even stil werd vanuit de Doko kant totdat ze een leverdatum wist. Erg netjes wisten we waar we aan toe waren en ja na 2,5 week werd het telefoontje gepleegd door Irma dat de ruit binnen zou komen en werd er gekeken naar een datum op te wisselen. Al met al de communicatie verliep super fijn en de kozijnen zien er prachtig uit. Erg blij met dit bedrijf goed ingespeeld allemaal op elkaar.

Fijn bedrijf, goede communicatie, mooie kozijnen

Wij zijn erg blij met de geplaatste kozijnen. Wij hebben meerdere offertes aangevraagd. Wat mij opviel is dat Doko voor eigen kwaliteit gaat. Concurrenten ‘’zeikte’’ Doko af. Doko heeft geen enkel woord over een concurrent gehad en gaf aan voor eigen kwaliteit te gaan in plaats van mede collega concurrenten af te blaffen. Dat vond ik erg netjes. De offerte was erg duidelijk voor vragen op de offerte kreeg ik snelle reacties zowel telefonisch als via de mail. Claudio kwam alles inmeten ook een prettig en rustig persoon. Vanaf daar nam Kim het over met haar veel contact gehad over de app zelfs op de raarste tijden dat ik haar een berichtje stuurde kreeg ik vaak meteen nog een antwoord terug de communicatie verliep in zeer korte lijntjes waar zij ook naar streven wat er in hun folder staat vermeld. De monteurs die kwamen waren zeer beleefd, meedenkend, en ruimde netjes alles op. Zeer tevreden over dit bedrijf en blij dat ik voor kwaliteit heb gekozen! Ze waren echter wat duurder dan de andere partijen maar door het fijne gesprek is op een groot gedrag 600 euro goed te overzien, die tip geef ik graag mee! Super bedankt Doko Kunststof Kozijnen-“!

Na de garantie, matige communicatie

Als je kunststof panelen hebt laten monteren ga je er vanuit dat je voorlopig geen onderhoud nodig hebt, maar na 12 jaar al blakert het af op de zuidzijde, volgens de vorige bewoners, nu is het advies om het te vervangen, daar laat je toch geen kunststof voor monteren.

Vakmannen

Ik kan alleen maar positief zijn over Doko. Twee dakkapellen zijn geplaatst en het ziet er heel goed uit. Echt vakmanschap, vriendelijk, goed service. Kortom hier voel je je echt klant!

Goede kwaliteit, prima service, netjes gewerkt.

Goed meegedacht met onze wensen en de mogelijkheden.

Perfect maar communicatie is een verbeterpunt

Een aantal jaren geleden al offerte gehad voor de verbouwing. Door tegenslag bij ons kon dit niet door gaan. Nu een aantal jaren later konden de tekeningen zo op tafel gelegd worden. We waren dus niet uit het bestand gehaald. Verbouwing wat inhoudt alle kozijnen, schuifpui ( oude schuifpui was kleiner dus er is een stuk muur weggehaald ), voordeur en alle panelen rondom het huis hebben ze aangepakt. Dit tot volle tevredenheid van ons. Wij hebben zelf niets hoeven te herstellen aan muren, tegelwerk e.d. Ze hebben alles keurig netjes opgeruimd. Ze hebben meegedacht om de nieuwe tegelvloer zo te leggen dat het goed aan het kozijn zal passen. Vol lof over het team wat bij ons gewerkt heeft. Maar de rest punten worden niet zo goed opgepakt. Jammer want dit verpest een beetje het werk wat het team voor ons had gedaan. Het is wel goed gekomen maar het heeft bijna 5 maanden geduurd. Communicatie stoornis tussen personeel en Donny is volgens ons het probleem.

Al met al dikke prima!

Goede kwaliteit, prima service, vriendelijk personeel, netjes afgewerkt. Geen rotzooi achtergelaten ondanks slechte weer. Dik tevreden.

We zijn meerdere malen langs geweest voor een offerte, maar na 3 maanden nog steeds niet gehoord.

Een jaar geleden hebben wij een offerte laten maken, maar waren het niet eens met de constructie en hebben het op dat moment niet doorlaten gaan. Na een maand heeft mijn man opnieuw gebeld voor een nieuwe offerte en zou teruggebeld worden. Helaas is dat nooit gebeurd en zijn wij 3 maanden opnieuw langs geweest en hebben opnieuw alles doorgesproken. Er zou een nieuwe offerte binnen 1 week binnenkomen met de post. Helaas na 3 maanden en na een aantal keer bellen nog steeds niets gehoord.

Alle deuren en kozijnen zijn vakkundig geplaatst. En alles is binnen de afgesproken tijd geplaatst . Dit alles naar volle tevredenheid .

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Ik was door vrienden al gewaarschuwd dat het een eerlijk en betrouwbaar bedrijf zou zijn,de verkopers weten veel van hun producten en tijdens het gesprek kwam dit ook tot uiting. de monteurs hebben uitstekend werk verricht en deden vaak meer dan ze zouden moeten doen, elke avond werd het opgeruimd en de volgende dag weer vrolijk aan het werk. tijdens het opmeten kwam Donny met diverse opmerkingen en aanbevelingen dat we het beter zo of zo zouden kunnen doen{ dat is de ervaring} de factuur kwam overeen met de begroting dus prima. ik zou dit bedrijf dus ook zeker aanbevelen.

• Garantie N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: de communicatie tussen verkoop en monteurs kan beter, maak een kopie voor de verkoop en een kopie voor de monteurs en een kopie voor de klant dan weet iedereen waar hij aan toe is

Ongeveer 5 jaar geleden hebben wij door Doko kunststof kozijnen laten plaatsen. Elke keer als er iets is, komen ze gelijk langs om het op te lossen. Deze week hadden we de deur met een ijzeren stang beschadigd. Binnen een week hadden ze het kosteloos gerepareerd. Top service!

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Afgelopen week zijn al onze kozijnen vervangen,schuifpui en een dakkapel geplaatst. Wij zijn ontzettend tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden. Vriendelijk, leuk personeel die alles keurig hebben afgewerkt. We hebben nog een klein probleempje door een fabrieksfout maar hebben er alle vertrouwen in dat dat netjes wordt opgelost. Als straks alle puntjes op i zijn gezet krijgt Doko van ons een dikke 10!!!!

• Ik heb ervaring met: kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: Ga vooral zo door.

Inmiddels zijn de kozijnen in ons huis vervangen door kunststof kozijnen, en is er een kunststof dakkapel geplaatst. Niet alleen ziet het er mooi en degelijk uit, het was vanaf de eerste kennismaking tot de laatste puntjes allemaal ontzettend goed verzorgd. Donny en zijn mannen zijn bereikbaar, als er een probleem is wordt het opgelost zonder gezeur of gedoe, en het advies dat hij geeft is zinvol. Ik kreeg het gevoel dat hij met ons meedacht, en niet persé alleen kozijnen wou verkopen. Als ik nog eens zo'n klus zou hebben weet zou ik meteen weer naar hem teruggaan.

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Goede informatie en duidelijke offerte. Er waren problemen met levering van de schuifpui veroorzaakt door fouten van de toeleverancier. Doko heeft dit keurig opgelost en ons tijdig en volledig geinformeerd. Voor het probleem van lekkage bij draaikiep kozijn is net zolang gezocht tot dit opgelost was. Hun motto : de klant moet tevreden zijn maken ze volledig waar.

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Vandaag, dinsdagochtend 24 oktober voor een gesloten voordeur. Aan de binnenkant zat de sleutel nog in het slot, derhalve was de deur aan de buitenkant niet te openen. Verder geen ramen open. Gebeld naar DOKO en binnen 10 minuten stond de eigenaar al bij ons om de deur van buitenaf te openen. Wilde zelfs geen tegemoetkoming in de kosten aanvaarden. Geweldig, waar vind je tegenwoordig nog dergelijke klantvriendelijkheid. Zeer aan te raden!!

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik heb ervaring met: deuren

goede showroom. Duidelijke offerte. Kundig en nette monteurs waarmee overleg mogelijk was. Alles netjes opgeruimd opgeleverd.

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Verbeterpunten/ tips: kan niets negatiefs melden

Bij ons in de wijk was Doko aan het monteren. Ik ben toen bij de monteurs langs geweest en heb toen om een kaartje gevraagd. Ik heb toen gebeld en kreeg Kim aan de telefoon. Erg vrolijke vrouw en lieve vrouw, we hebben zo'n 20 minuten aan de telefoon gezeten. Kim heeft voor mij een afspraak ingepland met Donny. Donny kwam bij ons langs, man met veel verstand over en van kozijnen, was erg eerlijk. Dit gaf ons een goed gevoel, bij andere mensen hadden wij dat niet die over de vloer zijn geweest. Geen antwoord kunnen geven op onze vragen, niet vertrouwelijk overkwamen met geef mij de prijs ik ga onder de prijs zitten. We wilde geen spelletjes, we wilde iets wat goed was, waar wij ons lang gespaarde geld aan uit wilde geven. De offerte die we van Doko kregen was duidelijk en overzichtelijk. Ik heb met Kim gebeld en nog wat vragen aan haar gesteld, en vervolgens heb ik de opdracht getekend. Kim hield ons op de hoogte van de stand van zaken, wanneer er ingemeten zou worden, welke week het binnen zou komen, wanneer het geplaatst zou worden etc. Ronald, Rick en Kevin zijn hele leuke gasten, in voor een praatje, dolletje hadden ook grootste lol met zijn drinken maar hebben echt vakwerk afgeleverd. Super blij met het resultaat. Een rooster was verkeerd geleverd. 2 dagen na plaatsing belde Kim ons op dat het rooster een week later binnen kwam en toen is Jan langs geweest om het rooster te plaatsen. Ik vond het netjes geregeld allemaal, werden netjes door alles op de hoogte gehouden, en dan is het appen van tegenwoordig heel handig.

• Ik heb ervaring met: kozijnen
  • Verbeterpunten/ tips: Geen top bedrijf super blij met het resultaat.