Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

goede, betrouwbare dealer met uitstekend montage personeel. Ook het geleverde product voldoet prima aan onze verwachtingen. Nieuw emailadres: [email protected]

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk
  • Totaal oordeel
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Showroom
  • Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed bereikbaar, bij problemen is er snel een vakman ter plaatsen met een passende oplossing

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk
  • Totaal oordeel
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Showroom
  • Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettige communicatie vooraf. Mannen werken netjes en kunnen onvoorziene problemen goed en snel oplossen. We zijn dik tevreden met het resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk
  • Totaal oordeel
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Showroom
  • Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik ben: eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

vakmanschap en afwerking

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht
  • Totaal oordeel
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Showroom
  • Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Omschrijf uw negatieve ervaring het sneeuwde de eerste keer bij het plaatsen van de kozijnen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ben al eerder geholpen en door die positieve ervaring nogmaals raamkozijnen laten zetten. Opnieuw niet teleurgesteld. Netjes afgewerkt en alles wordt opgeruimd en de troep wordt afgevoerd. Tot op heden nog geen probleem gevonden aan de hand van de eerder geplaatste kozijnen. Met ander woorden. Toppie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht
  • Totaal oordeel
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Showroom
  • Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik ben: vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben erg tevreden over de kozijnen. Het is wel een flinke inves******. Maar de kwaliteit is er ook naar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Dijkman
  • Totaal oordeel
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Showroom
  • Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik ben: vaker klant geweest
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wij hebben ramen,schuifpui en deur laten plaatsen Door kroon Rotterdam. Van in het begin ging het al mis. Alles was te klein (ramen deuren en dorpels). Dit ook aangegeven,maar dit werd genegeerd. Ik was een zeikerd Ook is er enorm veel schade aan ons huis vericht. Met hun ook aan tafel gezeten,schade werd wel betaald,maar van de rest wouden ze niets weten. Zit met lekkages,en slecht gemonteerde ramen,etc. Gewoon schandalig. Zeker dat wij hier 24000€ voor mochten neerleggen. Dus klacht ingediend bij kroon Nederland. Deze gaven toe dat dit gewoon niet kon. Dus nogmaals aan tafel gezeten met Rotterdam, daar werd ik gewoon uitgelachen,met de eisen dat ik stelde. Achteraf stelde zelf kroon Nederland voor om een bouwdescundige te laten komen,omdat er met Rotterdam gewoon niet te praten valt. Dus wordt het nu een rechtzaak. Vind het gewoon schandalig dat dit anno 2017 nog kan gebeuren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam
  • Totaal oordeel
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Showroom
  • Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik ben: eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

We zijn zeer tevreden hoe alles verlopen is. De jongens hebben goed werk verricht en alles in prima staat afgewerkt,lijkt net of hij er altijd al in heeft gezeten dus zeer vertrouwd.Ook de nalevering was zeer in de smaak gevallen,kortom een pluim voor hoe alles is verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk
  • Totaal oordeel
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Showroom
  • Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik ben: eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nadat we de ramen boven hadden vernieuwd naar kunststof kozijnen. hebben beneden de voor pui en voordeur ook laten doen en dit vanwege de goed plaatsing van de ramen? kozijnen boven. Alles verliep TOP en kan iedereen Kroonkozijn Heemskerk aanraden. Zeer goede service klant vriendelijk en erg ontspannen en goede communicatie. De voordeur piepte wat met open en dicht doen. Dat wordt dan ook zonder problemen op gelost. En ze denken met je mee waardoor we badkamer raam? kozijn ook door hun hebben laten verbangen. Weer top gedaan!!! We zijn erg blij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk
  • Totaal oordeel
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Showroom
  • Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik ben: vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

netjes gewerkt rommel afgevoerd 8.30 begonnen, 13.30 klaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk
  • Totaal oordeel
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Showroom N.v.t.
  • Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik ben: eerste keer klant
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Prima werk afgeleverd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk
  • Totaal oordeel
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Showroom
  • Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik ben: eerste keer klant
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede service en mooi afgeleverd kozijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk
  • Totaal oordeel
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Showroom N.v.t.
  • Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Wegens een kink in de communicatie was het plaatsen niet helemaal naar wens gegaan, maar dit is achteraf opgelost.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een heel prettig contact met Kobus van Alva Totaalbouw. Zowel voor, als tijdens en na de levering. Alles is volkomen naar wens geleverd en wat niet helemaal goed was, werd onmiddellijk en prima verholpen. Zeer tevreden! (wat deze site betreft: erg vervelend dat je. als je alles hebt ingevuld en dan, vóór verzending nog wilt zien wat de 'gebruiksvoorwaarden en privacybeleid' inhouden, dat je dan het hele formulier kwijt bent en opnieuw mag beginnen; zou misschien aandacht mogen hebben)

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht
  • Totaal oordeel
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Showroom
  • Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk
  • Totaal oordeel
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Showroom
  • Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik ben: eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Binnen anderhalve dag 4 ramen met binnenafwerking geplaatst. Ben blij met het resultaat. Nette afwerking. Nu maar hopen op jarenlang wooongenot met deze mooie ramen. Fijn contact met het bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Den Haag
  • Totaal oordeel
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Showroom
  • Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen.
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

in september is onze tuinkamer en schuifpui geplaats. Het eerste deel ging vlot, we hebben daarna echter erg lang moeten wachten op het laatste deel van de afwerking, ondanks dat al het materiaal al bij ons in de tuin stond. De rekening van de schuifpui was ineens fors hoger dan de offerte, na meerdere telefoontjes blijkt dat Kroon Kozijn zijn eigen administratie niet op orde heeft en steeds wat anders vertelt. Na de uiteindelijke afwerking vd tuinkamer bleek dat er lekkage was, wat nu (in januari) nog steeds niet is verholpen. Er hebben vele telefoontjes plaatsgevonden, waarbij steeds beloften worden gedaan, die vervolgens niet worden nagekomen. Dhr. Buwalda blijft echter heel laconiek, en zegt: Mw, het is nog niet eens een half jaar geleden dat we zijn begonnen bij u......Blijkbaar vind hij het heel normaal dat dingen zo lang blijven slepen.....Lijkt me genoeg zeggen! Ik zou zeggen, zoek liever een ander bedrijf om zaken mee te doen!

  • Aanbevelen? Nee
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland
  • Totaal oordeel
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Showroom
  • Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik ben: eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland
  • Totaal oordeel
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Showroom N.v.t.
  • Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik ben: eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Er wordt goed geluisterd naar wensen van de klant. KLantvriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland
  • Totaal oordeel
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Showroom
  • Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Ik zou graag zien dat er na een half jaar ofzo contact word opgenomen met de klant of alles nog naar wens is. BV of het hang en sluitwerk van de ramen nog steeds goed functioneren of bijgesteld moet worden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Klantgevoel is prima. Goed advies en veel mogelijk, zoals dingen zelf doen. Kennis prima. Dus tevreden over het geheel

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland
  • Totaal oordeel
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Showroom
  • Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Communicatie naar personeel is soms niet goed zodat foutjes kunnen ontstaan. Deze worden dan wel weer goed opgelost.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Alle afspraken nagekomen. Snelle levering. De afwerking is erg mooi. Vriendelijke en hardwerkende monteurs . Heel erg tevreden over het resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht
  • Totaal oordeel
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Showroom
  • Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik ben: eerste keer klant
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

We zijn zeer tevreden met de producten en het eindresultaat. Het is mooi en zeer professioneel geplaatst. In combinatie met de klik raamdecoratie heeft het een chique uitstraling. En is het zeer gebruiksvriendelijk. Iedere dag worden we er weer blij van. Kortom vanaf het moment van bestellen tot en met het plaatsen, geen klachten, alleen maar complimenten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht
  • Totaal oordeel
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Showroom
  • Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik ben: eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam
  • Totaal oordeel
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Showroom
  • Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik ben: eerste keer klant
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk
  • Totaal oordeel
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Showroom N.v.t.
  • Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik ben: eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fantisch geholpen om eerder door andere bedrijf fout geplaatste kozijnen wel goed en degelijk te plaatsen. Goed meegedacht met het oplossen van de eerder ontstane problemen. Mooi profielen en een mooie uitzetramen optie waardoor lelijke ventilatieroosters niet meer nodig zijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam
  • Totaal oordeel
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Showroom N.v.t.
  • Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring We zijn nog in afwachting van de allerlaatste afwerking. Hiervoor moest nog een randje gestuct worden maar daarvoor hadden ze de spullen niet bij zich. En we missen nog een reserveplaat voor al het kattenluik niet meer nodig is.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima werk geleverd. Personeel werkt perfect samen en hard doorwerken is geen probleem. Ook de controles meerdere keren zijn door ons positief ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam
  • Totaal oordeel
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Showroom
  • Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Helaas jammer dat er lastig gecommuniceerd kon worden met de medewerkers vanwege een taalbarrière. "He" roepen omdat je "mevrouw" vergeten bent....dat zou beter kunnen. Ook jammer dat een door ons gemelde beschadiging zo laat gecontroleerd wordt. Men is niet bereid om een keer extra te komen maar wacht eerst een nalevering af van een raamhor. Voor het bedrag wat besteed is, zou een extra ritje geen probleem mogen zijn.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.