Filters

10

Zeer tevreden, erg netjes

Zeer tevreden met mijn nieuwe kunststof kozijnen. Kozijnen zijn keurig geplaatst, ben er zeer tevreden over. De mannen die ze hebben geplaatst waren zeer klantvriendelijk en hebben alles netjes afgewerkt en opgeruimd. Helemaal top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Gouda
1

TENENKROMMEND!!!

In maart 2019 een voordeur besteld bij Kroon Kozijn Gouda (KKG), in juni 2019 geleverd, echter verkeerde deur, wel geplaatst. Door KKG werd de schuld bij ons gelegd, we hadden de offerte toch getekend. Op die offerte stond de omschrijving van de door ons bestelde deur, echter geen afbeelding. Volgens KKG lag het aan aan hun softwareprogramma dat standaard het verkeerde paneel aangaf. Als we extra betaalden, kregen we de door ons gewenste deur. Het conflict bij de Geschillencommissie aangemeld die voortvarend te werk ging. KKG leverde, om hun gelijk te krijgen, een door hen aangepaste offerte bij de commissie aan en vertelde leugens omtrent het tot stand komen van de offerte. Zij verschenen ook niet op een gesprek. De commissie stelde ons in het gelijk en droeg KKG op om een andere deur te leveren, die werd uiteindelijk op 1 oktober 2020, na anderhalf jaar, geplaatst. KKG heeft vanaf het conflict geen enkele keer contact met ons op genomen, nog geen excuses, een bloemetje of enige korting voor de door hen veroorzaakte frustratie. Geen enkele compensatie van de kosten, tijd en het niet kunnen genieten van de gewenste deur. Wat een beroerde houding na het maken hun fout!

  • Aanbevelen? Nee
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Gouda
10

In één woord geweldig!!!

Ik ben zo ontzettend blij met de kozijnen. Verwarming kan standaard 2 graden lager over de hele dag. Goede isolatie en koeler in de zomer. De 2 mannen die ze kwamen zetten waren harde werkers en hebben alles netjes en goed afgewerkt. Er is zoveel keuze mogelijk qua kleur en stijl. Heel blij mee!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Gouda
10

Topkwaliteit

Vanaf het eerste gesprek direct een goed gevoel, dat is later wel gebleken. Een kwalitatief goed en mooi product. Topkwaliteit ! Professionele vaklieden snel en vakkundig geplaatst en alle rommel opgeruimd en meegenomen. 100% tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht
10

Goede kwaliteit en een uitstekende service

Bijna drie jaar geleden heeft Kroon Kozijn Dordrecht de oude houten kozijnen van ons appartement vervangen door kunstofkozijnen met A++ beglazing. Een complexe operatie op vier-hoog die door de mannen van Kroon kozijn Dordrecht zeer vakkundig is uitgevoerd. Onlangs hadden we een klein probleem met een van de kozijnen dat door de heer Tomesen tot volle tevredenheid is verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht
10

Echt vakwerk

De kozijnen zelf zijn van uitstekende kwaliteit. De monteurs zijn echte vakmensen. De ventilatiestand is geniaal. Bij oplevering moest ik bij een raam wijzen op de kiepstand die bij de minste geringste wind of tocht onderaan zou gaan rammelen, maar dat hebben ze ter plekke weten op te lossen met afstellen. Wel mis ik de mogelijkheid om de draairaam op een open stand vast te zetten tijdens hete zomernachten, maar ik weet ook niet of dat bij andere merken wel kan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere
9

Uitmuntend

Geen aanbetaling!!! Goede uitleg over product en meedenken met klant Kwaliteit staat hoog in het vaandel. Prima werklui. Mooie afwerking en alle rommel nemen ze mee. H. Tomesen komt aan het eind nog langs en dan pas de rekening!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht
10

Vakwerkj

De medewerkers hebben vakwerk geleverd. Wij waren zeer tevreden en zullen Kroon bij iedereen aanbevelen.6

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk
9

Perfect

Van begin de verkoop, tot de uitvoering en nazorg prima verlopen. Fijn dat er werd mee gedacht. Zodat het eindresultaat nog mooier werd. En de verkoper Willem, dat is mijn man. Rotterdammers spreken dezelfde taal. Duidelijk, is dat! Enige minpuntje, de bouwlui rookten. Tijdens de klus, maar toen we daar iets van zijden. Was het opgelost. Had denk ik niet nodig gehoeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam
10

Uitstekend

Volgens afspraak, vakmensen, perfect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam
10

keurig en vakkundig geplaatst en nette afwerking

prima contact levering volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend
10

Zeer professioneel geplaatst.

Personeel was heel goed op elkaar ingespeeld, werkte systematisch en netjes. Na afloop alle afval meegenomen en snel klaar met de opdracht. Alles was keurig afgewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Eindhoven
8

ik ben tevreden over de uitvoering van het werk.

Keurig gewerkt. De kwaliteit van de kozijnen en ramen kan ik pas over langere tijd beoordelen. Jammer dat ik nu al sinds mei vorig jaar wacht op correcte bedieningsmateriaal voor de InBlindz in mijn keukenraam

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk
9

Gewoon goed en volgens afspraak

Prima service en kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht
10

Klasse bedrijf

Ze komen na wat ze beloven Mooie materialen. goede prijs vriendelijk ervaren installateurs. Huis rondom met nieuwe kozijnen in 3 1/2 dag gezet en afgewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht
10

alles zoals afgesproken toppers

Fijn bedrijf en niet meteen een handtekening van je wilt bij je eerste bezoek . Plaatsing volgens afspraak en door goede vakmensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend
9

Kozijnen prima volgens afspraak geplaatst

Prima advies en daarna plaatsing van kozijnen conform afspraak. Tussen overeenkomst en daadwerkelijk plaatsen zat een paar maanden wachttijd, maar het was het wachten zeker waard. Een tevreden klant!

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk
9

Geweldige service

Prettig geholpen bij offerte, fijn meegedacht voor de plaatsing, nette service bij aflevering én n bloemetje toe, fantastisch

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk
10

Een professioneel bedrijf en hoge kwaliteitt

Nadat ik in de showroom de kozijnen gezien had was mijn keuze snel gemaakt. Ik had ze voor het eerst gezien bij overburen en wilde ook gaan voor de keuze voor Kroon Kozijn uit Heemskerk. De begeleiding was prima, een duidelijke offerte en prima vakmannen in dienst. Na montage werkt alles perfect en heb ik veel plezier van mijn kozijnen op de bovenverdieping.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk
9

Perfect geplaatst met oog voor detail.

4 dagen zijn de medewerkers van Alfa Totaalbouw - Kroonkozijn Utrecht bezig geweest om kunststof kozijnen, schuifpui en deuren te plaatsen. Resultaat is perfect. De medewerkers hadden oog voor details en stopte niet voordat alles perfect afgewerkt was. Na afloop werd alles keurig opgeruimd en schoongemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht
10

Voortteffelijk

Uitermate goede ervaring. Dit betreft zowel de informatie voorziening als de montage van de kozijnen door zeer vriendelijk deskundig personeel dat vootvoortreffelijk werk heeft affgeleverd Het bedrijf is een echte aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Eindhoven
8

heel goed, maar aan de dure kant

in 2 dagen nieuwe voordeur, nieuw dakje voordeurhalletje en schrootjes aan de buitenkant. Mooi afgewerkt. vaklui

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam
9

Professioneel en vakkundig!

Het hele proces, van informatievoorziening tot plaatsing, is erg goed verlopen. Wij zijn erg tevreden over het fijne contact en duidelijkheid in communicatie. Het plaatsen van zowel achterdeur als voordeur verliep snel en soepel (halve dag) en na afloop werd het ook keurig achtergelaten. Mooie kozijnen, mooie prijs en uitstekende service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen
10

Geweldig echt vakwerk

Wat een hele fijne mensen om mee te werken echt vakwerk van aankoop tot plaatsing!!!! Wij gaan in de toekomst zeker kroonkozijn aanbevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen
10

Mooie kozijnen, goede kwaliteit en netje geplaatst

Het hele proces verliep prettig. Goede uitleg bij de dealer. Plaatsen verliep vlot en netjes en alles werd goed afgewerkt. Na de werkzaamheden werd alles netjes achter gelaten. Monteurs waren prettig in de omgang. Alles is prima verlopen en ik ben dik tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.