Filters

10

Perfect

Wij hebben een lang kozijn laten plaatsen aan de zijkant van ons huis! Dit is door vakmensen gedaan, want het ziet er echt super strak uit! We zouden even wachten met de rest van het huis, maar wij zijn zo tevreden over de werkwijze van het hele kroon kozijn team dat we alsnog alle kozijnen en deuren laten doen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen
10

Prima kwaliteit van zowel werk als materiaal

Uitleg van de mogelijkheden was prima en duidelijk. Vervolgens is er goed afspraken te maken en zijn de werkzaamheden netjes en professioneel uitgevoerd door vriendelijke medewerkers. Ook is er niet afgeweken van de afgesproken kosten voor de hele klus. Kortom, geen onaangename verassingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend
9

Geweldig!

Aangenaam contact, prachtig materiaal en zeer vakkundig en snel geplaatst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam
8

Nette en snelle montage

Nette en snelle montage van nieuwe kunsstof voordeur en schuifpui.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam
10

Geweldig gevoel bij de aankoop en plaatsing van de Kozijnen en deuren.

Natuurlijk via Google de blik verruimd betreffende de aanschaf van kunststof kozijnen en deuren. Door de duidelijke advertentie van Kroon E'hoven een afspraak gemaakt en direct zaken gedaan. Geweldig duidelijk alles uitgelegd maar wat heel belangrijk was het kweken van een lekker ontspannen sfeer door Jan. Montage krijgt van ons een vette 10. Was werkelijk perfect en wij keken de ogen uit. Vuil op de vloer, gelijk opgeruimd. Twee zeer vriendelijke medewerkers gingen vier dagen zeer professioneel aan de slag. Vriendelijk en zelf ook betrokken bij het geheel. In een woord alles zoals wij het wilden. Een klein vergissinkje geconstateerd op de zaterdag en ja hoor de "service Jan" stond zelf die dag op de stoep. Bedankt wij genieten volop!!!Noem mij ook een zaak die op zaterdag komt voor een service kwestie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Eindhoven
10

Uitstekend

Goede kwaliteit, goede afwerking, netjes gewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk
8

Prima ervaring

Keurige monteurs. Hebben onopvallend hun werk gedaan. Enig minpuntje: de hele dag heeft er een buitendeur opengestaan ivm elektriciteit/zaagwerkzaamheden buiten. In november is dat niet zo prettig. Geleverde werkzaamheden zien er keurig uit. Verder uitstekende ervaring met Kroon Kozijn Heemskerk. Betrouwbaar bedrijf gebleken wat gemaakte afspraken op tijd nakomt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk
8

Van offerte tot uitvoering tevreden.

Bij offerte bespreking met Willem (echte Rotterdammer, ik hou ervan) onze wensen laten vertalen in de offerte. Doet voorstellen en teert op ervaring die ons heeft geholpen bij bepaalde keuzes. Bij de technische in meting aan huis met Rakesh krijg je direct inzicht in de eventuele uitdagingen die bouwkundig van aart zijn. Soms is hij iet wat haastig. Dus je moet wel blijven opletten. Mijn grootste zorg bij het plaatsen van kozijnen was de afwerking. Tijdens de realisatie moest ik zelf wel bijsturen. Communicatie was lastig met de Litouwse mannen maar.. een belletje met Willem of Rakesh was voldoende om de mannen weer op het juiste spoor te krijgen. De mannen van de uitvoering gaan voorzichtig te werk. Vaak in kleine ruimte waar een foutje zo gemaakt is. Dekken huisraad af. Maken schoon en stofzuigen de boel voor het grootste gedeelte. Monteren de kozijnen professioneel. Een klein verbeterpuntje; let van te voren op hoe de bouwkundige details in elkaar steken. Een stripje, een hoekje, welk type natuursteen/tegel is er, welk type afwerking wenst de klant? Stucwerk, tegelwerk of afwerklatjes? Dat voorkomt onduidelijkheid tijdens de uitvoering. Ja Willem, ik ben een zeikerd heh ;-) Al met al een hele goede ervaring. In de toekomst hebben wij nog een schuifpui te doen. Zeker dat wij Kroon kozijn benaderen voor een offerte. Bedankt Kroon kozijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam
10

uitstekend werk geleverd

Ons woonkamer raam werd snel en vakkundig volgens afspraak geplaatst. Vriendelijke, nette medewerker die al het afval steeds opruimde. Zeer netjes! Dit was de derde tevreden stemmende keer dat wij Kroon Kozijn inschakelden. Aanbevolen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht
10

Fijne mensen, fijne zaak

Als onderdeel van onze renovatie gekozen voor Kroon Kozijn Eindhoven. Tot nu toe 1 van de weinige partijen waar vrijwel alles in 1 keer goed ging en bij een klein incident snel tot actie overging. Persoonlijke en prettige ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Eindhoven
10

Top service en het team was snel bekwaam en werkte heel netjes en schoon

Top service en het team was snel bekwaam en werkte heel netjes en schoon

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam
10

Vakmanschap en vriendelijkheid!

Wat wil je nog meer? Alles ziet er fantastisch mooi uit, super kwaliteit van zowel de materialen als de vakmannen die vrolijk hun werk doen! Zou dit bedrijf zeker aanbevelen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk
8

Duidelijke afspraken.

Voordeur netjes geplaatst. Alles opgeruimd. Werkte snel vriendelijke mensen . Na plaatsen nog een laatste controle. Zeker aan te raden .

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam
10

Super geregeld! Het ziet er heel mooi uit!

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland
9

Prima ervaring

Montage is goed en volgens planning uitgevoerd. Zet goede kwaliteit geleverd. Alles netjes afgewerkt. Ook alles netjes opgeruimd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland
6

mixed feelings

goede montage en afwerking, maar slechte ervaring met behandeling van offerte. Eerst meetfouten en daarna verhoging van prijzen zonder goede uitleg.

  • Aanbevelen? Nee
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland
10

Een relatief kleine verbouwing met vakmannen over de vloer!

Het moment tussen offerte en oplevering heeft iets langer geduurd dan verwacht, dit had verschillende redenen en heeft grotendeels te maken met de tijd waarin we nu leven. Het eindresultaat maakte echter alles goed! Zeer vriendelijke vaklieden die meedenken met de klant! Meinte heeft een paar gouden mensen in dienst! Ook de kwaliteit van de kozijnen e.d. laat niets te wensen over! Zeer tevreden al met al en zeker aan te bevelen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland
9

mijn ervaring met kroon kozijn Almere was helemaal top

mijn ervaring was top

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere
8

Duidelijke uitleg en vlot geleverd

De kozijnen waren eerder binnen en werden ook ruim binnen de afgesproken tijd geplaatst. Er is ook netjes gewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere
8

Netjes afgewerkt, goede kwaliteit, ventilatie stand is fijn.

Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen
9

Ze hebben de achterpui uitstekend geplaatst!

De monteurs hebben vakkundig de nieuwe schuifpui geplaatst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk
10

Zeer tevreden over kroon kozijn Heemskerk

Vriendelijk en netjes geholpen met de aankoop, prachtige kozijnen en deuren en professioneel geplaatst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk
10

Mijn huis proffesioneel in twee dagen weer helemaal dicht in deze koude dagen en supermooi!

Mijn huis is in deze winterdagen aangepakt. Dakkapel renovatie. Nieuw kozijn beneden en een nieuwe voordeur. De aanpak van de mannen is erg proffesioneel en efficiënt waardoor mijn huis binnen twee dagen alweer dicht was. Ook ziet het er super mooi uit en is alles keurig netjes afgewerkt. Ook meteen helemaal compleet gedecoreerd met raamdecoratie van klikgordijn! Bedankt mannen!! Groetjes!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk
8

Prima resultaat na wat hartverzakkingen

Kroon kozijn Rotterdam is prima. Nog een echte Rotterdamse verkoper die doet wat hij zegt. Mondelinge afspraken en daar wordt aan gehouden. Dat is erg prettig om mee te maken. Voor de installatie waren er bij ons buitenlandse installateurs, erg vakbekwaam, maar de communicatie was dan wel erg lastig. Een muurtje is uiteindelijk 3x gesloopt en gemetseld, maar het eind resultaat is superstrak en iedereen tevreden. Indien ik dit van te voren had geweten had ik een tekeningetje gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam
10

Wat een plaatje en fantastische service!

Onlangs is bij mij een hele mooie nieuwe voordeur geplaatst. Echt een sieraad voor het huis. Mooi afgewerkt door de timmerman. Het ziet er heel mooi uit. Precies zoals ik besteld had en het voor me zag. Er was wat vertraging met de levering van de deur, daarvan werd ik keurig op de hoogte gehouden door Kroon Kozijn en dat heb ik als zeer prettig ervaren. Kortom een aanrader dit bedrijf dat mooie producten levert. Fijne samenwerking.

  • Aanbevelen? Ja
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.