Bij de bestelling van de kozijnen bleek dat Willem precies wist wat hij wilde verkopen. Vakinhoudelijk was hij top, op iedere vraag kregen wij een duidelijk antwoord en/of advies. Op de dag van plaatsing kwamen de monteurs keurig op tijd. Ondanks dat alle 4 de monteurs van oorsprong uit Litouwen kwamen, was communicatie in het Engels best te doen. Gezien eerdere ervaringen met een ander bedrijf zijn wij best wel kritisch, maar zoals dit werk afgeleverd werd was werkelijk fantastisch. De monteurs werkten zeer gestructureerd en heel erg netjes, na afloop van de werkzaamheden hebben zij zelfs de stofzuiger over ons terras gehaald. Bij de oplevering een dag later hadden wij dan ook geen enkele op- of aanmerking. Kort gezegd, niets dan lof en wij kunnen Kroon Kozijn nadrukkelijk aan iedereen aanbevelen.
De eerste afspraak van de montage, vlak voor de kerstvakantie, ging niet door omdat 2 van de 3 monteurs Corona hadden gekregen de avond ervoor. Gelukkig werden de eerstvolgende werkdagen voor ons vastgelegd. De 4 monteurs werkten hard, waren zeer goed te benaderen en luisterden naar de wensen van de klant. Er heerste een goede sfeer tussen de monteurs. Het is erg mooi geworden!
V an uitermate plezierige ontvangst, uitvoerige en deskundige informatie, transparante en snelle offerte, nauwkeurige opmeting tot deskundige en uitstekende uitvoering/plaatsing door zeer ervaren en aangename medewekers.. Wat een - positief - verschil met eerdere zeer slechte ervaringen met bedrijf uit Velserbroek (v/d Vlugt).
Onze hele boven verdieping laten renoveren met kunststof kozijnen. Heel netjes gewerkt en zeker van goede kwaliteit.
Positieve ervaring kan Kroon aanbevelen
kroonkozijn Doetinchem is een net bedrijf waar je goede uitleg krijgt wij hebben een paar kozijnen laten zetten samen met een paar dakramen door de lange levertijd hebben zij de dakramen al eerder geplaatst zo dat wij de kamers al konden inrichten en de kozijnen hebben zij anderhalve maand later gedaan toen alles klaar was is er nog een iemand aangekomen voor de oplevering dat was zeer netjes wij komen zeker terug voor de andere kozijnen
de monteurs waren mooi op tijd hebben netjes werk afgeleverd de contact met de verkoper is goed hij legt alles goed uit ik raad iedereen aan om bij kroonkozijn Doetinchem de kozijnen te kopen
Werklui waren op tijd ,werkte hard en snel en netjes. De eigenaar kwam nog kijken werklui waren net weg toevallig. Onze voordeur is netjes en vakkundig geplaatst.
Goede kwaliteit, goede service, vragen worden duidelijk beantwoord, uitdagingen en problemen worden altijd opgelost naar wens.
Ons gehele huis is voorzien van Kroon Kozijn elementen. 15 stuks kozijn/raam: van badkamerraampje tot grote schuifpui (met interne luxaflex). Duidelijkheid bij verkoop en offerte en duidelijkheid bij de werkploeg die onze klus mocht klaren. Die werkploeg heeft buiten goed werk (super soepel lopende schuifdeur en moeiteloos openklappende kiep-kantel-uitzet ramen) ook heel netjes werk afgeleverd; nadat ze klaar waren met afdeklatjes, etc hebben we nergens een beschadegingetje o.i.d . hoeven aan te tippen. Klasse. Ook schijnbaar kleine details als gelijke sleutels in de deuren wordt gewoon in voorzien. Ons huis is er fraaier van geworden en we kijken nu vooral uit naar de te plaatsen stellingen voor schilderwerkzaamheden in de buurt. Niet meer bij ons. Laat je vooral informeren over die kiep-kantel-uitzet ramen want da's een fraaie constructie die ventileren makkelijk en veilig maakt zonder dat je ventilatieroosters hoeft te hebben. Dus: uitstekend product & keurige uitvoering.
Het totale team van Kroon Kozijn heeft goed werk geleverd. Er was altijd een fijn contact en alles werd goed doorgesproken. Het werk is naar alle tevredenheid gedaan en heeft alle verwachtingen waargemaakt.
Zeer tevreden met onze nieuwe voordeur. De werklieden hebben netjes en vakkundig gewerkt en de afwerking binnen is ook prima !
Goede kwaliteit
Je wordt goed geholpen. Vriendelijke en vakkundig personeel. Je kan alles naar eigen wens laten uitvoeren. Het plaatsen en de afwerking is netjes gedaan. Aan het einde van de klus wordt alles schoon en opgeruimd afgeleverd. Wij zijn heel erg tevreden.
In de showroom zijn we goed geholpen en geïnformeerd. Plaatsen van de deur verliep ook heel soepel.
Ook tijdens het bestelproces werd op allerlei gebieden meegedacht door het zeer vriendelijke personeel en waren achteraf nog kleine aanpassingen mogelijk, zowel telefonisch als op de zaak. Door corona kon de oorspronkelijke plaatsingsdatum niet gerealiseerd worden en werd in onderling overleg een nieuwe datum bepaald. Enige tijd voor de uiteindelijke plaatsingsdatum werden wij nog telefonisch herinnerd aan de plaatsingsdatum.
De bestelling en de montage verliepen perfect. Nette benadering en snelle behandeling. Alleen jammer dat door grondstoffen tekort in de fabriek de tijd tussen bestelling en plaatsing wat erg lang duurde
Uiterst tevreden over het geleverde werk. Verkoper die met je meedenkt, goed advies en uitleg geeft. De mannen die de kozijnen kwamen plaatsen werkte nauwkeurig en netjes.
Zeer mooie kwaliteit kozijnen Super service Zeer vriendelijke mensen en met vragen krijg je snelle reacties. Gewoon top allemaal !!
10 december 2021 was het zo ver. De nieuwe (achter) pui van Kroon Kozijn Nijmegen wordt vandaag geplaatst. De 3 mannen van Kroon kozijn, zijn al vroeg ter plaatse en gingen direct aan de slag. Kan niet anders zeggen dan dat wij een prima ervaring hebben gehad met de mannen van Kroon Kozijn. Ze waren secuur, werkte netjes en dachten mee, op z’n tijd een lolletje en alles verliep lekker vlot. Marcel (de baas van Kroon Kozijn Nijmegen) belde na montage ook nog even op, om te vragen hoe alles was verlopen en of alles naar wens was. Marcel is een fijne man, die snel reageert op eventuele vragen, ook nadat de koop gesloten is. Prima service, kan niet anders zeggen. Bij deze wil ik dan ook iedereen bedanken voor de fijne ervaring. Jan en Yvonne. Arnhem
Het is langzamerhand overbodig om een review te schrijven, maar Kroon Kozijn Heemskerk is uitstekend. De drie monteurs leverden vakwerk en zijn erg keurig in de afwerking en opruiming. Ook op kantoor reageren ze snel en adequaat; een week na plaatsing hadden we wat afstelwerk nodig en dat was binnen een paar dagen geregeld. De rest van ons huis laten we binnen een jaar weer doen bij Kroon Kozijn Heemskerk!
We zijn zeer tevreden met de uitgevoerde werkzaamheden. De mannen hebben snel en netjes gewerkt en hebben na afloop ook alles netjes achtergelaten.
Doen wat ze zeggen. Er werd steeds goed overlegd. De uitgevoerde werkzaamheden zien er netjes uit! Al met al tevreden met het verloop van de werkzaamheden en zeker ook met het eindresultaat!
Bij het uitzoeken van kozijnen goede uitleg. Werd echt de tijd voor je genomen om naar je wensen te luisteren en te adviseren. Degene die het kwamen plaatsen ook heel vriendelijk en werkten heel netjes
Onze ervaring met de heren van Kroon Kozijn Nijmegen, zowel met kantoor (Marcel) als de monteurs (Rudi en Jan) is erg positief. We hebben met wat tegenslagen te maken gehad; aan de kant van Kroon Kozijn liepen er zaken anders dan gepland én aan onze kant waren er onverwachte factoren die de planning hebben beïnvloed. Door met elkaar in gesprek te blijven, te zoeken naar nieuwe mogelijkheden en vooral het mooie einddoel voor ogen te houden heeft het ervoor gezorgd dat wij terug kijken op een fijne samenwerking. Het eindresultaat is prachtig! Wij zijn erg blij met de nieuwe kozijnen én het niveau van afwerking wat is geleverd; tip top!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.