Fantastisch vakmanschap

Het eerste contact was met Willem op hun vestiging in de Spaanse polder Het contact ervaarde ik als zeer positief no nonsense uitleg over de kozijnen We waren gelijk verkocht daarna begon de klus super vakkundig en prachtig gellaatst

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam

Dik tevreden met Kroon Kozijn Dordrecht

Uitstekend geholpen in de showroom, montage van de kunststof kozijnen top en vriendelijk personeel. Alles volgens afspraak en het ziet er prachtig uit.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Bijzonder goede ervaring

Goede voorlichting over de te plaatsen kozijnen. Duidelijke offerte. Meedenken over de aanpassingen en oplossingen geven. Duidelijke afspraken over de levering en plaatsing. Alles volgens planning. Goed montageteam, waarmee overleg mogelijk was. Prima voor elkaar

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Alles prima ervaren

Goede service, goede prijs. Overal tevreden mee! Geen klachten.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Kwaliteit en vakmensen en goede service

Onze ervaring is met Kroon in Dordrecht. Vooraf wordt er al goed meegedacht dan wordt er zeer netjes gewerkt en de kwaliteit van het materiaal is uitstekend. Ook de service is prima en soepel !!

perfect

Zeer tevreden vanaf de showroom tot aflevering en montage. Jan en Hans hebben een topprestatie geleverd, het ziet er fantastisch uit.

Super tevreden.

Zowel in het voor als in het na traject op deskundige wijze geholpen. Netjes gewerkt, mooi afgewerkt, kortom perfect!

Alles geheel naar wens.

Verwijdering en plaatsing van de nieuwe pui gingen perfect. Alles op tijd en prima vaklui.

Onze kozijnen zijn vervangen door kunststof door kroon kozijnen Het contact met de heer Tomesen was erg goed en voelde goed en warm aan. De montage was snel en goed en de kwaliteit zag en ziet er goed uit Zeker een aanrader voor anderen Klasse !!!!!

zeer tevreden.

Een plezier om met deze vakkundige aangename mensen zaken te doen. Kunststof kozijnen en de ramen zijn erg naar ons zin ,huis ziet er een stuk beter door uit . Een aanrader om mee in zee te gaan !

Het kozijn heeft ook de uitstraling van een topproduct

Zoals ook bij eerdere ervaringen kan ik ook nu alleen maar positief zijn

Prima en goede monteurs

ziet er goed uit, eerst even afwachten over verloop van tijd

Goede kwaliteit en vakmanschap

Goede ervaring.

Een fijne en goede ervaring.

De klus is zeer vakkundig uitgevoerd. De mensen werken snel en netjes. Ik kon aan het eind geen rommel terugvinden....alles is zeer netjes achtergelaten...top.

Vakwerk!

Harde werkers, van opmeten tot installatie. De kozijnen plaatsers zijn netjes en je kan er prima afspraken mee maken! Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf

Prima geholpen, vlot en vakbekwaam

Goede ervaring, vlot geholpen en geheel volgens afspraak is alles afgewerkt. Drie vaklieden voor het inbouwen, tevreden met een bakkie koffie en dan weer snel doorbikkelen.

Fijn bedrijf; goede service

Werkzaamheden namen weinig tijd in beslag. Hardwerkend personeel! Erg blij met mijn nieuwe kozijnen.

Een echte aanrader

Ik heb gekozen voor dikke kunststof kozijnen met tripple glas met op maat gemaakt glas in lood en heb bijna mijn hele huis gedaan. Kwaliteit is echt top en sta iedere dag te genieten van het uitzicht. De offerte was zoals verwacht en afspraken waren goed. Monteurs zijn leuke gasten en hebben goed werk geleverd. Nu nog 2 kozijnen over 3 jaar als verbouwing van achtergevel klaar is, ik weet al wie ik het werk gun.

Vriendelijkpersoneelen vakkundig niks teveel gevraagd

Klantvriendelijk, kwaliteit gemonteerd door vakkundig personeel

Zij hebben onze gevelbeplating naar tevredenheid vervangen.

Zeer professioneel, vakkundig en geweldige klantvriendelijkheid. Perfect resultaat!

Heel erg tevreden ben ik over de werkzaamheden en service die Kroon Kozijn mij geleverd heeft! Al bij het maken van de offerte kreeg ik erg goed advies en er werd op professionele manier meegedacht over passende mogelijkheden. De werkzaamheden zelf werden zeer vakkundig uitgevoerd. De afwerking van de kozijnen en deuren is perfect en hier werd ook alle inzet voor gedaan. Top vakwerk! De klantgerichtheid, vriendelijkheid en goede service is eveneens fantastisch te noemen. Kroon Kozijn werkt met mensen die hart hebben voor hun werk en dat is merkbaar in alles. Het resultaat is echt prachtig. Mijn huis is er zoveel mooier van geworden, ik krijg er veel complimenten over. Ik zou Kroon Kozijn aan iedereen aanbevelen!

Harde werkers en vriendelijke mensen

We zijn heel blij met onze nieuwe schuifpui. Het ziet er prachtig uit en overtreft zelfs onze verwachtingen.

Super goed

Boven verwachting een erg goede oplossing gevonden voor het plaatsen van de voordeur. Helaas waren wij jaren geleden, de dupe geworden van een kunstof bedrijf dat een erg slechte voorgevel inclusief deur bij ons had geplaatst. Alles zat schots en scheef, met kieren en dergelijke. Kroon kozijn heeft bij ons een nieuwe deur geplaatst, en kwam deze mankementen tegen. Het waren 2 vakmensen (Rudie en Tommy) die met een perfecte oplossing kwamen. Daardoor is de voorkant van ons huis, met de nieuwe deur van Kroon kozijn weer in mooie staat.

Goede service en top kwaliteit

Kroon kozijn Dordrecht levert top kwaliteit. Zeer vriendelijk geholpen en naar alle wensen is geluisterd.

Kroon Kozijn Dordrecht doet wat zij beloven.

Bij Kroon Kozijn Dordrecht is het gehele traject van orientatie, informatie, offerte tot en met levering/montage van een constante goede kwaliteit. Tijdens de montage is snel, maar bovenal vakkundig en netjes gewerkt. Ook de tussentijdse communicatie was uiterst plezierig. Op vragen van onze kant kwam zeer snel response.