Over het algemeene is een te vertrouw bedrijf.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Afwerking liet nog wat steken vallen. Aan binnen kant waren schroeven en kiertjes nog zicht baar, buiten enkelen schroeven alf ingedraaid. Tijdens het afspraak zou Kroon Kozijn een CV monteur kunnen regelen, tegen meer prijs, na 3 keer vragen en één keer bellen 2 dagen voor opleving, kont K.K. met een heel hoog prijs.

Onze ervaring vanaf eerste gesprek in showroom (waar we op zeer prettige en vakkundige wijze werden geïnformeerd over de wereld van kunststof kozijnen) tot en met het plaatsen van de kozijnen zijn we uiterst tevreden over Kroonkozijn Dordrecht. Hier werken vakmensen die weten waar ze mee bezig zijn en met je meedenken. Ze hebben niet alleen netjes gewerkt bij het plaatsen maar ook alles heel mooi afgewerkt. Onze ervaringen zijn alleen maar positief!

• Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

Reparatie aan dakkapel; prima uitgevoerd! Ongevraagd nog even alle ramen en deuren gecontroleerd op gangbaarheid en afhangen, waar nodig gecorrigeerd; heel goed! Cilinder van voordeurslot defect (heeft niets met de geplaatste dakkapel te maken!); de volgende dag gecorrigeerd door nieuwe cilinder (met bijbehorende sleutels) te leveren en plaatsen; Zo hoort het! PRIMA. Dank je wel.

• Ik ben: vaker klant geweest
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prettige mensen om mee te werken, zowel aannemer als personeel. Besteden zorg aan het te maken object.

• Ik ben: eerste keer klant

Bij ons een keukenkozijn vervangen met keraliet gevelbekleding. Goede stuk werk afgeleverd door Alfa Totaalbouw. Goede communicatie en flexibel. Vakmannen in dienst die een keurig stukje werk afleveren. Top.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zo'n 20 jaar gelden lieten de vorige bewoners een serre plaatsten door Kroon Kozijn Visser. In de loop der jaren is er slijtage ontstaan en is de serre toe aan een kleine renovatie. Al enige tijd proberen wij contact te zoeken met Kroon Kozijn maar helaas zonder enig resultaat. Door vakantie werd er eerst een afspraak gemaakt in augustus. De heer Visser kwam echter niet opdagen en liet, na een telefoontje van onze kant, via zijn assistente weten dat we foto's moesten versturen zodat hij op afstand een offerte kon maken. Helaas kwam er op onze email geen reactie. Na een aantal keren telefonisch contact kregen we dhr. Visser zelf aan de lijn. Hij vroeg ons de foto's en onze vragen nogmaals naar zijn mailadres te versturen en beloofde diezelfde avond contact met ons op te nemen. Ook nu geen enkele reactie...... we hadden graag gebruik gemaakt van de diensten van Kroon Kozijn Visser, maar het vertrouwen in weg.

• Ik ben: eerste keer klant

verstand van zaken, goede voorlichting, prettig uitvoerend personeel.

• Ik ben: eerste keer klant

Goede contract besprekingen met de leverancier zwfriesland /Schettens / Buwalda. Twee monteurs klaarden de klus in een dag. (muv vensterbanken) Was echt een team en er werd keurig werk geleverd en rommel e.d. schoongemaakt.

• Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Nadat de beide kozijnen (voor en achter woonkamer) geplaatst waren kregen we te horen dat de bestelde vensterbanken er niet waren. Moesten nog besteld worden. Daar hebben we vervolgens nog een week op moeten wachten. Kamerplanten her en der in de woonkamer. Rommelig - jammer.

Uitstekende uitleg en tijd in de showroom. Prognose levertijd en werkzaamheden correct. Snelle installatie en schoon gewerkt . Afwerking perfect.

• Ik ben: vaker klant geweest
  • Omschrijf uw negatieve ervaring niet van toepassing

Alles keurig opgenomen. Optijd geleverd. Keurige afwerking en netjes gewerkt. Al meerdere kozijnen vervangen. Nu een grote kamer schuifpui. Vakwerk.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

GEEN!!

• Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Kunststof kozijnen zijn omstreeks 4 jaar geleden geplaatst inclusief gele panelen. Deze panelen waren een jaar na plaatsing zeer vaal geworden, waarop wij contact hebben opgenomen met Kroon Kozijn Visser (kleurechtheid zou 10 jaar gegarandeerd zijn). Na onze eerste melding heeft het bijna een jaar geduurd voordat de panelen werden vervangen. Wij moesten hier constant achteraan bellen, vanuit Kroon Kozijn werd er totaal geen contact met ons opgenomen. Oftewel, afspraken werden en worden nog steeds niet nagekomen door hen. Na plaatsing van de nieuwe panelen duurde het weer minder dan een jaar dat de panelen verkleurden. Uiteindelijk toch maar besloten om weer contact op te nemen met Kroon Kozijn om de panelen te laten vervangen. We zijn nu weer een jaar bezig om dit geregeld te krijgen. Wederom worden afspraken niet nagekomen en contact krijgen met de heer Visser is nagenoeg ook niet mogelijk. De heer Visser is zelfs door het eigen personeel bijna niet te bereiken (althans dat wordt ons verteld door de kantoormedewerkers). Kortom, een zeer belabberde service, geen inlevingsvermogen en totaal geen oplossend vermogen. Klantvriendelijkheid en servicegerichtheid zijn zeer ver te zoeken. We zijn benieuwd hoe lang het nog gaat duren voordat ze met een oplossing gaan komen!!!

Boaz en Cor , geweldige vakmensen , aangenaam , hardwerkend en perfect geplaatst en afgewerkt !!! En ook nog eens alles heel schoon achtergelaten , Toppie!

• Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring GEEN!!!!

Prima kozijnen+horren zorgvuldig gewerkt zit er netjes in.de monteurs werken snel en netje ik ben blij met de kozijnen

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Ze beginnen voor mij heel vroeg

Vakmanschap en echt meesterschap, tot aan opruimen aan toe. Heel goed

• Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring de buurvrouw was jaloers

Ben zeer tevreden met het resultaat, ziet er prachtig uit. Ook aan de afwerking is veel zorg besteed en de medewerkers zijn vakbekwaam en werken netjes. Over de nazorg en gebruik van garantie kan ik nog niets zeggen

• Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Communicatie liep niet altijd vlotjes, dit kan wel beter

Alles volgens afspraak geregeld. Vakkundig plaatsen van schuifpui. En alles wordt netjes schoon opgeleverd.

• Omschrijf uw negatieve ervaring Niet

Vakmannen die in de heetste week van het jaar fantastisch werk hebben afgeleverd.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen
  • Ik ben: eerste keer klant

Vanaf de showroom tot de uiteindelijke oplevering en facturering wordt alles snel opgepakt. Vlotte offerte en plaatsing was zelfs eerder dan verwacht. De monteurs, Stefan Lèon en Boaz werken zeer kundig, snel en netjes in een goed geölied team. Alles wordt weer schoon achtergelaten. Ook toen een deel van het verlaagd plafond afgezaagd moest worden aarzelde Lèon, na mijn goedkeuring, geen seconde. Het plafond werd gedeeltelijk verwijderd en weer vakkundig afgewerkt, zodat het nieuwe keukenraam kon kiepen en draaien. Alle puin werd meegenomen en de tuin werd weer keurig aangeveegd. Toen ik plotseling even weg moest liet ik de heren alleen in huis en mijn gevoel zei mij dat ik ze ook voor de volle 100% kon vertrouwen. Dat vertrouwen is op GEEN enkel punt beschaamd. Keurige, vakkundige, rappe mannen. Stefan, Lèon en Boaz nogmaals hartelijk dank voor de hoge kwaliteit kozijnen, ramen en deuren en de prettige wijze van werken. Ik zal jullie bedrijf zeer zeker aanbevelen. Houden zo. Jane-Audrey

• Ik ben: eerste keer klant

hele onderneming en hoe er mee werd omgegaan ( voor mij voor het eerst om zo iets groots te aanschaffen ) gaf mee een vertrouwd gevoel

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk
  • Ik ben: eerste keer klant

Binnen 2 dagen werkzaamheden afgesproken en klaar. Alles netjes afgewerkt.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Dakkapel laten plaatsen in de winter 2010 / 2011. Goede maten, goede materialen, snelle levering, snelle plaatsing. Zag er al-met-al heel goed uit.

• Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring 1. Plaatsing Dakkapel. Geplaatst op een regenachtige dag. Niets afgedekt of afgeplakt. Mannen liepen ontelbare keren op- en neer / heen- en weer door het huis. Bekleding van trap hebben wij na afloop kunnen weggooien en de trap opnieuw laten bekleden. 2. Nazorg. Na ca. 6 jaar is er een paneel losgeraakt; schroeven missen en paneel klappert bij stevige wind. Hierdoor o.a. elektrische rolluik onvoldoende beschermd tegen de elementen. Telefonisch melding gedaan op 26 september 2017. Wordt i.d.d. als garantie erkend en men komt hier op terug. Op 31 okt 2017 telefoontje, dat de volgende dag de monteur zou langskomen. Dit kwam ons niet echt goed uit, want wij zouden dan een crematie van een oom in Amsterdam hebben. Dit gegeven werd ons bijna kwalijk genomen, want het is "moeilijk plannen"; wisten we het wel zeker?! Daarna bleef het ca. 6 maanden oorverdovend stil. Ben in april 2018 in persoon naar het bedrijf gegaan en daar kon men helemaal niets van deze hele kwestie in de papieren terug vinden?! Dan maar opnieuw een orderformulier aangemaakt en u hoort van ons... Zonder enige vooraankondiging stond opeens op 04 juni 2018 de monteur Edwin op de stoep. Men had hem een stapel orderformulieren meegegeven en hem op de bonnefooi op pad gestuurd... Tot mijn spijt lag mijn vrouw op dat moment doodziek op bed (op zolder, waar de dakkapel onderdeel van uitmaakt) en heb hem daarom (na een bakkie koffie) onverrichterzake weg moeten sturen. Ik heb dit de volgende dag gemeld aan het bedrijf met het verzoek om nogmaals een afspraak in te plannen. Het is inmiddels 10 weken later en ik ben na bijna 11 maanden nog steeds in gespannen afwachting van een monteur, die op een geschikte datum e.e.a. zal repareren.

Ik heb bij Kroon een schuifpui en een voordeur gekocht met name omdat mij de kwaliteit beviel. Ik werd op een deskundige manier geadviseerd en de communicatie verliep met de medewerker verliep prettig, vlot en eerlijk. Ook de installatie is vakkundig em netjes uitgevoerd. Ik ben zeer tevreden met de geboden diensten.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het contact met de verkoopmedewerker was goed er werd snel gereageerd op vragen. De deurkruk aan de buitenkant was te groot waardoor het rolluik niet meer dicht kon. Dit is een paar dagen later opgelost. Helaas is er wel een kleinere krukstift ingegaan. Deze stift is eigenlijk te klein, en schiet soms uit het buiten handvat, hierdoor hebben wij onszelf al eens buiten gesloten.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring De monteurs die de pui hebben geplaatst spraken nauwelijks nederlands waardoor het moeilijk communiseren was. Ook hebben de de gemaakte rommel niet opgeruimd. De pui was op enkele plaatsen beschadigd (dit is later netjes hersteld) ook staat de pui niet waterpas waardoor hij moeilijk sluit. Dit is opgelost door de sluiting in de onderdorpel te verlagen (na aandringen).

Contact met dealer: