Toppie

Vanaf het begin hadden we gelijk een goed vertrouwen. Net een wat betere voorlichting en eventueel andere opties, die mogelijk waren. Alles wat er is afgesproken is allemaal keurig afgehandeld. De monteur was lekker op tijd en heeft keurig zijn werk gedaan. En de monteur denkt ook nog mee om iets te veranderen als dat, beter uit komt.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rijnmond

Perfect afgeleverde (studenten)woning in Wageningen

De kozijnen zijn van top kwaliteit. Netjes gezet en netjes afgewerkt. Erg blij met het resultaat. Communicatie van Kroonkozijn was top! Ook toen het even wat minder ging vanwege het langer durende project. Nadat het (verouderde) huis half uit elkaar viel, hadden Raymon en Luc altijd een oplossing. Gezellige, en efficiente bouwvakkers. Hadden geen andere kunnen wensen.

Zeer goed!

Onze ervaring met Kroon kozijn is zeer goed! De gebruikte materialen zijn van top kwaliteit en op zeer professionele wijze gemonteerd, de afwerking is tot in de puntjes verzorgd. Raymond, Luc en Marcel bedankt voor het vakwerk dat jullie geleverd hebben, het is boven verwachting uitgevoerd. Onze complimenten voor jullie passie voor het werk en bedankt voor de gezelligheid! Groetjes, Debbie en Stefan

Top service en deuren

Goede en snelle service top

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

De werkzaamheden zijn prima uitgevoerd.

Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe dakkapel en het kozijn. Het ziet er allemaal prima uit en ook de voorbereiding verliep op een aangename wijze.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Goed en duidelijk

Goed geholpen, duidelijke communicatie. Netjes afgewerkt.

Heel tevreden!

Communicatie verliep vlot en dachten goed mee, plaatsing sneller dan verwacht en onze schuifpui ziet er super uit. Heel erg blij mee!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Vriendelijk en uitstekend contact.

Prima ervaring gedurende het offertetraject en uitvoering.

Uitstekend!

Prettig contact met Tom in de showroom waar hij ons deskundig heeft geadviseerd m.b.t. de mogelijkheden. Het plaatsen van de kozijnen door Kevin en Mohad verliep vlot en netjes en voor ieder probleempje was een oplossing. Echt klasse!! Voorbijgangers en buren vonden het geheel ook erg mooi geworden.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Voor herhaling vatbaar

Klantvriendelijk, komen hun afspraken na. Zou kroonkozijn aanraden bij anderen. de afdeling verkoop zeer klantvriendelijk en duidelijk in de uitleg. Denken met je mee om keuzes te maken. Monteurs ook zeer vriendelijk . Werken netjes en ruimen hun gebruikte materialen op.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Arnhem

Mooie kozijnen, goede service en hele aardige mannen die de kozijnen geplaatst hebben. Kroon kozijnen maakt op alle fronten waar, wat ze vooraf beloven. Top bedrijf!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Arnhem

Prima uitvoering, zoals we hoopten dat het zou worden

Het 1e gesprek en kleine aanpassingen gingen prime. De inmeting was vlot en de uiteindelijke installatie redelijk snel. De plaatsing was lastig door het strakke inmeten maar is vakkundig opgelost en keurig en schoon afgewerkt. Heel fijn allemaal.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Arnhem

Duidelijke communicatie en mooie afwerking.

Kroon kozijn Heemskerk heeft voor de 2e maal werk gedaan. Goede ervaring bij ons vorige huis en nu weer. Communicatie is snel en duidelijk, je krijgt antwoord op vragen. Afwerking is netjes.

Prima ervaring

Snelle afspraak kunnen maken. Zorgvuldig ingemeten. Prima en zeer snel geïnstalleerd.

Erg tevreden!

Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe kozijnen. De werkzaamheden verliepen soepel en het resultaat mag er zijn!

Soepel verloop

Na het overwegen van 3 offertes gekozen voor Kroon kozijnen in Heemskerk. De prijzen en kwaliteit lagen redelijk gelijk, maar de ventilatiestand van het raam deed het hem en ze zaten net even onder de prijs van de andere 2 Het procces van na het tekenen van de offerte liep soepel. Telefonisch nog wat aanpassingen gedaan en een afspraak ingepland om de boel te plaatsen. De week van de plaatsing liep ook goed. De monteurs waren vakbekwaam, werkte nauwkeurig en schoon en waren op tijd aanwezig. Dag van oplevering even een nette rondleiding gehad met tips voor het onderhoud. Een fijne ervaring overgehouden.

Meer dan geweldig

Via de dealer in Roosendaal alle kozijnen bij ons laten vervangen. Inclusief pui achter en voordeur. Wat een ongelooflijk aardige gasten werken daar, gemotiveerd, beleefd en super vakkundig. Week werk gehad bij ons, en hebben hard door moeten werken. Top bedrijf. Werkelijk geweldig.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Roosendaal

Vriendelijk en vakkundige mensen, prachtig eindresultaat

Gastvrije en vriendelijke ontvangst in de vernieuwde vestiging van Almere en duidelijk geïnformeerd. De kozijnen en deuren werden vakkundig geplaatst en alles werd keurig achtergelaten.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Zeer tevreden!

Wij zijn erg blij met de kunststofkozijnen met HR++ glas op alle verdiepingen en de buitendeuren geplaatst door Kroon Kozijn Utrecht. Alles is keurig afgewerkt en het ziet er prachtig uit. Wat fijn dat het team van Stefan zo met ons heeft meegedacht in onze situatie. Wij raden Kroon Kozijn Utrecht zeker aan.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Eind resultaat is prachtig!

Snelle afhandeling

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Zowel over mijn schuifpui als de plaatsing daarvan ben ik zeer tevreden

Na een eerdere goede ervaring met Kroonkozijn ben ik niet verder gaan kijken en ben ik voor mijn nieuwe schuifpui direct naar Kroonkozijn gegaan. Hij zit er nu een paar dagen in en ben er blij mee. De mannen die hem hebben geplaatst krijgen ook een dikke 10. Harde, gezellige werkers!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Heel zorgvuldig, kundig en behulpzaam

Wij zijn erg tevreden over onze nieuwe kozijnen, de monteurs waren ook zeer vakkundig en bescheiden. Er zou met een hoogwerker gewerkt worden maar er moest uiteindelijk een steiger geplaatst worden, dit gaf iets van vertraging maar werd er zeer goed en prettig over gecommuniceerd. In deze tijd van krapte en gebrek aan werklui, petje af voor Kroon.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Arnhem

Kwaliteit in maken, plaatsen en communicatie

De verkoper in heemskerkwas goed. Uitleg over de materialen en meedenken met wat we wilden. Communicatie helder. Plaatsen was ook goed

Super bedrijf

Een paar maanden geleden een nieuwe erker laten plaatsen en vorige week een nieuwe voordeur. Komen afspraken na, super netjes en snelle levering. Een grote dikke 10!!

Gewoon perfect

Prettige communicatie, vriendelijke en kundige vaklieden. Hartstikke mooi afgewerkt. Zeer tevreden.