Boven verwachtingen

Tijdens de verkoop duidelijke uitleg en geen mooi verkoop praatjes oftewel de spannende verhalen bleven achterwege. Tijdens het inmeten bleek de monteur er een professionele denk en werkwijze op na te houden. De monteurs die het kozijn plaatsten waren klantvriendelijk, professioneel en lieten de omgeving zeer netje achter. Al met al een dikke aanrader dus.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Zeer tevreden over de werkwijze.

Mooie kozijnen laten plaatsen en daar ben ik zeer tevreden over. Spontaan een goed personeel die netjes en zorgvuldig werken, netjes alles opruimen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

In een zin super van begin tot eind

Vanaf eerste gesprek met Herman Tomesen en zoon tot het plaatsen van de kozijnen en ramen hadden wij hier veel vertrouwen in. Dit vertrouwen is helemaal waar gemaakt. De mannen die de kozijnen geplaatst hebben zijn super vaklui. Alles tot in de puntjes afgewerkt en de rommel opgeruimd. Kan kroon kozijnen Dordrecht iedereen aanbevelen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Goed meegedacht en juist uitgevoerd.

Was in eerste instantie niet tevreden met de afwerking. De betaling werd door de dealer in dordrecht gelijk verschoven totdat het geheel naar mijn zin was. Prima gedaan!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Kwaliteit in eindproduct en werkzaamheden in huis

Redelijk wat value for money. Geen extreme lange doorlooptijd tussen bestellen en plaatsen. Afwerking van kozijnen in huis erg goed Vlot verloop werkzaamheden tijdens plaatse.

helemaal tevreden

Goed geadviseerd, zeer nette werkmannen en keurig geplaatst. Heel tevreden met het eindresultaat.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Goede service, fijn contact!

Hele proces ervaren als erg prettig. Snel en goed contact. We zijn erg blij met onze kozijnen en fijn dat het nog in 2019 kon!

tot nu toe geweldig

Het werk moet nog worden afgemaakt, maar gebeurd het op dezelfde manier als tot nu toe dan kunnen ze een hoog cijfer verwachten.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Prima service. Nette vakmannen.

Ze waren op tijd. Lieten alles keurig achter.

Keurige afhandeling van alles

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Prachtig product, vakmensen die het komen plaatsen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Mooie kozijnen en voordeur vakkundig geplaatst

Fijn en warm contact met de dealer. Uitgebreid uitleg gehad over de keuzes van kozijnen en deuren en toebehoren. De heren zijn zeer vakkundig te werk gegaan, goed voorbereidend alle spullen klaar gezet en ook een bezem bij de hand voor de stof en overige rommel. De oude kozijnen zijn er zonder braaksporen voorzichtig uit gehaald, zelfs van de voordeur waar een extra gemetselde betonnen omheining omheen zit. Vervolgens de nieuwe kozijnen er in gezet en netjes afgewerkt met tochtstrippen, hang en sluitwerk etc. Tussendoor werd er telkens aangeveegd waardoor het netjes en schoon achter gelaten werd. In twee dagen tijd hebben wij een hele mooie voorgevel gekregen, die al door meerdere buren en omwoners opgevallen is. Kortom, wij zijn zeer tevreden over de werkwijze en het resultaat van de vakmannen en het contact met de dealer.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Netjes voorbereid en vakkundig uitgevoerd! Zeer tevreden

Onze ervaring bij Kroon kozijn Purmerend zijn erg positief. Snelle werkwijze en professioneel afgeleverd werk.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

klasse

prachtig raam mooi afgewerkt.super

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Mooie kozijnen ,fijne mensen

De geplaatste kozijnen zijn naar wens. Er is goed vakmanschap geleverd door de monteurs. Zij hebben alles netjes afgewerkt en de meetfouten gecorrigeerd. Informatie in de showroom had achteraf iets uitgebreider gemogen. Puntje van verbetering is het inmeten en het meedenken. De communicatie onderling mag wat beter. (vloer moest op het laatste moment ingeslepen worden, wat mogelijk al eerder bekent was.) Voorbeeld is: Plichés die nu geplaatst zijn, zijn lastig te bedienen i.v.m. hoogte en een keuken. Fijn als hier over mee gedacht was. Een systeem met touwtjes was bijvoorbeeld handiger geweest. Ook begrepen we achteraf dat de plichés d.m.v. magneten bevestigd zouden kunnen worden. Onze oude brievenbus zat in de deur, deze waren zowel wij als de verkoper vergeten. Verkoper is ons tegemoet gekomen en heeft een losse brievenbus gekocht.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Professioneel, vriendelijk en punctueel. Mooie kozijnen, perfect vakwerk

Professioneel, vriendelijk en punctueel. Mooie kozijnen, perfect vakwerk. Binnen 5 uur waren de drie nieuwe kozijnen geplaatst.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Prettig en betrouwbaar

Het bovenste lijkt me duidelijk genoeg. Ook prima afwerking.

De juiste keuze gemaakt.

Na een uitgebreid voorbereidende zoektocht kwam ik bij Kroon Dordrecht terecht. Dat gaf meteen een goed gevoel. De werkzaamheden werden uitgevoerd door vakmensen. Ik ben meer dan tevreden.

Perfecte service en resultaat

Omdat de eerste keer zo goed bevallen was, heb ik nu voor de tweede keer Kroon Kozijn gevraagd de rest van de kozijnen en deuren van mijn huis te vervangen. Opnieuw weer hele goede service, professionele vakmannen en geweldig resultaat. Mijn huis is er veel comfortabeler en mooier van geworden. Heel erg blij mee!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Vlotte en keurig plaatsen van kozijnen en voordeur

De plaatsing was geen probleem, wel een aantal punten waar ze voor terug moeten komen, verschillende glaslatten gebruikt op de kozijnen en de voordeur gaat niet soepel open.we wachten af hoe dit opgepakt gaat worden want dat bepaalt de echte service van een bedrijf

Prachtig resultaat

Over de kozijnen werd heel goed meegedacht. Het resultaat was prachtig. Ook de plaatsing van de kozijn gebeurde door technisch zeer kundige monteurs. Hierbij werd er heel netjes en schoon gewerkt. Resultaat was volkomen naar tevredenheid. Een aanrader!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Vriendelijk, vakkundig en zeer professioneel!

Wij zijn zeer tevreden met de service en de werkzaamheden die zijn geleverd door Kroon Kozijn. Vanaf het moment dat we de showroom binnen zijn gelopen is alles op een natuurlijke, nette en professionele wijze verlopen. Wij hebben ons goed laten informeren over de vele mogelijkheden en we hebben ook goed geluisterd naar het advies wat ons werd gegeven. De klantgerichtheid, vriendelijkheid en top service heeft gezorgd voor een geweldige ervaring met Kroon Kozijn. mede dankzij de zeer vakkundige monteurs is het eindresultaat prachtig geworden!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Top kwaliteit voor een goede prijs!

Topkwaliteit schuifpui laten zetten,montage vlot en netjes! Heel erg tevreden!!!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam

Over eindresultaat zeer tevreden.

Vanuit de basis van Kroon Kozijn was er voldoende ruimte voor eigen ideeën. Ook heeft dhr. Groeneweg van Kroon Kozijn Nijmegen een mooie oplossing gevonden voor onze zolderramen, die in driehoeksvorm zijn. Het eindresultaat was uiteindelijk helemaal zoals we het voor ogen hadden. Wel was het jammer dat de inbouw van de kozijnen later was dan in eerste instantie bij opdracht gepland was. We moesten daar zelf achter komen. Ook werkt Kroon Kozijn met andere leveranciers en onderaannemers samen. Dat was ons vooraf niet bekend. We hadden dit graag willen weten. We hebben het als zeer positief ervaren dat na de renovatie door Kroon Kozijn de puntjes op de i werden gezet.