Prima ervaren

Alles is Netjes gemaakt en afgewerkt. Zeer tevreden

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

geweldig

Goede informatie, goede voorbereiding, goede uitvoering, goede afwerking en goede nazorg. De medewerkers zijn ook erg vriendelijk. Ik ben erg tevreden!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Prima en nette werklui ruimen.keurig alles op weinig stof vibden we later nog terug en niks is te veel en goede tekst en uitleg zowel voor plaatsen als nadat het geplaatst is en uitstekende kwaliteit

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Wij zijn zeer tevreden met de voorlichting, plaatsing en de nieuwe kozijnen.

We werden prima voorgelicht, afspraken goed nagekomen en de plaatsing en montage van de kozijnen is door vakmensen op een keurige manier uitgevoerd. Klantvriendelijk en uitstekende service. Helemaal tevreden!

Prima!

In eerste instantie had ik aanvraag gedaan om te komen meten en offerte uit te brengen en niets meer vernomen . Later gebeld daarover en is er diezelfde week nog iemand geweest . Kozijnen inmeten en besteld , de kozijnen waren er eerder dan gedacht . Drie dagen waren ingepland om te plaatsen , maar de mensen die dat kwamen doen hebben zo hard gewerkt dat ze na twee dagen al klaar waren . Helaas was in de eerste nacht een ruit gebarsten ook hier geen probleem en is later vervangen . De mensen die kwamen plaatsen waren erg vriendelijk , behulpzaam , netjes overleg daar waar nodig en kennis van hun vak . Top!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Vakwerk

Bij Kroon Heemskerk werken mensen die verstand hebben van zaken. Bij het advies en inmeten werd er goed onderbouwd waarom we zaken beter wel of niet konden doen. Bij het plaatsen werd er continu overlegd hoe zaken werden aangepakt. In 1 wordt TOP.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

60 weken na opdracht eindelijk afgerond. (ipv 6 - 10 weken)

De in de offerte aangegeven oplevering van 6 tot 10 weken is uiteindelijk 60 weken geworden voordat de opdracht eindelijk voltooid was. Begon al met het niet inleggen van de opdracht, daarna veel fouten in productie en levering van materialen. Telkens vele weken vertraging doordat er ergens iets niet goed gegaan was en we weer achteraan de planning aan moesten schuiven. (maatvoeringen, glad profiel ipv nerf, verkeerde glasmaten, verkochte oplossing die niet eens leverbaar was....) De monteurs moeten het dan maar oplossen bij de klant. Communicatie in het oplossen van de problemen is erg slecht, je moet als klant continu erachteraan. Zelfs het keurmerk moeten inschakelen om geplaatste kozijnen met productiefouten op te lossen. Dit staat totaal niet in verhouding met alle quotes die in de offerte en op de website terug te vinden zijn.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

P Kieviet, grote klasse, zeer tevreden!

Vakkundig geplaatst door Timmerbedrijf P Kieviet Middelharnis

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Middelharnis

Goede service en kwaliteit

Wij hebben in Februari bij Kroon Kozijn Utrecht een kunststof voordeur besteld. Na 10 weken geleverd en vakkundig het oude kozijn verwijderd en het nieuwe geplaatst door Stefan Delil! Goed werk Stefan 👍 Bedankt Kroon Kozijn Utrecht

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Erg tevreden

Het eerste contact was direct prettig en informatief. Het vervolgtraject ging ook volgens wens. De installatie door de twee monteurs is keurig en netjes verlopen met inachtneming van de corona regels. Ook de nazorg was goed. Kortom prima werk van begin tot eind.

Zeer slecht

Slechte communicatie, vaak afgebeld, veel fouten gemaakt. Voor het geheel echt af was waren we 4 maanden verder, we hebben hier veel vrije (onnodige) dagen aan verspilt. De andere kant van het huis nooit meer daar, echt een verschrikkelijke ervaring. Helaas ook niet de beloofde kwaliteit.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Visser

Goed advies, goede service en mooie kwaliteit.

In de showroom in Nijmegen konden we uit de verschillende opstellingen die daar stonden, aangevuld met voorbeelden in een fotoboek een weloverwogen keuze maken voor nieuwe kozijnen en een voordeur voor onze woning. Ik was blij met de monteur die vóór het definitief op maat laten maken van het materiaal bij ons nog even de maten nauwkeurig nameette. Daar kon ik nog onze laatste correcties/verfijningen nog aangeven. Enkele weken later kwamen de monteurs hun sloop- en montageklus verrichten en we waren blij verrast dat ze dat enorm snel en nauwkeurig voor elkaar kregen. We zijn nu blij met onze onderhoudsarme en energiebesparende aanschaf.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

In 3 dagen professioneel werk geleverd.

Vier ramen en een voordeur in drie dagen geplaatst, plus de binnen - en buiten (raamdorpels) afwerking. Ook bij tegenslag bleven de mannen rustig, en klaarden de klussen. Bovendien werden de "spaanders" (want waar gewerkt wordt … ….) opgeruimd!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam

Zie onder.

De ontvangst bij de offerte bespreking vonden mijn vrouw en ik dermate prettig dat we gelijk tot opdracht zijn overgegaan. De uitvoering door 2 monteurs verliep vlekkeloos, prettige mensen in de omgang en bovenal goede vaklui. De ramen zijn geplaatst zonder omgevings beschadigingen, kortom 100% tevreden.

Vakwerk prettig zaken doen

Wij hebben de samen werking met Kroon als zeer prettig ervaren, goed personeel werk vakkundig en netjes. En komen afspraken keurig na. Bij ons in Houten alle kozijnen in maart 2020 vervangen voor kunstofkozijnen .

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Tevreden

In plaats van mijn schuifpui heb ik nu een kozijn met vast raam en deur met hor erin. Keurig netjes geplaatst, alles netjes opgeruimd. Ik ben heel tevreden over het resultaat, het ziet er heel mooi uit. Heel blij ben ik ook met de oplossing voor de deur, die eigenlijk heel simpel is, om hem vast te zetten. Geen haak nodig.

Keurig geholpen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Zeer goed werk geleverd!

De heer van Vuuren en zijn medewerker hebben keihard gewerkt in in 2 dagen (!) onze kozijnen en een nieuwe gevel met keralit aangebracht. Alle puin en afval netjes afgevoerd. Wij zijn erg tevreden. Ziet er fantastisch uit.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Gouda

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Goede kwaliteit, netjes gewerkt.

Vanaf het eerste contact goed gevoel bij dit bedrijf. Eerlijk advies, goede prijs. Klein dingetje met opleveren, maar keurig opgelost. We zijn erg blij met het resultaat. Bijna ons hele huis is nu onderhoudsvrij en ziet er weer superstrak uit. Jongens werken keurig en snel en ruimen alles netjes op.

Vriendelijk, correct en snel

Dakkapel : De monteurs waren vriendelijk. Handelde correct. Montage was vlot, en heel erg netjes.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Wederom goede service en kozijnen

Weer een goede service en mooie kozijnen. Tijdens het plaatsen glas kapot maar gelijk besteld en komen ze plaatsen zodra ze het binnen hebben. Voor de volgende kozijnen gaan we zeker weer naar kroon kozijn.

mooie deskundig werk geleverd

goed afgewerkt en vakkundig geplaatst.

Prachtig

Conform afspraak geleverd. Keurig geïnstalleerd. Nog 2 openstaande puntjes