Super goed service

Zeer fijn bedrijf, goed geholpen bij verkoop. Verkopers dachten goed mee. Heldere gespecificeerde offerte opgemaakt. Plaatsing was ook goed, twee monteurs die netjes werkten en geen troep van mijn huis hebben gemaakt. Prettig in de omgang ook, qua afwerking was alles bespreekbaar. Ik heb eigenlijk geen minpunten.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

hele slechte service en niet klantgericht

ik heb een ontzettende slechte ervaring met kroon kozijnen. Tijdens het gesprek werd er weinig tijd voor ons genomen want de volgende klant stond alweer voor de deur. De offerte bleek naderhand niet te kloppen en het werd een stuk duurder. Een grote mond kon ik krijgen en er was geen begrip. Had ik de offerte maar goed moeten lezen was het antwoord. Bij levering hebben ze het raam er ingehangen, maar er is niets verteld over zelf afwerken. Dit konden we dan ook maar gaan doen en kwam er er kosten bij. Vervolgens bleek het raam ook geen ventilatie stand te hebben, waar wij wel om gevraagd werden. Mails met onze vragen werden niet beantwoord en we werden nooit teruggebeld. We zitten nu met een slechte klanten ervaring en zijn zeer ontevreden over de service.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Over het algemeen goed. Geduldig, zeer vriendelijk en uitvoering werkzaamheden erg goed en netjes. Administratief een beetje slordig. Op de hoogte houden van de vorderingen na bestelling kan beter.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Gouda

Van begin tot het eind een goed gevoel gehad

De verkoper is ook de man die het plaatst en dat merk je aan de antwoorden op vragen en de adviezen die worden gegeven in de showroom. Dat voelt vertrouwd en goed. Bij het inmeten, het plaatsen en de na service wordt zeer nauwkeurig en netjes gewerkt. Natuurlijk waar gewerkt en gebroken wordt krijg je rommel, maar het wordt allemaal netjes opgeruimd en achtergelaten. De medewerkers zijn vakmensen en ook open, vriendelijk en beleefd. Dit bedrijf is zeker een aanrader om mee in zee te gaan

kroon kozijn Gouda prima vakwerk

Prima vakwerk en kennis van zaken. Communicatie met Frank van Vuuren uitstekend.

Zeer vakkundig en klantgericht

Ik ben goed geadviseerd door Frank. Alles is op tijd, goed en netjes geleverd en afgewerkt. Ook als er opmerkingen waren werd er direct op gereageerd en zaken zo nodig aangepast. Ik ben zeer tevreden en raad het iedereen aan.

Prachtig kozijn, super kwaliteit

Een prachtig kozijn met vakmanschap en aandacht voor detail gemonteerd. Isolatie en afwerking zijn top en na afloop wordt ook nog de stofzuiger gehanteerd. Ik ben erg tevreden en het huis is door de kozijnen van Kroon meteen het mooiste van de straat.

Zeer tevreden, erg netjes

Zeer tevreden met mijn nieuwe kunststof kozijnen. Kozijnen zijn keurig geplaatst, ben er zeer tevreden over. De mannen die ze hebben geplaatst waren zeer klantvriendelijk en hebben alles netjes afgewerkt en opgeruimd. Helemaal top.

TENENKROMMEND!!!

In maart 2019 een voordeur besteld bij Kroon Kozijn Gouda (KKG), in juni 2019 geleverd, echter verkeerde deur, wel geplaatst. Door KKG werd de schuld bij ons gelegd, we hadden de offerte toch getekend. Op die offerte stond de omschrijving van de door ons bestelde deur, echter geen afbeelding. Volgens KKG lag het aan aan hun softwareprogramma dat standaard het verkeerde paneel aangaf. Als we extra betaalden, kregen we de door ons gewenste deur. Het conflict bij de Geschillencommissie aangemeld die voortvarend te werk ging. KKG leverde, om hun gelijk te krijgen, een door hen aangepaste offerte bij de commissie aan en vertelde leugens omtrent het tot stand komen van de offerte. Zij verschenen ook niet op een gesprek. De commissie stelde ons in het gelijk en droeg KKG op om een andere deur te leveren, die werd uiteindelijk op 1 oktober 2020, na anderhalf jaar, geplaatst. KKG heeft vanaf het conflict geen enkele keer contact met ons op genomen, nog geen excuses, een bloemetje of enige korting voor de door hen veroorzaakte frustratie. Geen enkele compensatie van de kosten, tijd en het niet kunnen genieten van de gewenste deur. Wat een beroerde houding na het maken hun fout!

In één woord geweldig!!!

Ik ben zo ontzettend blij met de kozijnen. Verwarming kan standaard 2 graden lager over de hele dag. Goede isolatie en koeler in de zomer. De 2 mannen die ze kwamen zetten waren harde werkers en hebben alles netjes en goed afgewerkt. Er is zoveel keuze mogelijk qua kleur en stijl. Heel blij mee!!!!

Topkwaliteit

Vanaf het eerste gesprek direct een goed gevoel, dat is later wel gebleken. Een kwalitatief goed en mooi product. Topkwaliteit ! Professionele vaklieden snel en vakkundig geplaatst en alle rommel opgeruimd en meegenomen. 100% tevreden.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Goede kwaliteit en een uitstekende service

Bijna drie jaar geleden heeft Kroon Kozijn Dordrecht de oude houten kozijnen van ons appartement vervangen door kunstofkozijnen met A++ beglazing. Een complexe operatie op vier-hoog die door de mannen van Kroon kozijn Dordrecht zeer vakkundig is uitgevoerd. Onlangs hadden we een klein probleem met een van de kozijnen dat door de heer Tomesen tot volle tevredenheid is verholpen.

Echt vakwerk

De kozijnen zelf zijn van uitstekende kwaliteit. De monteurs zijn echte vakmensen. De ventilatiestand is geniaal. Bij oplevering moest ik bij een raam wijzen op de kiepstand die bij de minste geringste wind of tocht onderaan zou gaan rammelen, maar dat hebben ze ter plekke weten op te lossen met afstellen. Wel mis ik de mogelijkheid om de draairaam op een open stand vast te zetten tijdens hete zomernachten, maar ik weet ook niet of dat bij andere merken wel kan.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Uitmuntend

Geen aanbetaling!!! Goede uitleg over product en meedenken met klant Kwaliteit staat hoog in het vaandel. Prima werklui. Mooie afwerking en alle rommel nemen ze mee. H. Tomesen komt aan het eind nog langs en dan pas de rekening!!

Vakwerkj

De medewerkers hebben vakwerk geleverd. Wij waren zeer tevreden en zullen Kroon bij iedereen aanbevelen.6

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Van begin de verkoop, tot de uitvoering en nazorg prima verlopen. Fijn dat er werd mee gedacht. Zodat het eindresultaat nog mooier werd. En de verkoper Willem, dat is mijn man. Rotterdammers spreken dezelfde taal. Duidelijk, is dat! Enige minpuntje, de bouwlui rookten. Tijdens de klus, maar toen we daar iets van zijden. Was het opgelost. Had denk ik niet nodig gehoeven.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam

Volgens afspraak, vakmensen, perfect.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam

keurig en vakkundig geplaatst en nette afwerking

prima contact levering volgens afspraak

Zeer professioneel geplaatst.

Personeel was heel goed op elkaar ingespeeld, werkte systematisch en netjes. Na afloop alle afval meegenomen en snel klaar met de opdracht. Alles was keurig afgewerkt.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Eindhoven

ik ben tevreden over de uitvoering van het werk.

Keurig gewerkt. De kwaliteit van de kozijnen en ramen kan ik pas over langere tijd beoordelen. Jammer dat ik nu al sinds mei vorig jaar wacht op correcte bedieningsmateriaal voor de InBlindz in mijn keukenraam

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Gewoon goed en volgens afspraak

Prima service en kwaliteit

Klasse bedrijf

Ze komen na wat ze beloven Mooie materialen. goede prijs vriendelijk ervaren installateurs. Huis rondom met nieuwe kozijnen in 3 1/2 dag gezet en afgewerkt.

alles zoals afgesproken toppers

Fijn bedrijf en niet meteen een handtekening van je wilt bij je eerste bezoek . Plaatsing volgens afspraak en door goede vakmensen

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Kozijnen prima volgens afspraak geplaatst

Prima advies en daarna plaatsing van kozijnen conform afspraak. Tussen overeenkomst en daadwerkelijk plaatsen zat een paar maanden wachttijd, maar het was het wachten zeker waard. Een tevreden klant!

Geweldige service

Prettig geholpen bij offerte, fijn meegedacht voor de plaatsing, nette service bij aflevering én n bloemetje toe, fantastisch