Goed en vriendelijk geholpen. De plaatsing verliep vlot en netjes met vriendelijke monteurs.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Werken secuur met goed materiaal en komen afspraken na

Ze doen wat ze zeggen. Goede kwaliteit en werken snel.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Het renoveren van mijn huis was super.

De mensen van Kroon werkten super snel en netjes. Waren aardig en ruimden elke dag hun rommel op. Verder was het plaatsen van de kozijnen en de deuren vakwerk en leuk om eens te zien. Hele mooie techniek en prachtige kozijnen. Ben zeer tevreden, vooral over mijn voordeur.Had een klein scheurtje in mijn badkamer raampje maar daar komen ze binnenkort voor terug. Ze hebben 2 verdiepingen en 2 deuren gedaan in 2,5 dagen en met prima resultaat!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Ik vind Kroon Kozijn Dordrecht GEWELDIG!

Herman Tomesen geeft goed advies en laat de keuze uiteindelijk toch bij de klant. Boudewijn en Milan zijn gezellige vaklui , alles is mooi afgewerkt en de rommel netjes opgeruimd. Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe kozijnen en deuren! (Heb ik al gezegd dat ik het mooi vind?.....ja al een stuk of 50 keer )

Zeer onvoldoende

De afhandeling van een klacht bij Kroonkozijn Visser duurt nu, ondanks alle toezeggingen, al een jaar. Zal nooit meer zaken willen doen met een bedrijf dat niet doet wat het zegt te zullen doen!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Visser

Aan onze verwachting meer dan voldaan

Keurig geplaatste en afgewerkte kozijnen in ons hele huis (van dakkapel tot schuurdeur) de medewerkers die deze klus geklaard hebben werken netjes en leveren prima kwaliteit. Ze zorgen ervoor dat de gemaakte "rommel" keurig wordt opgeruimd en afgevoerd.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Zeer goede ervaring en kundig personeel

Personeel werkt zeer goed en door. Ruimen elke dag na afloop alles weer op. Alles ook in goed overleg. Wij zijn zeer tevreden

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Prima!

Goede, heldere uitleg en hulp bij de oriëntatie, en het plaatsen van de kozijnen werd vlot en vakkundig gedaan. Ben er zeer blij mee.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Mooi kozijn en netjes afgewerkt

De Werkzaamheden zijn gedaan zoals met ons afgesproken

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Zeer tevreden over de behandeling en uitvoering van de werkzaamheden.

Op grond van eerdere goede ervaring met Kroonkozijn opnieuw gekozen voor contact met dit bedrijf. Het verkennende gesprek kon op korte termijn worden geregeld; voor dit gesprek werd ruim de tijd genomen. De mogelijkheden en uitvoeringen aan de hand van brochures en opstellingen in de showroom helder toegelicht. De uitvoering van de werkzaamheden (kozijnen, deuren) vond op de tevoren afgesproken dagen plaats; de verzorging daarvan was uitstekend: merkbaar zorgvuldig en precies. Het geleverde materiaal bevalt uitstekend, degelijk en geheel volgens verwachting.

Great

Heerlijk een bedrijf dat afspraken nakomt en voor een redelijke prijs op tijd levert wat er is afgesproken. En dan ook nog creatief meedenken tijdens ontwerpen flexibel zolang het ontwerp nog 'under construction' is. Daar kan menig retailer een voorbeeld aan nemen. Zodra we voldoende gespaard hebben. krijgen ze de volgende opdracht voor verduurzaming van ons huis.

Prima ervaring

Klein uur voor sluitingstijd liepen we zonder afspraak showroom binnen. Fijn en uitgebreid te woord gestaan met goede uitleg. Prijs was zeker concurrerend. Hele verdere proces (offerte, inmeten, inplannen en montage) verliep prima. Tip: als er tijdens montage/afwerking concessies gedaan moeten worden, betrek klant er meteen bij.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Kroon Kozijn Heemskerk heeft fijn meegedacht over de (on)mogelijkheden van mijn wensen voor compleet andere indeling raampartij. Zij kwamen na het opmeten en intekenen met suggesties om het nog meer naar mijn wens aan te passen. Goed meegedacht dus. De monteurs zijn vriendelijk, professioneel en werken hard en netjes. Voor- en achtergevel in een dag geplaatst. Zeer tevreden en erg blij met m’n nieuwe kozijnen. Ik kan Kroon Kozijn Heemskerk zeker aanbevelen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

ik bied het andere klanten ook aan met de kunstof kozijnen te plaatsen

mijn ervaring is dat de kunststof kozijnen netjes geplaats zijn

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

kozijnen zijn een echte aanrader

Prima kozijnen en fijn werknemers. Er is nog een klein restpuntje maar hier gaan we zeker uitkomen.

Top kwaliteit

Omdat wij de eerste keer al een top ervaring hadden, hebben wij de tweede keer weer en zonder twijfel gekozen voor Kroonkozijnen. En weer de kwaliteit die wij gewend waren.

Boven verwachtingen

Tijdens de verkoop duidelijke uitleg en geen mooi verkoop praatjes oftewel de spannende verhalen bleven achterwege. Tijdens het inmeten bleek de monteur er een professionele denk en werkwijze op na te houden. De monteurs die het kozijn plaatsten waren klantvriendelijk, professioneel en lieten de omgeving zeer netje achter. Al met al een dikke aanrader dus.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Zeer tevreden over de werkwijze.

Mooie kozijnen laten plaatsen en daar ben ik zeer tevreden over. Spontaan een goed personeel die netjes en zorgvuldig werken, netjes alles opruimen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

In een zin super van begin tot eind

Vanaf eerste gesprek met Herman Tomesen en zoon tot het plaatsen van de kozijnen en ramen hadden wij hier veel vertrouwen in. Dit vertrouwen is helemaal waar gemaakt. De mannen die de kozijnen geplaatst hebben zijn super vaklui. Alles tot in de puntjes afgewerkt en de rommel opgeruimd. Kan kroon kozijnen Dordrecht iedereen aanbevelen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Goed meegedacht en juist uitgevoerd.

Was in eerste instantie niet tevreden met de afwerking. De betaling werd door de dealer in dordrecht gelijk verschoven totdat het geheel naar mijn zin was. Prima gedaan!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Kwaliteit in eindproduct en werkzaamheden in huis

Redelijk wat value for money. Geen extreme lange doorlooptijd tussen bestellen en plaatsen. Afwerking van kozijnen in huis erg goed Vlot verloop werkzaamheden tijdens plaatse.

helemaal tevreden

Goed geadviseerd, zeer nette werkmannen en keurig geplaatst. Heel tevreden met het eindresultaat.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Goede service, fijn contact!

Hele proces ervaren als erg prettig. Snel en goed contact. We zijn erg blij met onze kozijnen en fijn dat het nog in 2019 kon!

tot nu toe geweldig

Het werk moet nog worden afgemaakt, maar gebeurd het op dezelfde manier als tot nu toe dan kunnen ze een hoog cijfer verwachten.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Prima service. Nette vakmannen.

Ze waren op tijd. Lieten alles keurig achter.