Kwaliteit!

Hoog kwalitatief materiaal, deskundig en netjes gemonteerd en afgewerkt.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Uitstekende service, kwaliteit en plaatsing.

Het project is van begin tot eind goed verlopen. Het contact was uitstekend en de monteurs werken vakkundig en netjes.

Een zeer goede ervaring!

Een zeer goede ervaring! Van het moment op de site informatie opdoen , naar de dealer in Nijmegen. Goede en duidelijke informatie, waardoor wij goed geholpen werden en snel en duidelijke keuzes konden maken qua onze smaak. Al sneller kon de verbouwing in gang gezet worden als verwacht, wat een zeer prettig bijkomen is. De productie is TOP! degene die het werk uitvoeren, doen het zeer netjes, mooie afwerking! Als je zelf meehelpt door de meubels goed af te dekken, bijna geen stof! Het is even een investering, maar dan heb je voor een zeer lange tijd een prachtig resultaat! Zeer blij met de keuze die wij gemaakt hebben om voor Kroon Kozijn te kiezen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Hele positieve ervaring met Kroon!

In Nijmegen heb ik Kroon Kozijnen als zeer positief ervaren. Marcel heeft ons van het begin tot eind van goed advies voorzien en is altijd zeer klantvriendelijk geweest. Afspraken werden nagekomen en ook over het eindproduct zijn wij tevreden!

klantvriendelijk en goede voorlichting

wij zijn uitermate tevreden over het resultaat. Afspraken keurig nagekomen. Plaatsing deskundig en probleemloos verlopen.

prima bedrijf,in alle opzichten

uitstekende uitleg,prima begeleiding. uitstekende vakmensen,in uitvoering

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Super goed gedaan ben er tevreden mee was allemaal goed geregeld zijn vakmensen en zou het zo weer doen en naar hun gaan is echt om aan te bevelen. bedankt jongens voor jullie goede werk en inzet

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam

Vakmensen,

Wij hebben Kroon Kozijnen, uit Heemskerk, super alles netjes geregeld, maar voor al alles netjes geplaatst en afgewerkt, en opgeruimd.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Keurig en netjes werk geleverd

Het vervangen van de pui van onze schuur is zeer naar tevredenheid uitgevoerd. Keurig gewerkt, netjes afgeleverd. Er ontbrak nog een dorpel, deze is een aantal dagen later alsnog geplaatst. Heel erg blij met het eindresultaat.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Op tijd aanwezig en prima werk geleverd.

Ik heb Kroon Kozijn gevonden op Internet. Aangezien het bedrijf al sinds 1975 bestaat en alles wat er stond beschreven me aansprak heb ik voor Kroon Kozijn gekozen. Het plaatsen van de schuifpui is prima verlopen, echt vakwerk. Ik zal zeker dit bedrijf aanbevelen!

Zeer goede kwaliteit schuifdeur

Kroon Kozijn heeft een zeer mooie schuifdeur geleverd. De plaatsing ging zeer voorspoedig, de deur is netjes afgeleverd.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Van offerte tot aflevering super geholpen.

Vanaf het eerste contact uiterst vriendelijk en professioneel geholpen. De afspraken zijn allemaal nagekomen en de installatie was ook zeer vakkundig en netjes zoals overeengekomen. Ik zal Kroon zeker aanraden

Prachtig eindresultaat

jongens werken snel en netjes. Na afloop alle rotzooi opgeruimd. Heerlijk

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Wederom prima verzorgd vanaf bestelling tot en met plaatsing

Goede kwaliteit en vakmanschap

Duidelijk uitgelegd van kozijnen. En goed advies. Vriendelijke en atend .met een bloementje.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Klasse! vanaf de verkoop tot de plaatsing van de kozijnen

Grote klasse, dit vanaf de verkoop tot aan de plaatsing van de deuren en de kozijnen. Het slopen en plaatsen gebeurde erg secuur onder supervisie van Ruud, werkelijk 1 vakman ! Helaas was er 1 ruitjes die niet goed was dus moeten ze nog een keer terug maar dat kan gebeuren. Uiterst tevreden met het eind resultaat.

Uitmuntend

Zeer kundig vakwerk en kwaliteit van dakkapel is top.

Degelijk en betrouwbaar

Prachtige kwaliteit kozijn en vakkundig geinstalleerd en afgewerkt.

geweldig

Heel gezellig en duidelijk gesprek met advies gekregen met Marcel Molenaar, nadat wij onze wensen hadden kenbaar gemaakt aan hem tijdens het bezoek in de hierdoor hebben wij meteen de knoop door gehakt. Plaatsing van de schuifpui ging ook perfect.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

super goede service, aardige monteurs, een superkwaliteit!

Alle kozijnen laten vervangen en 2 dakkapellen laten plaatsen. Binnen een week was alles afgewerkt. Monteurs werken schoon en laten geen zooi achter. absoluut een aanrader!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Tot onze volle tevredenheid zijn er div. kozijnen geplaatst.

Alle afspraken werden op de afgesproken tijd nagekomen. De monteurs zouden er twee dagen overdoen, maar tot onze verassing stonden er ‘s morgens vier mannen i.p.v. twee en was het klusje ‘s middags om 13.30 uur afgerond.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Eindhoven

Deskundige monteurs die achter hun product staan en meedenken met de klant

subliem!!

Zeer vriendelijk en duidelijk geholpen in showroom Nijmegen en de monteurs snel en keurig netjes gewerkt en op tijd wat was afgesproken!! Het ziet er prachtig uit de nieuwe voordeur en de twee openslaande deuren in woonkamer en dat allemaal in 1 dag. Wij zijn zeer tevreden en vol lof over Kroon Kozijn, Met vriendelijke groet, Henk en Saskia.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Kwaliteit en service is top !

Je betaald voor kwaliteit ! Klantvriendelijk Problemen worden opgelost.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Eindhoven

Heel netjes gewerkt, prachtig resultaat!

We zijn zeer tevreden over de geplaatste kunstof kozijnen, het hele proces van offerte tot oplevering liep uitstekend. Goede communicatie, mooie prijs, heel netjes gewerkt en prachtig resultaat. Stefan heeft in brede zin meegedacht over de aanpassingen die we wilde realiseren. Absolute aanrader.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht