Waardeloos

Helaas een zeer teleurstellende ervaring met deze dealer. Ingehuurd personeel die zeer onvakkundig de klus hebben geklaard met schade aan de gevel en daar waar ze steken hadden laten vallen de boel maar hebben volgekit. Ramen niet afgesteld. Communicatie verliep zeer stroef en alleen na herhaaldelijk telefoneren kwamen ze in actie. Veel fouten, keer op keer het verkeerde materiaal bij zich. Geen enkele reactie op emails, heb als laatste nog een email gestuurd met mijn bevindingen, geen reactie. Doe geen zaken met deze dealer.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Visser

Zeer slecht!

Vorig jaar nieuwe beglazing laten plaatsen. In eerste instantie waren er verkeerde glazen geplaatst. Blijkbaar was Kroon Kozijn hier zo boos over dat ze onze kozijnen onherstelbaar beschadigd hebben. Dat wat wel qua glas goed was, hebben ze totaal verkeerde latjes geplaats en half kitwerk gezet. Zoals we vorig jaar al gewend waren, reageren ze nergens op of bellen niet terug.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Visser

Prima werk geleverd!

Door Kroon Kozijn Nijmegen een nieuwe voordeur en kozijnen laten plaatsen. Allereerst in de showroom zeer goed geholpen door Marcel. Duidelijke uitleg en er werd ook goed meegedacht zodat de voordeur uiteindelijk helemaal naar wens kon worden samengesteld. Ook over de plaatsing zeer tevreden; vriendelijke en vakkundige medewerkers die snel en netjes werkten. Uiteindelijk dus een top resultaat waar wij zeer blij mee zijn!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Vandaag is onze nieuwe voordeur geplaatst en wij zijn er erg blij mee. Tijdens het opmaken van de offerte werd goednmetik ons meegedacht en kon je goed merken dat er veel kennis aanwezig is. Het verwijderen van de oude deur en plaatsen van de nieuwe ging veel sneller dan ik had verwacht en het resultaat is uitstekend. Wanneer we weer de rest van onze kozijnen gaan vervangend nemen we zeker weer contact op

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Gewoon goed....!

Zeer vriendelijke ontvangst in kantoor met duidelijke en zorgvuldige uitleg. Na tekenen van de offerte wordt alles dubbel nagenieten, bij twijfel komt men zelfs nog een keer......De plaatsing van de kozijnen gebeurt vakkundig, snel en zeer netjes. Na de plaatsing van de kozijnen vindt er nog een nacontrole door het kantoor plaats. Kortom; Vriendelijk, Helder, Zorgvuldig.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

prima service en vakwerk!

Goede adviezen van zeer vriendelijk verkooppersoneel. Aardige, hardwerkende en meedenkende werklui die hun vak goed verstaan. Kortom, wij zijn zeer tevreden over de aankoop, de kozijnen en het installeren van mooie kozijnen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Wij zijn in alle opzichten zeer tevreden

Vanaf het begin hadden we een goed gevoel bij Kroon Kozijn. We zijn op prettige en deskundige wijze geholpen bij het bepalen van onze keuze, zeer klantvriendelijk en klantgericht. Over de uiteindelijke plaatsing van de kozijnen zijn we ook vol lof, deskundig en secuur in de afwerking en heel vriendelijk personeel.

Zeer tevreden!

Mooie showroom, leuk en vriendelijk te woord gestaan door Herman. Herman is duidelijk, netjes en hij heeft verstand van zaken. Wij zijn dan ook zeer tevreden met het geleverde resultaat!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Duidelijke informatie vooraf bij de verkoop. Er werd met ons mee gedacht. De planning voor de plaatsing ging in goed overleg. Het plaatsen van de kozijnen is zonder problemen verlopen en de afwerking is naar volle tevredenheid.

Super!

Het contact ging soepel, snel een goede offerte en veel flexibiliteit om dingen aan te passen. De levertijd was wat lang, maar dat hadden we ingecalculeerd. De plaatsing ging soepel en snel, een top resultaat waar we zeer blij mee zijn!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Dit is pure vakmanschap !

Er is netjes gewerkt , de kwaliteit straalt er vanaf , ben erg blij dat ik aan jullie de opdracht heb gegeven .

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Prima vaklui, mooie kwaliteit. Je ziet amper dat het kunststof is

Enige puntje van aandacht: meldt de klant dat er veel stof vrijkomt bij het verwijderen van het oude houten kozijn.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Zeer goede ervaring, alleen misschien iets meer duidelijkheid in de facturen.

Fantastisch resultaat

snelle vakkundige plaatsing, netjes afgetimmerd en geen rotzooi achterlatend! resultaat : complimenten van de hele buurt en een pand dat er 50 jaar jonger uitziet.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Goed product, mooie kozijnen!

Prima contact met Ron in de showroom, Sjaak heeft alles bij mij ingemeten en de monteurs hebben flink doorgepakt om alles mooi te maken. Ben zeer tevreden met het resultaat!!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Kroon Kozijn? Nooit meer!

In jul 2018 nieuwe kozijnen en zonwering besteld en in jun 2020 nog steeds niet naar tevredenheid geinstalleerd. Meer dan een jaar moeten wachten op de juiste kozijnen. En na talloze pogingen zou vandaag dan eindelijk de screen worden geplaatst. Helaas is de zzp monteur inmiddels vertrokken zonder het screen te monteren. Het risico was te groot en de zijn aansprakelijkheid onvoldoende afgedekt. Nu komt er vandaag nog een zonweringspecialist kijken... juist ja kijken en (nog) niet installeren. De nieuwe screen ligt in de tuin.....

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Alles volgens afspraak en een topresultaat!

Wij zijn door Kroon Kozijn Dordrecht uitgebreid geadviseerd over de aankoop van kunststof kozijnen. Er werd uitgebreid de tijd genomen om naar onze wensen te luisteren en er is actief meegedacht om tot het mooiste resultaat te komen. Het plaatsen van de kozijnen is erg netjes uitgevoerd en alles is geheel volgens afspraak verlopen. Wij zijn ontzettend tevreden over het hele proces en raden iedereen die op zoek is naar kunststof kozijnen zeker aan om bij Kroon Kozijn Dordrecht langs te gaan!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Top service en goede kwaliteit!

Bij binnenkomst in de showroom uitgebreid te woord gestaan. Uiteindelijk mooie openslaande deuren en kozijnen uitgekozen. Het resultaat is prachtig! Er werken bij Kroon Kozijn Dordrecht zeer vakkundige mensen. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Mooie kozijnen en hele goede service

Vanaf het eerste telefoongesprek tot en met de montage, alles klopte en verliep volgens afspraak. Hele goede service, prettige mensen en mooie kozijnen. Top ervaring en een echte aanrader!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Mooi kozijn

Ons oude kozijn van de woonkamer was na ruim 55 jaar echt aan vervanging toe. Gekozen voor een kunstof kozijn van Kroon Kozijn. Vakkundig geplaatst door 2 vriendelijke, meedenkende monteurs. Het ziet er prachtig uit! Mochten we in de toekomst nog een kozijn moeten vervangen dan wordt het weer een kozijn van Kroon.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Een geweldig bedrijf met mooie producten en goed contact.

Enkele jaren geleden hebben we door Koon Kozijn Heemskerk de hele voorpui laten vervangen van onze eengezinswoning. We waren toen al heel tevreden over de contacten en de deskundigheid van dit bedrijf. Daarom hebben we Kroon Kozijn Heemskerk weer verzocht om de achterpui te laten vervangen. Het ziet er weer prachtig uit: mooi materiaal, een mooie afwerking en gezellig, deskundig personeel. Als we vragen hadden dan werden die snel beantwoord. Wij zijn heel tevreden. Echt een aanrader!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Weinig service

Een van de medewerkers was slordig, er was geen goede bescherming voor de vloer. Ook lag er een schroefje op de grond, die een flinke kras in de vloer van de huiskamer heeft veroorzaakt. Modderschoenafdruk in de slaapkamer. Er waren enkele dingen niet goed afgewerkt. Dat is nog steeds niet gebeurd. Er is een kras op het raam, is ook nog niet verholpen. We hebben een offerte aangevraagd voor hordeuren. Ook niet gebeurd. Conclusie: wanneer er een flinke opdracht is dan is men attent en snel. Maar komt het aan op goede afwerking, dan geeft men niet thuis

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Goede communicatie en goed product

We zijn blij met onze nieuwe kozijnen. In de aanloop kregen we goed advies, waarbij de mogelijkheden duidelijk werden doorgesproken. Plaatsen is netjes gebeurd. Een paar ramen waren verkeerd besteld, dit werd binnen een paar weken netjes hersteld.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Wij zijn heel positief verrast door de afwerking en afspraken nakomen

....

Tevreden

We zijn tevreden met het geleverde materiaal, werk en service. Aandachtspunten kunnen zijn het afdekken van oppervlakten zoals vloeren,vensterbanken waardoor onnodige beschadigingen kunnen ontstaan. Het afkitten zou iets netter kunnen, er zit teveel kit op plaatsen waar hetvreden niet hoeft.