Uitmuntende Service. Kroon neemt je als klant serieus en je word goed behandeld. Ze houden goed contact en komen hun afspraken tot de letter na. Veel lof en respect. Zie ze graag weer komen voor een vervolg opdracht.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Beveel KK aan mijn familie en vrienden

Ik heb in nauw contact gestaan met KK Renkum. Alle afhandelingen zijn voorspoedig gegaan, alles is super netjes afgewerkt en bij vragen altijd een eerlijk antwoord gekregen.

Uitpuntend

Paar jaar geleden kozijnen via kroon kozijn en was zo tevreden dat ik weer via Marcel besteld heb. De installateur zijn vriendelijk en erg professioneel. Er was wat schade door de oude deur eruit te halen, dat is erna perfect verholpen. Zag er nog beter uit dan voorheen. Aanrader!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Ze hebben in onze huis een nieuwe voordeur en balkondeur geplaatst (inclusief raamdecoratie). De hele communicatie ging echt goed. Hun medewerkers zijn echt vriendelijk en hebben de kennis om de werk perfect uit te voeren.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Kwaliteit: uitstekend, evenals het persoonlijke contact en de installatie.

Ik had uit het verleden al een uitstekende ervaring met Kroon Kozijnen. Na mijn verhuizing, heb ik met volledig vertrouwen opnieuw voor dit bedrijf gekozen. De kwaliteit van de producten is uitstekend en het persoonlijke contact verliep vlekkeloos, evenals de installatie. De monteurs waren vriendelijk, professioneel en efficiënt.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

uitstekende ervaring

goede service, goed overleg nette mensen werk zeer netjes gedaan.

vakmensen

Beneden, achterzijde van het huis, kunststof kozijnen laten plaatsen inclusief terrasdeuren. Alles keurig afgewerkt en binnen een dag voor elkaar gemaakt. Deze mensen verstaan hun vak!

Prettig en betrouwbaar

Wij hebben op een fijne en betrouwbare manier zaken gedaan met Kroon Kozijn. Wij hebben slechts een aantal details voor verbetering. Dan gaat het om de juiste communicatie naar elkaar zodat de verwachtingen goed gemanaged kunnen worden. Het ook weer tijdig laten weghalen van de container, zodat er geen gedoe is in de straat (mensen die naar het afval gaan om te onderzoeken of ze er iets uit kunnen halen, enz.). Of wanneer de draden komen, zodat we de luxaflex kunnen gebruiken enzovoorts. Overall: zeer betrouwbaar, netjes werkend en hoge kwaliteit.

Topbedrijf!

We hebben ons breed georiënteerd bij het vervangen van onze kozijnen door kunststofkozijnen met triple glas. Bij Kroon Kozijn kregen we het beste gevoel: er werd goed meegedacht, geduldig werden al onze aanvullende vragen beantwoord en we kregen een gedetailleerde offerte met een goede prijs. In 2 dagen werd de klus geklaard door een fantastische ploeg. Ze werken heel zorgvuldig en netjes. Ik heb een heel oud huis met kwetsbaar stucwerk. Ik had me al voorbereid op flink wat schade maar uiteindelijk is er nauwelijks iets beschadigd. Compliment! De aftimmering is ook heel fraai gedaan. Na het schoonmaken konden we de ruimtes zo weer inruimen!

Professioneel en goede kwaliteit

Na een fijn gesprek over de mogelijkheden in ons huis; hebben wij kozijnen via Kroon Kozijn aangeschaft. Fijn persoonlijk contact, waar we als verrassing toch nog eerder aan de beurt waren dan oorspronkelijk gedacht. Van begin tot eind ontzorgd met een prachtig resultaat. Zowel verkoper als werkmannen waren allemaal uiterst vriendelijk, behulpzaam en verstaan hun vak goed.

Prima bedrijf

Binnen 2 dagen raam en schuifpui vervangen voor kunsstof kozijnen en gevel opnieuw betimmerd met kunststof rabat. 4 man sterk.Prettige sfeer. Netjes afgewerkt allemaal

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Voorlichting en gesprek waren erg prettig en professionel, mooi product, netjes en snel geplaatst. Monteurs werken erg netjes, alles afgewerkt en alles wordt opgeruimd, zelfs nog even een sopje over de dakgoot.

In 1 woord top!

Goede communicatie, snelle levering en fantastisch werk van de mannen afgeleverd. Kan ze alleen maar aanbevelen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rijnmond

Geweldig bedrijf!

Zeer klantvriendelijk en onze wensen werden goed geinventariseerd. Wij werden goed geinformeerd over wat de mogelijkheden zijn op het gebied van kozijnen. We werden gedurende het hele traject van begin tot eind heel goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Goede communicatie. Heel vriendelijke mensen en de kozijnen zijn zeer vakkundig geplaatst en netjes afgewerkt. Wij raden dit bedrijf zeker aan.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Wat een vakmanschap en hele goede service!

Vorige week zijn onze nieuwe kozijnen geplaatst. Heel netjes zoals de mannen werkten . En dan als kers op de taart een bos bloemen de dag erna!!!

Top leverancier

Alles netjes achtergelaten en opgeruimd, was toen er even een storm was snel bij om eea te zekeren.

Really great experience

Everything was smooth - from consultation, to offer, to measurement and finally to delivery and installation of some beautiful windows and an awesome front door. Thank you team!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Zeer tevreden over Kroon Kozijn: prachtig resultaat, kundig en professioneel team!

Onze kozijnen en nieuwe voordeur zijn onlangs geinstalleerd door Kroon Kozijn Rijnmond. We zijn zeer tevreden met het resultaat. Vanaf het begin hadden we een prettig contact met Boy. De wachttijd tot uiteindelijke installatie viel reuze mee en als gezegd zijn we zeer tevreden met het eindresultaat - wat een verbetering! Van plaatsing tot afwerking, alles verliep heel netjes met dank aan het kundige, professionele en gezellige team.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rijnmond

Hoge kwaliteit kunststof schuifpui vakkundig en netjes geplaatst.

Mijn oude houten schuifpui keurig verwijderd en vakkundig en netjes vervangen door de kunststof schuifpui van hoge kwaliteit. Ben hier zeer tevreden mee.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

professionals met oog voor de klant

goede vakmensen , vriendelijk en behulpzaam

Ik ben zeer tevreden.

Zeer vriendelijk en goed geïnformeerd door Kroon Kozijn. Het oude raam is snel en goed verwijderd.Het nieuwe raam is ook snel en zeer goed geplaatst. Ook de afwerking is zeer goed gedaan.verder vriendelijk personeel en vakkundig. Raad dit zeker aan bij iedereen ook voor de prijs van het verwijderen en plaatsen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Arnhem

Nette en vakkundige plaatsing, met goed overleg.

Van begin tot eind een plezierig kontakt, vriendelijk en meedenkend. Top.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

het product is goed, de communicatie was slecht.

de verwachting was een levertijd van 3 maanden. het werd 6 maanden, mede omdat 1 raam beschadigd was en terug moest naar de fabriek. hierover zijn wij pas geinformeerd nadat wij zelf zijn gaan vragen waarom de levertijd zo lang werd.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Alles vlot geregeld en uitstekende monteurs.

Prima ervaring met Kroon kozijnen Heemskerk. Goed persoonlijk contact en fijne monteurs.

Fijn en prima bedrijf

Duidelijke uitleg tijdens offerte traject prettig om mee samen te werken.tijdens de opname denken ze goed mee met de wensen voor kunststof kozijnen.

Tennesseedreef 13 D

3565 CK Utrecht