Mooie kozijnen,fijne mensen,goed vakmanschap,goede service en een eerlijk verhaal, top!

Mooie kozijnen, fijne mensen, goed vakmanschap, nette manier van werken, goede service en een eerlijk verhaal, top! Wij zijn zeer tevreden!

Kwalitatief goed en betrouwbaar

Heb in mijn huis 4 aluminium kozijnen laten vervangen door kunststofkozijnen. Zelfs tijdens corona kon ik langskomen voor een gesprek. Er werd een duidelijke offerte opgesteld met een goede prijsstelling. De bestelling werd in gang gezet en na de levering werden de kozijnen netjes geplaatst en afgewerkt. Nadat de werklieden wegwaren had ik binnen een half uur Marcel al aan de lijn die informeerde of ik tevreden was met de verrichte werkzaamheden. Echt top hoe ze met klanten om gaan. Als ik dan toch een klein aandachtspuntje zou moeten meegeven is het dat het tussen het opmeten van de kozijnen en het maken van een afspraak voor het plaatsen ervan een tijdje stil was. Maar dat zijn kleine details als je het vergelijkt met alle sterke punten.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Geweldige service!

De klink van mijn badkamerraam zat vast, raam kon niet meer dicht. Het bedrijf dat het raam geplaatst heeft is jaren geleden failliet gegaan. Help, wie moet ik bellen? Bij Schüco kozijnenfabrikant geïnformeerd, maar die hadden geen monteurs op de weg. Zij adviseerden mij om een KroonKozijn bedrijf in de buurt te bellen, zij zijn Schüco dealer. KroonKozijn Nijmegen gebeld, situatie uitgelegd. Geen probleem, monteur was toevallig net in de buurt en ik heb hem doorgegeven aan mijn man, die via de telefoon instructies kreeg hoe hij het raam weer sluitend kon krijgen. Dat lukte helaas niet, dus werd meteen de afspraak gemaakt om twee dagen later te komen kijken. Vandaag is de monteur geweest en binnen 10 minuutjes was het euvel verholpen. Service van de zaak! Kom daar nog maar eens om in deze tijd. KroonKozijn Nijmegen: Zeer bedankt voor jullie hulp!!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Rotterdamse eerlijkheid, kwalitatief goed materiaal en Litouws vakmanschap: Match made in Heaven

Niet lullen maar poetsen! Daar houden we van en KroonKozijn Rotterdam ook! Gewoon een goed en vooral eerlijk verhaal. Er wordt niet omheen gedraaid, dit is het verhaal, dit is wat we kunnen en dit is wat het kost. Helder en transparant. Hun producten zijn van hoogwaardige kwaliteit mede door investering in nieuwe apparatuur en dat zie je! We zijn echt wel aan het shoppen geweest, maar geen enkel ander bedrijf kon tippen aan deze kwaliteit. Levering ging 3 maanden sneller dan gedacht, dus dat was top! In de week dat ze hier bezig zijn geweest, waren er 4 fantastische vakmensen aan het werk. Ze hadden de turbo aan: geen getrut, werken met je sodemieter, maar wat een lol hebben ze met elkaar! Ze hielden zich keurig aan de afspraken, pakken dingen snel op en ze werken hard, nauwkeurig, netjes en schoon. Iedere dag werd alles keurig gestofzuigd, opgeruimd en het puin afgevoerd. Wel een tip voor hen bij wie ze aan het werk gaan: zorg voor veel suiker met koffie ;-)

Prima contact en plaatsing

Prima ervaring met Kroon Kozijn Heemskerk .Goed contact , en nette plaatsing in 1 dag van de schuifpui. Nemen alles mee en goede afhandeling . Hij is nog maar net geplaatst dus hoe alle materialen zich houden in de loop der jaren kan ik nog niet beoordelen .

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Beste kwaliteit kozijn voor een scherpe prijs

Van begin tot eind goed contact. Scherpe prijs, levering volgens afspraak. Bij plaatsing klein probleem met slot, dit netjes opgelost door Jan. Al met al, zeer tevreden en blij met de kozijnen!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Eindhoven

Afspraken nagekomen. Super!

Zeer prettig en eerlijk!

Ondanks dat er door een misverstand vertraging in aflevering was, werd ik eerlijk op de hoogte gesteld van verloop en dat geeft toch een beter gevoel dan smoesjes, met resultaat nog blijer als het geleverd wordt en schitterend is!!

Super goed service

Zeer fijn bedrijf, goed geholpen bij verkoop. Verkopers dachten goed mee. Heldere gespecificeerde offerte opgemaakt. Plaatsing was ook goed, twee monteurs die netjes werkten en geen troep van mijn huis hebben gemaakt. Prettig in de omgang ook, qua afwerking was alles bespreekbaar. Ik heb eigenlijk geen minpunten.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

hele slechte service en niet klantgericht

ik heb een ontzettende slechte ervaring met kroon kozijnen. Tijdens het gesprek werd er weinig tijd voor ons genomen want de volgende klant stond alweer voor de deur. De offerte bleek naderhand niet te kloppen en het werd een stuk duurder. Een grote mond kon ik krijgen en er was geen begrip. Had ik de offerte maar goed moeten lezen was het antwoord. Bij levering hebben ze het raam er ingehangen, maar er is niets verteld over zelf afwerken. Dit konden we dan ook maar gaan doen en kwam er er kosten bij. Vervolgens bleek het raam ook geen ventilatie stand te hebben, waar wij wel om gevraagd werden. Mails met onze vragen werden niet beantwoord en we werden nooit teruggebeld. We zitten nu met een slechte klanten ervaring en zijn zeer ontevreden over de service.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Over het algemeen goed. Geduldig, zeer vriendelijk en uitvoering werkzaamheden erg goed en netjes. Administratief een beetje slordig. Op de hoogte houden van de vorderingen na bestelling kan beter.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Gouda

Van begin tot het eind een goed gevoel gehad

De verkoper is ook de man die het plaatst en dat merk je aan de antwoorden op vragen en de adviezen die worden gegeven in de showroom. Dat voelt vertrouwd en goed. Bij het inmeten, het plaatsen en de na service wordt zeer nauwkeurig en netjes gewerkt. Natuurlijk waar gewerkt en gebroken wordt krijg je rommel, maar het wordt allemaal netjes opgeruimd en achtergelaten. De medewerkers zijn vakmensen en ook open, vriendelijk en beleefd. Dit bedrijf is zeker een aanrader om mee in zee te gaan

kroon kozijn Gouda prima vakwerk

Prima vakwerk en kennis van zaken. Communicatie met Frank van Vuuren uitstekend.

Zeer vakkundig en klantgericht

Ik ben goed geadviseerd door Frank. Alles is op tijd, goed en netjes geleverd en afgewerkt. Ook als er opmerkingen waren werd er direct op gereageerd en zaken zo nodig aangepast. Ik ben zeer tevreden en raad het iedereen aan.

Prachtig kozijn, super kwaliteit

Een prachtig kozijn met vakmanschap en aandacht voor detail gemonteerd. Isolatie en afwerking zijn top en na afloop wordt ook nog de stofzuiger gehanteerd. Ik ben erg tevreden en het huis is door de kozijnen van Kroon meteen het mooiste van de straat.

Zeer tevreden, erg netjes

Zeer tevreden met mijn nieuwe kunststof kozijnen. Kozijnen zijn keurig geplaatst, ben er zeer tevreden over. De mannen die ze hebben geplaatst waren zeer klantvriendelijk en hebben alles netjes afgewerkt en opgeruimd. Helemaal top.

TENENKROMMEND!!!

In maart 2019 een voordeur besteld bij Kroon Kozijn Gouda (KKG), in juni 2019 geleverd, echter verkeerde deur, wel geplaatst. Door KKG werd de schuld bij ons gelegd, we hadden de offerte toch getekend. Op die offerte stond de omschrijving van de door ons bestelde deur, echter geen afbeelding. Volgens KKG lag het aan aan hun softwareprogramma dat standaard het verkeerde paneel aangaf. Als we extra betaalden, kregen we de door ons gewenste deur. Het conflict bij de Geschillencommissie aangemeld die voortvarend te werk ging. KKG leverde, om hun gelijk te krijgen, een door hen aangepaste offerte bij de commissie aan en vertelde leugens omtrent het tot stand komen van de offerte. Zij verschenen ook niet op een gesprek. De commissie stelde ons in het gelijk en droeg KKG op om een andere deur te leveren, die werd uiteindelijk op 1 oktober 2020, na anderhalf jaar, geplaatst. KKG heeft vanaf het conflict geen enkele keer contact met ons op genomen, nog geen excuses, een bloemetje of enige korting voor de door hen veroorzaakte frustratie. Geen enkele compensatie van de kosten, tijd en het niet kunnen genieten van de gewenste deur. Wat een beroerde houding na het maken hun fout!

In één woord geweldig!!!

Ik ben zo ontzettend blij met de kozijnen. Verwarming kan standaard 2 graden lager over de hele dag. Goede isolatie en koeler in de zomer. De 2 mannen die ze kwamen zetten waren harde werkers en hebben alles netjes en goed afgewerkt. Er is zoveel keuze mogelijk qua kleur en stijl. Heel blij mee!!!!

Topkwaliteit

Vanaf het eerste gesprek direct een goed gevoel, dat is later wel gebleken. Een kwalitatief goed en mooi product. Topkwaliteit ! Professionele vaklieden snel en vakkundig geplaatst en alle rommel opgeruimd en meegenomen. 100% tevreden.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Goede kwaliteit en een uitstekende service

Bijna drie jaar geleden heeft Kroon Kozijn Dordrecht de oude houten kozijnen van ons appartement vervangen door kunstofkozijnen met A++ beglazing. Een complexe operatie op vier-hoog die door de mannen van Kroon kozijn Dordrecht zeer vakkundig is uitgevoerd. Onlangs hadden we een klein probleem met een van de kozijnen dat door de heer Tomesen tot volle tevredenheid is verholpen.

Echt vakwerk

De kozijnen zelf zijn van uitstekende kwaliteit. De monteurs zijn echte vakmensen. De ventilatiestand is geniaal. Bij oplevering moest ik bij een raam wijzen op de kiepstand die bij de minste geringste wind of tocht onderaan zou gaan rammelen, maar dat hebben ze ter plekke weten op te lossen met afstellen. Wel mis ik de mogelijkheid om de draairaam op een open stand vast te zetten tijdens hete zomernachten, maar ik weet ook niet of dat bij andere merken wel kan.

Uitmuntend

Geen aanbetaling!!! Goede uitleg over product en meedenken met klant Kwaliteit staat hoog in het vaandel. Prima werklui. Mooie afwerking en alle rommel nemen ze mee. H. Tomesen komt aan het eind nog langs en dan pas de rekening!!

Vakwerkj

De medewerkers hebben vakwerk geleverd. Wij waren zeer tevreden en zullen Kroon bij iedereen aanbevelen.6

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Van begin de verkoop, tot de uitvoering en nazorg prima verlopen. Fijn dat er werd mee gedacht. Zodat het eindresultaat nog mooier werd. En de verkoper Willem, dat is mijn man. Rotterdammers spreken dezelfde taal. Duidelijk, is dat! Enige minpuntje, de bouwlui rookten. Tijdens de klus, maar toen we daar iets van zijden. Was het opgelost. Had denk ik niet nodig gehoeven.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam

Volgens afspraak, vakmensen, perfect.