Nette en harde werkers.

Mensen werken netjes en komen hun afspraken na. Goede kwaliteit van de gebruikte materialen. Resultaat is prima.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Zeer tevreden met het resultaat, echte vakmensen!

Onlangs hebben we in ons hele huis de kozijnen laten vervangen door Kroon Kozijn. We zijn super tevreden over het resultaat en hebben het contact met Kroon Kozijn als prettig ervaren. Er was voldoende ruimte om dingen aan te geven en met elkaar in gesprek te gaan waarna de werkzaamheden in alle tevredenheid konden worden voortgezet. Wij zouden Kroon kozijn zeker aanbevelen!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

duidelijke afspraken, goede plaatsing

zeer tevreden over de afspraken die gemaakt zijn en de mannen die de kozijnen zijn komen plaatsen. erg tevreden over de nazorg.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Voor de tweede keer professioneel geholpen

Anderhalfjaar geleden hebben wij de voorgevel opnieuw laten bekleden met ku nstof kozijnen van Kroon Kozijn Heemskerk. Wij zijn zo tevreden dat we voor onze dakopbouw opnieuw naar Kroon Kozijn zijn gegaan om weer kozijnen en ramen van hun te laten plaatsen in de dakopbouw en op de 1e verdieping achter. Ism een bouwbedrijf zijn de werkzaamheden bij ons uitgevoerd en is het resultaat wederom verbluffend, het maakt ons huis van de buitenkant helemaal af. De jongens werken netjes, precies en gaan voor het beste resultaat en ruimen op na afloop.

Prima vlotte afhandeling

Goed contact. Wachttijd van een half jaar redelijk. Montage vlot verlopen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

We zijn heel tevreden met het resultaat.

Het ziet er mooi uitkrijgen veel complimenten ook van de buren wat heel fijn is.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Heel tevreden met de kozijnen en het plaatsen ervan.

Het plaatsen van de kozijnen is heel goed verlopen. Fijne en heel kundige monteurs. Hele goede communicatie van het begin tot het eind. Alles volgens afspraak en op tijd. Afwerking kozijnen boven verwachting heel mooi gedaan. Ik kan kroonkozijn dordrecht zeker aanbevelen zijn geld meer dan waard. Blij dat wij deze keuze hebben gemaakt .

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Gestructureerde en professionele plaatsing met vriendelijke werknemers

De plaatsing van de kozijnen liep soepel en gestructureerd. De werknemers hielden rekening met de mensen in de buurt. Dit bleek uit het overleg wat ze hadden met de onderbuurvrouw de tafel in de tuin te verplaatsen. Dit hebben ze later ook weer netjes terug gezet en schoon geveegd.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Mooie ramen, minder mooie afwerking

De ramen zijn naar wens, de installatie verliep prettig en soepel. Er is alleen een erg lelijk plastic randje onder de ramen geplaatst die niet mooi recht aansluiten, ziet er erg rommelig uit, vandaar geen hogere score.

Prima geregeld

Goed advies en netjes afgeleverd.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Van begin tot einde goed verzorgd

Ik heb er geen omkijken naar gehad. Goede communicatie en hele nette werkwijze. Zelfs het zaagsel werd opgevangen buiten.

Netjes en snel

Mijn schuifpui is keurig netjes geplaatst

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Mooie kozijnen, prima vakmensen en goede service. Top!!!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Uiterst positief, nette werkers deskundig personeel, een aanrader.

Wij hebben onze kozijnen en deuren geheel laten renoveren door Kroon kozijn Heemskerk naar alle tevredenheid. Aardige nette werknemers, met kennis van zaken, binnen aftimmering is netjes afgewerkt. De kozijnen en deuren zijn van uitstekende kwaliteit, kortom een bedrijf om mee in zee te gaan, waar kwaliteit in een hoog vaandel staat.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Goede communicatie, netjes gewerkt en mooi resultaat.

Super bedrijf Rotterdam

Rotterdamse mentaliteit niet lullen maar poetsen zeer vriendelijk personeel 1e afspraak bij Willem netjes ontvangen goede uitleg en advies, afspraak gemaakt om op te laten meten nog wat wijzigingen toegepast besteld levering volgens afspraak. Zeer goede kwaliteit vakkundig personeel om te plaatsen blijven gaan nauwelijks tijd voor koffie 1e dag zeer slecht weer gewoon doorgaan willen niet naar binnen 3 dagen volop bezig geweest. Zelf de taal barrière was geen probleem. Zeer mooi opgeleverd en iedere dag netjes schoon achter gelaten echt top zeer zeker aan te raden kost wat maar dan heb je ook wat.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam

Service, kwaliteit, volgens afspraak

Netjes en vriendelijk personeel zowel in de winkel als de raamzetters.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Uitstekende kwaliteit, zowel product als montage!

Dealer heeft goed naar onze wensen geluisterd en juiste advies gegeven. De kozijnen zelf zijn van uitstekende kwaliteit. Plaatsing verliep ook soepel, niets was te gek voor de monteurs. Afwerking was ook volledig naar wens. In algemeen zijn wij uiterst tevreden dat wij voor Kroon Kozijn hebben gekozen!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Zeer tevreden over complete renovatie.

In een paar weken heeft onze woning een volledig nieuwe look gekregen. Door Kroon Kozijn Nijmegen is ons huis volledig gerenoveerd. Vooraf werd oplossingsgericht meegedacht en goed advies gegeven. De werkwijze door zeer bekwame en vriendelijke medewerkers was netjes en heel secuur. Voor ons naar iedereen die een overweging maakt voor kunststof kozijnen of een renovatie een absolute aanrader! Wij kunnen Kroon Kozijn Nijmegen dan ook van harte aanbevelen en zijn super trots op dit mooie stukje werk wat hier is uitgevoerd. Nihot Jansen Zetten

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Goede service en goede oplevering

Goede communicatie tussen verkoper en monteurs. Keurig personeel die er geen rommel van maakt. Afwerking was boven verwachting met dank aan Milan, Sjaak en de rest van de mannen.

Levert mooi vakwerk.

In overleg hele mooie dakkapellen op maat laten maken en plaatsen. Frank denkt met je mee over het model en de afwerking. Daarnaast verleent hij goede service.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Gouda

Alles volgens afspraak en netjes afgewerkt

Mooie kozijnen die vakkundig zijn geplaatst. De afwerking is netjes gedaan. Alle oude kozijnen zijn afgevoerd. Wij zijn zeer tevreden

Mooi kozijn!

Werd snel, netjes en professioneel gewerkt.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Kwaliteit kozijnen, prachtig en met grote zorg geplaatst

Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe kozijnen, openslaande deuren en gevel bekleding. Je merkt meteen het isolerende effect en ook de ventilatie stand in de slaapkamers is echt een uitkomst. Ook werder we erg goed geholpen bij onze wensen zonder enige aandrang of opdringerigheid Een echte aanrader!

Mooie kwaliteit!