Zeer tevreden over plaatsing kunststof kozijnen met HR++ glas

Mijn oude schuifpui met enkel glas en keukendeur + zijraam waren hard aan vervanging toe. Goede adviezen vooraf gekregen en plaatsing is in 1 dag naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Behulpzaam en betrouwbaar

Goede advisering, vlot geregeld en nette montage. Volgende keer maken wij weer gebruik van Kroon Kozijn Heemskerk.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Goede communicatie en dakkapel netjes gerenoveerd

Offerte was volledig en de uitleg was duidelijk en een extra motivatie om de offerte te accepteren. Renovatie van de dakkapel werd fijn in één dag gedaan, goed afgewerkt en zonder dat er rommel werd gemaakt.

Vakmanschap en uitstekend materiaal

Wij hebben bij Kroonkozijn na hele goede voorlichting van Jaap een raam in kunststofkozijn gekocht met heel smalle luxaflex in het raam. Het materiaal ziet er uitstekend uit. Vervolgens werd het bij ons geplaatst door Hans en Raoul en die hebben dat zeer nauwkeurig gedaan. Het ziet er fantastisch uit. Ze hebben keurig gewerkt en na afloop ook de troep opgeruimd. Wij zijn dus zeer tevreden.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Uitmuntende vakmensen die hun vak uitstekend uitvoeren

Een uitstekend bedrijf, hardwerkende mensen, die hun vak uitmuntend uitvoeren, die oog hebben voor de klant. Mensen die hun werk uitermate nauwkeurig uitvoeren, die weten wat zij doen. Werken heel netjes, ruimen hun werkspullen aan eind werkdag netjes op zodat de klant ook weer en een "opgeruimd" huis kan verblijven. Kortom een bedrijf dat ik zéér zeker zal aanraden bij familie, vrienden en kennissen. Ga zo door, jullie hebben zeker een dikke 10 verdiend.

Netjes en vakkundig

Prima geregeld, netjes afgewerkt. Aanrader wat ons betreft.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Wat een mooi werk en fijne service.

Het ziet er prachtig uit. Wij zijn erg tevreden. Speciaal dank aan de twee mannen die de kozijnen hebben geplaatst.

Super blij

De aankoop verliep vlot, De geschatte plaatsing werd overtroffen. Plaatsing opzich geweldig de mannen hebben hard gewerkt, zijn vriendelijk en leggen ook duidelijk uit. Als klant kom je wellicht pietluttige over,(is toch een hoop geld) maar super geduldig. Ik weet in elk geval waar ik moet zijn voor ons volgende project.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Perfect werk geleverd!

Goed en zeer prettig contact met Rob! Samen met hem alles doorgenomen wat de bedoeling was. Toen de offerte klaar was en die ons ook erg aansprak qua prijsopgave, hebben we weer samen met Rob alles langs gelopen op de bovenverdieping om samen te controleren of alles goed op de offerte stond. Ook Remi en Daniël die samen voor het inmeten zijn geweest, weten waar ze over praten en hebben dat goed uitgevoerd. Vanaf begin tot eind perfect werk geleverd door KroonKozijn VECHTDAL! De mannen voor de montage waren fijne prettige gezellige mannen, ze hebben alles naar wens geplaatst in bijna 3 dagen en hebben alles ook perfect afgewerkt. Jullie hebben uitmuntend werk gedaan jongens! We kunnen KroonKozijn VECHTDAL met een gerust hart zeker aanbevelen. Nogmaals DANK JULLIE WEL. Zeer blij met onze goede kleur 9010 en 7016. Als er nog kunststof kozijnen bij gaan komen in de toekomst dan horen jullie wederom van ons.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Vechtdal

Duidelijkheid in keuze en prijzen

De showroom was niet al te groot, maar daar wordt aan gewerkt door een verhuizing. Wat we wilden weten konden we zien op de aanwezige deuren, en met de uitleg door Kobus, zoals uitleg over alle mogelijkheden qua kleur en sloten etc, al hadden we ons ook al een beetje voorbereid op onze wensen. De mannen Ruud, Mitchel en Frie.... werkten snel en netjes bij de installatie, en hadden een mooie portie humor en gezellige muziek meegenomen!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Twee medewerkers hebben drie dagen over de plaatsing van de kozijnen gedaan. Fantastisch werk afgeleverd. Wat een goed stel vakmensen. Zeker ook de afwerking was perfect. Ook de evaluatie achteraf door Mark is als heel prettig ervaren. Al met al een zeer goed bedrijf wat hun afspraken zeker nakomt en ook nakomt goed werk te leveren.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Eindhoven

Van offerte tot oplevering, zeer tevreden.

Vakkundige opname van de wensenlijst. Goede prijs. Snelle en betrouwbare planning. Van binnen en buiten uitstekend opgeleverd, ondanks wat uitdagingen met koof, tegels en balkon. Vriendelijk vakkundig en net montage team. Kortom, dik tevreden!

Prima en betrouwbaar bedrijf

Monteur was vriendelijk en werkte netjes. Keurige afwerking van het kozijn en daarna ook alles weer netjes opgeruimd. Na plaatsing is er nog contact geweest door Kroon Kozijn om te vragen of alles naar wens is. Kortom: prima!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Eindhoven

Vriendelijk en kennis van zaken

Tijdens het gesprek in de showroom duidelijke uitleg van het verschil tussen deuren. Bij de montage van de nieuwe voordeur goed op de hoogte gehouden van de vorderingen. Vriendelijke monteurs en alles netjes achtergelaten.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Authentiek ogende kozijnen, met mooie afwerking

Fijn, snel en duidelijk in het contact. De levering en plaatsing gingen zoals besproken en met het eindresultaat zijn wij erg blij. Bedankt Kroon Kozijn Dordrecht!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Harde werkers en een prachtig eindresultaat

Komen perfect afspraken na en leveren vakwerk.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Goed vakwerk en ervaring met het materiaal

Prettige persoonlijke begeleiding bij bestelling - contracten zijn duidelijk opgesteld- betaling in gedeelten zijn overzichtelijk - montage eenmalig uitgesteld, toch alsnog bekort in prettig overleg - kundige monteurs, werkten netjes, snel en in gezamenlijk overleg. Zijn ook duidelijk in hun uitvoeringen en leggen uit wat waar voor dient. - kleine reparaties ontstaan tijdens de werkzaamheden worden nog nadien hersteld. Controle van het werk door verkoper is hoog gewaardeerd.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Arnhem

Netjes en vakkundig werk, en goede communicatie.

Van begin tot einde hebben we goed contact gehad met de dealer. De monteurs waren zeer vriendelijk en professioneel. Alle kozijnen zijn netjes geplaatst en afgewerkt.

Alles netjes, goede service

De kozijnen zijn netjes gemonteerd, afspraken zijn allemaal nagekomen. Ook de kleine details zijn in orde gemaakt. Vriendelijke service.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Goed product en vakkundig geïnstalleerd

Twee kozijnen met tripple glas en het PADK ventilatie systeem. Nu geen vochtige ramen meer binnen, als de ramen dicht zijn geen tocht of geluid van buiten. Alles vakkundig en netjes geïnstalleerd. Hoefde erna alleen nog maar te stofzuigen en de vitrage weer op te hangen.

Topbedrijf

Eind december sloot mijn achterdeur niet meer goed. Naar Kroonkozijn gegaan, duidelijke uitleg en direct offerte. Half februari is de achterdeur al geplaatst!! Helemaal top

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Wij zijn heel blij met onze kozijnen en de werkwijze van Kroon Kozijn

Tijdens het verkoopgesprek werden we goed voorgelicht over het gebruikte materiaal en de mogelijkheden. De montage gebeurde op de afgesproken dagen en werd uitstekend uitgevoerd. Zo nodig vond overleg plaats om de afwerking zo goed mogelijk naar onze zin te maken. Een lekkage bleek te worden veroorzaakt door een kapotte dakpan, en die hebben de monteurs zelfs voor ons vervangen. Ook de zongordijnen zijn op ons verzoek teruggehangen. Heel tevreden dus.

Goede keus

Heel vakkundig personeel.Werken zeer netjes en denken aan je eigendommen door alles goed af te dekken.Na de werkzaamheden maken ze hun werkplek keurig schoon,zelfs als dat op straat is.Het viel zelfs onze buren op dat ze netjes werkten. We zijn heel blij met onze kozijnen en de keus voor Kroon kozijn

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Keurig werk geleverd. Personen eel was deskundig en zeer vrienelijk

We zijn uitermate tevreden met het resultaat..

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Kroon Kozijn Rijnmond in één woord uitstekend.

Wij waren op zoek naar kunststof kozijnen voor het hele pand inclusief nieuwe rolluiken en boeiboord bekleding. En dat alles hebben wij gevonden bij Kroon kozijn Rijnmond. Van oriëntatie tot oplevering werden wij uitstekend begeleid door Boy waarbij alles duidelijk en overzichtelijk werd omschreven in de offerte en opdrachtbevestiging. Het vakkundige montageteam is oplossingsgericht en heeft alles keurig gemonteerd en afgewerkt. Helaas waren er twee ruiten beschadigd en zaten er een paar raamrubbers niet goed. Ook dit werd direct opgepakt en zonder problemen opgelost. En de door klikgordijn geleverde raamdecoratie maakt alles compleet. Ook daarin heeft Boy ons prima geadviseerd.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rijnmond