Zeer goede ervaring, alleen misschien iets meer duidelijkheid in de facturen.

Fantastisch resultaat

snelle vakkundige plaatsing, netjes afgetimmerd en geen rotzooi achterlatend! resultaat : complimenten van de hele buurt en een pand dat er 50 jaar jonger uitziet.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Goed product, mooie kozijnen!

Prima contact met Ron in de showroom, Sjaak heeft alles bij mij ingemeten en de monteurs hebben flink doorgepakt om alles mooi te maken. Ben zeer tevreden met het resultaat!!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Kroon Kozijn? Nooit meer!

In jul 2018 nieuwe kozijnen en zonwering besteld en in jun 2020 nog steeds niet naar tevredenheid geinstalleerd. Meer dan een jaar moeten wachten op de juiste kozijnen. En na talloze pogingen zou vandaag dan eindelijk de screen worden geplaatst. Helaas is de zzp monteur inmiddels vertrokken zonder het screen te monteren. Het risico was te groot en de zijn aansprakelijkheid onvoldoende afgedekt. Nu komt er vandaag nog een zonweringspecialist kijken... juist ja kijken en (nog) niet installeren. De nieuwe screen ligt in de tuin.....

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Alles volgens afspraak en een topresultaat!

Wij zijn door Kroon Kozijn Dordrecht uitgebreid geadviseerd over de aankoop van kunststof kozijnen. Er werd uitgebreid de tijd genomen om naar onze wensen te luisteren en er is actief meegedacht om tot het mooiste resultaat te komen. Het plaatsen van de kozijnen is erg netjes uitgevoerd en alles is geheel volgens afspraak verlopen. Wij zijn ontzettend tevreden over het hele proces en raden iedereen die op zoek is naar kunststof kozijnen zeker aan om bij Kroon Kozijn Dordrecht langs te gaan!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Top service en goede kwaliteit!

Bij binnenkomst in de showroom uitgebreid te woord gestaan. Uiteindelijk mooie openslaande deuren en kozijnen uitgekozen. Het resultaat is prachtig! Er werken bij Kroon Kozijn Dordrecht zeer vakkundige mensen. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Mooie kozijnen en hele goede service

Vanaf het eerste telefoongesprek tot en met de montage, alles klopte en verliep volgens afspraak. Hele goede service, prettige mensen en mooie kozijnen. Top ervaring en een echte aanrader!

Mooi kozijn

Ons oude kozijn van de woonkamer was na ruim 55 jaar echt aan vervanging toe. Gekozen voor een kunstof kozijn van Kroon Kozijn. Vakkundig geplaatst door 2 vriendelijke, meedenkende monteurs. Het ziet er prachtig uit! Mochten we in de toekomst nog een kozijn moeten vervangen dan wordt het weer een kozijn van Kroon.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Een geweldig bedrijf met mooie producten en goed contact.

Enkele jaren geleden hebben we door Koon Kozijn Heemskerk de hele voorpui laten vervangen van onze eengezinswoning. We waren toen al heel tevreden over de contacten en de deskundigheid van dit bedrijf. Daarom hebben we Kroon Kozijn Heemskerk weer verzocht om de achterpui te laten vervangen. Het ziet er weer prachtig uit: mooi materiaal, een mooie afwerking en gezellig, deskundig personeel. Als we vragen hadden dan werden die snel beantwoord. Wij zijn heel tevreden. Echt een aanrader!

Weinig service

Een van de medewerkers was slordig, er was geen goede bescherming voor de vloer. Ook lag er een schroefje op de grond, die een flinke kras in de vloer van de huiskamer heeft veroorzaakt. Modderschoenafdruk in de slaapkamer. Er waren enkele dingen niet goed afgewerkt. Dat is nog steeds niet gebeurd. Er is een kras op het raam, is ook nog niet verholpen. We hebben een offerte aangevraagd voor hordeuren. Ook niet gebeurd. Conclusie: wanneer er een flinke opdracht is dan is men attent en snel. Maar komt het aan op goede afwerking, dan geeft men niet thuis

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Goede communicatie en goed product

We zijn blij met onze nieuwe kozijnen. In de aanloop kregen we goed advies, waarbij de mogelijkheden duidelijk werden doorgesproken. Plaatsen is netjes gebeurd. Een paar ramen waren verkeerd besteld, dit werd binnen een paar weken netjes hersteld.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Wij zijn heel positief verrast door de afwerking en afspraken nakomen

....

Tevreden

We zijn tevreden met het geleverde materiaal, werk en service. Aandachtspunten kunnen zijn het afdekken van oppervlakten zoals vloeren,vensterbanken waardoor onnodige beschadigingen kunnen ontstaan. Het afkitten zou iets netter kunnen, er zit teveel kit op plaatsen waar hetvreden niet hoeft.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Doen wat ze beloven in de uitvoering.

Wij hebben opdracht vertstrekt voor vervangen kozijnen en ramen aan de voorzijde van ons huis. Dit is gebaseerd op de goede ervaringen in het hele traject van advies, offerte tot en met de oplevering van dezelfde type ramen en kozijnen aan de achtergevel. Dit allemaal zonder gezeur en zonder overdreven veel onnodig heen en weer gecommuniceerd... Gewoon kort en duidelijk. Aanrader!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Vriendelijke ontvangst, goede uitleg en goede afhandeling.

De ontvangst was erg vriendelijk. De mogelijkheden worden goed uitgelegd en de order en de levering van de voordeur worden erg goed uitgevoerd. Het zetten van de voordeur ging snel en alle rommel wordt opgeruimd. Uitstekend! Wij zijn erg tevreden met de voordeur. Ondertussen ook een schuifpui voor de kamer besteld. Alle vetrouwen dat dat goed gaat. De communicatie is prettig en duidelijk.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Prima werk geleverd!

Met grote voortvarendheid sloegen drie man sterk aan de gang op die zonnig warme 20ste meidag en in mum van tijd werden drie oude ramen met bijbehorende oude kozijnen verwijderd. Een snel geplaatste steiger vergemakkelijkte het plaatsen van kozijnen en ramen op onze bovenetage, terwijl men tegelijkertijd net zo efficiënt aan de slag ging terwille van nieuwe kozijnen, ramen en klikgordijnen in onze keuken. In de loop van de middag was de klus geklaard en na het keurige opruimen van de rommel restte nog de duidelijke uitleg van het hoe van ramen openen en sluiten op verschillende manieren, waarna de twee mannen (één was al vertrokken) afscheid namen. En wij? Wij zijn dik tevreden. Toen er in de namiddag als ‘kers op de taart’ een verrassing in de vorm van een prachtig boeket bloemen werd bezorgd namens Kroon Kozijn voelden wij ons nog vorstelijker in ons hernieuwde huis! Nogmaals, uitstekend werk geleverd!

Top Bedrijf.

Goed gesprek gehad. Luisterde naar ons en goede adviezen gekregen. Goede vakmensen. Werken netjes. Wij zijn erg tevreden erover.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Ben zeer tevreden over de kwaliteit die Kroon Kozijn leverd

Erg vriendelijk ontvangen tijdens uitzoeken wat we wilde. Alle tijd en vakmanschap. Aflevering perfect!!! Alleen maar lof voor dit bedrijf!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Zeer profesioneel en deskundig.

Het is altijd fijn als er met je meegedacht wordt en het gene wat je in gedachten heb uit wordt gewerkt en geraliseerd wordt tot een heel mooi resultaat.

Fantastisch waargemaakt

Wij zijn via een collega bij Kroon Kozijn te Utrecht, wezen kijken naar een multifunctioneel kunststof kozijn. Nou die waarheid is uitgekomen. De leverancier neemt de tijd voor je, om echt alles te vertellen over de aanschaf van een kuststof venster. Alles is besproken zoals ook aanschaf van zonnewering. Deze konden worden geplaatst tussen de ruiten. Kost wat maar dan heb je ook wat! Meedenken en goed adviseren is het motto bij Kroon Kozijnen en dat is echt uit gekomen. Wij zijn dan ook meer dan tevreden hierover. Ook de techneuten verdienen een pluim. Want ook zij staan in de meewerk en meedenk stand en hebben een fantastisch stukje werk geleverd bij ons thuis. M.a.w. Als u er over nadenkt om een Kunststof Kozijn aan te schaffen. Maak een afspraak met Kroon Kozijnen, neem de tijd, vraag wat u wilt hebben. Er wordt met u meegedacht en u zult zien dat u meer dan tevreden bent wanneer het Kunststof Kozijn bij u op locatie wordt geplaatst. Met vriendelijke groeten Annet en Karel Holleman

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Wij zijn erg blij met ons kunststof kozijnen en dakkapel

Wij zijn erg goed geholpen bij de keuze voor kunststof kozijnen en een dakkapel voor ons nieuwe huis. Het contact en de service waren erg prettig. We konden met al onze vragen bij hun terecht. Zelfs toen er toch asbest was ontdekt op ons dak, heeft Kroon kozijnen ons goed geholpen door mee te denken in mogelijkheden. Ik raad Kroon Kozijnen Purmerend zeker aan.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Kroonkozijn heeft ons vakkundig op weg geholpen bij het bepalen van welk type kozijn we het beste konden aanschaffen. De plaatsing van 3 kunststof kozijnen is met aandacht en expertise gedaan. We zijn zeer tevreden met het resultaat.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Goed in service en ervaring

Vanaf eerste moment dachten de mensen van firma Kroon met ons mee. De contacten waren vriendelijk en professioneel. De plaatsing van de vier kozijnen gebeurde door ervaren vaklieden. Over het resultaat zijn we dan ook zeer tevreden.

Klantvriendelijkheid en probleemoplossend

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Vriendelijke verkopers en top service

Er waren wat probleempjes , maar die werden heel goed en vriendelijk verholpen . Ik ben een tevreden klant .