Prima werk geleverd!

Met grote voortvarendheid sloegen drie man sterk aan de gang op die zonnig warme 20ste meidag en in mum van tijd werden drie oude ramen met bijbehorende oude kozijnen verwijderd. Een snel geplaatste steiger vergemakkelijkte het plaatsen van kozijnen en ramen op onze bovenetage, terwijl men tegelijkertijd net zo efficiënt aan de slag ging terwille van nieuwe kozijnen, ramen en klikgordijnen in onze keuken. In de loop van de middag was de klus geklaard en na het keurige opruimen van de rommel restte nog de duidelijke uitleg van het hoe van ramen openen en sluiten op verschillende manieren, waarna de twee mannen (één was al vertrokken) afscheid namen. En wij? Wij zijn dik tevreden. Toen er in de namiddag als ‘kers op de taart’ een verrassing in de vorm van een prachtig boeket bloemen werd bezorgd namens Kroon Kozijn voelden wij ons nog vorstelijker in ons hernieuwde huis! Nogmaals, uitstekend werk geleverd!

Top Bedrijf.

Goed gesprek gehad. Luisterde naar ons en goede adviezen gekregen. Goede vakmensen. Werken netjes. Wij zijn erg tevreden erover.

Ben zeer tevreden over de kwaliteit die Kroon Kozijn leverd

Erg vriendelijk ontvangen tijdens uitzoeken wat we wilde. Alle tijd en vakmanschap. Aflevering perfect!!! Alleen maar lof voor dit bedrijf!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Zeer profesioneel en deskundig.

Het is altijd fijn als er met je meegedacht wordt en het gene wat je in gedachten heb uit wordt gewerkt en geraliseerd wordt tot een heel mooi resultaat.

Fantastisch waargemaakt

Wij zijn via een collega bij Kroon Kozijn te Utrecht, wezen kijken naar een multifunctioneel kunststof kozijn. Nou die waarheid is uitgekomen. De leverancier neemt de tijd voor je, om echt alles te vertellen over de aanschaf van een kuststof venster. Alles is besproken zoals ook aanschaf van zonnewering. Deze konden worden geplaatst tussen de ruiten. Kost wat maar dan heb je ook wat! Meedenken en goed adviseren is het motto bij Kroon Kozijnen en dat is echt uit gekomen. Wij zijn dan ook meer dan tevreden hierover. Ook de techneuten verdienen een pluim. Want ook zij staan in de meewerk en meedenk stand en hebben een fantastisch stukje werk geleverd bij ons thuis. M.a.w. Als u er over nadenkt om een Kunststof Kozijn aan te schaffen. Maak een afspraak met Kroon Kozijnen, neem de tijd, vraag wat u wilt hebben. Er wordt met u meegedacht en u zult zien dat u meer dan tevreden bent wanneer het Kunststof Kozijn bij u op locatie wordt geplaatst. Met vriendelijke groeten Annet en Karel Holleman

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Wij zijn erg blij met ons kunststof kozijnen en dakkapel

Wij zijn erg goed geholpen bij de keuze voor kunststof kozijnen en een dakkapel voor ons nieuwe huis. Het contact en de service waren erg prettig. We konden met al onze vragen bij hun terecht. Zelfs toen er toch asbest was ontdekt op ons dak, heeft Kroon kozijnen ons goed geholpen door mee te denken in mogelijkheden. Ik raad Kroon Kozijnen Purmerend zeker aan.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Kroonkozijn heeft ons vakkundig op weg geholpen bij het bepalen van welk type kozijn we het beste konden aanschaffen. De plaatsing van 3 kunststof kozijnen is met aandacht en expertise gedaan. We zijn zeer tevreden met het resultaat.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Goed in service en ervaring

Vanaf eerste moment dachten de mensen van firma Kroon met ons mee. De contacten waren vriendelijk en professioneel. De plaatsing van de vier kozijnen gebeurde door ervaren vaklieden. Over het resultaat zijn we dan ook zeer tevreden.

Klantvriendelijkheid en probleemoplossend

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Vriendelijke verkopers en top service

Er waren wat probleempjes , maar die werden heel goed en vriendelijk verholpen . Ik ben een tevreden klant .

Prima ervaren

Alles is Netjes gemaakt en afgewerkt. Zeer tevreden

geweldig

Goede informatie, goede voorbereiding, goede uitvoering, goede afwerking en goede nazorg. De medewerkers zijn ook erg vriendelijk. Ik ben erg tevreden!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Prima en nette werklui ruimen.keurig alles op weinig stof vibden we later nog terug en niks is te veel en goede tekst en uitleg zowel voor plaatsen als nadat het geplaatst is en uitstekende kwaliteit

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Wij zijn zeer tevreden met de voorlichting, plaatsing en de nieuwe kozijnen.

We werden prima voorgelicht, afspraken goed nagekomen en de plaatsing en montage van de kozijnen is door vakmensen op een keurige manier uitgevoerd. Klantvriendelijk en uitstekende service. Helemaal tevreden!

Prima!

In eerste instantie had ik aanvraag gedaan om te komen meten en offerte uit te brengen en niets meer vernomen . Later gebeld daarover en is er diezelfde week nog iemand geweest . Kozijnen inmeten en besteld , de kozijnen waren er eerder dan gedacht . Drie dagen waren ingepland om te plaatsen , maar de mensen die dat kwamen doen hebben zo hard gewerkt dat ze na twee dagen al klaar waren . Helaas was in de eerste nacht een ruit gebarsten ook hier geen probleem en is later vervangen . De mensen die kwamen plaatsen waren erg vriendelijk , behulpzaam , netjes overleg daar waar nodig en kennis van hun vak . Top!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Vakwerk

Bij Kroon Heemskerk werken mensen die verstand hebben van zaken. Bij het advies en inmeten werd er goed onderbouwd waarom we zaken beter wel of niet konden doen. Bij het plaatsen werd er continu overlegd hoe zaken werden aangepakt. In 1 wordt TOP.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

60 weken na opdracht eindelijk afgerond. (ipv 6 - 10 weken)

De in de offerte aangegeven oplevering van 6 tot 10 weken is uiteindelijk 60 weken geworden voordat de opdracht eindelijk voltooid was. Begon al met het niet inleggen van de opdracht, daarna veel fouten in productie en levering van materialen. Telkens vele weken vertraging doordat er ergens iets niet goed gegaan was en we weer achteraan de planning aan moesten schuiven. (maatvoeringen, glad profiel ipv nerf, verkeerde glasmaten, verkochte oplossing die niet eens leverbaar was....) De monteurs moeten het dan maar oplossen bij de klant. Communicatie in het oplossen van de problemen is erg slecht, je moet als klant continu erachteraan. Zelfs het keurmerk moeten inschakelen om geplaatste kozijnen met productiefouten op te lossen. Dit staat totaal niet in verhouding met alle quotes die in de offerte en op de website terug te vinden zijn.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

P Kieviet, grote klasse, zeer tevreden!

Vakkundig geplaatst door Timmerbedrijf P Kieviet Middelharnis

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Middelharnis

Goede service en kwaliteit

Wij hebben in Februari bij Kroon Kozijn Utrecht een kunststof voordeur besteld. Na 10 weken geleverd en vakkundig het oude kozijn verwijderd en het nieuwe geplaatst door Stefan Delil! Goed werk Stefan 👍 Bedankt Kroon Kozijn Utrecht

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Erg tevreden

Het eerste contact was direct prettig en informatief. Het vervolgtraject ging ook volgens wens. De installatie door de twee monteurs is keurig en netjes verlopen met inachtneming van de corona regels. Ook de nazorg was goed. Kortom prima werk van begin tot eind.

Zeer slecht

Slechte communicatie, vaak afgebeld, veel fouten gemaakt. Voor het geheel echt af was waren we 4 maanden verder, we hebben hier veel vrije (onnodige) dagen aan verspilt. De andere kant van het huis nooit meer daar, echt een verschrikkelijke ervaring. Helaas ook niet de beloofde kwaliteit.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Visser

Goed advies, goede service en mooie kwaliteit.

In de showroom in Nijmegen konden we uit de verschillende opstellingen die daar stonden, aangevuld met voorbeelden in een fotoboek een weloverwogen keuze maken voor nieuwe kozijnen en een voordeur voor onze woning. Ik was blij met de monteur die vóór het definitief op maat laten maken van het materiaal bij ons nog even de maten nauwkeurig nameette. Daar kon ik nog onze laatste correcties/verfijningen nog aangeven. Enkele weken later kwamen de monteurs hun sloop- en montageklus verrichten en we waren blij verrast dat ze dat enorm snel en nauwkeurig voor elkaar kregen. We zijn nu blij met onze onderhoudsarme en energiebesparende aanschaf.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

In 3 dagen professioneel werk geleverd.

Vier ramen en een voordeur in drie dagen geplaatst, plus de binnen - en buiten (raamdorpels) afwerking. Ook bij tegenslag bleven de mannen rustig, en klaarden de klussen. Bovendien werden de "spaanders" (want waar gewerkt wordt … ….) opgeruimd!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam

Zie onder.

De ontvangst bij de offerte bespreking vonden mijn vrouw en ik dermate prettig dat we gelijk tot opdracht zijn overgegaan. De uitvoering door 2 monteurs verliep vlekkeloos, prettige mensen in de omgang en bovenal goede vaklui. De ramen zijn geplaatst zonder omgevings beschadigingen, kortom 100% tevreden.