snelle montage, keurig afgewerkt

Heb goed contact gehad. Wat lang wachten door levertijd materialen, maar wel begrip voor. Toen het eenmaal zover was ging het snel. In iets meer dan een week het hele huis voorzien van kunstof kozijnen inclusief binnenafwerking Ook de beide dakkapellen zijn gerenoveerd. erg mooi geworden. Ben erg blij met het eindresultaat

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Goede kwaliteit en professionele kennis

Vriendelijk en veel kennis van zaken

goede service,

levering duurde wat lang doch montage goed gedaan

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Super geregeld! Het ziet er heel mooi uit!

zie boven

Prima ervaring

Montage is goed en volgens planning uitgevoerd. Zet goede kwaliteit geleverd. Alles netjes afgewerkt. Ook alles netjes opgeruimd.

mixed feelings

goede montage en afwerking, maar slechte ervaring met behandeling van offerte. Eerst meetfouten en daarna verhoging van prijzen zonder goede uitleg.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Een relatief kleine verbouwing met vakmannen over de vloer!

Het moment tussen offerte en oplevering heeft iets langer geduurd dan verwacht, dit had verschillende redenen en heeft grotendeels te maken met de tijd waarin we nu leven. Het eindresultaat maakte echter alles goed! Zeer vriendelijke vaklieden die meedenken met de klant! Meinte heeft een paar gouden mensen in dienst! Ook de kwaliteit van de kozijnen e.d. laat niets te wensen over! Zeer tevreden al met al en zeker aan te bevelen!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Montage uitstekend. Administratieve afhandeling beneden peil

De montage van de schuifpui was prima zie Review Henk Balk. Daarna ging het mis en werd een rekening zonder toelichting gestuurd boven de offerte prijs. Nog in de offerte of tijdens de montage is daar over gecommuniceerd. Na reactie werd excuses aangeboden en een toelichting gegeven. Ik was het niet eens met de argumentatie in deze toelichting. Compromis was niet mogelijk. Om de zaak niet op de spits te drijven bood ik aan de meerkosten onder protest te betalen als ik een eindnota kreeg met de juiste gegevens (kozijn en glas) voor aanvraag ISDE isolatie subsidie. Bij navraag bleek namelijk dat er een andere dan in de offerte aangegeven schuifpui was geplaatst. Op vele verzoeken om een juiste eindnota werd niet gereageerd. Pas toen aangeven werd dat ik pas zou betalen als de nota geleverd was kwam er een reactie. Dit werd beschouwd als chantage en de reactie eindigde met "ik kom wel even langs. Desnoods haal ik het geld persoonlijk op." Verder zou ik nog een keer de in de nota gewenste gegevens moeten opsturen. Daar pas ik voor. Nog 5 dagen gewacht of er een nota zou komen volgens de gegevens in de vele al eerder toe gezonden emails. Tevergeefs. Aangezien ik mij altijd aan mijn toezeggingen houdt, heb ik de meerkosten betaald. Als ik dit eerder had geweten was ik ondanks het uitstekende werk van de ingehuurde zzp'ers niet met deze firma in zee gegaan.

Buitengewoon goed

Goede afspraken, op tijd en vakkundig geplaatst

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Goed werk geleverd maar communicatie kan beter.

Plezierige contacten bij de productuitleg maar na de opdracht te weinig communicatie over de vertraging in de levering en montage. Oorzaak van de uitblijvende levering lag niet bij het bedrijf maar een actieve communicatie als er weer eens een deadline verstreken was is wenselijk. Op dit moment wachten wij nog op twee onderdelen, maar er is alweer anderhalve maand verstreken na het laatste contact. Wat is de stand van zaken?

Top.

In onze nieuwe woning was de mogelijkheid om tuindeuren te plaatsen. Hierbij kwamen we terecht bij Kroon Kozijn te Schettens. Vanaf het eerste contact ( bezoek aan showroom) tot aan de laatste werkzaamheden zijn voorspoedig verlopen. Wij zijn ZEER tevreden over het resultaat en de samenwerking was prettig. De monteurs Edwin en Geert zijn in onze ogen bekwame vaklui en hebben de deuren geplaatst en gezorgd voor een perfecte afwerking.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Duurde allemaal veel te lang!

Duurde veel te lang en de communicatie hield ook niet over.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Goede informatie over wat er staat te gebeuren en steeds netjes werd op onze vragen ingespeeld.

Vooraf wist ik door de ervaring van buren dat het goed zat met de prijs prestatie. op onze vragen werd steeds (in de mail) netjes en direct op geantwoord.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Met een gerust hart kan je hier een schuifpui uitkiezen en laten plaatsen

Op internet gezocht naar een schuifpui en uitgekomen bij een landelijk bedrijf te weten Kroon Kozijn. In Schettens bij zw Friesland goede informatie gekregen. Van belang was dat er een grotere schuifpui voor de oude in de plaats moest komen. Dit vereist aanpassing van de constructie en de inzet van specifieke hulpmiddelen als ook vakmanschap om een schuifpui met HR 3+ glas te plaatsen. De hele operatie is met succes en volgens plan uitgevoerd.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Duurde lang voor het zover was maar dan goed werk geleverd

Goede kwaliteit, snel geplaatst maar lange levertijd

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Snelle deskundige levering en plaatsing

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Kozijnen zijn prima, communicatie is slecht

De communicatie tussen dealer en klant was slecht. Aan t eind is alles wel correct opgelost.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Goede ervaring, kwalteit, en nazorg

Eerlijke offerte, netjes gewerkt, goede naservice op kleine ononerkomelijkheden.

duidelijke afspraken, goede plaatsing

zeer tevreden over de afspraken die gemaakt zijn en de mannen die de kozijnen zijn komen plaatsen. erg tevreden over de nazorg.

Prima vlotte afhandeling

Goed contact. Wachttijd van een half jaar redelijk. Montage vlot verlopen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

We zijn heel tevreden met het resultaat.

Het ziet er mooi uitkrijgen veel complimenten ook van de buren wat heel fijn is.

Prima kozijnen, waardeloze service

Wij zijn een nieuwbouw woning aan het bouwen en hebben gekozen voor kroonkozijn. De kozijn zijn uitstekend, alleen hebben wij kozijnen met zwarte rubbers. Door een verkeerde levering hebben wij nu 1 kozijn met grijze rubbers gekregen. Contact gehad met de leverancier, die zou dit meteen voor ons oplossen. Nu een half jaar verder nog steeds geen goede rubbers. Wij moeten er iedere keer achteraan bellen en krijgen vervolgens weer een smoes. Ook wordt ons belooft dat we teruggebeld zullen worden. Ook dat is alweer 2 weken geleden en nog niks gehoord! Waardeloze service!

tot nu toe geweldig

Het werk moet nog worden afgemaakt, maar gebeurd het op dezelfde manier als tot nu toe dan kunnen ze een hoog cijfer verwachten.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Persoonlijk van aard. Meedenkers. Doeners. Doorpakkers. Humor.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Fabricagefout fabrieksproductie.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Showroom N.v.t.
  • Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik ben: eerste keer klant