Zeer tevreden over complete renovatie.

In een paar weken heeft onze woning een volledig nieuwe look gekregen. Door Kroon Kozijn Nijmegen is ons huis volledig gerenoveerd. Vooraf werd oplossingsgericht meegedacht en goed advies gegeven. De werkwijze door zeer bekwame en vriendelijke medewerkers was netjes en heel secuur. Voor ons naar iedereen die een overweging maakt voor kunststof kozijnen of een renovatie een absolute aanrader! Wij kunnen Kroon Kozijn Nijmegen dan ook van harte aanbevelen en zijn super trots op dit mooie stukje werk wat hier is uitgevoerd. Nihot Jansen Zetten

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Goede service en goede oplevering

Goede communicatie tussen verkoper en monteurs. Keurig personeel die er geen rommel van maakt. Afwerking was boven verwachting met dank aan Milan, Sjaak en de rest van de mannen.

Levert mooi vakwerk.

In overleg hele mooie dakkapellen op maat laten maken en plaatsen. Frank denkt met je mee over het model en de afwerking. Daarnaast verleent hij goede service.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Gouda

Alles volgens afspraak en netjes afgewerkt

Mooie kozijnen die vakkundig zijn geplaatst. De afwerking is netjes gedaan. Alle oude kozijnen zijn afgevoerd. Wij zijn zeer tevreden

Mooi kozijn!

Werd snel, netjes en professioneel gewerkt.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Kwaliteit kozijnen, prachtig en met grote zorg geplaatst

Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe kozijnen, openslaande deuren en gevel bekleding. Je merkt meteen het isolerende effect en ook de ventilatie stand in de slaapkamers is echt een uitkomst. Ook werder we erg goed geholpen bij onze wensen zonder enige aandrang of opdringerigheid Een echte aanrader!

Mooie kwaliteit!

een grote teleurstelling

Het contact met de verkoper was prima. Contact tussen verkoper en fabriek erg slecht met alle gevolgen van dien. Na lang wachten werden in april de nieuwe kunststof voordeur en openslaande deuren in de huiskamer geplaatst. Het raampje in de deur was te klein dus een tijd dichtgemaakt met een kunststof plaat. De brievenbus was vergeten in de deur te plaatsen, we hebben dat dan maar achterwege gelaten. Ook de knop om de deur op een kier te openen ontbrak en is later met een hoop gedoe door een monteur vanuit de fabriek gepoogd te plaatsen. Dit heeft weer schade aan de nieuwe deur opgeleverd en een slot dat niet meer in de beugel viel, dus wachten op de volgende monteur vanuit de fabriek die één en ander wel naar behoren heeft gerepareerd. Maar omdat we steeds via de dealer moesten die problemen had met de fabriek heeft het veel energie gekost. Bij de laatste winterkou bleek dat de deuren niet goed afsloten aan de onderkant zowel de voordeur als de openslaande deuren We hebben alles afgedekt met handdoeken omdat de kaarsen uitwaaiden van de trek over de vloer. Helaas is de dealer door ziekte gestopt en meldt Vincent van de fabriek dat de garantie alleen op de fabricage zit. Alles moet nu door ons zelf opgelost worden. Als ik daar na een jaar gekloot weer energie voor heb ga ik wel weer op oorlogspad, maar ik ben diep teleurgesteld in de service en klantvriendelijkheid.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Assen

Van begin tot einde, gewoon goed!

Kroon heeft ons vanaf het offerte traject uitstekend geholpen. Goede adviezen met betrekking tot de verschillende mogelijkheden en uiteindelijk blij met het resultaat. Vakmensen die de plaatsing verzorgen en verzorgd werken. Komen afspraken na, denken mee tijdens het plaatsen en een eventuele onvolkomendheid wordt snel en adequaat opgelost.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Kroon kozijn levent uitstekende kwaliteit

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Afspraken worden volledig nagekomen. Uitgevoerd werk is van hoge kwaliteit en alles werd keurig opgeruimd en afgevoerd.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Gouda

Perfect product van Kroon Kozijn !

Zeer tevreden over de geleverde kozijnen en schuifpui, en perfecte montage van de Keralit panelen aan onze woning. Vakmensen die weten van aanpakken en perfecte montage !

Kwaliteit in alle opzichten

Gemaakte afspraken nagekomen, tijdens uitvoering afstemming op laatste details die mede eindresultaat bepalen. Deskundige montage door vriendelijke vaklui, schone oplevering. Kortom- top!

Voortreffelijk

Goede voorlichting voor en tijdens aankoop. Zeer professionele plaatsing van materialen.

Prima werk geleverd

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Mooie kozijnen,fijne mensen,goed vakmanschap,goede service en een eerlijk verhaal, top!

Mooie kozijnen, fijne mensen, goed vakmanschap, nette manier van werken, goede service en een eerlijk verhaal, top! Wij zijn zeer tevreden!

Kwalitatief goed en betrouwbaar

Heb in mijn huis 4 aluminium kozijnen laten vervangen door kunststofkozijnen. Zelfs tijdens corona kon ik langskomen voor een gesprek. Er werd een duidelijke offerte opgesteld met een goede prijsstelling. De bestelling werd in gang gezet en na de levering werden de kozijnen netjes geplaatst en afgewerkt. Nadat de werklieden wegwaren had ik binnen een half uur Marcel al aan de lijn die informeerde of ik tevreden was met de verrichte werkzaamheden. Echt top hoe ze met klanten om gaan. Als ik dan toch een klein aandachtspuntje zou moeten meegeven is het dat het tussen het opmeten van de kozijnen en het maken van een afspraak voor het plaatsen ervan een tijdje stil was. Maar dat zijn kleine details als je het vergelijkt met alle sterke punten.

Geweldige service!

De klink van mijn badkamerraam zat vast, raam kon niet meer dicht. Het bedrijf dat het raam geplaatst heeft is jaren geleden failliet gegaan. Help, wie moet ik bellen? Bij Schüco kozijnenfabrikant geïnformeerd, maar die hadden geen monteurs op de weg. Zij adviseerden mij om een KroonKozijn bedrijf in de buurt te bellen, zij zijn Schüco dealer. KroonKozijn Nijmegen gebeld, situatie uitgelegd. Geen probleem, monteur was toevallig net in de buurt en ik heb hem doorgegeven aan mijn man, die via de telefoon instructies kreeg hoe hij het raam weer sluitend kon krijgen. Dat lukte helaas niet, dus werd meteen de afspraak gemaakt om twee dagen later te komen kijken. Vandaag is de monteur geweest en binnen 10 minuutjes was het euvel verholpen. Service van de zaak! Kom daar nog maar eens om in deze tijd. KroonKozijn Nijmegen: Zeer bedankt voor jullie hulp!!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Rotterdamse eerlijkheid, kwalitatief goed materiaal en Litouws vakmanschap: Match made in Heaven

Niet lullen maar poetsen! Daar houden we van en KroonKozijn Rotterdam ook! Gewoon een goed en vooral eerlijk verhaal. Er wordt niet omheen gedraaid, dit is het verhaal, dit is wat we kunnen en dit is wat het kost. Helder en transparant. Hun producten zijn van hoogwaardige kwaliteit mede door investering in nieuwe apparatuur en dat zie je! We zijn echt wel aan het shoppen geweest, maar geen enkel ander bedrijf kon tippen aan deze kwaliteit. Levering ging 3 maanden sneller dan gedacht, dus dat was top! In de week dat ze hier bezig zijn geweest, waren er 4 fantastische vakmensen aan het werk. Ze hadden de turbo aan: geen getrut, werken met je sodemieter, maar wat een lol hebben ze met elkaar! Ze hielden zich keurig aan de afspraken, pakken dingen snel op en ze werken hard, nauwkeurig, netjes en schoon. Iedere dag werd alles keurig gestofzuigd, opgeruimd en het puin afgevoerd. Wel een tip voor hen bij wie ze aan het werk gaan: zorg voor veel suiker met koffie ;-)

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam

Prima contact en plaatsing

Prima ervaring met Kroon Kozijn Heemskerk .Goed contact , en nette plaatsing in 1 dag van de schuifpui. Nemen alles mee en goede afhandeling . Hij is nog maar net geplaatst dus hoe alle materialen zich houden in de loop der jaren kan ik nog niet beoordelen .

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Beste kwaliteit kozijn voor een scherpe prijs

Van begin tot eind goed contact. Scherpe prijs, levering volgens afspraak. Bij plaatsing klein probleem met slot, dit netjes opgelost door Jan. Al met al, zeer tevreden en blij met de kozijnen!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Eindhoven

Afspraken nagekomen. Super!

Zeer prettig en eerlijk!

Ondanks dat er door een misverstand vertraging in aflevering was, werd ik eerlijk op de hoogte gesteld van verloop en dat geeft toch een beter gevoel dan smoesjes, met resultaat nog blijer als het geleverd wordt en schitterend is!!

Super goed service

Zeer fijn bedrijf, goed geholpen bij verkoop. Verkopers dachten goed mee. Heldere gespecificeerde offerte opgemaakt. Plaatsing was ook goed, twee monteurs die netjes werkten en geen troep van mijn huis hebben gemaakt. Prettig in de omgang ook, qua afwerking was alles bespreekbaar. Ik heb eigenlijk geen minpunten.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

hele slechte service en niet klantgericht

ik heb een ontzettende slechte ervaring met kroon kozijnen. Tijdens het gesprek werd er weinig tijd voor ons genomen want de volgende klant stond alweer voor de deur. De offerte bleek naderhand niet te kloppen en het werd een stuk duurder. Een grote mond kon ik krijgen en er was geen begrip. Had ik de offerte maar goed moeten lezen was het antwoord. Bij levering hebben ze het raam er ingehangen, maar er is niets verteld over zelf afwerken. Dit konden we dan ook maar gaan doen en kwam er er kosten bij. Vervolgens bleek het raam ook geen ventilatie stand te hebben, waar wij wel om gevraagd werden. Mails met onze vragen werden niet beantwoord en we werden nooit teruggebeld. We zitten nu met een slechte klanten ervaring en zijn zeer ontevreden over de service.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Over het algemeen goed. Geduldig, zeer vriendelijk en uitvoering werkzaamheden erg goed en netjes. Administratief een beetje slordig. Op de hoogte houden van de vorderingen na bestelling kan beter.