Geweldige service

Prettig geholpen bij offerte, fijn meegedacht voor de plaatsing, nette service bij aflevering én n bloemetje toe, fantastisch

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Een professioneel bedrijf en hoge kwaliteitt

Nadat ik in de showroom de kozijnen gezien had was mijn keuze snel gemaakt. Ik had ze voor het eerst gezien bij overburen en wilde ook gaan voor de keuze voor Kroon Kozijn uit Heemskerk. De begeleiding was prima, een duidelijke offerte en prima vakmannen in dienst. Na montage werkt alles perfect en heb ik veel plezier van mijn kozijnen op de bovenverdieping.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Perfect geplaatst met oog voor detail.

4 dagen zijn de medewerkers van Alfa Totaalbouw - Kroonkozijn Utrecht bezig geweest om kunststof kozijnen, schuifpui en deuren te plaatsen. Resultaat is perfect. De medewerkers hadden oog voor details en stopte niet voordat alles perfect afgewerkt was. Na afloop werd alles keurig opgeruimd en schoongemaakt.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Voortteffelijk

Uitermate goede ervaring. Dit betreft zowel de informatie voorziening als de montage van de kozijnen door zeer vriendelijk deskundig personeel dat vootvoortreffelijk werk heeft affgeleverd Het bedrijf is een echte aanrader.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Eindhoven

heel goed, maar aan de dure kant

in 2 dagen nieuwe voordeur, nieuw dakje voordeurhalletje en schrootjes aan de buitenkant. Mooi afgewerkt. vaklui

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam

Professioneel en vakkundig!

Het hele proces, van informatievoorziening tot plaatsing, is erg goed verlopen. Wij zijn erg tevreden over het fijne contact en duidelijkheid in communicatie. Het plaatsen van zowel achterdeur als voordeur verliep snel en soepel (halve dag) en na afloop werd het ook keurig achtergelaten. Mooie kozijnen, mooie prijs en uitstekende service!

Geweldig echt vakwerk

Wat een hele fijne mensen om mee te werken echt vakwerk van aankoop tot plaatsing!!!! Wij gaan in de toekomst zeker kroonkozijn aanbevelen

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Mooie kozijnen, goede kwaliteit en netje geplaatst

Het hele proces verliep prettig. Goede uitleg bij de dealer. Plaatsen verliep vlot en netjes en alles werd goed afgewerkt. Na de werkzaamheden werd alles netjes achter gelaten. Monteurs waren prettig in de omgang. Alles is prima verlopen en ik ben dik tevreden.

Geweldig!

Kroon Kozijn heeft alle beloftes waar gemaakt. We zijn heel blij met onze nieuwe kozijnen en deuren en ook met de vlotte en nette montage door toppers Hans en Gertjan, en dat midden in december!

Keurig en professioneel

Hoewel er een klein misverstand was tijdens de planning, verliep het gehele proces voor de vervanging van 4 kozijnen prima. Aardige en snel antwoordende contactpersoon met een duidelijke offerte en uitstekende prijs in vergelijking met anderen. En uiteindelijk zijn de nieuwe kozijnen in de afgesproken periode geplaatst in 2 dagen. Plaatsing door vriendelijke en flexibele werklui, gebeurde professioneel en het resultaat was netjes en uitstekend. Ik ben erg tevreden met het resultaat.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Mooie schuifpui geplaatst

Prettig contact in de showroom, duidelijke communicatie over de offerte en de plaatsing van de schuifpui.

Fantastisch!

We zijn zeer goed door Marcel geholpen van Kroonkozijn, met het maken van alle keuzes voor het vervangen van alle ramen, kozijnen, buitendeuren en het plaatsen van een grote schuifpui. Alles is vakkundig en vlot geplaatst door Rudie en Roy, ook daar waar ons soms scheve en wat ouder huis, voor moeilijkheden zorgde. Wat is het mooi geworden! En wat zitten we er lekker warm en comfortabel bij. Vooral ook het ventilatiesysteem in de ramen, in meerdere standen in te stellen, is zo fijn! We zijn van begin tot eind goed en zeer prettig geholpen. Kortom, wij kunnen Kroonkozijn van harte aanbevelen!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Goede kwaliteit en perfect gemonteerd

Onze nieuwe kunststof schuifpui is naar tevredenheid gemonteerd door kundige, nette en behulpzame monteurs. We zijn zeer tevreden over het eindresultaat. Ik raad iedereen Kroon Kozijn aan.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Van begin tot eind goede service

Hele goede ervaring met dit bedrijf. Tijdens de eerste afspraak werd goed uitgelegd wat de mogelijkheden en keuzes zijn. Fijne communicatie omtrent het plaatsen van de nieuwe kozijnen en erg prettige vakmensen. Nauwelijks stof en binnen de afgesproken tijd klaar. Achteraf werd nog contact opgenomen of alles tot onze tevredenheid is verlopen. Zorgvuldige afhandeling van begin tot eind.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Uitstekend en super service!

Firma Kroon kozijnen heeft ons huis begin november voorzien van kunststof kozijnen en deuren. Wat een fijne firma om deze werkzaamheden uit te laten voeren. Zowel Herman als de monteurs was niks te veel gevraagd. De monteurs werken zeer netjes en draaien voor extra werkzaamheden hun hand niet om. Ook denken ze met de klant mee om eventuele oplossingen zo goed en naar tevredenheid op te lossen. Wij zijn zeer tevreden! Firma Kroon nogmaals bedankt voor alles. Arno en Sandra de Vries Numansdorp.

geweldig

Goed voor gesprek gehad, denken goed mee over wat mogelijk is. Mannen die de ramen kwamen zetten zijn gespecialiseerd in wat ze doen en werken erg netjes. Het kost wat maar de kwaliteit is het zeker waard. Wij zijn erg tevreden en raden Kroon Kozijn bij iedereen aan.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Eindhoven

Zeer tevreden met de kozijnen!

Mijn ouders hadden 1,5 tot 2 jaar geleden kozijnen via kroon kozijn laten plaatsen. Hun waren erg tevreden en vandaar dat ik ook voor Kroon Kozijn heb gekozen, bij mij ook alles naar tevredenheid geplaatst.

Zeer professioneel

Vriendelijke ontvangst. Duidelijke offerte. Goede communicatie. Monteurs waren vriendelijk, deskundig en harde werkers die alles keurig hebben gemonteerd en alle rommel hebben opgeruimd. Zeer tevreden en een absolute aanrader voor kunststof kozijnen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Van aankoop tot montage perfect verlopen

Prima geïnformeerd in de showroom en de montage keurig uitgevoerd

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Mooie schuifpui, heel precies geplaatst en netjes gewerkt.

Monteurs hebben heel netjes gewerkt en de mooie pui ook heel nauwkeurig geplaatst, wat ik als extreem Pietje Precies waardeer. Alle rotzooi ook netjes opgeruimd en afgevoerd. Goede verzorging en voorbereiding vanuit de opdrachtgever draagt hier natuurlijk ook wat aan bij :-) Kortom heel tevreden.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

De service van offerte tot montage een dikke 10!

Een aantal maanden geleden hadden we de kozijnen op onze eerste verdieping laten vervangen. Dit was ons goed bevallen en toen ook voor de beneden verdieping een offerte laten maken. Ze komen langs en vertellen de mogelijkheden en wat wel en niet te doen. Dit met goede argumenten. Met de montage werken de monteurs erg netjes en geven ook uitleg wat te doen. Buiten en binnen wordt alles netjes afgewerkt inclusief vensterbanken en afwerklijsten. Keurig! De kozijnen en ramen zijn zo dik dat we het direct merken aan geluid van buiten en de warmte die binnenblijft.

Tevreden met een nasmaak

Onlangs 4 hele mooie kozijnen geleverd gekregen van Kroon Kozijn. Wij hebben er voor gekozen de kozijnen zelf te plaatsen. Tot onze verassing werden de kozijnen zonder de bestelde 'opplak' roedes geleverd. Toen deze later alsnog bezorgd werden bleken ze niet op maat te zijn. Er werd een bos latten bezorgd. Dit was gebruikelijk volgens de dealer. De latten moesten we zelf nog op maat maken met al het verstek gedoe van dien. Wij waren er vanuit gegaan dat we complete kozijnen gekocht hadden en niet dat we zelf nog weer aan het zagen zouden moeten. Dat lijkt ons nog steeds niet meer als logisch maar daar verschillen de meningen over. Nu maken we extra kosten omdat de dealer alsnog uurtje factuurtje lang moet komen om de latten te zagen en te monteren. Sorry Kozijn dealer uit Assen, omdat we onze dealer uit Raalte niet in het lijstje zagen staan en we toch een review willen schrijven hebben we u aangeklikt.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Assen

Fijne ervaring

De hele voorgevel is super mooi geworden met de kunstof kozijnen. Alles wordt netjes achtergelaten .Personeel is erg klantvriendelijk en bedankt keurig voor de gekregen koffie , de laatste dag kregen we ook nog een heel mooi boeket bloemen.

Kwaliteit!

Hoog kwalitatief materiaal, deskundig en netjes gemonteerd en afgewerkt.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Uitstekende service, kwaliteit en plaatsing.

Het project is van begin tot eind goed verlopen. Het contact was uitstekend en de monteurs werken vakkundig en netjes.