Keurig en netjes werk geleverd

Het vervangen van de pui van onze schuur is zeer naar tevredenheid uitgevoerd. Keurig gewerkt, netjes afgeleverd. Er ontbrak nog een dorpel, deze is een aantal dagen later alsnog geplaatst. Heel erg blij met het eindresultaat.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Op tijd aanwezig en prima werk geleverd.

Ik heb Kroon Kozijn gevonden op Internet. Aangezien het bedrijf al sinds 1975 bestaat en alles wat er stond beschreven me aansprak heb ik voor Kroon Kozijn gekozen. Het plaatsen van de schuifpui is prima verlopen, echt vakwerk. Ik zal zeker dit bedrijf aanbevelen!

Zeer goede kwaliteit schuifdeur

Kroon Kozijn heeft een zeer mooie schuifdeur geleverd. De plaatsing ging zeer voorspoedig, de deur is netjes afgeleverd.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Van offerte tot aflevering super geholpen.

Vanaf het eerste contact uiterst vriendelijk en professioneel geholpen. De afspraken zijn allemaal nagekomen en de installatie was ook zeer vakkundig en netjes zoals overeengekomen. Ik zal Kroon zeker aanraden

Prachtig eindresultaat

jongens werken snel en netjes. Na afloop alle rotzooi opgeruimd. Heerlijk

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Wederom prima verzorgd vanaf bestelling tot en met plaatsing

Goede kwaliteit en vakmanschap

Duidelijk uitgelegd van kozijnen. En goed advies. Vriendelijke en atend .met een bloementje.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Klasse! vanaf de verkoop tot de plaatsing van de kozijnen

Grote klasse, dit vanaf de verkoop tot aan de plaatsing van de deuren en de kozijnen. Het slopen en plaatsen gebeurde erg secuur onder supervisie van Ruud, werkelijk 1 vakman ! Helaas was er 1 ruitjes die niet goed was dus moeten ze nog een keer terug maar dat kan gebeuren. Uiterst tevreden met het eind resultaat.

Uitmuntend

Zeer kundig vakwerk en kwaliteit van dakkapel is top.

Degelijk en betrouwbaar

Prachtige kwaliteit kozijn en vakkundig geinstalleerd en afgewerkt.

geweldig

Heel gezellig en duidelijk gesprek met advies gekregen met Marcel Molenaar, nadat wij onze wensen hadden kenbaar gemaakt aan hem tijdens het bezoek in de hierdoor hebben wij meteen de knoop door gehakt. Plaatsing van de schuifpui ging ook perfect.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

super goede service, aardige monteurs, een superkwaliteit!

Alle kozijnen laten vervangen en 2 dakkapellen laten plaatsen. Binnen een week was alles afgewerkt. Monteurs werken schoon en laten geen zooi achter. absoluut een aanrader!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Tot onze volle tevredenheid zijn er div. kozijnen geplaatst.

Alle afspraken werden op de afgesproken tijd nagekomen. De monteurs zouden er twee dagen overdoen, maar tot onze verassing stonden er ‘s morgens vier mannen i.p.v. twee en was het klusje ‘s middags om 13.30 uur afgerond.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Eindhoven

Deskundige monteurs die achter hun product staan en meedenken met de klant

subliem!!

Zeer vriendelijk en duidelijk geholpen in showroom Nijmegen en de monteurs snel en keurig netjes gewerkt en op tijd wat was afgesproken!! Het ziet er prachtig uit de nieuwe voordeur en de twee openslaande deuren in woonkamer en dat allemaal in 1 dag. Wij zijn zeer tevreden en vol lof over Kroon Kozijn, Met vriendelijke groet, Henk en Saskia.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Kwaliteit en service is top !

Je betaald voor kwaliteit ! Klantvriendelijk Problemen worden opgelost.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Eindhoven

Heel netjes gewerkt, prachtig resultaat!

We zijn zeer tevreden over de geplaatste kunstof kozijnen, het hele proces van offerte tot oplevering liep uitstekend. Goede communicatie, mooie prijs, heel netjes gewerkt en prachtig resultaat. Stefan heeft in brede zin meegedacht over de aanpassingen die we wilde realiseren. Absolute aanrader.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Vriendelijk en goed

marcel (verkoper) is vriendelijk en het personeel (monteurs) zijn vakkundig en enthousiast

Uitstekend werk afgeleverd

Keurig en secuur gewerkt. Alle kozijnen , ramen en voordeur vakkundig geplaatst .

Snelle en nette levering

Afspraken zijn vanaf begin af aan al duidelijk, de monteurs kwamen netjes op tijd en hadden de kozijnen in no time geplaatst.

Prima kozijnen, waardeloze service

Wij zijn een nieuwbouw woning aan het bouwen en hebben gekozen voor kroonkozijn. De kozijn zijn uitstekend, alleen hebben wij kozijnen met zwarte rubbers. Door een verkeerde levering hebben wij nu 1 kozijn met grijze rubbers gekregen. Contact gehad met de leverancier, die zou dit meteen voor ons oplossen. Nu een half jaar verder nog steeds geen goede rubbers. Wij moeten er iedere keer achteraan bellen en krijgen vervolgens weer een smoes. Ook wordt ons belooft dat we teruggebeld zullen worden. Ook dat is alweer 2 weken geleden en nog niks gehoord! Waardeloze service!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Uitermate tevreden met Kroon Kozijn

We hebben in augustus (bijna) alle kozijnen, boeidelen en deuren laten vervangen. Wij hebben voor Kroon kozijn gekozen omdat ze een offerte leverden waarin alles zat, dus geen meerkosten voor horren, veiligheidsbeslag of zo. De werkzaamheden zelf zijn top verlopen. Alles is volgens planning gegaan, de mannen werkten zorgvuldig en netjes. Waar nodig, stemden ze even af zodat ze het uitvoerden zoals wij dat wilden. Ze moesten tijdens de hittegolf aan werk, maar dat heeft niet tot vertraging geleid. Top gedaan mannen!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Wij zijn tevreden met het eindresultaat

We zijn bij Kroon kozijn goed geholpen en hebben een duidelijke uitleg gehad over de mogelijkheden. De ramen zijn snel en vakkundig geplaatst. Alles is netjes afgewerkt en keurig achtergelaten. We zijn blij met het ventilatiesysteem in de lamellen in de ramen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Een goede en duidelijke uitleg bij een professionele en nette montage

Ondanks de Corona zijn we verschillende keren op een vriendelijke manier geholpen. Een duidelijke uitleg en alle medewerking met betrekking tot de keuze van de kleur waarbij we toch verschillende keren mochten terugkomen. Ook de montage verliep goed en netjes. Er werd geprobeerd om zo weinig mogelijk rotzooi te maken hetgeen ook inderdaad het geval was. De monteur was uiterst vriendelijk en ging zeer professioneel te werk. Ook door hem werden al mijn vragen overduidelijk beantwoord. De 5 sterren zijn dan ook dubbel en dwars verdiend. Mijn vrouw en ik zijn dan ook zeer contant met onze kunststof kozijnen met name op de wijze waarop ze gemaakt zijn en waarop ze geplaatst zijn.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Waanzinnig goede service en topkwaliteit materiaal

Wij hebben lang gezocht naar een goed bedrijf voor onze kozijnen en kwamen uit bij kroon kozijnen na kennis gemaakt te hebben en een voorlopige offerte te hebben ontvangen kwamen ze alles netjes in meten waarna wij perfect advies van vakmensen kregen over onze kozijnen en dakkapel ze denken met je mee en voldoen aan al je wensen de jongens die onze kozijnen dakkapel en nieuwe deuren kwamen plaatsen heb ik maar een woord voor geweldig echt vakmensen krijg je over de vloer ze komen netjes optijd werken snel en zijn gezellig gezelschap met een lolletje op z’n tijd wat voor ons heel belangrijk is omdat dat een band schept ze zijn wel een tijd in je huis bezig 4 dagen hebben ze erover gedaan zo snel had ik niet verwacht mijn complimenten aan kroon kozijnen en zijn mannen uitstekend werk geleverd met super kwaliteit echt een aanrader bedankt voor alles Mvg Familie den Reijer