Supertevreden met onze dakkapelrenovatie

Een meedenkend (niet te duur) bedrijf met een nette afhandeling van onze renovatie. In de weg liggen van de zonnepanelen werd keurig opgelost. De warme weersomstandigheden op het dak maakte het werk niet gemakkelijk, maar de monteurs hebben zeer net werk afgeleverd. De boel keurig achtergelaten en wij zeer tevreden met het eindresultaat zowel met het binnen- als buitenwerk. Top!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Heel netjes gemonteerd en afgewerkt.

Fantastisch werk geleverd

Uitstekende monteurs alles liep vlekkeloos van offerte tot montage ! 4 kunststof laten monteren op de boven verdieping. Wij raden kroon kozijn Utrecht zeker aan.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Resultaat nog beter dan we hadden verwacht

Wij hebben door AlfaTotaalbouw/Kroon Kozijn onze twee dakkapellen laten renoveren en in het hele huis de kozijnen laten vervangen door kunststof. Vanaf het eerste moment waren wij positief over de samenwerking: leuke mannen, harde werkers en vooral ook de kwaliteit. Het ziet er zowel aan de buiten- als binnenkant supermooi uit. De afwerking is strak en de kwaliteit er van overtrof oprecht onze stoutste verwachtingen. Ik kan iedereen dit bedrijf van harte aanbevelen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Goed werk geleverd maar communicatie kan beter.

Plezierige contacten bij de productuitleg maar na de opdracht te weinig communicatie over de vertraging in de levering en montage. Oorzaak van de uitblijvende levering lag niet bij het bedrijf maar een actieve communicatie als er weer eens een deadline verstreken was is wenselijk. Op dit moment wachten wij nog op twee onderdelen, maar er is alweer anderhalve maand verstreken na het laatste contact. Wat is de stand van zaken?

Top.

In onze nieuwe woning was de mogelijkheid om tuindeuren te plaatsen. Hierbij kwamen we terecht bij Kroon Kozijn te Schettens. Vanaf het eerste contact ( bezoek aan showroom) tot aan de laatste werkzaamheden zijn voorspoedig verlopen. Wij zijn ZEER tevreden over het resultaat en de samenwerking was prettig. De monteurs Edwin en Geert zijn in onze ogen bekwame vaklui en hebben de deuren geplaatst en gezorgd voor een perfecte afwerking.

Uitstekend!

Marcel kijkt goed naar de wensen van de klant en denkt mee in mogelijkheden. Hij reageert adequaat op vragen, is vriendelijk, komt afspraken na en is duidelijk in zijn communicatie. De vakmannen die de schuifpui kwamen plaatsen, waren even goed. Ze komen van tevoren kijken op locatie, passen (zoals in ons geval) plan van aanpak aan op de situatie en weten goed wat ze doen. Ook de vakmannen zijn vriendelijk, komen afspraken na en zijn duidelijk in hun communicatie. De schuifpui is súper mooi geworden. Misschien betaal je bij Kroon iets meer, maar het is het meer dan waard. Goed vakmanschap, fijn contact, ze weten waar ze het over hebben, ze kennen de (on)mogelijkheden en ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Al met al een hele goede ervaring.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

De service van Kroon Kozijn is grandioos!

Mijn Obuk voordeur ( model Babette met glas-in-lood) werd in het jaar 2007 geplaatst tijdens de renovatie van mijn woning door een bedrijf uit Enkhuizen. Toen de folie van deze deur de laatste jaren scheuren ging vertonen en daardoor los kwam te zitten nam ik contact op met Kroon Kozijn in Purmerend. Daar kreeg ik vakkundig advies , dat alles in tegenstelling tot de ex-directeur van het inmiddels failliet gegane bedrijf uit Enkhuizen. Vanuit Purmerend werd mij daarna een nieuwe catalogus van Obuk bezorgd , want genoemd model Babette bleek helaas niet meer te worden gemaakt. Uiteindelijk heb ik toen gekozen voor een paneel type Juno 4. Na mijn vakantie werd dit nieuwe paneel geplaatst op een moment dat mij het beste uitkwam. Kortom: ik ben zeer tevreden met de service van Kroon Kozijn in Purmerend!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Zeer tevreden over voorbereiding en afwerking

Prima ervaringen, mooi materiaal. Afspraken worden goed nagekomen. Prettige werklui, denken mee tijdens plaatsen, goede uitleg, werken netjes en laten alles netjes achter.

Prima vakwerk geleverd

Voorgesprek verliep prima, niet opdringerig. De uitvoering was perfect. Goed meedenkende monteur bij problemen/vragen en super netjes gemonteerd.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Duurde allemaal veel te lang!

Duurde veel te lang en de communicatie hield ook niet over.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Goede informatie over wat er staat te gebeuren en steeds netjes werd op onze vragen ingespeeld.

Vooraf wist ik door de ervaring van buren dat het goed zat met de prijs prestatie. op onze vragen werd steeds (in de mail) netjes en direct op geantwoord.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Met een gerust hart kan je hier een schuifpui uitkiezen en laten plaatsen

Op internet gezocht naar een schuifpui en uitgekomen bij een landelijk bedrijf te weten Kroon Kozijn. In Schettens bij zw Friesland goede informatie gekregen. Van belang was dat er een grotere schuifpui voor de oude in de plaats moest komen. Dit vereist aanpassing van de constructie en de inzet van specifieke hulpmiddelen als ook vakmanschap om een schuifpui met HR 3+ glas te plaatsen. De hele operatie is met succes en volgens plan uitgevoerd.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Duurde lang voor het zover was maar dan goed werk geleverd

Goede kwaliteit, snel geplaatst maar lange levertijd

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Al maanden problemen en niemand die er wat aan doet

Loop met een boog om Kroon kozijnen heen! In juni zijn er bij ons kunstof kozijnen gemonteerd maar sindsdien niks dan problemen. Een raam dat niet open gaat. Een hor die niet geleverd wordt Incorrect gelplaatste vensterbanken. Gordijnen die spontaan naar beneden komen zetten en stuk zijn. Mijn dochter moet inmiddels maar met vuilniszakken voor het raam slapen...... De spaarzame keer dat de telefoon wordt opgenomen wordt er aangegeven "tsja geen idee wanneer het wordt opgelost. Daar gaat de planning over en die weten het ook niet." Op emails wordt ook niet gereageerd. Inmiddels zijn wij dagen verwijderd van het inschakelen van de rechtsbijstand, niet dat er gereageerd wordt wanneer wij dat aangeven. Kortom DOE HET NIET!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Gewoon geweldig

Alles volgens afspraak...Zeer nette werkwijze en goede vaklui. De afwerking heel netjes en in overleg. Dus als je kunststof kozijnen wil, maak dan een afspraak bij Kroon Kozijn.....

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

zeer klantvriendelijk en goede kwaliteit

Het materiaal ziet er prachtig uit, de werknemers werken goed en zijn prettig in de omgang, denken mee en werken alles keurig af. Bovendien zorgen ze ervoor dat alles vlot afgehandeld wordt.

Uitstekend werk geleverd.

Duidelijke offerte. Fijne mensen om over de vloer te hebben. Keurig gewerkt en alles conform afspraak. Zéér tevreden!

Mooie afwerking zeer tevreden

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

een super upgrade voor ons huis door een top team

We hebben nieuwe kozijnen in de huiskamer en keuken gekocht bij kroon kozijn nijmegen. Schitterende kwaliteit en de jongens van het kroon montage team hebben super werk geleverd. De binnen afwerking is prachtig en er werd keurig gewerkt, nauwelijks stof en na de klus alles keurig opgeruimd. Ons huis heeft door de kozijnen echt een upgrade gekregen, zo blij mee. Groot kompliment voor kroon kozijn nijmegen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

prima, goed en snel geregeld.

Prettig ontvangst in de showroom, duidelijke uitleg wat mogelijk was. Vakkundig geplaatste kozijnen en deur. Kortom zeer tevreden

Keurig werk geleverd

Kennis van zaken en zeer tevreden over geleverd werk

Prima werk geleverd

Kroon kozijn levert goed materiaal en de medewerkers werken hard.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Van verkoopadvies tot montage alles goed geregeld.

Bij het eerste contact in Nijmegen was gelijk een klik met de verkoper, hij heeft ons goed geadviseerd in alles wat we nodig hadden. Het montageteam was ook perfect en heeft alles netjes gemonteerd en verder alles netjes achtergelaten. Voor een volgende klus zeker een aanrader.

Prima vakwerk

Zelfs toen de oude dorpel werd verwijderd moest er het e.e.a. passend gemaakt worden ... De offerte heb ik gegund aan Kroon Kozijn/Wink Kozijnen omdat ik de eigenaar nog kende van vroeger op school. Ook één vd monteurs ken ik van De Graafschap

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Doetinchem