Topkwaliteit

Goed geholpen en geadviseerd. Plaatsen verliep netjes, met duidelijke communicatie. Ook de afwerking is van topkwaliteit. Wooncomfort is een stuk verbeterd!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Prettig contact en top resultaat

Wij hebben een deel van onze kozijnen onlangs laten vervangen. Gekozen voor Kroon, o.a. omdat zij een oplossing hadden voor een probleem waar we met de oude kozijnen tegenaan liepen. Contact was prettig, alles volgens afspraak. En het belangrijkste: het resultaat is prachtig en zeer netjes afgewerkt. Klein verbeterpunt tov de andere aanbieder waar we een offerte hadden opgevraagd: duidelijkheid offerte. Bij de ander konden we beter teruglezen voor welke opties we hadden gekozen. Doet gelukkig niks af aan het eindresultaat. We komen zeker terug als we toe zijn aan de volgende vervanging.

Op eenzame hoogte

Na ons uitvoerig verdiept te hebben in de wereld van kunststof kozijnen, stak Kroon Kozijn op alle vlakken met kop en schouders boven de concurrentie uit. We zijn prettig ontvangen in de mooie showroom te Dordrecht waar Herman en Boy Tomesen ons op vakkundige wijze geadviseerd hebben. Aan de hand van mooie voorbeelden in hun showroom hebben wij onze keuze kunnen maken. Tijdens het inmeten zijn nog diverse suggesties gedaan, waar wij nog niet aan gedacht hadden. Ons hele huis is volledig onder handen genomen door Kroon Kozijn Dordrecht en heeft een ware metamorfose ondergaan. De monteurs die wij ruim een week over de vloer hebben gehad zijn prettig in omgang, werken schoon en netjes en verstaan hun vak. Alle gemaakte afspraken zijn tot in detail nagekomen en wij kunnen Kroon Kozijn te Dordrecht dan ook van harte aanbevelen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Heel erg goed advies, Erg goede plaatsing met schoon werken.

Bij de aankoop zijn wij erg goed geadviseerd. Er is alle tijd voor ons. De montage ging snel en er wordt erg schoon gewerkt. Wij zijn zeer tevreden. Na de montage komt de verkoper ook nog even kijken. Wij zullen anderen zeker aanraden om naar Kroon Nijmegen te gaan

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Onze mooie nieuwe achterpui, is zeer zorgvuldig geplaatst door de twee medewerkers. Het was erg slecht weer die morgen, maar dat deerde hen niet. Goed afgewerkt, prima uitleg over het slot. Wij zijn heel erg tevreden.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Zeer professionele en klantgerichte kozijnlberancier

Vanaf offerte tot aan afwerking hebben we genoten van een professionele en klantgerichte organisatie. We zijn zeer tevreden over het resultaat.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Mooie kozijnen en mooi werk

We hebben een hele goede ervaring met Herman en het team van de monteurs. Bij ons zijn alle kozijnen evenals het houtwerk aan de buitenzijde vervangen. De planning liep soepel en de monteurs denken graag met je mee indien er aanpassingen nodig zijn.

prima service en montage

vanaf het bezoek aan de showroom zijn wij onder de indruk van de firma. nette afspraken, binnen 2 maanden heeft de montage plaatsgevonden. monteurs netjes en correct alles gemonteerd zonder problemen. de draaikiep ramen en de voordeur vallen in de smaak en voldoen aan de verwachtingen

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Kroon kozijn Rotterdam, vanaf eerste gesprek aan huis, bezoek showroom en later de montage, alles uitstekend. Vakmensen die op elkaar zijn ingespeeld hebben bij ons 2 nieuwe puien, waaronder 1 schuifpui + voordeur met nieuwe kozijn geplaatst. Een kunststof scherm geplaatst in woonkamer tegen stof, vloeren afgedekt met een dekzeil, na plaatsing alles keurig schoongemaakt . Kies dus Kroon Kozijn Rotterdam. HG Hazenberg Capelle aan den IJssel

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam

Keurig werk

Vriendelijke vakmensen!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Van begin ( bezoek thuis tbv informatie) tot eind (montage) alles perfect verlopen. Kozijnen en deurpartij vervangen door een uitstekend product, goede voorlichting thuis gehad, prettig geholpen in de winkel door Martin (met goede adviezen), een montage team dat weet hoe het moet en niet alleen netjes werkt maar ook aan het einde van de werkdag alles netjes achterlaat. Kortom alles in goede harmonie verlopen en het geheel ziet er werkelijk gelikt uit. Wij zijn er erg blij mee. TOP !!

Mooie kozijnen

Keurig En aardig personeel. Weet waar ze het overhebben. 1 min punt hebben wij. Div mensen om ons heen hebben nieuwe Kunststof kozijnen met ramen. Deze ramen werden bij allemaal aan de buitenkant even Schoon gemaakt (met iets van glassex)?? Maar ze waren in ieder geval schoon. Bij kroon wordt dit niet gedaan, moet je alsnog meteen de ladder zelf op terwijl je dat juist niet meer wilde

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Van begin tot eind prima service en kwaliteit

We hebben wederom voor Kroon Kozijn Nijmegen gekozen en ze hebben dit keer bij ons de achterzijde van ons huis verzorgd en een aan de zijkant van het huis een hele mooie glazen design voordeur geplaatst. Marcel neemt echt de tijd en geeft adviezen om tot het mooiste resultaat te komen. De monteurs zijn vaklui die rustig de tijd nemen en netjes werken om tot het beste resultaat te komen. Het verbaast mij dan ook niet dat ze druk zat zijn, logisch!

Waardeloos

Helaas een zeer teleurstellende ervaring met deze dealer. Ingehuurd personeel die zeer onvakkundig de klus hebben geklaard met schade aan de gevel en daar waar ze steken hadden laten vallen de boel maar hebben volgekit. Ramen niet afgesteld. Communicatie verliep zeer stroef en alleen na herhaaldelijk telefoneren kwamen ze in actie. Veel fouten, keer op keer het verkeerde materiaal bij zich. Geen enkele reactie op emails, heb als laatste nog een email gestuurd met mijn bevindingen, geen reactie. Doe geen zaken met deze dealer.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Visser

Zeer slecht!

Vorig jaar nieuwe beglazing laten plaatsen. In eerste instantie waren er verkeerde glazen geplaatst. Blijkbaar was Kroon Kozijn hier zo boos over dat ze onze kozijnen onherstelbaar beschadigd hebben. Dat wat wel qua glas goed was, hebben ze totaal verkeerde latjes geplaats en half kitwerk gezet. Zoals we vorig jaar al gewend waren, reageren ze nergens op of bellen niet terug.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Visser

Prima werk geleverd!

Door Kroon Kozijn Nijmegen een nieuwe voordeur en kozijnen laten plaatsen. Allereerst in de showroom zeer goed geholpen door Marcel. Duidelijke uitleg en er werd ook goed meegedacht zodat de voordeur uiteindelijk helemaal naar wens kon worden samengesteld. Ook over de plaatsing zeer tevreden; vriendelijke en vakkundige medewerkers die snel en netjes werkten. Uiteindelijk dus een top resultaat waar wij zeer blij mee zijn!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Vandaag is onze nieuwe voordeur geplaatst en wij zijn er erg blij mee. Tijdens het opmaken van de offerte werd goednmetik ons meegedacht en kon je goed merken dat er veel kennis aanwezig is. Het verwijderen van de oude deur en plaatsen van de nieuwe ging veel sneller dan ik had verwacht en het resultaat is uitstekend. Wanneer we weer de rest van onze kozijnen gaan vervangend nemen we zeker weer contact op

Gewoon goed....!

Zeer vriendelijke ontvangst in kantoor met duidelijke en zorgvuldige uitleg. Na tekenen van de offerte wordt alles dubbel nagenieten, bij twijfel komt men zelfs nog een keer......De plaatsing van de kozijnen gebeurt vakkundig, snel en zeer netjes. Na de plaatsing van de kozijnen vindt er nog een nacontrole door het kantoor plaats. Kortom; Vriendelijk, Helder, Zorgvuldig.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

prima service en vakwerk!

Goede adviezen van zeer vriendelijk verkooppersoneel. Aardige, hardwerkende en meedenkende werklui die hun vak goed verstaan. Kortom, wij zijn zeer tevreden over de aankoop, de kozijnen en het installeren van mooie kozijnen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Wij zijn in alle opzichten zeer tevreden

Vanaf het begin hadden we een goed gevoel bij Kroon Kozijn. We zijn op prettige en deskundige wijze geholpen bij het bepalen van onze keuze, zeer klantvriendelijk en klantgericht. Over de uiteindelijke plaatsing van de kozijnen zijn we ook vol lof, deskundig en secuur in de afwerking en heel vriendelijk personeel.

Zeer tevreden!

Mooie showroom, leuk en vriendelijk te woord gestaan door Herman. Herman is duidelijk, netjes en hij heeft verstand van zaken. Wij zijn dan ook zeer tevreden met het geleverde resultaat!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Duidelijke informatie vooraf bij de verkoop. Er werd met ons mee gedacht. De planning voor de plaatsing ging in goed overleg. Het plaatsen van de kozijnen is zonder problemen verlopen en de afwerking is naar volle tevredenheid.

Super!

Het contact ging soepel, snel een goede offerte en veel flexibiliteit om dingen aan te passen. De levertijd was wat lang, maar dat hadden we ingecalculeerd. De plaatsing ging soepel en snel, een top resultaat waar we zeer blij mee zijn!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Dit is pure vakmanschap !

Er is netjes gewerkt , de kwaliteit straalt er vanaf , ben erg blij dat ik aan jullie de opdracht heb gegeven .

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Prima vaklui, mooie kwaliteit. Je ziet amper dat het kunststof is

Enige puntje van aandacht: meldt de klant dat er veel stof vrijkomt bij het verwijderen van het oude houten kozijn.