Waardeloos. Niet aan beginnen

Voordeur geleverd via Kievit Middelharnis. Na de derde deur zijn we maar gestopt . Waardeloos en ondeskundige knoeiers . We hebben een ander bedrijf de zaak opnieuw laten afwerken

Super tevreden.

Zowel in het voor als in het na traject op deskundige wijze geholpen. Netjes gewerkt, mooi afgewerkt, kortom perfect!

Alles geheel naar wens.

Verwijdering en plaatsing van de nieuwe pui gingen perfect. Alles op tijd en prima vaklui.

Onze kozijnen zijn vervangen door kunststof door kroon kozijnen Het contact met de heer Tomesen was erg goed en voelde goed en warm aan. De montage was snel en goed en de kwaliteit zag en ziet er goed uit Zeker een aanrader voor anderen Klasse !!!!!

zeer tevreden.

Een plezier om met deze vakkundige aangename mensen zaken te doen. Kunststof kozijnen en de ramen zijn erg naar ons zin ,huis ziet er een stuk beter door uit . Een aanrader om mee in zee te gaan !

Het kozijn heeft ook de uitstraling van een topproduct

Zoals ook bij eerdere ervaringen kan ik ook nu alleen maar positief zijn

Prima en goede monteurs

ziet er goed uit, eerst even afwachten over verloop van tijd

Goede kwaliteit en vakmanschap

Goede ervaring.

Een fijne en goede ervaring.

De klus is zeer vakkundig uitgevoerd. De mensen werken snel en netjes. Ik kon aan het eind geen rommel terugvinden....alles is zeer netjes achtergelaten...top.

Vakwerk!

Harde werkers, van opmeten tot installatie. De kozijnen plaatsers zijn netjes en je kan er prima afspraken mee maken! Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf

Prima geholpen, vlot en vakbekwaam

Goede ervaring, vlot geholpen en geheel volgens afspraak is alles afgewerkt. Drie vaklieden voor het inbouwen, tevreden met een bakkie koffie en dan weer snel doorbikkelen.

Fijn bedrijf; goede service

Werkzaamheden namen weinig tijd in beslag. Hardwerkend personeel! Erg blij met mijn nieuwe kozijnen.

Een echte aanrader

Ik heb gekozen voor dikke kunststof kozijnen met tripple glas met op maat gemaakt glas in lood en heb bijna mijn hele huis gedaan. Kwaliteit is echt top en sta iedere dag te genieten van het uitzicht. De offerte was zoals verwacht en afspraken waren goed. Monteurs zijn leuke gasten en hebben goed werk geleverd. Nu nog 2 kozijnen over 3 jaar als verbouwing van achtergevel klaar is, ik weet al wie ik het werk gun.

Vriendelijkpersoneelen vakkundig niks teveel gevraagd

Klantvriendelijk, kwaliteit gemonteerd door vakkundig personeel

Zij hebben onze gevelbeplating naar tevredenheid vervangen.

Zeer professioneel, vakkundig en geweldige klantvriendelijkheid. Perfect resultaat!

Heel erg tevreden ben ik over de werkzaamheden en service die Kroon Kozijn mij geleverd heeft! Al bij het maken van de offerte kreeg ik erg goed advies en er werd op professionele manier meegedacht over passende mogelijkheden. De werkzaamheden zelf werden zeer vakkundig uitgevoerd. De afwerking van de kozijnen en deuren is perfect en hier werd ook alle inzet voor gedaan. Top vakwerk! De klantgerichtheid, vriendelijkheid en goede service is eveneens fantastisch te noemen. Kroon Kozijn werkt met mensen die hart hebben voor hun werk en dat is merkbaar in alles. Het resultaat is echt prachtig. Mijn huis is er zoveel mooier van geworden, ik krijg er veel complimenten over. Ik zou Kroon Kozijn aan iedereen aanbevelen!

Harde werkers en vriendelijke mensen

We zijn heel blij met onze nieuwe schuifpui. Het ziet er prachtig uit en overtreft zelfs onze verwachtingen.

Super goed

Boven verwachting een erg goede oplossing gevonden voor het plaatsen van de voordeur. Helaas waren wij jaren geleden, de dupe geworden van een kunstof bedrijf dat een erg slechte voorgevel inclusief deur bij ons had geplaatst. Alles zat schots en scheef, met kieren en dergelijke. Kroon kozijn heeft bij ons een nieuwe deur geplaatst, en kwam deze mankementen tegen. Het waren 2 vakmensen (Rudie en Tommy) die met een perfecte oplossing kwamen. Daardoor is de voorkant van ons huis, met de nieuwe deur van Kroon kozijn weer in mooie staat.

Goede service en top kwaliteit

Kroon kozijn Dordrecht levert top kwaliteit. Zeer vriendelijk geholpen en naar alle wensen is geluisterd.

Kroon Kozijn Dordrecht doet wat zij beloven.

Bij Kroon Kozijn Dordrecht is het gehele traject van orientatie, informatie, offerte tot en met levering/montage van een constante goede kwaliteit. Tijdens de montage is snel, maar bovenal vakkundig en netjes gewerkt. Ook de tussentijdse communicatie was uiterst plezierig. Op vragen van onze kant kwam zeer snel response.

Kroon Kozijn komt afspraken niet na.

Constant worden afspraken verzet of niet na gekomen. De afwerking laat veel te wensen over.

Vriendelijk, correct en komt afspraken na.

Kroon Kozijnen Heemskerk een zeer fijn bedrijf. Waar de klant koning is.

Bij Kroon in het goed zaken doen, TOP!

Wij zijn zeer tevreden, netjes gewerkt en keurig afgewerkt. Erg vriendelijke mensen. Een aanbeveling!

Zeer ontevreden

Slechte kwaliteit veel beschadigingen Slechte communicatie Slechte oplossingdenkend Slechte afwerking Personeel kan weinig tot geen Nederlands

Plezierig geholpen in de showroom. Duidelijke offertes die compleet en tijdig zijn. De kozijnen en accesoires zijn op de afgesproken data afgeleverd en geinstalleerd. Al met al een prettig bedrijf die eerlijk is en meedenkt met de klant.
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding
  • Showroom
  • Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid/levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Personeel
  • Nazorg en garantie
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen