Zeer tevreden van begin tot eind!

Vanaf het begin al goed geholpen, begon met een nette offerte voor het vervangen van alle kozijnen, deuren en rabatdelen. Goed en duidelijk gesprek. Frank was volledig transparant over de leveringsuitdagingen (die elke leverancier (in allerlei branches) heeft op het moment). Plaatsing geheel volgens planning, afwerking ook perfect in orde!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Gouda

Goede kwaliteit, mooie afwerking en erg prettige service

We hebben alle houten kozijnen en deuren laten vervangen, zowel boven als beneden. Zeer deskundige monteurs die goed meedenken. Afwerking is top en zelfs bestaande plinten zijn vervangen, omdat die niet mooi afgewerkt konden worden. We zijn erg tevreden met het resultaat. Ondanks een foutje bij het inmeten wel een nette en passende oplossing aangedragen. Kortom, ik raad iedereen aan om bij Kroon de kozijnen en nieuwe deuren te bestellen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Service monteur Arie (en eerder Jef en Sjaak) heeft (hebben) zeer goed service geleverd

De service die we hebben mogen ontvangen is goed. De uitleg erg handig, ga zo door.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Toppers Hebben na een coronabesmetting bij ons thuis, moeite gedaan om hun planning aan te passen. Hulde Leuk en vakkundig personeel.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Supermooi & snel gezet!

Aardige mannen die kundig werk hebben geleverd! Wij raden ze bij iedereen aan!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Kroon Kozijn Dordrecht levert uitstekend werk

In verschillende stappen is ons huis voorzien van kunststof kozijnen en onlangs van een nieuwe voordeur. Mooi en robuust materiaal en prima montage. Op een paar kleine dingetjes na, ook goede na-service. Drie van mijn buren zijn ook maar met Kroon Kozijn Dordrecht in zee gegaan, volgens mij naar tevredenheid.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Top deur! Erg tevreden mee.

Contact en montage, alles prima geregeld Mooie deur, een echte aanwinst voor ons huis.

Ontzettend goed bedrijf

Goede service en mooie kozijnen met rolluiken op zonne-energie. Er is duidelijke communicatie over levering en montage. Je kunt altijd met al je vragen bij Herman terecht. Keurige en beleefde monteurs. Echt een topbedrijf!

Super ervaring met Kroon kozijn Rotterdam

Super mooie schuifpui gisteren door Kroon kozijn Rotterdam gisteren geplaatst. Heren werken erg netjes, resultaat is top en kamer wordt netjes opgeruimd achtergelaten. Kortom Kroon Rotterdam & Willem zijn zeker een aanrader

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam

Vakkundig werk met mooi resultaat

Zeer vakkundige medewerkers die goed werk hebben afgeleverd en waarbjj pas werd vertrokken als de KK medewerkers zelf ook pas tevreden waren.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Een TOP bedrijf met veel ervaring dat vakwerk op maat levert!

Van het begin tot het einde zijn we keurig netjes behandeld! Het inmeten verliep zeer soepel en de afspraken zijn duidelijk. Wat wij ook top vinden is dat er een ruime keuze in voordeuren en deurbeslag is waar je uit kunt kiezen, dus je krijgt een offerte op maat! Ook het plaatsen verliep erg soepel, de mannen zijn echt een team dat samen werkt. De sfeer tussen de mannen is prima en ze werken echt hard, elke dag leveren ze bezem schoon op. Wij zijn uiterst tevreden met het maatwerk dat is geleverd, het is ontzettend mooi geworden. In de toekomst willen wij nog wat dingen aan huis laten vervangen door kunststof, dit zullen wij zeker door Kroon Kozijn Utrecht laten doen! Kortom, Kroon Kozijn Utrecht kunnen wij iedereen aanraden als je mooi afgewerkte kozijnen wilt! Wij zijn ontzettend blij dat wij voor dit bedrijf hebben gekozen, ze leveren echt kwaliteit!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Goede prijs kwaliteit verhouding en fijne mensen

Mooie en degelijke producten tegen een redelijke prijs. Prettige werklui die netjes en goed werk afleveren.

Vakkennis, service en vriendelijkheid

Ik heb een hoeklijn en raamkozijn met ruit laten plaatsen. De werkzaamheden werden uitgevoerd door 2 vriendelijke heren met vakkennis. Binnen een dag was de hoeklijn geplaatst en de stenen zijn weer keurig op hun plaats gemetseld. Alles werd netjes opgeruimd. Het kozijn is de volgende dag geplaatst en dit verliep al even voortvarend als het plaatsen van de hoeklijn ( latei). De heren hebben strak werk geleverd met een tevreden klant. Als extra service hebben de heren ook nog de screen die voor het kozijn was geplaatst, gedemonteerd en weer netjes teruggeplaatst. Dank jullie wel heren!

Mooie afwerking

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Zeer tevreden over plaatsing kunststof kozijnen

- Goede service - Snelle reactie bij vragen - Kundige plaatsing en afwerking - Netjes opruimen voordat ze gaan

Zeer vakbekwaam

Vanaf de 1ste dag na een plezierig informatief gesprek tot het komen van de offerte en het uiteindelijk plaatsen van de dakkapel kozijnen, schuifpui en een keukendeur zijn wij zeer tevreden met het eind resultaat. Ook de monteurs zijn zeer bekwaam en leveren goed werk af.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam

Goede kwaliteit, echte vakmensen

We hebben op de 1e verdieping alle kozijnen laten vervangen en op de begane grond tuindeuren laten plaatsen in een dragende muur. Het resultaat is geweldig! Het contact met Marcel en de vakmannen verliep prima. Ook als dingen tegenzitten of anders lopen, wordt er gezamenlijk naar oplossingen gezocht. Goede communicatie. Wij hebben het afgelopen jaar veel klusmannen over de vloer gehad, maar er zijn er maar weinig die zo fijn en netjes werken als deze mannen. Top!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Ik heb begin mei mijn kozijnen en glaswerk laten vervangen voor kunststof. In 4 dagen tijd was de klus geklaard, én was alles keurig afgewerkt. Kroon Kozijn Utrecht is uitstekend. Hun medewerkers zijn beleefd, enthousiast, denken graag met je mee, en zijn betrokken. Als ik ooit verhuis binnen de regio, en er moet hout of kunststof vervangen worden, weet ik wie ik moet bellen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Kwaliteit en medewerkers zijn top

Met een dubbele ploeg zijn in 2 dagen alle werkzaamheden gedaan en zelfs op de dag zelf meerwerk gevraagd en meteen opgepakt. Gezellige en zeer net werkende vaklieden die het keurig schoon achterlaten. Heel blij met het resultaat. Ook de verkoop is vlot en duidelijk gegaan. Alles wat is afgesproken is nagekomen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Kwaliteits kozijnen en perfect geplaats en afgewerkt.

Een zeer ervaren team heeft bij ons de kozijnen en deuren perfect geplaatst en afgewerkt. Er werd zeer schoon gewerkt en opgeruimd. Top.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Eindhoven

Geweldig bedrijf met een hoogwaardige producten

Na uitgebreid onderzoek bij Kroon kozijnen Heemskerk terecht gekomen en dat was een hele goede beslissing. Er wordt meegedacht, het plaatsen van alle kozijnen en deuren ging zeer zorgvuldig en snel en ook de afwerking is top. Een ieder die op zoek is naar de beste kwaliteit kunststof kozijnen en deuren kan ik Kroon kozijnen te Heemskerk ten zeerste aanraden

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Alle interactie correct en proffesioneel Afspraken na gekomen, mooie producten en keurige installatie

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Roosendaal

Mooie deur

Prettig professioneel

Wij zijn erg positief over Kroon Kozijn in het totale traject. Erg prettig gesprek door de adviseur bij de vestiging in Nijmegen die goed meedacht, creatief was, maar ook ons duidelijk adviseerde bepaalde zaken niet te doen. Eerlijk en gedegen. Ook daarna prettige contacten met de administratie ivm. de facturering. Ook de oplevering ging soepel. Medewerkers werkten, snel, zorgvuldig en vriendelijk. Het eindresultaat zijn we erg blij mee.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Fantastisch, zeker aan te bevelen.

Wij hebben een goede ervaring gehad met kroon kozijn. We zijn op een professionele en eerlijke manier behandeld. Marcel heeft ons goed geadviseerd wat voor een soort raamstijlen bij ons huis paste, omdat we er zelf niet helemaal uit kwamen. De kozijnen zouden eigenlijk pas in september geplaatst worden, maar Marcel heeft alsnog met zijn team geregeld dat het eind mei geplaatst is, door hele fijne en bekwaamde kozijnen monteurs. Grote waardering ivm hoogzwangere vriendin! Al met al topservice. Bedankt namens Yasmin en Roy.