Mijn voordeur is professioneel vervangen door een kunststof variant waarbij men goed geluisterd heeft naar mijn wensen. De monteurs gingen netjes en professioneel te werk.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Eindhoven

Vanaf het eerste begin ging alles goed

Het eerste gesprek zeer positief. De opmerking professioneel De installatie snel gedaan En alles keurig opgeruimd

Super..

Vanaf offerte tot aan plaatsing is alles super verlopen. Er wordt met je meegedacht en vragen etc worden zeer snel beantwoord. Ook voor de heren van de montage niets anders dan lof. Vriendelijk, hebben verstand van zaken, leveren prachtwerk en ruimen alles op. Nogmaals dank en tot de volgende klus !

Zorgvuldig, compleet en professioneel

De hele procedure van oriëntatie, informatie, offerte, inmeten en het vervangen van de kozijnen verliep geheel naar wens. De mannen die de kozijnen plaatsten zijn professionals en hebben hun werkzaamheden netjes en zorgvuldig uitgevoerd, met een prachtig resultaat.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Echt een prachtig kozijn en zeer netjes geplaatst.

Vriendelijk geholpen en verstand van zaken. Ook prettig en goed personeel met montage. Ook een perfecte afwerking. Hartelijk bedankt.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Echte vakmannen en super vriendelijk

Harde werkers die echt vakwerk hebben geleverd. Wij zijn meer dan tevreden!!

Zeer positief.

Wordt netjes gebeld wanneer de levering plaats vind. Na plaatsing werden we ook nog gebeld of alles goed is gegaan. We zijn zeer tevreden. Jongens werken netjes en ruimen alles netjes weer op.

Tevreden klant

Sinds 1 week zijn onze nieuwe kozijnen geplaatst. Ondanks dat het een hele operatie was, oude kozijnen verwijderen, nieuwe plaatsen, stijgers, etc, is alles goed verlopen. Goede communicatie. Mooie afwerking. Maw. blij hoe alles verlopen is.

Goed product

Gewoon een goed product met de juiste kennis en kunde gemonteerd door vriendelijke vaklui . Is echt een aanrader

Ik ben heel tevreden met het werk van Kroon Kozijn

Er wordt naar mijn mening een eerlijk advies gegeven, je krijgt uitleg waarom het advies gegeven wordt. Wat ik heel fijn vond wanneer er gewerkt wordt proberen ze de overlast te beperken. Wanneer de klus klaar is wordt er netjes opgeruimd en schoongemaakt. En wanneer er op een andere plaats iets beschadigd is wordt het verholpen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Voor 100% tevreden over aanschaf Kunststof schuifpui en deur.

Kunststof pui- en voordeur gekocht. Gekozen voor dit bedrijf omdat we eerder rolluiken hebben gekocht. Zijn zeer tevreden over de service en niet onbelangrijk: het prijsniveau. De medewerkers zijn zelf pas tevreden als alles voor 100% klopt zoals afgesproken.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Roosendaal

Vakkundig in alle opzichten en goede service.

Kunststof kozijnen, schuifpui, voordeur en gevelbekleding geplaatst met de hoogste kwaliteit. Vakkundig personeel dat mee denkt en goede oplossingen aan draagt. Vanaf de eerste minuut al een goed gevoel.

Kozijnen geplaatst 20 april

Onze ervaring hele nette mensen hebben na hun werkzaamheden alle rommel opgeruimd. Ramen echt mooi geplaatst. Kortom zeer tevreden.

Mooie kozijnen en vakwerk

Kozijnen, met openslaande deuren geplaatst in onze woonkamer door Kroon kozijnen, we zijn erg tevreden, echt vakwerk, De heren werken erg netjes. Echt een aanrader.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Wij zijn erg tevreden over de werkzaamheden.

De werkzaamheden werden uitgevoerd zoals aan ons uitgelegd. Aardige behulpzame monteurs. Resultaat ziet er mooi uit. Goede uitleg over hoe de ramen te bedienen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Top team top werk geleverd

Ontzettend leuk team die meedenkt met de klant en super goed werk aflevert.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Professioneel, heel vriendelijk en zeer servicegericht!

Fijn team, zowel in de showroom als in de uitvoering. Goed meegedacht in oplossingen bedenken voor een lastig kozijn en toen 1 onderdeel niet door kon gaan, werd daar geweldig in meegewerkt. Kortom: dit bedrijf is echt een aanrader!

Vakmensen!

De begane grond was al tot tevredenheid gedaan door Kroon Heemskerk, dus na een tijdje sparen kon de 1e en 2e etage. Net als vorige keer werd er door Kroon Heemskerk meegedacht, voorstellen gedaan qua tekening/indeling, goed op de hoogte gehouden. De montage is vakkundig gedaan, werken netjes, zijn vriendelijk, gouwe gozers. Al met al vakmensen, van informatie in showroom tot plaatsen laatste hor en raambekleding.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Professionele aanpak die klant centraal stelt

Conform afspraak begonnen. Na het grove sloopwerk een verfijnde afwerking . Prettige medewerkers en alles werd veegschoon opgeleverd. .

Toppers

Echte vaklui die weten wat ze doen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Roosendaal

Klantvriendelijk &komt afspraken na. Erg aardig personeel. De dag van plaatsing waren de heren optijd aanwezig, in voor een babbel en hardwerkend. Snel klaar!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Wij geven een 10 aan Kroon Kozijn.

Bijzonder goede ervaring met het plaatsen van de kunstof kozijnen. Professioneel, vakkundig, vriendelijke monteurs welke vallen onder de regio Almere en alles even goed en netjes geplaatst. Ook is de move naar een andere verkoper gelukt (Didam i.p.v. Almere) dit is prima en tot volle tevredenheid verlopen De kunstof kozijnen zijn heel mooi. Verder wordt alles aan het eind van iedere dag steeds weer schoon opgeleverd.. Voor ons is de kwaliteit van de kunstof kozijnen heel belangrijk en deze is boven verwachting. Wij zijn heel erg blij met de nieuwe Kozijnen. Kortom een dikke 10 voor Kroon Kozijn.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Goed!!!

Prettige eerlijke voorlichting en prettig en Vakkundigge monteurs.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Werkte goed door en snel geplaatst.

Prima, alleen gaarne ook de spijkers opruimen en de peuken niet in de tuin laten liggen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Enorm klantgericht, hele korte lijnen

Verkoper met enorme ervaring, blijft ook heel betrokken bij het project, prima montageploegen, heel tevreden over het resultaat!