Goede montage door vakmensen

Op 17 en 18 januari zijn onze kozijnen gemonteerd. Raymon en Luc waren prettige gasten om over de vloer te hebben, brachten goede energie mee en leverden bovendien vakwerk! Een te monteren vensterbank bleek beschadigd (waarschijnlijk was deze beschadiging ons niet opgevallen).Even naar Renkum een nieuwe halen, ook al betekende dat dat deze mannen pas om 19:30 uur thuis zouden zijn. Dat noem ik klantgericht werken! Voortraject bij Kroon Kozijn Nijmegen verliep ook goed. Duidelijke voorlichting van Marcel, vervolgens goede, duidelijke offerte en goede communicatie over de levertijd. Wij zijn erg tevreden!

Juiste kwaliteit en service

Al 4 keer eerder en bestelling gedaan dit bewijst goede kwaliteit .dus een 10

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Eindhoven

Aanrader

Kroon Kozijn Rotterdam: goed advies, duidelijke offerte, afspraak=afspraak, in 1 woord vakwerk. Afgelopen week zijn alle kozijnen voor- en deel achtergevel vervangen. Vooraf stak Willem Nieuwland eerlijk over over het prijskaartje en werkwijze: we wisten precies wat we konden verwachten en dat voelde goed. Inmeten is super zorgvuldig gebeurd waarbij we ook goed zijn geadviseerd voor wat betreft de te maken keuze aan welke zijde we balkondeuren willen openen. Uitvoering vond plaats op de afgesproken datum binnen 1 week volgens planning. We zijn onder de indruk van hoe professioneel, netjes en snel er gewerkt is door het team en van hoe op laatste dag de puntjes op de i zijn gezet in afwerking. Heel fijn om met dit bedrijf samen te werken: betrouwbaar en deskundig. Absolute aanrader.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam

top service met uitstekenede en mee denkende monteurs

ondanks scheve gevels zit het er keurig recht in top gedaan het ziet er prachtig uit ook het het advies en mee denken van marcel groeneweg was top een aanrader zou ik zeggen en ook de laatste puntjes bij opleverlevering keurig opgelost mijn complimenten en hartelijk dank voor de samen werking

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Goede kwaliteit, netjes gemonteerd ...

Top kwaliteitsprodukt, super strak ingemeten en keurig netjes gemonteerd en afgewerkt, maar daar betaal je ook wel wat voor. Maar laten we eerlijk zijn; als je deze kwaliteit wil, moet je niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten ;-)

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Goede offerte met duidelijke uitleg, gevolgd door prima werk met geslaagd resultaat.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Bij andere Kroon Kozijn-dealer 12 jaar geleden kozijnen besteld en geplaatst. Nu ging het hor tegen insecten kapot. Aangezien onze dealer niet meer in functie was heb ik KK-Heemskerk gecontact. Offerte gekregen voor heel nieuw insectenhor. Wij gingen daarmee akkoord. Afspraak was dat hor opgehaald zou worden. Niets meer gehoord. De heer Nagel via whatsapp gecontact of ik het hor zelf mocht langsbrengen en met de vraag of hij nog iets zou kunnen bestellen. Hij heeft het gelezen, dat zie je namelijk in whatsapp. 3 berichten verder maar geen reactie meer. Ik snap dat nieuwe kozijnen meer opleveren maar als dit je te wachten staat als iets kapot is dan is dat nogal teleurstellend… datum whatsapp is 18 oktober en contact daarvoor in Augustus

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Heel blij met het nieuwe kozijn.

Wij hebben ongeveer een jaar geleden een bezoek gebracht aan Willem Nieuwland van Kroon Kozijn Rotterdam, omdat onze VvE toe is aan het vervangen van de 26 jaar oude aluminium kozijnen die niet meer goed functioneren. Kortgeleden heeft Kroon Kozijn een proefplaatsing van 1 kozijn gedaan om te kijken wat er tevoorschijn zou komen bij het verwijderen van het kozijn. Waldo en zijn collega hebben perfect werk verricht ondanks dat zij een puinhoop aantroffen bij het verwijderen van het oude kozijn. Het resultaat van de proefplaatsing is boven verwachting. Alles is perfect afgewerkt, ook aan de binnenzijde. We hoeven niets meer te schilderen of verder af te werken. Zelfs het behang dat er zit is onbeschadigd gebleven. Wij vinden het heel fijn dat zowel Willem, als Rakesh de technische man, zelf tussendoor ook poolshoogte komen nemen of alles goed loopt. Wij zien uit naar de totale vervanging en gaan ervan uit dat ook dit tot in de puntjes perfect afgewerkt wordt.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam

Naar tevredenheid uitgevoerd!

Doordat Kroon Kozijn Heemskerk bij ons in de wijk al bij meerdere woningen de kozijnen hebben vervangen weet men hoe dit moet worden uitgevoerd. Het afval werd keurig aan het einde van de dag opgeruimd en afgevoerd. Ook de binnenzijde wordt netjes afgewerkt. Tijdens de uitvoering zijn we niet voor verrassingen komen te staan, dus naar tevredenheid uitgevoerd!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Mooie kozijnen en fantastische plaatsing

Speciaal gekozen voor een lokaal bedrijf binnen een landelijk netwerk. Het feit dat je pas na plaatsing de volledige factuur betaalt geeft al vertrouwen. Goed geholpen en geadviseerd in de shop; snelle en zorgvuldige opmeting thuis met extra advies en vooral fantastisch hoe het team de kozijnen geïnstalleerd en ook afgewerkt heeft. En dat allemaal tegen een marktconforme prijs.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Keurige plaatsing van onze kunststof kozijnen en voordeur.

Aan de tekentafel heeft de verkoper goed met ons meegedacht om de nieuwe indeling van de ramen te optimaliseren. Nadat we de juiste kleur en de verschillende toepassingen voor onze woning hadden uitgekozen begon het wachten op de start van de werkzaamheden. Met een paar weekjes vertraging (begrijpelijk in deze tijd) zijn ze dan eindelijk begonnen. Ondanks ziekte bij de monteurs hebben de jongens hard doorgewerkt om alles netjes af te krijgen. Tot en met de laatste werkzaamheden zijn zij secuur te werk gegaan en hebben een mooi eindresultaat afgeleverd. We kunnen trots zijn op de geheel nieuwe uitstraling van onze woning.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Afspraak is afspraak, ook in deze onzekere tijden.

Levering, montage en prijs conform de offerte. Gezien de toestand in de wereld, had ik rekening gehouden met vertragingen en prijsverhogingen. Monteurs werkten netjes en snel. Ga zeker terug voor deel twee van de renovatie.

Goed bedrijf

Contact met het bedrijf was goed, er wordt een mooi product geleverd. De medewerkers hebben netjes gewerkt en ze hebben geen troep achter gelaten. Al met al ben ik erg tevreden met mijn nieuwe ramen.

Professioneel bedrijf

Duidelijke afspraken. De gemaakte afspraken worden nagekomen. Fijn team dat op tijd aanwezig was en heeft gedaan wat het beloofd had.

Een dikke 10

Heel goeie vakmensen die weten wat ze doen Keurig en net personeel En superblij met de deur Kroonkozijn Dordrecht een dikke 10

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Bij meerdere kozijnboeren geweest. Meerdere offertes opgevraagd. Kroon kozijn is zeker niet de goedkoopste. Maar hun verhaal is beter. In augustus getekend. En alles is al geplaatst. Bij andere hadden we tot mei moeten wachten. Alles is netjes geplaatst en afgewerkt. Voorlopig zijn wij de komende jaren helemaal goed

Wederom prima werk afgeleverd

Na eerder goede ervaring op te hebben gedaan met vervanging van de voordeur met portaal en een complex deel van de buitengevel, gingen we voor de resterende 4 kozijnen weer naar Kroon Kozijnen. En alle afspraken zijn weer goed nagekomen, het werk conform afspraak uitgevoerd en in een dag was het werk gedaan, de kamers (door hen) aangeveegd en kwamen zelfs de buren met complimenten over gebrek aan overlast. Dit in tegenstelling tot eerdere ervaringen met hun concullega in de Velserbroek, die voor een raampje wel 3-maal zijn terug geweest.

Mooie kozijnen snel geplaatst

Kozijnen netjes en snel geplaatst. Afhandeling van ontbrekende en nog op maat gemaakte onderdelen snel geleverd. Ook de vensterbank die helaas stuk was gegaan keurig afgehandeld

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Eindhoven

Fantastisch

Super kozijnen voor een eerlijke prijs. Service is geweldig. Gaan heel professioneel te werk en werken super netjes.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Dat je zo blij kunt worden van een nieuwe voordeur!

Prima uitleg in de showroom. Werd direct gezegd dat de levering in november zou zijn, (paar maanden verder) wat voor ons absoluut geen probleem was. En is ook keurig in november geplaatst. Vak bekwame en zeer vriendelijke installateurs. En geen aanbetaling, pas betalen na levering. Top! Kortom zeer tevreden, met Kroon Kozijn, Purmerend

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Wij zijn erg tevreden.

De mensen die er werken leveren goed werk . Ze zijn vriendelijk en ruimen alles goed op

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Prima bedrijf voor je nieuwe kozijnen

Een afspraak was snel gepland. Het uitzoeken van de kozijnen en bijbehorende assessoires gaat soepel en professioneel. Het heeft wel iets te lang geduurd voordat de kozijnen geleverd waren maar dat was ook wel van te voren aangegeven. Het plaatsen gaat snel en de afwerking wordt veel tijd aan besteed om het echt mooi te krijgen. Communicatie met Kroon Kozijn Almere gaat vlot. Aanpassingen in onze wensen werden snel verwerkt in de offerte. Wij zijn zeer tevreden.

Ben te vreden

Zag tegen de rommel op maar de monteurs ruimde alles keurig op. Vrolijk en vriendelijk, harde werkers. Met de nieuwe kozijnen merk je meteen dat het warmer is in huis

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Zeer goede service, zowel bij bestellen, plaatsen en afhandelen.

Onze ervaring met Kroon Nijmegen (Marcel) is zeer goed. Erg prettig in omgang. Wij zijn erg tevreden, en kan het iedereen aanbevelen. Het plaatsen van het kozijn/raam door de montageploeg (Ruud): Hij terzake kundig, snel, werkt het erg goed, netjes, en is heel vriendelijk. Alles wordt opgeruimd na het plaatsen. Wij willen hem graag terug voor een evt volgende opdracht

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Mooie schuifpui, erg tevreden.

Deze week is er met vier personen in ongeveer 2,5 uur een nieuwe schuifpui in mijn huis geplaatst. Schuifpui ziet er precies uit als in de showroom, maar dan nu thuis. Ik ben heel tevreden.