Fijne mensen, fijne zaak

Als onderdeel van onze renovatie gekozen voor Kroon Kozijn Eindhoven. Tot nu toe 1 van de weinige partijen waar vrijwel alles in 1 keer goed ging en bij een klein incident snel tot actie overging. Persoonlijke en prettige ervaring.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Eindhoven

Top service en het team was snel bekwaam en werkte heel netjes en schoon

Top service en het team was snel bekwaam en werkte heel netjes en schoon

Vakmanschap en vriendelijkheid!

Wat wil je nog meer? Alles ziet er fantastisch mooi uit, super kwaliteit van zowel de materialen als de vakmannen die vrolijk hun werk doen! Zou dit bedrijf zeker aanbevelen!

Duidelijke afspraken.

Voordeur netjes geplaatst. Alles opgeruimd. Werkte snel vriendelijke mensen . Na plaatsen nog een laatste controle. Zeker aan te raden .

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam

Super geregeld! Het ziet er heel mooi uit!

zie boven

Prima ervaring

Montage is goed en volgens planning uitgevoerd. Zet goede kwaliteit geleverd. Alles netjes afgewerkt. Ook alles netjes opgeruimd.

mixed feelings

goede montage en afwerking, maar slechte ervaring met behandeling van offerte. Eerst meetfouten en daarna verhoging van prijzen zonder goede uitleg.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Een relatief kleine verbouwing met vakmannen over de vloer!

Het moment tussen offerte en oplevering heeft iets langer geduurd dan verwacht, dit had verschillende redenen en heeft grotendeels te maken met de tijd waarin we nu leven. Het eindresultaat maakte echter alles goed! Zeer vriendelijke vaklieden die meedenken met de klant! Meinte heeft een paar gouden mensen in dienst! Ook de kwaliteit van de kozijnen e.d. laat niets te wensen over! Zeer tevreden al met al en zeker aan te bevelen!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

mijn ervaring met kroon kozijn Almere was helemaal top

mijn ervaring was top

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Duidelijke uitleg en vlot geleverd

De kozijnen waren eerder binnen en werden ook ruim binnen de afgesproken tijd geplaatst. Er is ook netjes gewerkt.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Netjes afgewerkt, goede kwaliteit, ventilatie stand is fijn.

Prima service.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Ze hebben de achterpui uitstekend geplaatst!

De monteurs hebben vakkundig de nieuwe schuifpui geplaatst.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Zeer tevreden over kroon kozijn Heemskerk

Vriendelijk en netjes geholpen met de aankoop, prachtige kozijnen en deuren en professioneel geplaatst.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Mijn huis proffesioneel in twee dagen weer helemaal dicht in deze koude dagen en supermooi!

Mijn huis is in deze winterdagen aangepakt. Dakkapel renovatie. Nieuw kozijn beneden en een nieuwe voordeur. De aanpak van de mannen is erg proffesioneel en efficiënt waardoor mijn huis binnen twee dagen alweer dicht was. Ook ziet het er super mooi uit en is alles keurig netjes afgewerkt. Ook meteen helemaal compleet gedecoreerd met raamdecoratie van klikgordijn! Bedankt mannen!! Groetjes!!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Prima resultaat na wat hartverzakkingen

Kroon kozijn Rotterdam is prima. Nog een echte Rotterdamse verkoper die doet wat hij zegt. Mondelinge afspraken en daar wordt aan gehouden. Dat is erg prettig om mee te maken. Voor de installatie waren er bij ons buitenlandse installateurs, erg vakbekwaam, maar de communicatie was dan wel erg lastig. Een muurtje is uiteindelijk 3x gesloopt en gemetseld, maar het eind resultaat is superstrak en iedereen tevreden. Indien ik dit van te voren had geweten had ik een tekeningetje gemaakt.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rotterdam

Wat een plaatje en fantastische service!

Onlangs is bij mij een hele mooie nieuwe voordeur geplaatst. Echt een sieraad voor het huis. Mooi afgewerkt door de timmerman. Het ziet er heel mooi uit. Precies zoals ik besteld had en het voor me zag. Er was wat vertraging met de levering van de deur, daarvan werd ik keurig op de hoogte gehouden door Kroon Kozijn en dat heb ik als zeer prettig ervaren. Kortom een aanrader dit bedrijf dat mooie producten levert. Fijne samenwerking.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Zeer prettig geholpen bij aanschaf, goed geadviseerd bij het maken van keuzes materialen Fijne en vakbekwame monteurs voor het plaatsen van de kozijnen. Helemaal TOP !

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Prima firma die alle afspraken nakomt!

Duidelijke afspraken kunnen maken over onze wensen met een vriendelijk adviseur die meedacht en ons waar nodig advies gaf. Ook de monteurs waren vriendelijke en prima vaklui die overal een oplossing voor konden bedenken. Kortom een echte aanrader. Wij zijn dan ook bijzonder tevreden met Kroon Kozijn Nijmegen.

Heel erg goed

Prettige werkmensen die netjes werken. Alles keurig afgewerkt. Prima contact met het kantoor die alles met je doornemen en uitleggen.

Zeer nette service

Zeer ervaren vakman die keurig netjes werkt. Het bedrijf heeft ons keurig geadviseerd.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Voor elk probleem is een oplossing

Op elke vraag is een oplossing. Monteurs werken snel en werken alles netjes af. Als er iets kapot gaat (bv vensterbank ) lossen zij dit netjes op. Als er iets tegen zit wordt er meteen naar een oplossing gezocht, In overleg met verkoper. Kortom wij zijn zeer tevreden.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Professioneel, snel, secuur, netjes, volledig!

Van begin tot eind alles perfect verlopen. Met het inmeten wordt er goed met je meegedacht en belangrijk advies gegeven. Maar vooral zeer te spreken over de monteurs die bij ons de kozijnen hebben geplaatst Vakmanschap, hebben zeer netjes werk af geleverd. We zijn zeer tevreden met het eindresultaat!!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Snel, secuur, netjes, volledig en professioneel!

De monteurs hebben zeer hun best gedaan om netjes werk af te leveren. Zij hebben goed meegedacht om een 'tegenvallend probleem' in de oude situatie op te lossen en dit vervolgens keurig opgelost. We zijn zeer tevreden met het eindresultaat!!

Mooi resultaat. Professionele vakmensen

Mooie nieuwe schuifpui en kunststof kozijnen.

Professioneel, betrokken, kwaliteit.

Meerdere malen bij Kroon kozijn heemskerk klant geweest en elke keer serieus en betrouwbaar behandeld. Het plaatsen gebeurd zorgvuldig en er wordt materialen met kwaliteit gebruikt.