het product is goed, de communicatie was slecht.

de verwachting was een levertijd van 3 maanden. het werd 6 maanden, mede omdat 1 raam beschadigd was en terug moest naar de fabriek. hierover zijn wij pas geinformeerd nadat wij zelf zijn gaan vragen waarom de levertijd zo lang werd.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Alles vlot geregeld en uitstekende monteurs.

Prima ervaring met Kroon kozijnen Heemskerk. Goed persoonlijk contact en fijne monteurs.

Fijn en prima bedrijf

Duidelijke uitleg tijdens offerte traject prettig om mee samen te werken.tijdens de opname denken ze goed mee met de wensen voor kunststof kozijnen.

Top ervaring

Vanaf het eerste gesprek geeft Boy een betrouwbaar en eerlijk gevoel. Dit gevoel maakt hij samen met zijn collega’s ook volledig waar: Vooraf een eerlijk verhaal met duidelijke uitleg. Tijdens de (de-)constructie hebben wij een ervaren ploeg over de vloer gehad die op een gestaag tempo werkt en zeer vriendelijk en toegankelijk is. Na afloop nog een contact moment om na te gaan of alles naar wens is verlopen en of er nog verdere vragen zijn. Dit is een ervaring zoals je vooraf hoopt!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Rijnmond

Behulpzaam, klantvriendelijk, goed uitgevoerd.

Duidelijk advies, goed uitgevoerd werk Behulpzaam personeel.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Prima adviezen, prijs en service

Prima ervaring -net als eerder- snelle prijsopgave, uitstekende adviezen, terzake kundig, vlotte levering, perfect afgeleverd. ZEER TEVREDEN!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Deskundig, goed advies, prima afwerking

Eerste contact was goed. We kregen deskundig advies en de monteurs hebben bij de plaatsing van de pui goed werk verricht. Daarna werden we ook nog verrast met een prachtige bos bloemen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Vaklui met humor die perfect werk leveren

Àlles klopt, zorgvuldig. Goed gemeten, netjes gewerkt, prettige sfeer. Goede info vooraf!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Kroonkozijn: een bedrijf waar je van op aan kan

Al vanaf de start van mijn project (het vervangen van de kozijnen en panelen van de eerste verdieping) had ik vertrouwen in het bedrijf. Er werd goede info en uitleg gegeven over de werkzaamheden en de te gebruiken materialen. De (vriendelijke) werknemers van het bedrijf zijn vakkundig en zorgvuldig te werk gegaan. Als er zich een probleem voordeed werd dit netjes opgelost. Vooral ook over de aansluiting van het kunststof op het bestaande houtwerk ben ik heel tevreden. Evenals over het materiaal van de geplaatste kozijnen en panelen (houtlook structuur). Gewoon prachtig!

Top bedrijf

Het nieuwe achterkozijn zit er in en ziet er prachtig uit. De monteurs hadden er een stevige klus aan, maar ze losten alles op met schitterend resultaat. De schuifpui gaat soepel heen en weer en alles is mooi afgewerkt. Het was een prettige ervaring om de monteurs over de vloer te hebben, ze waren heel aanspreekbaar, beantwoorden elke vraag en werkten de aanwezige kabels keurig weg. Na afloop kwam Marcel van Kroon kozijn nog langs om alles te evalueren. Ja wij zijn heel tevreden over Kroon kozijn en ook over de prijs van het kozijn. Zou het bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Vakkundigheid en kwaliteit

We zijn zeer tevreden over materiaal, plaatsing en personeel met vakjennis.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Advies, uitvoering, kwaliteit en service: alles rondom de kozijnen was top.

Van begin tot eind was onze ervaring met het vervangen van onze kozijnen door Kroon Kozijn Purmerend uitzonderlijk positief. Het traject startte met deskundig advies van Damanja, die ons door de opties leidde en hielp de beste keuzes te maken voor ons huis. Tom kwam vervolgens voor het nauwkeurig inmeten, waarbij hij zijn professionaliteit en oog voor detail toonde, wat ons vertrouwen gaf in de nauwkeurigheid van het project. De montage, uitgevoerd door Hans en Frode, was niets minder dan top. Ze werkten efficiënt, schoon en met respect voor ons huis, en hun vakmanschap was duidelijk zichtbaar in de perfecte afwerking van de kozijnen. De planning was strak en werd nauwgezet gevolgd, wat resulteerde in een vlekkeloze uitvoering van het werk. Marcel nam de after-sales voor zijn rekening en zorgde ervoor dat we volledig tevreden waren met het eindresultaat. Zijn benadering was klantgericht en responsief, wat de uitstekende klantenservice van het hele team bevestigde. Het uiteindelijke resultaat overtrof onze verwachtingen: de kwaliteit en uitstraling van de nieuwe kozijnen hebben ons huis getransformeerd. Dankzij de zorgvuldige planning, uitmuntende vakmanschap, en de persoonlijke aandacht voor onze wensen en vragen gedurende het gehele proces, voelden we ons in goede handen. Kortom, de service van Kroon Kozijn Purmerend van begin tot eind - van het advies tot de after-sales - was in één woord voortreffelijk. We zouden hen zonder aarzeling aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar nieuwe kozijnen van hoge kwaliteit, geïnstalleerd door een team van professionals die echt om hun klanten geven.

Mooie kozijnen top bedrijf

Goed bedrijf van ons eerste bezoek aan de showroom tot de plaatsing. Herman neemt er goed de tijd voor om alles goed uit te leggen en geeft een mooie scherpen prijs, en pas betalen als het helemaal klaar is en reageert snel als je vragen hebt. Hebben de hele beganegrond laten doen in zwarte kunststof kozijnen aan de buitenzijde en de binnen zijde wit. De jongens die ze geplaatst hebben doen goed en netjes hun werk. Wil je nieuwe kunstof kozijnen dan moet je zeker bij Kroon Kozijn zijn.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Vakmensen, meedenkend en kwalitatieve hoogwaardige materialen. Wat wil je nog meer1 Wij zijn heel tevreden over de geplaatste kozijnen, een comfort boost door de goede isolatiewaardes, jaren eerder moeten doen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Mooi en degelijke product(en), die het huis toegevoegde waarde geeft

Jammer genoeg werd een gedeelte van de pui, na afkeur vanuit de fabriek later geleverd (kwaliteitscontrole). Alhoewel wij iets langer moesten wachten, zijn wij erg tevreden met de plaatsing en het verdere verloop. Een aanrader voor het verkrijgen van een kwalitatief, degelijk en mooi product.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Goede afspraken en alles goed geplaatst.

Openslaande deuren en dakraam goed en snel geplaatst. Volgendedag sloot deur niet goed. Maar ze kwamen meteen langs om deur te stellen. Super blij met kroonkozojnen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Een bedrijf dat ik aan zou raden

Goede service. Meedenkend. Vriendelijk. Volgens afspraak. Een fijn bedrijf met goede service en goede afwikkeling. Wij zijn heel tevreden over het resultaat. En zullen in de toekomst er weer van gebruik maken voor de rest. Jammer dat ik hier geen foto van het resultaat kan zetten

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Eindhoven

Mooie kozijnen. blij met het resultaat

Wij zijn tot op heden erg blij met onze nieuwe kozijnen. Communicatie verliep soepel, kon gemakkelijk contact krijgen wanneer nodig. In verband met drukte/ziekte moesten ze nog een keer terug komen. Ook dit ging snel en volgens afspraak. Wij zijn zeer tevreden en mochten we nog iets nodig hebben komen we zeker terug.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Goede service en afwerking

Na 7 maanden wachten eindelijk geïnstalleerd Ging vlot goede afwerking en goede afspraken

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Ik ben blij, dat ik voor Kroon Kozijn heb gekozen.

Omdat de medewerkers prima werk hebben geleverd, de kozijnen en glas zien er goed uit. De afwerking is heel goed en ze hebben netjes gewerkt. Ik zou zeker Kroon Kozijn aanbevelen aan iedereen die kunststofkozijnen en glas overwegen.

Kwaliteit en duidelijkheid

Bij de start van het proces, kennismaking en prijs opvragen, was het duidelijk dat we met een professionele club te maken hadden. De betaling geschied, op een kleine aanbetaling na, achteraf en dit geeft vertrouwen en zekerheid die ook waargemaakt wordt. Van opmeting tot daadwerkelijke plaatsing blijft dat gevoel. De mensen die de montage verzorgen zijn ervaren en plezierig in omgang. Wij zijn heel blij met onze keuze!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Almere

Heeeeel klantvriendelijk!! Zo tevreden!!

Heel aardige en deskundige mensen. Werken echt heel netjes zodat je weinig rommel in huis hebt. Kozijnen heel mooi. Heel tevreden!

Top bedrijf!

Kan het iedereen aanraden om met Kroon Kozijn in zee te gaan. Goede uitleg, goede communicatie en de mannen (Jan & Remco) die de kozijnen kwamen plaatsen zijn zeer vakkundig, werken netjes en zijn erg gezellig. Ruimen alles netjes op en hebben fantastisch werk geleverd. We zijn meer dan tevreden met onze nieuwe kozijnen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Goeie kwaliteit ra.en en vakmensen

Prima afspraken en hoge kwaliteit

Gewoon goed

Netjes gewerkt keuring opgeruimd mooie kozijnen erg tevreden