Prima vakwerk

Zelfs toen de oude dorpel werd verwijderd moest er het e.e.a. passend gemaakt worden ... De offerte heb ik gegund aan Kroon Kozijn/Wink Kozijnen omdat ik de eigenaar nog kende van vroeger op school. Ook één vd monteurs ken ik van De Graafschap

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Doetinchem

Uitstekend werk geleverd

Snel goed en netjes geplaatst verschillende kozijnen en deuren. Ook netjes afgewerkt. De kroon kozijnen zien er prima uit. De afwerking buiten ook heel netjes.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

ik zal ze aanbevelen bij familie en vrienden

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Klant vriendelijk en service gericht.

Netjes en vakkundig. Kozijnen, ramen, deuren en horren zijn van goede kwaliteit.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Super tevreden over het keukenkozijn en de afwerking

We zijn zeer tevreden over de kwaliteit en de afwerking van het keukenkozijn. De medewerker die het kozijn heeft geplaatst is vakkundig, denkt mee en hij is super aardig.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Gouda

Top Kwaliteit

Top kwaliteit, deskundig en netjes aangebracht!

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Prima product, prima service, vakmensen!

Heel mooi product, netjes afgewerkt, goede service, vakman die al 30 jaar ervaring heeft.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Dordrecht

Kan niet beter

Ik had al goede info ingewonnen ,dus dat zat wel goed. Ik heb zelf wel wat kijk op dat soort gebeuren en ik heb met genoegen gekeken naar de snelheid en nauwkeurigheid mijn kozijn geplaatst werd . En alles werd keurig opgeruimd . Je kon er aan niets merken dat er werkzaamheden hadden plaatsgevonden Kroonkozijnen zijn niet de goedkoopste maar kwaliteit staat hoog in de vaandel en verdiend zich in alle bijkomende kosten terug

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Nijmegen

Fantastische service en uitgevoerd door vakmensen

Mijn ervaring met Kroon Kozijnen is boven verwachting. Vriendelijke vakkundig geholpen door Marcel tijdens de offerte aanvraag en de werkzaamheden zijn door vakmensen uitgevoerd. Ook de afwerking aan de binnenkant van het geheel is boven verwachting uitgevoerd. Alle werkzaamheden zijn binnen twee dagen uitgevoerd, keuken raamkozijn, het opmetselen van de muur onder het raamkozijn voordeurkozijn en voordeur.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Purmerend

Wederom kroon kozijn Nijmegen een kozijn laten plaatsen na een hele goede ervaring ruim een jaar geleden. Ze hebben toen 8 kozijnen een garagedeur en een buitendeur vervangen. Ook de service is zeer goed. Wederom Vriendelijke mannen mooi op tijd. Heel netjes en secuur gewerkt. Heel mooi kozijn tot in de puntjes afgewerkt. Kortom heel tevreden. We zijn blij dat we weer voor hun gekozen hebben.

Goed en deskundig advies

Uitstekende kwaliteit. Komen gemaakte afspraken na. Keurige en deskundige monteurs.

Goed team

De mensen van Kroon kozijn Heemskerk zijn gedurende 5 dagen aan het werk geweest bij ons. Wat opvalt is dat er secuur en netjes wordt gewerkt. Alles is erg mooi geworden Top team!

Top bedrijf

Ze komen op een dagen moesten in een jaren 30 woning 4 ramen van rond de 2,50 m zetten. Einde van de dag 3 van de 4 ramen keurig gezet en afgewerkt. Het vierde raam vertoonde nog wat kuren maar is de ochtend daarna gecorrigeerd met een prachtig resultaat. Zeer tevreden over hoe het bedrijf omgaat met oude woningen. Zeer aan te bevelen

duidelijk en netjes van A tot Z

Van het bezoek in de showroom, tot de oplevering aan toe...alles was helder en goed geregeld. De monteurs zijn ook prima gasten en namen ook de tijd om eventuele vragen te beantwoorden.

werken heel netjes

Komen hun afspraken heel goed na. De mannen werken heel netjes en goed door. Nemen ook de tijd om dingen uit te leggen en luisteren goed als je wat vraagt. We zijn tot nu toe prima geholpen.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Goede begeleiding bij keuze, perfecte montage en nazorg.

de montage en afwerking aan de binnen- en buitenkant is perfect.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Snelle deskundige levering en plaatsing

Prima!

Kozijnen en erker met accent profiel zien er sjiek uit. Plaatsing werd keurig gedaan en er werd netjes gewerkt.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Ramen beschadigd, garantie tot aan de deur

In eerste instantie heel tevreden, maar na het schoonmaken van het glas in mijn tuinglas zagen wij tot schrik dat het glas allemaal putjes vlekjes vertoonde Dit gemeld aan Kroon Kozijn Heemskerk, dit is bekeken door hun met de uitspraak, het valt binnen marge, dus wij vernieuwen het glas niet. Jammer dat ik meteen heb betaald € 30.000 is meteen een les geweest, betaal niet direct, maar controleer alles zeer goed, dat is mijn tip aan allen, wij hebben er een jurist op gezet

Magnifiek werk!

Mijn hele huis is nu voorzien van nieuwe kunststof deuren en ramen van Kroon Kozijn. Ik ben enorm tevreden over werkelijk alles wat er is gedaan. Vanaf het begin tot het einde een hele goede communicatie, mondeling/telefonisch en schriftelijk, zowel door Marcel als door de kundige vakmannen die de kozijnen gesloopt en geplaatst hebben. Fijne mensen in de omgang, werken netjes, georganiseerd en gestructureerd en hebben oog voor detail, op alle fronten. En o, wat was ik vooraf bang voor de tegels van mijn recent vernieuwde badkamer… Mijn zorgen ook uitgesproken voordat de werkzaamheden begonnen; alles werd zeer zorgvuldig gepland, geen haastwerk maar zorgvuldig maatwerk, geen krasje te bekennen, werkelijk fantastisch, wat ben ik blij! Marcel raadde me ook aan om meteen de raamdorpels te vervangen (was eigenlijk ook wel nodig, maar dat had ik zelf niet bedacht), heb nu mooie, moderne zwarte dorpels; goeie tip en opnieuw vakwerk geleverd. Tijdens de werkzaamheden een prima oplossing voor de bekabeling van m’n rolluik bedacht en gerealiseerd (want voor de kabels was eerder dwars door het houten kozijn geboord). En ook mijn marmeren vensterbanken hebben de hele operatie ongeschonden doorstaan. Het totaalresultaat is gewoonweg hartstikke mooi, ik heb er geen minuut spijt van. Ik moet nog wel een beetje wennen aan de stilte in huis (woon aan een drukke doorgaande weg) door de HR++ ramen, tsjonge wat scheelt dat. Zal ik straks ook wel terugzien op m’n energierekening. Dat de planning een weekje uitliep vanwege problemen met de materialen, tsja grondstoffen…, da’s natuurlijk altijd vervelend, maar wel heldere communicatie daarover en ook nog een ongevraagde compensatie: werkelijk super! Ik kan iedereen Kroon Kozijn aanbevelen, en dan natuurlijk ook die Screenlines, wát een prachtig systeem. Team Kroon: bedankt voor een grandioos resultaat!

Kwalitatief top

De geleverde schuifpui is van zeer goede kwaliteit. De installatie is zeer professioneel verlopen waarbij alles tot in de puntjes is afgewerkt. Er werd netjes gewerkt en het oude materiaal is netjes afgevoerd. Tijdens de installatie werd de aandacht van de klant nog eens versterkt door een bos bloemen aangeboden door de firma Kroon Kozijnen. Zeer attent. Ik zal zeker weer de firma Kroon Kozijnen benaderen als ik nog meer kunststof kozijnen wens.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Heemskerk

Kozijnen zijn prima, communicatie is slecht

De communicatie tussen dealer en klant was slecht. Aan t eind is alles wel correct opgelost.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Goede ervaring, kwalteit, en nazorg

Eerlijke offerte, netjes gewerkt, goede naservice op kleine ononerkomelijkheden.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn zwFriesland

Wederom een buitengewoon tevreden klant

Wij hebben wederom kunststof kozijnen laten in meten en laten plaatsen. En zijn zeer tevreden over het technisch personeel die de kozijnen hebben geplaatst. Goed overleg heeft geleid tot een tevreden klant. Met vriendelijke groet Karel Holleman

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht

Nette en harde werkers.

Mensen werken netjes en komen hun afspraken na. Goede kwaliteit van de gebruikte materialen. Resultaat is prima.

• Contact met dealer: Kroon Kozijn Utrecht