Betere controle van Groothuisbouw tijdens de bouw, op de locatie zelf. Dit verkleind denk ik het aantal opleverpunten en het aantal problemen die naar voren komen na oplevering. Ik heb denk ik ook wel pech gehad met het installatie bedrijf.
Iets meer controle tijdens de bouw van de Met name de isolatie tussen de platen, achter de knieschotten en achter het buitentimmerwerk.
Geregeld de bouwplaats bezoeken zodat je weet wat er speelt. Zeker als je veel met onderaannemers werkt. Dus minder projecten per PM. Kost meer aan de voorkant, maar scheelt een hoop aan de achterkant. Goed aangeven wat de wachttijd is. Die werd pas gegeven na de letter of intent.
Gewoon doorgaan met het bouwen van prachtige woningen.
Besteed veel meer aandacht aan de kwaliteit van afwerking, met name binnen. Denk mee met een klant bij het ontwerp en lever geen zaken op die tot grote problemen bij de klant leiden bij de afwerking en verdere afbouw binnen.
Zorg ervoor dat de bouwvakkers voldoende tijd hebben voor hun werk. Slordigheidjes komen doordat men niet voldoende tijd heeft om netjes af te werken.
* zou ik de binnendeuren na oplevering installeren i.v.m. eventuele schade/ inkorten deuren * zou ik Haard Totaal NIET adviseren aan de klant (de service past niet bij die van Groothuisbouw)
Wees eerder in het traject duidelijk over extra kosten (o.a. stelposten voor zand, rijplaten, hekken). Dit hebben wij bij het inventariseren/aanvraag van hypotheek geen rekening mee gehouden en was een onaangename verassing! Bij het laten vervallen van de uitvoering van de badkamer via Groothuisbouw (dus casco opgeleverd), kwam er gelijk meer te vervallen dan wat je zou verwachten (bv. grote gaten rond ventilatie punten in plafond). Na oplevering wat problemen/vertraging gehad met de service (servicemonteur 2 uur te laat, zonder bericht! Reeds gemeld bij Ruben Snoeijing).
nazorg is goed, maar duurt soms wel lang voor dat het aangepakt wordt, ook van de onderaannemers.
Betere begeleiding bij de intake/verkoopgesprekken naar onze mening zijn aan ons onvoldoende de mogelijkheden en onmogelijkheden kenbaar gemaakt. Kortom een betere adviserende rol.
Veel timmergaten in houtwerk daardoor veel plamuur werk. Dit kan volgensmij veel klantvriendelijk gemaakt worden.
Het enige puntje wat ik heb is dat bij oplevering het huis erg smerig was, was zeker niet bezemschoon, en de badkamer was ook smerig bij oplevering niet te beoordelen of er schade was.
Doorgaan zoals ze bezig zijn echt TOP!
Zou het leuk zijn om een 3D weergave van de binnenkant van het huis te zien voorafgaand aan de bouw.
Maak een pas op de plaats en zorg dat de groei van het afgelopen jaar goed gemanaged wordt. Selecteer zorgvuldig de onderaannemers.
Begeleiding naar de bouw toe had beter gekund.
Tijdens de bouw beter contact onderhouden, zodat er minder na de bouw herstelt hoeft te worden. Dit komt waarschijnkijk omdat jullie te druk zijn.
Meer informatie en toelichting van de verschillende systemen in het huis bij de oplevering (nog beter: net voor de oplevering)
Kijk uit voor de 'overstretch' die misschien ontstaat als de productie opgevoerd wordt. Onze ervaringen met medewerkers van GHB zijn bijna zonder uitzondering positief tot zeer positief. Echter omdat GHB samenwerkt met onderaannemers (en hun hulppersonen, zoals ZZP'ers) kan men overzicht kwijtraken als de productie te sterk oploopt. Dat kan weer allerlei uitvoeringsproblemen geven -zoals bij ons- waarbij de kosten voor reparatie en klantmanagement achteraf mogelijk nog hoger zijn dan wat op voorhand misschien werd uitgespaard.
Meer informatie over alle extra kosten en de opties in en aan de modelwoning. Wat tegenvalt is het warmtetoestel en de buitenunit. Beide toestellen maken constante geluiden in de woning. De buitenunit resoneerde en is verplaatst van de muur naar de grond en staat op 7 cm hoge sokkels, kosten €450, (voor een halfuur werk ?). Echter komen deze sokkels niet uit de optiekit van Daikin en staan daardoor niet op sneeuwhoogte (30 cm). Verbetering hiervan loopt nog steeds moeizaam bij Hulsflier.
kopers attenderen op afwijkingen modelhuis i.v.m. aanwezige kruipluik, leidingkokers, verdelers ed.
Geen tip nodig was / is gewoon goed !!!!!!!!!!!!
In de modelwoning realistische badkamers laten zien. Nu valt de keuze voor het sanitair uiteindelijk erg tegen, als je daadwerkelijk overgaat tot bouwen. Een stukje muur inclusief voeg in de showroom neerzetten. De kleur van de voeg viel ons uiteindelijk erg tegen, omdat deze de kleur van de steen bleker maakte.
Titaniumweg 10
8304BR Emmeloord
Bij Groothuisbouw bouwen we hoogwaardige woningen door heel Nederland. Deze woningen stemmen we volledig af op de persoonlijke wensen en woonstijl van de opdrachtgever. Met een gestroomlijnd bouwproces, onze modelwoningen in Emmeloord en een unieke bouwkundige garantie geven we vertrouwen en zekerheid. Opdrachtgevers beleven de woning al vóór de bouw, terwijl een vaste opleverdatum en de betaling bij oplevering het bouwproces transparant maken.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.