proffesioneel bedrijf!

hebben veel kennis van zaken en denken mee.

Perfecte service/en afspraken

Afgelopen week mijn Honda grasmaaiers een onderhoudsbeurt laten geven. Zeer goed geholpen. De maaiers zijn weer als nieuw!

Altijd vriendelijk en professioneel

Men neemt altijd de tijd om professioneel uitleg te geven over de vragen die ik heb

• Prijs

Zitmaaier startte niet meer. Rienties gebeld: ze kwamen hem snel ophalen en niet veel later ook weer werkend (en gepoetst!) terugbrengen. Zoals gewend van Rienties: top!

Verstand van zaken!

Er werken vakmensen met verstand van hun machines.

Goede service bij tuinonderhoud

De medewerkers van Rienties zoeken naar een passende oplossing tegen een redelijke prijs

• Prijs

Vriendelijk betrouwbaar en service gericht

Zitmaaier met startproblemen en olielekkage naar Rienties gebracht. Probleem was snel gevonden, netjes op tijd én binnen prijsafspraak gemaakt.

kwaliteitsservice

Mijn Stihl heggenschaar was dacht ik vastgelopen. Nagekeken en bleek dat hij waarschijnlijk te droog was gelopen. Achtergelaten en nagekeken. Rekening NUL. Dat is nog eens service.

• Prijs N.v.t.

Kettingzaag stuk, een belletje, binnen 2 uur gemaakt!!!

Na een dag gezaagd te hebben, was het de tweede dag een weigerende zaag. Na een belletje kon ik meteen komen en klaar terwijl je wacht. Toppie. Kwaliteit, service, en vriendelijk personeel!! Kosten € 0,00 .

• Prijs N.v.t.

Super service en enorm klantvriendelijk

Zeer tevreden over de reparatie en service aan mijn zitmaaier. Er mankeerde al langer wat aan maar ik kon er zelf niet achter komen wat het was. Bleek dat er iets was afgebroken. De mensen bij Rienties hebben dit snel gerepareerd en hij loopt weer super. Bedankt.

• Prijs N.v.t.

Goed advies en blij met resultaat

Op zoek naar accu gereedschap om de dakplatanen, 4 stuks te snoeien voor ongeveer twee a drie keer per jaar. Met een handsnoeischaar is deze klus te veel werk. Uiteraard als eerste met de verkoper, Marc gesproken over een accu snoeischaar. Mooi stuk gereedschap, maar te prijzig voor het beperkte gebruikt. Uitgekomen op een Stihl GTA 26 mini kettingzaagje. Stuk voordeliger qua prijs. Afgelopen zaterdag gaan snoeien en het gaat vlot met een mooi resultaat. Schoonmaken is zeer eenvoudig van deze mini kettingzaag. Ben erg tevreden over het advies en het uiteindelijke resultaat.

• Prijs

Uitstekende service na aankoop zitmaaier

Na problemen met de V-snaar van de zitmaaier snel en uitstekend geholpen, uitstekende service!

Goed advies

Afgelopen week een Stihl bladblazer gekocht bij Rienties Tuinmachines. Vakkundige mensen die verstand hebben van de apparatuur die ze verkopen. Na meerdere bladblazer te hebben bekeken, mocht ik de twee bladblazers waar ik tussen twijfelde zelfs buiten testen. Kortom, een zeer goede ervaring!

goede service en eerlijk

had via marktplaats een stiga sbl 327 gekocht deze liep niet goed kom veel bij rienties werd daarom gratis afgesteld super service

Super service, aanrader.

Onlangs een Stihl Robotmaaier bij Rientjes gekocht. Goed in geadviseerd door de medewerkers van dienst, die er duidelijk gespecialiseerd in zijn en al de nodige ervaring mee hebben. Een echte aanrader.

• Bereikbaarheid (tel./e-mail) N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Duidelijke afspraken, goed nakomen

Vriendelijk personeel, behulpzaam, klantgericht advies, duidelijk advies, vakkennis.

Snel en vriendelijk!

Ik zocht snel een nieuwe grasmaaier. Het type dat ik wou hadden ze in voorraad en dit aan een correcte prijs. Vrijdagavond besteld, maandagmorgen netjes afgeleverd. Vriendelijk en snel in hun communicatie, snelle levering, gewoon zoals het hoort maar door weinigen wordt toegepast.

• Prijs

Goed betrouwbaar bedrijf met juiste advies

Heb er een Grasmaaier gekocht en kreeg een eerlijk en duidelijk advies Er wordt niet iets aangeprezen boven hetgeen je nodig hebt Verkoper neemt alle tijd om de dingen rustig en duidelijk uit te leggen

• Prijs

Heel klantvriendelijk bedrijf top service

Het juiste apparaat aanbevolen voor onze tuin en weides mee te onderhouden voor een hele correcte prijs Mvg Anthony

• Prijs

Wat een prettige zaak met klantgerichtheid hoog in het vaandel.

Tuingereedschap van de baas geleend om privé onderhoud aan de tuin uit te voeren. Dan zal je zien dat je denkt het goed kapot te hebben gemaakt. Ze hadden het gelukkig zo gerepareerd bij Rientjes, het viel mee, en als service, kosteloos.

• Advies/ service N.v.t.
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail) N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.

Prettig en betrouwbaar bedrijf

Reeds vele aankopen gedaan bij Rienties. Altijd gedegen advies er bij. Dat werkt. Nu kort na winterbeurt zitmaaier uitval. Starten lukte niet meer. Zitmaaier is enkele dagen daarna opgehaald en carburateur en tank zijn gereinigd incl. nieuw filter. Weer netjes afgeleverd en loopt als een tierelier. Week daarna valt factuur in de bus. 0 Euro.

• Prijs

Super!! Top mensen met een "ECHT" gevoel voor de klant.Niet denken in problemen maar in oplossingen

Ik wacht op levering van een verticuteer machine. Probleem ligt niet bij Rienties maar ze leggen een prima alternatief voor. Maaier defect. Directe reparatie. Daarna nogmaals defect. Krijg zonder dat ik er naar vraag een spik splinter nieuwe maaier. Ik raad het bedrijf bij een ieder aan!!! Alles klopt van ontvangst tot afhandelen!!! Meer dan uitmuntend 10+

• Prijs

Super advies en snelle levering!

Nieuw maaidek voor een Stiga besteld om zelf te monteren, super advies gekregen!

Verkoop met veel vertrouwen

Wat een inzicht. Bijna al mijn tuinmachines komen bij Rientjes vandaan en alweer lukte het. Ik ging voor een nieuwe zitmaaier en binnen een paar minuten hadden ze al in de gaten wat ik nodig had en werd gelijk geschakeld naar een hele mooie Honda met alle opties die ik dus nodig had. Geen ruimte om te twijfelen en dat voor iemand die bij elke aankoop altijd twijfel had. Heerlijk. De maaier is netjes afgeleverd en voldoet fantastisch. Thanks voor de geweldige service.

• Prijs

De redelijkheid waarmee zaken bekeken worden is groot en daardoor de service optimaal!

Wij.hebben meerdere producten van Stihl, er ging iets kapot aan een trimmer en dat is heel netjes opgelost. Wij komen hier graag terug omdat men luistert en jouw verhaal serieus neemt!