zeer vakbekwaam personeel. super service!!!

Ik heb zeer geruime tijd overlast van mollen. Op aanraden van Rienties Tuinmachines heb ik een mollenverdelger bij hun gehuurd. Deze machine heeft uitstekend resultaat bereikt! De machine is zeer handzaam en heel gemakkelijk te bedienen. Bedankt voor het advies!!

Agri-Fab Bladveegmachine geleverd door Rienties Baarlo

Vrijdag 30 oktober bladveegmachine ontvangen voor achter de Stiga Park 740 PWX. Levering en tijd volgens afspraak. Zaterdag proef gedraaid op een heuvelachtig terrein met een dikke laag natte bladeren van de Amerikaanse eik - dit jaar was het de eerste keer dat er geruimd werd, het resultaat was uitstekend en zal nog beter zijn als de bladeren droog zijn. Een aanbeveling voor diegenen die veel blad moeten ruimen.

Riet in vijver maaien

Ik heb van Rienties de Stihl RG-KM onkruidknipper mogen uitproberen om riet in de vijver te knippen. Gaat perfekt, was in een de helft van de tijd klaar! Ook een groot voordeel is bij gebruik als bosmaaier dat er niets wegschiet maar gewoon omvalt. Bedankt voor de het goede advies!

Accu AP300 Stihl i.c.m. BGA200 Bladblazer Stihl

Ik gebruik accu AP300 van Stihl als energiebron voor mijn BGA200 Bladblazer van Stihl. Mijn ervaring is dat de accu na ongeveer 30 minuten leeg is. Dit bij gebruik van stand 2 met af en toe een boost op de hoogste snelheid. Het opladen van de accu duurt ongeveer 35 minuten (AL500), wat heel acceptabel is. In die tijd ruim ik de bijeen geblazen bladeren op. Daarna kan ik weer verder blazen. Een 2e accu is voor mij dus niet echt noodzakelijk. De BGA200 is een super handige blazer, mede door zijn power en zijn lichte gewicht.

• Prijs

Kwam voor onderdeel en kreeg het zo, gratis mee. Super bedankt

Aardig mens behulpzaam en mij uit de brand geholpen. Kleinigheid maar gratis meegekregen. Zoiets blijft hangen. Bedankt

• Advies/ service N.v.t.
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail) N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.

Prima service.

Enkele weken geleden een Stiga zitmaaier gekocht. De machine die ik eigenlijk wilde kopen was echter niet leverbaar binnen een redelijke termijn t.g.v. Corona perikelen. Rienties ging echter opzoek naar een alternatief en al snel vonden ze bij een andere dealer een zelfde machine, met zelfs een wat sterkere motor. Deze boden ze aan zonder extra kosten. Superblij met dit aanbod. Helaas bleek de machine nogal wat bladeren uit te werpen vanonder het maaidek. Daarom machine teruggebracht om dit te verhelpen. Na twee dagen werd de machine weer thuis bij mij afgeleverd. Het maaidek was nu lager gehangen en het resultaat is nu perfect. Er blijft geen blaadje meer liggen. Hartelijk dank voor de goede service en het prima afstellen van de machIne. Ik zit weer vrolijk op de maaier.

Prima advies

Heb ook een robot maaier gekocht en advies van Rienties gevraagd. Ze vertelde mij dat ik niet te krap met de maai capaciteit moest gaan zitten. Heb idd gekozen voor een maatje groter. Perfect geinstalleerd, werkt prima laat wel een randje staan langs een bloemenperk maar dat hebben ze me vooraf verteld. Ze zijn een week later als service, nog een keer langs geweest om de afstellingen nog wat aan te passen.

Robotmaaier

Mijn ervaring zeer slecht, en rondom meheen hoor ik veel mensen met met t zelfde, zeker dagene met iets meer gras. Als je erbent dan verkopen ze je een maaien die volgens hun misschien wel het dubbele of 3 voudige aankaan als de m2 die er zijn. Eenmaal geinstaleerd doet t ding er 20 uur per dag op, en laat nog vele stukken staan. T gras ziet er niet uit! We hebben toen maar een grotere gekocht, natuurlijk met flinke bijbetaling... achteraf hoor ik hier dus veel klachten over. Merk maaier: sthil

• Prijs

Roger Het komt in enkele gevallen wel eens voor dat een tuin erg complex is voor een RMI 422 en dat daardoor de maximale maai capaciteit niet gehaald word. dit is vooraf niet altijd te bepalen. Het zou ook niet juist zijn als we altijd een te grote(dure) maaier adviseren. We nemen deze klacht serieus en nemen hem mee bij het advies in de toekomst. Jammer dat je ons op malle punten slecht beoordeeld, ook die niet direct met het probleem te maken hebben.

Snelle en adequate, persoonlijke reacties

Snelle en adequate, persoonlijke reacties

• Advies/ service N.v.t.

Goede klantgerichte service.

Ik kom al jaren bij Rienties. De service is persoonlijk. Bij een klein defect aan apparatuur is het zo prettig dat men meteen kijkt of het kan worden opgelost. Men denkt mee en zoekt waar mogelijk naar een oplossing.

• Prijs

Snelle klantvriendelijk service met kwalitatief hooggekwalificeerde medewerkers.

Defecte motormaaier waar de startdraad uit de motor was getrokken werd aan de kassa gerepareerd. Op de vraag of er kosten aan verbonden waren werd aangegeven dat dat service was en dat is netjes. Daar betaal je graag iets meer voor bij de aanschaf van nieuwe zaken. Kunnen vertrouwen en bouwen op een bedrijf waar je spullen koopt is eerder uitzondering dan regel en dat is bij Rienties zeker aan de orde.

• Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Prijs

rienties goedbedrijf met goede service

een aantal jaren geleden een front-zitmaaier gekocht. tot aan heden geen problemen mee gehad. nu spullen om te sproeien. binnen 1 week in huis. kortom Rienties een goed bedrijf om bij terug te komen

Snelle service

in het hoogseizoen van grasmaaien is de zitmaaier snel opgehaald en gerepareerd. goeie serivce!

• Prijs N.v.t.

Erg tevreden van mij een TIEN.

Alles in huis met topmerken, prachtige producten en altijd vriendelijk contact met al de medewerkers, maar in het bijzonder met LOUIS de manager van de vestiging Maashees.

• Prijs

goed advies en goede prijs En na 5 jaar leveren van onderdelen geen enkel probleem.

Onderdelen voorraad 10 plus

Komen elke afspraak na een feest om de winkel binnen te lopen en als ze iets niet hebben gaat snel de tel voor het te komen ophalen

bijzonder positief

bijzonder positief naar zowel gekocht product als naar service

• Prijs

Uitstekende voorlichting en service.

Na reparatie van mijn oude grasmaaier een nieuwe motormaaier gekocht en laten leveren. Later wilde ik toch liever wat anders en heb me laten adviseren dat een accumaaier zeer geschikt was voor mij. Na levering hiervan en terugnemen van de nog niet gebruikte motormaaier, het gehele bedrag van onderhoud en reparatie van de oude maaier geheel gecrediteerd gekregen. Dat is pas service.

• Prijs

Klantvriendelijk, komen afspraken na.

Advertentie met een aanbieding, echter op de website werd artikel tegen een hogere prijs aangeboden. De medewerker was heel attent ik kreeg het artikel tegen de lagere prijs. Na betaling de volgende dag geleverd.

• Prijs

Top bedrijf. Komt afspraken keurig na, levert snel!!

Terug van de winterbeurt

Onze Stiga zitmaaier werd netjes aan huis terug gebracht na de winterbeurt. Loopt als een speer en lijkt weer als nieuw. Super werk van jullie monteurs!

slecht service

aangemeld in november 2019 voor winterbeurt, meer dan 10 keer gebeld voor afspraak en 5 email gestuurd en nog steeds geen afspraak! slecht service

• Prijs

Farrah Jammer dat je ons op alle punten slecht beoordeeld. Ook op punten die niets met jou klacht te maken hebben. Ons ophaal volgorde is dat we eerst de grote maaiers, het verste weg van ons bedrijf ophalen, en aan het einde de kleine maaiers dicht bij. Door het enorme aanbod hebben nog een aantal maaier op te halen en te onderhouden, onder andere die van jullie. Wij doen ons best om alle klanten voor het maai seizoen geholpen te hebben.

Top service!

Ik had een straalkacheltje besteld wat helaas niet werkte. Toen een mailtje gedaan. En kreeg ik gelijk het antwoord dat er een nieuwe word opgestuurd! En die was binnen 1 dag binnen . Zo hoort het! Top service !

• Prijs

Goede service, vriendelijk personeel.

Ik ben al jaren klant en ben altijd snel en goed geholpen. In overleg kan er veel geregeld worden. Ook voor de jeugd van Baarlo kun je altijd terecht voor ballonnen, of een golfkar. Mijn eigen kettingzaag is volgens Marc Rienties te licht om een dikke boom af te zagen, ik heb van Rienties een zwaardere zaag voor een dag mogen lenen. Dit is goed bevallen, en de klus was snel en veilig geklaard. Top

Goede Service

Hele fijne en snelle service.