Terug van de winterbeurt

Onze Stiga zitmaaier werd netjes aan huis terug gebracht na de winterbeurt. Loopt als een speer en lijkt weer als nieuw. Super werk van jullie monteurs!

• Assortiment N.v.t.

slecht service

aangemeld in november 2019 voor winterbeurt, meer dan 10 keer gebeld voor afspraak en 5 email gestuurd en nog steeds geen afspraak! slecht service

• Prijs

Farrah Jammer dat je ons op alle punten slecht beoordeeld. Ook op punten die niets met jou klacht te maken hebben. Ons ophaal volgorde is dat we eerst de grote maaiers, het verste weg van ons bedrijf ophalen, en aan het einde de kleine maaiers dicht bij. Door het enorme aanbod hebben nog een aantal maaier op te halen en te onderhouden, onder andere die van jullie. Wij doen ons best om alle klanten voor het maai seizoen geholpen te hebben.

Top service!

Ik had een straalkacheltje besteld wat helaas niet werkte. Toen een mailtje gedaan. En kreeg ik gelijk het antwoord dat er een nieuwe word opgestuurd! En die was binnen 1 dag binnen . Zo hoort het! Top service !

• Prijs

Goede service, vriendelijk personeel.

Ik ben al jaren klant en ben altijd snel en goed geholpen. In overleg kan er veel geregeld worden. Ook voor de jeugd van Baarlo kun je altijd terecht voor ballonnen, of een golfkar. Mijn eigen kettingzaag is volgens Marc Rienties te licht om een dikke boom af te zagen, ik heb van Rienties een zwaardere zaag voor een dag mogen lenen. Dit is goed bevallen, en de klus was snel en veilig geklaard. Top

Goede Service

Hele fijne en snelle service.

• Prijs

Afgelopen jaar een MS441 kettingzaag gekocht, vriendelijk geholpen en kreeg een goede prijs voor de inruil, 5 sterren.

• Advies/ service
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail) N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Uitstekende service en klantvriendelijkheid

Afgelopen jaar meerdere machines gekocht en altijd uitstekend (telefonisch) geholpen. Dit voor zowel het maken van de keuze bij de aanschaf van machines en zeker ook bij de service. Snelle levering van de grasmaaier was gewenst en dit werd direct geregeld. Van een andere machine had ik reserveonderdelen nodig. Hier werd een foutje gemaakt met het bestellen (verkeerde onderdeel) Dit is direct hersteld en er werd snel gehandeld. Niets dan complimenten over Rienties. Mijn volgende machine koop ik er weer!

Wat een fantastische service

Wij wonen sinds kort in Velden , we hebben daar een zitgrasmaaier overgenomen van de vorige bewoners. Er waren wat probleempjes met het oude beestje en het leek ons verstandig een reparatie en onderhoudsbeurt uit te laten voeren . Ik zat al na te denken hoe ik het gevaarte bij Rienties zou kunnen afleveren, maar tijdens het telefoongesprek werd al aangeboden de grasmaaier op te komen halen. Na een week werd het weer keurig thuis bezorgd . Er bleek nog iets los te zitten wat ik zelf niet kon vast zetten, zonder morren kwamen ze ook dit euvel nog verhelpen bij ons thuis . Dat zagen ze als service en werd niet berekend . Sowieso werden we keurig van tevoren op de hoogte gebracht van de kosten en werkzaamheden en voor het halen en brengen van de zitgrasmaaier rekenen ze slechts 20.- ! Vakmensen met nette prijzen. Tot de volgende keer!

In een woord geweldig

Na een aantal problemen met mijn kettingzaag heb ik in goed overleg met Mark Rienties een nieuwe gekocht en de reparatiekosten van de oude zaag werden volledig afgetrokken van de nieuwprijs. Super.

• Advies/ service
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail) N.v.t.
  • Prijs

geweldige service door klantvriendelijk personeel

Ik had een probleem met de grasmaaier. Waarschijnlijk was het voldoende om het filter te vervangen. Aangezien ik op behoorlijke afstand van Baarlo woon en het niet 100% zeker was dat hiermee het probleem zou opgelost zijn, werd mij een andere grasmaaier aangeboden ter vervanging en mocht ik de oude achterlaten. Hetgeen ik bijzonder op prijs stelde.

Top bedrijf!

Ik kom er graag net een speelgoedwinkel :)

• Prijs

Zeer goede en snelle service

Afgelopen week in de winkel geweest na een probleem met mijn bandenpistool, ik werd er snel geholpen en kreeg een nieuw bandenpistool! Top! Hele goede service! Bedankt!

Zeer deskundig en meedenkend!

Was op zoek naar een robotmaaier, maar was een beetje huiverig. Rienties tuinmachines wist precies waar ze over praten en hebben al jaren ervaring. Ze hebben mij goed geadviseerd!

top bedrijf

Vriendelijke, Direct geholpen en altijd een oplossing

uitstekend advies en zeer goede service.

Ik heb de afgelopen tijd diverse tuin machines aangeschaft bij Rientjes. Waarbij ik iedere keer zeer netjes ben geholpen en vakkundig ben geadviseerd. Wat mij ook aanspreekt is dat men met de klant meedenkt en ook gewoon een goedkoper model adviseerde waarmee ik me perfect kon redden. Ipv direct naar de duurste modellen te verwijzen wat vaak elders gebeurt. Ook kreeg ik toen ik nog twijfelde zonder problemen een demo machine mee zodat ik hem eerst zelf thuis kon proberen.

Ben al zeker 25 jaar klant bij Rienties Baarlo. Dat doe je alleen als je uitermate tevreden bent over de service en de afhandeling. Diverse tuinmachines heb ik al sinds ik klant ben. Prima onderhoud en soms een reparatie zijn hier debet aan. Daarnaast erg hulpvaardig/adviserend in aangelegenheden die niet in het Rienties-pakket zitten. Bijzonder klantvriendelijk.

Deze mannen staan voor hun producten met kennis en kunde.

Ik ben al vele jaren klant bij Rienties in Baarlo en ben uitermate tevreden met de manier waarop ze hun producten en diensten leveren. Ook als het een keer extreem druk is (hoogseizoen voor grasmaaien bijvoorbeeld), staan ze klaar voor de klant en worden reparaties zo snel mogelijk gedaan. Klasse! De adviezen bij aanschaf van machines en gereedschappen zijn volgens het boekje met een flinke dosis praktijkervaring.

Prettige samenwerking. De gemoedelijkheid van een ouderwetse dorpsbazaar gecombineerd met het modernste assortiment, kennis en kunde.

• Plaats: Kessel
  • Ik beoordeel als: zakelijke klant
  • Ervaring met de volgende producten: Zitmaaier|Bladblazer/ bladzuiger/ hakselaar|Bosmaaier|Handgereedschap|Kettingzagen
  • Betreft het: Nieuwe producten
  • Verbeterpunten: Het zou fijn zijn als jullie nog het dealerschap van Husqvarna konden bemachtigen

• Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Plaats: Linne
  • Ervaring met de volgende producten: Kettingzagen|Overige

aanrader!

• Plaats: neer
  • Ik beoordeel als: particulier
  • Ervaring met de volgende producten: Grasmaaier|Zitmaaier|Generator / Compressor|Handgereedschap|Kettingzagen|Overige
  • Betreft het: Nieuwe producten|Occassions
  • Verbeterpunten: wat al goed is hoeft niet verbeterd

Zeer vriendelijk te woord gestaan (tel) en snelle reactie via mail.(Edwin) Levering in overleg en volgens afspraak. Kreeg zelfs een onderhoudsborstel bij aflevering gratis.👍 Zeer positieve ervaring met dit bedrijf.

• Plaats: Raalte (O)
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Ervaring met de volgende producten: Grasmaaier
  • Betreft het: Occassions
  • Verbeterpunten: Nvt.

Ben al jaren klant bij rienties tuinmachines. Heb in de loop der jaren hier een grote inventaris machines aangeschaft variërend van een snoeitang t/m een loader en compact tractor. De service advies en begeleiding hierbij is erg goed. Ik heb altijd erg veel vertrouwen in deze vakwinkel en kan altijd met vragen naar binnen lopen zowel bij de verkoop mensen als bij de monteurs. Het gevoel hierbij dat iedereen je kent is erg prettig en fijn. Laatste aanschaf een mooie pfanner veiligheids zaagjas 👍

• Plaats: Belfeld
  • Ik beoordeel als: zakelijke klant
  • Ervaring met de volgende producten: Grasmaaier|Zitmaaier|Bladblazer/ bladzuiger/ hakselaar|Bosmaaier|Grondboor / Doorslijper|Handgereedschap|Kniklader|Kettingzagen|Overige
  • Betreft het: Nieuwe producten|Occassions

Zoals bovenstaand beschreven maar vooral de kwaliteit van monteurs en adviseurs zorgvuldig en Goed geen bla bla maar vakkundig personeel

• Plaats: Echt
  • Ik beoordeel als: particulier
  • Ervaring met de volgende producten: Grasmaaier|Zitmaaier|Bladblazer/ bladzuiger/ hakselaar|Bosmaaier|Golfwagen|Handgereedschap|Hogedrukreiniger
  • Betreft het: Nieuwe producten|Occassions
  • Verbeterpunten: voor trouwe klanten een kortings- kaart

Erg prettig bedrijf om zaken mee te doen !! zeer klantvriendelijk, betrouwbaar en altijd super advies.

• Plaats: Baarlo
  • Ik beoordeel als: zakelijke klant
  • Ervaring met de volgende producten: Zitmaaier|Bosmaaier|Handgereedschap|Hogedrukreiniger|Kettingzagen
  • Betreft het: Nieuwe producten|Occassions

Afspraken worden heel goed nagekomen! Alles gebeurt in goed overleg, ook problemen worden goed opgelost!

• Plaats: Oostrum
  • Ik beoordeel als: particulier
  • Ervaring met de volgende producten: Bladblazer/ bladzuiger/ hakselaar|Bosmaaier|Kettingzagen