Vakkundig, vriendelijk en meedenkend

Wij zijn erg blij met onze nieuw aangelegde voortuin! De mannen van Groengroep dachten goed mee over de mogelijkheden van onze tuin, eventuele veranderingen konden meteen op dat moment uitgevoerd worden. Ze waren beleefd en goed aanspreekbaar. Samen hadden ze ook veel lol en ondanks de vele regen werkten zij hard door. De nazorg was goed, alles werd nog even doorgenomen in de tuin, wat wij als heel positief hebben ervaren. Het is een prachtige voortuin geworden!

Zeer meedenkend, klantgericht, super netjes gewerkt en prachtige tuin opgeleverd!

De combinatie van een tuinarchitect en hovenier in 1 bedrijf is heel fijn. Er zijn korte lijnen en er wordt heel goed meegedacht met onze wensen en budget. In de uitvoering wordt er heel netjes gewerkt en iedere avond keurig opgeruimd. Ook de nazorg is echt fantastisch; er wordt kritisch gekeken of alles klopt zoals afgesproken en of het materiaal voldoet aan de norm! Wij zijn ontzettend blij met het mooie eindproduct. Een heerlijke tuin! Wij bevelen dit bedrijf van harte aan voor het ontwerp en uitvoering van Uw tuin!

Fantastische tuin, super communicatie en service

De mannen van Groengroep hebben bij ons een super mooie tuin aangelegd. Vanaf het eerste moment duidelijke en fijne communicatie en ook de nazorg hebben wij als erg goed en fijn ervaren.

Goede harde werkers met een supermooi eindresultaat

We hebben lang gedaan over wat we nu precies wilden met onze tuin, maar het was niet teveel voor Groengroep. Ze hebben heel goed met ons meegedacht en pasten de plannen weer aan als we nog graag iets anders wilden. Uiteindelijk zijn we superblij met het eindresultaat van onze tuin. We genieten er elke dag van. De hoveniers zijn erg vriendelijk en weten heel goed wat ze doen.

Prachtig eindresultaat en een prima constructieve

Het zal meer dan 20 jaar geleden zijn dat wij onze tuin door de Groengroep hebben laten inrichten en al die tijd hebben we daar geen spijt van gehad..Toch wil je na 20 jaar wel eens wat anders...... Dus wij op zoek en kwamen uiteindelijk weer uit bij de Groengroep. De professionaliteit en persoonlijke aandacht sprong er ook na 20 jaar wederom uit. (never change a winning team). De Groengroep is twee weken lang bezig geweest bij ons in de tuin en het resultaat mag er zijn. Al het tegelwerk vernieuwd en de grond opgehoogd, Nieuwe robuste schutting geplaats en op de plaats van het oude vervallen tuinhuisje (die ik er overigens ooit zelf had neergezet) is een prachtige Lodge geplaatst met glazen schuifpui met uitzicht op de gehele tuin. We zijn er dan ook ontzettend blij mee en zitten er meer dan wij ooit voor mogelijk hebben gehouden. Petje af voor de Groengroep en een speciaal dankwoord voor de medewerkers die in onze ogen stuk voor stuk kanjers zijn. Wij kunnen de Groengroep aan een ieder aanbevelen en dat is geen goedkope borrelpraat maar oprecht gemeend. Ga zo door!

Vakkundig, vriendelijk en betrouwbaar

Zeer prettig bedrijf om je tuin aan toe te vertrouwen. Tuinontwerp met beplantingsadvies via Esveld laten maken en de Groengroep heeft het met een fraai resultaat uitgevoerd. Alles is volgens afspraak verlopen, de hoveniers zijn vriendelijk en vakkundig. Ik zou ze zo weer vragen om een tuin op te bouwen.

Vakkundig uitgevoerde tuinaanleg, prettige samenwerking.

Begin 2021 is onze achtertuin volledig leeggehaald en opnieuw aangelegd door Groengroep. De voorbereiding was zorgvuldig en klantvriendelijk. De uitvoering werd gedaan door Davey en Tristan; ze zijn een geweldig team, zowel in omgang als in uitvoering. Ze zochten regelmatig overleg met de tuinarchitect (ondergetekende), en gingen uitermate geduldig mee in alle wensen en aanwijzingen. Ook de communicatie met de buren was heel netjes. Kleine extra karwijtjes zoals overhangende takken wegzagen en helpen met het planten van een nieuwe boom pakten ze op, als vanzelfsprekend. Wij zijn heel tevreden met de kwaliteit van het afgeleverde werk, en genieten volop van de nieuwe tuin!

Zeer kundige bedrijf met veel ervaring.

De heer Landman heeft een schitterend tuinontwerp voor ons gemaakt. Tijdens de opname op locatie kwam de heer Landman zeer professioneel over en nam alle tijd om de mogelijkheden met ons te bespreken. Na zijn zeer zorgvuldige opname werd er een afspraak gemaakt voor het maken van een ontwerp. Volgens afspraak werd het tuinontwerp gemaild en na een paar dagen gebeld of alles duidelijk was. Na wat kleine aanpassingen hebben wij een mooi tuinontwerp wat nu uitgevoerd gaat worden. Wij hebben veel complimenten gekregen en zijn erg blij met onze tuin. Groengroep en de heer Landman, hartelijk bedankt!

Inderdaad, ZO maakte Groengroep voor ons een prachtige tuin.

Onze keuze voor Groengroep is gebaseerd op een goede indruk van website en gesprekken die leidden naar een verrassend ontwerp waarin wij onze wensen goed vertaald zagen. De aanleg was een feestje door aardige en goed gekwalificeerde mensen. Wij hadden niet gedacht dat een tuin van beperkte omvang zoveel moois en bruikbaarheid zou kunnen verenigen. Het is gelukt, Groengroep maakte het waar. Nu mag de natuur zijn werk gaan doen.

Mijn steun en toeverlaat door de jaren heen in de tuin in Den Haag zowel als in Reeuwijk.

In Den Haag betreft het een beeldbepalende iep die om de 3 jaar wordt gesnoeid ten genoegen van de Gemeente. Bovendien nood hulp toen buurmans boom omwoei met nog al wat schade. In Reeuwijk betreft het adviezen en actuele bijstand bij het onderhoud van de tuin in tijden van steeds wisselende waterstanden, die een bedreiging vormen voor de grote bomen. We hebben gedurende de vele jaren, zo’n 40, een band opgebouwd met Jan en Robert Kees en we hopen dat ook te kunnen voortzetten met de nieuwe eigenaar.

Ervaren hoveniers met oog voor detail!

Wij wilden onze bestaande tuin aanpassen met behoud van oude sfeer/structuur/beplanting, de wens was een groter terras, nieuwe schuur en andere haag. We zijn goed geadviseerd door de Groengroep en zeer tevreden met het eindresultaat. Er wordt hard en netjes gewerkt door vakmensen! Eindresultaat is een mooie tuin met een meer eigentijdse look & feel passend bij de bestaande woning en de omgeving.

Zowel de voortuin als de achtertuin door de Groengroep laten aanleggen en beide keren zeer tevreden met het ontwerp en de daadwerkelijke werkzaamheden. Alle medewerkers zijn zeer vriendelijk en altijd bereid een stapje extra te zetten. Ook fijn dat na de werkzaamheden altijd nog even persoonlijk contact is over het uiteindelijke resultaat.

• U doet zaken met ons als: particulier
  • Het gaat hier om: tuinaanleg|tuinonderhoud
  • U bent voor ons: een vaste klant

Dat ik mijn achtertuin al een paar jaar verwaarloosd had, was duidelijk zichtbaar. Waar ik problemen zag, zagen de mensen van de Groengroep mogelijkheden. De tuin is afgelopen week (in januari) gerenoveerd, dus de grootste verrassing moet nog komen als de planten gaan bloeien. Maar juist nu zie je heel goed, wat een verrassend plan er is bedacht ( dat met de nodige creativiteit is uitgevoerd.) Ook bestaand materiaal gerecycled. Ouderwets vakmanschap!

• Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinrenovatie
  • U bent voor ons: de eerste keer klant

Vakkundig team en zeer toegewijde uitvoerders. Laten alles ook keurig achter en hebben hart voor de tuin.

• U bent voor ons: de eerste keer klant

Door de jaren betrouwbare en deskundige ondersteuning van ons tuinbeheer. Bij recente aanleg geheel nieuwe tuin prachtig plan gemaakt en goed en snel uitgevoerd.

• U bent voor ons: een vaste klant

Prima, prettige ervaring. Had niet anders verwacht.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg|tuinonderhoud
  • U bent voor ons: een vaste klant

...blijft goed...houd de kwaliteit van de medewerkers hoog en het komt goed!

• Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg|tuinonderhoud
  • U bent voor ons: een vaste klant

Ons nieuwe huis en tuin waren vreselijk om te zien. de locatie echter is adembenemend. Het huis werd grondig verbouwd en we zochten er een tuin bij die de stekte kanten van het huis accentueren en de zwakkere kanten maskeren. De Groengroep ontwierp een tuin in nauwe samenwerking met de architect waardoor huis en tuin onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn en elkaar versterken. De tuin is bovendien erg lastig omdat het een deel van een dijk is met enorm verval in hoogte in relatief weinig meters diepte. Met slimme ideeën en prachtige materialen heeft de Groengroep een tuin gerealiseerd die recht doet aan het huis- en omgekeerd doet het huis recht aan de tuin. Het is prachtig geworden.

• U bent voor ons: een vaste klant

We zijn erg blij met de renovatie van onze stadstuin door de Groengroep. Je merkt aan alles dat je te maken hebt met een top-hovenier: uitstekende adviezen, vakkundige medewerkers, perfecte afwerking.

• U bent voor ons: de eerste keer klant

groengroep is een modern en flexibel hoveniersbedrijf, dat zeer goed meedenkt en de wensen van de opdrachtgever goed aanvoelt en gestalte geeft. Zowel projectleider als hovenier zijn plezierige vakbekwame hoveniers. Gaandeweg werd in overleg de uitvoering aangepast waardoor een nog beter eindresultaat is bereikt.

• U bent voor ons: de eerste keer klant

Wij zijn al meer dan 25 jaar klant van GroenGroep. Na al die jaren is er een relatie opgebouwd, gebaseerd op vertrouwen en begrip. Kenmerkend voor hun werkwijze is integriteit. De mannen zijn aardig, respectvol, netjes en experts in wat ze doen. Ze onthouden wat er gedaan moet worden beter dan wij zelf.

• U doet zaken met ons als: particulier
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg|tuinonderhoud|tuinrenovatie
  • U bent voor ons: een vaste klant

Wij hebben erg fijn samengewerkt met Groengroep. Het ophogen en inrichten van onze tuin is naar volle tevredenheid uitgevoerd. De plannen werden in samenspraak gemaakt, en ook zonder problemen werden onze vragen en opmerkingen meegenomen, zelfs nog tijdens het uitvoeren van de werkzaamheden. Ook de medewerkers die het ophogen en inrichten kwamen uitvoeren waren erg vriendelijk en bekwaam, en stonden op elk moment open voor uitleg en overleg.

• Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinrenovatie
  • U bent voor ons: de eerste keer klant

goede klantgerichte medewerkers, komen afspraken na, zijn betrokken en communicatief prettig

• U doet zaken met ons als: particulier
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinonderhoud|tuinrenovatie

al die jaren prima

• Kwaliteit geleverde werk
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon N.v.t.
  • U doet zaken met ons als: particulier
  • Het gaat hier om: tuinplannen|tuinonderhoud