Vakkundig, betrouwbaar, mooie stadstuin met dakterras

Onze stadstuin en dakterras hebben door Groengroep een ware metamorfose ondergaan. De mannen van Groengroep hebben hard gewerkt en een plek gecreëerd waar het goed toeven is. Met veel enthousiasme en inzet hebben Nino en Tristan dit voor elkaar gekregen, daarbij hebben ze steeds goed afgestemd en naar onze wensen geluisterd. Groengroep komt haar afspraken goed na, ook na de oplevering werden de laatste restpuntjes nog helemaal naar wens opgeleverd. Wij genieten inmiddels van onze mooie tuin en dakterras, de beplanting groeit goed en we zijn nu al benieuwd naar hoe het er volgend voorjaar bij zal staan. Dank jullie wel!

uitstekend

Onze ervaringen met de Groengroep zijn uitstekend. De contacten verliepen uiterst plezierig. De mensen die uitvoering gaven aan het tuinproject toonden zich toegankelijk, deskundig en kwamen waar nodig met goede suggesties. De aanleg van de tuin duurde 4 dagen. Op geen enkele dag werd rommel achtergelaten. Met het eindresultaat zijn we zeer tevreden.

Perfecte uitvoering , super mooi resultaat

In 2023 hebben we onze hele tuin opnieuw laten ontwerpen en aanleggen door groengroep. Het resultaat is fantastisch. Het was een fijne samenwerking waarbij onze specifieke wensen goed verwerkt zijn tot een heel mooi nieuw ontwerp. De aanleg is heel erg goed verlopen en uitgevoerd met alle puntjes op de i. Super fijn contact tijdens de aanleg met alle medewerkers en ze hebben erg veel kennis van zaken. Ik kan Groengroep van harte aanbevelen als je opzoek bent naar stijlvolle , bijzondere eigentijds maar ook klassieke tuin en als je wilt dat het proces soepel, goed en kundig verloopt.

Van het begin tot het einde, goed contact.

De hele tuin is aangepakt, inclusief nieuwe berging en tuinkamer. Vorig jaar februari al om tafel gezeten voor een ontwerp. In de tussentijd kwamen er steeds wensen bij of veranderingen van onze kant, was allemaal geen probleem. Het wat en wanneer werd steeds duidelijk gecommuniceerd. Leuke en gezellige jongens die het hebben aangelegd. Ook de nazorg is goed. Door de storm een scheve boom, geen probleem, lossen ze op.

Prettige en fijne samenwerking

Onze 20 jaar oude tuin behoefde een renovatie. De lijnen bleven ongeveer hetzelfde. Met een nieuw beplantingsplan van Perry Landman kwam er een betoverende tuin voor de dag. Helaas voor de medewerkers van de Groengroep, moesten zij al de weken bij ons in de regen werken. Ondanks dat, hebben zij er een prachtig resultaat van gemaakt. Wij zijn blij met de Groengroep in zee te zijn gegaan en hopen nog jaren in en van onze mooie tuin te werken en te genieten.

Zorgeloos een paradijs verrezen

Wij kregen de gedachte om de tuin rondom het huis te laten tekenen en aanleggen. De keuze hierin viel op de Groengroep. Prachtig project ervan gezien, en we zijn het huwlijk aan gegaan. Dan gaat het circus draaien. Met Perry de archtiect, en Gerben ( eigenaar ) aan tafel. En dan komt het, wat zijn de wensen, en hoe ga je het omschrijven. 2 uur later hadden we het wensen pakket wel op tafel leggen, en Perry zn pen leeg geschreven. Dan volgt het wachten op de eerste tekening..... En dat was de moeite waard. Van de stoel afgeblazen door het waanzig mooie voorstel op tekening. Een tekening waar ook eigenlijk niets meer aan veranderd is. Maarja in hoeveel fases ga je het laten realiseren.... lang verhaal kort alles in 1 keer. Gepland op eerste week september 2021. En jawel hoor, daar kwamen de vakbekwame werkmannen aan. Wat ze gepresteetd hebben is fenomenaal. Elk detail van vijver, pergola, tuinkamer, trappen, vlonder, schutting tot in de perfectie. En dan zie je in 7 weken de puzzelstukjes een hele grote puzzel worden. Een complete metamorfose. Toen even wachten voor de beplanting. Ook daar denken ze goed over na, welk tijdstip het beste is, om de beste uitgroei te krijgen. Dan komt de winter, en vervolgens het voorjaar. En dat was helemaal geweldig hahaha. Je ziet van alles opkomen, en dan is de vraag welke kleur bloem gaat daar tevoorschijn komen. Ik kan jullie vertellen, het is echt de hele zomer een feest geweest. Perry heeft daar een enorme kijk op wat kleurstellingen en hoogte kunnen maken in zo mooie tuin. Echt een paradijs. Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar wat ik graag nog zou willen zeggen, wie er ook plannen heeft om een tuin aan te laten leggen, of hij nu groot is of klein, twijfel geen moment, en laat de Groengroep je plan realiseren. Gerben je kan trots zijn op je bedrijf, met zo fantastisch team mensen om je heen. Wij zijn ontzetten blij met wat jullie gemaakt hebben. Dank jullie allemaal voor het maken van ons paradijs

Excellent experience from start to finish

A really dedicated, experienced and helpful company with exceptional employees. It was a pleasure to have them create our garden and also now maintain it. I could not have asked for anything more.

• Would you recommend us? Yes

Prachtig resultaat!

Onze tuin heeft een bijzondere indeling. Deels vast aan het huis en deels eiland. Het vaste gedeelte van de tuin was eerder al door de Groengroep ingericht. Nu is er gezorgd voor een mooie verbinding met het eiland en de inrichting daarvan is werkelijk prachtig. Perry heeft een mooi ontwerp gemaakt en de mannen die de uitvoering verzorgden hebben voor een supermooi eindresultaat gezorgd. Iedereen die bij ons aan het werk was: nette, aardige, oplossingsgerichte harde werkers. Wij kunnen niet wachten tot het weer voorjaar is en we op onze nieuwe vlonder aan de waterkant kunnen genieten van alles wat dan groeit en bloeit!

Vakkundig, vriendelijk en meedenkend

Wij zijn erg blij met onze nieuw aangelegde voortuin! De mannen van Groengroep dachten goed mee over de mogelijkheden van onze tuin, eventuele veranderingen konden meteen op dat moment uitgevoerd worden. Ze waren beleefd en goed aanspreekbaar. Samen hadden ze ook veel lol en ondanks de vele regen werkten zij hard door. De nazorg was goed, alles werd nog even doorgenomen in de tuin, wat wij als heel positief hebben ervaren. Het is een prachtige voortuin geworden!

Zeer meedenkend, klantgericht, super netjes gewerkt en prachtige tuin opgeleverd!

De combinatie van een tuinarchitect en hovenier in 1 bedrijf is heel fijn. Er zijn korte lijnen en er wordt heel goed meegedacht met onze wensen en budget. In de uitvoering wordt er heel netjes gewerkt en iedere avond keurig opgeruimd. Ook de nazorg is echt fantastisch; er wordt kritisch gekeken of alles klopt zoals afgesproken en of het materiaal voldoet aan de norm! Wij zijn ontzettend blij met het mooie eindproduct. Een heerlijke tuin! Wij bevelen dit bedrijf van harte aan voor het ontwerp en uitvoering van Uw tuin!

Fantastische tuin, super communicatie en service

De mannen van Groengroep hebben bij ons een super mooie tuin aangelegd. Vanaf het eerste moment duidelijke en fijne communicatie en ook de nazorg hebben wij als erg goed en fijn ervaren.

Goede harde werkers met een supermooi eindresultaat

We hebben lang gedaan over wat we nu precies wilden met onze tuin, maar het was niet teveel voor Groengroep. Ze hebben heel goed met ons meegedacht en pasten de plannen weer aan als we nog graag iets anders wilden. Uiteindelijk zijn we superblij met het eindresultaat van onze tuin. We genieten er elke dag van. De hoveniers zijn erg vriendelijk en weten heel goed wat ze doen.

Prachtig eindresultaat en een prima constructieve

Het zal meer dan 20 jaar geleden zijn dat wij onze tuin door de Groengroep hebben laten inrichten en al die tijd hebben we daar geen spijt van gehad..Toch wil je na 20 jaar wel eens wat anders...... Dus wij op zoek en kwamen uiteindelijk weer uit bij de Groengroep. De professionaliteit en persoonlijke aandacht sprong er ook na 20 jaar wederom uit. (never change a winning team). De Groengroep is twee weken lang bezig geweest bij ons in de tuin en het resultaat mag er zijn. Al het tegelwerk vernieuwd en de grond opgehoogd, Nieuwe robuste schutting geplaats en op de plaats van het oude vervallen tuinhuisje (die ik er overigens ooit zelf had neergezet) is een prachtige Lodge geplaatst met glazen schuifpui met uitzicht op de gehele tuin. We zijn er dan ook ontzettend blij mee en zitten er meer dan wij ooit voor mogelijk hebben gehouden. Petje af voor de Groengroep en een speciaal dankwoord voor de medewerkers die in onze ogen stuk voor stuk kanjers zijn. Wij kunnen de Groengroep aan een ieder aanbevelen en dat is geen goedkope borrelpraat maar oprecht gemeend. Ga zo door!

Vakkundig, vriendelijk en betrouwbaar

Zeer prettig bedrijf om je tuin aan toe te vertrouwen. Tuinontwerp met beplantingsadvies via Esveld laten maken en de Groengroep heeft het met een fraai resultaat uitgevoerd. Alles is volgens afspraak verlopen, de hoveniers zijn vriendelijk en vakkundig. Ik zou ze zo weer vragen om een tuin op te bouwen.

Vakkundig uitgevoerde tuinaanleg, prettige samenwerking.

Begin 2021 is onze achtertuin volledig leeggehaald en opnieuw aangelegd door Groengroep. De voorbereiding was zorgvuldig en klantvriendelijk. De uitvoering werd gedaan door Davey en Tristan; ze zijn een geweldig team, zowel in omgang als in uitvoering. Ze zochten regelmatig overleg met de tuinarchitect (ondergetekende), en gingen uitermate geduldig mee in alle wensen en aanwijzingen. Ook de communicatie met de buren was heel netjes. Kleine extra karwijtjes zoals overhangende takken wegzagen en helpen met het planten van een nieuwe boom pakten ze op, als vanzelfsprekend. Wij zijn heel tevreden met de kwaliteit van het afgeleverde werk, en genieten volop van de nieuwe tuin!

Zeer kundige bedrijf met veel ervaring.

De heer Landman heeft een schitterend tuinontwerp voor ons gemaakt. Tijdens de opname op locatie kwam de heer Landman zeer professioneel over en nam alle tijd om de mogelijkheden met ons te bespreken. Na zijn zeer zorgvuldige opname werd er een afspraak gemaakt voor het maken van een ontwerp. Volgens afspraak werd het tuinontwerp gemaild en na een paar dagen gebeld of alles duidelijk was. Na wat kleine aanpassingen hebben wij een mooi tuinontwerp wat nu uitgevoerd gaat worden. Wij hebben veel complimenten gekregen en zijn erg blij met onze tuin. Groengroep en de heer Landman, hartelijk bedankt!

Inderdaad, ZO maakte Groengroep voor ons een prachtige tuin.

Onze keuze voor Groengroep is gebaseerd op een goede indruk van website en gesprekken die leidden naar een verrassend ontwerp waarin wij onze wensen goed vertaald zagen. De aanleg was een feestje door aardige en goed gekwalificeerde mensen. Wij hadden niet gedacht dat een tuin van beperkte omvang zoveel moois en bruikbaarheid zou kunnen verenigen. Het is gelukt, Groengroep maakte het waar. Nu mag de natuur zijn werk gaan doen.

Mijn steun en toeverlaat door de jaren heen in de tuin in Den Haag zowel als in Reeuwijk.

In Den Haag betreft het een beeldbepalende iep die om de 3 jaar wordt gesnoeid ten genoegen van de Gemeente. Bovendien nood hulp toen buurmans boom omwoei met nog al wat schade. In Reeuwijk betreft het adviezen en actuele bijstand bij het onderhoud van de tuin in tijden van steeds wisselende waterstanden, die een bedreiging vormen voor de grote bomen. We hebben gedurende de vele jaren, zo’n 40, een band opgebouwd met Jan en Robert Kees en we hopen dat ook te kunnen voortzetten met de nieuwe eigenaar.

Ervaren hoveniers met oog voor detail!

Wij wilden onze bestaande tuin aanpassen met behoud van oude sfeer/structuur/beplanting, de wens was een groter terras, nieuwe schuur en andere haag. We zijn goed geadviseerd door de Groengroep en zeer tevreden met het eindresultaat. Er wordt hard en netjes gewerkt door vakmensen! Eindresultaat is een mooie tuin met een meer eigentijdse look & feel passend bij de bestaande woning en de omgeving.

Zowel de voortuin als de achtertuin door de Groengroep laten aanleggen en beide keren zeer tevreden met het ontwerp en de daadwerkelijke werkzaamheden. Alle medewerkers zijn zeer vriendelijk en altijd bereid een stapje extra te zetten. Ook fijn dat na de werkzaamheden altijd nog even persoonlijk contact is over het uiteindelijke resultaat.

• U doet zaken met ons als: particulier
  • Het gaat hier om: tuinaanleg|tuinonderhoud
  • U bent voor ons: een vaste klant

Dat ik mijn achtertuin al een paar jaar verwaarloosd had, was duidelijk zichtbaar. Waar ik problemen zag, zagen de mensen van de Groengroep mogelijkheden. De tuin is afgelopen week (in januari) gerenoveerd, dus de grootste verrassing moet nog komen als de planten gaan bloeien. Maar juist nu zie je heel goed, wat een verrassend plan er is bedacht ( dat met de nodige creativiteit is uitgevoerd.) Ook bestaand materiaal gerecycled. Ouderwets vakmanschap!

• U doet zaken met ons als: particulier
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinrenovatie
  • U bent voor ons: de eerste keer klant

Vakkundig team en zeer toegewijde uitvoerders. Laten alles ook keurig achter en hebben hart voor de tuin.

• Het gaat hier om: tuinaanleg
  • U bent voor ons: de eerste keer klant

Door de jaren betrouwbare en deskundige ondersteuning van ons tuinbeheer. Bij recente aanleg geheel nieuwe tuin prachtig plan gemaakt en goed en snel uitgevoerd.

• Het gaat hier om: tuinaanleg
  • U bent voor ons: een vaste klant

Prima, prettige ervaring. Had niet anders verwacht.

• U doet zaken met ons als: particulier
  • Het gaat hier om: tuinrenovatie

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• U doet zaken met ons als: particulier
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg|tuinonderhoud