prima verzorgd

Onze gouden bruiloft op uitstekende wijze de hele dag verzorgd. Eten en drinken en de bediening tiptop in orde en de rekening viel ook nog mee.

Altijd goed hier

Gezellige zaak leuke kaart en vriendelijk personeel

Een uitstekende verzorgde reünie gehad

Het was hartstikke goed geregeld,personeel perfect,de hele familie was tevreden.bedankt

Geweldig feest

Op 5 Oktober 2019 hebben wij ons 50 jarig Huwelijksfeest gevierd bij 't Draaiboompje. Uitstekend verzorgd, het buffet was heerlijk en de bediening was prima. Wij hebben veel complimenten gehad van onze gasten. Harriette en team, hartelijk bedankt voor ons onvergetelijke feest. Groeten.Jan en Nellie van Erve.

alles is mogelijk

lekker eten klantvriendelijk bediening is goed netjes verzorgt kortom een fijne feestlocatie

‘t Draaiboompje is een fantastische trouw en feestlocatie.

Dinsdag 20 augustus 2019. ‘t Draaiboompje was voor ons een fantastische trouw en feestlocatie. Als trouw en feestlocatie voor onze bruiloft voldeed ‘t Draaiboompje volledig aan onze verwachtingen. De voorbesprekingen met Hariëtte waren heel duidelijk en vooral ontspannen. De trouwzaal was door hun uitermate geschikt gemaakt voor onze 30 gasten. Ook onze trouwambtenaar was in haar nopjes over de locatie. TOP! Na het trouwgedeelte konden we heerlijk genieten op het mooie buitenterras totdat het heerlijke diner in de zaal werd opgediend. De bediening was vlot en zeer vriendelijk. Dit diner was voortreffelijk en zeer goed verzorgd. Heel veel lof van ons maar vooral ook namens onze gasten. Kortom, wij en vooral ook onze gasten kunnen door vooral Hariëtte en haar team terug kijken op een fantastisch feest. En wat een zeer hartelijke en kundige gastvrouw is Hariëtte! Hariëtte en Jan, bedankt voor de onvergetelijke dag die jullie ons hebben bezorgt. Hans & Cobie uit Hilvarenbeek.

Goede bediening Alles wat we besproken hadden

Goed verzorgd,vriendelijk personeel,gezellige dag gehad.

Nvt

‘t Draaiboompje was voor ons een fantastische feestlocatie.

Als feestlocatie voor onze gouden bruiloft voldeed ‘t Draaiboompje volledig aan de verwachtingen. De voorbesprekingen met Harriëtte waren duidelijk en prettig. De feestzaal was erg geschikt gemaakt voor de 130 gasten waarbij ook optredens konden plaatsvinden. De bediening was vlot en vriendelijk. Het buffet was voortreffelijk en goed verzorgd. Kortom, wij en ook al onze gasten kunnen terugkijken op een fantastisch feest. Harriëtte en Jan, bedankt.

Ons 75 jarig jubileum is geweldig geslaagd.

We vierden mijn feest met familie, vrienden en kennissen. De sfeer was geweldig en in totaliteit voor herhaling vatbaar.

Alleen maar goede ervaringen.

Geweldig adres om te feesten. Goede, zeer attente gastvrouw, heel vriendelijke bediening, prima kok. Dus alle ingrediënten om een mooi feest te maken. Feestzaal heel gezellig ingericht. Net en schoon sanitair.

Absolute aanrader voor het houden van een feestje!

Gemakkelijke en informeel afspraken kunnen maken. Er is bijna alles mogelijk. Bediening was perfect georganiseerd. Gasten kwamen niets te kort. Hapjes waren erg lekker en goed verzorgd. Zaal is gezellig ingericht. Sanitaire voorzieningen zijn ook erg goed. Volop parkeergelegenheid.

We zijn zeer tevreden !!

Alles prima verzorgd.

Super goed

BBQ was goed verzorgd en fijne locatie. Kunt zowel binnen als buiten barbequeen. Ook een vriendelijke bediening. Alles is mogelijk in overleg met de hele vriendelijke eigenaresse.

Chapeau voor wat mogelijk is, het daarin meedenken, het nakomen van de gemaakte afspraken en het bed

Ons feest op 26 mei 2019 voor familie en vrienden (ca. 75 pers.) t.g.v. het dit jaar beiden 80 worden en elkaar dit jaar ook 50 jaar kennen is een volkomen geslaagd evenement geworden voor ons en voor onze gasten. Dit ook gelet op de talrijke spontane positieve reacties die we naderhand ontvingen. De tevoren gemaakte afspraken werden allen perfect uitgevoerd. De bediening deed 't voortreffelijk. Met al onze wensen was of werd rekening gehouden ook met soms wat improviseren. Gratis parkeren is ook een pluspunt. Kortom: Harriëtte en Jan houen zo, kannie beter. T & T Tilburg.

Wat besproken werd is volledig uitgevoerd, chapeau. Deze uitbaters verdienen een dikke pluim !

Onze 50-jarige bruiloft gevierd op 25 mei jl. conform alle gemaakte afspraken. We mogen zeggen : “ Alles is mogelijk”. Er wordt meegedacht en uitgevoerd zoals besproken, chapeau !! Evenals de bediening die perfect en super was zo ook de feestzaal ingericht vlgs. afspraak ! Kortom, Harriëtte, Jan en bedienend personeel verdienen een dikke pluim voor het prima verlopen feest van ons. We kunnen u lokatie ‘t DRAAIBOOMPJE zéker aanraden voor het vieren van.......... vul maar in !! Wij waren, zijn dan ook supertevreden !!!

Prettig contact. Denken met je mee. Prima verzorging. Alles wordt goed geregeld. Vriendelijk personeel.

we hebben een fijne verjaardag gehad. Onze gasten zijn allemaal zeer tevreden naar huis gegaan,wij ook. ga zo door.

• Vrij parkeren
  • Toegankelijkheid mindervaliden N.v.t.
  • Reden bezoek: Verjaardag

Wij hebben altijd goede ervaringen gehad

• Reden bezoek: Bruiloft

Prima advies Fijne bediening Heerlijk eten Goede sfeer In een woord een aanrader

• Vrij parkeren
  • Toegankelijkheid mindervaliden N.v.t.
  • Muziek N.v.t.
  • Suggesties Geen

• Reden bezoek: Verjaardag

We werden zeer vriendelijk ontvangen. Als je iets te kort kwam op de feestavond lag het aan jezelf. Er liep voldoende bediening en ook achter de bar stond veel personeel.

• Reden bezoek: Personeelsfeest
  • Suggesties Ga zo door!!!!!

Zoals we in het verleden gewent waren.

• Suggesties geen

Wij en onze gasten waren erg positief en waren erg enthousiast over het feest. Het eten was lekker, de bediening was vriendelijk en we hebben erg genoten.

• Muziek N.v.t.
  • Reden bezoek: Anders
  • Suggesties Alles was postief.

al jaar en dag gefeest bij het draaiboompje

• Ik ben: vaste gast
  • Suggesties n v t