geweldig

super lekker en meer dan genoeg spareribs voor herhaling vatbaar

Super lekker

Prima eten. Lekker heel lekker

Vriendelijke bediening in een gezellig aangeklede zaal

Fijn feestje voor mijn 80e verjaardag gevierd. De zaal is sfeervol aangekleed en de bediening is heel erg vriendelijk. Goed van eten en drinken. Dit alles heeft gemaakt dat we met zn allen een heel fijn feest hebben gehad.

Verdraaid goed geregeld

Alles tot in de puntjes geregeld, ook goed van tevoren de wensen die wij hadden kenbaar kunnen maken, en daar werd ook rekening mee gehouden. Vriendelijke gastvrouw en gastheer, en aardig personeel.

Leuk feest gehad, precies zoals wij bedacht hadden

Als we het nog eens moesten doen, zouden we het weer zo doen!

zeer goede behandeling en correcte bediening.

Duidelijke afspraken ter voorbereiding en de uitvoering is zeer correct en alles volgens eerder afspraak ,met een vriendelijke bediening. Ook duidelijk rekenoverzicht, en het geschatte bedrag komt dicht bij de werkelijkheid. Al onze gasten waren zeer tevreden (zelfs dik tevreden) nogmaals onze hartelijke dank. Ria en Kees

Altijd goed verzorgt

Goede afspraken ook met de prijslijst die ze van te voren opsturen

Persoonlijk met dat extra wat het bijzonder maakt

De planning van mijn feest was persoonlijk. Men had ideeën en luisterde goed naar de wensen. Het resultaat. In een woord GEWELDIG. Zo wil je je feest vieren. Alles uit handen geven met het vertrouwen dat het goed komt. Het buffet, super voldoende voor iedereen. Onze gast met glutenvrij dieet werd op den top verwend. Zo goed heb ik nog nooit gegeten waren haar woorden. Al om. Mijn 60ste verjaardag was mede door jullie een geslaagde en onvergetelijke ervaring. Bedankt aan iedereen die er aan bij hebben gedragen.

FANTASTISCH

Gastvrij, uitstekende service, zeer goede kwaliteit. Dit was al de tweede keer dat we voor een groep de verjaardag gevierd hebben met een diner.

Zeer goed verzorgde brunch!

Prima verzorgd. Ruim voldoende keuze.

Goed geregeld

Gastvrij, hulpvaardig, veel mogelijkheden ,lekker eten en drinken en genoeg gelegenheid om eigen apparatuur en versieringen te plaatsen en na afloop op te ruimen.

Uitstekend verzorgd

Afgelopen zondag hebben we hier een erg geslaagd feestje gevierd van mij moeder die 85 jaar werd, Het was super goed verzorgd, erg vriendelijke en goede bediening. En we hebben genoten van een heerlijk boergondisch buffet. Echt een aanrader!

Heel prettige samenwerking en zeer goed en lekker eten

Ons Gouden bruiloftsfeest heeft in alle opzichten voldaan aan onze verwachtingen. Alle vooraf gemaakte afspraken zijn volledig en correct nagekomen. Harriette en Jan zijn prettige mensen die volledig en in overleg hebben samengewerkt met iedereen die bij ons feest waren betrokken De bediening was zeer goed geregeld en het dinerbuffet was in alle opzichten goed en heerlijk.

Goede service en zeer vriendelijke eigenaresse

Gemoedelijk, gezellig, goed verzorgd nette prijzen

prima verzorgd

Onze gouden bruiloft op uitstekende wijze de hele dag verzorgd. Eten en drinken en de bediening tiptop in orde en de rekening viel ook nog mee.

Altijd goed hier

Gezellige zaak leuke kaart en vriendelijk personeel

Een uitstekende verzorgde reünie gehad

Het was hartstikke goed geregeld,personeel perfect,de hele familie was tevreden.bedankt

Geweldig feest

Op 5 Oktober 2019 hebben wij ons 50 jarig Huwelijksfeest gevierd bij 't Draaiboompje. Uitstekend verzorgd, het buffet was heerlijk en de bediening was prima. Wij hebben veel complimenten gehad van onze gasten. Harriette en team, hartelijk bedankt voor ons onvergetelijke feest. Groeten.Jan en Nellie van Erve.

alles is mogelijk

lekker eten klantvriendelijk bediening is goed netjes verzorgt kortom een fijne feestlocatie

‘t Draaiboompje is een fantastische trouw en feestlocatie.

Dinsdag 20 augustus 2019. ‘t Draaiboompje was voor ons een fantastische trouw en feestlocatie. Als trouw en feestlocatie voor onze bruiloft voldeed ‘t Draaiboompje volledig aan onze verwachtingen. De voorbesprekingen met Hariëtte waren heel duidelijk en vooral ontspannen. De trouwzaal was door hun uitermate geschikt gemaakt voor onze 30 gasten. Ook onze trouwambtenaar was in haar nopjes over de locatie. TOP! Na het trouwgedeelte konden we heerlijk genieten op het mooie buitenterras totdat het heerlijke diner in de zaal werd opgediend. De bediening was vlot en zeer vriendelijk. Dit diner was voortreffelijk en zeer goed verzorgd. Heel veel lof van ons maar vooral ook namens onze gasten. Kortom, wij en vooral ook onze gasten kunnen door vooral Hariëtte en haar team terug kijken op een fantastisch feest. En wat een zeer hartelijke en kundige gastvrouw is Hariëtte! Hariëtte en Jan, bedankt voor de onvergetelijke dag die jullie ons hebben bezorgt. Hans & Cobie uit Hilvarenbeek.

Heel goed

Goede bediening Alles wat we besproken hadden

Goed verzorgd,vriendelijk personeel,gezellige dag gehad.

Nvt

‘t Draaiboompje was voor ons een fantastische feestlocatie.

Als feestlocatie voor onze gouden bruiloft voldeed ‘t Draaiboompje volledig aan de verwachtingen. De voorbesprekingen met Harriëtte waren duidelijk en prettig. De feestzaal was erg geschikt gemaakt voor de 130 gasten waarbij ook optredens konden plaatsvinden. De bediening was vlot en vriendelijk. Het buffet was voortreffelijk en goed verzorgd. Kortom, wij en ook al onze gasten kunnen terugkijken op een fantastisch feest. Harriëtte en Jan, bedankt.

Ons 75 jarig jubileum is geweldig geslaagd.

We vierden mijn feest met familie, vrienden en kennissen. De sfeer was geweldig en in totaliteit voor herhaling vatbaar.

Alleen maar goede ervaringen.

Geweldig adres om te feesten. Goede, zeer attente gastvrouw, heel vriendelijke bediening, prima kok. Dus alle ingrediënten om een mooi feest te maken. Feestzaal heel gezellig ingericht. Net en schoon sanitair.