Altijd goed voor elkaar

Mijn ervaring met De Jong Reclame, is dat het altijd goed voor elkaar is! De offertes, de communicatie en het product. Ze geven ook aan, als er wat mis is, kom terug en we maken het weer in orde: alleen dat is nog nooit nodig geweest! Diverse auto's en een fiets heb ik bij De Jong laten beletteren. En nu een sticker op de ramen van ons kantoor. Heel professioneel. Dank!

Perfectos!

Duidelijk en meteen begrepen.

Snel en doeltreffend

Ze komen met prachtige voorstellen, waar wij zelf niet aangedacht hadden. Origineel en functioneel, zoals iedereen graag wil. En de heren van De Jong Reclame hebben het goed geregeld. Als het regent en de auto moet bestickerd worden, verzinnen de mannen gewoon een oplossing en is het binnen een uur alsnog voor elkaar. Top!

Snelle en vriendelijke dienstverlening!

Mooie kwaliteit en alles volgens afspraak geleverd!

Fijn bedrijf. Snel, wendbaar en meedenkend

"pas" een paar maanden geleden kennis gemaakt met elkaar, maar nu al een prettige samenwerking die niet meer weg te denken is. Ze zijn snel, soepel en kunnen goed schakelen. Ook over de kwaliteit ben ik goed te spreken. Een voorbeeld vind ik de borden langs de weg bijvoorbeeld. Toen we deze na 6 weken weghaalde, zagen ze er nog uit als nieuw. Mijn tip, gebruik tekst zonder datum, dan kun je ze gewoon nog voor een tweede ronde gebruiken ;-) Ik kan jullie De Jong Reclame van harte aanbevelen.

Bereidwillend om tot een kwalitatief goede oplossing te komen.

De Jong Reclame heeft ons fantastisch geholpen met de signing van parkeeraanwijzingen. Er is goed meegedacht om op een flexibele werkwijze om aan de hoge verwachtingen van de eindgebruiker te voldoen.

Goede Service! blij met het resultaat

Ik ben bij De Jong reclame terecht gekomen voor autobestickering, ik ben goed geholpen door Stefan. Het resultaat mag er zijn, nóg mooier als op papier!

Super meegedacht

Super ervaring met De Jong (voor de 2e keer). Heel mooi ontwerp gemaakt voor mijn vrachtwagen en op hele korte termijn de beplakking kunnen doen op locatie in Barneveld. Stefan, bedankt! en tot een volgende keer.

prima, fijne ervaringen met De Jong reclame

fijne samenwerking, goed contact - behulpzaam; ze denken mee.

Prettig bedrijf om mee te werken

Fijn bedrijf om mee te werken

Dank je Marina, dat is wederzijds.

Goed en snel geholpen!

geweldige dienstverlening

zie boven

Hoi Aad, goed te horen dat je het zo ervaart. Dat vinden wij dan weer geweldig!

Prima geholpen.

Prima geholpen.

Goed en leuk bedrijf met verstand van zaken op reclamegebied

echt een gezellig, leuk en fris bedrijf met verstand van zaken. denken ook mee in ontwerpen wat heel prettig aanvult op jou wensen. ik zou zeker dit bedrijf aanbevelen op alle gebied van Reclame, beletteren, bestickeren, en alles waarmee je jou bedrijf zou willen promoten

Gewoon goed Goede prijs Snelle afhandeling Dikke 10

Dank je René, Dat vinden we fantastisch. We zijn blij te horen dat je zo tevreden bent. Daar doen we het voor.

Prachtige ijsvogelborden binnen twee dagen geleverd. Helemaal top!

• Bedrijfsnaam: Hortus Alkmaar
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Waar heeft u ervaring mee? projectborden|bewegwijzering|reclameborden|spandoeken|vlaggen

Goede en duidelijke communicatie. Redelijk snelle levertijd. Niet duur. Kleine misvatting goed opgelost en vriendelijk personeel. Goed online systeem met betrekking tot een digitale offerte, dit is erg handig om te gebruiken.

• Bedrijfsnaam: Tuurlijk
  • Plaatsnaam: Heerhugowaard
  • Waar heeft u ervaring mee? autobelettering
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Negatief is het niet maar stel je zou een spoedbestelling hebben en de ontvanger van de mail is niet aanwezig op de dag van mailen, dan een automatisch antwoord instellen. Dan weet de afzender waarom er later wordt gereageerd. (Bij mij niet het geval)

Hoi Jurriën, wij adviseren bij spoedbestellingen altijd even te bellen. Dan kunnen we er gelijk op inspringen.

Vakwerk conform afspraak

• Betrouwbaarheid
  • Personeel montage N.v.t.
  • Bedrijfsnaam: Grand Café 't Hop
  • Plaatsnaam: Hoorn
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Waar heeft u ervaring mee? projectborden|gevelreclame|lichtreclame|bewegwijzering|reclameborden
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Folie boven raam entree (met oude naam) zou verwijderd worden. Dit is nog niet gebeurd.

Felix, bedankt voor je beoordeling. Voor de folie hebben we nog niet definitief afgestemd wat er weer op moet. Ik neem hierover contact met je op. We zijn binnenkort in de buurt dus dan kunnen we het meenemen.

• Bedrijfsnaam: Hoes Tailors
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Waar heeft u ervaring mee? presentatiesystemen

Meerdere objecten laten bestickeren, is altijd van goede kwaliteit en ziet er mooi uit. Snelle reactie en levering. Een aanrader!

• Bedrijfsnaam: Houters Hout
  • Plaatsnaam: Opmeer
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Waar heeft u ervaring mee? autobelettering|projectborden|gevelreclame|raambelettering|reclameborden

Hebben goed geluisterd naar onze eisen en wensen en zijn vanuit daar naar een resultaat gaan werken. Toen bleek dat de prijs negatief uitviel tov andere offertes, is er laten zien waarin en waarom dat was en hebben ons overtuigd dat de kwaliteit hetgeen is wat wij nastreven.

• Bedrijfsnaam: Uniserver Internet BV
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Waar heeft u ervaring mee? autobelettering|gevelreclame|lichtreclame

Bedankt voor deze beoordeling. Het doet ons goed te zien dat je onze toegevoegde waarde ook echt ervaart.

de jong heeft onze wens op een goede manier in kaart gebracht en een aantal alternatieven aangedragen het aanbrengen van de belettering is conform de afspraken gedaan nazorg kunnen we nog niet over oordelen want daarvoor is het te kort geleden dat de werkzaamheden zijn uitgevoerd

• Bedrijfsnaam: VvE de Entree
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Waar heeft u ervaring mee? gevelreclame

• Bedrijfsnaam: Cool kunst en cultuur
  • Plaatsnaam: Heerhugowaard
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Waar heeft u ervaring mee? raambelettering

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Bedrijfsnaam: Anton Bouw&Betontechniek
  • Plaatsnaam: Obdam
  • Waar heeft u ervaring mee? autobelettering

Over De Jong Reclame

De Jong Reclame Het leukste signbedrijf van Noord-Holland Al meer dan 25 jaar kun je rekenen op vakmanschap en praktisch inzicht. Een kwart eeuw kijk op reclame! Bedrijven zichtbaar maken, dat is wat ons drijft.