Top producten en goede persoonlijke service

Het was tijd om een deel van onze marketing materialen opnieuw te bestellen. We zijn zeer tevreden over de geleverde producten. Alles ziet er mooi uit en is van hoge kwaliteit. Tijdens het proces werden we goed geholpen en werd er met ons meegedacht. We werden goed op de hoogte gehouden van de snelheid van leveren. Al met al zijn we erg tervreden. De Jong Reclame is een aanrader!

Ik werk graag samen met Remy en Stefan de Jong. Ze hebben kennis van zaken, denken mee, werken snel en hebben kwaliteit hoog in het vaandel.

Overtroffen Verwachtingen: Dank je, De Jong Reclame!

De Jong Reclame verdient het volste vertrouwen als het gaat om gevelreclame. Ongeacht de weersomstandigheden leveren zij een eindresultaat dat ons aangenaam heeft verrast. Hun toewijding en vakmanschap hebben onze verwachtingen overtroffen, en de gevelreclame heeft onze bedrijfsuitstraling aanzienlijk verbeterd. Wij bevelen De Jong Reclame ten zeerste aan voor hoogwaardige gevelreclame en professionele dienstverlening.

Wat een enorm fijn bedrijf !

De manier waarop dit bedrijf met ons omgegaan is is een prima reclame voor het bedrijf zelf. In alles wat wij zochten wisten de medewerkers van de Jong mee te denken en oplossingen te vinden. En waar het natuurlijk uiteindelijk om draait : wij zijn buitengewoon tevreden met het resultaat.

Zeer prettige samenwerking met deze harde werkers!

We hadden redelijk specifieke wensen over onze nieuwe gevelbestickering. Een aantal partijen haakten hierop af, maar De Jong Reclame zag het als een uitdaging. En het eindresultaat is nog mooier dan we durfden te hopen! Ze nemen geen genoegen met half werk, ze gaan door tot het perfect is. Echt toppers!

De Jong reclame komt altijd hun afspraken na!

De Jong denkt graag en goed mee! Prettige samenwerking!

Gewoon top !

Heel fijn contact, meedenken en snelle levering en top product!

Oplichters

Ik had als particulier iets laten ont chromen Wouw wat een pruts werk leveren ze daar De afsluit lijn van de warp zat letterlijk aan de boven kant En ik ben terug gegaan ze zijden dat ik gelijk had en het dus opnieuw gedaan zou worden Uiteindelijk kom ik terug en hebben ze bijna niks er aan gedaan en zeggen ik zie niet wat je bedoeld Ongelofelijk dat Mesen zo met klanten omgaan Aanrader als particulier nooit heen gaan !

je wordt professioneel geholpen

Altijd mijn bussen daar laten bestikkeren. Denken mee en leveren mooi werk af.

Denken mee, vakkundig

Ons spandoek is mooi ontworpen en keurig gemonteerd. Alles in 1 x goed! Het ziet er weer netjes uit.

Absoluut hét leukste signbedrijf van Noord-Holland!

Als startende ondernemer heb ik na het bekijken van diverse prijs aanbieders op internet, telefonisch contact opgenomen met dit bedrijf. Alle vragen werden direct (in alle eerlijkheid) beantwoord, uitstekend geluisterd naar mijn wensen en proactief meegedacht. Dezelfde dag kwam Stefan langs voor een persoonlijke kennismaking en na een leuk en openhartig gesprek gevolgd door een rondje pand had ik de volgende dag de offerte op maat in mijn mailbox. Na een telefonische toelichting, akkoord gegeven voor de opdracht. Tot moment van levering tussentijds prima op de hoogte gehouden en geïnformeerd door het gehele team van De Jong Reclame. Gemaakte afspraken werden keurig nagekomen. Ook bij levering van mijn bestelling waarbij er helaas 1 item ontbrak, werd er adequaat en klantvriendelijk gehandeld en alsnog dezelfde dag na geleverd. Mijn dank aan Stefan en het gehele team van de Jong Reclame!

Goede kwaliteit en klantgericht

Ik regel 'mijn reclame' altijd via De Jong Reclame. Een professioneel bedrijf met een klantgerichte aanpak en snelle levertijden. Welke vraag ik ook heb ze denken altijd mee voor een oplossing.

Heel erg vriendelijk en mooi werk!

Ik ben erg tevreden met het resultaat! De meneer was vriendelijk, en heeft vakwerk geleverd!

Snelle en kundige service met vriendelijke mederkers

Ons reclame materiaal bestellen wij bij De Jong Reclame alsmede de reclame bestikkering op onze auto's. Stefan en Remy denken graag mee met ontwerpen en geven een oprecht advies. De allerredelijke prijzen zijn een fijne bijkomstigheid. Wij zijn meer dan tevreden!

De Jong Reclame heeft razendsnelle communicatie

Ceramica Vloeren werkt bijna wekelijks samen met De Jong Reclame. De communicatie verloopt soepel en het geleverde werk is altijd goed.

Wij zijn zeer tevreden met het resultaat en de samenwerking!

goede service en snel geregeld!

Goed en snel geholpen tegen een goede prijs!

Geweldige snelle service!

Met spoed belettering besteld en een dag later al klaar! Geweldige snelle en vriendelijke service en ook exact wat ik had besteld! Ook de klantvriendelijkheid is top!

Super fijne samenwerking!

Deskundig advies, snelle service en flexibel. Fijn bedrijf om mee samen te werken!

snelle service en denkt mee bij bestellingen

Goed bereikbaar, gelijk inzicht in vorige bestellingen en denkt mee bij bijvoorbeeld aantallen.

Super mooi strak eindresultaat!

Het eindresultaat van ons naam bord was super strak, snelle levering, Wij zijn er heel erg blij mee. Het bord zet ons bedrijf letterlijk op de kaart! Heel erg bedankt!

prettig contact, levering volgens afspraak, ter plekke op maat gemaakt.

Een bedrijf dat levert wat ze beloven!

De Jong Reclame reageert snel, ze luisteren naar je ideeën en denken mee, komen afspraken na en heeft een mooie prijs-kwaliteit verhouding. Ik ben erg tevreden over het product dat geleverd is.

goed medenken met het ontwerp, snelle levering

Overzichtelijk handig

Goede manier van informeren.

Over De Jong Reclame

De Jong Reclame Het leukste signbedrijf van Noord-Holland Al meer dan 25 jaar kun je rekenen op vakmanschap en praktisch inzicht. Een kwart eeuw kijk op reclame! Bedrijven zichtbaar maken, dat is wat ons drijft.