Erg jammer

Aankoop bij Roy en Richard super en de levering van de vloer ook super. Vriendelijk en behulpzaam. De legservice helaas verdrietig, mijn nieuwe netgeleverde bank op elkaar gezet waardoor de ijzeren poot door de stof heen is gedrukt. Alle deuren beschadigd door de platen laminaat en de vloer is niet netjes gelegd, op veel plaatsen kon er geen plint worden geplakt omdat er te veel ruimte was. Hierover contact gehad en helaas niets meer vernomen. Uiteindelijk zelf met vrienden de vloer hersteld.. Erg verdrietig omdat ik juist om deze rede gekozen had voor een legservice..

Goede een deskundige service

Goede uitleg over optie en aanpak trap.

• Heeft u in de showroom besteld of via de webshop ? Showroom
  • Is alles netjes en compleet geleverd ? N.v.t.

Top service!

Hele vriendelijke verkoper! Hij heeft me super geholpen met het uitzoeken van het juiste laminaat, en gezorgd dat het zsm bij mij geleverd was.

Goed advies, betrouwbaar

Van advies tot levering, leggen van de vloer.

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Goede informatie en een geweldige legger!

Het uitzoeken van de vloer ging erg prettig. We kregen voldoende informatie en konden een grote staal mee naar huis nemen om de kleur goed te bekijken. Bij de start van het leggen bleek dat de geleverde vloer niet goed was, binnen 2 dagen werdt er door de legger een nieuwe vloer opgehaald en geleverd. Na het leggen een kleine beschadiging ontdekt en deze is heel netjes gerepareerd. Al met al wat trubles gehad maar super netjes opgelost.

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Alles goed en vakkundig geregeld

Fijne ontvangst in de showroom, goed meegedacht en geholpen. Goed advies bij het inmeten en alles net en vakkundig gedaan.

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Fijn personeel goede levering erg tevreden

Prima winkel

Heel erg prima geregeld

Alles verliep volgens afspraak! Keurig en zeer vakkundig gelegd.

Supersnelle levering

Volgende dag meteen geleverd. Alles netjes aangekomen en precies wat ik besteld had.

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Snelle levering, kwaliteit, vakkundig gelegd!

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Alles is goed verlopen ook had ik wel n.a.v. de uiteindelijk factuur vragen maar dat is verder goed uit gelegd en heb ik dat kunnen accepteren. Ook het leggen is prima en goed verlopen, wel vond ik het jammer dat er voor de plinten geen lijm was achtergebleven ivm werkzaamheden waar de plint nog niet gelegd kon worden zoals een kast en de keuken. Weet ook niet of dat met elk soort lijm gedaan kan worden.

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Beetje vreemd is het wel dat je indien je slechts een plint/U-kap besteld, al 'n beoordeling in dient te vullen.

Gewelig

Goede service en snel en goed gelegd.

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

prima, goede uitleg en ondersteuning.

Door goede uitleg en alle tijd hebben we andere keuzes gemaakt dan verwacht. Deze vielen zelfs goedkoper uit. Duidelijke uitleg, en alle tijd voor ons. Zelfs op een zaterdag.

Afspraken worden nagekomen.

helemaal top

Ik heb er mijn nieuwe vloer voor boven besteld tegen een super voordelige prijs, helemaal fijn voor iemand met een kleine portemonnee, er werd zeer snel gebeld voor een bezorgafspraak en werd keurig geleverd. Vloer ligt er nog niet in,omdat ik eerst nog het een en ander moet verven, daarna leg ik graag de super mooie vloer. Ben er nu al blij mee!

Aanbevelingswaardig

Prima productie formatie Vlotte telefoon beantwoording Goede legadviezen.

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Super service en advies! En de scherpste prijs.

Super service en advies! En de scherpste prijs.

Gewoon goed.

Goede en deskundige uitleg in de showroom gekregen. Ook de levering van de PVC vloer is zonder problemen verlopen en de vloer is heel mooi gelegd.

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Hartelijk dank voor de mooie review. Geniet van de mooie vloer en wij danken u voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Team Actielaminaat Eindhoven

Goede communicatie, super service

Heel goed. Fijne communicatie en een super mooi resultaat. Heel blij met onze mooie trappen

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

U heeft lang moeten wachten voor de trappen gemaakt konden worden, vanwege leverproblemen bij de fabrikant. Maar uw geduld is beloont met 2 mooi beklede trappen. Wij danken u voor het vertrouwen en geduld. Geniet van de mooie beklede trappen. Met vriendelijke groeten, Team Actielaminaat Eindhoven

topservice tegen knalprijs

Al een aantal keer besteld via actielaminaat. Je vind het niet goedkoper en service is steeds top.

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Beste Nick, Als vaste klant weet u hoe wij werken en onze afspraken altijd nakomen. Wederom dank voor het vertrouwen en tot de volgende vloer. Met vriendelijke groeten, Team Actielaminaat Eindhoven

Ben zeer tevreden. 1 minpunt. Als je over hebt. Kan t niet terug En 1 doos kost 100 euro. Toch erg veel geld. Wat er blijft liggen. En precies uitstellen is erg moeilijk. Vooral met vis graat. Veel afval. Gr marisca

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Geachte mevrouw Welten, Tijdens het leggen heeft u contact opgenomen via whatsapp voor het nabestellen van 4 pakken. Via whatsapp hebben wij aangegeven dat u beter niet teveel kunt bestellen omdat bij speciale bestellingen overgebleven pakken niet retour kunnen. Zeker bij PVC werkt dat met batches en daarom worden die items speciaal besteld. Het is zeker zonde om één pak over te hebben gehouden. Maar daar zit ook een voordeel. Mocht er ooit iets met vloer gebeuren, dan heeft u dezelfde batch als reserve. En kunt u altijd nog iets vervangen zonder risico op een andere pasvorm clicksysteem of kleur/glansverschil. Gezien de foto's die u gestuurd heeft, is het een hele mooie vloer geworden. Daar kunt u vele jaren van genieten. Wij wensen u veel woongenot van de vloer. Met vriendelijke groeten, Team Actielaminaat Eindhoven

Prima bedrijf

Fijne ervaringen, slecht een aandachtpunt wat ook al telefonisch is doorgegeven.Dit betrof de afmeting van de hoogte van de plint.

• Zijn de medewerkers deskundig ? Ja

Geachte mevrouw Schoffelen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Helaas konden de renovatieplinten niet gemonteerd worden in uw geval. De bestaande plinten, die afgedekt zouden worden met de renovatieplint, waren niet van het juiste formaat en zouden geen mooi eindresultaat gegeven hebben. Met de nieuwe plinten, waardoor de bestaande plinten verwijderd moesten worden, hebben nu wel een mooi strak eindresultaat gegeven. Dat is ook de reden, dat wij komen inmeten. Want dan kunnen we alles beter zien, wat het beste is. Wij wensen u veel woonplezier van de nieuwe vloer. Met vriendelijke groeten, Team Actielaminaat Eindhoven

Over Actielaminaat | SOLFLEX zonwering

Actielaminaat geeft u inspiratie op vloerengebied. Wij leveren en leggen niet alleen laminaat. Ook hebben wij houten vloeren, PVC en traprenovatie voor u beschikbaar. Laat u verrassen met onze enorme collectie vloeren. "Inspired Vloeren @Actielaminaat bv" Adresgegevens: Bruggelaan 8 5628RH Eindhoven tel: +31 (0) 40 2927396 (ook Whatsapp) Openingstijden: Dinsdag t/m Zaterdag 10.00-17.30 Zaterdag 10.00-17.00