correcte en snelle levering

duidelijke website en goed georganiseerd: snelle levering zoals afgesproken zonder verrassingen

Vakmanschap

Visgraten vloer is heel goed gelegd. Erg blij zijn we er mee

Heerlijk zonder stress je vloer uitzoeken. Veel keuze ! Gewoon Top !

Eerst op de website informatie opgedaan. Daarna een bezoek gebracht aan de showroom. Even een stukje rijden, maar dat was de moeite waard. In de showroom rustig rond kunnen kijken. Geen vervelende verkoper in je nek hijgend. Gewoon relaxed en ruim de tijd nemen ze daar voor je. Veel keuze en uiteindelijk een hele gave vloer gekocht. Die ligt er super in. Top service. Geen stress. En heeeeeelllll veeeeelllll keuze. Ga zo door !

super tevreden

ik kan dit bedrijf alleen maar aanbevelen reeds verschillende keer quick step besteld en alles tip top in orde , vriendelijk en supersnelle levering doe zo verder !!!! kan je van sommige Belgische leveranciers enkel van dromen...geef mij maar actielaminaat !

Geweldige service

Uitstekend geholpen. Prima kennis van de laminaatvloer en kundige hulp bij de juiste keuze. 100 % tevreden met het onze vloer en het leggen hiervan. Vloer en plinten vakkundig en met vakmanschap gelegd.

Goede en snelle service

Is zeer vakkundig en snel behandeld, en een zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Snel en correct

Snel contact gehad na het bestellen met bedrijf i.v.m. de levering. Afspraken worden goed nageleefd. Vriendelijk personeel en leverancier. Alles werd netjes binnen geplaatst en samen nagekeken! Top!

Vakkundig

Vriendelijk en vakkundig.

wel en niet goed

jammer dat de eerste afspraak met leggen niet door ging voor ons met veel stres met de verhuizing nu moeten we alles in 8 dagen doen niet gezond zo veel stres maar de vloer ligt er netjes in de mannen hebben netjes en hard gewerkt complimenten daarvoor .

Geachte Familie Vinken, Dank voor uw bericht en beoordeling. Ik begrijp de verwarring deels. Wij zouden op de 27 juni gaan leggen. Echter bij inmeten, gaf de schilder aan pas begin juli gereed te zijn. Na overleg met u en op advies van de schilder hebben wij het leggen na de schilderwerkzaamheden gezet, om het risico van verfspatters etc. op de vloer te voorkomen. Dat was akkoord. De vloer is op de afgesproken dag gelegd en daarna heeft u de woning kunnen inrichten. Qua planning is dat de meest verstandige manier geweest. Want een schilder en vloerenlegger die gelijktijdig aan het werk zijn is niet de juiste weg. De vloer ligt er top in en wij wensen u veel plezier van de vloer. Met vriendelijke groeten, Team Actielaminaat BV Eindhoven

Top service

We hebben een top service gehad. Uitstekende kwaliteit. Er wordt meegedacht en goed overlegd. Ook het leggen van de vloer was meer dan uitstekend!! Echt zo'n aanrader!!! Wij komen zeker terug!

Geachte Familie De Vries, Hartelijk dank voor uw vertrouwen in ons bedrijf en wij wensen u veel woongenot van de vloer. Met vriendelijke groeten, Team Actielaminaat BV Eindhoven

Goede mensen behulpzaam

Vriendelijk, denken mee, doen wat ze zeggen.

Goede service!!!!

Goed advies bij het kopen. En hele goede service bij het leggen. Vakmensen... Het leggen van de vloer is snel en netjes gedaan!! Top ik ben blij met mijn vloer

Beste Sylvia, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en vertrouwen in ons bedrijf. Wij wensen u veel woongenot van de vloer. Met vriendelijke groet, Team Actielaminaat BV Eindhoven

Zeer tevreden bij het uitzoeken van het laminaat maar ook zeer tevreden over het leggen van de vloer.

Na goed advies, vertraagde levering bestelling met uiteindelijk een goed resultaat

Van servicegericht personeel goede uitleg gekregen over producten. Product werd weliswaar iets later geleverd dan afgesproken, maar over het uiteindelijke eindresultaat ben ik tevreden.

Geachte heer Hendrikse, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Helaas was er door een fout bij de leverancier een probleem ontstaan met de beschikbaarheid. Daarom werden we genoodzaakt later te beginnen. Uiteindelijk is het eindresultaat helemaal top ! Veel plezier van de vloer. Met vriendelijke groet, Team Actielaminaat BV Eindhoven

Ik had beter verwacht

De levering was twee dagen later als eerst was afgesproken. En de chauffeur was niet op de afgesproken tihd aanwezig.

Beste Rudolf, Vervelend om te lezen dat u onze service als minder ervaren heeft. Ik heb even in de planning en tracking gekeken. U stond gepland tussen 10.30 - 12.30 uur voor de levering. Onze chauffeur was om 10.10 uur bij u. Hij heeft u gebeld en gevraagd of het mogelijk was om eerder te komen of dat hij tot 10.30 uur moest wachten. U zou direct komen, want u was om de hoek op loopafstand. 3 minuten later was u aanwezig en 5 minuten later was de levering al klaar. Ten aanzien van de levering hebben wij u uitgelegd dat er een artikel niet tijdig binnen was en u vond dat inderdaad vervelend, maar niet onoverkomelijk. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij wensen u veel plezier en woongenot van uw vloer.

Heel enthousiast personeel

Ik Ben zeer professioneel geholpen ,heb een hele duidelijke uit leg gekregen op al mijn vragen

Prettig in de omgang en servicegericht

Goed.

Vriendelijk personeel, goede voorlichting. Goede afspraken.

Alles netjes verzorgd. Nette bezorger.

Afgelopen donderdag de levering gehad. De chauffeur was zelfs eerder dan de afgesproken tijd. Alles correct geleverd en compleet. Zal zeker dit bedrijf aanraden. Eerlijk, goede prijzen en vlotte levering. Ik had via de website besteld.

Goede service, vriendelijk personeel

Prima service. Aankondiging levering werd correct nageleefd. Geleverde goederen in perfecte staat afgeleverd.

Goede prijzen, juiste advies en snelle service.

Na veel zoeken en niet kunnen kiezen, Actielaminaat tegen gekomen via Google. In de zaak kreeg ik goed advies over het laminaat en het leggen hiervan. Medewerkers zijn erg geduldig, niet opdringerig en denken graag met je mee. Prijzen zijn scherp en de levering ook erg snel!

Op tijd, vriendelijk en goed geholpen.

Tijd was goed doorgegeven , ze waren vriendelijk en alles was goed verpakt. Perfect.

Alles dik oké!

Meedenken, suggesties geven, mogelijkheden bespreken.

Conform afspraak geleverd.

Snel geleverd, alles conform afspraak

• Assortiment N.v.t.
  • Advies showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Snelheid/levertijd
  • Prijs/ kwaliteitverhouding