Alles naar wens.

Dit was voor mij de eerste keer dat ik een huis kocht dus heb ik geen andere ervaring met notarissen om het mee te vergelijken. Maar mijn ervaring bij Van Hecke Houben Notarissen was helemaal prima. Ze hebben alles snel voor elkaar gekregen (de tijd tussen het tekenen van de koopovereenkomst en de sleuteloverdracht was vrij kort), de voorafgaande communicatie was goed, ontvangst op hun kantoor was vriendelijk en professioneel. Ontzettend mooi pand ook, dus complimenten voor de architect die dit ooit ontworpen heeft ;)

vakkundig en bekwaam

Alles werd prima uitgelegd, en afgehandeld.

Gewoon goede service!

De overgang van de hypotheek is goed verlopen

Prima uitleg en afsluiting

Idem

Goeie service

!

Een notaris die de tijd neemt

Luistert naar je wat je wilt en geeft goede uitleg en advies. En ook nog voor een betaalbare prijs.

Een hele goede ervaring en zeker voor meerder dingen in de toekomst

Rustige goede uitleg van alle docmenten die wij hebben ondertkend. Helder en begrijpend.

duidelijk

Duidelijke, gegrijpbare uitleg van de akte in een prettige ontspannnen sfeer

Traden op als partner

Er werd voldoende tijd uitgetrokken om de ins- en outs van het levenstestament uit te leggen. Bij de ondertekening van het definitieve document werd alles nogmaals in heldere taal doorgenomen. Misschien nog 1 aanbeveling: Na telefonische afspraak voor eerste afspraak is het wellicht zinvol om vooraf een uitleg op te sturen over het levenstestament, zoals er op internet zijn te vinden. men kan zich dan alvast voorbereiden op het eerste gesprek.

Goed.

Goede ervaring m.b.t. mijn zaak met dit kantoor. Ik kan geen min punten bedenken. Correcte en zorgvuldige afhandeling. Waarom dan geen 5 sterren? Ik geef nooit 5 sterren!

Vriendelijk, Helder en duidelijk!

Goed geholpen op een prettige wijze. Vlotte en heldere communicatie.

zeer slechte ervaring

wij hebben een zeer slechte ervaring met dit kantoor. slecht bereikbaar en als je iemand aan de lijn krijgt heb je het idee dat je maar lastig bent. slechte uitleg over zaken. afspraken komen ze niet na.

Onze bezoek was correct en adequaat afgehandeld op persoonlijk niveau

Vriendelijke service afgestemd op onze behoefte. Moeilijke termen werden begrijpelijk gemaakt. Ons bezoek was kort maar toch efficiënt en alle benodigde onderwerpen kwamen aan bod.

Prima uitleg bij ondertekening

Prima uitleg bij ondertekening

uitstekend

Prima gedegen adviseurs, uitstekende kennis van zaken, prettige manier van communiceren

Klantvriendelijk en professioneel

We werden vriendelijk ontvangen en kregen daarna een professionele en heel duidelijke uitleg van onze aktes.

Prettige ontmoeting op afstand.

Nvt

Zeer goed geholpen

Klantvriendelijk en duidelijke uitleg

Omdat we al langer een (levens) testament wilden laten opstellen, hebben we ons laten uitleggen waarom dit echt nodig is. In het eerste gesprek werd dit al verduidelijkt en we hebben een conceptakte laten opgestellen. Deze is, voor de ondertekening, nog eens goed doorgesproken. De heldere uitleg door de notaris verschafte voldoende duidelijkheid om de akte(n) te ondertekenen.

Heel klantvriendelijk en een zeer goede uitleg

Snelle reactie en behulpzaam bij vragen. Duidelijk en professioneel. Van de notaris een heldere en begrijpelijke uitleg gekregen, met begrip voor het perspectief van de klant.

Uitstekende ervaring en service

Van Hecke Houben Notarissen heeft ons uitstekend begeleid bij de afhandeling van de aankoop van ons nieuwe kavel (akte van levering) en het definitief maken van de hypotheek akte. De uitleg vanuit de notaris was goed te begrijpen, prettig en gaf blijk van kundigheid. De service geleverd door de administratie was immer tijdig en correct.

Een aanrader voor iedereen.

Vriendelijk ontvangen en duidelijke uitleg gekregen over de koop van een nieuwe woning. Alle documenten werden besproken en netjes uitgelegd. Er was ook voldoende tijd voor het stellen van vragen.

Duidelijk uitgelegd. Rustig. Tijdnemend. Vriendelijk.

Goede telefonische en online bereikbaarheid en heel fijn om een vast aanspreekpunt te hebben.

Een huis kopen doe je misschien maar een paar keer in je leven. Het is dan ook heel fijn om met je vragen ergens terecht te kunnen. Bedankt voor de informatie en jullie deskundigheid.

Helder en duidelijke uitleg

De vragen die ik nog had werden duidelijk en helder uitgelegd. Zeer tevreden. Een ding stoorde mij: ik heb een half uur moeten wachten en er werd niet gezegd: sorry voor het wachten. Ik hoefde geen tekst en uitleg waarom ik een half uur moest wachten, alleen het woord sorry. Daarom geef ik geen 10.