Heerlijke creatieve hapjes

Voor mijn tachtigste verjaardag heb ik een hapjesbuffet besteld bij foodfellas. Nu eens niet het gevulde ei en de asperge met ham. Heerlijke koude en warme hapjes. De gasten waren enthousiast. Het was zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar.

uitstekend

goed meedenken en meewerken aan oplossing, prima service, heerlijk eten

Met zorg, aandacht en passie gemaakt,

En dat smaakt!!! Echt lekker, en creatief, wua smaken . Onze dochter had veel plezier aan de voorbereidingen en het opmaken van de borden, dank zij instructies. En recyclebare verpakkingen ( minimaal plastic: of was dat ook afbreekbaar? worden wij blij van!!)

Heerlijk en super verzorgd

Hele vriendelijke mensen. Dinerbox werd keurig bezorgd door behulpzame jongen. Alles werd duidelijk uitgelegd in de simpele instructies (zelfs met foto's), maar als nog mochten we bellen als we vragen hadden. De gerechten (wij hadden een aantal vegetarische/veganistische) waren stuk voor stuk prachtig en heel smaakvol. Ze stonden ook in een mum van tijd op tafel, echt genieten. Een ontzettende aanrader!

De kwaliteit van de lunches is altijd uitstekend. Verder denkt Foodfellas altijd mee in oplossingen mbt de levering van andere producten. In dit geval een Sinterklaasattentie, superleuk met zelfgemaakte producten. Een aanrader voor iedere organisatie.

top netjes verzorgd en fexibele goede servise

Jacco bedankt groeten Judith Keune Haircosmetics

Uitstekend georganiseerd en heerlijk eten (BBQ)

Foodfellas verzorgde voor ons een super BBQ. Alles was snel geregeld en opgezet, het eten smaakte fantastisch. Echt een paar stappen beter dan de gebruikelijke BBQ. Ook denken ze goed mee over slecht-weer scenario's e.d. Veel mogelijkheden tot verhuur.

Geweldig eten, grote klasse!

Geweldig. Smaakvol en verrassend!! Voorgerecht met asperges fris, moussaka geweldig en nagerechten rabarber en mousse/broekie top. Wij zijn verkocht!

Precies wat we wilden, lekker eten en gezellig feest

Al een paar keer door Foodfellas een feest laten verzorgen. Bruiloftsdiner, verjaardagsfeest, en een groot tuinfeest, elke keer was het eten heerlijk en het personeel gewoon fijn om erbij te hebben. Vooral de variatie (bio) vlees, vis en vega wordt door ons en de gasten elke keer zeer gewaardeerd! Wij laten de ‘Foodfellas’ gewoon zelf bepalen wat ze voor ons koken voor de afgesproken prijs en dat is eigenlijk het leukste, want zo is het ook een verrassing voor ons. Echte aanrader!!

geweldige catering van ons tuinfeest

De foodfellas hebben onze tuinparty voor ca 100 personen gecaterd. Het eten, een combinatie van een BBQ, salades en gebakken groenten, was verrukkelijk en zag er heel goed uit. De medewerkers die het eten en drinken uitserveerden waren allen heel prettig. Vooraf was het heel prettig afspraken maken met Jacco, in vrijwel alles hadden we de keuze het zelf organiseren danwel het door de foodfellas laten doen en dat was heel prettig. Zo hebben we zelf de wijnen via Cloincq geregeld. Kortom een hele fijne cateraar!

Foodfellas heeft het eten verzorgd tijdens onze bruiloft, waarbij ze zelf voorstelden om buiten te komen koken. Dat was een schot in de roos! Het personeel straalt rust uit, is erg flexibel en simpelweg fijn om aanwezig te hebben! Uiteraard is het eten onwijs goed, van borrelhapjes tot buffet; helemaal top! Hele fijne cateraar die ons echt ontzorgt heeft. Foodfellas, bedankt!

Fantastische organisatie en heerlijk gegeten!

Foodfellas heeft de catering gedaan van een diner bij ons thuis. De organisatie was perfect. Alles verliep vlekkeloos. De kok en de bediening waren top! Een echte aanrader!

Goede service vriendelijke bediening

Wij hebben genoten van een heerlijk diner met onze gasten. Alles was prima voor elkaar.

Heerlijke kerstlunch!!!

• Prijs/ kwaliteit
  • Communicatie website N.v.t.

• Plaatsnaam: Drachten
  • Soort catering: bedrijfsfeestje

Goede kwaliteit eten. Bijzonder, niet dertien in dozijn, snel klaargezet

• Plaatsnaam: Burgum
  • Soort catering: verjaardag
  • Verbeterpunten: Er wordt een prijs per persoon per buffet aangegeven. Achteraf kwam ik erachter dat het servies (bieden en bestek) apart daarbovenop worden berekend. Dat is wat jammer. Waarom niet een prijs inclusief servies/ bestek? Dit komt onsympathiek over. Doe er een euro bij op of zo... ve4er alles prima hoor!!!

Precies op tijd, advies voor hoeveel plek er nodig was, heel erg lekker eten (alle gasten gaven complimenten), goede ophaalservice en fijn dat alles al in mooie schalen en warmhoud bakken zit

• Verbeterpunten: Iets sneller op email voor aanvraag / vervolgvragen reageren

• Soort catering: anders

Een heerlijk buffet van tapas! Verse producten, goed bereidt en veel afwisseling! Gasten waren zeer positief. Het was een feestje!

• Leeftijdscategorie: 61 - 70 jaar
  • Soort catering: anders
  • Verbeterpunten: Eventueel kaartjes bij de gerechten zou handig zijn. e-mailadres niet bij de review!!

prima, lekker , veelzijdig,

• Plaatsnaam: Roden
  • Leeftijdscategorie: 61 - 70 jaar
  • Soort catering: verjaardag

heerlijk eten, net als de vorige keer. toevoeging van iemand in de bediening was goed ook

• Plaatsnaam: Utrecht
  • Leeftijdscategorie: 31 - 40 jaar
  • Soort catering: anders
  • Verbeterpunten: iets meer tijd tussen de gerechten aan het begin

Luxe hapjes voor een mooie prijs. Prima van smaak! Werden geleverd op mooie serveerschalen die tot gebruik in de koeldozen konden blijven staan, perfect.

• Meedenken N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteit
  • Communicatie website N.v.t.
  • Soort catering: bedrijfsfeestje
  • Verbeterpunten: Randje van de parmaham verwijderen.

• Soort catering: familiefeestje

hapjes zijn een eye-catcher geweest, menu kon aan individuele wensen aangepast worden

• Soort catering: familiefeestje

individuele wensen konden besproken en het menu aangepast worden, hulpsam advies ter plekke, hapjes waren absolute eye-catcher