Subliem

Kortom zeer content

Klantvriendelijk

Zie boven

Lieve, aardige en professionele mensen!

Ik ben bang voor de tandarts! Maar het team bij finedent is zo aardig! Ze weten je op je gemak te stellen en doen hun werk zeer deskundig !

Prachtig resultaat!

Ik ben zo blij! Eindelijk een perfecte glimlach! Super gedaan

prachtig resultaat

20 porseleinen facings laten plaatsen, erg veel last van gevoeligheid maar dit moet weg gaan, prachtig resultaat.

Afgelopen vrijdag 8 facings en 9 kronen laten plaatsen.Is heel mooi uitgevoerd Klantvriendelijk vakkundig uitgevoerd.Een aanrader om bij Fini Dent in zee te gaan.

Goede praktijk

• Nazorg

Voor mijn implantaat speciaal vanuit Brabant naar Houten gereden. Heel goed en vakkundig geholpen en geen pijn tijdens het verdoving. Identieke behandeling en de helft goedkoper dan bij mijn eigen tandarts.

• Nazorg

Belangrijkste is dat ik met zéér goede zorg ben behandeld. Een implantaat is een behoorlijke ingreep en dat is vakkundig uitgevoerd. Echt een aanrader.

• Nazorg

Twee geweldige tandartsen,werken rustig. Ook het overige personeel zijn aardig en vooral ook kundig. Ik ben heel blij met deze praktijk. De prijzen zijn ook goed.voor

• Nazorg

Professionele vakkundigheid en nauwkeurig precisiewerk erg goed uitgevoerd. Dit geeft vertrouwen. Klantvriendelijke en positieve uitstraling. Bijzonder goede prijsafspraken die ook daadwerkelijk worden nagekomen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heb 20 facings laten doen ben zeer tevreden met mijn nieuwe glimlach

• Nazorg

heb 20 facings laten plaatsen echt perfect glimlach geworden.

• Nazorg

Kroon zonder problemen geplaatst.

• Nazorg N.v.t.

Na verschillende vergelijkingen te hebben gemaakt zowel in België als in Nederland, is onze keuze gemaakt voor Finedent. Ondanks de afstand Antwerpen-Houten hebben wij absoluut geen spijt van onze keuze. De twee bruggen van vier en respectievelijk 3 tanden in de bovenkaak moesten worden vervangen. Door een lakse houding van de tot nog toe geraadpleegde tandarts in België moesten de tanden waarop de bruggen bevestigd waren getrokken en is in samenwerking met Finedent besloten tot 2 implantaten aan beide kanten waarop een brug aangebracht is. Om de implantaten stevig te verankeren was ook botuitbreiding noodzakelijk. De totale behandeling heeft 1.5 jaar geduurd. Het resultaat is fantastisch en mag letterlijk en figuurlijk gezien worden. De behandeling was zeer professioneel en de medewerkers waren altijd vriendelijk en behulpzaam. Een belangrijk punt is de prijs/kwaliteit verhouding. Hoge kwaliteit tegen een aangename prijs. Wat ons betreft gezien onze ervaringen is Finedent zeker een aanrader.

• Nazorg

Ben zeer tevreden over de behandeling van Finedent De laatste keer behandeld door Carlo. Legt alles netjes uit en is rustig en bekwaam. Kortom voor mij is Finedent een aanrader.

• Nazorg

Jaren heel tevreden geweest, vooral bij Oscar. Laatste keer bij Carlo geweest. Dat is niet goed bevallen. Communicatie heel moeizaam, hij vertelt niet wat hij gaat doen. Indruk dat hij behandelingen wil doen die niet nodig zijn. Mijn kinderen vonden het onplezierig en willen niet naar hem terug.

• Nazorg

In verband met een gebroken kies kreeg ik het advies van mijn vorige tandarts om het traject 'implantaat' in te gaan. Na onderzoek op het internet bij Finedent uitgekomen. Ik werd door Andrea (verantwoordelijk voor o.a. planning e.d.) zeer vriendelijk te woord gestaan. Mijn eerste ervaringen met de tandarts (Carlo) heb ik als zeer vertrouwd ervaren. Tevens een tandarts die zijn vak verstaat en op de juiste wijze adviseert. Tot nu toe kan ik, vanuit mijn ervaring, deze praktijk zeker aanbevelen.

• Nazorg

Geweldig personeel en zeer vriendelijk. Perfecte behandeling, nagenoeg pijnloos. Zeer snelle levering van de brug. Ik kan deze tandarts aan iedereen aanbevelen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Geen enkele.

• Nazorg

Zeer goede uitleg,en behandeling precies volgens plan. 3 implantaten laten zetten, geheel pijnloos en tegen zeer scherp tarief.

• Nazorg

Bijzonder vriendelijk. De behandeling werd met veel zorg en precisie gedaan. Ik heb heel weinig napijn ervaren en ik kan Finedent beslist aanraden.

• Nazorg

Op de eerste plaats is praktijk niet om je financieel uit te kleden. Er was een stuk van voortand afgebroken door nalatige verzorging, diverse praktijken kwamen met offertes tot over de 1000€, bij deze praktijk ruim 300€. heb geen implantaat zoals andere praktijken beweerden dat dat de enige oplossing was. Ze hebben het gerepareerd met een wortelkanaal behandeling en en weer mooi gerepareerd. Erg tevreden over de de behandeling, deze was geheel pijnloos. Kom zeker terug als ik weer naar de tandarts moet.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

In eerste instantie tevreden (bij Oscar) tot deze vertrok bij Finedent

• Nazorg

Dit is de eerste praktijk waar ik binnenstap zonder angst, er werd goed naar mij geluisterd en duidelijk verteld wat er ging gebeuren. Voor mij was het een positieve benadering.

• Nazorg N.v.t.