Zelfs eerder begonnen dan was afgesproken.

• Ervaring met: Aanbouw en uitbouw
  • Verbeterpunten: loodgieter voor de zinkrand dakgoot werkte niet zo netjes als de rest.

Soms gaan dingen iets te snel en zit er een verschil tussen wat jeroen opneemt en hoe het later in uitvoering gaat.. maar wordt snel en adequaat opgelost.

• Ervaring met: Aanbouw en uitbouw

Super vakkundige mensen. Strakke planning en alles liep als een trein. Enorm tevreden en wij bevelen ze aan iedereen aan.

• Ervaring met: Aanbouw en uitbouw
  • Verbeterpunten: Communicatie voor de start van de werkzaamheden. Dit liep even niet lekker en daarna goed opgepakt en excuses voor aangeboden.

Veel beter dan wat ik gewend ben, heel betrokken.

• Ervaring met: Aanbouw en uitbouw |Verbouwing
  • Verbeterpunten: Koekjes meenemen voor bij de koffie ?

Kuilboer en de Boer is een bedrijf waar je op kan vertrouwen. Ze werken snel en leveren alles op tijd af.

• Ervaring met: Aanbouw en uitbouw

Kuilboer en de Boer heeft bij ons en enkele buren een uitbouw gebouwd. Het hele proces is volgens planning en naar grote tevredenheid uitgevoerd. Communicatie, medewerkers, expertise, kwaliteit waren allemaal uitstekend.

• Verbeterpunten: Geen

Mooi vakmanschap

• Ervaring met: Aanbouw en uitbouw
  • Verbeterpunten: Wellicht na 6 mnd een vaste after-service door Jeroen om het resultaat en mening vd klant te horen

Ik ben blij dat ik jullie bedrijf heb gevonden. Heel professioneele en snel werkende mensen. Ik zal in de toekomst zeker nog een keer gebruik van jullie service maken.

• Verbeterpunten: Prijs zou een beetje lager kunnen zijn

Top bedrijf met aardig en vooral aanspreekbaar personeel.

• Ik ben: vaker klant geweest
  • Verbeterpunten: Ga zo door!! En nogmaals bedankt voor een top verbouwing

Een prettig en professioneel bedrijf waar kwaliteit en de klant voorop staan.

• Ervaring met: Aanbouw en uitbouw
  • Verbeterpunten: Alvorens te starten met de werkzaamheden zou er nog een moment mogen zijn dat alle werkzaamheden een laatste maal worden besproken met de klant. Hiermee kan worden voorkomen dat er verschillende zienswijze zijn op bepaalde onderdelen.

Het hele project vanaf de eerste kennismaking tot en met de oplevering is zeer goed verlopen. Jeroen is een aantal keren langs geweest om alles door te nemen en adviezen te geven waar nodig. Zeer gedetailleerde offerte ontvangen o.b.v. onze gesprekken en het door ons opgestelde werkbestek. Jeroen, Jurgen en Zefanja hebben veel ervaring met aanbouwen en constructieve verbouwingen. Dit merk je in iedere stap die ze met je doornemen. De planning klopte (23,5 dag) tot op de dag. Ondanks dat wij het net voor kerst opgeleverd wilde hebben en het weer niet helemaal mee zat hebben de heren keurig op tijd opgeleverd. De mannen die ze in dienst hebben zijn professionals (Robert, top!) en fijne mannen om mee samen te werken. Daarnaast, niet onbelangrijk, werken ze met goede onderaannemers voor het uitvoeren van specifieke klussen. Het grootste gedeelte kunnen ze ook in eigen beheer doen in geval van nood (electra, tegelwerk, stucen etc). Wij hebben dagelijks communicatie gehad en alles wordt iedere keer duidelijk doorgenomen, eventuele foutjes of aanpassingen vanuit de klant worden meegenomen en er wordt ook meteen een prijs of oplossing voor het extra werk besproken. Ons project bestond uit een aanbouw en verschillende interne constructieve aanpassingen en een aantal creatieve oplossingen met een schuifdeur intern tussen kamers, harmonica deuren van aluminium in de buitengevel, groot dakraam uit 1 geheel etc. Alles is tot 100% tevredenheid opgeleverd en een aantal openstaande punten is meteen in en na de kerstvakantie opgelost. Ik kan deze heren alleen maar aanraden. Iedereen die een referentie wil opvragen of meer toelichting wenst mag mij hiervoor contacteren.

• Ervaring met: Aanbouw en uitbouw |Verbouwing
  • Verbeterpunten: Het helpt als je zelf ook alle werkzaamheden en kosten bijhoudt, er gebeurt zoveel tijdens een verbouwing dat de communicatie tussen klant - Zefanja en Jeroen en onderaannemers lastig bij te houden is. Maar wees gerust, zowel Zefanja als Jeroen zorgen ervoor dat alles 100% wordt opgeleverd.

Top werk geleverd mannen! Echt geweldig blij met de uitbouw en binnenkant, op tijd binnen budget. Meerwerk keurig van te voren geoffreerd. Kortom superblij

• Ervaring met: Aanbouw en uitbouw |Verbouwing
  • Verbeterpunten: Enige verbeterpuntje, de impact was wel wat groter dan wij dachten en hadden het huis daar ook niet goed op voorbereid. Tip informeer je opdrachtgevers goed hoe ze het huis moeten voorbereiden. Maar dat is echt het enige punt

Uitbouw geplaatst voor de keuken. Van offertetraject tot uitvoering is alles vlot en volgens afspraak verlopen. Professioneel en vakbekwaam. Voor een klant zijn dit soort verbouwingen groot en stressvol, maar jullie hebben echt hard en goed gewerkt, precies volgens planning. Het resultaat is precies wat het moest zijn. Bedankt mannen!

• Ervaring met: Aanbouw en uitbouw

Ik ben heel blij met de dakkapel die door de Firma Kuilboer & de Boer is geplaatst. Vooraf is de opdracht tot plaatsing goed doorgesproken, waarbij hun vakbekwaamheid tot uiting kwam. Ook was ik over de prijs-kwaliteitsverhouding tevreden! Het plaatsen op zich is heel vakbekwaam gebeurd. Na afloop werd alles weer keurig achtergelaten.! Al met al.... prima werk geleverd! CHAPEAUX !!!

• Ervaring met: Opbouw en dakkapellen
  • Verbeterpunten: Jammer genoeg is door mijn eigen fout de verkeerde kleur doorgegeven voor deze dakkapel, hetgeen niet de kleur was van de verf van mijn huis. Misschien had ik verwacht dat men dit had gezien en mij misschien hierop had kunnen attenderen. Maar goed.... eigen schuld..... dikke bult!!

Wij zijn erg te spreken over de persoonlijke aandacht en de snelheid van leveren.

• Ervaring met: Aanbouw en uitbouw

Er wordt ruim van te voren een strakke planning gemaakt waar alle personen die meewerken aan de bouw van op de hoogte zijn en er bewust van zijn wanneer welk onderdeel van de bouw klaar moet zijn. Er wordt zeer geordend gewerkt, ervaring is zeer aanwezig, iedereen weet wat hij moet doen. Er wordt snel gereageerd op vragen en extra wensen tijdens de constructie zijn flexibel meegenomen in het totaalplan.

• Ervaring met: Aanbouw en uitbouw
  • Verbeterpunten: Bestaande heipalen bleken achteraf niet op de juiste positie te zitten om te gebruiken waardoor er nieuwe heipalen geplaatst moesten worden. Dit had ik graag van te voren willen weten. Overigens zou dit mijn keuze niet beïnvloed hebben. En andere aannemers hebben mij hier ook niet op gewezen. Het geeft echter een ander kostenplaatje en dat had ik graag van te voren willen weten.

Nadat een andere aannemer het liet afweten tijdens de bouw is Kuilboer&DeBoer bijgesprongen om ons te helpen. Alle materialen zijn van goede kwaliteit, het opgeleverde werk is van goede kwaliteit. Er wordt schoon gewerkt, er wordt altijd terug gebeld, ge-appt of gemaild. Veel goede suggesties gedaan, ook om te voorkomen dat zaken veel duurder worden.

• Verbeterpunten: geen

Prettige samenwerking, kennis van zaken, goede prijs kwaliteit verhouding. Zelfs de gemeente was erg complimentjes over hoe ze het allemaal aanpakte

• Ervaring met: Opbouw en dakkapellen

Bij de eerste kennismaking was het gevoel gelijk goed. Heel erg tevreden met de geleverde kwaliteit en ze snappen dat ze mij als leek/klant moeten betrekken in hun denkwijze zodat ik het kan begrijpen. Gedurende de gehele verbouwing wordt er goed gecommuniceerd en afspraken worden netjes nagekomen. Verder wordt er uitstekend pro-actief meegedacht. De vaklieden waren stuk voor stuk erg aardig competent. Ik kan Kuilboer & de Boer zeker van harte aanraden.

• Ervaring met: Aanbouw en uitbouw |Opbouw en dakkapellen |Verbouwing
  • Verbeterpunten: Door de korte doorlooptijd van ons project was de druk op de vaklieden redelijk groot wat heeft geleid tot kleine reparaties achteraf die vooraf voorkomen hadden kunnen worden. Dit werd overigens keurig en zonder morren wordt gedaan. Verder hadden vooraf de technische tekeningen van de verbouwing gedeeld kunnen worden.

Hele goede ervaring met Zefanja en Jeroen gehad. Ze hebben bij mij een uitbouw gemaakt en je kan duidelijk zien dat ze hier veel ervaring mee hebben. Heb al met veel aannemers over de jaren gewerkt, maar Jeroen en Zefanja pakken het heel professioneel aan. Het appartement is prachtig geworden en zou ze zo weer uitnodigen om de klus te doen.

• Ervaring met: Aanbouw en uitbouw

Aannemersbedrijf Kuilboer & de Boer is een betrouwbare onderneming welke een hele goede indruk hebben achtergelaten tijdens het maken van een uitbouw, het vervangen van de ramen en het plaatsen van 2 dakkapellen. De communicatie verloopt zeer goed en men heeft voor alle vragen een oplossing. De offerte is overzichtelijk en hierin is alles opgenomen waardoor er nauwelijks meerwerk is. De planning is strak en duidelijk en men houdt zich ook aan deze strakke planning! Wij zijn dan ook erg blij met de door Kuilboer en de Boer gerealiseerde werkzaamheden en zullen hen zeker aanbevelen bij anderen.

• Ik ben: vaker klant geweest
  • Ervaring met: Aanbouw en uitbouw |Opbouw en dakkapellen |Overige
  • Verbeterpunten: Geen

Kwaliteit, Nazorg en Garantie zijn lastig te beoordelen dit omdat we er net inzitten. In het algemeen is er veel vertrouwen dat wanneer dit gaat spelen zij dit goed zullen oppakken.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Ervaring met: Aanbouw en uitbouw |Opbouw en dakkapellen |Verbouwing
  • Verbeterpunten: Dat zowel Jeroen als Zefanja vanaf het beging zoveel als mogelijk op de hoogte zijn van de totale opdracht, moeilijk maar wel een punt van aandacht.

Zeer strakke en realistische planning, erg tevreden met het resultaat!

• Ervaring met: Aanbouw en uitbouw
  • Verbeterpunten: communicatie tussen Jeroen en Zefanja lijkt soms niet helemaal goed te lopen waardoor afspraken met de een niet bekend zijn bij de ander.

Kuilboer en de Boer hebben bij ons een uitbouw gerealiseerd, daarnaast is er een schuifpui geplaatst en is het toilet vernieuwd. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat, daarnaast zijn we ook super tevreden over de samenwerking met Jeroen Kuilboer en Zefanja de Boer. De volgende punten zijn ons in zeer positieve zin opgevallen: -Er wordt actief meegedacht met de klant. Het is niet u vraagt wij draaien maar kuilboer weet goed mee te denken. -Communicatief zeer sterk. Communicatie is soepel verlopen. Daarnaast wordt er altijd tijdig gecommuniceerd wanneer dat nodig is. -Betrouwbare onderaannemers. Met het team onderaannemers hadden wij ook zeer goed contact. De 2 mannen die de uitbouw hebben gerealiseerd, André en Rob, hebben puik werk afgeleverd. Daarnaast kundige elecrticiens, loodgieters, dakafwerkers, metselaars etc etc. -Planning is strikt nageleefd. Tot op de dag af is de plannen gelopen zoals deze was geschetst. Erg knap, mede door hun ervaring beschikt kuilboer over een goed inschattingsvermogen van de tijdsduur. Alom een positieve ervaring met een mooie uitbouw als resultaat.

• Ervaring met: Aanbouw en uitbouw
  • Verbeterpunten: Een aantal (kleine) onvolkomenheden gehad met het zetten van de pui. Communicatie met onderaannemer IJmond BV liep niet zoals het hoorde te lopen, dit is de enige onderaannemer waar wij een mindere ervaring mee hebben gehad. Mede door tussenkomen Zefanja is alles uiteindelijk opgelost.