We zijn super tevreden met het eindresultaat

Vanaf het eerste gesprek hadden we er een goed gevoel over. Daarom besloten we om met de Geldersche Houtbouw in zee te gaan voor het bouwen van onze schuur/paardenstal/bed & breakfast. De medewerkers hebben volop met ons meegedacht en de communicatie verliep prima. Alle afspraken werden nagekomen en wanneer er issues waren konden we overleggen en werd er naar een oplossing gezocht. Overal waar mensen werken gaat er wel eens iets niet 100% goed maar alle dingen waar we tegenaan liepen werden zonder problemen opgelost. Ook de bouwers waren vakmensen die alles netjes in elkaar hebben gezet. Daarom zijn wij ontzettend tevreden over de samenwerking met de Geldersche Houtbouw en bevelen wij dit bedrijf zeker aan!

Kwaliteit in vakmanschap en service

Zeer tevreden over de Geldersche Houtbouw. Duidelijke uitleg en service in de showroom. En afspraken worden nagekomen. In een korte tijd heb je een mooi gebouw staan. TOP!

Heel fijne samenwerking gehad en een prachtig huis gebouwd

Vanaf het eerste contact een bijzonder fijne en goede samenwerking gehad om te komen tot de bouw van ons droomhuis. Zelden maak je als consument mee dat je echt zo klantvriendelijk wordt geholpen. Natuurlijk is de bouw van een huis een druk proces en gaat er wel eens wat anders dan gepland, maar ook dat wordt weer goed opgelost. Ik kan dit bedrijf dus van harte aanbevelen. Niet alleen mooie en degelijke houten woningen maar ook een goede partner om samen je huis of schuur mee te ontwikkelen.

Goede service, mooi product

Vanaf de eerste kennismaking in de showroom tot aflevering van onze schuur was de service uitstekend. Prettige benadering, goede adviezen, kundige vaklui. En uiteindelijk staat er een prachtige schuur waar we erg blij mee zijn.

Super mooi bijgebouw geplaatst door enthousiaste en vakbekwame mensen

Begin dit jaar een prachtig nieuw bijgebouw laten plaatsen door Geldersche Houtbouw. Vanaf het eerste moment hadden we een goed gevoel bij dit bedrijf. Met aandacht en interesse is ons eigen ontwerp tot realisatie gekomen. Zowel in de sales, de bouwvoorbereiding en realisatie zijn we altijd goed te woord gestaan en werd er met aandacht geluisterd en gehandeld. Super fijn!

Van begin tot het einde van het bouwproces zijn wij meer dan uitstekend geholpen!

Wij waren op zoek naar een bedrijf dat ons kon helpen met het realiseren van een mantelzorgwoning. Via internet en via mond op mond reclame zijn wij bij de Geldersche Houtbouw uitgekomen. Tijdens het eerste gesprek zagen wij de professionaliteit en de ervaring van dit bedrijf al zo mooi naar voren komen. We kregen tips en voelden ons welkom. Wij wisten het meteen, wij gaan door met de Geldersche Houtbouw. Vanaf de eerste tekeningen die zijn gemaakt tot aan de definitieve bouw zijn wij zeer tevreden geweest over de werkwijze van de GH. Professioneel, kundig en er werd voor en tijdens de bouwprocessen goed met ons meegedacht. Ook de verschillende onderaannemers waren stuk voor stuk professioneel, respectvol en prettig om mee te werken. In alle vertrouwen naar elkaar hebben we samengewerkt. En dat is een groot goed wanneer je zo'n, toch wel spannende, periode ingaat. Er staat nu een prachtige mantelzorgwoning waar wij enorm dankbaar voor zijn en waar wij met veel plezier gaan wonen! Wij hebben een geweldige ervaring gehad van begin tot eind met een ieder werkzaam in het bedrijf. Wij zullen de Geldersche Houtbouw dan ook ten zeerste aanbevelen!

Wat is het gaaf geworden!

Van de eerste afspraak in de showroom tot het opleveren van de laatste puntjes zijn we werkelijk top geholpen. Er heeft overdracht plaats gevonden van verkoop naar de planning naar de productie naar de crew welke het gebouw uiteindelijk heeft geplaatst. En niet geheel vanzelfsprekend maar alles is soepel verlopen! Er is altijd tijd voor ons genomen, met ons meegedacht en naar ons geluitserd. We zijn dan ook ontzettend blij met het resultaat en met iedereen van Geldersche Houtbouw die aan de verwezenlijking van deze droom heeft meegewerkt. Dank jullie wel!

Service gericht en men denkt in oplossingen.

Zeer prettige samenwerking, zowel tijdens de voorbereiding als tijdens de uitvoering (plaatsen op locatie). Contact naar lokale aannemer (fundering) ging perfect.

Prettige samenwerking, en een perfect resultaat.

Naar alle tevredenheid, een prachtig gebouw opgeleverd. De contacten waren prettig en correct te noemen. Het is een bedrijf wat de afspraken nakomt.

Kwalitatief goed, goed ontwerp en prima nazorg.

We hebben goede ervaringen met de mensen van de Geldersche Houtbouw. Bij het maken van het ontwerp werd goed meegedacht, de mensen zijn kundig en ervaren. Ons huis is goed gebouwd, met gebruik van hoogwaardige materialen. Ook de nazorg is goed geregeld. Deskundige mensen wisten overal een oplossing voor.

Het klantbelang staat voorop.

Mijn ervaring met de Geldersche Houtbouw is erg goed. Dat kwaliteit en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat is meteen merkbaar bij een bezoek aan hun showroom. Er komt een hoop informatie op je af maar men neemt alle tijd die nodig is zodat jij goed geïnformeerd een besluit kan maken. Eenmaal in de pre-bouwfase word het wat spannender. Een deel van de voorbereidende werkzaamheden moet je zelf regelen. In ons geval het geschikt maken van de achtertuin (egaliseren, graafwerkzaamheden etc). Wij hebben hiervoor het grondwerkbedrijf Willems uit Winssen gekozen. Het verzorgen van het fundament en eventueel metselwerk besteed de GH aan partners uit. De communicatie en afstemming tussen 'onze' grondwerker en de GH partners is zeer belangrijk. Gelukkig bleek Willems ook een hoge kwaliteitsstandaard te hanteren wat een goede afstemming en samenwerking heeft opgeleverd. In de bouwfase gaat het snel. Zoals in elk project waar mensen werken worden ook vergissingen gemaakt. Hoe deze vergissingen worden opgelost is hierbij het belangrijkste. De GH pakte dit goed op en liet ook duidelijk merken een bedrijf te zijn wat met haar klanten meedenkt en daar ook naar handelt. Wat ook opvalt is dat de GH medewerkers ook inhoudelijk goed op de hoogte zijn wat prettig is bij adhoc vragen. Het eindresultaat is naar goede tevredenheid, een prachtige schuur met overkapping waar we nog jaren plezier van gaan hebben.

Naar verwachting geleverd

Een prachtig eindresultaat dicht tegen de artist impression aan van het begin. Als klant ga je een complex proces aan van betonstorten tot afwerken deuren: maar elke afspraak werd nagekomen, onderaannemers kwamen op tijd en leverden prima werk. De Geldersche hield goed contact met de klant, dus aan het einde een prachtig gebouw en een blije klant

Zeer klantvriendelijk en alles volgens afspraak.

Onze wensen zijn perfect vertaald in een mooi houten bijgebouw. Ze hebben ons ondersteund met de vergunning aanvraag en met een mooie impressie foto en tekeningen konden we vooraf zien of alles aan onze wensen voldeed. Vriendelijke en nette medewerkers hebben het gebouw in 4 dagen neergezet en keurig afgewerkt.

Accuraat, vakkundig en meedenkend

Van 1e contact tot oplevering een fijne ervaring met als resultaat een prachtig bijgebouw. Gewoon top.

Mooi vakkundig product geleverd

We zijn bij aanvang heel goed geholpen met de keuze voor onze huidige aanbouw. Gedurende het traject was de communicatie helaas niet optimaal. Maar het bedrijf heeft vakmensen in dienst en we zijn elke dag blij met onze aankoop!!

Rondom een uitstekend bedrijf

Wij zijn een duits echtpaar dat Samen Met GH een Oud klein vakantiehuis heeft vervangen door een nieuw moderner houten huis van twee verdiepingen met een heel groot raam. De meilijkheden van taal en Afstand werden gemakkelijk overwonnen. Hartwlijk Dank.

Zeer tevreden!

Van het eerste contact tot aan de oplevering erg tevreden. Een klein aandachtspuntje...de oplevering heeft telefonisch plaats gevonden. Persoonlijk contact ter plaatse zou fijn geweest zijn.

Heel fijn en vriendelijk bedrijf

Hele goede communicatie. Men hield zich aan de data en afspraken. Snelle en nette afwerking. Vriendelijk personeel van verschillende bedrijven. Hulpvaardig en meedenkend.

Aan te bevelen

Mijn ervaring met de Gelderse Houtbouw was prettig van af het begin tot het eindresultaat dat er een prachtige schuur stond C v d Stelt

Goed contact van A tot Z met een prachtige vakantiewoning als resultaat!

Via een open dag een eerste kennismaking gehad en vanuit daar in meerdere gesprekken tot een ontwerp naar onze wensen en budget gekomen. Meedenkend, ook tijdens bouwproces. Aanpassingen werden flexibel doorgevoerd. Service nadien zonder problemen. Zeer tevreden!

Van A tot Z TOP

Fijne mensen die luisteren wat je wil. Meedenkend en voorbeelden te over wat er kan en wat de mogelijkheden zijn. Mooie tekening. Fijne werkvoorbereider en echte vakmensen in de uitvoering. Echt super tevreden.

Prima werk geleverd en alles volgens plan

Goede adviezen voor onze berging annex veranda. Alles is volgens plan gedaan en het staat er mooi bij. Naast dat er netjes gewerkt is waren de vaklui ook gewoon aardig.

Nette medewerkers

Mooie kapschuur, nette mensen van de verkoop en plaatsing. Planning vwb bouwtijd klopte niet helemaal. Afwerking in eerste instantie niet helemaal netjes. Goten hingen gekanteld en betimmering achterwand liep scheef. Is later wel opgelost. Nu blij met het bouwwerk !

Zeer fijn bedrijf

Goed geholpen bij het ontwerpen van onze nieuwe schuur zeer blij mee. Ze hebben een mooie schuur gebouwd. De vooraf bepaalde planning was niet helemaal goed gegaan wegens drukte maar is daarna helemaal goed gekomen.

Top! Een prachtige B&B plezierige samenwerking.

Er is bij ons een prachtige B&B gebouwd. Plezierige ervaring en professionele mensen gebouwd. Communicatie verliep goed. Altijd leuk om mensen over de vloer te hebben die plezier in hun werk hebben. Geldersche Houtbouw is een aanrader. Van begin tot het eind.