super efficiënt en professioneel team en een prachtige schuur

Jaap, Diederik en Cornelis, heel veel dank voor het realiseren van onze prachtige schuur in Italië. Na vele aanpassingen, kwam het hele bouwpakket op de aanhanger voorrijden en stond de schuur binnen 12 uur! Bijzonder efficiënt en professioneel en het was een groot genoegen jullie over de vloer te hebben. Wij gaan genieten van onze schuur.

Van eerste kennismaking tot oplevering fantastisch!

Geldersche houtbouw is een fijn bedrijf met goede medewerkers, zijn stuk voor stuk vakmensen. Duidelijke offerte, ontwerp en gestroomlijnde planning zorgt voor een fijne mooi eindresultaat, chapeau. Enig minpuntje was de onderaannemer die men had ingehuurd voor de betimmering van de binnenwanden, wanden niet waterpas afgewerkt, ruimden hun afval niet op en vertrokken zonder gedag te zeggen.

Hele positieve ervaring van begin tot eind.

Mooi eind resultaat . Vakkundige mensen zeer prettig geholpen. Zou het iedereen aanraden.

Goede communicatie, meedenkend, vakwerk

Een goed bedrijf die meedenkt, vakkundig is, En wat je in de winkel besproken hebt, zo wordt het ook geleverd.

prachtige perfecte schuur geplaatst

goede informatie bij de aankoop. Alles keurig op tijd, goede communicatie, vriendelijke vakkundige mensen. We zijn er heel blij mee.

Top bedrijf

Zijn zeer tevreden over het gehele proces van design tot uitvoering. Een vakkundige en klantvriendelijke organisatie die hun afspraken nakomen en een mooi product opleveren. Zeker aan te bevelen.

Hele positieve ervaring met Geldersche Houtbouw bij de bouw van een schuur/kantoortje.

Geldersche Houtbouw was zeer creatief in het ontwerp, flexibel in de planning en bouw en een heel plezierig bedrijf om mee te werken. Geen gedoe of gezeur als planning of andere zaken net even anders moesten; Werd gewoon goed opgepakt! Het allerbelangrijkste is echter, dat zij een fantastische schuur hebben opgeleverd die zelfs mooier is dan verwacht!

Klantgerichte kwaliteit

Een persoonlijke benadering. Ondanks personele wisselingen en diverse malen overdracht is er uiteindelijk een prachtige schuur geleverd.

Erg tevreden.

Fijn geholpen en het resultaat is ongelofelijk mooi!!

Alles tot in de puntjes geregeld.

Alles zeer goed verzorgd. Datum en tijdafspraken top. Zeer gemotiveerd en bekwaam personeel.

Afspraken worden nagekomen, plezierige samenwerking!

Duidelijk verkoop proces met Wilbert die duidelijk uitleg geeft en als grote voordeel ook zelf bouwervaring heeft, en op alle zo'n beetje alle afdelingen van Geldersche Houtbouw gewerkt heeft. Ondanks dat we pas 3 weken voor realisatie de technische tekeningen kregen, konden we met Bart en Daan snel schakelen en nog steeds al onze wijzigingen en wensen (net) op tijd doorvoeren. Daan en Bart bleven allebei rustig, en als we 's avonds wijzigingen hadden doorgegeven verwerkte Daan die meteen de volgende ochtend. Dat werd super op prijs gesteld. Met Wilco, Jan en Cornelis werd de bouw gerealiseerd. Ook hier was de samenwerking prettig en werd er met ons meegedacht. De realisatie kwam precies overeen met de tekeningen en we zijn daarom super tevreden over het resultaat en de wijze waar deze tot stand is gekomen! Als laatste nog een tip: tijdens het ontwerp proces zou het handig zijn om een gedeelde map online te kunnen raadplegen met daarin de laatste versie van de tekeningen. Nu worden die tekeningen heen en weer als bijlagen van mails verstuurd met als risico mogelijke verwarring.

Perfect in een woord

Snelle bouw en goed afgewerkt zoals afgesproken

Prima werk geleverd!

Ik ben zeer tevreden met de opgeleverde schuur en de nieuwe carport. De kwaliteit en afwerking zijn uitstekend. Jammer was dat alleen de dakpannen een latere levertijd hadden.

Mooi.

Schuur van 4,5x8 m. Snel geplaatst. Veel complimenten uit de buurt en bijna iedereen die het ziet zou er in willen wonen.

Van begin tot het eind perfect!

Vanaf het eerste contact met de Gelderse Houtbouw tot aan de oplevering is alles perfect gelopen. Het resultaat is een prachtig bouwwerk waar we erg blij mee zijn. Wilbert, bouwploeg en iedereen die zijn/haar steentje hieraan heeft bijgedragen: hartelijk bedankt!

Supe resultaat

Vanaf de offerte tot de uitvoering perfect geregeld. Erg prettig samengewerkt met de mannen in de uitvoering. Snel maar niet gehaast! In overleg oplossingen bedacht in de uitvoering. Samengevat zeer tevreden over het hele traject. Tip; werk indien mogelijk samen met de constructeur van Geldersche Houtbouw. In ons geval kon dat niet en dat heeft vertragend gewerkt.

Vakmanschap !

Wij hadden een uitdaging om binnen een paar maanden op ons stuk grond een bijhuis te bouwen om hier gedurende de bouw van ons huis te kunnen wonen. Gelderse houtbouw ging de uitdaging aan en zijn alle afspraken binnen de termijn nagekomen. Het hele traject van begin tot eind hebben wij ervaren als vriendelijk en professioneel.

Zeer professioneel bedrijf met vaklui , die prachtige schuren bouwen van top materiaal.

Onze samenwerking als zeer prettig ervaren. Zeer goede begeleiding tijdens het gehele traject en een prachtig eindresultaat.

Geldersche Houtbouw is snel, betrouwbaar en komt afspraken na.

Wij hebben een berging aan ons huis laten plaatsen. Na een bezoek aan de showroom en overleg werd ook al meteen bepaald wanneer er geleverd kon worden. Geldersche houtbouw is snel, betrouwbaar en komt afspraken na. We zijn erg tevreden met onze berging en hebben er veel plezier van!

Vakspecialisten bij Geldersche Houtbouw

We zijn heel blij met het eindresultaat van onze schuur en carport. Geheel volgens planning en afspraak. Wij danken Kees, Peter, Jan en Wilco in het bijzonder voor de keurige opbouw en afwerking.

Vanaf het eerste gesprek tot aan montage een prima club met vakmensen.p!

Na ons eerste gesprek met Erik was het voor ons al snel duidelijk dat dit bedrijf van aanpakken weet. Er wordt meegedacht bij de aankoop en ook het team wat komt installeren weet van aanpakken. Ook al hadden we door de vele regenval van februari wat tegenslag en vertraging met de aanleg van de fundering; niets was te veel, Het verplaatsen van de plaatsingsdatum werd vervolgens ook snel opgepakt en nu staat er een fraaie schuur. Wat ons betreft een pluim voor het hele team. Bedankt! Groet, Marjanne en Marco

Luisteren goed

Prima geholpen. Luisteren goed naar mijn wensen. Alles volgens afspraak gelopen.

Super! Binnen 2 maanden een prachtig tuinkantoor!

Geldersche Houtbouw is een superbedrijf. Uitstekende kwaliteit, geleverd door fijne vakmensen en ook nog alles op tijd en volgens afspraak. Probleempjes worden soepel opgelost. Een dikke tien voor dit bedrijf!

Een mooie tuinkamer van prima kwaliteit door vakmensen geplaatst.

Bij het ontwerp van de tuinkamer hielpen de visualisaties ons bij het maken van een keuze. De schuifpuien met roedeverdeling vonden we een plus. De plaatsing kon op relatief korte termijn plaatsvinden. De plaatsing gebeurde door echte vakmensen die ook prettig in de omgang waren. Eigen werkzaamheden, het plaatsen van de electriciteitsleidingen, konden we in goed overleg tegelijk uitvoeren. De communicatie voor de latere werkzaamheden, zoals het aanbrengen van de dakbedekking en de schuifpuien, had duidelijker gekund. Maar alles is goed uitgevoerd.

Fijn bedrijf om mee samen te werken.

Meedenkend in de wensen van de klant.