Alles prima volgens plan verlopen met een mooi resultaat.

Zowel de voorbereiding als het plaatsen van de garage is prima verlopen. Volgens planning en correct.

Kwalitatief hoogwaardig, strak geregeld

Na een prettig gesprek in Kootwijkerbroek, waar we in de showroom veel details hebben kunnen zien en voelen, hebben we Geldersche Houtbouw de opdracht geven een schuur van 15 x 6 meter te bouwen. De bouw werd gerealiseerd met allerlei onderaannemers (voor fundering, heien, koppensnellen, beton vlechtwerk, betonvloer, dak) inclusief een grondwerk die we zelf hadden aangedragen. De planning van alle partijen waren perfect of elkaar afgestemd waardoor de bouw precies volgens planning verliep. De wanden waren pre-fab in de fabriek in Kootwijkerbroek gemaakt en op locatie werd alles in een ochtend in elkaar gezet. Zeer indrukwekkend hoe snel alles vakkundig geplaatst werd doordat alles precies op elkaar paste. De volgende ochtend onder begeleiding van Hardeman Isolatie (leverancier dakpanelen) werd het dak geplaatst en afgewerkt. Na twee weken een keurig belletje of we tevreden waren. Er waren een paar hele kleine cosmetische/afstel puntjes, die in de week erna direct verholpen waren. Kortom: als je een kwalitatief goede schuur wilt en compleet ontzorgd wil worden, dan ben je bij Geldersche Houtbouw aan het goede adres.

betrokken vakmensen die mooie plannen en dromen echt waarmaken

Vanaf begin af aan was er een enorme betrokkenheid en kundig advies om de eerste schetsen te vertalen naar een prachtig ontwerp. (vraag Erik Verbeek van de verkoop binnendienst) Ondersteund met 3D visuals die een goed beeld schetsen van wat je wenst. De bouw verliep plezierig met kundige vakmensen, zo ook de mensen die als onderaannemer werkten voor bijvoorbeeld CV en elektra. Zij zijn uit het hetzelfde hout gesneden. En dat alles tegen een concurrerende prijs.

Professioneel bedrijf wat zijn afspraken nakomt!

Denken goed mee in de ontwerpfase als het aankomt op details. Ook de plaatsing liep goed en volgens planning.

Droomschuur is gerealiseerd

De samenwerking met de Geldersche houtbouw heeft er voor gezorgd dat ik nu mijn droomschuur heb voor hobby en klussen. Fantastisch.

Prima huisje neergezet

We zijn er heel blij mee, met dit huisje! Vakantiewoning casco laten zetten, 9,00x 5,,00 meter met pannendak. Van binnen zelf nu alles aan het uitbouwen (Half open/ dicht aan het maken met vide erin, badkamer etc.... ). Hele aardige werklui. Op hier en daar een kleine aanpassing na, in vier (!) dagen een fantastisch mooi gebouw neergezet. Dank jullie wel!

Met Geldersche Houtbouw kun je rekenen op goede communicatie en kwaliteit. Dat staat als een huis.

We hebben inmiddels ons tweede bijgebouw laten plaatsen door Geldersche Houtbouw. Zeer prettig zaken doen, en veel complimenten van bezoekers over de mooie houten bijgebouwen op ons erf.

De Geldersche Houtbouw doet wat het zegt.

van het begin tot het einde op prettige wijze geholpen, dus van ontwerp tot een met de afwerking van de schuur, ook het meerwerk is in keurig overleg uitgevoerd en berekend. ik heb het gevoel dat ieder gebouw wat ze opleveren zichzelf moet kunnen verkopen, kortom het is perfect geregeld en uitgevoerd.

We hebben precies het gebouw gekregen wat we verwachtten.

Wij hadden een beperkt budget, maar grote plannen. Geldersche Houtbouw heeft daar heel goed op ingespeeld en advies gegeven om een zo groot mogelijk gebouw te zetten voor zo min mogelijk geld. Na diverse contact momenten hebben we de definitieve tekeningen gekregen en tevens 3D impressie plaatjes, wat een goed beeld geeft wat je gaat krijgen. Bij de installatie kwam een bekwaam team het in 4 dagen zetten. Wij waren verbaasd dat het zo snel zou gaan. Erg aardig personeel ook! Het gebouw was exact wat we verwacht hadden... mooie deuren en kozijnen, netjes in elkaar gezet, en een paar mooie stoere spanten in het zicht. Precies wat we wilden. Conclusie: Zeer tevreden. Ik zou Geldersche Houtbouw bij iedereen aanraden.

Enthousiaste mensen;doen allemaal hun best

Prima planning en degelijke bouw

goede samenwerking

ontvangst en begeleiding tijdens de aankoop van onze schuur hebben wij als prettig ervaren. afspraken werden nagekomen, de schuur is volgens afspraak op tijd geleverd, het personeel is vriendelijk en behulpzaam, wij zijn dan ook zeer tevreden met de nieuwe schuur.

Zeer tevreden met de samenwerking en eindresultaat

Wij hebben Geldersche Houtbouw wederom als zeer positief, betrouwbaar en kwalitatief ervaren. Na onze eerder ervaringen met het leveren van een dierenverblijf, schuur en overkapping was het een vanzelfsprekendheid om onze aanbouw aan het huis ook door Geldersche Houtbouw te laten bouwen. De afwerking en bouw van deze aanbouw is van hoge kwaliteit en afwerking welke je voor een woning verwacht. Dit bedrijf denkt met je mee vanaf de verkoop tot aan de oplevering en is zeer flexibel. namens Familie Scholten, dank voor de inzet van het betrokken GH team!

Ons droomhuis

Een jaar geleden dronken we ons eerste kopje koffie. Al snel wisten we het, dit was de partij die ons huis mocht bouwen. Samen met de architect hebben we een prachtontwerp gemaakt voor ons huis dat in het bos staat. Een strak zwart houten huis dat wegvalt tegen de bomen. Nadat de fundering was gelegd, woonden we er binnen 3 maanden in. Een recordje met ook nog eens een geweldige afwerking. Wat hebben alle mannen ontzettend hard gewerkt. Stuk voor stuk vakmensen die de beste zijn in hun specialisme. De vrolijkheid en het plezier waarmee iedereen gebouwd heeft was een genot op de bouw. Als je aan komt rijden zie je al dat er veel liefde in het huis is gaan zitten en zodra je binnenkomt wil je nooit meer weg. De grote raampartijen met uitzicht op het bos, de hoge plafonds, het warme gevoel... Ons droomhuis.

Een mooie nieuwe schuur in de tuin met minimale bouwtijd

Van advies en offerte tot bouw en oplevering, alles prima in orde. Asbestinventarisatie, sanering, sloop, grondwerk en bouw nieuwe schuur, we zijn volledig ontzorgd door Geldersche Houtbouw zoals we graag wilden. Je merkt dat alle partijen in het project erg goed op elkaar ingespeeld zijn. Strakke planning en afspraak=afspraak. Erg tevreden.

Een bedrijf met open communicatie en Top Service, die mee denkt aan uw ideale houtbouw.

WIj waren op zoek naar een royale, maar ook sfeervolle garage/ schuur. Ter vergelijk hadden wij gesprekken gevoerd met diverse aannemers met ieder afzonderlijk een andere uitstraling. Niet alleen waren we 'verliefd' op de look & feel van de schuur van Geldersche Houtbouw, we werden op alle fronten en door alle medewerkers van het bedrijf ook zeer vriendelijk geholpen: spoedige reacties, goed meedenkend, pro actieve houding, correcte offerte, heldere en tijdige planning, juiste informatievoorziening en uiteindelijk ook de keurige garage plaatsing van deskundig personeel! Niet dan lof en menig bedrijf kan hier van leren! Wij zijn zeer content over Geldersche Houtbouw en zouden hen een ieder aanbevelen! PS. we hebben ontzettend veel positieve reacties gekregen over de garage. Buren uit de nieuwe wijk spreken ons aan, auto's rijden stapvoets voorbij :)

Een super strak georganiseerd bedrijf!

De Geldersche Houtbouw heeft onze verwachtingen overtroffen. Alle contacten verlopen vlot en zeer klantvriendelijk. Ook de diverse collega's onderling en de bedrijven waarmee wordt samengewerkt, zijn op elkaar ingespeeld. En is er een probleem, dan wordt het meteen opgelost. Complimenten ook voor de mannen (harde werkers) die de schuur in nog geen week tijd, plaatsen.

Mooi gebouw snel neergezet

Nog even het raam er in en dan is het helemaal oké

Weer top..!!!

Nadat wij een berging / tuinhuis hebben laten plaatsen door de Geldersche Houtbouw, hebben wij nu ook een fietsenstalling laten plaatsen. Wederom geen enkel opleverpunt, keurige monteurs, ook de voorbereiding en verkoop zijn vlekkeloos verlopen.

Vakwerk en prima kwaliteit voor een goede prijs

Goede vakmensen, snel doeltreffend vriendelijk en goede kwaliteit

Zeer kundig bedrijf

Van begin ontwerp tot einde oplevering kundig en net werk geleverd. Op vragen word erg vlot gereageerd! Zeer blij met onze nieuwe schuur en inpandige overkapping!

Uitstekende service en nazorg

Zelfs jaren na plaatsing van onze schuur helpen zij om een probleem op te lossen.

Een fijn bedrijf, duidelijke communicatie, transparant en aardige mensen die kennis hebben van zaken. Alle wensen zijn bespreekbaar en ze denken mee in oplossingen. Vooraf een mooi 3D ontwerp ontvangen, dit geeft een goed beeld van je plan. Goede vakmensen hebben vervolgens de schuur gebouwd met oog voor kwaliteit. Door een service team is later glas geplaatst. Hier krijg je keurig bericht van. Wij zijn erg tevreden met het resultaat en de geleverde service.

Begintraject goed, kwaliteit goed, natraject minder

Kwaliteit en betrouwbaar!

Zeer prettig oriëntatie gesprek gehad in de showroom met veel advies. Duidelijke offerte/bevestiging. Fijn dat ze de mogelijkheid boden om ook een deel van de bouw zelf te doen. Voorbereidingen, tekeningen en contact allemaal top geregeld. Bouw zelf verliep zeer voorspoedig, binnen 2,5 dag stond er een prachtige schuur in onze achtertuin. De trap was nog niet klaar, maar is in goed overleg na geleverd. Wellicht niet de voordeligste schuur, maar wel de mooiste en degelijkste!

Heel positieve ervaring.

Vanaf de eerste kennismaking met het bedrijf tot de laatste afwikkeling van de bouw hebben wij het contact als zeer positief ervaren. Er is bij de ontwikkeling van de plannen echt mee gedacht. Waardoor er echt iets moois neergezet is passend in de omgeving en binnen het te bebouwen stuk vd kavel. Ik wil ook benadrukken dat er gewerkt wordt met keurig en deskundig personeel, ook de mannen vd ondersteunende externe bedrijven waren allemaal even accuraat en netjes. Kortom alleen maar lof!