betrouwbaar en correct

betrouwbaar en correct, gaat samen met een mooi en kwalitatief goed product

Proffesioneel en vakkundig bedrijf

De tekening vanaf mijn schets naar een 3 dimensionale tekening was zo gemaakt. Daarna volgt de bouwtekening en de planning. Alles in overleg en altijd op tijd. Gaat er iets mis wordt het snel en deugdelijk opgelost. Nu staat er een schuur zoals bedacht binnen de planning zonder rest punten. Bedankt mannen

Prachtig

Wij hebben casco laten bouwen door de Geldersche Woningbouw en zijn zeer blij met deze keuze. Accuraat, snel en degelijk! Hebben een prachtige woning geleverd gekregen, precies zoals we wilden.

Samen met de Geldersche houtbouw hebben we een mooie en praktische paardenstal ontworpen. Het proces van bouw tot oplevering is goed verlopen. We zijn blij met de proactieve en flexibele instelling van de de Geldersche houtbouw.

super mooie overkapping, goed werk!!

Vanaf het 1e kennismakingsbezoek tot en met de laatste puntjes op de I, super goed geregeld!! Complimenten aan alle mensen waar we mee te maken gehad hebben, van verkoper tot planner en de mannen die alles kwamen plaatsen.

Het kost wat, maar dan heb je ook echt wat!

Goed overleg. Plezierige, kundige mensen. Afspraken worden nagekomen. Materiaal is degelijk. Timmermannen weten wat ze doen en zijn vriendelijk en servicegericht. De prijs is best hoog, maar het is het waard, want je krijgt ook kwaliteit.

Geweldig mooie schuur gebouwd door vakmensen!

Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe kapschuur. Het hele proces vanaf de eerste bespreking in Kootwijkerbroek tot aan de bouw en oplevering is soepel verlopen. De kapschuur is in het zeer natte najaar gebouwd onder moeilijke omstandigheden, maar dat hebben de jongens van Gelderschee houtbouw zeer vakkundig en snel gedaan. De communicatie tijdens het bouwen was ook prima en er werd door vriendelijke jongens goed geluisterd hoe wij het wilden hebben. Kortom echte professionals die verstand hebben van houtbouw!

Kwaliteit, vakmanschap en klantvriendelijkheid van hoog niveau!

Wij hebben onze mantelzorgwoning laten bouwen door de Geldersche Houtbouw en zijn enorm gelukkig met het prachtige resultaat en de fijne service. De Geldersche Houtbouw is een bedrijf in ontwikkeling en pakt iedere uitdaging vakkundig en heel gedegen aan, waardoor het bouwproces vol vertrouwen en heel ontspannen is verlopen. Uiterst vakkundig personeel; zowel in de showroom, als op de bouwplaats en op kantoor. Alleen maar lof voor de fijne samenwerking en het prachtige resultaat!

De voorbereiding, uitvoering en nazorg: allemaal top. Fijne betrokken mensen.

Vakkundige, vriendelijke mensen zorgden voor een mooi resultaat

Alles is volgens afspraak netjes geregeld. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Blij met de mooie schuur.

Alles volgens afspraak gegaan!

Een prima bedrijf Alles zorgvuldig uit gevoerd Alleen maar complimenten over heel het team van dit bedrijf !

Deskundige adviseur en vakkundig personeel.

Onze keuze voor de Gelderse houtbouw komt doordat, ons eigen ontwerp welkom was. En werd in drie dagen omgezet in een 3d foto ontwerp. Gewoon geweldig om te zien hoe onze A-frame woning in Dalmsholte wekelijkheid werd. Misschien binnenkort op de site te zien. Door een professionele planning, is onze droom binnen 8 maand gerealiseerd. Bedankt, Henk van de Vliert, Bart Pul en medewerkers voor de samenwerking.

Mooi product, goede kwaliteit, geleverd door sympathieke vakmensen.

Wij hadden eerder goede ervaring met Geldersche Houtbouw toen zij een kleine schuur bij ons vakantiehuis in Gelderland hebben neergezet. Deze keer hebben we een grotere schuur van 13x4,5 m met hulp van de verkoop samengesteld. De schuur werd snel geleverd en in nog geen 3 dagen opgebouwd door een enthousiast montageteam die hun eigen kraan bij zich hadden. Erg efficiënt en vakkundig. We zijn erg blij met het resultaat. Enige minpuntje: de toegepaste dampopen folie zou beter kunnen.

Een mooie schuur gebouwd door vriendelijke mensen

De schuur is een mooie aanwinst. Het is geworden zoals afgesproken. De mensen van het slopen en het bouwen leverden goed werk en waren vriendelijk.

Mooi resultaat

Ons tuinhuis hebben we samen met Geldersche Houtbouw ontworpen en het plan is tot grote tevredenheid uitgevoerd. Vooral de snelheid van de gedreven bouwers hebben grote indruk gemaakt. Het materiaal is van goede kwaliteit.

Geldersche Houtbouw is een fijne samenwerkingspartner

Wij hebben bij Geldersche Houtbouw een veldschuur gekocht voor Stadsakkers Veenendaal, onderdeel van de stichting Missie0318. Het gaat om een gebouw van 20x10 m, dat tot volle tevredenheid voor ons is gerealiseerd. Zowel het offertetraject als de bouwvoorbereiding en de uitvoering verliep uitstekend, met een prettige en professionele communicatie.

Uiteindelijk een top ervaring!

Eind vorig jaar (30-11-2023) heb ik een review geplaatst over mijn ervaringen met Geldersche Houtbouw op dat moment. Direct na plaatsing van mijn review is er een bezoek ingepland om de punten van ontevredenheid te bespreken en naar een oplossing toe te werken. En die oplossing is er meer dan gekomen. Kozijnen en deuren zijn netjes recht gemaakt en perfect gesteld. Ook is er een extra houten strip voor de zoldervloer geplaatst, zodat deze er netjes uitziet en is als extra service zelfs het plafond aan de binnenkant van de schuur afgetimmerd. Last but not least is er een schappelijke vergoeding voor de binnenwanden gekomen. Geldersche Houtbouw heeft meer dan bewezen dat het voor premium kwaliteit staat en dat ze absoluut niet weglopen voor problemen. Sterker nog ze maken alles netjes in orde en het resultaat mag er absoluut zijn. Wij zijn super blij en tevreden met het resultaat! Met de ervaring van nu raden we iedereen die een houten schuur of tuinhuis overweegt te bouwen, zeker Geldersche Houtbouw in overweging te nemen. Zij bouwen schuren, tuinhuizen etc. van premium kwaliteit, hebben absoluut vakmannen in huis en lopen niet weg voor uitdagingen. Dat hebben ze bij ons meer dan bewezen! Nogmaals heel hartelijk dank voor alle goede zorgen en het prachtige eindresultaat! Mocht er interesse zijn: Wij staan altijd open voor een referentiebezoek.

Vanaf de eerste kennismaking tot de oplevering gisteren is er constant perfect contact geweest. Samen met Wilbert een prachtige woning ontworpen die in drie maanden is gerealiseerd. 16 januari de eerste schop in de grond, gisteren de oplevering, top. Ook de onderaannemers, perfect aangestuurd door Herbert waren super. Cijfer tien is eigenlijk te weinig.

Naar volle tevredenheid zijn al onze wensen ingewilligd.

Mooie samenwerking tussen alle partijen. Keurige afwerking met goede kwaliteit van de gebruikte materialen. De bouw is naar volle tevredenheid verlopen.

Jullie krijgen een negen

Professioneel, fijne werklui en een mooi eindresultaat. En dat vinden onze bezoekers ook.

Uitstekende begeleiding en uitvoering.

Onze schuur/patio is na een uitstekend en persoonlijk gericht advies geplaatst. Het resultaat en de uitvoering van alle werkzaamheden verliep zeer voorspoedig. Een bedrijf waar je direct het gevoel hebt dat het goed zit. Uitstekende kwaliteit van bouw en materialen. Ook hun garantie en after sales is dik op orde. Terecht 5 sterren.

Mooie, goeie ontwerpen en vakkundig en vriendelijk personeel.

Op maat gemaakt, mooie materialen en zeer passend bij de rest van het huis.

Mooie schuur snel en professioneel geplaatst.

Mooie schuur snel en professioneel geplaatst

Erg goede ervaring, mooi resultaat.

Erg goede ervaring, één contactpersoon die altijd bereikbaar is. Keurige mensen die het werk komen realiseren, ook de onderaannemers, o.a. Van EE. Mooi resultaat, we zijn er erg tevreden mee.

Mooi gebouwd in korte tijd door enthousiast vakbekwaam team.

In 2019 Geldersche Houtbouw (GHb) bezocht. Direct onder de indruk van mooie bouwwerken en productie daarvan. Bij tweede bezoek in 2020 zeer goed begeleid bij voornemen en ontwerp voor door GHb te bouwen schuur (10x4,5x5mtr). Dat het op een waddeneiland zou worden gebouwd was geen probleem. Na de bouwvergunning is in oktober 2023 onze mooie schuur met veranda opgebouwd door enthousiast en vakbekwaam team van GHb. Tijdens de bouw verbleef het team op het eiland. Transport van team, alle bouwmaterieel en onderdelen voor de schuur naar het eiland verliep, ook letterlijk, voortvarend. Na de bouw werden enkele resterende schoonheidsfoutjes in goed overleg gecorrigeerd. Kortom, we zijn heel blij met GHb en onze nieuwe schuur. Aandachtspunten vooraf waren wel het toegankelijk en bouwrijp laten maken van het perceel en een betonnen fundering voor de schuur. Ook die fundering hadden we zelf door een bouwbedrijf laten uitvoeren aan de hand van door GHb geleverde bouwtekeningen en aanwijzingen. Dat vroeg wel voortdurend overleg met en tussen beide bedrijven over de bouwtekeningen en de uitvoering, mede ter voorkoming van misverstanden. Vanuit die ervaring bezien was, voor ons als leek, misschien handiger geweest om niet zelf, maar GHb de bouw van de fundering bij een bouwbedrijf te laten onderbrengen. Het doet overigens niet af aan het mooie resultaat dat er nu staat. Al met al verdient aanbeveling om bij Gooische Houtbouw eens te gaan kijken welke mooie verschillende bouwwerken denkbaar zijn.

de Vang 3

3774 SL Kootwijkerbroek