Prettig contact, van ontwerp tot en met bouw prima verlopen!

Ik kwam door een advertentie in Landleven terecht bij de Geldersche Houtbouw. Mijn ontwerpschets werd overgenomen en waar nodig aangepast. Het uitzetten en plaatsen verliep prima, ook een naderhand moeizaam sluitende deur werd netjes en vlot opgelost. Kortom wij zijn zeer tevreden!

Een prachtig bedrijf met kwaliteit!

Al lang waren we op zoek naar een overkapping. Bij toeval kwamen wij bij dit bedrijf terecht. Zij hebben wat wij zochten: Vakmanschap, kwaliteit en gastvrij!!!

Zeer vakkundig en mee denkend

Onze ervaring bij aankomst zeer klantvriendelijk.Een rondleiding in de fabriek gehad waar alles in delen wordt gemaakt dat hebben ze super voor elkaarNemen alle tijd om samen onze wensen door te nemen.Als ze komen plaatsen in 1 dag staat de kapschuur er.De bouwers zijn alle zeer vriendelijk en weten wat ze doen.Ze gebruiken mooie hout soorten.De bouwers hebben zelfs onze tv beugel op gehangen.Een bedrijf waarvan alles klopt zeker aan te bevelen om er een kijkje te nemen .Onze ervaring is Top te noemen.

UItstekend!

Bij het bezoek aan de showroom en naastgelegen fabriek kregen we een goede indruk van het bedrijf en de kwaliteit waarvoor ze staan. Van begin tot eind is alles uitstekend verlopen. Heldere communicatie, deskundige mensen, maatwerk en uiteindelijk een goede en vlotte realistatie. Er staat een fraaie schuur waar we veel plezier aan gaan beleven. Isoleren en aanleg electiriciteit doen wij zelf, maar dat is onze eigen keuze. Geldersche Houtbouw kan dat ook verzorgen. De onderaannemers die inschakeld werden, ondere andere Bunt Hoveniers voor het grondwerk en fundering en Hardeman Dak en Timmerwerken voor de dakbedekking, waren goed op de hoogte van hetgeen de bedoeling was en hebben ook uitstekende kwaliteit geleverd. Ik heb geen verbeterpunten voor GB of de onderaannemers. Gewoon zorgeloos bouwen met uitstekende kwaliteit.

Een geweldig eindresultaat!

Wij hebben een hele goede ervaring, vanaf het moment dat we de showroom binnen liepen, tot levering. We zaten gellijk aan tafel met de juiste mensen en hadden binnen no time de tekening en de offerte in de mail. Er werd goed meegedacht en rekening gehouden met ons budget. Afspraken worden goed nagekomen, de jongens die het kwamen zetten waren top en niet te vergeten staat er in een dag een prachtige schuur! Groet Karien

Van begin tot eind goed

Alles klopte. Ontvangst, rondleiding werk -plaatst waardoor we een goed beeld kregen van de werkwijze, meedenken met ons als klant, tekeningen, snelheid van plaatsen. Gewoon prima. En hij staat geweldig!

Doen wat ze hebben afgesproken

En als er dan eens mis gaat, lossen ze het op.

Uitstekende service, vriendelijke en vlot geholpen.

- Klantvriendelijk - Meedenken met klant - Snelle levering - Goede communicatie, ook na levering - Onduidelijkheden goed opgelost - Mooi product!

Het resultaat heeft onze verwachtingen overtroffen.

Plezierige contacten, het nakomen van afspraken, vakkundige en gemotiveerde medewerkers en uiteindelijk een prachtig resultaat. Wij bevelen dit bedrijf bij iedereen aan!

Snel tot duidelijke afspraken gekomen

Wij gaan een schuur renoveren wat enige tijd in beslag zal nemen. Een bijgebouw geeft dan voldoende ruimte en comfort ter overbrugging, maar we hadden slechts enkele maanden om dit voor elkaar re krijgen. Dankzij snelle reacties heen en weer staat er nu een mooi gebouw, Er wordt meegedacht, er is ruimte voor eigen inbreng en toen er even een kink in de kabel leek te komen, buiten Geldersche Houtbouw om, dachten zij mee hoe dit op te lossen. De mensen ter plaatse, stuk voor stuk, prettige, hardwerkende mensen. Wij zijn erg blij met ons bijgebouw.

Betaalbare topkwaliteit

Zeer goede ervaringen, al snel aan tafel met onze wensen, goed rekening gehouden met ons budget, goed advies, komt afspraken na, is flexibel, super capabele werklui, kortom: een aanrader. Wij hebben een prachtige schuur staan.

Prima, goede prijs- kwaliteit verhouding

Korte lijnen, makkelijk communiceren

uitstekend

Degelijk Nl product, mooi bedrijf. Professioneel in elk aspect. Nazorg goed. Zeer tevreden met het eind resultaat.

Proffesioneel bedrijf met hoogwaardig product en dito vakmensen

Vanaf de offerte fase tot aan de uitvoering is er zeer goed met ons mee gedacht en is de schuur en de overkapping geheel naar wens geworden. De gebruikte materialen zijn van goede kwaliteit en de montageploeg is zeer precies Dank voor de prettige samenwerking in het bijzonder; Goos, Robbert & Jaap

Uit het juiste hout gesneden

Een modern bedrijf met een ouderwets goede service. De begeleiding was uitstekend, van adviesgesprek tot en met de montage en afwerking. Wij kunnen dit bedrijf zeker aanbevelen, wij zijn dik tevreden!

super

heel professioneel allemaal. Uitstekende informatie begeleiding en uitvoering. SNEL en met fijne mensen. De schuur met overkapping werd in 1,5 dag geplaatst en niets op aan te merken. Behulpzaam personeel. Perfecte prijs kwaliteit verhouding prachtige en solide uitvoering. helemaal aan te bevelen bedrijf.

Wij hebben een prachtige schuur dankzij de Geldersche Houtbouw.

Wij zijn zeer tevreden hoe alles verlopen is. Het proces is super efficient dus van de dag dat we beslist hebben tot de plaatsing alles verliep soepel en snel.

Alle afspraken correct nagekomen

Goede service. Werk volgens afspraak uitgevoerd. Alle afval opgeruimd. Alleen maar lof voor de mensen van dit bedrijf.

Klasse!

Goede samenwerking, meedenken. Mooi resultaat. Zeer tevreden.

Wat een hard werkende, aardige, enthousiaste mannen die bij ons de schuur geplaatst hebben!

Zelfs tijdens storm Chiara (11, 12, 13 feb 2020) hebben de mannen de schuur bij ons willen plaatsen. Ze hebben enorm hard gewerkt met hulp van onze vrienden en een prachtige schuur geplaatst binnen de drie ingeplande dagen. Iedere dag op de afgesproken tijd en ze gingen zelfs ‘s avonds in het donker door! Ook de weken ervoor met Goos, Daan en Henk enorm prettig contact gehad en namen altijd de tijd om onze vragen te beantwoorden en mee te denken. In één woord; Top! David en Eline uit Ouddorp

afspraken komen prima na en de kwaliteit is uitstekend

samenwerking en kwaliteit van het geleverde product zijn prima

Positief!

Goede ervaring met de mensen van Geldersche Houtbouw. Houden zich aan afspraken en bij onduidelijkheden of vragen, nemen ze onmiddellijk actie. Blij met het resultaat en heb vertrouwen in een goede nazorg indien nodig.

wij hebben een zeer positieve ervaring met de Geldersche Houtbouw

Bij het eerste gesprek kregen wij een goed gevoel om verder te gaan met de uitwerking van een schuur. Door Gelderse Houtbouw is een offerte uitgebracht die een goede indruk gaf. Bij de verdere bespreking is een keuze gemaakt voor een schuur met overkapping. Na een definitieve offerte is een plan opgesteld voor de uitvoering. Het plaatsen van de schuur met overkapping is tot volle tevredenheid uitgevoerd. Ook de contacten met de medewerkers waren zeer goed.

Goede service en alles is bespreekbaar!

Je hebt de vrijheid om bepaalde onderdelen zelf voor te breiden of te monteren. Al je wensen kunnen besproken worden en men zorgt dan ook voor de juiste bouwtekeningen ed. Tussendoor wordt er goed overlegd en gecommuniceerd omtrent levering en plaatsing. Wij raden dit bedrijf dan ook zeker aan bij anderen.

Zeer professioneel!

Wij hebben deze herfst een nieuwe schuur laten bouwen. Vanaf het eerste gesprek tot en met de plaatsing is alles op rolletjes verlopen. Zeer prettige ontvangst en begeleiding in de showroom en een uitstekende planning. Dat alles voor een goede prijs! Bij een volgend project kiezen we zeker weer voor de Geldersche Houtbouw!