Altijd in overleg!

Wij hebben hele goede ervaringen met Geldersche Houtbouw. Vanaf het begin werd er meegedacht en in overleg is er veel mogelijk. Nu staan er twee prachtige gebouwen waar we ontzettend blij mee zijn.

Geen betere keuze kunnen maken

Gastvrij, meedenkend en vakkundig van begin tot eind; kortom een fijne ervaring!

Goede communicatie, betrokkenheid en informele sfeer

Geldersche Houtbouw geeft een mooie en duidelijke presentatie weer van zijn producten. Goede communicatie, meedenkend en betrokkenheid heeft geleid tot een mooie schuur met tuinkamer. Vakkundig en van harte aanbevolen om een product te laten bouwen door Geldersche Houtbouw!

Super degelijk product

Vanaf het eerste moment dat we de showroom binnen stapten hadden we alle vertrouwen in een degelijk en mooi product. Men dacht heel goed mee en alles bleek mogelijk. Het plaatsen verliep geheel volgens schema en we zijn heel erg blij met dit prachtige tuinhuis. De communicatie verliep ook fantastisch en heel erg vlot. Wij kunnen dit bedrijf aan iedereen aanbevelen!

Goede communicatie en afspraken worden nagekomen

Goede communicatie met medewerkers Geldersche Houtbouw die probleemoplossend en meedenkend zijn, alles op tijd en volgens afspraak goed werk geleverd.

Kwaliteit en betrokkenheid

We zijn zeer tevreden over de twee bijgebouwen van triple-ayous. Ze zien er echt prachtig uit! Er werd goed meegedacht over het ontwerp in een prettige sfeer. Enkele kleine opleverpunten werden zeer snel aangepakt en opgelost.

Hard gewerkt en een strak eindresultaat!

- Een leuk gesprek en vakkundig advies in de showroom - Goed meegedacht met onze specifieke wensen (modern en strak) - Duidelijke offerte - Goed contact - Helemaal volgens planning - Harde werkers en prettig in de omgang - Alles perfect in verstek gezaagd - Strak eindresultaat.

Samen een perfect ontwerp gemaakt

Een houten bijgebouw in onze tuin was een lang gekoesterde wens. Samen met de Geldersche Houtbouw hebben we een mooi ontwerp gemaakt voor een atelier waar we veel plezier aan gaan beleven!

Goede kwaliteit, luisteren naar klant, fijne mensen

Wij hebben bij de Geldersche 3 bijgebouwen laten maken en plaatsen. 1 daarvan is een poolhouse met rieten dak en dan nog 2 gepotdekselde bijgebouwen waarvan 1 "garage" voor de fietsen en opslag en 1 grotere voor een hobbybrouwerij. Op die bijgebouwen dakpannen (waarop later de zonnepanelen komen). Vanaf t begin een goed gevoel en klik zowel bij verkoop als bij planning & uitvoering; er wordt geluisterd naar de klant, ze begrepen wat we wilden, denken mee. Wij hebben de fundering van de gebouwen door de aannemer laten lopen, dat ging wat stroever, maar is helemaal goed gekomen. Alles verliep volgens planning en overleg was prettig.

Degelijk gebouwde schuur met nette afwerking.

Het proces van mogelijkheden die in de showroom goed getoond worden met bijbehorende schuren die men ter plaatse heeft staan gaf me een goed gevoel mede door het prettige ontvangst en de vlotte ilustraties die werden toegestuurd, die een goed beeld vooraf geven. De bouw is prima verlopen de mannen hebben keurig werk afgeleverd met een goede communicatie en keurig eindoplevering maakt dit tot een prettig proces. Dank heren en nog veel succes toegewenst.

prettig, professioneel bedrijf wat goed meedenkt met de wensen van de klant

Wij zijn ontzettend tevreden met de Geldersche Houtbouw. Vanaf het eerste moment dat wij de showroom binnen liepen was duidelijk dat de klant centraal staat. De kracht van de Geldersche Houtbouw is dat zij de wensen van de klant heel creatief en professioneel vertalen naar een uniek ontwerp. Ook het plaatsen van onze houten berging/tuinhuis verliep prima door het gekozen bouwconcept van prefab delen. Ons houten huis stond razend snel. Ook de nazorg en oplevering waren prima. Wij willen de Gelsersche Houtbouw bij iedereen van harte aanbevelen.

Prima resultaat met klantgerichte mensen

We zijn zeer tevreden over het resultaat van ons bijgebouw. Het ziet er fraai uit en de contacten zijn doorlopend prettig geweest. Vakwerk van verkoop tot en met aflevering.

Mooi product voor redelijke prijs!

Vriendelijke en deskundige medewerkers. Kwalitatief goede materialen en degelijk gebouwdd Komen afspraken goed na.

De afspraken die ze maken ,daar kun je van op aan

Ze leveren een heel mooi product . De mensen die bij hun in dienst zijn luisteren ook naar je

Prachtig huis, en vakmensen

Vanaf het eerste gesprek tot de bouw prima contact en tussentijdse aanpassingen ook goed gegaan. De bouw ging voorspoedig en volgens planning goede vaklui. Wij zijn blij en tevreden met het resultaat. Ik kan de Gelderse houtbouw aanbevelen!

Fantastisch

Van begin tot einde (bijna) vlekkeloos. Jaap Jan heeft ons zeer goed geholpen met het ontwerp, denkt goed mee in de wensen. De showroom helpt enorm in maken van keuzes en uitzoeken van materiaal. Communicatie is snel en adequaat met de werkvoorbereiders Jeroen en Herbert. Planning zo goed als helemaal nagekomen. Bedankt bouwers, kees, Remco en andere mannen. Dit bedrijf is echt een aanrader, gewoon doen wat je zegt en belooft. Echt top!

Doen wat ze beloven

Het gehele traject van aanvraag tot aflevering is in een prettige samenwerking gegaan. Uitvoering op zowel kwaliteit, financiën en tijd gegaan volgens de plan die bij de aanvraag is uitgelegd. Enige afwijking was dat de bouw een dag korter duurde dan gepland. Super!

Goede vakkundige mensen met een prachtig resultaat!

Wij hadden de wens voor een "schuur" met meerdere functies en kwamen via een vriend uit bij de Geldersche. Afspraak gemaakt in hun mooie showroom die ook voor inspiratie zorgt! Samen met onze wensen en de voorbeelden in de showroom kwam men met een eerste schets en die was gelijk raak. In de periode daarna en nog wat kleine aanpassingen kwamen we op exact wat wij wenste. Ook tijdens de daadwerkelijke werkzaamheden gaan de heren van de Geldersche netjes en vakkundig te werk! Tijdens het gehele proces is de open en transparante communicatie erg fijn. Ook als er iets is wat anders moet kan dit goed aangegeven worden. We zijn erg blij met onze schuur en blij dat we dit de Geldersche Houtbouw hebben laten bouwen!

Erg goed, jammer van de rommelige nazorg

Beste Geldersche Houtbouw, Wij zijn erg blij met onze schuur. Het traject van intekening en advies was zeer professioneel. De snelheid waarmee de schuur is gefabriceerd en geplaatst heeft ons doen verbazen. De werklui waren bijzonder vriendelijk en goed gemanierd. Chapeau. Aan het einde van het traject moest er nog een trap geplaatst worden. De afspraak van het plaatsen werd zonder onze instemming ingepland; hetgeen leidde tot een timmerman van de Geldersche Houtbouw die onverrichter zake huiswaarts kon keren, gezien wij niet op de hoogte waren van de afspraak noch thuis. Na een hoop gepalaver- en gesoebat is de trap uiteindelijk geplaatst. Een klein smetje op een anders smetteloos blazoen.

Prettige communicatie, goede service en een mooi product neergezet!

Prettige communicatie, goede service en een mooi product neergezet!

Service waar je blij van wordt!

De medewerkers van de Geldersche Houtbouw hebben ons het hele traject super goed geholpen. Het begon in de showroom waar we keurig te woord zijn gestaan. Alle medewerkers die hebben bijgedragen aan de bouw van onze schuur/ tiny house waren representatief, betrokken en hulpvaardig. Dank daarvoor!

Het is nu fijn wonen

Van alleen ruwe betonvloer naar een volledig afgewerkte woning voor ons gezin van 5 in slechts 2 maanden. Alle betrokken medewerkers en onderaannemer van EE hebben we als vakkundig en hulpvaardig ervaren. In zo’n bouwperiode, waarin we zelf ook nog over moesten huizen, is het prettig als e.e.a. soepel loopt. Daarnaast kunnen we zeggen dat het heerlijk wonen is een houten gebouw. Het klimaat is zeer aangenaam en voelt heel prettig aan. Nu, medio November, hebben we nog steeds de aangelegde vloerverwarming en gaskachel nog niet hoeven te gebruiken.

Zeer vakkundige en betrouwbare bouwpartner. Bovenal flexibel en gebruiker gericht.

Belangrijkste ervaring: Alhoewel uitgedachte gebouwvormen en gebouwconcepten, ook zeer gericht op de specifieke klantwensen. Afwijkingen op de standaard maatvoering en gebouwvorm wordt in het proces meegenomen. Flexibel en vakkundig. Planning wordt gehaald.

zeer goed

Na lang zoeken en op google hebben wij de Geldersche houtbouw gevonden in Koowijkerbroek. Daar naar toe en hartelijk ontvangen door de heer Jaap van Ginkel onze eerste indruk een goed en solide bedrijf met een mooie showroom. Onze plannen bekendgemaakt met onze wensen de heer van Ginkel had hier en daar nog wel belangrijke aan vullingen en ideeën. Op de afgesproken dag kwamen ze de schuur met overkapping plaatsen. De medewerkers van de houtbouw werken netjes en staan open suggesties. Problemen die er voordoen worden netjes en in overleg uitgevoerd met project leider Herbert de Weerd. Al met al kan ik u de Geldersche houtbouw aanbevelen als u een schuur en of overkapping willen laten bouwen. Goed en degelijk materiaal en er wordt netjes gewerkt. Familie van den Bogerd Bleiswijk

Afspraken keurig nagekomen

Plezierige samenwerking