prettig in overleg , strak op de planning

Prima partij , om mee te overleggen en je te laten voorlichten Zeer veel mogelijkheden en zeer goed in Maatwerk Thuis in veel Houtbouw mogelijkheden , zowel thuis in schuren en garage,s met allerlij optie s als wel voor Bijgebouwen van Hoge Kwaliteit

Klantgericht en Persoonlijk

Iedereen bij Geldersche Houtbouw is er op gericht om de klant van dienst te zijn. Meedenken en ontzorgen. Prettige persoonlijke contacten. Daarnaast professionele bouwers die hun afspraken stipt nakomen. een aanrader dus!

In korte tijd prachtige schuur gebouwd

Prettige contacten met medewerkers van Geldersche Houtbouw. Van voortraject tot afronding was alles prima geregeld. Afspraken werden perfect nagekomen. Resultaat mag er zijn: prachtige schuur.

Doen wat ze zeggen

Wij hebben een heel goede ervaring met GHB en kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen. Ze denken met je mee, ook wanneer dit niet de gebaande paden betreft (zoveel mogelijk ecologisch bouwen). Ze vertalen de wensen in een mooie tekening en onze schuur is exact geworden zoals voorgesteld op tekening. De mannen die komen bouwen werken netjes, zelfstandig, snel en zijn heel vriendelijk. Een paar kleine punten die niet naar wens waren, zijn direct opgepakt en opgelost. Kortom: een heel goede ervaring!

Mooie ruime degelijke schuur en perfect afgewerkt.

Verschillende schuren bekeken maar deze van Geldersche Houtbouw sprong er wat betreft degelijkheid en kwaliteit wel uit. De prijs was hoger maar daarvoor heb je een stuk kwaliteit terug.

Geweldige bedrijf en top service

Wij hebben een groot project in onze tuin laten uitvoeren door GHB. Vanaf dag 1 was het hele team erg betrokken bij ontwerp, uitvoering en oplevering. Zelden kom je nog een bedrijf tegen dat zo meedenkt en er alles aan doet om alles tot in de puntjes te verzorgen. Keurige mensen die nog weten wat goed en hard werken is.

Zeer betrouwbaar

Na een fijne rondleiding in de showroom, hebben we onze wensen kenbaar gemaakt. We kregen veel goede adviezen wat wel en ook wat niet te doen. Ter plaatse werd het concept getekend en een offerte gemaakt. Vanaf het moment dat we de vergunning binnen hadden, werd de levering binnen redelijke termijn ingepland. Het bouwen duurde een dag. De medewerkers van Geldersche houtbouw waren zeer correct en betrouwbaar. Fijne mensen van verkoop tot en met oplevering. Heel veel dank voor de schitterende schuur.

super

Fijn bedrijf en aardig personeel goed afgestemd met de collega's die bv de schuttingen en de funderingen plaatsen en niet te vergeten een goede garantie ! Ook prettige werknemers die lekker door werken en geen lawaai veroorzaken en alles weer netjes achterlaten zodat wij nu erg blij zijn met onze nieuwe schuur

Leuke professionele samenwerking met een perfect resultaat

Wij kwamen kijken voor een overkapping en werden gelijk leuk geholpen door Erik. Er werd goed meegedacht in wat resulteerde in een totale tuinverbouwing met een perfect resultaat. Absoluut een aanrader

Goede service en mooie kwaliteit

Fijne betrokken mensen die ons ten dienste zijn geweest gedurende het ontwerpproces, de voorbereidende werkzaamheden en de uitvoering. Met een prachtig eindresultaat! We krijgen al veel complimenten over de mooie bijgebouwen en genieten zelf volop van de ruimte in de schuur en de fijne plek in de overkapping!

Super mooie overkapping!

Wij zijn erg blij met onze nieuwe overkapping! Supersnel geplaatst door vakkundige mensen. Helaas was de glas gedeelte van de overkapping niet binnen en dit hoorden wij pas bij plaatsen. Dit hadden ze even van te voren kunnen melden. Al met al zijn we zeer tevreden.

Wij hebben de hele samenwerking als zeer prettig ervaren.

De bouw van onze schuur met overkapping is prima verlopen en het resultaat is erg naar ons zin. De kwaliteit van de materialen en de afwerking door deze vakmensen is uitstekend. De mogelijkheden zijn enorm, hier spreekt een lange ervaring uit. Er was goede communicatie en afspraken werden altijd nagekomen. Wij kijken hier met plezier op terug en danken iedereen van de Geldersche houtbouw voor het mooie bijgebouw in onze tuin.

Tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe schuur bij de Geldersche houtbouw terecht gekomen. Van begin tot eind erg fijn, peroonlijk en professioneel begeleid bij de keuze en mogelijkheden waarbij goed naar onze persoonlijke wensen is geluisterd. Ook tijdens de bouw is er netjes en hard gewerkt met een mooi resultaat. Wij zijn super tevreden.

Goede voorlichting, duidelijke afspraken, nette levering en prachtige schuur.

Meedenkend klantgericht en goede service.

Wij hebben naar volle tevredenheid een schuur van 3 bij 4 meter laten plaatsen. Aanvullende eisen vanuit de gemeente op de tekening werden gelijk en zorgvuldig aangepast. Daarnaast was het prettig om vooraf een volledige planning te krijgen die ook nog eens werd nageleefd. Kortom top service en kwaliteit.

Mooi bedrijf, fijne bouwers, met als resultaat een strakke woning.

Onze levensloop bestendige houten woning van 100 m2 is een energie zuinig huis door een fors isolatiepakket. De woning is nog maar net opgeleverd, maar houtbouw voelt direct prettig aan. Het resultaat van bewoning volgt later, nadat wij onze bungalow hebben ingericht en er ook zijn gaan wonen.

Mooi product, fantastisch bedrijf !

Onze ervaringen zijn samengevat bijzonder goed te noemen ! Wij werden allereerst in de goed verzorgde showroom uitgebreid geadviseerd over de verschillende mogelijkheden. Er werd vervolgens goed naar ons geluisterd, waardoor het op-maat-gemaakte ontwerp eigenlijk direct in de smaak viel. En belangrijker nog: het uiteindelijke resultaat pakte exact uit zoals op de op voorhand aangeleverde "artist impressions" werd uitgebeeld: Een constructief stevig, mooi afgewerkt en bovenal fraai en harmonieus bouwwerkje. De prijs-/kwaliteitsverhouding klopte daarnaast wat ons betreft ook gewoon. Gelukkig hebben we daarnaast de nodige flexibiliteit mogen ervaren tijdens het bouwproces: de weersomstandigheden (bijv. ten behoeve van het storten van de fundatie) heb je immers niet in de hand... Van de verkoopadviseur, de planner tot aan de monteurs die bij ons over de vloer kwamen: allemaal zeer vriendelijke, behulpzame, flexibele en uiterst ter zake kundige personen ! Kortom: een mooi product, geleverd door een fantastisch bedrijf !

Professionals pur sang!

Vanaf het eerste contact tot oplevering zéér tevreden. Groot compliment voor adviseur, werkvoorbereider en monteurs voor hun professionaliteit, klantvriendelijkheid en meedenken. Een echte aanrader.

Prima bedrijf met mooie producten

Vriendelijk en klantgericht.

Super service, erg tevreden over het resultaat

Er is enorm meegedacht met onze mogelijkheden, locatie en wensen. Maatwerk. We mochten ook kijken in de hal waar de onderdelen voor ons huisje werden gemaakt. Er werdt veel tijd besteed aan alle details, doorspreken van de offerte en het plaatsen. We zijn erg tevreden over het hele proces en blij met het resultaat. Wij kunnen Geldersche Houtbouw echt aanraden.

Professionele partij die voor ons een prachtig bijgebouw heeft gerealiseerd!

Het is fijn samenwerken met Geldersche Houtbouw. Snel, creatief en flexibel. In overleg is heel veel mogelijk. Ze leveren vakwerk en alle partijen die het werk doen zijn uitstekend op elkaar ingespeeld.

Mooie schuur en snel gezet

In de stromende regen hebben wij de schuur samen een werknemer van de Geldersche houtbouw gezet. Het regende zoveel dat de bus vast bleef zitten en eruit getrokken moest worden. Maar toch was de schuur al rond 14.30 klaar. We zijn heel erg blij met de schuur.

Duidelijk, snel en vakkundig

Na een helder verkoop- en een probleemloos bouwtraject werd recent onze prachtige schuur/atelier/carport opgeleverd. Geheel naar afspraak en verwachting. Vakkundige werklieden, werkten oplossingsgericht (geen elektra, dus stroomaggregaat). In verband met de kosten casco oplevering, isoleren en aftimmeren dus zelf gedaan. Goed te doen, maar verkijk je er niet op, is meer werk dan het lijkt. Al met al absolute aanrader! Eventuele belangstellenden zijn welkom in Almere Oosterwold.

Fantastisch mooie stal gebouwd, we zijn dik tevreden over het eindresultaat!

Wij hadden het verzoek om dingen zelf te doen ivm verminderen van de totaalprijs. GH denkt hier erg fijn in mee! We konden tijdens het proces altijd bellen voor vragen. Als het antwoord er niet gelijk was, kregen we het vaak dezelfde dag nog terug. Na het plaatsen van de stal, bleek er een foutje te zijn gemaakt met het berekenen van de daklengte, er kon geen dakgoot onder geplaatst worden ivm te weinig overstek van de dakpannen. Na gepuzzel en heen-en-weer bellen/ mailen, zijn we uiteindelijk tot een oplossing gekomen waar we allen tevreden over zijn! Het dak is enkele centimeters ingekort, waardoor de dakpan nu mooi in de goot valt. Waar gehakt wordt, vallen spaanders, maar GH heeft dit fijn opgelost voor ons. Dik tevreden dus! Raden wij het aan of zouden we het nog een keer zo doen? Zeker weten :)

Uitstekende service en product

Het voortraject was prettig. André dacht mee en hielp ons een goede keuze tot in de puntjes te maken. Henk heeft de voorbereidingsfase top georganiseerd en prima met de hovenier afgestemd om alles in één keer netjes op te kunnen leveren. De jongens van zowel GHB als Bunt hebben alles - fundering, houten schuur en bestrating en beplanting eromheen - uitstekend opgeleverd. Ben erg tevreden. Zeer aan te bevelen!