Kwaliteit en betrouwbaar!

Zeer prettig oriëntatie gesprek gehad in de showroom met veel advies. Duidelijke offerte/bevestiging. Fijn dat ze de mogelijkheid boden om ook een deel van de bouw zelf te doen. Voorbereidingen, tekeningen en contact allemaal top geregeld. Bouw zelf verliep zeer voorspoedig, binnen 2,5 dag stond er een prachtige schuur in onze achtertuin. De trap was nog niet klaar, maar is in goed overleg na geleverd. Wellicht niet de voordeligste schuur, maar wel de mooiste en degelijkste!

Heel positieve ervaring.

Vanaf de eerste kennismaking met het bedrijf tot de laatste afwikkeling van de bouw hebben wij het contact als zeer positief ervaren. Er is bij de ontwikkeling van de plannen echt mee gedacht. Waardoor er echt iets moois neergezet is passend in de omgeving en binnen het te bebouwen stuk vd kavel. Ik wil ook benadrukken dat er gewerkt wordt met keurig en deskundig personeel, ook de mannen vd ondersteunende externe bedrijven waren allemaal even accuraat en netjes. Kortom alleen maar lof!

Zeer betrouwbaar en hoge kwaliteit van afwerking

Vanaf het eerste moment bij Geldersche Houtbouw troffen wij een plezierige en ter zake kundige groep mensen. Ze luisteren prima en zijn altijd bereid om verbeteringen door te voeren. Ook wijzigingen laat in het proces werden zonder problemen (en zonder te hoge meerwerkprijzen) in behandeling genomen. De ploeg op site en de onderaannemers waren tevens zonder uitzondering niet alleen vakkundig maar ook keurig in hun houding. Elke dag werd ook netjes opgeruimd. Alle restpunten werden zo goed en zo snel mogelijk verholpen. De enige reden dat er geen 10 staat is dat er wel erg geschoven werd in de uitvoeringsplanning en uiteindelijk toch niet alles op tijd en goed besteld was (dakpannen). Wij hadden niet zo veel haast, dus is het geen probleem geworden. Maar we moeten er dus nog wel een keer achteraan. Alles bij elkaar echter een zeer positieve ervaring en een heel mooi bijgebouw!

Super tevreden

Vanaf ontwerp to realisatie super tevreden. Er wordt goed met je mee gedacht en het eind resultaat is super. Blijft verbazingwekkend dat er in 2 dagen een schuur van 11 x 5.5 geplaatst wordt

Fijn en goed bedrijf met goeie werknemers

Fijne mensen. Werken super en netjes. Communicatie kan wat beter.

Fijn contact, goed vakmanschap en een prima eindresultaat!

Tijdens ons bezoek aan de showroom werden we goed geïnformeerd over de mogelijkheden voor de door ons gewenste schuur. Er konden goede afspraken worden gemaakt, die precies zo uitpakten. Zowel hovenier Bunt die de fundering heeft verzorgd, als ook Kees en Nicky van de Geldersche Houtbouw, hebben uitstekend werk geleverd. De prijs is aan de stevige kant, maar de kwaliteit is er naar! Al met al zijn we zeer tevreden!

Geldersche Houtbouw levert vakkundig werk en goede service.

Wij hebben een ruime houten mantelzorgwoning laten bouwen door Geldersche Houtbouw. Vanaf het eerste gesprek tot de puntjes op de i, is deze samenwerking ons goed bevallen. Medewerkers werkten degelijk, vakkundig en stonden open voor ideeen. En een prima klantenservice! Wij raden Geldersche Houtbouw dan ook van harte aan.

vakmanschap!

Alles werd keurig op de dag van planning geleverd en geplaatst. Er waren enige problemen die netjes werden opgelost. De bejegening en overleg met de medewerkers was zeer correct verlopen. Wij zijn erg tevreden over het hele proces van verkoop tot aflevering! We ontvangen veel complimenten van voorbijgangers, zoals: keurig netjes; vakmanschap! Dat is geen rommel wat jullie daar hebben staan; mooie kleuren :).

Van A tm Z helemaal top!

Van de intake tot en met de oplevering helemaal top voor elkaar. Een heldere offerte waarin alles was opgenomen zonder dat er tussendoor of achteraf verassingen in zaten. De gehele planning was geregeld en afgestemd zodat alles soepel achter elkaar door liep. Omdat wij op een eiland wonen weten wij als geen ander hoe de logistiek de planning aardig in de war kan helpen. In dit project was alles zo geregeld dat er nergens sprake van vertraging was. En het eind resultaat mag er zijn. Voor het eiland lijkt het hier af en toe wel een showroom van de Geldersche zoveel aanloop als wij hier op het erf hebben. Kortom een aanrader!

Te hoge verwachtingen en moeizame communicatie

Redelijk tevreden met het uiteindelijke resultaat en enkel vriendelijke medewerkers gesproken. De schuur is mooi afgewerkt en de materialen zijn goed. Echter, de verwachtingen die ik had ik na de aankoop door gesprekken met de verkoper waren niet reëel. Achteraf het gevoel dat de verkoop toch een beetje teveel gepushed is. Dit maakte het aanloopproces erg stressvol omdat het gegeven advies niet klopte en zodoende extra werkzaamheden en veel extra kosten opleverde. Na de aankoop ook niet helemaal helder wie mijn aanspreekpunt nou was. Overdracht hiervan was mij niet erg helder. Tot slot waren er bij de verkoop een aantal toezeggingen gedaan over flexibiliteit die later toch minder waar bleken. Ik had juist verwacht dat bij een 'premium' partij als Geldersche Houtbouw dit soort zaken allemaal goed geregeld zouden zijn.

Alles volgens afspraak verlopen, fantastisch

Vanaf moment dat wij onze eerste voet over de drempel bij de Geldersche Houtbouw hebben gezet, tot de ondertekening (zonder restpunten) van het oplever document, is alles volgens afspraak verlopen. Wij zijn zeer onder de indruk van de wijze hoe je als klant serieus genomen wordt, de kwaliteit zowel van de offerte, de bouwtekeningen en al helemaal van het eindproduct. De medewerkers van de bouw, het materieel, alles keurig op orde, werken netjes en houden je op de hoogte van de voortgang. Na het weg rijden is alles spik en span (opgeruimd). Wij hebben wel meer werkzaamheden uit laten voeren in het verleden, het kan een gelukstreffer zijn, maar deze opdracht is vlekkeloos verlopen. Een dikke 10.

Zeer fraaie kapschuur gekocht voor toch wel een behoorlijke prijs maar is zeker waar voor je geld.

Via een tijdschrift zijn wij bij Gedersche Houtbouw terecht gekomen alwaar wij een offerte hebben laten maken welke wel behoorlijk prijzig was maar toch de stap hebben gezet voor deze koop. Hij is op zeer professionele wijze in elkaar gezet en op locatie in delen door eigen vakmensen geplaatst en staat nu te pronken in de achtertuin. Een kleine opmerking is dat wat meer persoonlijk contact wel gewenst zou zijn en niet alles maar via de mail, b.v. een keer op locatie komen kijken geeft dan een goed beeld over de situatie want niet iedereen kan alles even duidelijk uitleggen Al met al zijn wij zeer tevreden met deze aankoop!

Fijne samenwerking en topkwaliteit

Het is best een stevige stap om geld te investeren in een buitengebouw en het was fijn om te merken dat de contacten met de Geldersche Houtbouw ons het benodigde vertrouwen gaf. De samenwerking met de bouwers was uitstekend en het gebouw is helemaal naar ons zin. Geen spijt van het genomen besluit. Topkwaliteit Alma en Cees Taal

Een open en eerlijk bedrijf met goede kwaliteit.

Van t begin tot t einde is alles goed verlopen. Gelderse houtbouw snapte eigenlijk gelijk wat onze wensen waren. Na overleg werd een datum van plaatsen besproken . De montageploeg was prima !! Nick en Kees waren super gemotiveerd en hebben mooi werk geleverd !! Er kon tijdens t plaatsen van alles worden overlegd. We zijn dik tevreden over te eindresultaat. Fam Torn broers Bornerbroek

Soepel en perfect verlopen.

Het is een eerlijk, niet te moeilijk denkend bedrijf. Wij konden zelf een kraan regelen maar hierdoor moesten ze wel in het weekend werken. Dit was geen probleem. Binnen een dag stond de hele schuur op de pannen, goten en wat afwerkingen na. Dit kwamen ze de maandag erna plaatsen en ook dit was allemaal binnen 1 dag gebeurd. De plaatsing verliep soepel en snel. De mannen zijn goed in het vak en weten waar ze mee bezig zijn. Ook de showroom is een bezoekje waardig. Van de verkoper (Aart) kregen wij nog een rondleiding door de werkplaats. Overal zijn wij zeer tevreden en raden dit bedrijf met een gerust hart aan.

Super tevreden!

Dik tevreden zijn wij met de Geldersche Houtbouw. In een paar dagen tijd was onze schuur geplaatst. Keurig netjes gebouwd en afgewerkt. Zowel in de showroom als op de bouw aardig en vakkundig personeel. Een aanrader!

Goed geholpen, alleen een hele strakke planning

Alles is goed verlopen, wat niet goed was is opgelost. As woensdag eind oplevering, nog paar puntjes. Maar vertrouwen erop dat alles goed komt. Is mooi geworden

Laagdrempelige vaklui welke blijven meedenken, ga zo door

Wilden onze woning verduurzamen maar geen 28 zonnepanelen op onze woning. De zonnepanelen op het zuiden gericht en onder de optimale hoek van ca. 35 graden liggen nu op een prachtige schuur van de Geldersche Houtbouw waar vele complimenten op binnenkomen. De prijs - kwaliteit verhouding is ook zeer goed (heb deze laten doorrekenen door een calculatiebureau op basis van een volledig traditionele bouw op locatie). Heb hierbij de bevestiging gekregen dat de werkwijze van de Geldersche Houtbouw 5 tot 10% onder een volledige traditionele bouw op locatie zit.

goede afspraken die ook nagekomen worden

correcte mensen zowel van het metselwerk als van de houtbouw. Zeker een aanrader voor anderen

Voldoende communicatie vooraf, zeer kundige vaklui die goed meedenken. Klus (bouw praktijkruimte in de achtertuin) zou in eerste instantie in 1 dag uitgevoerd worden. Het werden drie dagdelen, maar dat ging in goed overleg en had als voordeel dat kleine aanpassingen nog makkelijk doorgevoerd konden worden. Helemaal tevreden met het eindresultaat!

prettig in overleg , strak op de planning

Prima partij , om mee te overleggen en je te laten voorlichten Zeer veel mogelijkheden en zeer goed in Maatwerk Thuis in veel Houtbouw mogelijkheden , zowel thuis in schuren en garage,s met allerlij optie s als wel voor Bijgebouwen van Hoge Kwaliteit

Klantgericht en Persoonlijk

Iedereen bij Geldersche Houtbouw is er op gericht om de klant van dienst te zijn. Meedenken en ontzorgen. Prettige persoonlijke contacten. Daarnaast professionele bouwers die hun afspraken stipt nakomen. een aanrader dus!

In korte tijd prachtige schuur gebouwd

Prettige contacten met medewerkers van Geldersche Houtbouw. Van voortraject tot afronding was alles prima geregeld. Afspraken werden perfect nagekomen. Resultaat mag er zijn: prachtige schuur.

Doen wat ze zeggen

Wij hebben een heel goede ervaring met GHB en kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen. Ze denken met je mee, ook wanneer dit niet de gebaande paden betreft (zoveel mogelijk ecologisch bouwen). Ze vertalen de wensen in een mooie tekening en onze schuur is exact geworden zoals voorgesteld op tekening. De mannen die komen bouwen werken netjes, zelfstandig, snel en zijn heel vriendelijk. Een paar kleine punten die niet naar wens waren, zijn direct opgepakt en opgelost. Kortom: een heel goede ervaring!

Mooie ruime degelijke schuur en perfect afgewerkt.

Verschillende schuren bekeken maar deze van Geldersche Houtbouw sprong er wat betreft degelijkheid en kwaliteit wel uit. De prijs was hoger maar daarvoor heb je een stuk kwaliteit terug.