Goede voorlichting, duidelijke afspraken, nette levering en prachtige schuur.

Meedenkend klantgericht en goede service.

Wij hebben naar volle tevredenheid een schuur van 3 bij 4 meter laten plaatsen. Aanvullende eisen vanuit de gemeente op de tekening werden gelijk en zorgvuldig aangepast. Daarnaast was het prettig om vooraf een volledige planning te krijgen die ook nog eens werd nageleefd. Kortom top service en kwaliteit.

Mooi bedrijf, fijne bouwers, met als resultaat een strakke woning.

Onze levensloop bestendige houten woning van 100 m2 is een energie zuinig huis door een fors isolatiepakket. De woning is nog maar net opgeleverd, maar houtbouw voelt direct prettig aan. Het resultaat van bewoning volgt later, nadat wij onze bungalow hebben ingericht en er ook zijn gaan wonen.

Mooi product, fantastisch bedrijf !

Onze ervaringen zijn samengevat bijzonder goed te noemen ! Wij werden allereerst in de goed verzorgde showroom uitgebreid geadviseerd over de verschillende mogelijkheden. Er werd vervolgens goed naar ons geluisterd, waardoor het op-maat-gemaakte ontwerp eigenlijk direct in de smaak viel. En belangrijker nog: het uiteindelijke resultaat pakte exact uit zoals op de op voorhand aangeleverde "artist impressions" werd uitgebeeld: Een constructief stevig, mooi afgewerkt en bovenal fraai en harmonieus bouwwerkje. De prijs-/kwaliteitsverhouding klopte daarnaast wat ons betreft ook gewoon. Gelukkig hebben we daarnaast de nodige flexibiliteit mogen ervaren tijdens het bouwproces: de weersomstandigheden (bijv. ten behoeve van het storten van de fundatie) heb je immers niet in de hand... Van de verkoopadviseur, de planner tot aan de monteurs die bij ons over de vloer kwamen: allemaal zeer vriendelijke, behulpzame, flexibele en uiterst ter zake kundige personen ! Kortom: een mooi product, geleverd door een fantastisch bedrijf !

Professionals pur sang!

Vanaf het eerste contact tot oplevering zéér tevreden. Groot compliment voor adviseur, werkvoorbereider en monteurs voor hun professionaliteit, klantvriendelijkheid en meedenken. Een echte aanrader.

Prima bedrijf met mooie producten

Vriendelijk en klantgericht.

Super service, erg tevreden over het resultaat

Er is enorm meegedacht met onze mogelijkheden, locatie en wensen. Maatwerk. We mochten ook kijken in de hal waar de onderdelen voor ons huisje werden gemaakt. Er werdt veel tijd besteed aan alle details, doorspreken van de offerte en het plaatsen. We zijn erg tevreden over het hele proces en blij met het resultaat. Wij kunnen Geldersche Houtbouw echt aanraden.

Professionele partij die voor ons een prachtig bijgebouw heeft gerealiseerd!

Het is fijn samenwerken met Geldersche Houtbouw. Snel, creatief en flexibel. In overleg is heel veel mogelijk. Ze leveren vakwerk en alle partijen die het werk doen zijn uitstekend op elkaar ingespeeld.

Mooie schuur en snel gezet

In de stromende regen hebben wij de schuur samen een werknemer van de Geldersche houtbouw gezet. Het regende zoveel dat de bus vast bleef zitten en eruit getrokken moest worden. Maar toch was de schuur al rond 14.30 klaar. We zijn heel erg blij met de schuur.

Duidelijk, snel en vakkundig

Na een helder verkoop- en een probleemloos bouwtraject werd recent onze prachtige schuur/atelier/carport opgeleverd. Geheel naar afspraak en verwachting. Vakkundige werklieden, werkten oplossingsgericht (geen elektra, dus stroomaggregaat). In verband met de kosten casco oplevering, isoleren en aftimmeren dus zelf gedaan. Goed te doen, maar verkijk je er niet op, is meer werk dan het lijkt. Al met al absolute aanrader! Eventuele belangstellenden zijn welkom in Almere Oosterwold.

Fantastisch mooie stal gebouwd, we zijn dik tevreden over het eindresultaat!

Wij hadden het verzoek om dingen zelf te doen ivm verminderen van de totaalprijs. GH denkt hier erg fijn in mee! We konden tijdens het proces altijd bellen voor vragen. Als het antwoord er niet gelijk was, kregen we het vaak dezelfde dag nog terug. Na het plaatsen van de stal, bleek er een foutje te zijn gemaakt met het berekenen van de daklengte, er kon geen dakgoot onder geplaatst worden ivm te weinig overstek van de dakpannen. Na gepuzzel en heen-en-weer bellen/ mailen, zijn we uiteindelijk tot een oplossing gekomen waar we allen tevreden over zijn! Het dak is enkele centimeters ingekort, waardoor de dakpan nu mooi in de goot valt. Waar gehakt wordt, vallen spaanders, maar GH heeft dit fijn opgelost voor ons. Dik tevreden dus! Raden wij het aan of zouden we het nog een keer zo doen? Zeker weten :)

Uitstekende service en product

Het voortraject was prettig. André dacht mee en hielp ons een goede keuze tot in de puntjes te maken. Henk heeft de voorbereidingsfase top georganiseerd en prima met de hovenier afgestemd om alles in één keer netjes op te kunnen leveren. De jongens van zowel GHB als Bunt hebben alles - fundering, houten schuur en bestrating en beplanting eromheen - uitstekend opgeleverd. Ben erg tevreden. Zeer aan te bevelen!

Van begin tot eind een prettig Firma om zaken mee te doen

Vanaf ons eerste gesprek in de showroom werd er met ons meegedacht en aan onze wensen voldaan. We hebben hier een goed advies van Jaap Jan gekregen en ook werd er een datum op korte termijn gezocht. De plaatsing van onze veranda/schuur verliep vlekkeloos en ook deze heren kwamen met zeer bruikbare tips. Kortom, een zekere aanrader. Hans Wansink

Komen afspraken na!

Wij zijn zeer tevreden. Goed advies, prima uitvoering en prima afstemming tijdens de uitvoering. Wij kunnen hen van harte aanbevelen

Herstel werkzaamheden dakgoot

Snel gereageerd, snel ingepland en snel en gedegen opgelost. Echt grote klasse.

Goed advies, goede voorbereiding en uitstekende uitvoering. Vakbekwame en vriendelijke mensen.

Perfecto

Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe schuur inclusief overkapping. De bouwstijl/architectuur van Geldersche houtbouw onderscheid zich van de concurrent. Prijs technisch gezien was Geldersche houtbouw ook de beste optie. Alles is precies naar wens verlopen. Afspraken werden nagekomen. Daarnaast complimenten voor de zeer vriendelijke vakmannen tijdens de korte bouwperiode van slechts drie dagen.

Van aankoop tot plaatsing van de schuur prima geregeld

Van aankoop tot plaatsing van de schuur prima geregeld

Zeer goede kwaliteit, goede communicatie, denken goed mee

Wij liepen zonder afspraak de showroom binnen. Wilbert had op dat moment geen afspraak en maakte tijd voor ons vrij om te kijken naar onze wensen en mogelijkheden. Het is echt een professioneel bedrijf dat meedenkt in de wensen van de klant. Wij hebben door hen een overkapping aan een bestaande schuur laten plaatsen. Wij zijn enorm tevreden over het resultaat. Zeer vakkundige mensen die de tijd voor je nemen, aanbouw is van zeer goede kwaliteit. Ook onderaannemers waar zij mee werken zijn goed en vriendelijk. Alles snel en super goed geregeld. Absoluut een aanrader!

De Geldersche Houtbouw is een bedrijf wat afspraken nakomt, vriendelijk personeel heeft en een mooi

In Kootwijkerbroek staat een mooie showroom waar je samen met de verkopers een schuur naar wens kan kopen. Het bouwproces kost je als koper weinig energie, de afspraken worden nagekomen en er wordt in korte tijd een schuur van goede kwaliteit afgeleverd.

Prachtige garage geplaatst

Wij zijn zeer tevreden met de onlangs geplaatste garage. Het was heel prettig dat het bouwproces zo snel en efficiënt verliep. Uitstekende kwaliteit van gebruikte materialen. De communicatie met verschillende functionarissen van Gelderse Houtbouw was uitstekend en effectief. Goede prijs. Kan het iedereen aanbevelen.

Mooie garage goed contact met Goos kwaliteit prijs verhouding goed!!

zeer prettige ervaring in het contact en een prachtig product geleverd

Ons bezoek aan de showroom hebben wij als positief ervaren. We werden prettig en professioneel ontvangen. Ook samen met een medewerker het ontwerpen was prettig. We hebben een aantal keer van ontwerp gewisseld maar toe we er uit waren was alles snel geregeld. Ook het plaatsten, fundering en het tuinhuis zelf. Alles was binnen 4 dagen op z'n plaats. In een woord, goed.

Kwaliteit bedrijf dat meedenkt

Kan niets anders zeggen dan super gedaan. Met een idee en ruwe schets op pad heeft Erik ons super geholpen om tot een mooi ontwerp te komen. Ook later, in het meer passend maken voor onze budget heeft hij mee gedacht. Gebruik maken van tweedehands dakpannen werd een oplossing en hebben we ook daar ondersteuning in gekregen. Het leveren van de schuur ging geheel volgens de gemaakte tijdsplanning. Ook de mannen van de bouw hebben keurig werk afgeleverd. We hebben binnen een relatieve korte tijd een geweldige schuur staan van een super kwaliteit.

fantastisch

super vriendelijk en vakkundig