Super mooi werk geleverd.

Wederom een prachtige schuur, vakkundig geplaatst door gemotiveerde medewerkers.

professioneel bedrijf dat mooi werk levert

Wij wilden een Houten uitbouw/zijgebouw aan ons huis, en hebben hier veel bedrijven voor benaderd. uiteindelijk zijn wij terecht gekomen bij Geldersche Houtbouw (waar wij een afspraak hadden met Wilbert van Vuuren) en dat is ons uitstekend bevallen. vooral het meedenken en zoeken naar oplossingen, de snelle bouw van prefab en het oplossen van opleverpunten, maakt dat GH een proffesioneel bedrijf is wat ons een prachtige en kwalitatieve uitbouw heeft geleverd. bedankt Geldersche Houtbouw!

Aanrader, mooie producten ,vakkundig geplaatst afspraken nagekomen

Mijn ervaringen zijn ontzettend positief Ik ben er ingestapt met : “doe mij maar een huisje “ Het huisje is snel uitgezocht maar ik had geen idee wat er allemaal bij kwam kijken Maar geldersche houtbouw regelt alles met geweldige aardige en vakkundige mensen. Goed advies ,afspraken perfect nagekomen , Voor vragen altijd goed bereikbaar Resultaat geweldig en voor mij weinig stress en een mooi huisje

prima samenwerking en goed product

Bijzonder prettige samenwerking. Al onze wensen waren mogelijk. Alle nodige gegevens voor de bouwaanvraag werden snel geleverd. De bouw begon exact tot op de minuut zoals gepland. De bouw van de schuur en veranda verliepen voorspoedig en is een heel mooi en degelijk geheel geworden.

Een mooi afgewerkt schuurtje, dat vakkundig is neergezet

We zijn heel tevreden met ons schuurtje, dat door GH is geleverd, in prima samenwerking met onze hovenier die de fundering plaatste. De combinatie van een kwalitatief goede fundering en het mooi afgewerkte schuurtje zal ons gebruiksplezier voor vele jaren geven. Het contact met GH was vanaf het eerste mailcontact, persoonlijk adviesgesprek tot en met de navraag door GH na de plaatsing, prettig en professioneel. Heel hartelijk dank voor de geleverde dienst!

uitstekend

prettig samen gewekt

Dienstverlening zoals het hoort!

Geldersche Houtbouw is een bedrijf waar je geen nummer bent, een bedrijf wat kwaliteit levert en vakmensen in dienst heeft. De lijnen zijn kort en er wordt met je meegedacht. Afspraken worden nagekomen. Kortom: een aanrader!.

Een uitstekend bedrijf met goede service en bouwkwaliteit.

Leveren vakwerk met een uitstekende dienstverlening.

Goede ervaringen, zowel in de verkoopfase, als ook met de plaatsing van de schuur

Klantvriendelijke mensen, die luisteren naar je wensen en goed advies geven. Plaatsing van de schuur door vakmensen, gemaakte afspraken worden nagekomen.

Mooie schuur, alles volgens plan

Bij de Geldersche Houtbouw is de planning en de uitvoering zeer professioneel! Wij hebben een schuur laten plaatsen voor ons B&B. Het grondwerk, het maken van de fundering en de opbouw van de schuur zijn geheel volgens afspraak en binnen de afgesproken tijd uitgevoerd. Het resultaat is een aanwinst op ons terrein!

uitstekende service

Goed geholpen en geadviseerd door Aart. De plaatsing verliep goed georganiseerd. Vriendelijke en deskundige vakmannen (en met humor). Het resultaat is volgens verwachting. We zijn er zeer blij mee!

Helemaal goed

Het ging om een Camper Carport Ik heb eerder een schuur van 15x5 meter naar alle tevredenheid laten plaatsen, daarom de Geldersche Houtbouw wederom de opdracht gegund. Na aanbrengen van de fundatie en drainage is de Carport binnen 2 dagen geplaatst, prima uitgevoerd!

Prettige, betrouwbare vakmensen

De planning wordt zorgvuldig voorbereid en afspraken worden goed gecommuniceerd en nagekomen. De schuur ziet er mooi en heel degelijk uit.

Ik ben zeer blij dat ik jullie heb uitgekozen. De schuur stond er zeer snel en is prachtig.

• Ervaring met: Schuur met overkapping
  • Tips / verbeterpunten: Ik zou wat meer werk maken van de plekken boven het zijraam en de deuren. Naar mijn inzicht zit daar wat teveel ruimte.

voldoende, een redelijke ervaring

als de opdracht niet goed om scheven is en dit word later aangepast dmv nieuwe opdracht en handrekdning moet dit wel doorgezet worden naar de productie julie vragen bevestiging dmv foto s op whatsapp maar dag voor de plaatsing word dit pas bevestigd

• Ervaring met: Prieel/overkapping

Een heel mooi eindresultaat door een prettige en vakkundige samenwerking voor het realiseren van onze droom schuur.

• Ervaring met: Schuur
  • Tips / verbeterpunten: Ga zo door :-)

voldoende, een redelijke ervaring

Kwaliteit van het hout is vreselijk slecht. Al na twee jaar beginnen de planken te schotelen en vallen er spontaan kwasten uit. De boeidelen zijn-net als de rest- van waaibomenhout. Het verrot waar je bij staat.

• Flexibiliteit
  • U bent: vaker klant geweest
  • Ervaring met: Schuur met overkapping
  • Tips / verbeterpunten: Betere kwaliteit hout is wel het minste. De behandeling van het hout is optisch wel aardig , maar blijkt ook na amper een jaar al volstrekt waardeloos te zijn. Eigenlijk is jullie product tamelijk bagger! Zeker niet aan te bevelen.

Wij vinden het erg vervelend dat u problemen ondervindt met uw schuur. Wij staan in voor kwalitatief hoogwaardige materialen en dito afwerking, zoals gelukkig in andere recensies te lezen valt. Wij zullen u eerdaags bellen om bij u langs te komen en een mogelijke oplossing te bespreken.

Uitgebreide intake om klantwens te analyseren om vervolgens goed advies te geven. Communicatie in alle fases uitstekend en op de juiste momenten. Uitvoering zeer efficiënt door ter zake kundige, flexibele en vriendelijke mensen.

• Ervaring met: Schuur met overkapping
  • Tips / verbeterpunten: Ga zo door!

Vriendelijke en kundige medewerkers. Zeer correcte bejegening en waar het vooral om gaat: er is een degelijke en mooie kapschuur geplaatst.

• Tips / verbeterpunten: Geen opmerkingen

De schuur met overkapping welke bij ons geplaatst is voldoet volledig aan het beeld zoals dit vooraf in de showroom besproken is. Alle afspraken zijn nagekomen en het resultaat mag er zijn! Heel mooi. Ondanks het slechte weer, heeft het montageteam een mooi stuk werk geleverd. Op de bouw was het nog een grote blubberbende. Toch is dankzij de voortvarende en positieve aanpak een mooi resultaat neergezet. Top, ga zo door.

• Ervaring met: Schuur met overkapping

Van begin tot eind adequaat, correct en oplossingsgericht.

• Ervaring met: Schuur met overkapping|Overig
  • Tips / verbeterpunten: Prijsniveau zou meer mogen concurreren.

Enkele weken geleden heeft Geldersche Houtbouw bij ons een prachtig gastenverblijf neergezet. Vanaf het begin hebben zij ontzettend met ons meegedacht en alles op alles gezet om aan onze best wel uitdagende wensen te kunnen voldoen. Het huisje stond in 3 dagen en het resultaat is prachtig (wij genieten er elke dag van en krijgen veel complimenten van familie, vrienden en buren.) Het is een volwaardig huisje van hoge kwaliteit en de mannen die het neergezet hebben waren heel vakkundig, vriendelijk en dachten met ons mee. Ze zijn niet vertrokken voor alles 100% goed was. Ook de voorbereidingen waren erg professioneel. Alles op tijd, duidelijk... Kortom... wij zijn vol lof!

• Ervaring met: Overig
  • Tips / verbeterpunten: We kunnen niets bedenken.

- onze wensen zijn heel goed begrepen en prima uitgevoerd. - de kwaliteit van de schuur lijkt heel goed maar die zal zich inde loop van de tijd moeten bewijzen. Vandaar dat we voor de kwaliteit een 8 geven; - de samenwerking tussen U als hoofdaannemer met Uw onderaannemers en met Unicom-Oost liep op rolletjes. En we hebben alleen maar vaklui gezien !

• Flexibiliteit N.v.t.
  • Ervaring met: Schuur
  • Tips / verbeterpunten: Voor de levering van de stenen hadden we graag een telefoontje gehad over tijdstip van levering.

Mooie schuur, prima kwaliteit en keurig geregeld!