Vakkundige, vriendelijke mensen zorgden voor een mooi resultaat

Alles is volgens afspraak netjes geregeld. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Blij met de mooie schuur.

Alles volgens afspraak gegaan!

Een prima bedrijf Alles zorgvuldig uit gevoerd Alleen maar complimenten over heel het team van dit bedrijf !

Deskundige adviseur en vakkundig personeel.

Onze keuze voor de Gelderse houtbouw komt doordat, ons eigen ontwerp welkom was. En werd in drie dagen omgezet in een 3d foto ontwerp. Gewoon geweldig om te zien hoe onze A-frame woning in Dalmsholte wekelijkheid werd. Misschien binnenkort op de site te zien. Door een professionele planning, is onze droom binnen 8 maand gerealiseerd. Bedankt, Henk van de Vliert, Bart Pul en medewerkers voor de samenwerking.

Mooi product, goede kwaliteit, geleverd door sympathieke vakmensen.

Wij hadden eerder goede ervaring met Geldersche Houtbouw toen zij een kleine schuur bij ons vakantiehuis in Gelderland hebben neergezet. Deze keer hebben we een grotere schuur van 13x4,5 m met hulp van de verkoop samengesteld. De schuur werd snel geleverd en in nog geen 3 dagen opgebouwd door een enthousiast montageteam die hun eigen kraan bij zich hadden. Erg efficiënt en vakkundig. We zijn erg blij met het resultaat. Enige minpuntje: de toegepaste dampopen folie zou beter kunnen.

Een mooie schuur gebouwd door vriendelijke mensen

De schuur is een mooie aanwinst. Het is geworden zoals afgesproken. De mensen van het slopen en het bouwen leverden goed werk en waren vriendelijk.

Mooi resultaat

Ons tuinhuis hebben we samen met Geldersche Houtbouw ontworpen en het plan is tot grote tevredenheid uitgevoerd. Vooral de snelheid van de gedreven bouwers hebben grote indruk gemaakt. Het materiaal is van goede kwaliteit.

Geldersche Houtbouw is een fijne samenwerkingspartner

Wij hebben bij Geldersche Houtbouw een veldschuur gekocht voor Stadsakkers Veenendaal, onderdeel van de stichting Missie0318. Het gaat om een gebouw van 20x10 m, dat tot volle tevredenheid voor ons is gerealiseerd. Zowel het offertetraject als de bouwvoorbereiding en de uitvoering verliep uitstekend, met een prettige en professionele communicatie.

Uiteindelijk een top ervaring!

Eind vorig jaar (30-11-2023) heb ik een review geplaatst over mijn ervaringen met Geldersche Houtbouw op dat moment. Direct na plaatsing van mijn review is er een bezoek ingepland om de punten van ontevredenheid te bespreken en naar een oplossing toe te werken. En die oplossing is er meer dan gekomen. Kozijnen en deuren zijn netjes recht gemaakt en perfect gesteld. Ook is er een extra houten strip voor de zoldervloer geplaatst, zodat deze er netjes uitziet en is als extra service zelfs het plafond aan de binnenkant van de schuur afgetimmerd. Last but not least is er een schappelijke vergoeding voor de binnenwanden gekomen. Geldersche Houtbouw heeft meer dan bewezen dat het voor premium kwaliteit staat en dat ze absoluut niet weglopen voor problemen. Sterker nog ze maken alles netjes in orde en het resultaat mag er absoluut zijn. Wij zijn super blij en tevreden met het resultaat! Met de ervaring van nu raden we iedereen die een houten schuur of tuinhuis overweegt te bouwen, zeker Geldersche Houtbouw in overweging te nemen. Zij bouwen schuren, tuinhuizen etc. van premium kwaliteit, hebben absoluut vakmannen in huis en lopen niet weg voor uitdagingen. Dat hebben ze bij ons meer dan bewezen! Nogmaals heel hartelijk dank voor alle goede zorgen en het prachtige eindresultaat! Mocht er interesse zijn: Wij staan altijd open voor een referentiebezoek.

Vanaf de eerste kennismaking tot de oplevering gisteren is er constant perfect contact geweest. Samen met Wilbert een prachtige woning ontworpen die in drie maanden is gerealiseerd. 16 januari de eerste schop in de grond, gisteren de oplevering, top. Ook de onderaannemers, perfect aangestuurd door Herbert waren super. Cijfer tien is eigenlijk te weinig.

Naar volle tevredenheid zijn al onze wensen ingewilligd.

Mooie samenwerking tussen alle partijen. Keurige afwerking met goede kwaliteit van de gebruikte materialen. De bouw is naar volle tevredenheid verlopen.

Jullie krijgen een negen

Professioneel, fijne werklui en een mooi eindresultaat. En dat vinden onze bezoekers ook.

Uitstekende begeleiding en uitvoering.

Onze schuur/patio is na een uitstekend en persoonlijk gericht advies geplaatst. Het resultaat en de uitvoering van alle werkzaamheden verliep zeer voorspoedig. Een bedrijf waar je direct het gevoel hebt dat het goed zit. Uitstekende kwaliteit van bouw en materialen. Ook hun garantie en after sales is dik op orde. Terecht 5 sterren.

Mooie, goeie ontwerpen en vakkundig en vriendelijk personeel.

Op maat gemaakt, mooie materialen en zeer passend bij de rest van het huis.

Mooie schuur snel en professioneel geplaatst.

Mooie schuur snel en professioneel geplaatst

Erg goede ervaring, mooi resultaat.

Erg goede ervaring, één contactpersoon die altijd bereikbaar is. Keurige mensen die het werk komen realiseren, ook de onderaannemers, o.a. Van EE. Mooi resultaat, we zijn er erg tevreden mee.

Mooi gebouwd in korte tijd door enthousiast vakbekwaam team.

In 2019 Geldersche Houtbouw (GHb) bezocht. Direct onder de indruk van mooie bouwwerken en productie daarvan. Bij tweede bezoek in 2020 zeer goed begeleid bij voornemen en ontwerp voor door GHb te bouwen schuur (10x4,5x5mtr). Dat het op een waddeneiland zou worden gebouwd was geen probleem. Na de bouwvergunning is in oktober 2023 onze mooie schuur met veranda opgebouwd door enthousiast en vakbekwaam team van GHb. Tijdens de bouw verbleef het team op het eiland. Transport van team, alle bouwmaterieel en onderdelen voor de schuur naar het eiland verliep, ook letterlijk, voortvarend. Na de bouw werden enkele resterende schoonheidsfoutjes in goed overleg gecorrigeerd. Kortom, we zijn heel blij met GHb en onze nieuwe schuur. Aandachtspunten vooraf waren wel het toegankelijk en bouwrijp laten maken van het perceel en een betonnen fundering voor de schuur. Ook die fundering hadden we zelf door een bouwbedrijf laten uitvoeren aan de hand van door GHb geleverde bouwtekeningen en aanwijzingen. Dat vroeg wel voortdurend overleg met en tussen beide bedrijven over de bouwtekeningen en de uitvoering, mede ter voorkoming van misverstanden. Vanuit die ervaring bezien was, voor ons als leek, misschien handiger geweest om niet zelf, maar GHb de bouw van de fundering bij een bouwbedrijf te laten onderbrengen. Het doet overigens niet af aan het mooie resultaat dat er nu staat. Al met al verdient aanbeveling om bij Gooische Houtbouw eens te gaan kijken welke mooie verschillende bouwwerken denkbaar zijn.

Laat maar gaan dit komt wel goed

Efficiënt en punctueel,

Heel erg tevreden met het eindresultaat!

Wij wilden een ruim bijgebouw met daarin een flinke garage, veel bergruimte en een ruimte die we als home-gym zouden kunnen gaan gebruiken. Na een bezoek en adviesgesprek kregen we een prachtige visualisatie waar we direct enthousiast van werden. De koop was snel gesloten en al snel volgde de uitvoering. Werkelijk alles verliep daarbij volgens de strakke planning, in goed overleg (heel vertrouwen wekkend) en het gebouw werd door hard werkende en heel leuke medewerkers (en onderaannemers) gerealiseerd. Na het grondwerk en het storten van de fundering stond het al na iets meer dan een week! De afbouw hebben we grotendeels zelf gedaan en nu het volledig in gebruik is genieten we elke dag van de extra ruimte en het mooie gebouw in onze tuin.

Vakkundig bouwbedrijf , snel en prettige communicatie en komen hun afspraken na.

Nadat wij diverse begrotingen opgevraagd hebben viel onze keuze op de Geldersche Houtbouw. Mede door de snelheid waarmee ze konden bouwen, prettige en heldere communicatie en positieve mond-op mond reclame. Strakke planning waar ze zich ook keurig aan gehouden hebben. Zij werken samen met fijne partners en hebben binnen 3 maanden onze nieuwe B&B en vergaderlocatie gerealiseerd. Wij bevelen dit bedrijf iedereen aan.

Ik ben matig tevreden over de samenwerking en werkzaamheden door Geldersche Houtbouw.

Het bouwnijverheids-niveau van Geldersche Houtbouw is uitmuntend. Echter de synergie, planning en logistiek met hun onderaannemers, en dan met name de loodgieter en elektricien waren beneden de maat. Een aantal werkzaamheden heb ik uiteindelijk in eigen beheer genomen en elders uitbesteed. Direct na de aansluiting door Stedin (netwerkbeheerder)zou de hoofdaansluiting vanuit de woning naar de Open-Kapschuur worden gerealiseerd. 3 Maanden eerder had ik al aangegeven dat tegen de Kerstdagen de noodaansluiting moest worden omgezet in een definitieve. Ik sta nu voor eind januari in de planning!? Had ik het maar eerder moeten opgeven......??!! Ik heb inmiddels een andere aannemer ingeschakeld die begrip heeft voor mijn situatie. In de eerste week van januari wordt het nu in orde gemaakt. Voor het totaalplaatje zou ik op dit moment geen aanbeveling doen.

Goed bedrijf, prettige mensen, afspraken worden nagekomen

Na Geldersche Houtbouw beoordeeld te hebben t.o.v. een aantal collega bedrijven, viel onze keuze op hen vanwege: * positieve mond-op mond reclame van bestaande klanten * Prettige deskundige medewerkers die duidelijke taal spraken * Een goed uitvoeringsplan, welke correct aangehouden werd. We zijn met een volledige renovatie van ons huis bezig, welke 18 maanden duurt. Geldersche Houtbouw leverde en bouwde een garage bestaande uit 2 dichte boxen- en 2 carports. De planning zowel financieel-, als qua uitvoeringstermijn werd perfect aangehouden. Wij bevelen dit bedrijf van harte aan.

Aanrader prachtig bedrijf aardige mensen ..

Top bedrijf , Betrouwbaar snel en goed . Zeer tevreden van begin tot eind lossen als er wat is het ook netjes op …

Top geregeld!

Na een prettig verlopen verkoopgesprek, werd de tekening geleverd. Na een aantal wijzigingen werd de planning definitief. Deze werd strak geleid en uitgevoerd. We werden blij van het vakmanschap van de fijne GHB medewerkers en hun subcontractors. Heldere communicatie en als er een verbeterpunt was werd dat snel opgelost. Het resultaat is prachtig geworden!

Super georganiseerd alles op tijd en een mooi eind resultaat

Van begin tot eind vakkundig, fijn en goede samenwerking . Een plaatje op te zien. Mijn opdrachtgever was overigens erg verrast over de goede kwaliteit van de opstal.

Professioneel en vakkundig

Sinds 6 weken wonen wij in onze prachtige woonschuur. Bij de Geldersche houtbouw terechtgekomen. Met een plattegrond van de gewenste indeling is er een huis ontstaan dat voldoet aan al onze wensen. Vanaf het eerste bezoek heel fijn geholpen, er is heel goed meegedacht in mogelijkheden. Complimenten voor de vriendelijke en vakkundige medewerkers. Van begin tot eind goed kunnen communiceren samen. Dit bedrijf is een aanrader!!