Parfait!

Rapide, sans problème!

• Nous recommanderiez-vous? Oui

Snel en correct prijs markt conform.

Positief.

Afspraak is afspraak, daar hou ik van

Voor het eerst bij Kees van der Spek spullen gekocht! Een mooie EGO multitool met toebehoren. Alles op tijd geleverd en helemaal compleet. Zo zie ik het graag.

Geweldige klantenservice!!

Zeer tevreden over de wijze hoe je behandeld wordt door dit bedrijf. Mijn eerste bestelling gedaan maar kwam later er pas achter dat ik de verkeerde postcode had doorgegeven. Na telefonisch contact werd ik op een vriendelijke manier te woord gestaan en werd me beloofd dat ze het voor me gingen oplossen. Binnen twee dagen kregen we het pakket thuis geleverd. Voor mijn tweede bestelling had ik een vraag. Deze via de mail doorgegeven en weer binnen 2 dagen kreeg ik telefoon. Mijn vraag werd op een goede manier beantwoord en niet dat je de indruk kreeg dat ze je iets wilden verkopen. Ze dachten met ons mee wat voor ons de beste oplossing zou zijn voor ons probleem met werken in de tuin terwijl we last hebben van artrose. Kort samengevat: wij zijn super tevreden zowel over de klantenservice maar zeer zeker ook over de geleverde materialen. Dus een aanrader voor iedereen.

TOP

Accu grasmaaier is me aanbevolen door een vriend.Blij dat ik naar hem geluisterd heb, heeft niks te veel gezegd.Snelle levering, mooie en degelijke, stoere grasmaaier. Heel fijn 2e gratis accu. Ben heel blij met deze accu grasmaaier.Goed handteerbaar. In een woord TOP

Goed advies, snelle levering

Ik heb duidelijk en concreet advies gekregen mbt een robotmaaier. De installatie was snel en soepel met goede toelichting. Zeer tevreden.

Snel en makkelijk geregeld en snel en goed geleverd

Na even wat telefonisch overleg de juiste grasmaaier gekozen, extra accu erbij, en daarna werd het snel geleverd. Prima voor elkaar.

Bij Kees van der Spek Tuinmachines begrijpen ze wat service en kwaliteit betekent; absoluut geweldig

Beoordeling voor Kees van der Spek Tuinmachines ⭐⭐⭐⭐⭐Geweldig! Wat een service en kwaliteit bij Kees van der Spek Tuinmachines. Van het moment dat je de winkel binnenstapt, merk je dat hier mensen werken die echt begrijpen wat service en kwaliteit betekent. Het personeel is uiterst vriendelijk en deskundig, altijd klaar om je te helpen en advies te geven. De producten zijn van topkwaliteit en je voelt je verzekerd van een goede aankoop. Elke keer als ik mijn tuinmachines nodig heb, weet ik dat ik op Kees van der Spek kan rekenen. Absoluut een aanrader!

Aanrader

Webshop is perfect , heb je nog een vraag , direct een helder antwoord.

super uitleg, deskundig, eerlijk en vriendelijk.

ZIE boven!

Snel en klantgericht

Ik kwam er niet uit op de website dus ‘s avonds maar een mailtje gestuurd De volgende ochtend voor 10:00 uur al antwoord.. In de mail bestelnummers voor de onderdelen die ik zocht . Dezelfde dag nog besteld en binnen 3 dagen geleverd (niet alles was op voorraad) Dit is pas service en dat maak je tegenwoordig niet veel meer mee. SUPER bedrijf waar veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen .

Goede service en duidelijke communicatie

Voor de reparatie van mijn grasmaaier heb ik gebruik gemaakt van de diensten van Van der Spek Tuinmachines. Alle gemaakte afspraken zijn goed nagekomen en er werd goed meegedacht in de oplossing van het probleem. Hoewel niet naast de deur, zal ik er in voorkomend geval zeker terugkomen.

Zeer goed geholpen

Gebeld en uitleg gehad wat ik allemaal nodig had

bestelling was snel en correct bezorgd

Netjes en snel

Snelle levering en geld retour voor producten die niet leverbaar waren.

Bestelling geplaatst en de volgende dag in huis. Was keurig en goed verpakt. Kortom fijn adres waar mijn vader altijd al vele jaren zijn machines kocht

Snelle en juiste levering van de bestelde artikelen

De gewenste artikelen werden snel op de juiste datum en tijd geleverd. De reparatie was een fluitje van cent mbv de originele onderdelen.

Gebeld voor een mogelijk defect onderdeel van onze robotmaaier. Op voorhand telefonisch gesproken dat deze - indien het vervangende onderdeel het probleem niet zou oplossen - ik deze retour kon sturen (uiteraard zonder gebruikssporen). Omdat dit onderdeel i.d.d. niet het probleem oploste, is deze retour gezonden. Zonder problemen ontving ik mijn aankoopbedrag retour. Hulde! Niet alleen snel leveren, maar ook een geweldige service en snelle terugbetaling. Een aanrader!

uitstekend

alle spullen op voorraad, en snel geleverd.

Een supergoeie winkel met altijd de goedkoopste toestellen.!!

Super goeie service.!!!zeker aan te raden !!wij hebben al heel wat machines gekocht van ego en we zijn super tevreden ervan !!!

Klantvriendelijk en professioneel advies bij het aankopen van tuin gereedschap.

Door de klantvriendelijke en professionele benadering is het altijd de moeite waard om een stukje om te rijden.

Goede kwaliteit en snelle levering.

Ik gebruik sinds een paar jaar EGO tuinmachines die ik via Kees van der Spek koop. De prijs/kwaliteit is goed en de levering is betrouwbaar en snel. Kortom een aanrader.

Goede ervaringen correcte en vriendelijke behandeling

Prima bedrijf klantvriendelijk correcte en snelle afhandeling ook met retourneren top

Snel en volgens afspraak geleverd

Efficiënte en adequate levering. Kees van der Spek is voor mij zeker een ‘adresje’ om te onthouden, voor toekomstige bestellingen.

Nijverheidsweg 22

2821AW Stolwijk

Over Kees van der Spek Tuinmachines

Kees van der Spek is al ruim 40 jaar een begrip op het gebied van tuinmachines, tuingereedschappen, onderdelen, onderhoud en reparatie. Zowel lokaal in de Krimpenerwaard en omstreken als online in nederland en België bieden wij u een enorm assortiment aan producten én persoonlijk advies. Wij verkopen (robot)grasmaaiers, kettingzagen, bosmaaiers, trimmers, heggenscharen, pompen, hakselaars, snoeigereedschap, besproeiingsproducten, tuingereedschappen, brandstof en onderdelen. Ook alle tuinproducten op accu vindt u in ons assortiment. Wij bieden u een zeer ruime keus. Tevens kunnen wij u het complete assortiment van Gardena leveren. Of u nu een onderdeel zoekt, complete tuinberegening of producten voor het bewateren van uw tuin of terras, u vindt het bij ons. Persoonlijk advies nodig? Neem even contact met ons op: Tel: 0182-342590 of e-mail: [email protected]. Onze online webshop: www.keesvanderspek.nl