Juiste product humorvol aangeboden

Prettige voorlichting, snelle service, prijs-kwaliteit in orde.

Ik ben tevreden over jullie ,ga zo door.

Wordt goed geholpen als klant.

topverkoper

voor een scherpe prijs, snelle levering en prima dienst na verkoop, slechts één adres: Kees van der Spek

Prettig bedrijf

Prettig in omgang.....

Prettige, persoonlijke dienstverlening

Prettige, persoonlijke dienstverlening

Snel en correct.

Snel en correct.

Geweldige service en vriendelijkheid

Nalevering van een artikel (had er 2 in bestelling) super snel verlopen en mooi op tijd binnen zoals ze beloofd hadden via de telefoon. Een zeer tevreden klant. Gr Erik

top service

levering bij post verkeerd gegaan en zoek geraakt, Kees vd Spek lost dit heel netjes op!

Snelle levering en erg vriendelijk

Bij onduidelijkheid bellen ze en overleggen. Zeer vriendelijk en goede service. Snelle levering.

Goed assortiment en snelle levering

Goed assortiment inclusief onderdelen en accessoires. Snelle levering. Goede prijs online.

Bij van der Spek is het goed voor elkaar.

Ik heb onderdelen gezocht op de website en besteld en keurig ontvangen.

Zoals het hoort

Na een misverstand, snel het goede onderdeel ontvangen en het verkeerde geretourneerd

Vriendelijke en snelle service

Snel geleverd onderdeel bleek door mij verkeerd besteld, na telefonisch overleg het goede onderdeel besteld en het verkeerde onderdeel terug gestuurd. Volgende dag was het goede onderdeel er al. en binnen een week had ik mijn geld weer terug. Dus echt een hele goede service

Scherpe prijs, snelle levering

Topmerken tegen zeer scherpe prijzen en super snelle levering en afhandeling

Goed geregeld

Zeer goede service en uitleg. (Ook na verkoop).

fijne webshop, goede informatie over leveringen

fijne webshop, goede informatie over leveringen

Keurig geleverd

alles perfect

Proficiat

Het gebruik is fantasties

Snelle levering en goede afhandeling van verzending.

Gewoon Goed.

Heel duidelijke website/shop. Kees van der Spek Tuinmachines zo te zien ervaren in hun vak! Zeker een aanrader! Sorry voor de late repons. Dank.

EGO LB7650E accubladblazer is geweldig!

Zeer goede service! Snelle levering dankjewel Kees van der Spek. EGO LB7650E accubladblazer is geweldig en gaat op de lage stand lang mee. Turbo stand blaast ongelooflijk hard, bladeren zijn dan helemaal snel weggeblazen. De EGO LB7650E accubladblazer is zo goed dat ik bijna elke dag zin heb om de bladeren weg te blazen. Vooral de vrijheid die je hebt van bewegen met de EGO LB7650E accubladblazer is erg prettig.

snel geleverd en goed verpakt

alles ging goed zoals beloofd.

Goed geknipt

Snelle reactie op bestelling, duidelijke vervolgstappen en nette aflevering. Gebruiker is tevreden over het product .

overzichtelijke website - goede prijzen - snelle levering

overzichtelijke website - goede prijzen - snelle levering wat de na verkoop service te betekenen heeft heb ik nog niet ondervonden.

Snelle levering

Verschillende aankopen reeds gedaan bij Kees van der Spek en zeer tevreden van de snelle leveringen en gereedschappen. Zeker een aanrader

Over Kees van der Spek Tuinmachines

Kees van der Spek is al ruim 40 jaar een begrip op het gebied van tuinmachines, tuingereedschappen, onderdelen, onderhoud en reparatie. Zowel lokaal in de Krimpenerwaard en omstreken als online in nederland en België bieden wij u een enorm assortiment aan producten én persoonlijk advies. Wij verkopen (robot)grasmaaiers, kettingzagen, bosmaaiers, trimmers, heggenscharen, pompen, hakselaars, snoeigereedschap, besproeiingsproducten, tuingereedschappen, brandstof en onderdelen. Ook alle tuinproducten op accu vindt u in ons assortiment. Wij bieden u een zeer ruime keus. Tevens kunnen wij u het complete assortiment van Gardena leveren. Of u nu een onderdeel zoekt, complete tuinberegening of producten voor het bewateren van uw tuin of terras, u vindt het bij ons. Persoonlijk advies nodig? Neem even contact met ons op: Tel: 0182-342590 of e-mail: [email protected]. Onze online webshop: