Kundig en snelle afhandeling

Tijdens de inspectie duidelijke toelichting en uitleg. Rapport diezelfde dag nog in de mail.

Professioneel

Duidelijke communicatie aan de telefoon en persoonlijk. Aan te raden

Vlotte service, snelle rapportage

Enige inconsistentie tussen de keuring en het rapport. Overigens zeer sympathieke inspecteur die ook goed meedacht.

Deskundig, snel en klantvriendelijk!

Deskundige bouwkundige, en vooral ook vriendelijk en snel! Tijdens de inspectie nam hij ook alle tijd om zaken uit te leggen en advies te geven. Het rapport dat diezelfde middag al klaar was (!) bood duidelijke informatie en een goed beeld in de te verwachten kosten voor de komende jaren. Kortom, erg tevreden!

Profesional

The technician was professional and had eye for details.

Heel goed

Ik ben meegelopen en gezien wat hij onderzocht.Ik ben zeer te breiden met zijn verslag.

Snel en duidelijk

Snel in kunnen plannen, de werkwijze werd uitgelegd voordat het onderzoek begon. Tijdens het onderzoek mee gekeken en vragen kunnen stellen. Er bleef één vraagteken over, wat is de oorzaak van het niet kunnen schakelen met de mechanische ventilatie. Batterij leeg of kapot? Batterijtje meenemen zou handig zijn voor nog meer duidelijkheid.

Goede service en uitleg

Vorige week bouwkundige keuring gehad van Bouwinspecteurs.nl. Telefonisch contact al heel netjes uitgelegd wat welke keuring was, de opties die er waren en wat dit kostte. Bij de keuring zelf ook aanwezig geweest, hele aardige vriendelijk inspecteur die duidelijk alles benoemde wat er eventueel verbeterd of aangepakt moest worden. Aangezien ik zelf twee linker handen heb, werd ook de tijd genomen mij uit te leggen wat bepaalde zaken waren en hoe ik die dan zou kunnen aanpakken. Al met al heel tevreden!

Kundig bedrijf

Ik heb in korte tijd 2 x heel prettig contact gehad met dit bedrijf. De bouwkundige keuring van mijn nieuwe huis werd door hun kundigheid en duidelijke communicatie snel uitgevoerd. Een paar weken later had ik op korte termijn een MJOP nodig voor de definitieve verkoop van mijn appartement, en wéér konden zij snel schakelen en ook daarin voorzien. Kortom zeer tevreden en grote aanrader!

Snel en helder

Gaf tijdens de inspectie duidelijke toelichting en uitleg. Dezelfde dag rapport

Snelle en degelijke beoordeling

Door samen met de inspecteur mee te Lopen meer inzicht in mogelijke problemen

Prima in orde

In deze fase kan je zelf niet meelopen als koper, echter wel gedetailleerde overdracht van zaken gehad telefonisch waaruit de grondige meeloopkeuring bleek. Prima ervaring

Snelle en goede service

Binnen een week een afspraak kunnen regelen. Nog op de dag van de bouwtechnische keuring zelf, kreeg ik al een zeer gedetailleerde rapport toegestuurd. Ben zeer tevreden!!!

Snel en correct

Ben erg tevreden, er werd snel een afspraak ingepland en tevens ook heb ik ook snel een duidelijk bouwkundig rapport ontvangen.

Zeer professioneel

Ik ben zeer professioneel geholpen tijdens mijn bouwtechnische keuring. Zeer secuur en voor mijn gevoel alles in het huis doorlopen. Thomas is ook een hele aardige en plezierige man. Hij gaf een zeer vertrouwd en goed gevoel.

Top bedrijf, ontzettend snel en netjes gehandeld

Duidelijk en overzichtelijk rapport geleverd, tegen een zeer schappelijke prijs.

Snelle service en goede communicatie

Het begon al gelijk na de aanvraag. Ik er direct gebeld en meteen duidelijk meegenomen in het proces dat er aan zat te komen. De inspecteur kon snel het huis inspecteren. Na inspectie had ik het rapport dezelfde middag en spraken we het rapport ook uitgebreid door. De in specifiek nam alleen tijd om duidelijk uitleg te geven. Top.

Slecht en niet aanbevelingswaardig

Deze lui ingeschakeld voor een bouwtechnische keuring. De keurig is snel en vlot uitgevoerd. rapport ontvangen met aandachtspuntjes. niet zorgelijks wordt er aangegeven. Woning gekocht. In de eerste week heel wat problemen ontdekt. Horror. 1. Opstijgende vocht in de vloertegels, randen van de tegels zijn nat en zijn geschimmeld. randen van de vloertegels zijn vergruist en beschadigd in de bijkeuken 2. Smeerput zit 7 cm water/condens in. afgetimmerd hout is rot. vocht probleem in de garage 3. in de meterkast 2 schakelaars zichtbaar in de bouwtechnische keuring. Door een bedrijf geattendeerd dat niet mag en afkeur is. Hier is niets over gezegd. 4. in de kruipruimte losse Electra draden vast gemaakt aan gasleidingen. zeer gevaarlijk. klacht ingediend, leiding gevende van bouwinspecteur langs geweest, mailt achteraf dat dit aanwezig en niet gezien kon worden tijdens de keuring. foto's in het rapport speken dit tegen. het is duidelijk aanwezig en zichtbaar. Dit is ook gemeld per mail. We zijn nu een week verder nog steeds geen reactie. De naam bouwinspecteurs, eerder bouwprutsers. Wij zullen juridische stappen nemen.

Helemaal top!

Aardige jongen. Uitgebreid alles uitgelegd. Zeer duidelijk ook. 2x een keuring gehad met hem en beide keren erg tevreden. Super bedankt Ferdy!

Middelmatig begin maar uitstekend afgerond, dus een dikke 10

Bij mijn bouwkundige keuring kreeg ik een inspecteur toegewezen die prettig in de omgang was en veel foto's nam maar geen deugdelijke rapportage na afloop leverde naar mijn mening. Er misten een paar opleveringpunten die wel opgemerkt hadden moeten worden. Na het doen van mijn beklag stuurden ze echter een nieuwe inspecteur tegen een sterk gereduceerd tarief voor de eindinspectie. Hoewel het niet gebruikelijk is om daar weer een inspecteur voor in te huren. Conclusie: het is keurig opgelost, een deugdelijk en gedetailleerd rapport door een bekwame en ervaren inspecteur genaamd Arno Blok. Kan hem en het bedrijf zeer aanbevelen door de wijze van oplossen, ook als het niet zo goed is gegaan! Juist nu het niet goed ging maar zij daar een oplossing voor helpen zoekn tot tevredenheid van alle partijen.

Bouwinspecteurs.nl verzorgt een uitgebreide keuring en levert een stevig maar duidelijk rapport. Snel geregeld, prettig contact.

Aardige, ervaren bouwkundige

Erg tevreden over het contact met bouwinspecteurs, snel en vriendelijk contact. Erg aardige en ervaren bouwkundige die goed met je meedenkt over oplossingen.

Deskundig, vriendelijk en vol goede tips!

Tijdens de inspectie waarbij het huis van onder tot boven wordt bekeken mag de kopende partij meekijken en zijn er vele tips die worden gegeven over onderhoud, materialen en mogelijkheden tot verbetering. Ondanks de deskundigheid is er wel tot 2 maal toe na een constatering op aangedrongen door de verkopende partij om het beter te beoordelen en moest de bouwkundige inderdaad erop terugkomen dat de eerste conclusie niet de juiste was.

waar voor je geld

Goede service ook over vragen bij het rapport.

Zeer aardige en ervaren bouwkundige

Zeer tevreden, veel uitleg gekregen bij de belangrijke aandachtspuntwn van de woning.