Slechte keuring

Bij de opleveringskeuring alleen maar meelopen en ja-knikken met de bouwer. Als we een punt benoemen wordt dit weggewuifd. geen kennis van zaken. ik ben zelf geen bouwkundige maar heb mij wel van tevoren verdiept. als we aangeven dat kitranden van de ramen niet volgens de NPR 3577 worden opgeleverd en de keurder die voor jou meeloopt hier niet mee bekend en hier ook niet op ingaat dan heeft de 'hulp' niet zoveel nut. Ook is er de schijn dat je een rapport na de opleveringskeuring ontvangt, echter zijn dit alleen maar de foto's die gemaakt zijn zonder enige toelichting. leuke privé fotograaf gehad voor 2uurtjes voor 350,- euro.

Persoonlijk en pro-actief

Ons huis (jaren 30 woning) laten verbouwen. Hierbij heeft George van Soest het projectmanagement gedaan. Erg tevreden over de manier waarop hij dit deed; duidelijk in de communicatie, vriendelijk en persoonlijk, en daarnaast proactief. George heeft veel met de aannemer geschakeld en fungeerde als tussenpersoon wat veel werk en stress bij mij wegnam. Daarnaast kwam ook zijn ervaring in de bouw van pas bij het inschatten van uit te voeren werkzaamheden en de kosten hiervan. Kortom, zeer tevreden!

Deskundig en duidelijk

Een goede snelle service

Goede en snelle service.

Aantal weken geleden een bouwkundige keuring laten uitvoeren met een uitgebreid rapport omtrent staat van woning en energiebesparend rapport. Rapport was overzichtelijk, beknopt en goed toegelicht met foto’s. Ook de noodzakelijke kosten zijn goed toegelicht! Erg tevreden met de geleverde service en contact tussen de medewerkers.

Goede medewerker

Ik keek mee toen hij ging bepaalde plekken checken met uitleg en goede communicatie met de klant. Echt een top medewerker.

Prettig

Verleden week een inspectie van een aangekocht woning laten uitvoeren. Prettig gesprek met deskundig oog voor detail. Ook prima uitleg wat te doen. Na 5 dagen rapport ontvangen. Prima!!

Bouw inspectie

Vakkundig en vlot gedaan

Snel en volledig

Snelle reactietijd en duidelijke en complete rapportage.

Prettig contact, duidelijk, positief .

Beleefde, aardige benadering. Punctueel, behulpzaam en duidelijk.

Snel en duidelijk rapport

Maandag gebeld, dinsdag bouwkundige, donderdag het rapport, super geregeld. Komen keurig hun beloftes na

Professioneel en snel

zeker bij het kopen van een huis wil je snel handelen. Bouwinspecteurs was bij ons snel te boeken en het rapport was er nog dezelfde dag. De inspecteur zelf was professioneel (ook naar de verkopende partij) en legde geduldig alles uit. Heel fijn als je er niet veel verstand van hebt.

Kundig en snelle afhandeling

Tijdens de inspectie duidelijke toelichting en uitleg. Rapport diezelfde dag nog in de mail.

Professioneel

Duidelijke communicatie aan de telefoon en persoonlijk. Aan te raden

Vlotte service, snelle rapportage

Enige inconsistentie tussen de keuring en het rapport. Overigens zeer sympathieke inspecteur die ook goed meedacht.

Deskundig, snel en klantvriendelijk!

Deskundige bouwkundige, en vooral ook vriendelijk en snel! Tijdens de inspectie nam hij ook alle tijd om zaken uit te leggen en advies te geven. Het rapport dat diezelfde middag al klaar was (!) bood duidelijke informatie en een goed beeld in de te verwachten kosten voor de komende jaren. Kortom, erg tevreden!

Profesional

The technician was professional and had eye for details.

Ik ben meegelopen en gezien wat hij onderzocht.Ik ben zeer te breiden met zijn verslag.

Snel en duidelijk

Snel in kunnen plannen, de werkwijze werd uitgelegd voordat het onderzoek begon. Tijdens het onderzoek mee gekeken en vragen kunnen stellen. Er bleef één vraagteken over, wat is de oorzaak van het niet kunnen schakelen met de mechanische ventilatie. Batterij leeg of kapot? Batterijtje meenemen zou handig zijn voor nog meer duidelijkheid.

Goede service en uitleg

Vorige week bouwkundige keuring gehad van Bouwinspecteurs.nl. Telefonisch contact al heel netjes uitgelegd wat welke keuring was, de opties die er waren en wat dit kostte. Bij de keuring zelf ook aanwezig geweest, hele aardige vriendelijk inspecteur die duidelijk alles benoemde wat er eventueel verbeterd of aangepakt moest worden. Aangezien ik zelf twee linker handen heb, werd ook de tijd genomen mij uit te leggen wat bepaalde zaken waren en hoe ik die dan zou kunnen aanpakken. Al met al heel tevreden!

Kundig bedrijf

Ik heb in korte tijd 2 x heel prettig contact gehad met dit bedrijf. De bouwkundige keuring van mijn nieuwe huis werd door hun kundigheid en duidelijke communicatie snel uitgevoerd. Een paar weken later had ik op korte termijn een MJOP nodig voor de definitieve verkoop van mijn appartement, en wéér konden zij snel schakelen en ook daarin voorzien. Kortom zeer tevreden en grote aanrader!

Snel en helder

Gaf tijdens de inspectie duidelijke toelichting en uitleg. Dezelfde dag rapport

Snelle en degelijke beoordeling

Door samen met de inspecteur mee te Lopen meer inzicht in mogelijke problemen

Prima in orde

In deze fase kan je zelf niet meelopen als koper, echter wel gedetailleerde overdracht van zaken gehad telefonisch waaruit de grondige meeloopkeuring bleek. Prima ervaring

Snelle en goede service

Binnen een week een afspraak kunnen regelen. Nog op de dag van de bouwtechnische keuring zelf, kreeg ik al een zeer gedetailleerde rapport toegestuurd. Ben zeer tevreden!!!

Snel en correct

Ben erg tevreden, er werd snel een afspraak ingepland en tevens ook heb ik ook snel een duidelijk bouwkundig rapport ontvangen.